quote:Neehoor.
Op zaterdag 8 november 2003 21:30 schreef Herostratos het volgende:Eén van deze indentieke satirische topics is niet gesloten.
Gaarne uitleg.
quote:Eentje is een troll.
Op zaterdag 8 november 2003 21:32 schreef Kozzmic het volgende:Eentje is geen lemming.
quote:Onzin met onderbouwing mag wel in POL
Eentje heeft ook een wat betere openingspost dan de rest.
quote:Waarom heb je die van mij dan gesloten?
Op zaterdag 8 november 2003 21:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Eentje is geen lemming.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:33 schreef sizzler het volgende:Neehoor.
quote:Oh, net gesloten. Ik denk nl niet dat daar nog iets serieus uitkomt.
Op zaterdag 8 november 2003 21:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Eentje is geen lemming.
quote:Een nog serieuzer pleidooi?
Op zaterdag 8 november 2003 21:33 schreef sizzler het volgende:
Te weinig serieuze reacties. Wellicht dat de TS een serieuzer pleidooi moet houden? Of de discussie in het luchtige slowchatcafe opperen.Deze gaat dicht.
Ik vind het een goed topic + openingspost. Heel uitgebreid met argumenten
quote:Ik vond hem niet echt serieus. Maar als Kozz daar een 'second opinion' over heeft mag hij hem weer openen.
Op zaterdag 8 november 2003 21:35 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een nog serieuzer pleidooi?
Ik vind het een goed topic + openingspost. Heel uitgebreid met argumenten
Ik ga zuipen.
quote:Dat is niet goed voor de eenheid onder de mods. Zometeen gaan alle users met een slotje een second opinion vragen.
Op zaterdag 8 november 2003 21:37 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik vond hem niet echt serieus. Maar als Kozz daar een 'second opinion' over heeft mag hij hem weer openen.
quote:Ok.
Ik ga zuipen.
Triest topic van een relkloon
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 08-11-2003 21:40]
quote:Dat is het gehele subforum.
Op zaterdag 8 november 2003 21:39 schreef Qarinx het volgende:
http://forum.fok.nl/listtopics.php/56Triest topic van een relkloon
quote:Ben er weer lekker bij vandaag
Op zaterdag 8 november 2003 21:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat is het gehele subforum.
quote:ik dacht dat SCH gebanned was??
Op zaterdag 8 november 2003 21:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat is het gehele subforum.
quote:Ja dat klop.
Op zaterdag 8 november 2003 21:43 schreef pfaf het volgende:[..]
ik dacht dat SCH gebanned was??
quote:je had het over relklonen, maar nevermind
Op zaterdag 8 november 2003 21:44 schreef Sidekick het volgende:
MaximeVerhagen fantopics zijn nog inhoudelijker
Kamer wil geen Pim Fortuynzaal
De Hond: 2 tot 6 zetels voor NieuwRechts
quote:Tja, over links-denkenden mag niks gezegd worden, rechtsdenkenden zijn vogelvrij. Hypocriet is dat wel.
Op vrijdag 14 november 2003 00:58 schreef k_man het volgende:
Mensen met een andere mening (impliciet) uitmaken voor nazi... leuke manier van discussieren.Kamer wil geen Pim Fortuynzaal
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 14-11-2003 01:05]
quote:In het tweede topic heb ik de opmerking + de reacties erop verwijderd.
Op vrijdag 14 november 2003 00:58 schreef k_man het volgende:
Mensen met een andere mening (impliciet) uitmaken voor nazi... leuke manier van discussieren.Kamer wil geen Pim Fortuynzaal
quote:Volgens mij loop jij hier onderhand lang genoeg rond om te weten dat we als mods sowieso niet zo van dat soort opmerkingen gediend zijn. Of ze nu van links of van rechts komen.
Op vrijdag 14 november 2003 01:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Tja, over links-denkenden mag niks gezegd worden, rechtsdenkenden zin vogelvrij. Hypocriet is dat wel.
quote:Ik heb het niet over de mods. Het is een constatering. Mijn antwoord op de vraag wie er op Fortuyn had gestemd werd door Sidekick redelijk sportief behandeld. Maar toch bespeurde ik een zweem van "je bent een beetje dom". Dat heerst hier nogal vaak. Dat weet jij en dat weet de gemiddelde POL-user.
Op vrijdag 14 november 2003 01:05 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Volgens mij loop jij hier onderhand lang genoeg rond om te weten dat we als mods sowieso niet zo van dat soort opmerkingen gediend zijn. Of ze nu van links of van rechts komen.
quote:Ik had duidelijk uitgelegd dat ik niet serieus was met "racist".
Op vrijdag 14 november 2003 01:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik heb het niet over de mods. Het is een constatering. Mijn antwoord op de vraag wie er op Fortuyn had gestemd werd door Sidekick redelijk sportief behandeld. Maar toch bespeurde ik een zweem van "je bent een beetje dom". Dat heerst hier nogal vaak. Dat weet jij en dat weet de gemiddelde POL-user.
quote:Nee, hoor. Klopt. Maar erg genuanceerd spreek je ook weer niet.
Op vrijdag 14 november 2003 12:06 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik had duidelijk uitgelegd dat ik niet serieus was met "racist".
En daarnaast vroeg ik me gewoon af wat je precieze beweegredenen waren. De zweem die eromheen hing was niet "jij bent dom" maar "ik vond Fortuyn 3 keer niks". Die mening mag ik toch uitdragen op een normale manier? Ik heb nergens geflamed of op de man gespeeld toch?
quote:Als jij die zweem bespeurde, zit het misschien wel tussen je oren.Ik heb het stukje waar je het over hebt gelezen, en ik zie het er niet in terug. Zou ook niets voor Sk zijn imho. Ik vind ook niet dat je dit in het algemeen over Fok! kan zeggen. Zowel ter linker- als ter rechterzijde wordt er op Fok! nogal eens dom geluld en daar wordt dan ook wel eens door de tegenpartij op ingehakt. Maar ik zie daar geen structurele links of rechts kant aan. Misschien moet je proberen om je iets minder als een slachtoffer op te stellen en wat meer uit te gaan van de kracht van je argumenten.
Op vrijdag 14 november 2003 01:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik heb het niet over de mods. Het is een constatering. Mijn antwoord op de vraag wie er op Fortuyn had gestemd werd door Sidekick redelijk sportief behandeld. Maar toch bespeurde ik een zweem van "je bent een beetje dom". Dat heerst hier nogal vaak. Dat weet jij en dat weet de gemiddelde POL-user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |