abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 23:08:47 #26
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14117823
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat kan dan in het slowchattopic.

oeps
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14118552
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:01 schreef sjun het volgende:

[..]

We gaan nog ff door.

[afbeelding]

Wanneer mensen zeggen: er moet iets gebeuren op het gebied van normen en waarden mag nadrukkelijk worden gesteld dat je als land een zelfstandige afweging maakt.

Als ik hoor dat er gesproken wordt over normen en waarden mag nadrukkelijk worden gesteld dat de PvdA op dit punt telkens met paarse oplossingen aan komt zetten.

Als je nu ziet dat mensen het hebben over wachtlijsten in de zorg kan worden geconstateerd dat we de zaken met daadkracht en duidelijkheid moeten aanpakken.

Wanneer mensen zeggen: er moet iets gebeuren op het gebied van de geloofwaardigheid van de politiek dan zeg ik dat wij ook zouden zeggen: het is ernstig, we betreuren het, maar het kan niet zo zijn dat je ineens een terugtrekkende beweging maakt.

Wanneer je spreekt over de agenda voor de toekomst mag nadrukkelijk worden gesteld dat mensen waar mogelijk ook hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen.

Als je nu ziet dat mensen het hebben over de geloofwaardigheid van de politiek mag nadrukkelijk worden gesteld dat ik op geen enkel moment de regie ben verloren.

Wanneer mensen zeggen: er moet iets gebeuren op het gebied van een daadkrachtige overheid wil ik nadrukkelijk stellen dat mensen waar mogelijk ook hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen.

meer 'uitspraken' op http://home.wanadoo.nl/ddr/

[afbeelding]

LOL
pi_14124280
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jaja, ik weet het; spuit 11, mosterd na de maaltijd, de cavalerie etc. etc. etc. maar ik heb toch ooit de aanmeldknop ingedrukt om hier mijn mening achter te laten

Wat de opmerking van SK betreft: hij gaf een tendens aan en nam ook T_v_E als voorbeeld. Als hij alleen over jouw opmerking zou zeuren had ik je gelijk gegeven: dat moet hij met jou in de discussie uitvechten. Maar omdat hij het over meerdere users had past het meer in FB.

Wat de rol van Kozzmic betreft: iedereen hier heeft het recht een topic te openen over een partij of een persoon. En met zoveel ondertoon en eenzijdige suggestiviteit als de opener wil, zolang hij of zij er maar een onderbouwing van de stelling bijgeeft en het met politiek te maken heeft. Vervolgens kan je in de discussie die stelling juist ontkrachten, zoals je hierboven ook al een beetje deed met de stelling van Kozzmic. Als ik -bijvoorbeeld- Marijnissen een waardeloze politicus vind omdat hij demagogisch bezig is, geen reeele oplossingen heeft, op onderbuikgevoelens inspeelt en makkelijk scoort omdat er nu bezuinigt wordt dan is dat ook eenzijdig en suggestief. Maar je mag zo'n topic openen. (ik wacht zelf op het moment dat ik hem er weer op betrap zoadat het actueel is maar hij is de laatste tijd niet zo in de media). Daar is iedere user vrij in. En iedere moderator ook.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_14131412
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:35 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien dat Aaah! het wel erg persoonlijk aantrekt: dit was dit niet vanwege 1 keertje ofzo. Het is gewoon verziekend.

Hier zelfs nog wat voorbeelden die ik net heb ontdekt in het Nieuwrechts topic:
[..]

[..]

[..]

Goh... wat hebben mijn posts nou weer ergens mee te maken?
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14131510
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]Ik zie het niet als iets persoonlijks; het gebeurt steeds vaker dat de woonplaats erbij wordt gehaald. Vooral gelly krijgt het vaak naar zijn hoofd geslingerd door ene Tedje_van_Es.

Daarom meldde ik het hier. Gewoon om een probleem aan te kaarten.

Bah zeg. 'Meester hij pest me'

Bah.

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:34:35 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14131902
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:12 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Goh... wat hebben mijn posts nou weer ergens mee te maken?

Je kan lezen hoop ik?
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:17 schreef Tedje_van_Es het volgende:

Bah zeg. 'Meester hij pest me'

Bah.

Ook voor jou: ik trek het me niet aan, alleen dit soort zuiggedrag lijkt me ongewenst.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14131913
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je kan lezen hoop ik?
[..]

