quote:Ja. Lees het andere topic eens.
Op dinsdag 18 maart 2003 22:13 schreef Doctor_Bara het volgende:
herbalife? pilletje?
heb ik het topic niet eens gelezen
Gewoon gezond eten, genoeg beweging.
word je teminste geen anorexia patient.
En stoppen met de kuur is meteen weer 10 kilo aankomen.
Of je laat Marla Zuigen
[Dit bericht is gewijzigd door TheGhost op 18-03-2003 22:32]
dood ga je toch.
quote:In een placebo zitten geen schadelijke bestandsdelen.
Op dinsdag 18 maart 2003 22:32 schreef Cora het volgende:
Net zo gelukkig als van een placebo denk ik.
quote:Klopt, maar dat heeft niets met geluk te maken.
Op dinsdag 18 maart 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:
In een placebo zitten geen schadelijke bestandsdelen.
is maar 1 manier om af te vallen en dat is stoppen met je volproppen met vette dingen en wat beweging doen.
Ik ben er ook niet voor dat iemand zich op "pillen" of wat dan ook gaat storten in de hoop dat men zich daardoor gelukkiger zal voelen (omdat men slanker zal worden). Dat is in mijn ogen altijd van korte duur...maar toch...je moet het niet onderschatten...hoeveel moeite het mensen kan kosten en hoeveel pijn het doet om niet geaccepteerd te worden omdat je zwaarder bent....
maar goed, om op de topicvraag uit te komen...nee, ik denk niet dat je supergelukkig wordt van herbalife.
quote:ik had gepost
Op woensdag 19 maart 2003 00:06 schreef lily het volgende:
tja, dat is natuurlijk wel zo, maar als ik Rianns manier van eten lees (in haar topic) dan schort daar niks aan. Ervan uitgaande dat ze de waarheid spreekt.
Hoe dan ook is dikker zijn gewoon geen pretje en dat je daar heel onzeker van kan worden is een feit.
Iedereen weet dat je van gezond (en dus niet vet) eten en beweging een gezonder (en slanker) leven zal hebben maar dat is nu eenmaal niet voor iedereen zo makkelijk.Ik ben er ook niet voor dat iemand zich op "pillen" of wat dan ook gaat storten in de hoop dat men zich daardoor gelukkiger zal voelen (omdat men slanker zal worden). Dat is in mijn ogen altijd van korte duur...maar toch...je moet het niet onderschatten...hoeveel moeite het mensen kan kosten en hoeveel pijn het doet om niet geaccepteerd te worden omdat je zwaarder bent....
maar goed, om op de topicvraag uit te komen...nee, ik denk niet dat je supergelukkig wordt van herbalife.
quote:Als je te weinig gaat eten bereik je juist het tegenovergestelde
Riann, neem even de moeite om dit te lezen (ik zeg niets over herbalife of zo:afvallen, ik laat de standaard dingen maar zitten, dit zijn enkele misvattingen (niet alle, maar de belangrijkste) die ik nu wil rechtzetten over afvallen:
-eet je te weinig? dan gaat het lichaam over naar een spaarstand, en verbrand heel weinig
-half uurtje fietsen per dag? om de dag 60 minuten fietsen, en in de tussendagen krachttraining om spiermassa te bouwen, waardoor je weer meer verbrand tijdens trainingen en in rust. elke dag een half uurtje fietsen heeft gewoon weinig impact op je stofwisseling.
-per maand maar 2-4kg afvallen (hangt van je gewicht af. Anders is het risico op hartproblemen te groot en je huid kan het niet bijhouden en gaat lubberen
-afvallen is een juist voedingschema (1600Kcal /dag) en een juist trainingsschema (ik zie genoeg mensen die op deze manier vooruitgaan)
joj0-effect is bijna onmogelijk
quote:Dit is een actuele voorzetting en blijkbaar is er wel een behoefte aan deel twee. Ik heb de titel al losgekoppeld van jou, vandaar dat de vraag ook anders wordt gesteld. En je hoeft het verder niet te lezen natuurlijk, maar wij waren nog niet uitgepraat, vandaar.
Op woensdag 19 maart 2003 06:03 schreef Riann het volgende:
dus doe deze voortzetting over herbalife in een herbalife topic. die zijn er genoeg
Hoe meer je verkoopt. Hoe meer geld je krijgt. Zegt al genoeg lijkt me.
Ze hebben je in de maling genomen.
Jammer voor Rian, maar ze zal beedrogen uitkomen met haar dure placebo's.
quote:en toch zijn er een heleboel mensen die het ook doen en waar het wel voor werkt...
Op woensdag 19 maart 2003 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bollocks, werkt nooit,.
Als geluk echt in een pilletje van HL zou zitten zouden ze onbetaalbaar zijn en al wereldwijd beroemd.Jammer voor Rian, maar ze zal beedrogen uitkomen met haar dure placebo's.
Rian, ik ben hartstikke blij voor je!
quote:logisch, je lichaam gaat aan de stoffen wennen, waardoor je weer meer gaat nemen om hetzelfde te bereiken
Op woensdag 19 maart 2003 11:46 schreef Roonaan het volgende:
Herbalife werking wordt minder na verloop van tijd. Daarnaast zitten er een paar stoffen in die minder goed voor je zijn. In eerste instantie schijnt het wel te werken. Je valt af en je voelt meer energie. Maar op den lange duur moet je het nu niet gaan zijn als voedselvervanging.
het opvallende aan herbalife advertenties is. Het biedt volgens de advertentie de oplossing om aftevallen of zwaarder te worden... van eenzelfde middel??
[Dit bericht is gewijzigd door Scighera op 19-03-2003 12:44]
quote:krant laatst gelezen? Stond een artikel in verschillende kranten over de long term gevolgen van XTC gebrui.. depressies enzo.. Dat noem ik niet echt gelukkig worden hoor
Op dinsdag 18 maart 2003 22:30 schreef CIXX het volgende:
herbalife? onzin ... ga gewoon gezonder vreten en sporten!!!
(as ie gelukkig wil worden slik xtc ofzo ... dan wordt je blij)
quote:Helemaal niemand.
Op woensdag 19 maart 2003 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Als Riann zich er gelukkig onder voelt, dan wie zijn wij om dat onderuit te trappen?
quote:Mijn opmerking is niet bedoeld als onderuit trappen. En ik denk van velen hier niet. Het is meer het product waar we het over hebben. En we bespreken daar de werking van. En geven onze mening.
Op woensdag 19 maart 2003 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Als Riann zich er gelukkig onder voelt, dan wie zijn wij om dat onderuit te trappen?
Tuurlijk kan iemand gelukkig worden van een product. Zoals in dit geval een pil. Soms moeten mensen iets hebben wat net dat duwtje geeft waar ze gelukkig van worden. Dat wil niet zeggen dat het product zo z,n werking heeft. Als dat het beweerd. En ik vind het dan ook niet gek. Dat daar over gesproken word. En Riann word gebruikt als voorbeeld. Is totaal niets tegen riann. En zo denken de rest van de mensen er ook over. Op een paar daar gelaten. Maar er zitten altijd wel rotte appels tussen een hele zooi goeien. Zeg ik altijd maar.
En riann hoefd dit niet te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |