abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14016809
Er waren er gewoon bij die echt de laatste 4 jaar ofzo van de middelbare school geen enkele les meededen en ze kwamen er nog mee weg ook. Altijd briefje van mams bij zich, of ze waren alweeeeeeeer ongesteld. . Uhuh. .

Wat was/is die aversie tegen gym? Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

Anyone?

pi_14016826
je wordt moe van nutteloze dingen doen....
Doei.
pi_14016836
Hey.. nu je het zegt..

das idd een mysterie van de middelbare schooltijd.. ben ook wel benieuwd

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_14016858
Combinatie van luiheid en een irritante, ranzige gymleraar.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_14016882
ik vond gym gewoon niks aan.. altijd maar trefbal, basketbal of hockey.. it sucked..

+ het hele omkleden, zweten en douchen op school was kut

pi_14016886
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Modus het volgende:
Er waren er gewoon bij die echt de laatste 4 jaar ofzo van de middelbare school geen enkele les meededen en ze kwamen er nog mee weg ook. Altijd briefje van mams bij zich, of ze waren alweeeeeeeer ongesteld. . Uhuh. .

Wat was/is die aversie tegen gym? Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

constant aan de rooie klats.

Anyone?

maandag 20 oktober 2003 @ 21:31:35 #7
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_14016889
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:30 schreef Scandalous het volgende:
ik sluit me hier volledig bij aan!
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:32:16 #8
28560 toska
Let's All Chant
pi_14016906
pfffffffffffffff waarom gymen als je ook je nagels kan lakken?
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_14016927
quote:
Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

Anyone?

JA, dat moet het zijn geweest!!
Squid Pro Row
pi_14016930
quote:
Onder andere.
Verder wil je op die leeftijd niet graag voor lul staan, dus probeer je zoveel mogelijk onder dingen uit te komen die je niet zo goed kunt. In mijn geval was dat dus het complete vak, en is niet zo goed nog een understatement.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:33:12 #11
17205 Profesor
I have a dream!
pi_14016942
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Faithy het volgende:
Prof. sport ook nooit
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_14016963
quote:

Anyone?

Meeste meisjes beseffen niet eens dat die vunzige jochies daarnaar keken
of zelfs een leraar
Want zeg zelf
Jij voelt toch ook niet elke dag die ballen in je broek hobbelen?
Zucht ervan...
zucht
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:33:59 #13
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_14016967
Just a hunch....

Misschien heeft het wel te maken met de pijnlijke vergroeiing op de borst van veel vrouwen die opeens in grootte toeneemt tijdens de pubertijd. Oftewel; het krijgen van borsten! Schijn behoorlijk pijnlijk te zijn heb ik me laten vertellen.

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_14016982
gym

mijn kinderen hoeven later ook nooit te gymen als ze niet willen.

pi_14016999
Het is gewoon vreselijk irritant om in je vrije tijd (na gym was je meestal vrij) tussen al je klasgenoten genant te gaan staan zweten. Je leert er niks van, en als je niet gaat kun je lekker thuis zitten. Gym is gewoon vreselijk vernederend, vooral als je niet super sportief bent.

Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!

pi_14017020
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef MissX het volgende:
gym

Ja, leer de kinderen slechte gewoonten aan!
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:38:41 #17
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14017097
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef Toeps het volgende:
Het is gewoon vreselijk irritant om in je vrije tijd (na gym was je meestal vrij) tussen al je klasgenoten genant te gaan staan zweten. Je leert er niks van, en als je niet gaat kun je lekker thuis zitten. Gym is gewoon vreselijk vernederend, vooral als je niet super sportief bent.
Dan heb je een hele rare soort van gym gehad. Mijn gymles was hartstikke leuk.
quote:
Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!
Je hele klas? Alleen meiden, hoor. En wat maakt dat nou uit?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_14017104
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:35 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, leer de kinderen slechte gewoonten aan!

Ik zal me kinderen zeker aansporen te sporten dat heb ik zelf ook altijd gedaan, maar gym hoeft echt niet van me.

Ik heb echt trauma's aan die gymlessen over gehouden.

maandag 20 oktober 2003 @ 21:38:55 #19
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_14017110
Gymen verplichten.

Meiden zijn onzeker, sporten niet mee omdat ze bang zijn (begrijpelijk, jij zou daar ook niet gaan staan in "weinig kleding" als je onzeker bent)...

Resultaat van weinig beweging: ze worden dik... en op die leeftijd worden meisjes standaart al wat molliger (tenzij ze voldoende sporten).

Gevolg, ze worden onzekerder (jongens + gym + denken dat je dik bent gaat niet goed)...

En het rijtje begint van voor af aan...

Mijn zusje heeft exact hetzelfde, durft gewoon niet te gymen... meerdere keren over gehad, en altijd maar zeggen dat die leraar niet leuk is, en mijn moeder geloofd dat ook gewoon... vrouwen

Kuthoeren, allemaal

And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:39:07 #20
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_14017115
wij hadden altijd een klotelerares.. elke keer weeer dezelfde preek, en altijd op het veld .. k-k-koud en heel ver lopen kwam je daar aan mocht je 5 rondjes om het veld heen rennen en daarna elke keer weer slagballen of hockeyen + dat je je moest omkleden waardoor je haar in de war ging etcetcetc
waarom denk je zelf?
pi_14017127
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef Toeps het volgende:

Het heeft een maatschappelijke functie. Namelijk sporten en bezig zijn. Iets wat niet zo ongezond is als roken en op de bank teveel calorieën naar binnen werken.
pi_14017138
quote:
gym

Oh tegenwoordig is het al als ze 6 zijn
en dan moeten ze ook nog zelf douchen?
en daarna buiten spelen in de sneeuw enzow
En zeg maar eens nee tegen de juf als mammie
Zoow krijg je grote bek...
zucht
pi_14017149
quote:
gym

Als ze willen sporten doen ze maar iets wat ze leuk vinden en niet dat lompe gym
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:40:13 #24
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_14017150
ik ken wel meisjes die idd bang waren dat er naar ze gekeken werdt (maar die waren toch lelijk ) en de mooie meiden deden meestal wel mee

Maar ik weet niet waarom, gym in de eerste uren waren echt klote, met dat snel douchen voor de volgende les etc, niks voor mij, en btw, gym was altijd hetzelfde, basketbal, slagbal of een coopertest (shuttlerun-test)

pi_14017164
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:

[..]

Ik zal me kinderen zeker aansporen te sporten dat heb ik zelf ook altijd gedaan, maar gym hoeft echt niet van me.

Same here... Sporten is idd heel erg belangrijk voor jongeren, maar dat hoeft toch niet per se in de gymles? Ik fietste elke dag een uur naar school en ik deed aan fitness, dat vond ik wel sport genoeg.
pi_14017165
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:

[..]

De willekeurige marokkaan hier om de hoek hoeft ook niet naar school. Leren doet ie wel op straat.

Echt trauma's aan overgehouden

maandag 20 oktober 2003 @ 21:42:16 #27
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_14017216
"genant zweten..."

zie het meer als een sociale oefening, behalve alsmaar fok!-en en denken dat mensen je aardig vinden...

Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:42:29 #28
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_14017223
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:39 schreef lovegrrl het volgende:
wij hadden altijd een klotelerares.. elke keer weeer dezelfde preek, en altijd op het veld .. k-k-koud en heel ver lopen kwam je daar aan mocht je 5 rondjes om het veld heen rennen en daarna elke keer weer slagballen of hockeyen + dat je je moest omkleden waardoor je haar in de war ging etcetcetc
waarom denk je zelf?
Ik had precies hetzelfde probleem, en ik was nog hardstikke slecht in gym ook, dus dan was het dubbele pret bij gym (NOT).. Als er iets slecht voor mn reputatie op school is geweest dan was het gym wel
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:42:31 #29
28560 toska
Let's All Chant
pi_14017226
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:40 schreef Youssef het volgende:

[..]

De willekeurige marokkaan hier om de hoek hoeft ook niet naar school. Leren doet ie wel op straat.

Echt trauma's aan overgehouden

He gezellig , wordt het toch nog een Marokkanentopic
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:43:16 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14017245
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:42 schreef toska het volgende:

[..]

He gezellig , wordt het toch nog een Marokkanentopic

nee hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_14017250
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Het heeft een maatschappelijke functie. Namelijk sporten en bezig zijn. Iets wat niet zo ongezond is als roken en op de bank teveel calorieën naar binnen werken.

Nou ik zat al de hele dag op school maatschappelijk bezig te zijn. Die ene middag in de week maakt echt niet zo veel uit hoor. En ik rook niet, en ik doe ook aan sport. Ik skate, en wel met de mensen die ik aardig vind, wanneer ik wil. Ik zie het nut er niet van in dat ik dan ook nog via de trampoline een salto moet maken, terwijl twee incompetente klasgenoten als vangers op moeten treden.
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:44:17 #32
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_14017276
Btw, traumas aan gym is onzin, gym is leuk, altijd leuk gevonden, en ik ben echt niet super sportief aangelegd (ik kan erg goed pieken, korte periode heel snel... lange periode hou ik niet vol).

Ik ben niet ergens goed in, werd bijna altijd als laatste gekozen (of iets in die buurt... ) en toch ging ik altijd met plezier gymen, zelfs als het koud was, gewoon lekker bewegen en lekker gek doen

On over dat zweten, bullshit... gymspullen in je kluisje (dat stinkt) als het goed is heb je in de klas andere kleren aan (behalve je onderbroek) en heb je een fris laagje deo op...

And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:44:26 #33
28560 toska
Let's All Chant
pi_14017280
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee hoor .

pi_14017297
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:42 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]
... Als er iets slecht voor mn reputatie op school is geweest dan was het gym wel

jezus, van gymen een slechte reputatie

beetje triest

| Foto's |
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:45:32 #35
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_14017315
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:44 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

beetje triest

kun je nagaan hoe de rest van haar school cijfers eruit zien
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:46:01 #36
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_14017327
bij ons was het eerder omgedraaid. de enige weigeraars / spijbelaars bevonden zich onder de jongens.

ik vond het trouwens ook helemaal niks, ben niet zo sportief en werd dan altijd wel weer op de een of andere manier voor paal gezet.

maandag 20 oktober 2003 @ 21:46:13 #37
28560 toska
Let's All Chant
pi_14017337
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:44 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

beetje triest

Is het nu zo moeilijk voor menige om de lol van dit topic in te zien?
pi_14017341
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:40 schreef CasB het volgende:

[..]

Als ze willen sporten doen ze maar iets wat ze leuk vinden en niet dat lompe gym

idd ik sporte zelf 4x in de week en fietse altijd overal heen. Maar je moest echt niet bij me aankomen met gym.

Al die gare spellen, waarbij gekozen moest worden en je dan weer als laatste werd gekozen. Omdat je toch slecht bent. Of dingen als bokspringen voor de hele klas, waar je natuurlijk met geen mogelijkheid overheen komt. Waar vervolgens iedereen je uitlacht. Gelukkig had ik een ma die ook met regelmaat briefjes schreef, zodat ik niet hoefde.

Of rondjes om de school rennen (400m) waarbij iedere willekeurige voorbijganger je aankijkt alsof je gek bent. Vooral als het -5 was en je daar in je gymoutfit liep, terwijl zij in hun handschoenen en sjaal liepen.

Nog maar niet te spreken over die gore douches, waar je volgens mij echt iets in opliep.

pi_14017342
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:40 schreef gateway het volgende:
ik ken wel meisjes die idd bang waren dat er naar ze gekeken werdt (maar die waren toch lelijk ) en de mooie meiden deden meestal wel mee

Maar ik weet niet waarom, gym in de eerste uren waren echt klote, met dat snel douchen voor de volgende les etc, niks voor mij, en btw, gym was altijd hetzelfde, basketbal, slagbal of een coopertest (shuttlerun-test)

Precies als ze nu elke keer apekooi deden?
maar nee hele jaar maar een keer feest
zucht
pi_14017348
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Faithy het volgende:
Typte zij op achter een internetforum
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14017369
Tsjah, welke reputatie hebben vrouwen nou te verliezen? Het is algemeen bekend dat vrouwen op de een of andere manier geen bal kunnen aanraken, alleen in boogjes kunnen gooien en met honbal na 5 keer pas raak slaan. Ik snap echt niet waar dat nou specifiek bij vrouwen aan kan liggen
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:48:43 #42
28560 toska
Let's All Chant
pi_14017402
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:47 schreef Youssef het volgende:
Tsjah, welke reputatie hebben vrouwen nou te verliezen? Het is algemeen bekend dat vrouwen op de een of andere manier geen bal kunnen aanraken,
Kom maar hier dan zal ik je het tegendeel bewijzen!
pi_14017407
Ik ben een jongen en ik ga lekker niet naar gym

Ik vind het gewoon erg nutteloos, saai en ik wil uitslapen , maar ik zal wel een paar keer moeten, anders mag ik geen examen doen

Ik sport trouwens wanneer het mij uitkomten ik ben niet dik/lui

pi_14017419
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:48 schreef toska het volgende:

[..]

Kom maar hier dan zal ik je het tegendeel bewijzen!

Uitzondering.
pi_14017422
Omdat gymmen met één m is...
Omdat gymleraren gymleraar worden om op jonge meisjes te geilen

Omdat het ziek is iemand te verplichten tot sport, wanneer ze dat niet willen.

Ik heb zelf wel altijd gegymd, maar voor onsportieve mensen is het echt niet tof en kun je behoorlijk afgezeken worden over je niet-kunnen
Wie wil dat nou

pi_14017436
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:38 schreef Icey1986 het volgende:
Gymen verplichten.

Meiden zijn onzeker, sporten niet mee omdat ze bang zijn (begrijpelijk, jij zou daar ook niet gaan staan in "weinig kleding" als je onzeker bent)...

Nee en de jongens hadden zeker allemaal een ijshocky-pak aan? Gemiddeld chicky op school loopt in een topje, das een stuk minder kleding dan gymkleren.

Ik vond gym altijd wel cool. Vooral trefbal . Stiekum met slingerworpen iedereen blauwe plekken gooien .

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14017499
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:50 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Ik vond gym altijd wel cool. Vooral trefbal . Stiekum met slingerworpen iedereen blauwe plekken gooien .
Daar dacht ik nog voor dit topic toevallig aan.

Maar meester, ik gooi toch ook geen ballen met 100 km/u

Groep acht

maandag 20 oktober 2003 @ 21:52:58 #48
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_14017504
quote:

[..]

Nee en de jongens hadden zeker allemaal een ijshocky-pak aan? Gemiddeld chicky op school loopt in een topje, das een stuk minder kleding dan gymkleren.

meisjes deden bij ons nooit mee met trefbal ksnap ook wel waarom
2 keer meisjes onderuitgegooid...
pi_14017535
Met een medicienbal kon je trouwens nog veel beter trefballen.
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:55:07 #50
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14017552
Gym zuigt.

Vroegah vond ik het nog wel leuk, maar op onze school doen we echt jaar in jaar uit alleen maar hetzelfde. Eerst gaan we een tijdje volleyballen. Dan krijg je in dan ergens in december een toernooi tegen andere klassen. Daarna basketballen, en dan weer een toernooi, en dan de rest van het jaar uit zingen met softbal . Zo gaat het al sinds de 1e.

En ze zijn ook nog op het geweldige idee gekomen dat iedereen aan het eind van de 6e een keer een gymles verzorgd moet hebben (in een tweetal). Met iets waar je goed bent. Wat nou als je nergens goed in bent? . Ik kan misschien tennisles geven dan, maarja, we hebben laatst één keertje getennist en daar kan je ook niet echt 'les' geven.

En dan niet te vergeten dat ik voor de 2e keer dit jaar een bagger leraar heb, waar je voor de les alleen maar mag basketballen. Terwijl voetbal ook wel een keer leuk is. En nee, dit zijn geen algemene school regels, want bij andere leraren in voorgaande jaren mocht het wel, en van andere leerlingen uit andere klassen hoor ik ook dat dat gewoon mag.

.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_14017623
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:55 schreef TC03 het volgende:
En dan niet te vergeten dat ik voor de 2e keer dit jaar een bagger leraar heb, waar je voor de les alleen maar mag basketballen. Terwijl voetbal ook wel een keer leuk is. En nee, dit zijn geen algemene school regels, want bij andere leraren in voorgaande jaren mocht het wel, en van andere leerlingen uit andere klassen hoor ik ook dat dat gewoon mag.
Voetballen met basketballen.
pi_14017643
stel dan ook is wat anders voor... wij gingen skieen, klimmen, schaatsen, squashen etc.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_14017689
Enigste leuke herinering aan gym dat ik heb is....golf...
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:03:16 #54
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14017756
quote:

trefbal .

1 kernfysicus
pi_14017757
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:58 schreef Youssef het volgende:

[..]

daar heb ik een x bijna mn voet mee verstuikt
| Foto's |
pi_14017767
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:59 schreef Skinkie het volgende:
stel dan ook is wat anders voor... wij gingen skieen, klimmen, schaatsen, squashen etc.
Gratis?
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:04:01 #57
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14017779
Gewoon verplicht stellen. Deus! Zo krijgen ze best wel een zielig-meisje-complex.
1 kernfysicus
pi_14017818
Omdat ik hartstikke lui was en ik haat sport
nu nog
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:06:24 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_14017840
laat ik het zo zeggen. Het gros van de scholieren raakt na de middelbare school geen literatuur meer aan omdat ze er af worden gebracht door leraren nederlands.
Kijk dat had ik nu met sport...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:10:57 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14017963
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:58 schreef Youssef het volgende:

[..]

We hebben ook zaal-voetballen. Die dus niet gebruikt mogen worden .
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:12:27 #61
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_14018002
Gym was altijd klote, altijd basketbal of trampoline springen. bij ons deden alle meiden altijd wel gewoon me, ze kwamen zich soms zelfs in de jongenskleedkamer omkleden dat was het eneigste leuke, verder heb ik alleen maar een trauma overgehouden aan gym. ik heb een keer een spier in mijn knie gescheurt tijdens trampoline springen, ik lag daar te krimpen van de pijn en dat achterlijke wijf dat ons lesgaf zei dat ik me niet moest aanstellen en nog een keer moest springen.

* super_honda vind dat gym gevaarlijk is en verboden zou moet worden.

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_14018020
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
laat ik het zo zeggen. Het gros van de scholieren raakt na de middelbare school geen literatuur meer aan omdat ze er af worden gebracht door leraren nederlands.
Das zeker waar.

Door die Mulisch en : Reeve troep op de middelbare school heb ik 5 jaar lang geen boek meer gelezen...

pi_14018045
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:03 schreef Youssef het volgende:

[..]

Gratis?

neuh gereduceert tarief, omdat we meestal met 20 man kwamen (je mag toch ook wel is een keer 5 gulden betalen)
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_14018058
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:12 schreef super_honda het volgende:

* super_honda vind dat gym gevaarlijk is en verboden zou moet worden.

Ons arme menneke

Stel je niet aaan

mmmmja
pi_14018073
en als die meiden toch toevallig hebben gegymd gaan ze nooit douchen!!!!

een deo is blijkbaar genoeg.

maandag 20 oktober 2003 @ 22:25:37 #66
15605 Diepvrieskip
Run Rabbit Run!
pi_14018430
Ik wil niet lullig doen maar ik vond meiden die WEL meegymden en hun best deden altijd een stuk leuker dan de zeikerdjes die niet meededen.
En ja natuurlijk keek je als jongen naar de meisjes, maar ik denk niet dat de meeste dat erg vonden.

Sportieve vrouwen zijn zowieso sexy

Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:29:59 #67
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_14018590
ff on the side... briljante vraag van de TS, heb het me ook altijd al afgevraagd
Bankiertje
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:43:42 #68
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_14019050
quote:
-knip-

vrouwen

Kuthoeren, allemaal

ondertitel: Zoekt een leuke vriendin
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:50:21 #69
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_14019281
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Same here... Sporten is idd heel erg belangrijk voor jongeren, maar dat hoeft toch niet per se in de gymles? Ik fietste elke dag een uur naar school en ik deed aan fitness, dat vond ik wel sport genoeg.

Likewise! En als je dan net die afstand in 40 minuten had afgelegd omdat je weer te laat vertrokken was, kon je vervolgens 5 rondjes om het sportveld gaan rennen om even op te warmen. Tssss...
bekijkt het van de andere kant
pi_14020182
Na je 14de ergens ongeveer neemt je vet massa toe in verhouding tot je totale gewicht, door vrouwelijke hormonen, dus je bent niet meer zo snel als daarvoor, en het wordt minder leuk.
en verder begin je je op die leeftijd zorgen te maken of je niet naar zweet ruikt en zo

maar vooral
rond die leeftijd krijgen jongens ook mannen hormonen en worden zij ONTZETTEND lomp.

maandag 20 oktober 2003 @ 23:18:07 #71
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14020218
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:16 schreef Sessy het volgende:
Na je 14de ergens ongeveer neemt je vet massa toe in verhouding tot je totale gewicht, door vrouwelijke hormonen, dus je bent niet meer zo snel als daarvoor, en het wordt minder leuk.
en verder begin je je op die leeftijd zorgen te maken of je niet naar zweet ruikt en zo

maar vooral
rond die leeftijd krijgen jongens ook mannen hormonen en worden zij ONTZETTEND lomp.

Dan ge je daar maar mee om! Leert zo'n meid ook eens wat sociale vaardigheden en wat minder zeiken.
1 kernfysicus
pi_14020345
het gaat hier niet om sociale vaardigheden

het gaat erom dat ze je bij voetballen en zo onderuit halen en gewoon zwaar hard tegen je aan gaan butsen, van tevoren al wetende dat ze sterker zijn.

dan kun je niet verwachten dat zij het leuk vinden.

ik deed trouwens altijd mee, zelfs toen ik een nier blaas en spierontsteking had. alleen buiten gymmen deed ik toen niet meer aan mee.
en dat terwijl het enige wat ik bij gym kan touwklimmen is, verder kan ik gewoon niks.

pi_14020389
Ik haatte gym omdat ik er slecht in was (en ben). Ik vond alleen het klimmen (1x gedaan), buiten hockey'en (alleen als het buiten was) en rugby leuk, de rest vond ik vreselijk.

Oja, badminton en tafeltennis waren ook leuk omdat daar geen docenten bij waren, evenals frisbee'en

En -gek genoeg- Tae Bo was ook leuk..

Mon 'en!
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:25:09 #74
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14020391
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:23 schreef Sessy het volgende:
het gaat erom dat ze je bij voetballen en zo onderuit halen en gewoon zwaar hard tegen je aan gaan butsen, van tevoren al wetende dat ze sterker zijn.
Ja, jongens zijn eikels en daar meot je mee leren leven en niet weg vluchten. Als het té erg is, dan ga je maar naar je docent en als hij niets doet, dan blijf je maar gewoon weg.
En van een beetje fysiek contact ga je niet dood, hoor. Dát bedoel ik met "minder zeiken".
1 kernfysicus
pi_14020595
Ik vond het jammer dat we nooit aan schermen zijn toegekomen.

dat had ik zeker leuk gevonden, weet ik gewoon zeker.
(mijn oom heeft ook geschermd)

ik kan trouwens best tegen pijn, maar helemaal niet tegen van mezelf weten dat ik er niet in geslaagd ben om iets te doen, dan krijg ik een rothumeur. trouwens bij school of zo heb ik dat niet... alleen bij gym.... raar. heel raar...

pi_14020623
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:00 schreef sebaz het volgende:
Enigste leuke herinering aan gym dat ik heb is....golf...
*mee eens is
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:35:23 #77
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_14020679
hmmz behalve het onhandige tijstip van gym heb ik er echt helemaal niks op tegen :p het is toch juist heerlijk ff je lichaam bewegen en ik heb al zo weinig meisjes in de klas en als die dan ook al niet mee gaan doen is er geen reet aan, daar kan je juist makkelijk van winnen
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_14021015
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:16 schreef Sessy het volgende:
leg uit
pi_14021052
quote:
gym

Goed voor hun gezondheid .
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 01:09:00 #80
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_14022048
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:38 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Dan heb je een hele rare soort van gym gehad. Mijn gymles was hartstikke leuk.
[..]

Je hele klas? Alleen meiden, hoor. En wat maakt dat nou uit?

idd, ik vond het douchen na de gymles altijd heel leuk, het leukste van de twee lesuren om eerlijk te zijn
We hadden een hele leuke klas, ik geloof iets van 13 meisjes, en 15 jongens. Bij de jongens was 1 'zittenblijver' en die was homo, die mocht van ons altijd samen met ons douchen.
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_14022943
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:09 schreef trekpop het volgende:

[..]

idd, ik vond het douchen na de gymles altijd heel leuk, het leukste van de twee lesuren om eerlijk te zijn
We hadden een hele leuke klas, ik geloof iets van 13 meisjes, en 15 jongens. Bij de jongens was 1 'zittenblijver' en die was homo, die mocht van ons altijd samen met ons douchen.

pi_14023030
gym

bij ons hadden ze er gewoon geen zin in en vooral niet om daarna ook nog eens te gaan douchen. en als we wel gingen zaten we toch maar een btje aan de kant

dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:48:12 #83
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14023357
quote:
Vergeet het eeuwige:
- basketbal
- volleybal
- handbal
e.a. soortgelijke spellen niet.
Erg fantasieloos allemaal.

Gelukkig had ik vrijstelling voor dat vak

(Un)masking for the greater good.
pi_14025364
Ik heb gym vrdmm nooit leuk gevonden. Ik haat sport! Ik ga me niet moemaken voor m'n lol, hoor. Ik ben echt verschrikkelijk lui op dat gebied.
pi_14027172
Ik vind gymmen altijd wel leuk op school. Als je melig bent dan... anders is het
Imagine yourself that everything comes true what your dream said, dance of cocaine, xtc, LSD whatever... a never ending dream of love!!
pi_14027199
ik ga ook zeggen dat ik homo ben
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:50:15 #87
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_14027232
wel opvallend dat mijn vrouwelijke niet mee gymende klasgenoten, nu van die dikke zeugen zijn geworden!!!

wahahahahahaha,... sneu voor ze!

kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:00:27 #88
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_14027496
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:09 schreef trekpop het volgende:

[..]

Had ik dit vroeger maar geweten! dat had ik ook wel gewild

Maar ja, hoe verklaar je dat je als homo toch een erectie krijgt tussen al die meiden

"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:03:41 #89
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_14027576
Vroeger had ik (als jongen) ook een hekel aan gym, maar ik ging wel heen (braaf ventje). Ik werd ook altijd als laatste gekozen bij teamsporten. Eén keer werd ik zelfs helemaal niet gekozen (ging ik gewoon aan de kant zitten met een andere genegeerde klasgenoot, vond ik niet eens zo erg)
"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_14027903
Mwa wij hadden niet zo'n last van niet mee gymmende meiden, meer van een algehele luiheid (dat meer dan de helft vd klas niet komt opdagen, wat terecht is, omdat 10 over half 8 in de gymzaal zijn een onmogelijke opgave is qua biologische klok... en daarbij, ik suck in alles wat met sport te maken heeft)
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:00 schreef Duckman het volgende:

[..]

Maar ja, hoe verklaar je dat je als homo toch een erectie krijgt tussen al die meiden

"Doet ie anders nooit, hoor!"
pi_14028031
die meiden moeten zich niet aanstellen bij gym zijn ze zo preuts als wat maar 's avonds in de kroeg/discotheek liggen ze met elke jongen te flikflooien
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:24:31 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14028094
quote:
Gymen verplichten.

Resultaat van weinig beweging: ze worden dik... en op die leeftijd worden meisjes standaart al wat molliger (tenzij ze voldoende sporten).

Gevolg, ze worden onzekerder (jongens + gym + denken dat je dik bent gaat niet goed)...

En het rijtje begint van voor af aan...

Mijn zusje heeft exact hetzelfde, durft gewoon niet te gymen... meerdere keren over gehad, en altijd maar zeggen dat die leraar niet leuk is, en mijn moeder geloofd dat ook gewoon... vrouwen

Kuthoeren, allemaal

net alsof 1 a 2 uur in de week gymnastiek helpt (echt niet dus)

Ik deed vroeger vaak niet mee vanwege idd een vervelende leraar, die alleen de fanatieke kleuters goede cijfers gaf, en omdat ik bijv. geen handstand kon en er toch een cijfer voor moest halen, en meer van die oefeningen die je maar moest kunnen en waar je in principe dus ook op kon zakken, want gymnastiek telde gewoon mee op je rapport.
Gym ging me gewoon totaal tegenstaan na al die jaren, omdat je moest en zo alle plezier ontnomen werd. Ik vind trefballen met de hele klas of een potje honkbal nl. wel leuk, dat was erg ongewongen.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2003 12:25]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14028295
quote:
gym

Nee, laat jij ze maar gewoon naar een techno- of dancefeest gaan voor hun dagelijkse portie beweging.

Gym is iets wat geen enkel kind leuk vindt, volgens mij. Echter, het hoort gewoon bij je opvoeding.

Het woord gym klinkt ook zo......watterig.

Ook het douchen op school was niet leuk. Aan de ene kant wilde je wel, want met oud zweet in de klas zitten is niet fijn, maar aan de andere kant was douchen weer niet stoer.

pi_14028375
Ik heb toch altijd wel met plezier gegymd.
Niet iedere les was even leuk, hou meer van balsporten dan van turnen bijv. Maar ben niet echt met tegenzin naar gym gegaan.

We hadden als klas ook het geluk dat we vaak maar met 1 andere klas tegelijk gymden en omdat de school 4 gymzalen had betekende dat meestal keuze uit 2 zalen en soms zelfs 4.
Voor de rest idd meestal wel de standaard sporten, turnen, volleybal, basketbal, voetbal, softbal, hardlopen. Maar we hebben ook wel getafeltennisd, gerugbyed en zelfs gecricketed (een gymleraar was coach nationaal cricketteam).
Bij mooi weer zijn we ook een paar keer wezen zwemmen en in de 5e klas zijn we een aantal weken wezen fitnessen.

En ja ik ben/was ook een sportkneusje, ook altijd als een van de laatsten gekozen, maar dat kon me niks schelen. Deed gewoon mijn best (inzet werd ook altijd wel beloond), enne ik was in andere vakken weer beter dan de rest.

En tja het douchen, dat gebeurde idd niet. Kan me in de brugklas wel herinneren dat de eerste paar lessen een paar meiden wel doucheden maar dat hield ook snel op.
Dat was/is idd wat minder fris

pi_14028504
En dan dat touwklimmen! Toen ik 5 was kon ik niet naar boven in een touw klimmen, toen ik 15 was niet en toen ik 25 was nog steeds niet (maar toen hoefde het gelukkig ook niet meer )
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:43:30 #96
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_14028521
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

net alsof 1 a 2 uur in de week gymnastiek helpt (echt niet dus)

Op zich niet, maar je leert dan ook iets over teamwork (behalve dan bij oa trefbal). En als je een sport tegenkomt die je leuk vindt en waar je misschien wel goed in bent, kun je dat in je vrije tijd ook gaan doen.
quote:
Ik deed vroeger vaak niet mee vanwege idd een vervelende leraar, die alleen de fanatieke kleuters goede cijfers gaf, en omdat ik bijv. geen handstand kon en er toch een cijfer voor moest halen, en meer van die oefeningen die je maar moest kunnen en waar je in principe dus ook op kon zakken, want gymnastiek telde gewoon mee op je rapport.
Gym ging me gewoon totaal tegenstaan na al die jaren, omdat je moest en zo alle plezier ontnomen werd. Ik vind trefballen met de hele klas of een potje honkbal nl. wel leuk, dat was erg ongewongen.
Persoonlijk vind ik ook niet dat er cijfers moet worden gegeven voor specifieke prestaties. Belangrijker vind ik inzet en enthousiasme, daar kunnen ze beter cijfers voor geven. Volgens mij kregen we op onze school al een voldoende als je regelmatig kwam opdagen...
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:44:29 #97
61996 MisszJ
You can look but...
pi_14028546
Ik heb een leuke gymleraar + de laatste 2 uur gym op vrijdag dus je kunt lekker thuis gaan douche...en we hebben niet het eeuwige hockey basketbal enz.....
Dus ik ben er braaf elke gymles
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
pi_14028565
Ik vond gym wel altijd leuk, enkel de piepjestest en de coupertest had ik een hekel aan (vanwege slechte conmditie )
Dit jaar (MBO) hebben we ook weer gym, maar moet je je klasgenoten les geven.
Het is een les in het kader van 'leren leiding geven'
Dat is best leuk, zo deed ik een soort 'stoelendans' met muziek en ipv stoelen heb ik ballen gebruikt.
Het maakte niet uit wat je deed (al was het buiten een speurtocht) als je maar duidelijk leiding gaf.

Ideetje voor middelbare school?

Grtx

pi_14029304
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:46 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Typte zij op achter een internetforum

hier word je niet moe van hoor tis wel nutteloos, maar moe word je er niet van
Doei.
pi_14031662
ik heb zelf eigenlijk altijd met plezier gegymd, alleen dan de turnoefeningen en de shutllerun deed ik niet zo graag

maar de balsporten vond ik tof, als we handbal deden ging ik altijd in het doelstaan, en de bal raakte zelden het net

pi_14031919
Mijn examenjaar was WEL vetst!!! we gingen jeu de boulen, kick-boxen, boogschieten... dat was niet vervelend om naar toe te gaan hoor... ff 2 uurtjes relaxen met een jeu de boules bal in je hand... chillie willie ouwe
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
pi_14032350
Wat een leuke sporten komen hiervoorbij!

Wij kwamen niet verder dan softbal, handbal, softbal, basketbal, softbal, turnen en softbal. Ook al was ik er braaf elke week, softballen in de regen is niet leuk. Turnen vond ik juist wel leuk, maar in de 4e had ik daar nog wel een probleem mee met de lerares. Ik vond haar ideeën onverantwoord en zij vond dat het wel kon. Gelukkig was een wedstrijdturnster uit mijn klas het met me eens, wat betekende dat niemand de oefening deed die ze had bedacht. In de vijfde was het leuker, toen gymden we met de jongens uit onze klas en mocht alles wat hoger en sneller (ringen, trampoline enz) en hadden we een leraar die wel wist wat verantwoord was. Een stuk leuker.

Ik heb jaren gedanst en geturnd en gezwommen en gefietst, maar dat was echt stukken leuker dat die gymles.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_14032388
Ja, nu je het zegt...

En het begint idd bij 14. Had een meisje in de klas die de 1e 2 jaar altijd heel goed meedeed en alles kon en daarna kwam ze meestal wel, maar deed heel slecht mee. Zal wel stoer zijn geweest...

Ik ging iig elke week gymmen
Maar gym was dan ook mijn lievelingsvak

Het leukst was als we rugby gingen doen als het net geregend had. Mijn gymleraar zal vol met goede ideeën

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 21-10-2003 15:12]

pi_14032389
Ik gymde ook bijna nooit
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14032454
quote:
Yep. Plus dat we altijd van die suffe dingen moesten doen als die piepjestest.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:23:10 #106
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_14032715
Ik vond gym altijd leuk... Je deed dingen die je anders nooit deed. Volleybal, handbal, softbal, etc.. heb ik niet meer gedaan sinds ik van school af ben...jammer!

Als d'r geen gym was, zou het gros dik worden, omdat ze nooit meer wat aan sport zouden doen. Gym is ook ervoor dat mensen juist in contact met een sport komen die ze leuk vinden. En als je er niet goed in bent? so what?... Ik was weer slecht in andere dingen, je kan niet alles leuk vinden! Als je je best maar doet. En dat is het probleem, mensen doen nooit hun best, zien geen vooruitgang en vinden het niet leuk... en natuurlijk zijn er andere redenen, maar dit geldt voor het gros.

Never argue with an idiot,
he'll bring you down to his level and beat you with experience.
pi_14033000
Ik geloof dat ik hier inderdaad één van de weinige vrouwen ben die gym WEL leuk vond. Sterker nog: ik heb er ondertussen mn vak van gemaakt. Weliswaar in het basisonderwijs tot nu toe...

Maar denk dat je gewoon veel geluk moet hebben met je leraar. Veel leraren van de oude stempel kennen niet zo veel variatie in hun lessen en zouden het liefst met een krantje aan de kant gaan zitten.

Verder zou het ook erg fijn zijn als er inderdaad wat minder de nadruk op prestatie gelegd zou worden, en wat meer op inzet. Dat scheelt ook nogal in de sfeer van de les. De wat mindere goden kunnen zich op die manier ook wat meer thuisvoelen in een gymles.

Ow en mensen die vinden dat gym grote onzin is, bij deze zal ik mijn vak even proberen te verdedigen:

[moraalriddermodus] Gym gaat niet alleen over lichaamsbeweging, maar minstens zo veel over het sociale aspect er van, elkaar accepteren en met iedereen samen kunnen werken. Verder is het zo dat je tijdens de gym met veel samengestelde handelingen krijgt te maken, wat ook zeer bruikbaar is in veel andere dagelijkse of schoolse bezigheden, bijvoorbeeld het maken van een dictee (luisteren en schrijven tegelijkertijd). Dit speelt overigens vooral in het basisonderwijs. Verder blijft het gewoon een vak, net zoals Nederlands en Aardrijkskunde, het is er niet voor nix [/moraalriddermodus]

pi_14033055
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:10 schreef ChrisJX het volgende:
Het leukst was als we rugby gingen doen als het net geregend had. Mijn gymleraar zal vol met goede ideeën
rugby

honkbal op een nat veld is ook cool, met een goeie sliding toch noch effe net op tijd op het thuiskhonk zien te komen (en met beetje mazzel een klasgenoot omverkegelen)

pi_14033188
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:34 schreef Striet het volgende:
Veel leraren van de oude stempel kennen niet zo veel variatie in hun lessen en zouden het liefst met een krantje aan de kant gaan zitten.
Nog erger, wij moesten zelfs buikspieroefeningen met gestrekste benen doen van onze gymlerares (50+). Dat ging misschien zo in de jaren 60 maar inmiddels moet toch iedereen wel weten dat dat niet gezond is lijkt mij.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_14033365
Niet alleen meisjes gymen niet mee hoor, ik had zo'n gruwelijke hekel aan gym ik deed ook bijna nooit mee. En om een of andere reden kon ik de meeste gymleraren niet uitstaan.

En ze roosterden gym ook op zulke rottijden in. Vrijdag de 1e 2 uur gym dat werd dus uitslapen. En later de laatste 2 uur na een hele dag les. Ik was echt kapot dan van les en dan nog 2 uur lang onzinnige dingen doen. Ik had elke week zogenaamd spierpijn, of ik ging gewoon niet. Of ik zei dat ik griep ofzo had. Oprotten met gym onzinnige shit!

pi_14033401
Ik vond het gewoon niet leuk.
Maar ik deed wel altijd mee.
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_14034611
ja fijn zeg dat gym. Als je niet zo athletisch ben dan kreeg je gewoonweg een onvoldoende. Niet erg stimulerend...

in de latere jaren deden we dan WEL weer leuke dingen , zoals judo en schermen en zwemmen (is ook een overwinning als je in badpak moet voor de hele klas).
Ik ben gewoon niet zo'n sportfan, en als ik dan ga sporten dan doe ik liever fitness in mijn eentje dan dat ik voor blok wordt gezet in een 'team'.

pi_14034755
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:34 schreef octopussy het volgende:
Ik ben gewoon niet zo'n sportfan, en als ik dan ga sporten dan doe ik liever fitness in mijn eentje dan dat ik voor blok wordt gezet in een 'team'.
Precies. Klasgenoten kunnen best wel hard zijn voor mensen die het niet zo goed kunnen. Bij teamsporten zijn sommigen zo fanatiek, willen ze zo graag winnen, dat je compleet uitgescholden wordt als je een paar fouten maakt. Erg leuk als je het niet goed kunt, en vooral een stimulans om naar de les te blijven komen... Niet dus.
Ik was gewoon slecht in balspellen. Van de eerste tot de zesde heb ik het geprobeerd, maar ik heb die coördinatie gewoon niet. In plaats van dat mensen dat accepteren (ik ga hun per slot van rekening ook niet belachelijk maken als ik een 10 voor Frans heb en zij een 4), gaan ze je nog onzekerder maken, waardoor je nog meer fouten gaat maken en uiteindelijk liever wegblijft.
Tot zover mijn jeugdtrauma.
pi_14035136
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
(ik ga hun per slot van rekening ook niet belachelijk maken als ik een 10 voor Frans heb en zij een 4),
Dat is inderdaad altijd vreemd: iemand die slecht is in sport wordt als een kneus gezien en iemand die dom is niet
pi_14035198
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:56 schreef Aernout het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd vreemd: iemand die slecht is in sport wordt als een kneus gezien en iemand die dom is niet

Nee, als je een 10 voor Frans hebt, word je nog meer als kneus gezien.
pi_14035388
Gym is juist me leukste (en beste) vak, laatst nog een 9,5 op crossloop
[url=http://www.cu2.nl/hassesjong][b]Klik hier niet, privé![/b][/url]
pi_14035390
Ik kan ook niks van balspellen.
Even daargelaten dat ik altijd alles dubbel zie (want bij schieten stoort me dat niet, dus zal het bij balspellen niet veel uitmaken)
Ik ben waarschijnlijk de enige die als ze 100 keer probeert een bal in de basketbalkorf te werpen, het geen enkele keer voor elkaar krijgt.

Daarbij komt nog dat ik zonder mijn bril al helemaal niks zie en ik altijd bang ben dat mijn bril kapot gaat (glazen zijn bijna 400 euro per stuk),
dus balspellen, behalve softbal, zijn een nachtmerrie voor mij (softbal, naja kan ik niet goed maar het stoort me verder ook niet of zo)

En dan heb je basketbal of zo, gooien ze een bal naar mij en doen ze pissig als ik het dan verpest.
dan GOOI DIE BAL OOK NIET NAAR MIJ!!!
dat is net als mij in het doel zetten bij voetballen. IK BEN BANG VOOR DIE BALLEN natuurlijk duik ik dan weg ipv op die bal af.

de leraren zijn vaak ook onredelijk, vind ik.
Wat heeft het voor nut om hockey, voetballen, basketballen, en handballen op school te doen? Dat doet iedereen van zichzelf al wel en wie dat niet doet is genaaid.

Geef dan een sport die toch bijna niemand kan, wie weet raakt er nog iemand voor geinterresseerd!
als we waren gaan (kunst)schaatsen ipv zwemmen (waterangst, dankzij bijna verdronken zijn op mijn 3de), weet ik zeker dat ik op z'n minst een 7 of 8 op mijn rapport had gehad.
En dat nota bene terwijl de schaatsbaan maar 300 meter van de zwembad af ligt in Eindhoven!!!
Maar nee, we doen lekker saai we gaan zwemmen.

Af en toe krijg ik de indruk dat sportleraren gewoon kinderen die goed in voet- en handballen zijn voortrekken.

en verder wordt je beoordeeld op je pure prestaties en dat vind ik ook fout. Als ik met mijn nierontsteking en blaasontsteking buiten in de kou ga hardlopen en dan na die 6 rondjes nog net op tijd binnenloop en daarna het zwart voor mijn ogen wordt, en ik daarna 2 dagen 39 graden koort heb
of iemand loopt die 6 ronjes in de helft van de tijd en gaat daarna vrolijk voetballen.
dan vraag ik me af wie er meer moeite voor heeft gedaan.

en vrijstelling krijg je niet van de huisarts want "tja je moet accepteren dat je misschien nooit beter wordt"

pi_14035489
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:08 schreef Sessy het volgende:
En dan heb je basketbal of zo, gooien ze een bal naar mij en doen ze pissig als ik het dan verpest.
dan GOOI DIE BAL OOK NIET NAAR MIJ!!!
dat is net als mij in het doel zetten bij voetballen. IK BEN BANG VOOR DIE BALLEN natuurlijk duik ik dan weg ipv op die bal af.
Precies... Maar goed, als ze jou nooit de bal toespelen, krijgen zij weer op hun kop van de leraar vanwege te weinig teamspel. En als je er zelf om vraagt om geen bal te krijgen of om niet mee te doen, heb je het helemaal gedaan bij die leraren. Als je maar meedoet is het goed, zeggen ze dan.
quote:
Af en toe krijg ik de indruk dat sportleraren gewoon kinderen die goed in voet- en handballen zijn voortrekken.
Hm, van bepaalde sportleraren die ik heb gehad weet ik dat wel zeker.
Het andere soort sportleraar is trouwens niet minder vervelend, dat zijn de mensen die je koste wat kost willen 'helpen' door je te dwingen om mee te doen onder het motto 'je leert het vanzelf wel als je het maar probeert'. Het maakt ze blijkbaar niets uit dat je dan eerst vijf jaar gigantisch voor lul staat voordat zij er ook achterkomen dat je het gewoon niet kunt (wat je zelf natuurlijk allang wist).
pi_14035529
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nee, als je een 10 voor Frans hebt, word je nog meer als kneus gezien.

En dat is ook zo belachelijk.
Ik had in het laatste trimester mijn natuurkunde boek maar 4 keer opengehad, en ik was maar 2 keer bij de lessen in de laatste maand voor de proefwerkweek en ik had een 9,5
ligt dat dan aan mij, of ligt dat aan het afschuwelijk lage niveau van dat domme boek? alles wordt maar herkauwd en herkauwd en herkauwd tot je er niet goed van wordt.

daarbij krijg ik wiskunde niet hoger dan een 6 hoewel ik daar iedere dag 2 uur in stak omdat ik me bij een logaritme gewoon niks kan voorstellen. (ook gehad dat ik bij wiskunde niks snapte en een 4 had en toen bij natuurkunde hetzelfde gehad en toen een 9)
dat ligt dan weer wel aan mij, maar dan moet hij niet zeuren dat ik niks voor wiskunde doe want dat is 1 van de slechts 3 vakken waar ik iets voor doe...

ons schoolsysteem houdt absoluut geen rekening met dat sommige mensen bepaalde dingen beter kunnen dan anderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 21-10-2003 17:18]

pi_14035552
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Precies... Maar goed, als ze jou nooit de bal toespelen, krijgen zij weer op hun kop van de leraar vanwege te weinig teamspel. En als je er zelf om vraagt om geen bal te krijgen of om niet mee te doen, heb je het helemaal gedaan bij die leraren. Als je maar meedoet is het goed, zeggen ze dan.
[..]

nee, later zijn ze me alleen de bal gaan toespelen als het bijna niet te verpesten was en dat ging prima, de leraar had niks in de gaten.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:49:10 #121
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_14036828
Ik zat op een christelijk school, en dus moesten de jongens en de meisjes apart van elkaar gymmen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_14036943
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ik zat op een christelijk school, en dus moesten de jongens en de meisjes apart van elkaar gymmen
Dat moesten wij ook en dat was een school zonder godsdienst, alleen in de 5e was het gemengd en dat kwam omdat wij maar 5 jongens in de klas hadden. Anders hadden die alleen gemoeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:59:18 #123
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14037006
Gym zuigt. Alleen al om het meezeulen van je zweterige kleding in een volle schooltas.

Keertje ooit een tijdje niet mee kunnen gymen ivm been in gips (gescheurde knieschijf), daarna de rest van het jaar 'het advies van mijn fysio om maar niet mee te gymen.'

dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:18:55 #124
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14037367
Al diegenen die het niet willen, zeuren en maken juist het punt duidelijk van gedwongen en onvrijwillig gymmen.
1 kernfysicus
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:19:46 #125
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_14037375
Ik heb ook altijd een hekel aan gym gehad en ben ook niet goed in sport.

Wij hadden vroeger op de LTS een gymleraar die iets tegen marrokanen en turken had.
Er zat bij ons een marrokaan in de klas die was met trefbal altijd de lul.
De leraar riep vanaf de kant "wie die marokaan raakt krijgt een gulden en als hij bloeit 5 gulden! " en die kreeg diegene die hem raakten ook.
Er zat een gast bij ons in de klas die erg hard kon gooien, die gymlessen hebben hem wat geld opgeleverd

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_14037685
Ik haatte de gymles ook altijd. We moesten heel vaak door de stromende regen rennen of het eerste uur in het zwembad liggen, waardoor je de rest van de dag naar chloor rook.

Gymleraren laten je soms onmogelijke dingen doen: voetballers zijn nou eenmaal geen ster bij lenigheids oefeningen en ik houd weer niet van balsporten.

Bij gym merk je pas echt of je erbij hoort. Twee mensen worden uitgekozen om groepen samen te stellen, en ALTIJD staan dezelfde mensen tot het einde te wachten, tot zij uit eindelijk worden ingedeeld door de docent.

Daarnaast smijten die jongens keihard die ballen naar die tienerborstjes. Dat doet ontzettend pijn! Kortom: gym is gewoon stom!!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:57:03 #127
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_14037979
Ik kan me nog wel minstens één leuke anekdote herinneren wat betreft gym...

De opdracht was om een handstand te doen op de mat. Nou, geen probleem voor de klas. Dus één van de knapste meiden van de klas doet de handstand, en op de één of andere manier flipt d'r shirt uit d'r gymbroek. My god, wat hadden we toch gelachen toen we erachter kwamen dat ze nooit een bh droeg (ha, ha, ha; ik zie het nog voor me)

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:57:31 #128
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14037985
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:18 schreef tvlxd het volgende:
Al diegenen die het niet willen, zeuren en maken juist het punt duidelijk van gedwongen en onvrijwillig gymmen.
Waarom zou je link gaan sporten, extra kans op blessures, op school als je al buiten school sport?
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:57:39 #129
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_14037988
Waarom Baka Neko een Hekel aan Gym heeft

Ten eerste: Ik ben net zo motorisch als een deurknop. Deurknoppen wel eens ballen zien vangen? Nee, die kunnen ook maar 1 ding: op en neer. Ok, dt klinkt wat fout, toelichting:
Baka Neko kan niet goed balsporten, maar Baka Neko kan best goed roeien.
Maar dát werd er niet gedaan met gym!
Nééééééé!
Alleen die kutstomme kloteballen en ringzwaaien! Kan ik er wat aan doen dat ik hoogtevrees heb, ofzo. En ik was heel goed in hockey: Als ik gillend met mn hockeystick zwaaiend aan kwam rennen kon ik wel een puntje maken. Maar dat mocht niet.
Flauw.

Verder vond ik het onzinnig om, als je zovaak sportte als ik deed, dan te gaan gymmen. Ik stak al genoeg energie in verantwoorde en voor mij erg belangrijke trainingen, rot op met je uit je neus vreet uurtje.

Verder heb ik geen zin om me voor 2 lesuurtjes tamponhockey (lees: 2/3e van de tijd op de bank zitten) in een stinkende kleedkamer om te kleden.

Echt dikke onzin, dat gym. Alleen leuk voor mensen die met een balletje om kunnen gaan.

Ohja en nog iets: In de eerste ving de leraar me niet goed op met een kastsprong. Ik jankend weggedragen, moest me niet aanstellen, ik liep 3 weken mank en maanden daarna nog af en toe steken in mn enkel... Kom in 3 jaar later bij de fysio ivm knieklachen, zegt ie "jezus ben je een keer door je enkel gegaan ofzo zonder er naar te laten kijken? Je kuitbeen staat een stuk uit de kom! "
Kreng kraakt nog steeds als een ouwe hoer op een fiets.

Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 20:01:39 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14038083
Oh ja, die stinkende kleedkamers

Ik kan me nog herinneren dat ik op 't Grafisch lyceum tijdens de gymles (ja dat is weird, daar deden ze ook nog aan gymles en aan ergonomie enzo.. de kunst van het verantwoord zitten, hehehe) en toen hebben we eens een dagje op de Amstel geroeid (alleen was het die dag net stervenskoud. Wel grappig dat er toen nog een RTL4-cameraploeg op onze roeiboot kwam zitten om te filmen )
En we hebben ook een keer wandgeklommen en dat was OK, al kon ik er niets van (ik had echt kippenspiertjes )

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 20:08:54 #131
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_14038252
En dan die zogenaamd 'leuke' uitstapjes met gym. Als ik van tevoren aankondig dat ik hoogtevrees heb en dus niet mee wil naar de klimmuur, wat is dan het nut van een ongelukkige Baka Neko alsnog aan een touwtje omhoog te hijsen?

Hee, roeien! Hoe was het toen op de Amstel Semtex? Afgezien van de temperatuur?

dinsdag 21 oktober 2003 @ 20:11:58 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14038339
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:08 schreef Baka_neko het volgende:
Hee, roeien! Hoe was het toen op de Amstel Semtex? Afgezien van de temperatuur?
Ik heb dus amper op de omgeving gelet, omdat ik een team had (zo'n roeiboot was het dus) dat niet echt goed samenwerkte, zodat we dus constant aan het kloten waren met onze peddels. En roeien in je gymkleren is ook niet echt 'cool'
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 20:19:55 #133
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_14038520
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb dus amper op de omgeving gelet, omdat ik een team had (zo'n roeiboot was het dus) dat niet echt goed samenwerkte, zodat we dus constant aan het kloten waren met onze peddels. En roeien in je gymkleren is ook niet echt 'cool'

Mocht je in een dun gymbroekie en een tshirtje roeien met min honderdduizend buiten dan Dat is uuh... niet zo'n heel strak plan, dan.... NOG zo'n irritatiepunt van gym: Als je moet buitengymmen vriezen je tepels er hier in nederland 9 van de 10 keer af.....
pi_14038976
tja tot groep 6 vond ik ut leuk: ik werd altijd als 1 van de eersten gekozen, ze wilden me altijd graag erbij hebben en ik kon het vergeleken bij de rest nog wel aardig...

daarna ben ik verhuisd... nou lekker: ik bleef altijd als laatste zitten, ze waren allemaal veel beter en lieten dat ook goed merken... toen heb ik er echt een hekel aan gekregen... en een soort angst

toen ik eenmaal op de middelbare zat was ik gewoon echt bang voor gym, vanwege dat dus...
en toen werd ut ook nog erger, we gingen moeilijkere dingen doen die ik ook niet goed kon natuurlijk, en halverwege ut jaar sportdag waarbij we dus in teams tegen elkaar moesten spelen... en ik kreeg dus mooi de hele tijd de schuld als ut slecht ging...

maar ut ergste was de 3e... toen kreeg ik echt elke les rotopmerkingen naar me toe, als ik mensen vroeg of ik met ze samen mocht doen werd er altijd gezegd nee want... bijvoorbeeld dat ze al met iemand samen deden.. en daarna gauw pas vragen of die ander wil...
ik bleef ook aaaaaaltijd als laatste over natuurlijk, en zodra ik 1 ding verkeerd deed was ut mis
terwijl als ut bij een ander gebeurde er niks aan de hand was... nou leeeeuk hoor
sowieso had ik ut altijd gedaan als ze ergens mee verloren...
en door die kutopmerkingen enzo heb ik gewoon een keer echt zitten janken daar op ut veld
dat jaar ben ik echt elke dag dat we gym hadden er de hele tijd bang en zenuwachtig voor geweest

leuk he, gym?!

nu ben ik er nog steeds niet dol op...
maar die flauwe dingen zijn gelukkig opgehouden in de bovenbouw

maar goed bij mij komt ut dus eigenlijk door dat ik gewoon geen enkele sport kan
(ik kon alleen wel goed korfballen maar als je dat zegt word je uitgelachen en dat deden ze dus toch nooit )

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_14039310
Gym is gewoon een kut vak.... geef die leerlingen geld en laat ze zelf een sport uitzoeken, daar beleven ze veel meer plezier aan, en het is nog goed voor ze ook.

Ik had (nog steeds) een hekel aan voetbal, daar ga ik me dus echt niet voor inspannen, dat betekent dus dat ik die 2 uur meestal niks heb gedaan en soms een klein stukje mee hobbel op het veld.... lekker nuttig.

We are born crying, live complaining, and die disappointed.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:20:20 #136
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_14039797
Nah, ik vind het zo goedkoop... Net wat Vixenfromhell zegt: Als je niet goed in de makrt ligt omdat je bv niet de juiste kutpoema's hebt dan is gym ook DE kans om er kansloos hard te worden uitgeflikkerd.

ZO SCHURFTERIG KUT GEMEEN is dat!! en Vixen dat lag dus niet aan jou, want ik lees je posts wel es en en en zij zijn gewoon een stelletje trieste figuren, dat je dat wel even weet he?

dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:55:22 #137
67587 The_NiteAngyl
pi_14040612
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:42 schreef VixenFromHell het volgende:
en door die kutopmerkingen enzo heb ik gewoon een keer echt zitten janken daar op ut veld
Njah, ik ken dat soort situaties van vroeger toen ik nog fulltime op school zat. Dan gebeurde het èèn en ander en zo'n meisje of jongen dat, volgens de zgnd 'normen en waarden' van de klas, lager in de rangorde zat, teneergeslagen in tranen naar de kleedkamer rende.
Dus ja, ik als romanticus (serieus) en redder in nood ging meestal die persoon achterna om te helpen. Nou spreek ik mezelf wel een klein beetje tegen wat betreft dit topic; Zijn alle mannen zo gesloten?, maar het was immers zo dat ik meedelijden voelde met die weggepestte persoon. Ikzelf daarentegen (bestaat dat woord?) bevond in een neutraal vlak in de klas. Alsof het lot zo wilde dat het geschiedde, werd ik 9vd10x klassenvertegenwoordiger. Nou, you guess why. Ik ben lief in een nerdige manier *hihihi* *giechel*

Owja, om weer ontopic te komen; gym zuigt best hard. Ik bedoel, als ik in een fabriekshal sta (voor m'n werk, duh) verwacht ik ècht geen ringen, bankjes, bokken en gymmatten. Doe normaal.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:11:13 #138
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_14040963
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:00 schreef Duckman het volgende:

[..]

Had ik dit vroeger maar geweten! dat had ik ook wel gewild

Alsof ik homo zijnde geen erectie kan krijgen tussen de dames?
Asjemenou
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:38:56 #139
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_14041606
Ik had zelf echt niet opgemerkt dat gymen een probleem was voor meiden ofzo.

Maja ik vind de laatste paar maanden gym heeeeeel leuk worden! 'k word op een één of ander manier steeds beter in trefbal! En nu ook met voetbal! Ik merk echt dat ik onwijs beter wordt ofzo best vaag. Weetje hoe chill!

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:19:05 #140
63302 rockstah
New World Disorder
pi_14042566
gym is kut. maar ach. geen zin om een heel verhaal te posten
pi_14043313
Och gym. In de eerste klas vond ik het echt verschrikkelijk. We hadden een vreselijke leraar die nogal ouderwets was. Van de tweede t/m de vijfde was het wel okee. Vaak deden we volleybal, basketbal, hockey en dat soort dingen. Misschien niet echt creatief maar de meeste mensen vinden dat toch het leukst.

Wat ik alleen heel erg vond was bokspringen. Ik kon nooit over de bok komen. . .

pi_14044947
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:52 schreef nXn het volgende:

[..]

meisjes deden bij ons nooit mee met trefbal ksnap ook wel waarom
2 keer meisjes onderuitgegooid...

Trefbal is het enige waar ik zoiezo al aan weiger mee te doen. Ik ga prontificaal aan de kant zitten, en men kan zeggen wat hij/zij wil, bij trefbal ligt mijn grens. Ik noem het oorlogje in de gymzaal, mensen pijn doen met ballen gooien, nee dankjewel.

Verder doe ik in principe overal aan mee. En sommige dingen vind ik wél leuk zoals volleybal, maar bv basketbal waarbij je
a: vreselijk door elkaar loopt en iemand zoals ik niet meer kan volgen waar wie is, en b: een basketbal een harde bal is waarmee je mensen lekker pijnkan doen, houd ik daar bv weer niet van. Bij volleybal sta je een beetje op 1 punt, dat maakt voor mij al gigantisch uit.

En ik denk dat het ook heel erg van je instelling afhangt. Als je zelfverzekerd bent en de mensen in je klas goed kent, valt het allemaal wel mee, kun je het soms zelfs leuk vinden. Ben je onzeker en durf je niks, dan is het de hel van de week.

Het aspect wat voor mij ook een rol speelt is dat het niet in je vrije tijd gebeurd met vrije wil. Je moet erheen en je krijgt 'opdrachtjes' om te doen. Terwijl sporten heel leuk kan zijn als je er zelf voor kiest en het bv samen doet met leuke mensen bv.

quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:15 schreef swashbuckler het volgende:
en als die meiden toch toevallig hebben gegymd gaan ze nooit douchen!!!!

een deo is blijkbaar genoeg.

Ik denk dat ze het liever thuis doen. Da's wel ff wat comfortabeler en fijner dan met zijn allen op een hoopje in een gezamenlijke smerige bacillendouche terwijl je bang bent dat iemand anders naar je kijkt en je alles doet om niet naar iemand anders te kijken.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:23 schreef Robert_nl het volgende:

Gym is ook ervoor dat mensen juist in contact met een sport komen die ze leuk vinden. quote]

Dat is de theorie erachter ja, maar dan hebben we t over 5 verschillende sporten ofzo, en hoeveel zijn er nou helemaal op de wereld? Ze moeten er eens wat variatie in aanbrengen, gaan paardrijden of yoga of tae bo ofzoiets.

En kiezen moeten ze ook afschaffen.

En dan heb je gymleraren die denken dat hun vak van het grootste belang is. Gaan roepen dat het vreselijk is als je een onvoldoende haalt. Terwijl gym nauwelijks meetelt voor je rapport.
En wat ook niet zo stimulerend is is dat je als je onder de maat zit een onvoldoende krijgt. Ze vergeten vaak dat ieder individueel een eigen maatstaaf hebt, als iemand niet zo goed/heel slecht is in gym volgens het gemiddelde, dan haalt ie overal onvoldoendes voor.

[quote]Op dinsdag 21 oktober 2003 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 21 oktober 2003 16:56 schreef Aernout het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd vreemd: iemand die slecht is in sport wordt als een kneus gezien en iemand die dom is niet<hr></blockquote>Nee, als je een 10 voor Frans hebt, word je nog meer als kneus gezien.

Bij ons niet. Daar krijg je felicitaties als je een 10 hebt hoor
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:19 schreef audi80 het volgende:
Ik heb ook altijd een hekel aan gym gehad en ben ook niet goed in sport.

Wij hadden vroeger op de LTS een gymleraar die iets tegen marrokanen en turken had.
Er zat bij ons een marrokaan in de klas die was met trefbal altijd de lul.
De leraar riep vanaf de kant "wie die marokaan raakt krijgt een gulden en als hij bloeit 5 gulden! " en die kreeg diegene die hem raakten ook.
Er zat een gast bij ons in de klas die erg hard kon gooien, die gymlessen hebben hem wat geld opgeleverd

Mochten ze dat bij mij wagen dan zou ik onmiddelijk een aanklacht tegen die leraar indienen.

Overigens, nog even iets anders: Ik vond gym zeker niet alleen stom tussen mijn 14e en 16e. (ben bijna 17). Ik vond t nog veel erger rond mijn 9e/10e/11e. En toen was er nog geen sprake van zweten, ed.

woensdag 22 oktober 2003 @ 11:50:07 #143
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_14048352
Schoolgym... Ik ben best sportief en was dat in mijn schoolgaande jaren ook. Toch had ik een hekel aan gym. En dat kwam zeker door die gore, naar dood water stinkende douches. Als de gymles het eerste of tweede blok was, dan ging ik dus niet. Ik ga me echt niet in zo'n ranzig hok douchen. No way. Alleen als gym het laatste blok was, dan ging ik. Douchte ik wel thuis.

Wat Vixen is overkomen, is heel erg. Bij ons op school werden juist de personen die het niet goed konden, naar voren geroepen om de teams te maken. Dan had je dus niet steeds dezelfde die als laatste achterbleef..
Maar ja, de minder-atletische figuren (om het maar even netjes te zeggen) werden toch wel gegrepen tijdens trefbal oid. Heel naar, heel kinderachtig, niet goed te praten, maar ik deed het ook.

Money talks, Bullshit walks!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 13:53:17 #144
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14051277
Buitengym was wel weer cool. Maarja, door zo'n minder figuur verloor je team terwijl iedereen zich in het zweet gymde, dus tja.. trefbal...

edit: trefbal, hockey, basketbal, overal waarbij je per ongeluk weleens iemand kon raken of omverlopen.

pi_14051387
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:33 schreef chown het volgende:
Just a hunch....

Misschien heeft het wel te maken met de pijnlijke vergroeiing op de borst van veel vrouwen die opeens in grootte toeneemt tijdens de pubertijd. Oftewel; het krijgen van borsten! Schijn behoorlijk pijnlijk te zijn heb ik me laten vertellen.

HAHA!
Names are so cliché
  woensdag 22 oktober 2003 @ 14:25:19 #146
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_14052231
Ik vond sporten altijd leuk maar gymen vreselijk dom.

touwklimmen, bokje springen, doe normaal wat heb je eraan? Cooper test of die shuttle run test. Lekker belangrijk.

Softballen elke week gaat ook snel vervelen, en ja opmerkingen vand e jongens uit je klas over je borsten is ook niet leuk. vooral als je de handstand moet doen en je t shirt zit niet goed in je broek. Erg charmant. Bovendien had ik veel boeiendere dingen te doen tijdens de gymlessen zoals naar de stad gaan of bij het technische college zitten (zat tegenover mij school jummie.)

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:14:28 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_14055426
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:55 schreef TC03 het volgende:
Gym zuigt.

Vroegah vond ik het nog wel leuk, maar op onze school doen we echt jaar in jaar uit alleen maar hetzelfde. Eerst gaan we een tijdje volleyballen. Dan krijg je in dan ergens in december een toernooi tegen andere klassen. Daarna basketballen, en dan weer een toernooi, en dan de rest van het jaar uit zingen met softbal . Zo gaat het al sinds de 1e.

En ze zijn ook nog op het geweldige idee gekomen dat iedereen aan het eind van de 6e een keer een gymles verzorgd moet hebben (in een tweetal). Met iets waar je goed bent. Wat nou als je nergens goed in bent? . Ik kan misschien tennisles geven dan, maarja, we hebben laatst één keertje getennist en daar kan je ook niet echt 'les' geven.

.

Jij zit zeker op de HES ?
komt me akelig bekend voor allemaal
totaal geen fantasie, elke lessen rennen of basketballen

(gelukkig al weer een tijdje geleden )

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_14056463
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:08 schreef Baka_neko het volgende:
Als ik van tevoren aankondig dat ik hoogtevrees heb en dus niet mee wil naar de klimmuur,
Raar, ik had watervrees en ging niet mee naar het zwembad.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:39 schreef Jummy het volgende:Daarnaast smijten die jongens keihard die ballen naar die tienerborstjes. Dat doet ontzettend pijn! Kortom: gym is gewoon stom!!
PRECIES!

trouwens je avatar... lijkt op Putin
nee echt!

quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:19 schreef audi80 het volgende:
Moet er iemand anders ook zo denken aan "Hadden we er maar wat van gezegd", dat boek?
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:11 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Alsof ik homo zijnde geen erectie kan krijgen tussen de dames?

Vooral omdat sommige meisjes vooral op de middelbare school nog sprekend op jongens lijken.

Daar werd ik ook mee gepest trouwens. Dat ik "vooruit" met mijn borsten zou lopen of zo. Is 't mijn schuld of zo dat ze bij de rest van de klas niet groeiden?!
En trampolinespringen doet WEL pijn, bij mij dan tenminste.

maar ik ben dus nog steeds pissig op m'n leraar. als ik zeg dat ik ziek wordt als ik om 't meer ga rennen met de anderen in de stromende regen bij 8 graden buiten
DAN MOET HIJ ME GELOVEN!
DAN HAD IK NOU MISSCHIEN NIET EEN NIERONTSTEKING

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

pi_14056562
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:42 schreef VixenFromHell het volgende:

daarna ben ik verhuisd... nou lekker: ik bleef altijd als laatste zitten, ze waren allemaal veel beter en lieten dat ook goed merken... toen heb ik er echt een hekel aan gekregen... en een soort angst

Was bij mij ook maar stoorde me niet of zo.

ben wel een keer of twee gaan janken in de les omdat ik iets niet kon waarvan ik zelf vond dat ik dat wel moest kunnen.
wat dat betreft trek ik me veel meer aan van wat ik zelf vind dat ik moet kunnen dan wat anderen vinden dat ik moet kunnen.

maar bij ons in de klas was het ook altijd leuk.
29 kinderen (23, 25, maakt niet uit)
zegt de leraar okay we gaan (...) vorm maar groepjes van 2
groepjes van 3 mocht ook niet.

dan blijft er altijd iemand over.
meestal ik dus.
niet erg, maar, dan moet hij niet tegen me gaan lopen zeggen dat ik iemand moet vinden!!! want, dat KAN wiskundig niet eens!
ik kan niet iemand tevoorschijntoveren die er niet is!

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:51:05 #150
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_14056590
quote:

Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

gister touwtje springen nou geloof me hun angst was gegrond keek me ogen uit
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:52:18 #151
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14056616
Mensen krijgen kutopmerkingen naar zich toegeworpen, dat is jammer, maar helaas gebeurt dat. Leef er mee en ga niet vluchten, daar word je alleen maar een zeurpiet van.
1 kernfysicus
pi_14056879
quote:
Moet er iemand anders ook zo denken aan "Hadden we er maar wat van gezegd", dat boek?
... nu je het zegt.... stom boek
pi_14058695
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 17:01 schreef sebaz het volgende:

[..]

... nu je het zegt.... stom boek

LOL ja maar je moet die punten bijelkaar lezen en het leest makkelijk.
trouwens Isabelle ook. en 't zijn 2 punten. En 't heeft maar 90 blz
pi_14058716
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:51 schreef Dr.DarkXL het volgende:

[..]

gister touwtje springen nou geloof me hun angst was gegrond keek me ogen uit

Ach joh tenzij hij omhoog stond is er nog niks aan de hand.
Als 'ie omhoog staat, dan kijken WIJ onze ogen uit
pi_14059530
Gym is juist een van de leukste dingen . Gewoon lekker sporten no problemo. En voor lul staan voor de hele klas? nou......... als je niet kan bokje springen, maakt dat nou uit probeer er gewoon wat leuks van te maken
  woensdag 22 oktober 2003 @ 19:47:25 #156
67587 The_NiteAngyl
pi_14060755
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 14:25 schreef Silmarwen het volgende:
vooral als je de handstand moet doen en je t shirt zit niet goed in je broek. Erg charmant.
Ha, ha, ha. Zat je bij mij op school? Klinkt maar al te bekend (zie mijn reactie)
pi_14060821
Bij ons leken de gymlessen soms meer op een slagveld..

Luie gymleraar die zei "doe maar wat jullie willen", de meeste jongens kozen dan voor rugby ofzo. Nouja, op school.. rugby, zonder echt toezicht (leraar was er wel maar niet echt erbij zegmaar), vraagt om harde stoten..

werd ook altijd redelijk wat afgebeukt..

Ik deed nooit mee eraan, ik liet me altijd opschrijven en ging toen naar huis ofzo

♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_14060872
Gym is super juist! Kun je je agressie lekker een beetje kwijt op de jongens
I'll be back!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 20:14:15 #159
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_14061415
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:52 schreef YeahRight101 het volgende:
Gym is super juist! Kun je je agressie lekker een beetje kwijt op de jongens
Neen, want bij ons doen ze niet aan Rugby.

Nog zo'n strakke actie van ze: We 'mochten' voor gym uit 2 activiteiten kiezen: Tennis (kies géén tennis als je geen racket/ballen hebt!) of skates (niet kiezen als je geen goede skates hebt!).
Dus ik kies tennis, heb geen racket en geen skates maar een racket valt nog wel te lenen.

Word ik ingedeeld bij skates.

En dan gaan ze ten eerste huilen dat niemand spullen heeft (ja mongolen, had je kunnen bedenken als je 2 sporten opgeeft waar je goed materiaal voor nodig hebt) en dan zeggen dat we met zn allen maar moeten gaan fitnessen. 30 min fietsen van school vandaan. Ongeveer.

Gelukkig vind mama het niet erg om me voor gym af te melden ("Neej! Me dochter komt niet! Waarom? Nou ik vind die hele gymzooi van jullie onzin!")

woensdag 22 oktober 2003 @ 20:22:07 #160
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_14061608
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 07:13 schreef Yamyam het volgende:

Mochten ze dat bij mij wagen dan zou ik onmiddelijk een aanklacht tegen die leraar indienen.

Er is ook vaak een klacht tegen die vent ingediend, maar ze hielden hem gewoon de hand boven de kop.
en de "stoere jongens" van de klas kon hij het goed vinden en werden altijd voorgetrokken
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_14061609
Ze kregen net tieten.
Lambo of Rekt
pi_14061750
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 20:14 schreef Baka_neko het volgende:

[..]Gelukkig vind mama het niet erg om me voor gym af te melden ("Neej! Me dochter komt niet! Waarom? Nou ik vind die hele gymzooi van jullie onzin!")

HAHA klinkt als mijn ma.
Leraar: Als dit zo doorgaat zal ik me toch genoodzaakt zien een waarschuwingsbrief naar huis te sturen
Ma: Doet u dat maar als u dat nodig vindt, ik lees het toch niet.
pi_14062112
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:50 schreef bierglas het volgende:
Bij ons leken de gymlessen soms meer op een slagveld..

Luie gymleraar die zei "doe maar wat jullie willen", de meeste jongens kozen dan voor rugby ofzo. Nouja, op school.. rugby, zonder echt toezicht (leraar was er wel maar niet echt erbij zegmaar), vraagt om harde stoten..

werd ook altijd redelijk wat afgebeukt..

Ik deed nooit mee eraan, ik liet me altijd opschrijven en ging toen naar huis ofzo

Tsjah, dat is juist het leukste van gym, wanneer men gaat rugby'en. En dan moet je gewoon meeslaan
pi_14083684
ik heb niej het hele topic doorgelezen maar ik vin gym nie so erg.. (maar ben ook nog geen 14 ) het is gewoon ff lkkr iets anders als in de saaie les zitten.. en ik heb wel een leuke leraar... en haal lkkr hoge cijvers voor
pi_14084025
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:08 schreef louise13 het volgende:
ik heb niej het hele topic doorgelezen maar ik vin gym nie so erg.. (maar ben ook nog geen 14 ) het is gewoon ff lkkr iets anders als in de saaie les zitten.. en ik heb wel een leuke leraar... en haal lkkr hoge cijvers voor
toppoe joppie .... kijken of je dit over 2 a 3 jaar nog steeds zegt...
pi_14084033
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:22 schreef dane het volgende:

[..]

toppie joppie .... kijken of je dit over 2 a 3 jaar nog steeds zegt...

pi_14084051
Toppie Joppie... kijken of je dit over 2 a 3 jaar nog steeds zegt...

sorry ging wat fout... mijn post stond er niet en ineens 3 keer

pi_14084354
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:23 schreef dane het volgende:
Toppie Joppie... kijken of je dit over 2 a 3 jaar nog steeds zegt...

sorry ging wat fout... mijn post stond er niet en ineens 3 keer

okeej... we zulle kijke ik kom et wel vertelle...
  donderdag 23 oktober 2003 @ 18:20:00 #169
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_14085252
Op de basisschool vond ik gym altijd een erg leuk vak. Het was zoals eerder gezegd eens wat anders dan de gewone lessen. Je kon je lekker uitleven, en de rotopmerkingen en het prestatie-gerichte was er eigenlijk allemaal nog niet bij.

Op de middelbare school veranderde dit, de brugklas was nog wel te doen. Maar aangezien ik niet zo'n sportwonder was, (overigens wel redelijk fanatiek, en ook best wel bereid om er moeite voor te doen) kreeg ik er al gauw gewoon een hekel aan. Het was veel te veel presteren. En aangezien dingen als turnen en lopen me gewoon niet lukte, kreeg je daar al heel veel commentaar over. Bij de coopertest (12 minutenloop) moest je zelfs een bepaald aantal meters halen, anders moest je et blijven herhalen, totdat je het wel haalde. Dat is echt waanzin hoor.

Maar goed, als je wat minder bent als de rest word je al heel snel afgezeken, en dan verliest iemand die vroeger gym echt leuk vond al heel snel het plezier erin. Nu is het bij mij allemaal wat minder geworden.

Gym vind ik op zich een heel mooi idee, want bewegen is gewoon goed voor je. Alleen punten geven voor bepaalde dingen, en normen stellen die je moet halen, anders kan je geen examen doen ofzo. Dat moet gewoon weg. Als er nergens prestaties gevraagd worden dan zullen leerlingen ook minder snel andere leerlingen er op aankijken.

Trouwens, over meisjes die niet meegymen, dat heb ik eigenlijk nooit meegemaakt bij mij op school. Je komt er hier ook niet mee weg dat je niet mee hoeft te gymen van je ouders volgens mij.

Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 18:23:08 #170
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_14085299
Gym was ik niet zo goed in, ook op basischool probeerde ik eronderuit te komen door zogenaamd ziek te zijn etc...
Op de mavo vond ik het een lange tijd leuk totdat ik wat dikker werd, mijn conditie was al die tijd nooit goed geweest dus toen alles in 1x kwam deed ik veel dingen niet...als we gingen basketballen deed ik altijd mee
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_14085402
In 3 havo waren bij ons de jongens en de meiden gescheiden met gym (gelukkig). Ik vind het echt verrot om met meiden te gymen. Ik heb dan wel zin om ff een balletje te trappen/gooien/slaan. En dan word het weer verneukt door de klagende meiden die al moe zijn als ze de kleedkamer uitkomen
pi_14085602
Het is toch ook belachelijk dat meiden van 14-17 jaar nog handstanden en dat soort onzin moeten gaan doen. Honkbal en dat soort dingen daar kan iedereen wel aan meedoen...maar die andere onzin doe ik ook niet.
kkknurft
pi_14125560
Bij ons viel het wel mee geloof ik. In de 1e, 5e en 6e gymden de jongens en meiden gezamelijk, maar in de 2e, 3e en 4e gymden we appart. Toen begreep ik niet zo goed waarom, maar na het lezen van deze thread wordt alles toch wel duidelijk!
  zondag 26 oktober 2003 @ 19:12:30 #174
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14153758
Ik vind gym niet erg zolang we geen voetbal of basketbal doen want dat kan ik niet. De rest vind ik wel leuk om te doen.

Oh ja, waar is een schijt hekel aan heb is Kanoen. Je weet wel, gezellig kanoen in de ardennen Als ik iets wel niet kan is het wel Kanoen

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14153984
Volgensmij omdat ze het vervelend vonden om te douchen met de andere meiden. Dus dan liever niet sporten zodat je niet ging zweten.
Ik vond het altijd zo'n gezeur erover van die miepjes, wat is er nou erg aan? Er was bij ons er eentje die het niet goed kon omdat ze er veel woog, en zij zeurde er het minst over van dat ze niet kon gymmen....

Ik heb het altijd wel leuk gevonden, zelfs de coopertest

Vind ik
  zondag 26 oktober 2003 @ 19:22:53 #176
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14154039
Gym is erg belangrijk, zeker nu de jeugd steeds meer vet opslaat en minder sport (tuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen, maar het feit staat...) en wat de meeste mensen vergeten (ja maar ik doe fitness) is het feit dat er vaak TEAMsporten/spellen gedaan worden. Of dat je op elkaar leert 'vertrouwen' bij bv. een bokke-/trampoliniesprong waarbij er klasgenoten staan die je, waar nodig, kunnen helpen.

Excuses zijn er dus niet en mijn kinderen zullen zeker niet worden afgemeld voor gym als ze geen blessures hebben...

zondag 26 oktober 2003 @ 19:25:24 #177
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14154114
Douchen na gym is ook echt zwaar not done hiero
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14154144
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 20:22 schreef EggsTC het volgende:
Ze kregen net tieten.
Dat begreep ik ook al niet...
Tijdens gym draag je een Tshirt (alsof je geen titties in een trui kan zien), en tijdens de zomer draag je toch ook een Tshirt?
Vind ik
  zondag 26 oktober 2003 @ 19:26:44 #179
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14154171
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:25 schreef Leila het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook al niet...
Tijdens gym draag je een Tshirt (alsof je geen titties in een trui kan zien), en tijdens de zomer draag je toch ook een Tshirt?

Vaak is er (vooral 's zomers) na het gymen nog meer te zien dan in die gymzaal, maar ja, maakt dat hen maar eens wijs...
pi_14155203
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:22 schreef Miguel het volgende:
Gym is erg belangrijk, zeker nu de jeugd steeds meer vet opslaat en minder sport (tuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen, maar het feit staat...) en wat de meeste mensen vergeten (ja maar ik doe fitness) is het feit dat er vaak TEAMsporten/spellen gedaan worden. Of dat je op elkaar leert 'vertrouwen' bij bv. een bokke-/trampoliniesprong waarbij er klasgenoten staan die je, waar nodig, kunnen helpen.

Excuses zijn er dus niet en mijn kinderen zullen zeker niet worden afgemeld voor gym als ze geen blessures hebben...

pff, ik vind dit een beetje naief hoor.
Het ging er bij ons best hard aan toe in de klas wat betreft pesten en jaloezie.
Echt niet dat je je klasgenoten dan kan vertrouwen want ze laten je gewoon KEIHARD VALLEN!

Het liefst nog zo hard mogelijk.

Nu ik studeer zijn de mensen waarmee ik werk een stuk volwassener. Bovendien is het niet goed mogelijk om vertrouwen te krijgen in een 'team' als iets (zoals Gym) zo gericht is op persoonlijke prestatie en presentatie.

zondag 26 oktober 2003 @ 20:42:10 #181
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14156564
Bij ons (vwo) werd juist op het vertrouwen in geramd. En als iemand je liet vallen wist je wel zeker dat diegene flink op z'n flikker kreeg waardoor die het echt geen tweede maal durfde te proberen.

Ik, naief? Ach ja, misschien is het wel anders als er alleen maar show off wiggers en ego marokkanen rondlopen... Ik zou het niet weten, die zaten bij ons grotendeels op een andere locatie, waarvoor hulde

pi_14158630
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk dat had ik nu met sport...
Ik heb het met zowel literatuur als met sport. Is al zeker 1.5 jaar geleden dat ik voor het laatst een echt boek heb aangeraakt

Sporten heeft me helemaal nooit geïnteresseerd, dus daar doe ik nu ook niet meer aan. Ik fiets wel overal heen, bij gebrek aan rijbewijs

Altijd een schijthekel aan gym gehad. Wij hadden het altijd op donderdag morgen van 8.30 - 10.10. Dus dan loop je, zoals al eerder is gezegd, de hele dag rond in een zweetwalm etc.... Meeste vrienden van me vonden voetbal helemaal te gek, ik dus totaal niet - dus zat ik meestal als reserve op de bank

En dan had je nog de Cooper/Shuttle test. Wat had ik daar een schijthekel aan zeg. Als ik het me goed herinner is de Coopertest zo'n test waarbij je een X-afstand af moet leggen in zo kort mogelijke tijd? Bij ons in de buurt was een redelijk groot meer, waar ook een homo-ontmoetingsplaats was als ik het me goed herinner, dus dan liep je daar 's morgen om 8.30 in de kou door de modder en de gebruikte condooms

Gelukkig heb ik op de opleiding die ik nu volg geen gym meer

Nee.
  maandag 27 oktober 2003 @ 09:48:02 #183
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14166194
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:42 schreef PimD het volgende:
En dan had je nog de Cooper/Shuttle test. Wat had ik daar een schijthekel aan zeg. Als ik het me goed herinner is de Coopertest zo'n test waarbij je een X-afstand af moet leggen in zo kort mogelijke tijd?
Ja, ik doe de Coopertest altijd in 9 minuten ....

De Coopertest is een zo groot mogelijke afstand afleggen binnen 12 minuten. Bij de shuttle-run moet je steeds sneller op en neer rennen over een bepaalde afstand (bv. 30 meter)

maandag 27 oktober 2003 @ 10:03:39 #184
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_14166561
quote:
nou zaten er sommigen tussen die wou je gewoon niet in gymkleren zien...
Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
pi_14178775
Gym heerscht!

* StefanP was altijd de beste of een van de daaropvolgenden

Wij hadden in 5 havo een ranzig dik wijf joh.. echt wel 150 kilo. Vreselijk gewoon. Een negerin (dit was op de Antillen) en die kunnen dus echt dik zijn, zelfs al op hun 16e.. Die drukte zich altijd overal tussenuit.

Gelukkig hadden we een Sgt. Hartman gymleraar.

Op een keer dwong hij haar om mee te doen, en het was nota bene hoogspringen. Met een trampoline. Ken je wel. Touwtje erachter, aanloop, springen maar, en dan steeds hoger.

Nou, dat touw hing op 50cm of zo, de rest van de klas kon er bij wijze van spreken overheen stappen. Maar die olifant moest ook meedoen... begint met het aanloopje... al het vet schudt... ze heeft een strakke wielrenbroek aan (zoals alleen negerinnen dat kunnen) en al dat vet schudt heen en weer... springt op de trampoline, springt totaal de verkeerde kant op (naar linksvoren) en klapt toch op haar bek zeg...

bwahahaha, die heeft daar echt wel trauma's aan overgehouden...

En het was verder een bitch dus ze verdiende het dat iedereen haar vierkant uitlachte

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14180042
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:58 schreef StefanP het volgende:
Gym heerscht!

Wij hadden in 5 havo een ranzig dik wijf joh.. echt wel 150 kilo. Vreselijk gewoon. Een negerin (dit was op de Antillen) en die kunnen dus echt dik zijn, zelfs al op hun 16e.. Die drukte zich altijd overal tussenuit.

Op een keer dwong hij haar om mee te doen, en het was nota bene hoogspringen. Met een trampoline. Ken je wel. Touwtje erachter, aanloop, springen maar, en dan steeds hoger.

Nou, dat touw hing op 50cm of zo, de rest van de klas kon er bij wijze van spreken overheen stappen. Maar die olifant moest ook meedoen... begint met het aanloopje... al het vet schudt... ze heeft een strakke wielrenbroek aan (zoals alleen negerinnen dat kunnen) en al dat vet schudt heen en weer... springt op de trampoline, springt totaal de verkeerde kant op (naar linksvoren) en klapt toch op haar bek zeg...

En het was verder een bitch dus ze verdiende het dat iedereen haar vierkant uitlachte

Niemand verdient het om uitgelacht te worden en ik vind je heel gemeen en flauw overkomen. Bah.
pi_14181092
quote:
Gym heerscht!

Nou wees blij. Joh, dat is iets om er trots op te zijn.
We hadden mensen hier een week geleden, russen, die hier waren voor wereldkampioenschappen 24-uurs-loop (24 uur rennen dat is). Een mevrouw had, ondanks dat ze die nacht heel ziek was met griep en diarrhee, meer dan 250 km gelopen, ze had maar 2 km tekort van het wereldrecord.
DIE kunnen trots zijn.
Het enige wat jij hebt gedaan is een beetje goede biologische aanleg en jongen zijn, en dat is jouw verdienste niet.
quote:
Wij hadden ... vierkant uitlachte
En mensen als jij verdienen ook bepaalde dingen... door 150 kg hubba in de kont geneukt worden bijv.
pi_14181144
Op die leeftijd slikte ik nog niet de pil.
Mijn menstruaties duurden toen 8 dagen en gingen gepaard met liters bloed en gruwelijke pijnen.
Ik gymde nooit mee als ik ongesteld was.
pi_14181320
ik zelf ben van die leeftijd en zit in het 2de van atheneum(vwo) ik gym altijd wel mee enso...want ik schaam me nergens voor en ben ook niet bang dat iedereen op mij gaat letten als k beweeg of wat dan ook
en het feit dat ik bang zou kunnen zijn als jongens me "zien" terwijl ik zweet enzo boeit me al helemaaal niet..maar soms wil je het gewoon niet omdat je na het gymen weer gaat zweten in je normale kleding dat omkleden en shit is gewoon erg!! als k ongesteld ben doe ik ook altijd mee. ik ben een van de weinigen uit mijn klas die het wel leuk vind dat gymen en nooit onzeker is over dingen want mij boeit het dus egt niet of me t-shirt te groot is of mijn broek te groot is of juist te klein of me ondergoed doorschijnt of wat dan ook. gym is juist een leuke vak vind ik omdat we niet in een lokaal hoeven zitten te werken enzo en je krijgt geen huiswerk zo dat was mijn verhaal
Obstacles are things a person sees when he takes his eyes off his goal..
pi_14181380
Hier was het meer 14-19, de hele middelbare school vanaf dat ze gaan puberen...

Tja, ze trokken elkaar in ieder geval mee er in, misschien is er ook iets van schaamte voor hun lichaam, omdat je toch wel wat meer ziet... faalangst? gewoon luiheid?

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14181396
O ja en ik ging ook niet als ik mijn benen was vergeten te scheren.
pi_14181438
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:46 schreef sweek het volgende:
Hier was het meer 14-19, de hele middelbare school vanaf dat ze gaan puberen...

Tja, ze trokken elkaar in ieder geval mee er in, misschien is er ook iets van schaamte voor hun lichaam, omdat je toch wel wat meer ziet... faalangst? gewoon luiheid?

sjah..haha maybe over 2 jaar ga ik het erger vinden..maar ik heb zegmaar hoe je dat ook kan zeggen niet eg een lichaam van zo'n brugger..mensen denken dat ik 15 of 16 ben :S haha maar ik schaam me nog steeds neit als k met zo'n lichaam in een t shirt moet rondrennen hoor
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:49:02 #193
62182 Georges
That's the shit
pi_14181447
BHFH topique
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:50:46 #194
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14181484
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Onder andere.
Verder wil je op die leeftijd niet graag voor lul staan, dus probeer je zoveel mogelijk onder dingen uit te komen die je niet zo goed kunt. In mijn geval was dat dus het complete vak, en is niet zo goed nog een understatement.

Dat vooral ja. Sporten kan ik vrij goed dus dat doe ik met plezier. Maar als we conditietesten moeten doen of turnen probeer ik er toch altijd wel onderuit te komen .
pi_14181495
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
haha ja dan draag je tog een lange broek?? of mag dat niet bij jullie op school? bij ons op school moesten we namelijk allemaal een kort broekje dragen:S maar ik doe dat gewoon neit hoor ik gym nooit in een kort broekje, zijn we met ze alle (meisjes) naar de gymdocent gegaan om te zeggen dat we dat niet willen enso (krote broekjes drage)
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:58:16 #196
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14181615
Op onze school is het ook gewoon not done om niet te gymmen als je ongesteld bent dus dat gebruik ik niet als reden. Maar er is echt niks kutters dan dat hoor .
pi_14181774
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Op onze school is het ook gewoon not done om niet te gymmen als je ongesteld bent dus dat gebruik ik niet als reden. Maar er is echt niks kutters dan dat hoor .
Ja inderdaad, kijk nu is sporten als ik o ben geen probleem, door de pil heb ik er minder last van en ik gebruik tampons. Maar toen gebruikte ik nog geen tampons, dus ik was enorm bang dat ik dan doorlekte enzo. En dan nog die krampen erbij...
pi_14182874
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij kwam ik er pas vrij laat achter dat ik benen en oksels 'moest' scheren en ik zal vast nog wel met ongeschoren benen rondgerend hebben tijdens gym. Maar ja dat boeide me ook niet echt tijdens gym.

Gymmen/sporten als ik ongesteld ben vind ik nog steeds niet fijn. Is toch een van de redenen dat ik nu niet meer sport (op de middelbare school viel mijn handbalteam uit ekaar en werd opgeheven).

dinsdag 28 oktober 2003 @ 09:11:07 #199
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_14189759
wij: meneer...mogen we gaan rennen in het park...is goed voor ons als we de coupetest moeten doen
meneer de gymleraar: euh...oke

100m rennen...3 kwartier slenteren...100m rennen

wij: nou dat was zwaar

--

meneer de gymleraar: vandaag spellendag
wij: meneer...mogen wij pingpongen
meneer de gymleraar: euh...oke

nooit gesnapt hoe je met zun achten doet pingpongen...das zeker ook waarom we nooit gepingpongd hebben...maar wel goed om de dagelijkse beslommeringen door te nemen

Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 09:30:32 #200
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_14190113
ik wilde ook niet gymmen op die leeftijd en ik ben een mannetje...

de 8 a 10 km fietsen heen en evenver terug elke dag was lichaamsbeweging genoeg.. toen ik ging studeren en daarna werken fietste ik niet meer dus kwam ik kilo's aan.. dat bewijst maar weer de overbodigheid van gymnastieken

Maar op 1 van de 3 middelbare scholen verplichtte het douchen na het gymmen en de meisjes waren niet blij met een leraar die even kwam controleren of ze ook achter hun oren zouden wassen....

If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_14195376
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:11 schreef TTiSoB het volgende:
nooit gesnapt hoe je met zun achten doet pingpongen...das zeker ook waarom we nooit gepingpongd hebben...maar wel goed om de dagelijkse beslommeringen door te nemen

Nou gewoon zoals bij ons op school
2 staan te pingpongen
6 lopen dat balletje te vangen als het weg is.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:48:53 #202
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_14196505
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:08 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nou gewoon zoals bij ons op school
2 staan te pingpongen
6 lopen dat balletje te vangen als het weg is.

Bij ons was dat meer met zijn 8en of 6en rond de tafel rennen om het balletje heen en weer te slaan. wie een fout maakte moest zich dan 10x opdrukken, bij de 2e fout 20x en bij de 3e fout 30x bij een vierde fout lag je eruit.

Pingpongen was nog nooit zo vermoeiend......

Voor de rest had ik bij Gym wel een leuke klas, Een groot stel geinporems, was wel lachuh eigelijk....

-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_14196595
Omdat jongens van die leeftijd het leuk vinden om keihard tegen ballen aan te trappen/slaan. Toen ik 14/15 was vond ik gym juist prachtig! Ik deed áltijd mee. Alleen deden ze de jaren alleen maar balsporten, voornamelijk voetbal. En dan speelden de jongens nooit over en liepen alleen maar keihard te trappen en ruzie te zoeken, nee.. toen hoefde het van mij ook niet meer.
Delivered without an information leaflet
pi_14196768
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:35 schreef Sessy het volgende:

[..]

DIE kunnen trots zijn.
Het enige wat jij hebt gedaan is een beetje goede biologische aanleg en jongen zijn, en dat is jouw verdienste niet.

Onzin, vrijwel iedereen die dat wil die kan het. Maar niet als je de halve dag peuken loopt te roken, op je brommertje springt, nooit sport en vettigheid vreet.

Gelukkig kun je je altijd verschuilen achter smoesjes als 'ik heb slechte knieën' of 'jij hebt biologische aanleg, ik niet'.

Bij een coopertest loop ik 3600m, de 10km loop ik in 36 minuten. Maar dat heeft vast niks met doorzettinsvermogen en training te maken, zal wel gewoon mazzel zijn. 'Biologisch' of zo.

quote:
En mensen als jij verdienen ook bepaalde dingen... door 150 kg hubba in de kont geneukt worden bijv.
Wow, wat een geniale opmerking!

Dikke mensen zijn gewoon smerig, helemaal als het al irritante mensen zijn. Dat ze dan een keer bij gym op hun bek vallen, daar kan ik alleen maar om lachen. Had ze maar op dieet moeten gaan in plaats van tacos vreten.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:02:19 #205
49296 ds_polleke
pi_14196898
quote:

Wow, wat een geniale opmerking!

Dikke mensen zijn gewoon smerig, helemaal als het al irritante mensen zijn. Dat ze dan een keer bij gym op hun bek vallen, daar kan ik alleen maar om lachen. Had ze maar op dieet moeten gaan in plaats van tacos vreten.

Nee.. jij bent lekker.. eerst heb je het over mensen die "genetisch" mazzel hebben zoals jij .. daarna kraak je onze corpulente medemens af.. Ooit gehoord van stofwisseling? als die toevallig langzaam gaat wordt je dik van ademhalen in de buurt van een friettent..
Dikke mensen hebben vaak genetisch pech. zeker als je jong bent.
Ik ken maar weinig dikke pubers die zichzelf dik hebben gegeten.

ik ben zelf totaal geen sportief type en aan bewegen heb ik een hekel.. met mijn87,6 kilo heb ik nu mazzel (stress helpt om af te vallen)

je moet een ander niet zo snel veroordelen..

pi_14196920
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:57 schreef StefanP het volgende:

[..]

Onzin, vrijwel iedereen die dat wil die kan het. Maar niet als je de halve dag peuken loopt te roken, op je brommertje springt, nooit sport en vettigheid vreet.

of een chronische ziekte hebt waar je een jaar voor in het ziekenhuis voor hebt gelegen...

dat niet te zeggen dat er niet zat mensen zijn die zich achter kleinigheden verschuilen maar bij mij op school waren dat toch vooral de jongedames die WEL konden gymmen maar gewoon geen zin hadden... net zoals ze geen zin hadden in wiskunde, duits, of CKV

quote:
helemaal als het al irritante mensen zijn. Dat ze dan een keer bij gym op hun bek vallen, daar kan ik alleen maar om lachen. Had ze maar op dieet moeten gaan in plaats van tacos vreten.
Ik ben bang dat jij pas snapt wat jij aanricht als het veel te laat is... sorry voor je, hoewel, nee, het kan me geen reet schelen.

en een dieet helpt geen beetje.
had anorexia, ging ik NIET beter van gymmen. gewoon totaal geen verschil maakte dat uit.

daarentegen ken ik zat ongelooflijk (nouja okay, gelooflijk) dikke mensen die wel kunnen gymmen... gelukkig hebben ze wel het verstand om lange kleren aan te trekken bij gym, maar ook als dat korte kleren waren, boeiend, zolang ik ze niet in mijn bed zie stoort het me niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 28-10-2003 14:08]

pi_14196938
Omdat ik... wel wat beters te doen heb dan gym?
pi_14202323
quote:
Omdat ik... wel wat beters te doen heb dan gym?
alsof je daar naar gevraagd wordt wanneer het moet
pi_14223397
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:30 schreef ds_polleke het volgende:
de 8 a 10 km fietsen heen en evenver terug elke dag was lichaamsbeweging genoeg.. toen ik ging studeren en daarna werken fietste ik niet meer dus kwam ik kilo's aan.. dat bewijst maar weer de overbodigheid van gymnastieken
Ja, want het enige doel van gymles is afvallen
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:12:51 #210
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14223673
quote:
Gym heerscht!

Wat een mooi verhaal, zie het helemaal voor me
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:14:24 #211
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14223724
de meiden die ik kon vonden het btw nooit erg om te gymen, ze mochten om de beurt bij mij komen in het hok waar de toestellen stonden voor een mondelinge overhoring
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:28:39 #212
45621 Suzanna
Mama van...
pi_14224165
Ik doe ook wel eens aan sport...

dammen

woensdag 29 oktober 2003 @ 15:32:54 #213
45621 Suzanna
Mama van...
pi_14224287
quote:
Gym heerscht!

Je bent blijkbaar goed in anderen uitlachen ja...nou, wees er maar blij mee...
(heb een hekel aan mensen die achteraf zeggen dat ze vroeger toch ZOO goed in iets waren 'ja, wel de beste, of bijna de beste!')

ik was vroeger ook zo goei in Hollans, da was mij goeiste vak...zoiets?

pi_14224857
De gymlerares vond mij vandaag erg 'goedgemutst' en dat vond ze wel een goede zaak.
En ik had ook een hoog cijfer voor inzet. Ik? Inzet?
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:27:33 #215
49296 ds_polleke
pi_14225980
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:04 schreef Striet het volgende:

[..]

Ja, want het enige doel van gymles is afvallen

nee bewegen!!!

en die bewegen kreeg ik dus al door mijn rotte karkas per fiets voort te bewegen

pi_14226585
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:52 schreef Yamyam het volgende:
De gymlerares vond mij vandaag erg 'goedgemutst' en dat vond ze wel een goede zaak.
En ik had ook een hoog cijfer voor inzet. Ik? Inzet?
Inzet?

Hmmmz, "goedgemutst" klinkt eerder als een latent-lesbische juf die waarschijnlijk je kamelenteen zag zitten in je net fff wat te hoog opgetrokken gym-broekje.

pi_14226708
Ik mis gym wel hoor op mn nieuwe school . Vooral voetballen was altijd erg leuk . Met zn alle zo hard mogelijk tegen die ballen trappen en dan ondertussen die meiden in het toestellenhok houden hehe.

Totdat de docent kwam .

pi_14228509
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:27 schreef ds_polleke het volgende:

[..]

nee bewegen!!!

en die bewegen kreeg ik dus al door mijn rotte karkas per fiets voort te bewegen

Nog iets duidelijker: Ook bewegen is niet het enige doel van gym. Maar mocht dat je interesseren dan moet je maar heel ver teruglezen in dit topic.
pi_14228927
Gym ken me er nix meer van herinneren

Maar ff serieus, idd veel softbal/trefbal/volleybal altijd maar dat fucking volleybal niemand kon het maar altijd maar weer volleybal

Douchen heb ik sinds de basisschool nooit hoeven doen, wat ik wel altijd wel grappig vond de lucht na het gymen in de kleedkamer rook je al die deo bussen doorelkaar zo'n schrale walm heel muf.

Hehe die goeie ouwe tijd ------>

Ik ga incognito door het leven..........
pi_14238628
Gym is gewoon stom. Alles aan gym is ook gewoon stom. We deden ook nooit iets leuks..
pi_14243300
Mja de meisjes hoefden nooit de doesjen maar de jongens altijd wel !
Wij hadden een gast die ging dan als de meisjes toevallig wel wouden doesjen omdat ze dat zelf fijner vonden, door het raampje ging kijken.

En de gymleraar kwam dan altijd bij de jongens in de doesj staan... hoe ranzig, kijken of je wel alles waste en dan hattie nog commentaar ook dat je met je plasser naar de muur stond ..

donderdag 30 oktober 2003 @ 11:39:35 #222
49296 ds_polleke
pi_14244756
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:04 schreef Striet het volgende:

[..]

Nog iets duidelijker: Ook bewegen is niet het enige doel van gym. Maar mocht dat je interesseren dan moet je maar heel ver teruglezen in dit topic.

In België noeen ze gymnastieken ook wel L.O.
Lichamelijke Opvoeding.

Dat is in principe de doelstelling van Gymnastiek.

Gym wordt op sommige scholen op prestatie becijferd. dat is jammer. als je van jezelf goed bent in sport haal je automatisch een goed cijfer.
Aangezien in de sbu geen tijd i ingeruimd voor huiswerk kan je niet "trainen"dus kneuzen blijven kneuzen.

L.O. = ok..maar prestatie drang moet je niet hebben. het gaat om de broodnodige lichaamsbeweging en het verkrijgen van vaardigheden, trainen et/ oog coördinatie.

pi_14245371
Als je tegenwoordig geen voldoende meer staat voor gym mag je geen examen doen, dus dat word zweten voor die breezer sletjes
pi_14249273
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 10:39 schreef bbrother het volgende:

En de gymleraar kwam dan altijd bij de jongens in de doesj staan... hoe ranzig, kijken of je wel alles waste en dan hattie nog commentaar ook dat je met je plasser naar de muur stond ..

GATVERDAMME wat een pedofiel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(off topic, vind iemand deze smiley ook zo op Bush lijken? --> )

pi_14250160
Ik ging altijd gezellig langs de kant zitten met de zieke meisjes, totdat er zo'n patser onderdeel kwam als in wie kan het langst/best/hoogst/verst/snelst ........
dan deed ik weer lekker patserig mee
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_14250223
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:36 schreef Sessy het volgende:

[..]

GATVERDAMME wat een pedofiel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(off topic, vind iemand deze smiley ook zo op Bush lijken? --> )

dat vonden wij ook ja, niemand doesjte meer ook na verloop van tijd, tot grote ergenis van die vent
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:12:30 #227
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14250329
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Alleen deden ze de jaren alleen maar balsporten, voornamelijk voetbal. En dan speelden de jongens nooit over en liepen alleen maar keihard te trappen en ruzie te zoeken, nee.. toen hoefde het van mij ook niet meer.
Je kunt natuurlijk ook tegen de docent zeggen dat je het niet leuk vind om balsporten te doen
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:13:08 #228
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_14250348
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 12:06 schreef bbrother het volgende:
Als je tegenwoordig geen voldoende meer staat voor gym mag je geen examen doen, dus dat word zweten voor die breezer sletjes
hmm dat wist ik niet eens, vandaar dat er vandaag in de spits stond dat het VMBO te zwaar was voor sommige mensen....
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:51:20 #229
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_14251379
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:39 schreef ds_polleke het volgende:

[..]

Lichamelijke Opvoeding.

Dat is in principe de doelstelling van Gymnastiek.

Gym wordt op sommige scholen op prestatie becijferd. dat is jammer. als je van jezelf goed bent in sport haal je automatisch een goed cijfer.
Aangezien in de sbu geen tijd i ingeruimd voor huiswerk kan je niet "trainen"dus kneuzen blijven kneuzen.

L.O. = ok..maar prestatie drang moet je niet hebben. het gaat om de broodnodige lichaamsbeweging en het verkrijgen van vaardigheden, trainen et/ oog coördinatie.

op mijn school noemen ze het ook gewoon LO, en ik woon in nederland.
pi_14251412
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:39 schreef ds_polleke het volgende:

Lichamelijke Opvoeding.

Bij ons op school het het ook gewoon LO.
pi_14255885
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:49 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

Inzet?

Hmmmz, "goedgemutst" klinkt eerder als een latent-lesbische juf die waarschijnlijk je kamelenteen zag zitten in je net fff wat te hoog opgetrokken gym-broekje.

Mijn kamelenteen? Whahaha. Jaja.
pi_14255962
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 12:06 schreef bbrother het volgende:
Examen in andere vakken? Beetje vreemd want bij ons telt gym mee met tekenen en drama en muziek en nog iets als 1 cijfer. Dan kun je dat met elkaar een voldoende halen (wat natuurlijk makkelijk lukt), maar niet alleen voor gym? Of moet dat dan dus apart? En geldt dat voor elke school?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 18:56:07 #233
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14256345
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:41 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Examen in andere vakken? Beetje vreemd want bij ons telt gym mee met tekenen en drama en muziek en nog iets als 1 cijfer. Dan kun je dat met elkaar een voldoende halen (wat natuurlijk makkelijk lukt), maar niet alleen voor gym? Of moet dat dan dus apart? En geldt dat voor elke school?

Ja examen in andere vakken. Vind het wel terecht het is nog steeds een vak dat op school hoort.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_14256484
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:56 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ja examen in andere vakken. Vind het wel terecht het is nog steeds een vak dat op school hoort.

Ja maar als je nou gewoon écht niet goed in gym bent of/en heel veel dingen niet durft? Dan is t toch raar?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 08:39:20 #235
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14267433
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 19:01 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ja maar als je nou gewoon écht niet goed in gym bent of/en heel veel dingen niet durft? Dan is t toch raar?

Maar dat is het goede je hoeft (bij mijn school dan) alleen aanwezig te zijn omdat je alleen n.b. (naar behoren) of n.n.b. (niet naar behoren) kan krijgen. Maar bij niet nnb mag je dus niet examen doen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_14270735
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:41 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook niet precies, maar 2 jaar geleden toen ik examen moest doen (zit nu alweer 2e jaar MBO pfff) zeiden ze dat ze vanaf volgend jaar een voldoende moesten staan voor gym omdat ze anders geen examen mochten doen .. misschien is dat allemaal wat overdreven maar dat hebben ze mij iig verteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')