Ook voor jou: ik trek het me niet aan, alleen dit soort zuiggedrag lijkt me ongewenst.

Niet als het relevant is voor de mening.

En ik vind dit gedrag van jou pas zuigen, en ik ben niet de enige. Bah.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:39:02 #33
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14132004
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:35 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Het is niet relevant.
quote:
Fijn.
pi_14132012
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:35 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Ga toch wieberen joh, klein kind
pi_14132055
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is niet relevant.

Sociale omgeving (dus woonplaats) kan wel degelijk relevant zijn voor het vormen van een mening ten opzichte van bepaalde zaken. Als jij in je dagelijkse omgang niets met ermee van doen hebt, dan weegt jouw mening erover minder zwaar dan degene die het wel in de praktijk kennen.

Zo weegt mijn mening over het Israel-Palestina conflict dus veel minder zwaar dan die van iemand die in een vluchtelingenkamp of in Jeruzalem woont. Hij kent de praktijk, ik niet en heb dus makkelijk praten.

quote:
Fijn.
Ja, heel fijn voor je.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:48:58 #36
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14132230
Lex Harding zou in de politiek moeten gaan!

Wat is de politieke meerwaarde van een dergelijke topic?
In deze context kan ik nog honderden mensen noemen die in de politiek zouden moeten gaan, het moge duidelijk zijn dat dit weer een typisch BHFH-topic enkel ter zijn profilering...

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:51:32 #37
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14132301
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga toch wieberen joh, klein kind

SCH en SK (beide uit Friesland, toeval?)

Leer nou eens een keer onderscheid te maken tussen humor met een -knipoog en serieuze "grote mensen"-zaken.

SK heeft een beetje gelijk als hij zegt dat hij het vervelend vindt dat zijn woonplaats steeds in het verhaal wordt meegenomen, echter:

1. Indien het R'dam betreft en ondergetekende er zelf woont, dan kan in alle redelijkheid gesteld worden dat ondergetekende er iets meer vanaf weet wat er in die stad gebeurt op dagelijks niveau dan iemand die aan de andere kant van NL woont. Dat is verder niet erg, maar een handig feitje.

2. SK refereert naar andere soortgelijke gevallen en gebruikt dat als reden om mij terecht te wijzen. Er kan echter niet van ondergetekende verlangd worden om van alle antwoorden op SK op de hoogte te zijn. dat zou idioot zijn. Derhalve kon ik dat dus niet weten en was ik misschien wel zeer origineel in principale.

3. SCH, je bemoeit je continu met conflicten die jou niet persoonlijk aangaan. je komt alleen maar onbeargumenteerd zuigen en publiekelijk partij kiezen. Dat is zielig en kinderachtig.

4. Tedje_van_Es heeft groot gelijk om zich onheus bejegend te voelen en ik steun hem van harte (zie voor mijn argumentatie bovenstaande).

5. Inhoudelijk snap ik de commotie bij SK ook niet zo. Het is maar een flauw geintje over de woonplaats. Er wordt naar mijn mening niks kwetsends gezegd, althans niet kwetsender dan de humor die SK zelf regelmatig meent te moeten plegen (die ik eerlijk gezegd ook vaak kon waarderen).

Ik moest even reageren, want dit verhaal wordt steeds belachelijker.
Ik blijf een tijdje weg en kijk wel of ik de draad weer eens oppak.

Gegroet en wees voorzichtig, ik blijf op jullie letten!

Aaahikwordgek!

Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:53:14 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14132340
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:41 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Sociale omgeving (dus woonplaats) kan wel degelijk relevant zijn voor het vormen van een mening ten opzichte van bepaalde zaken.

Dat klopt. De vorming van een mening is idd sterk afhankelijk van de omgeving, maar ook van andere zaken natuurlijk. Daar gaat het mij ook niet om.
quote:
Als jij in je dagelijkse omgang niets met ermee van doen hebt, dan weegt jouw mening erover minder zwaar dan degene die het wel in de praktijk kennen. Zo weegt mijn mening over het Israel-Palestina conflict dus veel minder zwaar dan die van iemand die in een vluchtelingenkamp of in Jeruzalem woont. Hij kent de praktijk, ik niet en heb dus makkelijk praten.
En in wat voor mate is het relevant voor een discussie op Fok! ??

Daarnaast ken je me helemaal niet. Jij denkt dat ik een paradijs ben opgegroeid. En jij denkt daardoor conclusies te kunnen trekken. Guess what, dat is niet het geval.

Je wist niet eens dat er een moskee in Sneek was. Dat zegt genoeg

zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:55:02 #39
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14132387
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:48 schreef Herostratos het volgende:
Lex Harding zou in de politiek moeten gaan!

Wat is de politieke meerwaarde van een dergelijke topic?
In deze context kan ik nog honderden mensen noemen die in de politiek zouden moeten gaan, het moge duidelijk zijn dat dit weer een typisch BHFH-topic enkel ter zijn profilering...

Mhaw. Zo erg is het toch niet? Het is weer eens wat anders dan het zoveelste Defensie-topic.
pi_14132419
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:53 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat klopt. De vorming van een mening is idd sterk afhankelijk van de omgeving, maar ook van andere zaken natuurlijk. Daar gaat het mij ook niet om.

Mij wel, dus waarom open je dit topic dan en haal je mijn posts erbij.
quote:
En in wat voor mate is het relevant voor een discussie op Fok! ??
Als het over een bepaald onderwerp gaat waarbij dat relevant is dan IS het dus relevant voor de discussie, ook op Fok.
quote:
Daarnaast ken je me helemaal niet. Jij denkt dat ik een paradijs ben opgegroeid. En jij denkt daardoor conclusies te kunnen trekken. Guess what, dat is niet het geval.

Je wist niet eens dat er een moskee in Sneek was. Dat zegt genoeg

Oeh jee, wel 1. Hier al weer 40. En in R'dam nog eens 40, en in etc etc etc

Jouw woonsituatie is niet te vergelijken met die van mensen die in de steden wonen want DAAR concentreren de problemen zich en de mensen die daar wonen hebben er mee te maken. Als je dat niet hebt, ja, dan is het heeeel makkelijk praten.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 20:03:28 #41
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14132577
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:56 schreef Tedje_van_Es het volgende:

Jouw woonsituatie is niet te vergelijken met die van mensen die in de steden wonen want DAAR concentreren de problemen zich en de mensen die daar wonen hebben er mee te maken. Als je dat niet hebt, ja, dan is het heeeel makkelijk praten.

Jongetje toch.

Ik zal ff een tipje van de sluier oplichten:
Mijn buurvrouw is 'n teef die haar bek moet houden

JIj denkt echt dat ik in een leuke buurt woon, he?

pi_14132655
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jongetje toch.

Ja leuk, maar dat doet dus niets af aan het feit dat jij in jouw leefsituatie bijna niets te maken hebt met wat er zich hier afspeelt. En aangezien er al meer moslims in wijk van Den Haag wonen dan mensen in Sneek, is het wel degelijk een relevant iets.
pi_14132721
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jongetje toch.

Dat is het typische van X-ray, alleen hij heeft het kut en dus heeft niemand anders recht van spreken. En als iemand dan zegt dat ie helemaal geen last heeft van allochtonen dan moet ie wel in een blank boerendorp of wassenaar wonen, of liegen.
pi_14132762
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:10 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is het typische van X-ray, alleen hij heeft het kut en dus heeft niemand anders recht van spreken. En als iemand dan zegt dat ie helemaal geen last heeft van allochtonen dan moet ie wel in een blank boerendorp of wassenaar wonen, of liegen.

Nee hoor. Maar jij WOONT in een blank boerendorp en dat weet ik uit ervaring.
pi_14132792
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:12 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar jij WOONT in een blank boerendorp en dat weet ik uit ervaring.

Ik bedoel maar.
pi_14133146
Jezus X-Ray - ben je nou echt zo dom?
pi_14133289
Okee, zo kan het wel weer.

pi_14133309
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik blijf een tijdje weg en kijk wel of ik de draad weer eens oppak.

Ik hoop het.
  Admin zaterdag 25 oktober 2003 @ 20:46:57 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14133318
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:45 schreef sizzler het volgende:
Okee, zo kan het wel weer.

Je ziet er sexy uit als je boos kijkt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_14133407
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je ziet er sexy uit als je boos kijkt

Kijk, dát is pas feedback!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')