abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:46:58 #151
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82030090
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Bij de gebruiksaanwijzing staat:
[..]

"By the power of Grayskull !"
zzz
pi_82093716
quote:

[..]

[..]

Je hebt het niet nodig, want ze geven zelf de oplossing al !

"WPG is een middel, net als andere methoden en meditaties, die zijn ontworpen om je op pad te helpen op de weg van zelf-realisatie. Totdat je op het punt komt dat je ontdekt dat je niets nodig hebt ..... omdat je alles bent. Boeddha ontving verlichting op het moment dat hij ophield met zoeken; hij zat onder een boom en keek naar binnen."

Dus, je koopt het niet en je gaat lekker onder een boompje na zitten denken en beseffen dat je dit wondermiddel toch niet nodig hebt( omdat je zelf al een wonder bent) en vervolgens ga je ff lekker balen dat er weer geld uit je zak geklopt is

De enige verlichting was dus de verlichting van je portemonnee.
pi_85170205
Hallo Tucker,

Ivm 'Ormus' vind je tal van informatie op de site van subtleenergies.

Indien je meer te weten wilt komen over ervaringen van anderen met specifieke ormusproducten, raad ik
je aan je in te schrijven in een ormuswerkgroep bij Yahoo.

Je kunt het ook zelf maken. Ik neem zowel het gekochte poeder en ik produceer zelf natte ormus. Om het spul zelf te maken, zie site subtleenergies.

Condities waarbij ormus minder effectief zou zijn:
zure lichaamsconditie (vooral te wijten aan foute voeding, koffie, roken, alcohol...)

hoewel ormus stevig kan helpen in het wijzigen van voedings-, rook- en alchoholgewoonten.

Soit, hopelijk helpt je dit verder....de site 'subtleenergies' echt de moeite en naar mijn aanvoelen objectief.
Vooral de interviews met Barry Carter duiden ormus zonder te vervallen in het verhaaltje van hét wondermiddel.

lanneau
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:03:16 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85174773
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:02 schreef lanneau het volgende:
Hallo Tucker,

Indien je meer te weten wilt komen over ervaringen van anderen met specifieke ormusproducten, raad ik

Je kunt het ook zelf maken. Ik neem zowel het gekochte poeder en ik produceer zelf natte ormus. Om het spul zelf te maken, zie site subtleenergies.

zure lichaamsconditie (vooral te wijten aan foute voeding, koffie, roken, alcohol...)

hoewel ormus stevig kan helpen in het wijzigen van voedings-, rook- en alchoholgewoonten.

Soit, hopelijk helpt je dit verder....de site 'subtleenergies' echt de moeite en naar mijn aanvoelen objectief.
Vooral de interviews met Barry Carter duiden ormus zonder te vervallen in het verhaaltje van hét wondermiddel.

lanneau
Leuk dat je jezelf hebt aangemeld om hier op terug te komen! ;) :D
Maar heb jij het idee dat je profijt hebt bij dit goedje? Ik kon me namelijk, op het idee dat ik frisser wakker werd na dan, niet overtuigen dat ik iets anders dan water met smaak zat te drinken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 12-08-2010 09:31:18 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:19:34 #155
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85175109
quote:
Hallo Tucker,
Whahahaha 'Tucker' :D!

quote:
ik produceer zelf natte ormus.
Iew :{, de meeste mannen produceren sperma.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:40:39 #156
31101 _Led_
pi_85175621
quote:
Hallo Tucker,

lanneau
* _Led_ checkt posthistory...

Hoera, we hebben hier zo'n oplichter te pakken die even z'n "leidingwater voor 50 euro per milliliter" komt aanbevelen :')
zzz
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:48:16 #157
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_85175776
Gatverdamme, natte ormus... klinkt als vochtig oorsmeer :r
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86162171
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef blOrfje het volgende:

[..]

Als het echt bestond en werkte waren die er zonder twijfel geweest. De complete medische wereld zou erop springen, er zou een enorme commercie omheen gebouwd worden en de politiek zou zich er direct mee gaan bemoeien. Dat dat niet het geval is is op zich al genoeg bewijs tegen de werking en het waarschijnlijk het bestaan van de stof. Helemaal niet zo moeilijk.
Zou ik niet te hard roepen. Laurence Garder schreef er het volgende over;

quote:
In de loop van David Hudsons onderzoek naar ORMUS tegen het einde van de jaren negentig van de vorige eeuw kreeg de medische wereld grote interesse voor de mogelijke toepassing van ORMUS bij de behandeling van kanker. De eerste research op dat gebied werd uitgevoerd door het Roswell Park Cancer Insitute, het National Cancer Institute, Merck & Co, Rutgers University, de University of Illinois, Wayne State University, de University of Wisconsin-Madison en het institute of Biotechnology.

Tijdschriften als Platinum Metals Review en Scientific American hadden gemeld hoe mono-atomaire platinagroepelementen kunnen resoneren met misvormde lichaamsdelen, waardoor het DNA zich ontspant en herstelt. In plaats van weefsel te vernietigen met straling of immuunsysteem aan te tasten met chemotherapie was hier een mogelijke remedie die de woekerende cellen weer repareerde. Het was niet zo zeer anti kanker, als wel pro life...

Het National Institue of Health voerde een aantal tests uit op onafhankelijke cellen van allerlei typen kanker. Uit zo'n 58 voorlopige studies bleek dat de ORMUS behandeling de kankercellen spectaculair terugdrong of zelfs genas. Andere onderzoekscentra vermelde vergelijkbare resultaten.
De onderzoekers stonden versteld, zoals blijkt uit het volgende citaat uit de Newsletter van de Science of the Spirit Foundation van maart/april 1996: 'Ze kenden wel materiaal dat de kankercellen doodde.... maar ze hadden nog nooit een stof meegemaakt die letterlijk het karakter van de kankercellen wijzigt, waardoor ze zich weer normaal gaan gedragen.'

Na een aantal geslaagde proeven op vrijwilligers die door artsen als terminaal waren opgegeven, begon men ik enkele andere klinieken met een specifieke ORMUS behandeling voor leukemie, aids en kanker. In New York State namen dertig patienten aan het experiment deel. De behandelend arts bracht rechtsteeks verslag uit aan het National Institute of Health (NIH). Een vergelijkbaar programma werd uitgevoerd bij 10 patienten in Portland, Oregon, terwijl artsen in het naburige Ashland deelnamen aan de registratie van hersengolven, in een verwante test.
In North Carolina werd een protocol voor de controle van het immuunsysteem en de lichaamsweefsels opgesteld en er kwam een laboratorium voor celmanipulatie dat de effecten van de monatomische stoffen op het DNA nauwgezet zou volgen.

Terwijl dit onderzoek bezig was en zich uitbreide tot klinische researchcentra in verschillende delen van het land, drongen bepaalde conclusies zich steeds duidelijker op. Om te beginnen was er geen twijfel dat dit de ultieme behandeling van kanker moest zijn - niet de kankercellen doden, maar de aangetaste cellen juist herstellen. Alleen was het geen concreet 'medicijn'

De ORMUS elementen zijn edelmetalen in monatomische vorm en kunnen niet langer als metaal worden geclassificeerd. Wetenschappelijk gezien had Hal Puthoff ze al 'exotische materie' genoemd terwijl Hudson vanwege hun heilzame werking over 'sacramentele materie' sprak. Helaas heeft de FDA geen afdeling voor sacramentele materie. Ook is er geen overheidsinstantie die toezicht houdt op exotische stoffen. Dus had de farmaceutische wereld een dilemma. Chemotherapie-producten vormen een belangrijke bron van inkomsten voor de medicijnenindustrie...[...]
Goed werk op dit gebied doen ZeroPointTechnologies ; http://zptech.eu
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 11:20:54 #159
31101 _Led_
pi_86235591
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Zou ik niet te hard roepen. Laurence Garder schreef er het volgende over;
[..]

En dat is complete onzin :)

quote:
Goed werk op dit gebied doen ZeroPointTechnologies ; http://zptech.eu
Goede zaken doen door water te verkopen als wondermiddel is wat anders dan goed werk doen :')
zzz
pi_86251590
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En dat is complete onzin :)
[..]

Goede zaken doen door water te verkopen als wondermiddel is wat anders dan goed werk doen :')
Ik heb het topic gelezen en ook de ervaringen van Ticker.
Heb zelf diverse poeders geprobeerd bij zptech, in tegenstelling tot Ticker merkte ik het wel. Maar Ticker kocht ook een of ander waterig goedje, geen powders.
En niet alleen subtiel! Voor het eerst constateerde ik een energie die ik nog nooit eerder had gevoeld.
Daarnaast maakt het me alerter, verhoogde concentratie, meer energie.

Ik raad ook aan te experimenteren met Etherium Black, als je dronken bent of andere vorm van drugs op hebt en je schud 4 capsules leeg onder je tong ben je na 20 minuten zo goed als nuchter!

Het is vaak subtiel zoals de website van Barry Carter doet vermoeden, echter wanneer je gevoelig bent merk je het natuurlijk veel beter. Maar het is geen regel dus, soms is het relatief sterk, uiteraard is het niet te vergelijken met lsd of 2cb om maar eens wat minder subtiele stofjes op te sommen.

Veel mensen leven dusdanig dat ze bijvoorbeeld niet eens merken dat ze door de jaren heen rustiger zijn geworden, nou dat soort mensen zal niks merken van dergelijke preparaten. Mensen die gejaagd of gehaast leven idem. Die lopen zichzelf gewoon voorbij dus vanzelf dat je van subtiele producten ook niets merkt. Google maar eens op de Etherium soorten bijvoorbeeld. Het is wel jammer dat het vaak zo duur is. Dat is het enige wat jammer is overigens.
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 19:21:11 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86251911
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef holysmoke777 het volgende:
Ik raad ook aan te experimenteren met Etherium Black, als je dronken bent of andere vorm van drugs op hebt en je schud 4 capsules leeg onder je tong ben je na 20 minuten zo goed als nuchter!
Wauw! Dat is goed nieuws! Dus iedereen kan nu lekker een avondje stappen en zuipen en gewoon weer met de auto naar huis :D!

Ik ga het morgen meteen doen, bedankt voor de tip *O*
pi_86252413
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wauw! Dat is goed nieuws! Dus iedereen kan nu lekker een avondje stappen en zuipen en gewoon weer met de auto naar huis :D!

Ik ga het morgen meteen doen, bedankt voor de tip *O*
Ik niet, wil eerst weleens weten wat dat voor spul is.
Lijkt me sowieso niet verstandig om dit soort dingen op een forum te propageren.
  donderdag 9 september 2010 @ 19:41:43 #163
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86252595
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Lijkt me sowieso niet verstandig om dit soort dingen op een forum te propageren.
Ik ben het helemaal met je eens hoor.

Als je alcohol drinkt ben je dan ook pas nuchter na een x aantal uren en niet als je na de alcohol, cocaine of koffie neemt, wat helaas zoveel mensen nog steeds schijnen te denken. En dus natuurlijk ook niet als je Etherium Black neemt.

Alcohol en autorijden vind ik echt een grote :N!
pi_86252714
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.

Als je alcohol drinkt ben je dan ook pas nuchter na een x aantal uren en niet als je na de alcohol, cocaine of koffie neemt, wat helaas zoveel mensen nog steeds schijnen te denken. En dus natuurlijk ook niet als je Etherium Black neemt.

Ik ook, en ja, je hebt gelijk dat het lichaam een x aantal uren nodig heeft om o.a. alcohol weer uit het bloed te krijgen, there are no short-cuts.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:46:54 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86255251
Was het maar waar :')
The truth was in here.
pi_86257321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er is veel onderzoek naar gedaan. Het is veilig.

Op E.E.G. is z.g.a. direct na inname duidelijk dat het je hersenhelften synchroniseert. Soort van zelfde effect als je krijgt na langdurig T.M. toepassen. Tevens produceer je hierdoor meer alfa golven wat er voor zorgt dat je hersenen beter functioneren. Waardoor je beter kunt leren [dat is aangetoond]. Verhoogd je creativiteit, en het reduceert stress en rusteloosheid. Het is klinisch getest.
~Max Planck
pi_86257720
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor.

Vind ik ook. Alcohol en verkeer gaan niet samen. Ik adviseer ook niet om auto te gaan rijden onder invloed van alcohol! Pertinent niet! Ook niet nadat je de voorgeschreven dosering Etherium Black consumeert, immers de alcohol zit nog wel gewoon in je bloed. Echter de E.B. werkt op de energetic fields rondom je lichaam.

Of je het wel of niet vaag vind klinken is niet belangrijk. Belangrijk is dat het werkt. Hier komt de quote.

quote:
Etherium Black consists of diamagnetic and paramagnetic elements that have a detoxifying effect on the body and a purifying effect on the spirit.

Etherium Black seems to remove anything that is not in harmony with the higher good of the individual, both spiritually and physically.

Etherium Black is naturally occurring trace minerals from the Etherium deposit. It is the antithesis of Etherium Gold. Black is "unmanifest" and "uncreation", whereas Gold is "manifest" and "creation".

Etherium Black is a second favorite to Etherium Gold with customers. Black and Gold potentize each other because they come from opposite focal points and work in opposite ways to create the same effect. Basically they come together to create even more powerful effects than if taken individually. One example of how this works is in the area of creativity and focus. Etherium Black works by clearing away inteferring thoughts. Etherium Gold works by harmonizing brain waves. The effect of these two together is awesome!

Mentally and spiritually, it calms mind and spirit. Relieves stressful feelings and brings feelings of peace and serenity. It can be the perfect compliment to Etherium Gold in meditation. While Etherium Gold can assist in reaching deep states, often mental clatter still interferes with 100% pure focus. Etherium Black can remove the clatter making meditations more profound.

Etherium Black has the ability to bring emotions into balance in a matter of minutes. Should you find yourself emotionally upset; be it anger, sadness, fear, Etherium Black will clear the inharmonious energies and assist you to find your center. It is truly amazing how quickly and effectively it works. Etherium Black with Etherium Gold is a combination that many find especially beneficial for this purpose.

Physically many experience immediate relief from allergenic attacks. Etherium Black removes drunkenness. Four capsules, or 1 teaspoon mixed in water will bring sobriety in approximately 20 minutes in most situations. While the biomechanical pathways are not known, it appears that the energy of Etherium Black neutralizes these poisons rather that removes them from the body through a detoxifying action.

Experientially, it expands awareness and clarity; and heightens sensory perceptions:

I was truly moved - particularly by the sensorial clarity. Colors and contrasts were greatly enhanced. I felt like I was in a museum where everything was in it's right place.

Etherium Black has completely taken off in the European rock and celebrity world. The Homeopathic Spray "cocktail" of three squirts Black, and three squirts Gold is pure heaven!

It is known as a powerful purifier and detoxifier. Earth (Etherium Black), water (drink), air (breath), and fire (the reversal are all the same energy expressing itself in different forms. Taking Etherium Black with water and deep breathing immediately pulls chaos or toxins from within a system:

"My 3-year-old was suffering from an allergic reaction. I gave him a few grains of Black. Within 3 minutes he suddenly sat up, stopped crying, and calmly asked for more Black and a drink of water. His bright red face and intestional irritation were completely gone."

"I gave some Black to an acquaintance who was very drunk. Within 20 minutes he was sober. What a detoxifier!"

Vanuit de praktijk kan ik zeggen dat het werkt. Je kan er van alles over zeggen of denken maar er is uiteindelijk maar 1 manier om erachter te komen: proberen! -klik-
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 21:47:35 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86258089
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Op E.E.G. is z.g.a. direct na inname duidelijk dat het je hersenhelften synchroniseert. Soort van zelfde effect als je krijgt na langdurig T.M. toepassen. Tevens produceer je hierdoor meer alfa golven wat er voor zorgt dat je hersenen beter functioneren. Waardoor je beter kunt leren [dat is aangetoond]. Verhoogd je creativiteit, en het reduceert stress en rusteloosheid. Het is klinisch getest.
Kom eens met bronnen :)
The truth was in here.
pi_86258728
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kom eens met bronnen :)
Use Google!
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 21:59:59 #170
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86258836
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef holysmoke777 het volgende:
Use Google!
Wat een sadistische opmerking :D! Bastard heeft namelijk helemaal geen Google :D _O-!

En eeh, we zitten hier in een discussieforum. Anders kun je bij elke vraag wel zeggen 'use Google' en dit forum sluiten.

[ Bericht 7% gewijzigd door JoepiePoepie op 09-09-2010 22:05:04 ]
pi_86262378
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat een sadistische opmerking :D! Bastard heeft namelijk helemaal geen Google :D _O-!

En eeh, we zitten hier in een discussieforum. Anders kun je bij elke vraag wel zeggen 'use Google' en dit forum sluiten.
Gelukkig kan het ook met Yahoo ;-)
~Max Planck
pi_86262796
Ik vraag me af, hoeveel heb je ervan nodig voor je enig effect ziet en is dat effect dan ook blijvend?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 10 september 2010 @ 06:22:03 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86267283
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Gelukkig kan het ook met Yahoo ;-)
Dat werkt nu ook niet bij mij :') .. I know.. :')
The truth was in here.
pi_86267332
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel heb je ervan nodig voor je enig effect ziet en is dat effect dan ook blijvend?
Misschien kan je het het beste vergelijken met vitamine / mineralen. Zolang je dat regelmatig blijft gebruiken heeft dat een positief effect op je algehele gesteldheid. Wanneer je daar minder van gaan nemen blijf je in de meeste gevallen nog wel gewoon functioneren, maar wel minder optimaal.

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat werkt nu ook niet bij mij :') .. I know.. :')
Ah ja, je moet morgen ook nog wat te doen houden ;-)
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:54:43 #175
31101 _Led_
pi_86269501
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Welk instituut heeft het getest en waar zijn de resultaten gepubliceerd ?

En waarom ligt dat spul dan niet in de supermarkt als het alle ongelukken mbt dronken rijden zou kunnen voorkomen ?
zzz
pi_86276383
Menelikboy, goede bron miss die je gebruikte over alchemy, alleen heb ik daar wel twijfels over aangezien ik wat dieper onderzoek heb gedaan vanwege mijn interesse in de Philosopher's stone (ofwel heilige graal etc etc).

De ormu/ormes die ze verkopen zijn naar mijn mening halve onzin, in de zin van dat er waarheid in zit alleen er mee geknoeid word, echte philosopher's stone is ook geen witte poeder, zoals iemand eerder al aangaf moet het een rode vloeistof zijn. Verder zit holysmoke777 er niet veel naast, qua spirituele/lichamelijke werking. Alleen zou ik zelf het nooit kopen maar zelf proberen te maken.

En van wat ik hier in dit topic las over manieren om orme te maken vanuit goud en zuren, dat is helemaal niet nodig om mee te beginnen, in ieder geval niet voor de philosopher's stone. Ik ga geen bronnen geven omdat dit niet meer is als persoonlijke ervaring voor mij. Of je het nu af doet als hoax of niet maakt mij niet uit, ik geef info en wat je er mee doet moet je zelf weten.
Ticker misschien is er weer een beetje hoop voor je! :P
Maar ORME/ORMUS is in mijn ogen onzin en het echte waar je naar moet zoeken is de philosopher's stone, dat rode goedje ;)
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:51:46 #177
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86276731
Wat bedoel je precies, Qeh? Philosopher's stones zijn namelijk een hallucinerend middel. Ik vind het niet zo slim om dat zomaar aan iemand aan te raden.
pi_86277763
Ik doel niet op de paddo/truffel variant, daar gaat dit topic ook niet over. Eigenlijk is het een vraag waarvan je denkt, ben je er zelf wel helemaal bij? Je vraag kan van alles betekenen, maar wel een beetje off topic aangezien we niet zo dom zijn he ;)
pi_86277981
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat bedoel je precies, Qeh? Philosopher's stones zijn namelijk een hallucinerend middel. Ik vind het niet zo slim om dat zomaar aan iemand aan te raden.
Philosopher Stones zijn strikt gezien geen hallucinerende middelen, want het middel zelf hallucineert er niet van, maar de persoon in kwestie die ze op heeft gegeten. Maar die paddestoelen worden er niet mee bedoelt, wat er mee bedoelt is "de Steen der Wijzen" hangt samen met alchemy, je kan er hier over leren;

http://www.youtube.com/view_play_list?p=8211E765ADA5FA46
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:33:31 #180
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86278283
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef Qeh het volgende:
Ik doel niet op de paddo/truffel variant, daar gaat dit topic ook niet over.
Daarom vraag ik toch ook:

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat bedoel je precies, Qeh?
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef Qeh het volgende:
Je vraag kan van alles betekenen, maar wel een beetje off topic aangezien we niet zo dom zijn he ;)
Eeeh nou, genoeg domme mensen op internet die iets lezen en dat direct als 'waar' aannemen en zich verder niet verdiepen, maar meteen gaan zitten experimenteren. Dus als jij het over Philosopher's stones hebt en je geeft er verder geen uitleg/bron bij met wat je precies bedoelt, tja...

Als ik hier ga zitten posten: Ik neem elke dag coke! En een ander denkt aan cocaine, maar ik bedoel cola, dan is die ander dom?
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:36:50 #181
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86278417
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef holysmoke777 het volgende:
Philosopher Stones zijn strikt gezien geen hallucinerende middelen, want het middel zelf hallucineert er niet van, maar de persoon in kwestie die ze op heeft gegeten. Maar die paddestoelen worden er niet mee bedoelt, wat er mee bedoelt is "de Steen der Wijzen" hangt samen met alchemy, je kan er hier over leren;

Poepoe, 'hallucinogene' dan :{.

Oh, en 'bedoelt' is met een 'd' en je zin vanaf 'wat er mee' loopt niet helemaal lekker. Als we toch anderen op pietluttigheden gaan wijzen...
pi_86278784
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Poepoe, 'hallucinogene' dan :{.

Oh, en 'bedoelt' is met een 'd' en je zin vanaf 'wat er mee' loopt niet helemaal lekker. Als we toch anderen op pietluttigheden gaan wijzen...
Als je zoekt zul je er nog wel meer vinden ook ;-) Maar dat boeit me niet zo hoor.

Hier nog een linkje voor je;
http://www.occultopedia.com/p/philosophers_stone.htm
~Max Planck
pi_86279416
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Qeh het volgende:

Menelikboy, goede bron miss die je gebruikte over alchemy, alleen heb ik daar wel twijfels over aangezien ik wat dieper onderzoek heb gedaan vanwege mijn interesse in de Philosopher's stone (ofwel heilige graal etc etc).

De ormu/ormes die ze verkopen zijn naar mijn mening halve onzin, in de zin van dat er waarheid in zit alleen er mee geknoeid word, echte philosopher's stone is ook geen witte poeder, zoals iemand eerder al aangaf moet het een rode vloeistof zijn.
In dat geval zou ik me er nog maar eens opnieuw in verdiepen. Onderschat ook het werk van L. Gardner op dit gebied niet. http://video.google.com/v(...)lSM_VFY-CjALU0qnhCw#

Misschien heb je hier nog wat aan;
http://www.crucible.org/monatomic_elements.htm

http://www.naturalnews.com/Author211.html

http://www.subtleenergies.com/ormus/research/research.htm
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:43:44 #184
31101 _Led_
pi_86280793
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Tevens is het natuurlijk gewoon een verhaaltje waarvan iedereen die de middelbare school heeft gedaan snapt dat het onzin is ^O^
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:44:35 #185
31101 _Led_
pi_86280822
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:04 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

In dat geval zou ik me er nog maar eens opnieuw in verdiepen. Onderschat ook het werk van L. Gardner op dit gebied niet. http://video.google.com/v(...)lSM_VFY-CjALU0qnhCw#

Misschien heb je hier nog wat aan;
http://www.crucible.org/monatomic_elements.htm

http://www.naturalnews.com/Author211.html

http://www.subtleenergies.com/ormus/research/research.htm
Dus die mensen zouden het niet erg vinden om een flinke teug asbest in te ademen omdat ze met zo'n busje water of wat poeder toch zo weer genezen van hun kanker ?
En jij, hoe zeker ben jij van je zaak ?
zzz
pi_86281223
<knip>

[ Bericht 60% gewijzigd door holysmoke777 op 10-09-2010 16:23:40 ]
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:12:25 #187
31101 _Led_
pi_86281889
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Ken jij mensen die voor honderd euro asbest opsnuiven omdat je er met een chemokuurtje toch zo weer vanaf bent dan?
Nee, met name omdat ik geen dwazen ken die beweren dat je er met een chemokuurtje zo weer vanaf bent vermoed ik :)
zzz
pi_86282309
Nope Joepie, dan is de ander een beetje aan het trollen. Nu ken ik je naam en heb ik je bij meerdere topics bij langs zien komen. En dom ben je niet. ;) Ik beoordeel nu alleen ff jou, niet iemand anders, dus ik weet ongeveer hoe je post ;)
En holy ik haal mijn kennis meer uit oudere bronnen, boeken/manuscripten van vroegere alchemisten.
Je kan de rol van alchemy vroeger best serieus nemen want het is de voorganger van scheikunde/natuurkunde zoals we het nu kennen, onder het mom van experimenteren met alchemy is er vrij veel ontdekt zoals (synthetische) verf etc.
pi_86282317
<plak>
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dus die mensen zouden het niet erg vinden om een flinke teug asbest in te ademen omdat ze met zo'n busje water of wat poeder toch zo weer genezen van hun kanker ?
En jij, hoe zeker ben jij van je zaak ?
Maar als ik kanker zou hebben dan zou ik zeker een bepaalde formule ala Hudson innemen ja. Daarnaast zou ik me een kuur van www.Rumex.nl nemen en kijken wat dat me brengt, eerder dan dat ik mezelf zou laten bestralen. Maar dat terzijde.
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:25:41 #190
31101 _Led_
pi_86282375
MIRACLE supplements, nou dan zit het wel snor he ! :D

Wat er in zit ? Chloorkalk, ook wel gebruikt om zwembaden mee te reinigen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Calciumhypochloriet

Jij liever dan ik :)
zzz
pi_86282446
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef _Led_ het volgende:
MIRACLE supplements, nou dan zit het wel snor he ! :D
Ik weet dat jij alleen maar reageert VOOR de ervaring, of VOOR het kijken van een filmpje.

Dus van daaruit vind ik je reacties minder boeiend, enkel dan het voordeel van het omhoog bumpen van mijn postings. ^O^
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:35:07 #192
31101 _Led_
pi_86282745
Tip :

Deze is ongeveer 5x zo goedkoop :
http://www.boomlab.nl/Web(...)5Bcategoryid%5D=0201

Have fun :)
zzz
pi_86283162
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef holysmoke777 het volgende:
<plak>
[..]

Maar als ik kanker zou hebben dan zou ik zeker een bepaalde formule ala Hudson innemen ja. Daarnaast zou ik me een kuur van www.Rumex.nl nemen en kijken wat dat me brengt, eerder dan dat ik mezelf zou laten bestralen. Maar dat terzijde.
Nou dat vind ik nogal een advies.
Hoop dat mensen naar hun arts luisteren ipv zomaar aan te nemen van iemand op een forum dat ze zich niet moeten laten bestralen maar eerst een wondermiddel te gebruiken.
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:57:45 #194
31101 _Led_
pi_86283537
"Nee, luister niet naar je dokter, idioot ! Hier, eet wat zwembadreiniger !"

...
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:00:35 #195
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86283634
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef _Led_ het volgende:
"Nee, luister niet naar je dokter, idioot ! Hier, eet wat zwembadreiniger !"

...
Ken jij een zwembad met kanker dan? Nee he?! Zie je nou, het werkt dus echt!
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:06:35 #196
31101 _Led_
pi_86283823
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ken jij een zwembad met kanker dan? Nee he?! Zie je nou, het werkt dus echt!
Zou 't ook werken bij kachels ?
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:12:57 #197
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86284031
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:16:51 #198
31101 _Led_
pi_86284186
Ik vind eigenlijk dat sommige personen wel een naamsvermelding verdienen in de TRU-wiki :P
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:18:39 #199
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86284259
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind eigenlijk dat sommige personen wel een naamsvermelding verdienen in de TRU-wiki :P
Dat kun je toch zelf erin zetten? Daar is het een Wiki voor :)!
pi_86303856
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou dat vind ik nogal een advies.
Hoop dat mensen naar hun arts luisteren ipv zomaar aan te nemen van iemand op een forum dat ze zich niet moeten laten bestralen maar eerst een wondermiddel te gebruiken.
Ik hoop dat mensen met hun arts overleggen om alternatieve manieren toe te staan om de kanker te lijf te gaan. Ik hoop dat mensen die kanker hebben verder kijken dan wat de farmaceutische industrie heeft te bieden. Gelukkig ook dat steeds meer mensen die mogelijkheid serieus overwegen.

Naast www.Rumex.nl de goedkoopste bron die ik vinden kon voor wat betreft het poeder in een capsule. Die capsule of in ieder geval een omhulsel is wel belangrijk immers.Anders sites die daartoe waardevol zijn, zijn; www.mms1.nl & www.mms2.nl

Wat betreft het oorspronkelijke onderwerp drijven we nu wel een beetje af.
~Max Planck
pi_86310178
quote:

[..]

[..]

8)7
Hoe weet jij wat je allemaal kunt doen om te aarden? Wat werkt en wat niet werkt? Ben jij een specialist? Onder je voeten bevindt zich op die plaats namelijk wel een heel krachtig chakra.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 14:50:43 #202
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86313815
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:37 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen met hun arts overleggen om alternatieve manieren toe te staan om de kanker te lijf te gaan. Ik hoop dat mensen die kanker hebben verder kijken dan wat de farmaceutische industrie heeft te bieden. Gelukkig ook dat steeds meer mensen die mogelijkheid serieus overwegen.

Naast www.Rumex.nl de goedkoopste bron die ik vinden kon voor wat betreft het poeder in een capsule. Die capsule of in ieder geval een omhulsel is wel belangrijk immers.Anders sites die daartoe waardevol zijn, zijn; www.mms1.nl & www.mms2.nl

Wat betreft het oorspronkelijke onderwerp drijven we nu wel een beetje af.
Ik vind eigenlijk dat dat linkje inmiddels al meer dan genoeg is gepost hier hoor, we weten nu zo ook wel wat je bedoeld. Ik ga hem vanaf nu weghalen als hij weer gepost word want het begint nu erg veel op spam te lijken.

Ik vind dit altijd erg enge onderwerpen vooral omdat het mensen die erg kwetsbaar of wanhopig zijn makkelijk op een verkeerd been zet.

[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 11-09-2010 15:03:33 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:46:02 #203
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_86329169
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

En niet alleen subtiel! Voor het eerst constateerde ik een energie die ik nog nooit eerder had gevoeld.
Daarnaast maakt het me alerter, verhoogde concentratie, meer energie.

[..]
Klinkt alsof ze er speed o.i.d. doorheen gooien.
pi_86333864
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze er speed o.i.d. doorheen gooien.
Jij leest: energie
En denkt: speed

Hmmzzz
~Max Planck
  zondag 12 september 2010 @ 11:26:27 #205
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_86337098
quote:
Op zondag 12 september 2010 03:06 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Jij leest: energie
En denkt: speed

Hmmzzz
'o.i.d.'. Ik lees ook 'dronken zijn en na inname snel weer nuchter voelen'.

Overigens heeft amfetamine precies hetzelfde effect als wat jij beschrijft. Misschien helpt drugs ook wel tegen kanker. :{w

Als je als oplichter zijnde water voor heel veel geld wil verkopen kan het voor de oplichter interessant zijn om er een lage dosering van een bepaalde drugs in te doen zodat kopers van dat water ook daadwerkelijk iets voelen en het nog een keer gaan kopen.

Zo bestaan er bijvoorbeeld ook afslankpillen waar speed in zit (zonder dat de gebruiker dit weet). Dus zo vreemd is het niet dat producenten van bepaalde 'medicijnen' en wondermiddelen drugs als ingredient gebruiken.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dlocks op 12-09-2010 11:34:49 ]
  zondag 12 september 2010 @ 16:08:11 #206
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86346060
Het volgende staat op meerdere spamsites waar MMS verkocht wordt:

quote:
De verkoper is geen gecertificeerde arts of gezondheidswerker en dient dan ook niet als zodanig gezien of benaderd te worden. Ziekte- of ziekenzorgverklaringen worden niet door de verkoper afgegeven, gezien dit illegaal is. De Miracle Mineral Solution is een waterreinigend product en is niet een erkend gezondheidszorg Solution, en is daarom ook niet bedoeld voor persoonlijke consumptie. Alle voorziene informatie is enkel voor wetenschappelijke doeleinden en NIET voor diagnose, voorschrijven, genezing of behandeling van welke ziekte dan ook, of ter vervanging van de raad en het advies van een gecertificeerd gezondheidswerker. Uitspraken of aanbevelingen op deze website of gegeven links zijn individuele gevallen en garanderen niet dat u dezelfde resultaten zult verkrijgen. U stemt in met het feit dat niemand, geen persoon of entiteit, verantwoordelijk of aansprakelijk kan worden gesteld voor enige vorm van verlies, schade of verwonding, veroorzaakt of beweerd te zijn veroorzaakt, direct of indirect, door de informatie op deze site. Wanneer u een ernstige medische aandoening heeft, raadpleegt u dan een gecertificeerd gezondheidswerker.
Wat wordt er bedoeld met:

quote:
...en is daarom ook niet bedoeld voor persoonlijke consumptie...
:?

De FDA schrijft er trouwens het volgende over:

Miracle Mineral Solution (MMS): Product as consumed produces a potent bleach

Maar dat ligt natuurlijk aan Big Pharma he :)!

Ook schijn je ervan te gaan braken, maar volgens de pro-MMS-sites is dat alleen maar goed, want dan wordt je lichaam gereinigd :).

Ik heb altijd begrepen dat braken juist zeer slecht is voor de gezondheid en je tanden :{.

Het is trouwens ook heel goed voor dieren:

quote:
Wij geven onze hond als onderhoud 3 druppels per dag en wanneer zij de chloorlucht begint te ruiken, staat ze vol verwachting, al kwispelend te wachten tot haar drankje klaar is.
Had ik dat geweten. Een van mijn hamsters is niet zo lang geleden overleden aan kanker... ;(
  Admin zondag 12 september 2010 @ 19:16:45 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86352527
Euhm, nee, dicht.
Ik ga nieteens uitleggen waarom.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')