Diane Krugerquote:
Waar concludeer je uit dat Tarantino weer op oud niveau (neem aan dat je het niveau van RD en PF bedoelt) zit?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef Ruder het volgende:
Op deze film verheug ik me al zo lang he
Tarentino weer terug op niveau
De Trailers en voorstukjes spreken me nogal aanquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waar concludeer je uit dat Tarantino weer op oud niveau (neem aan dat je het niveau van RD en PF bedoelt) zit?
Ik begin eigenlijk steeds meer twijfels te krijgen bij dit project, maar ik word graag verrast.
Ik hoop heel retro, of heel fout duitsquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef fratsman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de muziek, wat zou Tarantino voor zo'n film aan muziek uitkiezen...?
Waaat? jij verkiest de Nagesynchroniseerde versie boven het origineel dan...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:59 schreef Oksel het volgende:
Ik ga hem zeker in de bioscoop kijken. In Duitsland..
Zelfs in Duitsland draaien ze ook de originele versiequote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Waaat? jij verkiest de Nagesynchroniseerde versie boven het origineel dan...
quote:
quote:You might notice that both words are misspelled [...]. That is the official title of the film, likely in an attempt to distinguish itself from the 1978 Enzo Castellari film which inspired Tarantino.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |