\quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:30 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
'cynisme' is je vreemd he..?
En tussen neus en lippen door, onze lichaamsbouw is behoorlijk veranderd de afgelopen eeuwen / millenia.
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
En dat zonder 'mono-atomic gold' !
Je bent niet 'allochtoons', allochtonie is geen land. Je bent allochtoonquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:45 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
\
Zijn wij langer geworden? Nou ik merk er niks van ik ben klein vergeleken met de Nederlanders. Ben zelf allochtoons. Maar zeg dan wat heeft het hun goed gedaan? Ik wil niet dat dat drankje drinken over mijn lijk.
Even beetje afwijkend, versta jij hieronder dat dit 'evolutie' is?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent niet 'allochtoons', allochtonie is geen land. Je bent allochtoon
En ja, mensen zijn gemiddeld meer dan 20cm langer geworden in de afgelopen 200 jaar
(Voor de statistisch-uitgedaagden, dat wil niet zeggen dat er nu geen kleine mensen zijn)
Ik zie in ieder geval dat we veranderen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even beetje afwijkend, versta jij hieronder dat dit 'evolutie' is?
http://graal.co.uk/lostsecrets.htmlquote:In the field of quantum mechanics, NASA scientists have recently confirmed that matter can indeed be in two places at once. It is now an established fact that, through quantum entanglement, particles millions of light-years apart can be connected without physical contact. Space-time can now be manipulated; teleportation is becoming a reality; gravity-resistant material is now heralded for air transport, and virtual science has led to a greater understanding of hyper-dimensional existence. In Lost Secrets of the Sacred Ark, Laurence Gardner reveals that the keys to all this are: (a) Mfkzt - referred to by the Institute of Advanced Studies as 'exotic monatomic matter', and (b) the amazing technology of Superconductivity - acclaimed by the Center for Advanced Study as 'the most remarkable physical property in the universe'.
It is clear however, from the documentary evidence of ancient times, that the attributes of superconductors and gravity defiance were known, even if not understood, in a distant world of priestly levitation, godly communication and the phenomenal power of the Electrikus.
Als het echt bestond en werkte waren die er zonder twijfel geweest. De complete medische wereld zou erop springen, er zou een enorme commercie omheen gebouwd worden en de politiek zou zich er direct mee gaan bemoeien. Dat dat niet het geval is is op zich al genoeg bewijs tegen de werking en het waarschijnlijk het bestaan van de stof. Helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2003 23:52 schreef vinniel83 het volgende:
Is het effect blijvend of moet je van dat spul blijven gebruiken???
En zijn er ook nederlandse onderzoeken, gebruikerservaringen???
Juist door Gardner ben ik gaan twijfelen aan de oprechtheid van dit goedje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef merlin693 het volgende:
Heb ooit een lezing van Laurence Gardner over "the Field of Mfkzt" oftwel Mono Atomic Gold ( Philosophers' Stone ) op een nexus conferentie bijgewoond....interesante verhalen
Heb de bewuste lezing teruggevonden op googlevideo
Veel kijk en luisterplezier
http://video.google.nl/videoplay?docid=2129165010048711403&ei=l8maSca_IIW0iAL9hqTICw&q=lawrence+gardner
de homepage van hem\
http://graal.co.uk/
[..]
http://graal.co.uk/lostsecrets.html
Hij begeeft zich dan ook in hele geheime kringen dus hij roept het ook een beetje over zichzelf afquote:Hoewel hij juist iemand is die mensen op het goede spoor lijkt te zetten, ook met zijn grail, twijfel ik gedeeltelijk aan zijn oprechtheid. T'is net alsof hij met veel dingen expres de halve waarheid verteld.
Misschien heb ik het helemaal mis, maar je weet toch maar nooit.
Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:58 schreef Ticker het volgende:
Nee niet nu ik erachter ben dat het gestimuleerd is door de illuminati
Dat pakken ze niet echt goed aan he. Als ze stiekem,via frisdrankjes, ons DNA willen aanpassen om ons te veranderen in reptielen,dan ishet wel erg dom omdat zo pontificaal letterlijk te laten zien in een reclamefilmpje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...
denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..
Taurine is niet goed...
Ze proberen onze DNA te veranderen..
Hier zie je reclame van nieuw Product life water..
The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial
Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...
denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..
Taurine is niet goed...
Ze proberen onze DNA te veranderen..
Hier zie je reclame van nieuw Product life water..
The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial
Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
Zijn er nog gebruikers ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef Ticker het volgende:
Blijkbaar kan dit onderwerp mij niet loslaten.. aangezien ik via via op de naam Laurence Gardner kwam, en zo op video google wat interessante video's begon te kijken.. komen het onderwerp monatomic gold en ik weer op een pad..
Spreekt deze man volledige de waarheid, en is zijn lezing niet een in elkaar gezet doel om men te misleiden? Het kan.. op internet lees ik dat hij een pion is.. mogelijk.. bekijk toch maar eens zijn wetenschappelijke uitleg over dit goedje.
http://video.google.nl/videosearch?q=Laurence+Gardner&emb=0&aq=f#
Maar wat daar dan weer de gevolgen van zijn ?quote:Analysis of the products by gel electrophoresis and atomic force microscopy (AFM) showed the gold particles bound to the DNA.
http://educate-yourself.o(...)nktwice15aug05.shtml
Weet hier te weinig van om te kunnen zeggen of het misleidende onzin is.quote:While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.
Zinnige mensen slaan jouw onzinnige comentaar ook overquote:Zinnige mensen houden zich niet met dit soort onzin bezig
Laat ik er maar eens wat tijd insteken dan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Ticker het volgende:
Inplaats van te denken dat ik een of andere water drankje naar binnen slok, vraag ik me eerder af, what the fuck zit hier nou echt in.
Maak je je vaker zorgen om wat er in produkten zit ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Laat ik er maar eens wat tijd insteken dan...
Maar staan je wel met raad en daad bij..quote:This very sacred powder is from a trace mineral deposit caused by a meteorite implosion
http://www.energeticnutrition.com/hi/gold.html
quote:3. Make tracings of the feet and hands. Some people have reported that their fingers and toes have gotten longer.
4. Measure your height. This should be done immediately after rising from bed in the morning as this is the time of maximum height during the day. Some people may get as much as 1.5 inches shorter over the course of the day. Several people have reported ORMUS related changes in their height. One woman has gotten 3.5 inches taller at the age of 53.
5. Check the pH of your saliva and urine first thing in the morning and last thing at night for a week before starting with a new ORMUS product.
http://www.subtleenergies.com/ormus/faq.htm
In dit geval wel aangezien de producent zelf niet eens weet wat er in zit maar wel vrolijk met allerlei zuren speelt. Eén ding weet ik wel, er zit geen mono-atomisch metaal in, mono-atomisch metaal kan helemaal niet in vaste vorm bestaan. Het is in strijd met fundamentale natuurwetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maak je je vaker zorgen om wat er in produkten zit ? .... Ze weten i.d.d. niet precies wat erin zit.
Bij de gebruiksaanwijzing staat:quote:
quote:Grondingsoefening
Het eerste dat je daaraan kunt doen is: jezelf gronden. Hoe? Door intentie en attentie. Breng je aandacht naar je Aardester, een handlengte onder je voeten en zeg:“Activeer Aardester”.
Herhaal deze woorden 3 maal.
Ik ben een tijdreizigsterquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:30 schreef _Led_ het volgende:
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
kan geen toeval zijnquote:Er is al 400 dagen niet in dit topic gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |