Ik heb donderdag met nieuwe klimschoenen iets te lang doorgetraind geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:47 schreef The.PhantoM het volgende:
* The.PhantoM is net terug van klimmen
't was weer leuk![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb donderdag met nieuwe klimschoenen iets te lang doorgetraind geloof ik. Ze zaten nogal krap maar ik bleef maar doorklimmen met mn eigenwijze kop en nu heb ik 2 zere tenen (beide voeten) en kan ik iig tot maandag geen klim schoenen meer aan
.
Desondanks ging het klimmen wel goed, klom aan het eind nog even heel droog bijna een 6B on sight uit (de laatste greep kon ik net niet bij)
.
Ik klim nu bijna 2 jaar en ik heb totaal 3 klimschoenen versletenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:37 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]De punt van mijn linkerklimschoen is flink versleten. Rubber is daar al weg gesleten. Kan er nog wel ff op door klimmen gelukkig. Vroeger moest ik echt om de have klap nieuwe schoenen hebben omdat me voeten nog groeide, gelukkig is dat nu over. Die schoentjes zijn echt ongelofelijk duur.
Ik werk in een klein bedrijfje, in Mexico Stad. Als ik hier naar een beschaafde klimmuur wil rijden, ben ik 's avonds na het werk door het vele verkeer bijna twee uur zoet.. (is nog geen 30 km...) dan later nog weer een uur terug naar huis... niet vol te houden dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:59 schreef Lortnoc het volgende:
Cool! Voor een beetje resultaat zou ik wel een overhang bouwen, met een beetje zoeken op internet krijg je wel wat ideeën voor hoe je dat zou moeten aanpakenn. Gaat wel een hoop werk zijn (en niet goedkoop). Waar werk je dat dit zomaar kan?
als je dit gaan doen moet je wel oppassen, bij klimmhalen worden alles ringen waar je de grepen in zet worden vastgezet met staaldraad aan de achterkant.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef Casey het volgende:
Hmmm.. wie in Mexico wil klimmen moet maar even gillen
Zondag weer (sinds lange tijd) wezen klimmen, voor het eerst 'interior' (??) dus met spleten ipv uitsteeksels
Viel dat even tegen... handen, voeten, enkels, knieen, ellebogen... alles onder de schrammen![]()
Ik heb van mijn baas trouwens net toestemming gekregen hier op kantoor een blinde muur om te toveren naar klimwand.. 8 mtr ongeveer! Weet aleen nog even niet hoe ik dat ga bekostigen....
C.
meestal klim ik binnen want het is nogal moeilijk om aan goede buitenklimplekken te komen in rotterdam.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Lortnoc het volgende:
Ik klim meestal buiten en vaak op het sporcentrum van de universiteit in Nijmegen, daarnaast wel eens in de hal in Nijmegen en anders op de Fliegerhorst in Venlo of bij La Vita Sana in Venlo.
*blackmage kwijltquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef Sport_Life het volgende:
Wow klimtopic iser weer. Klimmen staat bij mij nu op een laag pitje ivm school
. In julie nog wel 10 dagen rotsklimmen in Frankrijk, cursus meerdere touwlengtes.
Ben laatst in Ibbebure, Duitsland wezen klimmen. Ook ff indoor gedaan vanwege de regen buiten, oa in deze hal:
[afbeelding]
[afbeelding]
Muur van 20 meter hoog en 3 kwart was voorklimmen. Aangezien het een rustige zondag was hadden wij het hele voorklimgebied voor ons alleen!
.
Routes lijken op het eerste gezicht zwaar om voor te klimmen, maar dat viel redelijk mee, 5B (NL/Franse waardering) lukte aardig en 6a door de overhanging voorklimmend geeft helemaal een kick!
Zeker tot nu toe de mooiste indoorhal die ik gezien heb!
Ben 2 maanden geleden ook in Nijmegen wezen klimmen, enorm gave hal!! Vooral die hele lange overhanging was gaaf, een paarse 6B geloof ik. Met allemaal verticaal geplaatste grepenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Lortnoc het volgende:
Ik klim meestal buiten en vaak op het sporcentrum van de universiteit in Nijmegen, daarnaast wel eens in de hal in Nijmegen en anders op de Fliegerhorst in Venlo of bij La Vita Sana in Venlo.
Doordat ik geen klimpartner meer had was ik ook genoodzaakt om te stoppen, maar heb nu gelukkig iemand anders gevonden. Er zullen wel veel nieuwe routes zijn dus dat is dan wel weer leuk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:16 schreef blackmage het volgende:
ik heb potver 2 weken moeten overslaan door het gebrek aan een klimpartner.
ik heb ook weer nieuwe schoenen en een nieuwe gordel een petzl calidris een mooie gordel.
ik ga morgen nog even klimmen en dan hoop ik dat het een betje normaal weer is buiten.
ik zit onderhand een beetje op de 6a 6b maar het zal wel weer een beetje afgezakt zijn door die 2 weken zonder klimmen.
quote:Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef superheist het volgende:
Ik ben sinds dit weekend ook een klimmerZit (bijna) bij de MaasSac (Maastricht studenten alpine club) En had dit weekend intro. Het was erg leuk, alleen heb ik wel klimschoenen nodig, inplaats van sportschoenen.. Heb geloof ik een 4a en een 4 geklommen, of allebij 4'n maar dat weet ik niet zeker. Verder nog ge-klettersteind (hoe je dat ook schrijft)
Volgende weken de Basiscursus, en daarna elke donderdag in Heerlen klimmen!
Klettersteigquote:Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef superheist het volgende:
Ik ben sinds dit weekend ook een klimmerZit (bijna) bij de MaasSac (Maastricht studenten alpine club) En had dit weekend intro. Het was erg leuk, alleen heb ik wel klimschoenen nodig, inplaats van sportschoenen.. Heb geloof ik een 4a en een 4 geklommen, of allebij 4'n maar dat weet ik niet zeker. Verder nog ge-klettersteind (hoe je dat ook schrijft)
Tuurlijk kun je nog naar Bjoeks gaan, maar het is het 1 of het anderquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef Lortnoc het volgende:Als je bij de GSAC zit dan kun je ook gewoon naar Bjoeks gaan hoor
Bovendien is het gezellig en kun je makkelijker buiten gaan klimmen en evt. alpine dingen doen.
In Bussum zeker?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:07 schreef rocksteady het volgende:
ik klim bijna elke dagen het is verslavend
Mijn idee. Ik klim alpien met een select groepje mensen die elkaar goed kennen, en ook allemaal ongeveer op hetzelfde niveau zitten. Maar met een grigri vertrouw ik bijna iedereenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef Lortnoc het volgende:
Nouja, het is natuurlijk nogal wat om zomaar te gaan klimmen (zeker alpien)
Weleens in (Cave) Nieuwegein geklommen? Ik vind het zelf een enorm goede (wedstrijd) hal, zeker boven de 6a zijn er hele leuke routes!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:05 schreef Gripper het volgende:
*klimmer meldt*
Ik had nog niet eens gezien dat er een klimtopique was, maar er wordt ook maar om de 2 maanden gepost...
Klim zelf alpien, rots, en in de de hal in Arnhem
Alpien AD, rots en hal 6b
Fok! klimmeet? geinig idee...
Ja, ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef blackmage het volgende:
zijn er op dit forum eigelijk nog mensen die klimmen op de klimberg in hillergesberg of steepart in rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |