Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 meld je nu aan!
Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een nieuw topic voor degenen die al een gezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte lager is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Slank voor de feestdagen VII
Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl
De dieeters die meedoen in dit topic:
Anoukje1983 (1m76) (34,9) was 118 kg, is nu 108 kg en wil graag 75 kg wegen -10
Beessie-Jen (1m86) (28,3) was 98 kg, is nu 98 kg en wil graag 80 wegen
Bianca (1m76) (32) was 103,9 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 80 wegen -4,7
bingo (1m81) (27,8) was 91 kg, is nu 91 kg en wil graag 84 wegen
bob-de-bouwer (1m84) (30,1) was 107 kg, is nu 101,8 en wil graag 90 wegen -5,8
Brighteyes (1m72) (28) was 83,4 kg, is nu 82,9 kg en wil eerst graag 78 kg wegen en later 72 -0,5
Chevalric (1m86) (28,6) was 105,3 kg, is nu 99,1 kg en wil graag 85 wegen -6,2
Christine (1m76) (27,1) was 84 kg, is nu 82,4 kg en wil graag 76 wegen -1,6
Cinnamongirl (1m68)is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen
Dandelion (1m73) (38,4) was 116 kg, is nu 114,8 en wil graag 80 kg wegen -1,2
DanielleOvergraag (1m70) (40,5) is 117 kg en wil graag 74 kg wegen
DarkElf (1m64) (28,8) was 92,5 kg, is nu 77,5 kg en wil graag 75 wegen -15
dasto (1m85) (29,2) was 105 kg, is nu 100 kg en wil graag 80 wegen -5
Deepfreeze (1m70) (27,4) was 84 kg, is nu 79,5 kg en wil graag 67 wegen (misschien zelfs 62) -4,5
Diddls (1m71) (27,4) was 110 kg, is nu 109,5 kg en wil graag 70 wegen -0,5
DikkieDik87 (1m54) (30,1) was 71,5 kg, is nu 71,4 kg en wil graag 60 wegen -0,1
DuchessX (1m80) (34,1) was 123,9 kg, is nu 110,6 kg en wil graag 80 kg wegen -13,3
Essebes (1m76) (29,5) was 95,6 kg, is nu 91,3 en wil graag 85 wegen-4,3
Faithy (1m73) (26,7) is 80 kg en wil graag 70 kg wegen
Fannetje (1m75) (30,8) was 100,8 kg, is nu 94,3 en wil graag 75 wegen -6,5
Funnie (1m70) (39) was 130 kg, is nu 112,8 en wil graag 80 kg wegen 17,2
Glossy (1m68) (34,9) was 115 kg, is nu 98,5 kg en wil graag 65 kg wegen -16,5
gooddaddy (1m76) (31,2) was 100 kg, is nu 96,5 kg en wil graag 80 wegen -3,5
Hoofdmuts (1m76) (28,6) was 119,5 kg, is nu 85,1 kg en wil graag 77 kg wegen -34,4
Isabeau (1m67) (32,5) was 94,8 kg, is nu 91,5 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,3
Jojogirl (1m72) (26) was 92 kg, is nu 75,9 kg en wil graag 70 kg wegen -16,1
Kleintje (1m63) (25,4) was 67,6 kg, is nu 67,4 kg en wil graag 58 wegen -0,2
LadyMagica (1m75) (26,7) was 92 kg, is nu 81,7 kg en wil graag 75 wegen -10,3
LadyS (1m74) (33,6) was 114,2 kg, is nu 102,2 kg -12
Liejannuh (1m79) (25,1) was 85 kg, is nu 80,4 kg en wil graag minder dan 75 kg wegen -4,6
Lilithu (1m65) (31,7) was 110,5 kg, is nu 86,4 en wil graag minder dan 70 kg wegen -24,1
Magic666 (1m85) (26,3) was 103kg, is nu 90 kg en wil graag tussen de 85-90 wegen -13
Miss_S (1m68) (31) was 98 kg is nu 87,5 kg en wil graag 75 kg wegen -10,5
Miss_sly (1m65) (27,5) was 86 en is nu 75 -11
Mkleinman64 (1m90) (27) was 103,5 kg, is nu 97,6 kg en wil graag 88 wegen -5,9
m@x (1m65) (29,4) was 93,5 kg, is nu 80 kg en wil graag 65 wegen -13,5
nojojo (1m64) (28,3) was 95 kg, is nu 76 kg en wil graag 65 wegen -19
Nyame (1m62) (29) was 77,8 kg is nu 76,2 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -1,6
octopussy (1m76) (34) was 107,8 kg, is nu 105,8 kg en wil graag 70 kg wegen -2
Pandorah (1m68) (28,9) was 89,5 kg, is nu 81,6 kg en wil graag tussen de 65 en 70 wegen -7,8
Petracev (1m71) (25,8) was 80,0 kg, is nu 74,5 kg en wil graag tussen de 65 en 67 wegen -5,5
Pridemeid (1m72) (34,2) was 109,7 kg, is nu 101,3 kg en wil graag 65 wegen -8,4
Raptorix (1m87) (26,6) was 102,5 kg, is nu 92,9 kg en wil graag 87 wegen -9,6
Riann (1m72) (28,2) was 102 kg, is nu 83,5 kg en wil graag 65 wegen -18,5 kg en 76 cm
Rowina (1m62) is ca. 85 kilo en wil graag ca. 75 kilo wegen
rupicola (1m65) (28,8) was 92 kg, is nu 78,5 kg en wil graag 65 wegen -13,5
Sanne (< 1m50) is 73,5 kg en wilt graag minder dan 60 kilo wegen
Sheridana (1,69) (27,7) was 98 kg, is nu 78,8 en wil graag 65 wegen -19,2
Staafmixer (1m90) (26,3) was 95 kg, is nu 95 kg en wil graag 80 wegen
stout (1m70) (32) was 95 kg is nu 92,5 kg en wil graag 80 wegen -2,5
striplezer (1m74) (25) was 80 kg, is nu 77,5 kg, en wil graag 65 kg wegen -2,5
Swatkat (1m76) is nu 94,5 kg en wil graag 70 kg wegen
TheGhost (1m75) (36,9) was 113,1 kg, is nu 110.6 kg en wil graag 70 wegen -2,5
th0r (1m90) was 145 kg, is nu 100 kg en wil graag 95 wegen -45
Vitamientje (1m80) (27,8) was 101 kg, is nu 90 kg en wil graag onder de 85 wegen-11
Vriendinnie (1m80) (38,5) was 129,3 kg, is nu 124,8 kg en wil graag 75 kilo wegen-4,5
YPPY (1m72) (25) was 95 kg, is nu 74 kg en wil graag 73 wegen -21
YvonnePonne (1m67) (29) was 81 kg, is nu 81 kg en wil graag 65 wegen
zwahiel (1m83) (26,3) was 88 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 75-79 wegen
Staat er een achter je naam? Dat betekent dat je in de afgelopen twee topics (=1 maand) niet gepost hebt. Als je ook in dit topic niet post, haal ik (=YPPY) je uit de lijst, zodat de lijst niet te lang wordt door mensen die niet (meer) mee doen. Het is natuurlijk leuker wanneer je blijft.
Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?
De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!
Genoeg tips dus!
Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
digitale-dietist - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieëntabel
Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde
Commercieel:
thermocare - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.
Succes allemaal!
Als er iets veranderd moet worden, zeg dat dan even duidelijk in het topic. Eens in de zoveel tijd wordt de openingspost aangepast.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 22-10-2003 12:19]
Ik vind het vaag dat Herbalife zowel wordt verkocht om aan te komen als om af te vallen, ik geloof best dat het een gezond voedinssuplement is als je geen tijd hebt om lijnvriendelijk te koken enzo, en dat persoonlijke begeleiding goed werkt...maar of er echt dingen inzitten die je specifiek helpen met afvallen want dan zou je toch andere producten moeten gebruiken om aan te komen lijkt me.
Hoe dan ook als het voor jullie werkt veel succes en voorrrall doorwgaan!!!
Welkom hier nojojo. Misschien kun je over herbalife posten in het herbalife topic: Kun je supergelukkig worden van Herbalife (deel 2) Dat gaat daar helemaal over. Wanneer je hier veel gaat vertellen kan het gezien worden als spam, daar is die kan een stuk kleiner. Adviseer je mensen om ook te gaan sporten icm met herbalife? Doe je dat zelf ook?
Hoe gaat het na het opnieuw beginnen zusje? Gaat het wat beter?
Ga je nog steeds zo snel Hoofdmuts? Of ben je inmiddels gestopt?
Gaat het eten op je werk nu goed Nyame? Heb je nog handige tips voor mij voor magnetronvoedsel dat na een hele dag nog lekker is om op te warmen?
Lilithu en Glossy. Jullie gingen toch samen sporten? Of verwar ik jullie met anderen? Hoe gaat dat?
Doet je vriend al mee Bianca? Met zn tweeën is toch een stuk makkelijker merk ik steeds.
Herbalife biedt natuurlijk wel een structuur, waardoor je mede afvalt, regelmaat is natuurlijk heel belangrijk. Indie zin zou je kunnen zeggen dat het psychologisch is, want misschien val je ook wel af als je zelf die structuur oppakt.
>Voor 1 zo'n shake kan ik ook een gezond ontbijt samenstellen (en alle mensen die op dit moment via www.overgewicht.nl oid lijnen) waar je net zo goed vol van zit en wat waarschijnlijk een stuk goedkoper is en meer lijkt op je "normale" eetpatroon.
Klopt, een shake bevat haast net zoveel calorieen als een normale broodmaaltijd. Herbalife is ook geen dieetproduct, maar voeding. En niet echt gebaseerd op minderen, maar op het optimaliseren van verbranding. Door dat jou lichaam door de shakes (waar alle vitaminen etc. in zit) optimaler gaat functioneren verbrand je beter.
Dan is er nog de discussie of wij tegenwoordig inderdaad nog wel alle voedingsstoffen binnen kunnen krijgen in een broccoli of een tomaat zit tegenwoordig wel tot 20 keer minder voedingsstoffen in als 8 jaar geleden. Dan moet je dus heel erg veel eten om ook goede stoffen binnen te krijgen en worden we weer dikker. Dat heeft te maken met de commercieele en snelle groeiprocessen van de gewassen. Biologisch eten is dan veel beter, maar ook niet goedkoop.
>Ik vind het vaag dat Herbalife zowel wordt verkocht om aan te komen als om af te vallen
Om aan te komen eet je herbalife drie keer daags extra naast je voeding. Je krijgt meer voeding binnen en door de reinigende werking die de vezeltabletten hebben wordt alle voeding beter opgenomen in je darmen. Je voeding wordt dus optimaler benut.
Ik hoop dat ik je een beetje een antwoord heb kunnen geven. Bedankt voor je succes wensen.
Meiden ik heb mezelf weer eens gedwongen het drinken goed op te pakken en ondanks dat ik een pauze wilde inlassen zag ik dat ik vanochtend toch weer wat aan het zakken was op de weegschal, dus wie weet...
groetjes nojojo
Ik begeleid swatkat en het leek me wel leuk om haar vragen en die van anderen te beantwoorden, denk je dat dat niet mag? En ik wil zelf ook weer verder met de kilo's ...
>Adviseer je mensen om ook te gaan sporten icm met herbalife? Doe je dat zelf ook?
Sporten is altijd belangrijk, maar zelf ben ik juist gestopt bij de sportschool toen ik met herbalife begon. Let wel ik zit gemiddeld zeker 12 uur in de week op mijn paarden, dus ik sport wel, maar daarnaast ging ik ook nog eens 4 uur in de week naar de sportschool, maar ik had er zo'n hekel aan dat ik gevraagd heb of ik daar niet mee kon stoppen. Sporten is belangrijk, maar hoeft niet dwangmatig en overdreven te worden. Je kunt zelf ook veel dingen doen om actiever te worden. Maar ik adviseer mensen altijd te bewegen. bovendien, wanneer je na een korte tijd al heel wat kilootjes kwijt bent wordt de stap om te gaan sporten ook weer makkelijker. Je moet ook niet altijd te fanatiek zijn in het begin, want je moet ook denken aan je gewrichten, opeens gaan hard lopen met 40 kilo overgewicht is natuurlijk niet zo slim. Dan adviseer ik te gaan wandelen en als de kilo's er af gaan steeds wat meer te doen.
Hoe gaat het na het opnieuw beginnen zusje? Gaat het wat beter?
Ga je nog steeds zo snel Hoofdmuts? Of ben je inmiddels gestopt?
Gaat het eten op je werk nu goed Nyame? Heb je nog handige tips voor mij voor magnetronvoedsel dat na een hele dag nog lekker is om op te warmen?
Lilithu en Glossy. Jullie gingen toch samen sporten? Of verwar ik jullie met anderen? Hoe gaat dat?
Doet je vriend al mee Bianca? Met zn tweeën is toch een stuk makkelijker merk ik steeds.
[/quote]
Ik heb me vanmorgen nog niet gewogen en ik ga het niet doen ook. Een hele week niet, ik doe het pas volgende week. Toen ik me zondag woog, toen zag ik 67,6
Waar wil ik heen? Minimaal naar de 60, maar het liefst naar de 58.
Ik ga het weer met de Weight Watchers methode doen.
Ik begin vandaag en ik ben van plan om me er goed aan te houden maar ook om veel te sporten.
Ik weet niet of er ook weer een mailinglist is, maar dan wil ik er graag weer op. Mailadres: eefje@het-kleintje.nl
Succes allemaal, in deze oneerlijke strijd tegen dat vieze vet!
Ik heb gekeken, maar daar vind je als afvaller niet echt steun. Daar wordt je sowieso als afvaller een beetje aangevallen. Ik hoop dus dat ik hier mag blijven. Ik probeer objectief vragen te beantwoorden en ga niemand zeggen dat ze aan de herbalife moeten, die keus is voor ieder. Ik vind het knap als je afvalt op wat voor (gezonde) manier dan ook. Verder leer ik heel veel over voeding in de trainingen die ik volg. Regelmatig zijin er ook artsen aan het woord. Ik dacht misschien kan ik dat hier delen? Want die steken vaak een algemeen verhaal over voeding af.
Je kunt hier zelf natuurlijk gewoon posten over hoe het met jou gaat, ik wil je ook in de openingspost post zetten, dat motiveert nog extra. Swatkat kan hier natuurlijk ook gewoon vertellen, dat doet Riann ook. Alleen het meer technische gedeelte lijkt me hier wat minder passen.
Je kunt hier zelf natuurlijk gewoon posten over hoe het met jou gaat, ik wil je ook in de openingspost post zetten, dat motiveert nog extra. Swatkat kan hier natuurlijk ook gewoon vertellen, dat doet Riann ook.
Ok, doe ik dat bij vragen moeten diegene die dat willen maar rechtstreeks mailen dan 'vervuilen' we hier dit topic niet en gebruiken we dit gewoon voor onze resultaten. Ik ga er voor!
Voor de steun ben je hier natuurlijk welkom nojojo. Dat hoort ook niet in het andere topic. Dat is er meer om een afvalmethode te bespreken. Er zijn bijvoorbeeld ook topics over Atkins en accupunctuur. Als iemand een vraag heeft, kun je die natuurlijk gewoon beantwoorden, dat doen we allemaal hier.
Misschien valt het hier wel mee met de post over herbalife, dan kan het gewoon hier denk ik, maar het lijkt me niet de bedoeling dat het hier straks meer over herbalife gaat dan over afvallen zonder middeltjes. In dit topic proberen we de nadruk te leggen op het zélf afvallen, op een manier die je jarenlang vol kunt houden. Met bijvoorbeeld herbalife heb je veel kans op het jojo-effect en dat willen we proberen te voorkomen.
Merk jij trouwens wat van het jojo-effect bij klanten?
-edit-
Ik zie nu pas je andere post. Ik wil je zeker niet wegjagen, ik vind het juist wel leuk dat je mee post. Af en toe zit ik nog wat te veel in de 'modmode' geloof ik.
quote:Ik geloof voor aan te komen dat je dan meer moet gebruiken of andere shakes ik weet het niet precies en ik maak me er verder ook niet druk om. Maar ik ben een jaar lang bij de dieetiste geweest die een dieet opgesteld had. Ben er nooit van afgevallen elke keer dat ik daar kwam kwam ik wel een paar onsjes bij. En waarom hoe of wat dat dat was weet ik niet want ik hield me er streng aan. Toen ben ik na een jaar mee gestopt. Toen heb ik ook weer zoveel geprobeert ook het etkinson. Daar ging ik op gegeven moment niks meer ik had echt helemaal GEEN honger meer en ging flauw vallen ben er mee gestopt en ben het dubbele aangekomen. het laatste 3 kwart jaar heb ik niet meer gelijnd alleen opgelet. Maar ben toen wel iets van 7 of 8 kilo aangekomen. en toen kwam er een punt 102 kilo. Ik was opgedrongen dik. Herbalife kwam toen op het goede moment. Mijn moeder hoorde op haar werk van een stagaire dat het zo goed hielp die was er zelf toen al 10 kilo mee kwijt. En toen dacht ze ik wil het rian nog 1 keer laten proberen het lijnen maar dan met herbalife. En je ziet resultaat. Eindelijk na altijd gelijn en gedoe waar ik mezelf niet zo prettig bij voelde. Nou ik herbalife iets waar ik me super bij voel. En herbalife kwam echt op het juiste moment. Want ik wou dood. En als er toen niks was veranderd dan was ik er denk ik nu echt niet meer geweest.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:33 schreef Elanor het volgende:
Voor de Herbalifers: Ik ben erg blij dat het voor jullie zo goed werkt, maar is het effect niet vooral psychologisch?
Voor 1 zo'n shake kan ik ook een gezond ontbijt samenstellen (en alle mensen die op dit moment via www.overgewicht.nl oid lijnen) waar je net zo goed vol van zit en wat waarschijnlijk een stuk goedkoper is en meer lijkt op je "normale" eetpatroon.Ik vind het vaag dat Herbalife zowel wordt verkocht om aan te komen als om af te vallen, ik geloof best dat het een gezond voedinssuplement is als je geen tijd hebt om lijnvriendelijk te koken enzo, en dat persoonlijke begeleiding goed werkt...maar of er echt dingen inzitten die je specifiek helpen met afvallen
want dan zou je toch andere producten moeten gebruiken om aan te komen lijkt me.
Hoe dan ook als het voor jullie werkt veel succes en voorrrall doorwgaan!!!
Zo dat was mijn verhaaltje even over herbalife.
quote:Yeps, ik wil wel in de openingspost.
Op woensdag 22 oktober 2003 09:20 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat je er weer bent Kleintje! De mailinglijst bestond geloof ik nog maar een week ofzo nadat jij gestopt bent. Iedereen staat nu wel in de openingspost.Wil je daar ook weer in? Het gaat je vast lukken om voor het nieuwe jaar in het andere topic te zitten.
Bedankt voor je welkom, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo leuk dat ik hier weer moet zijn!
Vraag 1 hoe moet ik goed replyen, dat er zo'n balkje onderkomt te staan?
Het jojo-effect: Je moet het langzaam afbouwen, niet abrupt stoppen en vervallen in oude gewoontes uiteraard. Daarna blijf je op gewicht, in ieder geval heel lang, soms verval je toch weer stiekem, met kerst of oud en nieuw etc. Kijk we hebben aanleg om dik te worden, anders waren we het niet toch? Zorg dat je dan (sorry reclame) maar dus HL in je kast hebt staan ga er weer een weekje aan en die een of twee kilo van de kerst is er zo weer af. Op die manier kun je je gewicht altijd blijven beheersen. Kijk met hongeren raak je het ook wel kwijt maar dan tast je vaak spierweefsel aan. Laats zag ik op een training een slanke vrouw, met een voor-foto echt megadik, maar het gewichtsverschil was maar 6!!! kilo. Dit kwam omdat ze zoveel gelijnd had in haar leven op zo'n een ongezonde manier dat er niets meer van haar spieren over was. In het begin werd ze ook veel zwaarder in kilo's met gebruik van HL, maar de centimeters vlogen er af. Snap jij het? Het is nog allemaal niet zo simpel te begrijpen, ik vond het een aparte gewaarwording!
liefs nojojo
quote:Mag ik ook in de openingspost?
Op woensdag 22 oktober 2003 09:31 schreef YPPY het volgende:
Je staat in de openingspost en ik kan je vast snel in het andere topic zetten.
Groetjes nojojo
Je eigen tekst tik je dan onder de laatste [ /quote ] Ik denk dat je nu meestal 1 deel tussen haakjes weg haalt, waardoor je geen lijnen krijgt.
Dat 6 kilo zon verschil uit kan maken zeg. Een collega van me is ook 6 kilo kwijt is en nu van maat 46 naar 42 gegaan. Ik ben nu met bijna 20 kilo bijna een maat meer kwijt. Dat vond ik ook wel een groot verschil.
Ik zet je straks in de openingspost. Eerst moet ik mijn fiets naar de fietsenmaker brengen, anders is die niet op tijd klaar.
door sporten in 2 weken tijd (na een stop door accupunctuur gedoe) alweer 5% van mijn vetpercentage weg en de spieren worden nu gewoon zichtbaar
ik heb besloten om er nog 10 kilo vet af te halen. of dat nou puur in kilo's op de schaal is of puur door sporten omzetten naar spieren of een beetje van beide maakt me niet uit
heb over misschien een maandje een leuk nieuwtje voor jullie
quote:Weet jij wel hoe nieuwsgierig wij zijn?? Je laat ons toch niet echt nog een maand wachten of wel??
Op woensdag 22 oktober 2003 11:10 schreef th0r het volgende:heb over misschien een maandje een leuk nieuwtje voor jullie
Helaas is mijn gewicht omhoog gegaan , ik weeg nu 108 kilo. Dus kan dat gewijzigd worden in de openingspost?
Ik ga er weer hard tegenaan, tot nut oe gaat het lekker. Strax op de fiets naar m'n werk en vanavond hardlopen...
En dan op naar de 99!
Groetjes Anouk.
quote:Goed dat je de moed niet opgeeft
Op woensdag 22 oktober 2003 12:06 schreef Anoukje1983 het volgende:
hey hey,Helaas is mijn gewicht omhoog gegaan
, ik weeg nu 108 kilo. Dus kan dat gewijzigd worden in de openingspost?
Ik ga er weer hard tegenaan, tot nut oe gaat het lekker. Strax op de fiets naar m'n werk en vanavond hardlopen...En dan op naar de 99!
Groetjes Anouk.
quote:Wow hoe doe je dat? in 2 weken 5% vetpercentage kwijt?
Op woensdag 22 oktober 2003 11:10 schreef th0r het volgende:
heeeeeee mensenalles goed? ;x;x;x;x
door sporten in 2 weken tijd (na een stop door accupunctuur gedoe) alweer 5% van mijn vetpercentage weg en de spieren worden nu gewoon zichtbaar
ik heb besloten om er nog 10 kilo vet af te halen. of dat nou puur in kilo's op de schaal is of puur door sporten omzetten naar spieren of een beetje van beide maakt me niet uit
heb over misschien een maandje een leuk nieuwtje voor jullie
Dat is niet leuk Anoukje1983. Gelukkig gaat het nu weer beter.
Kleintje, je staat daarom omdat na de splitsing je een bmi van onder de 25 had. Toen heb je in dat topic gezet. Nu hoor je weer hier. Isabeau kom hier nog wel langs, verder zijn er niet veel modjes. Ik zal je wel uit het volgende lijstje halen als ik dat weer maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |