quote:Het lijkt wel een klucht.
Gedenktegel voor Anja Joos verdwenen
De gedenktegel voor de doodgeschopte Anja Joos, op het Amsterdamse Gerard Douplein, is verdwenen. Het is onbekend wie de tegel heeft meegenomen. Het zou kunnen dat 'bekenden' de tegel hebben.
Stichting
De tegel met daarop een afbeelding van een lieveheersbeestje is na de dood van Joos gekocht door de Landelijke Stichting TegenZinloosGeweld. De stichting wil zo een signaal afgeven.Begrafenis
Joos overleed twee weken geleden nadat zij door enkele jongens was geslagen en geschopt. Zij werd vrijdag in Amsterdam begraven. De tegel verdween in de nacht van zaterdag op zondag.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me moeilijk voetballen met zo'n tegel...
Ik wou het niet zeggen
Wel triest eigenlijk...
van de andere kant: waarom was er uberhaupt een gedenktegel voor geplaatst?
quote:Niet weer...
Op maandag 20 oktober 2003 14:49 schreef xman het volgende:
Sunchaser...kijk eens op frontpage
quote:Met de gedachte dat dit in de toekomst voorkomen moet worden waarschijnlijk. In de praktijk schijnt dit niet zo te werken.
Op maandag 20 oktober 2003 14:51 schreef Abbadon het volgende:
van de ene kant erg triest dat zoiets gebeurt...van de andere kant: waarom was er uberhaupt een gedenktegel voor geplaatst?
meegenomen door bekenden van Anja Joos
quote:Omdat er een menselijk wezen is doodgeschopt door een groep die in IQ voor de gejatte tegel onderdoet?
Op maandag 20 oktober 2003 14:51 schreef Abbadon het volgende:van de andere kant: waarom was er uberhaupt een gedenktegel voor geplaatst?
ik hoop eigenlijk dat ze een andere zwerver ofzo er mee de hersenen inslaan, nog meer commotie kan vast geen kwaad bij albert van der linde nederland
[Dit bericht is gewijzigd door Ichi op 20-10-2003 14:53]
quote:Zwervers dus.
Op maandag 20 oktober 2003 14:52 schreef Lord_of_Moria het volgende:
meegenomen door bekenden van Anja Joos
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:52 schreef Lord_of_Moria het volgende:
lees het nieuws;meegenomen door bekenden van Anja Joos
quote:
Het is onbekend wie de tegel heeft meegenomen. Het zou kunnen dat 'bekenden' de tegel hebben.
quote:Zout op met je FP
Op maandag 20 oktober 2003 14:49 schreef xman het volgende:
Sunchaser...kijk eens op frontpage
quote:+2 relevant...
Tegel Anja Joos in OranjekerkDe tegel tegen zinloos geweld die na de dood van Anja Joos op het Gerard Douplein in de Amsterdamse Pijp was neergelegd is weg. Volgens de politie is de tegel niet gestolen , maar meegenomen door bekenden van de vrouw. De tegel met het lieveheersbeestje is teruggevonden in de Oranjekerk in Amsterdam.
http://www.tiscali.nl/content/article/bin/610287.htm
quote:
Hij zal wel mooi te gebruiken zijn als slacht-tegel.
quote:Je bent bekend met de groep bekenden/vrienden van Joos?
Op maandag 20 oktober 2003 14:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zwervers dus.
quote:my thought exacly
Op maandag 20 oktober 2003 15:04 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
,
.
Hij zal wel mooi te gebruiken zijn als slacht-tegel.
De maatschappij, das was niet zij
zo'n dood gun je natuurlijk niemand maar de maatschappelijke reactie overdreven, om de krokodillentranen die vloeiden op tv nog maar even buiten beschouwing te laten
quote:Wat heeft dat nou te maken met het feit dat dit gewoon een gevalletje zinloos geweld was?
Op maandag 20 oktober 2003 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
Blaat
quote:Ja, dat zijn zwervers/junks.
Op maandag 20 oktober 2003 15:06 schreef Nyrem het volgende:[..]
Je bent bekend met de groep bekenden/vrienden van Joos?
quote:juist, van der linden nederland
Anja Joos was een met aids besmette junk, niet echt een aanwinst voor de maatschappij, eerder een kostenpostDe maatschappij, das was niet zij
zo'n dood gun je natuurlijk niemand maar de maatschappelijke reactie overdreven, om de krokodillentranen die vloeiden op tv nog maar even buiten beschouwing te laten
quote:Dat had ik nou met Pim Fortuyn.
quote:En ik met SunChaser
Op maandag 20 oktober 2003 15:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat had ik nou met Pim Fortuyn.
quote:Dat was ook wellicht overdreven, alleen zette Pim Fortuyn zich nog in voor Nederland, daar hadden een boel mensen nog hoop in.
Op maandag 20 oktober 2003 15:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat had ik nou met Pim Fortuyn.
10 tegen 1 dat de meeste mensen die hebben staan janken voor de camera haar nu alweer vergeten zijn
quote:En geen van beiden hoefde vermoord te worden. Punt.
Op maandag 20 oktober 2003 15:43 schreef MikeyMo het volgende:...alleen zette Pim Fortuyn zich nog in voor Nederland...
...Anja Joos was een junk...
V.
quote:Welke reacties? Die van mensen die haar kenden en daar verdrietig over waren, of van mensen die boos zijn dat er weer eens iemand is doodgeschopt?
Op maandag 20 oktober 2003 15:55 schreef MikeyMo het volgende:
Mij hoor je niet zeggen dat ze vermoord hoorde te worden, ik zeg alleen dat ik, gezien haar achtergrond, de reacties op TV overdreven vind
V.
geweldig initiatief
ja niet van diegenen die de tegel weer gejat hebben..
*gejat... denk denk *
quote:Wat een bullshit. Een leven is een leven. Dat van Joos was geen stuiver minder dan dat van Fortuyn, of Kloppenburg of Frank.
Op maandag 20 oktober 2003 15:55 schreef MikeyMo het volgende:
Mij hoor je niet zeggen dat ze vermoord hoorde te worden, ik zeg alleen dat ik, gezien haar achtergrond, de reacties op TV overdreven vind
Misschien was ze als ze was blijven leven van de drank afgeraakt en had ze andere mensen geholpen.
quote:Onzin. Echt niet ieder leven is evenveel waard. Ik kan er zo tig opnoemen die ik graag onder de grond zie verdwijnen en nog veel meer die ik liever niet onder de grond zie verdwijnen. En dat geldt zeker ook voor jou en dat laat je zelf al zien: je was maar wat blij dat Fortuyn werd omgelegd.
Op maandag 20 oktober 2003 16:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat een bullshit. Een leven is een leven. Dat van Joos was geen stuiver minder dan dat van Fortuyn, of Kloppenburg of Frank.
Dat geeft niet en dat is je goed recht, maar doe dan niet zo scheinheilig om te doen als je het allemaal even erg (of niet) vindt.
quote:Je draait door X-ray.
Op maandag 20 oktober 2003 16:26 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Onzin. Echt niet ieder leven is evenveel waard. Ik kan er zo tig opnoemen die ik graag onder de grond zie verdwijnen en nog veel meer die ik liever niet onder de grond zie verdwijnen. En dat geldt zeker ook voor jou en dat laat je zelf al zien: je was maar wat blij dat Fortuyn werd omgelegd.
Dat geeft niet en dat is je goed recht, maar doe dan niet zo scheinheilig om te doen als je het allemaal even erg (of niet) vindt.
quote:Dus als een 90-jarige demente vrouw en een moeder van twee kinderen tegelijk het ziekenhuis binnen gebracht worden, en er kan maar 1 iemand gered worden, dan zou jij een muntje opgooien?
Op maandag 20 oktober 2003 16:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat een bullshit. Een leven is een leven. Dat van Joos was geen stuiver minder dan dat van Fortuyn, of Kloppenburg of Frank.
Misschien was ze als ze was blijven leven van de drank afgeraakt en had ze andere mensen geholpen.
quote:Jeemig
Op maandag 20 oktober 2003 16:26 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Onzin. Echt niet ieder leven is evenveel waard. Ik kan er zo tig opnoemen die ik graag onder de grond zie verdwijnen en nog veel meer die ik liever niet onder de grond zie verdwijnen. En dat geldt zeker ook voor jou en dat laat je zelf al zien: je was maar wat blij dat Fortuyn werd omgelegd.
quote:Precies, daar heb je al een simpel doch realistisch voorbeeld waarin ieder mens voor het leven van die jongere vrouw zou kiezen.
Op maandag 20 oktober 2003 16:32 schreef Lexie het volgende:[..]
Dus als een 90-jarige demente vrouw en een moeder van twee kinderen tegelijk het ziekenhuis binnen gebracht worden, en er kan maar 1 iemand gered worden, dan zou jij een muntje opgooien?
quote:Ja.
Op maandag 20 oktober 2003 16:32 schreef Coone het volgende:[..]
Jeemig
quote:Dan zou ik mijn collega-chirurg uit zijn bed bellen.
Op maandag 20 oktober 2003 16:32 schreef Lexie het volgende:[..]
Dus als een 90-jarige demente vrouw en een moeder van twee kinderen tegelijk het ziekenhuis binnen gebracht worden, en er kan maar 1 iemand gered worden, dan zou jij een muntje opgooien?
quote:Denk daar maar eens over na inderdaad. Ongelooflijk
Op maandag 20 oktober 2003 16:34 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Ja
En?
quote:Ah ga toch weg man.
Op maandag 20 oktober 2003 16:36 schreef Coone het volgende:[..]
Denk daar maar eens over na inderdaad. Ongelooflijk
Zeker uit de mond van iemand die mij naar aanleiding van een voetbalwedstrijdje 'ga dood' en 'ik hoop dat je kanker krijgt' toewenst.
Uber-hypocrietje.
quote:Joos was echt een stinkende shit junk man... ik woon zelf in de pijp... er lopen wel meer idioten rond daar. als ze niet toen dood was gegaan/geschopt, had haar hart het een week later wel begeven. er zijn wel een zooi jongens van 15-20 jaar die met zijn allen hun leven verpest hebben. Om een kutjunk/dievegge.
van de ene kant erg triest dat zoiets gebeurt...van de andere kant: waarom was er uberhaupt een gedenktegel voor geplaatst?
ik klink misschien hard, maar ik, IK, heb geen begrip voor Junks in mijn stad...
quote:Oh dus je wilt die mensen helemaal niet dood hebben, je doet alleen een beetje stoer op het internet.
Op maandag 20 oktober 2003 16:37 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Ah ga toch weg man.
Zeker uit de mond van iemand die mij naar aanleiding van een voetbalwedstrijdje 'ga dood' en 'ik hoop dat je kanker krijgt' toewenst.
Uber-hypocrietje.
Ha gelukkig maar, ik dacht even dat je echt een heel eng mannetje bent.
quote:Schijnt standaard door de Stichting Tegen Zinloos Geweld te worden geplaatst bij gevallen van dood door zinloos geweld.
quote:Ik doe niet stoer, ik zeg je waar het op staat. Woon jij in Amsterdam?> Nee, dan kun je niet objectief oordelen, dus hou op dan... die junks hebben toch geen leven? ze steken HIV besmette naalden in kinderen als dreiging voor geld. JIJ BENT NIET IN GROTE STAD OPGEGROEID!
Op maandag 20 oktober 2003 16:40 schreef Coone het volgende:[..]
Oh dus je wilt die mensen helemaal niet dood hebben, je doet alleen een beetje stoer op het internet.
je bent waarschijnlijk een lompe dorpboer die een hekel heeft aan allochtonen.
quote:Wat jij wilt, dan staat die methadonbus hier zeker voor de boerinnen en het inloopcentrum hier 100 meter verderop voor de koeien
Op maandag 20 oktober 2003 16:59 schreef ForumFool het volgende:
Mensen zijn mensen, ook als hun leven anders is gelopen en ze op straat zijn beland. De manier waarop jij over Anja Joos praat, zegt vooral veel over jezelf.
quote:Doe eens niet zo raar?
Op maandag 20 oktober 2003 16:59 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik doe niet stoer, ik zeg je waar het op staat. Woon jij in Amsterdam?> Nee, dan kun je niet objectief oordelen, dus hou op dan... die junks hebben toch geen leven? ze steken HIV besmette naalden in kinderen als dreiging voor geld. JIJ BENT NIET IN GROTE STAD OPGEGROEID!
V.
quote:Ga eens ff afkoelen en ergens anders lopen trollen.
Op maandag 20 oktober 2003 16:59 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik doe niet stoer, ik zeg je waar het op staat. Woon jij in Amsterdam?> Nee, dan kun je niet objectief oordelen, dus hou op dan... die junks hebben toch geen leven? ze steken HIV besmette naalden in kinderen als dreiging voor geld. JIJ BENT NIET IN GROTE STAD OPGEGROEID!
quote:Ok, sorry... ik ben gewoon erg pissig over mensen die zo makkelijk de kant van de junk kiezen... geloof mij, wat mij betreft gaan ze allemaal de pijp uit hoor. Het is bewezen dat een junk voor 500.000 euro per jaar aan schade aanricht... diefstal vandalisme. ik vind eigenlijk dat je alleen een mening mag geven op dit topic als je zelf in een grote stad woont en die sjitjunks elke dag crack ziet roken in de metro, ziet poepen de steeg achter je woning hoort schreeuwen/janken s'nachts als een deal mislukt. Die mensen leven als beesten... Ik vind ze verschrikkelijk, stuk voor stuk. ze denken niet rationeel na, ze denken aan hun shotje... ze richten dus gemiddeld per jaar voor 500.000 euro schade aan... en IK heb er superveel overlast van, als ik 's ochtends naar mijn werk moet met een naar poep stinkende, crack rokende junk naast me die het rubber van de ramen afschraapt om dat te kunnen roken als interval killer. ZE ZIJN WACK!
Op maandag 20 oktober 2003 17:04 schreef Verbal het volgende:[..]
Doe eens niet zo raar?
V.
Zo die is eruit.
quote:Ik heb een dealer twee huizen verder wonen, het stikt van de junks bij mij voor de deur.
Op maandag 20 oktober 2003 17:09 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ok, sorry... ik ben gewoon erg pissig over mensen die zo makkelijk de kant van de junk kiezen...
Ik kies geen kant van 'de junk', ik kies de kant van een vrouwelijke junk die door 5-7 heldhaftige gozers dood is geschopt.
En zo zijn er meerdere mensen hier op het forum.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 20-10-2003 17:15]
quote:Helaas voor je. Er zijn een aantal mensen die ik graag dood wil hebben.
Op maandag 20 oktober 2003 16:40 schreef Coone het volgende:[..]
Oh dus je wilt die mensen helemaal niet dood hebben, je doet alleen een beetje stoer op het internet.
En wat dan nog?
[Dit bericht is gewijzigd door Tedje_van_Es op 20-10-2003 17:13]
quote:lol, in mijn straat zou je er al mee kunnen betegelen.
Op maandag 20 oktober 2003 14:52 schreef Ichi het volgende:
dadelijk is heel amsterdam betegelt met die dingen
quote:Ok, communicatie is nu op gang. Begrijp je mijn haat jegens die mensen?
Op maandag 20 oktober 2003 17:12 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik heb een dealer twee huizen verder wonen, het stikt van de junks bij mij voor de deur.
Ik kies geen kant van 'de junk', ik kies de kant van een vrouwelijke junk die door 5-7 heldhaftige gozers in dood is geschopt.
V.
quote:Haat is een groot woord, maar ik vind ze ook rete-irritant ja.
Op maandag 20 oktober 2003 17:14 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ok, communicatie is nu op gang. Begrijp je mijn haat jegens die mensen?
Daarom hoeven ze niet dood.
V.
quote:Ja, nou boehoe. Verschrikkelijk hoe iemand jouw wereldje durft te verpesten. Wat erg voor je dat niet alles om je heen perfect is. En ze doen het allemaal speciaal om jou te pesten!
Op maandag 20 oktober 2003 17:14 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ok, communicatie is nu op gang. Begrijp je mijn haat jegens die mensen?
Enige empathie is je vreemd?
quote:Hmm.. ik vind dat als jou leefstijl een ander persoon zijn leefgenot in de weg zit, moet je of; dood, de bak in, op een weiland gaan slapen waar niemand last van je heeft, of heel hard oprotten en nooooooit meer terug komen,
Op maandag 20 oktober 2003 17:16 schreef Verbal het volgende:[..]
Haat is een groot woord, maar ik vind ze ook rete-irritant ja.
Daarom hoeven ze niet dood.
V.
- Ik WIL ze niet dood. maar elke junk die dood is, is een rotte appel uit de mand. wat moeten je kinderen er wel niet van denken?
quote:Nee, maar jij woont rustig in je rijtjeshuis in je buitenwijkje, als je bij mij in de buurt zou wonen, zou je net als ik zeggen, een dode junk is een goede junk...
Op maandag 20 oktober 2003 17:16 schreef Zwartkijken het volgende:[..]
Ja, nou boehoe. Verschrikkelijk hoe iemand jouw wereldje durft te verpesten. Wat erg voor je dat niet alles om je heen perfect is. En ze doen het allemaal speciaal om jou te pesten!
Enige empathie is je vreemd?
quote:Ik wil je nog wel eens horen als het je eigen kinderen zijn, die zo op straat leven
Op maandag 20 oktober 2003 17:19 schreef ForumFool het volgende:
- Ik WIL ze niet dood. maar elke junk die dood is, is een rotte appel uit de mand. wat moeten je kinderen er wel niet van denken?
quote:Of een familielid of een kennis.
Op maandag 20 oktober 2003 17:21 schreef Coone het volgende:[..]
Ik wil je nog wel eens horen als het je eigen kinderen zijn, die zo op straat leven
quote:Zou je nu willen stoppen met die opmerkingen?
Op maandag 20 oktober 2003 17:20 schreef ForumFool het volgende:[..]
Nee, maar jij woont rustig in je rijtjeshuis in je buitenwijkje, als je bij mij in de buurt zou wonen, zou je net als ik zeggen, een dode junk is een goede junk...
quote:Je begrijpt niet wat ik bedoel, die junks steken ook andere mensen aan om junk te worden, begrijp je dat niet? nogmaals je woont waarschijnlijk in en rijtjeshuis. Evengoed, denk je dat die junks een HBO studie "hoe word ik junkie" gevolgd hebben? nee, iemand heeft ze "besmet" en de hoop is in 99% van de gevallen verloren... mensen kicken gedwongen af, maar worden weer junk.
Op maandag 20 oktober 2003 17:21 schreef Coone het volgende:[..]
Ik wil je nog wel eens horen als het je eigen kinderen zijn, die zo op straat leven
quote:"Word nu junk en krijg het eerste jaar je shotje voor de halve prijs!"
Op maandag 20 oktober 2003 17:23 schreef ForumFool het volgende:[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel, die junks steken ook andere mensen aan om junk te worden, begrijp je dat niet?
quote:Ik woon vlak achter Rotterdam Centraal.
Op maandag 20 oktober 2003 17:20 schreef ForumFool het volgende:[..]
Nee, maar jij woont rustig in je rijtjeshuis in je buitenwijkje, als je bij mij in de buurt zou wonen, zou je net als ik zeggen, een dode junk is een goede junk...
Had je verder nog wat te mekkeren op basis van die zotte aannames van je?
quote:Tja, dan neem ik die specifieke woorden terug, waarom houd jij zo van junkies? Waarom verdedig je die "degenerates"? Die mensen zouden ze in een kamp moeten stoppen en de sleutel weg moeten gooien, elke week een airdrop heroine boven het kamp, beide partijen blij!
Op maandag 20 oktober 2003 17:25 schreef Zwartkijken het volgende:[..]
Ik woon vlak achter Rotterdam Centraal.
Had je verder nog wat te mekkeren op basis van die zotte aannames van je?
quote:Volgens jou woont iedereen die iets anders zegt dan jij in een rijtjeshuis
Op maandag 20 oktober 2003 17:23 schreef ForumFool het volgende:[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel, die junks steken ook andere mensen aan om junk te worden, begrijp je dat niet? nogmaals je woont waarschijnlijk in en rijtjeshuis. Evengoed, denk je dat die junks een HBO studie "hoe word ik junkie" gevolgd hebben? nee, iemand heeft ze "besmet" en de hoop is in 99% van de gevallen verloren... mensen kicken gedwongen af, maar worden weer junk.
Nou, pardon - ik woon in de buurt van Hoog Catharijne en kom nogal eens een junkie tegen. Ik neem het niet voor ze op. Ik neem het voor niemand op, ook niet voor de geslaagde zakenman. Maar het zijn allebeide mensen, en ik zie de 1 zijn leven niet als beter dan dat van de ander.
quote:Lol, Anja Joos was toch maar een Jood in jullie ogen (rotterdammers) elke dode amsterdammer is toch goed volgens jullie?
Op maandag 20 oktober 2003 17:28 schreef Coone het volgende:[..]
Volgens jou woont iedereen die iets anders zegt dan jij in een rijtjeshuis
Nou, pardon - ik woon in de buurt van Hoog Catharijne en kom nogal eens een junkie tegen. Ik neem het niet voor ze op. Ik neem het voor niemand op, ook niet voor de geslaagde zakenman. Maar het zijn allebeide mensen, en ik zie de 1 zijn leven niet als beter dan dat van de ander.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:30 schreef ForumFool het volgende:[..]
Lol, Anja Joos was toch maar een Jood in jullie ogen (rotterdammers) elke dode amsterdammer is toch goed volgens jullie?
quote:Inderdaad, de mensen zijn weer 'back to reality', nu kunnen ze misschien wat zinnigere dingen uitbrengen.
Op maandag 20 oktober 2003 16:45 schreef Kozzmic het volgende:
Ik geloof dat de tijdelijke verontwaardiging over 'de Marokkanen' die iemand doodschopten weer aan het omslaan is naar de aanvankelijke gedachte 'ach, het is maar een aan AIDS lijdende junk'.
quote:Anja Joos was een Duitse. Vanaf haar 13e verslaafd, haar familie belogen, bedrogen en bestolen en nu al een paar jaar hier aan het parasiteren!
Op maandag 20 oktober 2003 17:30 schreef ForumFool het volgende:[..]
Lol, Anja Joos was toch maar een Jood in jullie ogen (rotterdammers) elke dode amsterdammer is toch goed volgens jullie?
De jongens die haar afgemaakt hebben verdienen een lintje ipv celstraf!
quote:Iedere debiel had er met 1 klap tegen de vlakte kunnen krijgen
Op maandag 20 oktober 2003 18:20 schreef Lega_Nord het volgende:[..]
Anja Joos was een Duitse. Vanaf haar 13e verslaafd, haar familie belogen, bedrogen en bestolen en nu al een paar jaar hier aan het parasiteren!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:20 schreef Lega_Nord het volgende:
quote:Door al haar gespuit, gehoer en ranzig gedoe was ze al zodanig verzwakt dat waarschijnlijk één net wat te harde stoot van 'n klantje van d'r in d'r bekkie al een coma had veroorzaakt!
Op maandag 20 oktober 2003 18:21 schreef Youssef het volgende:[..]
Iedere debiel had er met 1 klap tegen de vlakte kunnen krijgen
quote:* eens is
Op maandag 20 oktober 2003 17:12 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik heb een dealer twee huizen verder wonen, het stikt van de junks bij mij voor de deur.
Ik kies geen kant van 'de junk', ik kies de kant van een vrouwelijke junk die door 5-7 heldhaftige gozers dood is geschopt.
V.
Ik ken iemand die het nodig vond te zeggen:
"Ach, 't is toch maar een zwerver" :
quote:
het is mischien lullig dat ik het zeg, maar een stille toch en een gedenktegel voor een heroine-verslaafde gaat mij wat te ver
quote:tja je mag het niet hardop zeggen, maar in principe heb ik geen medelijden met sterftegevallen onder junks, iop wat voor manier ze sterven ook.
Op maandag 20 oktober 2003 18:20 schreef Lega_Nord het volgende:[..]
Anja Joos was een Duitse. Vanaf haar 13e verslaafd, haar familie belogen, bedrogen en bestolen en nu al een paar jaar hier aan het parasiteren!
Stel Anja Joos had nog geleefd dan had ze wellicht morgen jouw auto opengebroken.
quote:De dood van Anja Joos is net zo zinloos als de dood van je schoonvader.
Op maandag 20 oktober 2003 18:30 schreef MikeyMo het volgende:tja je mag het niet hardop zeggen, maar in principe heb ik geen medelijden met sterftegevallen onder junks, iop wat voor manier ze sterven ook.
quote:Precies. Of dan liep ze in m'n portiek 'n klantje leeg te zuigen ofzo. Opgeruimd staat netjes.
Op maandag 20 oktober 2003 18:30 schreef MikeyMo het volgende:[..]
tja je mag het niet hardop zeggen, maar in principe heb ik geen medelijden met sterftegevallen onder junks, iop wat voor manier ze sterven ook.
Stel Anja Joos had nog geleefd dan had ze wellicht morgen jouw auto opengebroken.
Maar dat mag je dan weer niet hardop zeggen in Nederland.
quote:Ze is vermoord. Dat jullie dat nou normaal vinden.
Op maandag 20 oktober 2003 18:36 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik erger me vooral aan het feit dat de Marokkaanse afkomst van de daders zo breed uitgemeten wordt. Voor het zelfde geld waren het Nederlanders geweest, één rake klap bij zo'n junk en ze vallen dood neer.
quote:Ze is vermoord. Dat jullie dat nou normaal vinden.
Op maandag 20 oktober 2003 18:36 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik erger me vooral aan het feit dat de Marokkaanse afkomst van de daders zo breed uitgemeten wordt. Voor het zelfde geld waren het Nederlanders geweest, één rake klap bij zo'n junk en ze vallen dood neer.
quote:Mijn schoonvader kostte de maatschappij geen 500.000 euro per jaar en je kon in zijn nabijheid gewoon je fiets neer zetten zonder hem op slot te doen en voor je autoradio hoef je ook niet bang te zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 18:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
De dood van Anja Joos is net zo zinloos als de dood van je schoonvader.
quote:Dat zeg ik toch niet, beetje flauw
Op maandag 20 oktober 2003 18:39 schreef SunChaser het volgende:
Ze is vermoord. Dat jullie dat nou normaal vinden.
quote:en maar kankeren over respect wat anderen niet hebben, zo ken ik er nog wel een paar
Op maandag 20 oktober 2003 18:33 schreef Lega_Nord het volgende:[..]
Precies. Of dan liep ze in m'n portiek 'n klantje leeg te zuigen ofzo. Opgeruimd staat netjes.
Maar dat mag je dan weer niet hardop zeggen in Nederland.
quote:Zeker niet bewust, het was een 'vechtpartij'. Hieraan nemen altijd twee groepen aan deel. Jammergenoeg wordt er misschien altijd verkeerd tegen de 'overlevenden' gekeken.
Op maandag 20 oktober 2003 18:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze is vermoord. Dat jullie dat nou normaal vinden.
quote:Dus dan is een leven meer waard? Stel dat jij werkloos raakt en meer gaat drinken dan goed voor je is, dan is het oke dat je wordt neergestoken. Je kost de maatschappij toch maar geld.
Op maandag 20 oktober 2003 18:40 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mijn schoonvader kostte de maatschappij geen 500.000 euro per jaar en je kon in zijn nabijheid gewoon je fiets neer zetten zonder hem op slot te doen en voor je autoradio hoef je ook niet bang te zijn.
quote:Ja, het was een vechtpartij. Zeven jongens die bewust 1 vrouw achterna lopen om in elkaar te trappen.
Op maandag 20 oktober 2003 18:42 schreef Youssef het volgende:[..]
Zeker niet bewust, het was een 'vechtpartij'. Hieraan nemen altijd twee groepen aan deel.
quote:wellicht wel... als je op straat komt te leven is de kans kleiner dat je oud wordt. Dat is nou eenmaal zo
Op maandag 20 oktober 2003 18:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus dan is een leven meer waard? Stel dat jij werkloos raakt en meer gaat drinken dan goed voor je is, dan is het oke dat je wordt neergestoken. Je kost de maatschappij toch maar geld.
quote:Jij bent echt niet goed bij je hoofd.
Op maandag 20 oktober 2003 18:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wellicht wel... als je op straat komt te leven is de kans kleiner dat je oud wordt. Dat is nou eenmaal zo
quote:Dan is het nog altijd aan de persoon zelf er een eind aan te maken en niet te worden geholpen door 7-10 opgefokte gastjes. Volgende keer wijz ik naar jou en meldt dat je een ranzige junk ben en wat hebt gestolen... vind je vast niet erg als je dood wordt geschopt een paar keer
Op maandag 20 oktober 2003 18:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wellicht wel... als je op straat komt te leven is de kans kleiner dat je oud wordt. Dat is nou eenmaal zo
quote:Tsjah, dat zij zomaar (?) kankerde op marokkanen kun je ook zien als zinloos geweld. de ander geeft een klap, rest raakt opgefokt, vrouwtje gaat meteen neer na een tik.
Op maandag 20 oktober 2003 18:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, het was een vechtpartij. Zeven jongens die bewust 1 vrouw achterna lopen om in elkaar te trappen.
quote:De Pijp zeker ook?
Op maandag 20 oktober 2003 17:32 schreef Coone het volgende:[..]
Hoog Catharijne ligt in Utrecht hoor
quote:vrouwtje ging neer in de tweede ronde na veelvuldig op de grond te zijn getrapt in de eerste ronde, voor dood werd achtergelaten waarna er nog een rondje door de stoere knapen op d'r werd ingehakt totdat ze echt dood was.... maar ja je hebt het niet zo op die tyfus hoeren was het niet?
Op maandag 20 oktober 2003 18:49 schreef Youssef het volgende:[..]
Tsjah, dat zij zomaar (?) kankerde op marokkanen kun je ook zien als zinloos geweld. de ander geeft een klap, rest raakt opgefokt, vrouwtje gaat meteen neer na een tik.
![]()
quote:Je gelooft deze onzin ook nog he?
Tsjah, dat zij zomaar (?) kankerde op marokkanen kun je ook zien als zinloos geweld. de ander geeft een klap, rest raakt opgefokt, vrouwtje gaat meteen neer na een tik.
![]()
quote:DAN NOG HOEFT ZE NIET DOOD, DOMME DWAAS!!!
Op maandag 20 oktober 2003 18:30 schreef MikeyMo het volgende:Stel Anja Joos had nog geleefd dan had ze wellicht morgen jouw auto opengebroken.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 20-10-2003 19:01]
quote:Yoessef komt uit een keurige Moslim-familie, vandaar.
Op maandag 20 oktober 2003 18:51 schreef Re het volgende:maar ja je hebt het niet zo op die tyfus hoeren was het niet?
quote:Alsof je een vlieg dood slaat he? Beetje bij beetje geef je wel een gezicht aan die achterlijke cultuur eigenlijk.
![]()
quote:Idd.
Op maandag 20 oktober 2003 18:52 schreef Verbal het volgende:[..]
DAN NOG HOEFT ZE NIET DOOD, DOMME DWAAS!!!
V.
Niet te filmen gewoon hoe sommige mensen reageren .
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:58 schreef SunChaser het volgende:
Al die mensen die vinden dat junks best doodgeschopt mogen worden moeten het eens doortrekken naar de eigen familie. Mensen die teveel drinken, die roken, te zwaar zijn, te hard autorijden etc etc mogen dan ook best doodgeschopt worden, ze zijn een risico en gaan in de toekomst de maatschappij veel geld kosten.
Gewoon respect voor de medemens is voor sommigen te veel gevraagd.
quote:Nee joh, dat zie je verkeerd. Dat is nou 'beschaving'. En dat moeten we alle volkeren bijbrengen.
Op maandag 20 oktober 2003 18:59 schreef schatje het volgende:[..]
Idd.
Niet te filmen gewoon hoe sommige mensen reageren
.
Desnoods meppen we het er in.
quote:Dat zal vast ook niet hun intentie geweest zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 18:52 schreef Verbal het volgende:[..]
DAN NOG HOEFT ZE NIET DOOD, DOMME DWAAS!!!
V.
quote:Nee joh. Met een man of 7 op een al liggende vrouw intrappen. Nee, dat valt onder 'links knuffelen' natuurlijk.
Op maandag 20 oktober 2003 19:04 schreef Youssef het volgende:[..]
Dat zal vast ook niet hun intentie geweest zijn.
Sodemieter toch op.
quote:Het lijkt toch standaard voor te komen in hun vocabulair.
Op maandag 20 oktober 2003 19:04 schreef Youssef het volgende:[..]
Dat zal vast ook niet hun intentie geweest zijn.
Jij gaat/moet dood
Je discrimineert
Ik word gediscrimineerd
Ik heb geen kaartje
quote:Wel een beetje laf ja, ze hadden net zo goed met zijn 3en kunnen gaan
Op maandag 20 oktober 2003 19:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nee joh. Met een man of 7 op een al liggende vrouw intrappen. Nee, dat valt onder 'links knuffelen' natuurlijk.
Sodemieter toch op.
quote:we hebben het niet over mensen, we hebben het over junks. Je weet wel die hoopjes leven wat ooit eens mens was maar nu uit de constante egocentrische levensvisie van het bevredigen van hun verslaving anderen mensen bewust en moedwillig dagelijks schade toebrengen. Fysiek dan wel materieel.
Op maandag 20 oktober 2003 19:00 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Gewoon respect voor de medemens is voor sommigen te veel gevraagd.
Sorry maar daar heb ik geen respect voor. Niet dat ze dood moeten, maar om nou te zeggen dat ze een leven hebben. Nee.
quote:Godsallemachtig. Ik weet niet van welke beschaving jij deel uit denkt te maken, maar die van mij is het niet.
Op maandag 20 oktober 2003 19:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
we hebben het niet over mensen, we hebben het over junks. Je weet wel die hoopjes leven wat ooit eens mens was maar nu uit de constante egocentrische levensvisie van het bevredigen van hun verslaving anderen mensen bewust en moedwillig dagelijks schade toebrengen. Fysiek dan wel materieel.
Sorry maar daar heb ik geen respect voor. Niet dat ze dood moeten, maar om nou te zeggen dat ze een leven hebben. Nee.
Wat geeft jou het godvergeten RECHT om jouw 'materieel' boven een MENSENLEVEN te stellen?
Als er iemand geen leven waard is, dan zijn het wel mensen met een instelling als deze.
quote:Tsja...hier kan alleen op antwoorden dat ik het niet met je eens ben en dat ik ze wel respecteer als mens.
we hebben het niet over mensen, we hebben het over junks. Je weet wel die hoopjes leven wat ooit eens mens was maar nu uit de constante egocentrische levensvisie van het bevredigen van hun verslaving anderen mensen bewust en moedwillig dagelijks schade toebrengen. Fysiek dan wel materieel.
quote:Wie heeft JOU God gemaakt?
quote:Does een beetje normaal Youssef.
Op maandag 20 oktober 2003 19:06 schreef Youssef het volgende:[..]
Wel een beetje laf ja, ze hadden net zo goed met zijn 3en kunnen gaan
quote:Herstel,
Op maandag 20 oktober 2003 19:11 schreef yvonne het volgende:[..]
Wie heeft JOU God gemaakt?
Vul voor de junk maar alles wat afwijkt in....
quote:Peter Timofeef?
Op maandag 20 oktober 2003 19:14 schreef yvonne het volgende:[..]
Herstel,
maak er maar iemand met een snor en raar haar vanVul voor de junk maar alles wat afwijkt in....
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:17 schreef Re het volgende:[..]
Peter Timofeef?
Die zn haar is toch niet zo raar?
quote:juist als jij het verschil niet ziet tussen iemand die "kiest" voor drugs en moedwillig een ander leed toebrengt en iemand die vervolgd wordt vanwege zijn religie of huidskleur
Op maandag 20 oktober 2003 19:14 schreef yvonne het volgende:[..]
Herstel,
maak er maar iemand met een snor en raar haar vanVul voor de junk maar alles wat afwijkt in....
quote:volgens mij heeft een ieder het RECHT (met caps = nieuwe spelling?) om een mening te hebben, en dat is mijn mening over junks.
Op maandag 20 oktober 2003 19:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Godsallemachtig. Ik weet niet van welke beschaving jij deel uit denkt te maken, maar die van mij is het niet.
Wat geeft jou het godvergeten RECHT om jouw 'materieel' boven een MENSENLEVEN te stellen?
Als er iemand geen leven waard is, dan zijn het wel mensen met een instelling als deze.
en die laatste zin: dat maakt het geheel een beetje van die pot die de ketel wat verwijt
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 20-10-2003 19:23]
Junks moeten dood, want ze hebben geen leven meer en zitten andere mensen in de weg.
Fijne logica weer. Als iemand om wat voor redenen dan ook fouten heeft gemaakt in z'n leven, en in de problemen zit de maatschappij hen niet helpen, nee ze moeten dood, want dan hebben wij er geen last meer van
Wat een dom, makkelijk gelul weer. Erg typisch voor de huidige onbeschofte cultuur hier.
quote:Heb je ergens nog een klein beetje gevoel in je donder of is alles weg?
Ga eens het echte leven in, knulletje, in plaats van zo dwaas het stoere binkje uit te hangen achter de computer
Wat verwachten jullie nou van me? Dat ik in tranen uitbreek als ik hoor dat er een junk gestorven is. Juist... dat zijn ook echt mensen die wat betekend hebben voor deze maatschappij, die zich inzetten voor anderen, mensen waar je naar toe kan gaan met je verhaal als je in een dip zit. Waardevolle aanwinsten zijn het voor deze maatschappij, mensen waar je totaal geen last van hebt en die altijd gezellig zijn, mensen die voor je opkomen als je wordt lastig gevallen, mensen die hun rotzooi altijd netjes opruimen en desnoods dat van anderen. het zijn mensen die hygienisch zijn en mensen die respect hebben voor andere mensen, en hun spullen.
echt een gemis als er een overlijd, ik heb het er wel moeilijk mee hoor. Hoe moet ik dit verlies nou verwerken?
Laatste waarschuwing.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 20-10-2003 19:38]
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:31 schreef MikeyMo het volgende:en mensen die respect hebben voor andere mensen
quote:Nou, die zogenaamde 5 ton schade die één junk doet moet wel gerepareerd worden. Da's dus 1 persoon die voor 5 ton omzet zorgt in o.a. de verzekerings-, autoschade-, fietsen- en electronicabranche.
Op maandag 20 oktober 2003 19:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zeg niet dat ze dood moeten, ik zeg alleen dat ik het niet erg vind als ze dood gaan.Wat verwachten jullie nou van me? Dat ik in tranen uitbreek als ik hoor dat er een junk gestorven is. Juist... dat zijn ook echt mensen die wat betekend hebben voor deze maatschappij,
Dat is een behoorlijk stuk meer dan wat Jan Modaal voor elkaar krijgt. En zonder die junks zouden er weer een hoop Jan Modaals meer op straat komen te staan.
quote:Het zou mooi zijn als je broers, zussen, vrienden, je vriendin of later 1 van je kinderen, aan de drugs raakt. Ik gun het je van harte. Praten we dan verder. En probeer eens iets te lezen en te leren van wat andere mensen je hier te vertellen hebben.
Op maandag 20 oktober 2003 19:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zeg niet dat ze dood moeten, ik zeg alleen dat ik het niet erg vind als ze dood gaan.Wat verwachten jullie nou van me? Dat ik in tranen uitbreek als ik hoor dat er een junk gestorven is. Juist... dat zijn ook echt mensen die wat betekend hebben voor deze maatschappij, die zich inzetten voor anderen, mensen waar je naar toe kan gaan met je verhaal als je in een dip zit. Waardevolle aanwinsten zijn het voor deze maatschappij, mensen waar je totaal geen last van hebt en die altijd gezellig zijn, mensen die voor je opkomen als je wordt lastig gevallen, mensen die hun rotzooi altijd netjes opruimen en desnoods dat van anderen. het zijn mensen die hygienisch zijn en mensen die respect hebben voor andere mensen, en hun spullen.
echt een gemis als er een overlijd, ik heb het er wel moeilijk mee hoor. Hoe moet ik dit verlies nou verwerken?
quote:Iedere debiel hoort slim genoeg te zijn daar gewoon van af te blijven.
Op maandag 20 oktober 2003 19:37 schreef Coone het volgende:[..]
Het zou mooi zijn als je broers, zussen, vrienden, je vriendin of later 1 van je kinderen, aan de drugs raakt. Ik gun het je van harte. Praten we dan verder. En probeer eens iets te lezen en te leren van wat andere mensen je hier te vertellen hebben.
quote:dan mogen ze mooi afkicken of optieven
Op maandag 20 oktober 2003 19:37 schreef Coone het volgende:[..]
Het zou mooi zijn als je broers, zussen, vrienden, je vriendin of later 1 van je kinderen, aan de drugs raakt. Ik gun het je van harte. Praten we dan verder. En probeer eens iets te lezen en te leren van wat andere mensen je hier te vertellen hebben.
quote:Jij weet wat liefde is jongen
Op maandag 20 oktober 2003 19:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dan mogen ze mooi afkicken of optieven
quote:25, als dat ergens toe doet?
Op maandag 20 oktober 2003 19:43 schreef Coone het volgende:[..]
Jij weet wat liefde is jongen
Je bent 21 zag ik in je profiel
Maar goed, als jij zo gek van junks bent, geef ze dan ff je fiets of plak een sticker op je auto dat ze die van jou mogen openbreken. Stel ook even je woning als gebruikersruimte tot beschikking
quote:Wanneer verwacht je in te zien dat er meer is dan zwart of wit?
Op maandag 20 oktober 2003 19:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
25, als dat ergens toe doet?
Maar goed, als jij zo gek van junks bent, geef ze dan ff je fiets of plak een sticker op je auto dat ze die van jou mogen openbreken. Stel ook even je woning als gebruikersruimte tot beschikking
quote:Debielen zijn niet altijd even slim
Op maandag 20 oktober 2003 19:38 schreef Youssef het volgende:[..]
Iedere debiel hoort slim genoeg te zijn daar gewoon van af te blijven.
Ik ben in de omstandigheid geweest om lang te kunnen praten met iemand, een pastor, die deze Anja Joos van zeer dichtbij heeft gekend en meegemaakt. Hij heeft veel verteld over haar leven, over haar geschiedenis, over haar goede en slechte kanten en over de mensen tussen wie ze leeft. Over hoe aardig ze was tegen andere mensen die het moeilijk hadden, over het respect dat ze had voor anderen en over het oog voor de kleine dingen in het leven dat ze had. Ik was en ben daar diep van onder de indruk. Deze man symboliseert voor mij de hoop dat er altijd nog mensen zijn die de verdrukten ter zijde zullen staan.
Wat ze ook gedaan hebben - hoe hun leven er ook uitziet. Of ze het aan zichzelf te wijten hebben of niet.
quote:Niet iedereen is perfect Youssef.Mensen maken nu eenmaal het een en ander mee en raken vervolgens in de problemen.Dat kan iedereen overkomen.
Op maandag 20 oktober 2003 19:38 schreef Youssef het volgende:[..]
Iedere debiel hoort slim genoeg te zijn daar gewoon van af te blijven.
Iederen doet nou net als of ik moeder Theresa aan het afzeiken ben, echt hypocriet want als ze Anja Joos op straat waren tegengekomen zouden de meesten hier er met een bochtje om heen lopen.
en als er dan een junk dood gaat, om welke reden dan ook, ja dan ga ik natuurlijk geen traan laten...
Zo ben ik, en dan ben ik maar een hufter en een klootzak, maar ik ben wel iemand die klaar staat voor mijn vrienden, anderen geen fysieke dan wel materiele schade toebreng etc etc.
quote:Je staat alleen klaar voor je vrienden als ze aan jouw normen voldoen. Als het slechter met ze gaat, als ze niet meer helemaal in jouw ideale wereldbeeld passen, dan zijn ze vogelvrij. Ik heb liever vrienden die altijd achter me blijven staan. Die de rauwe randjes van het leven ook accepteren en me dan niet als een stuk zwerfvuil behandelen. Onvoorwaardelijk, door dik en dun - dat zijn termen waar jij niet zoveel mee hebt, vrees ik. ]
Op maandag 20 oktober 2003 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
Zo ben ik, en dan ben ik maar een hufter en een klootzak, maar ik ben wel iemand die klaar staat voor mijn vrienden, anderen geen fysieke dan wel materiele schade toebreng etc etc.
aan de andere kant, zoals ik al zei: hoe slim is het om eerdergenoemd scheldwoord te gebruiken indien je omsingeld bent, helemaal als je lichamelijke gesteldheid geen klappen kan incasseren?
quote:Ja, ze vroeg er om, net als meisjes met korte rokjes om verkrachting vragen.
Op maandag 20 oktober 2003 19:58 schreef MikeyMo het volgende:
tuurlijk dat is ook niet normaal.aan de andere kant, zoals ik al zei: hoe slim is het om eerdergenoemd scheldwoord te gebruiken indien je omsingeld bent, helemaal als je lichamelijke gesteldheid geen klappen kan incasseren?
En nee, natuurlijk is dat niet verstanding, maar dan hoeven ze haar nog niet dood te slaan, of dat maakt het ook niet beter, of iets dergelijks.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:58 schreef MikeyMo het volgende:
aan de andere kant, zoals ik al zei: hoe slim is het om eerdergenoemd scheldwoord te gebruiken indien je omsingeld bent, helemaal als je lichamelijke gesteldheid geen klappen kan incasseren?
quote:we hebben het over junks, junks worden meestal al door de eigen familie verstoten omdat ze niet te vertrouwen zijn en misbruik maken van je gastvrijheid.
Op maandag 20 oktober 2003 19:56 schreef Coone het volgende:[..]
Je staat alleen klaar voor je vrienden als ze aan jouw normen voldoen. Als het slechter met ze gaat, als ze niet meer helemaal in jouw ideale wereldbeeld passen, dan zijn ze vogelvrij. Ik heb liever vrienden die altijd achter me blijven staan. Die de rauwe randjes van het leven ook accepteren en me dan niet als een stuk zwerfvuil behandelen. Onvoorwaardelijk, door dik en dun - dat zijn termen waar jij niet zoveel mee hebt, vrees ik. ]
quote:Dus mensen die ze vermoorden doen een goede daad?
Nee, ik ben al jaren van mening dat junks eigenlijk vogelvrij verklaard zouden moeten worden
Ik dacht altijd dat jij het er maar om deed, maar jij bent echt walgelijk gestoord. En Yoessef ook.
Er zijn genoeg voorbeelden van ex-junks die uiteindelijk meer voor de maatschappij hebben betekend dan jij ooit zult doen. Maar als het aan jou lag waren ze al dood geweest.
quote:Dat een stoere bink als jij me dan weer walgelijk noemt omdat ik een paar situatieschetsen maak vind ik dan weer minder...
Op maandag 20 oktober 2003 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht altijd dat jij het er maar om deed, maar jij bent echt walgelijk gestoord. En Yoessef ook.
quote:Ben je zo dom geboren, of heb je erop moeten studeren?
Op maandag 20 oktober 2003 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
Jij zou voor mij een van de weinige redenen kunnen zijn waarom ik ooit voordelen in eugenica zou zien.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 20-10-2003 20:17]
quote:en er zijn meer voorbeelden van junks die hun hele leven lang verslaafd zijn en daardoor andere mensen schade toebrengen. Er zijn zelfs mensen vermoord doordat junks moesten scoren.
Op maandag 20 oktober 2003 20:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus mensen die ze vermoorden doen een goede daad?
Er zijn genoeg voorbeelden van ex-junks die uiteindelijk meer voor de maatschappij hebben betekend dan jij ooit zult doen. Maar als het aan jou lag waren ze al dood geweest.
quote:Dus gokverslaafden, alcholisten en rokers mogen ook best dood wat jou betreft?
Op maandag 20 oktober 2003 20:17 schreef MikeyMo het volgende:
en er zijn meer voorbeelden van junks die hun hele leven lang verslaafd zijn en daardoor andere mensen schade toebrengen.
quote:Nee hoor. Past prima in de categorie junks. Oh wacht, het zijn in mijn ogen natuurlijk allemaal mensen, dom van me.
Op maandag 20 oktober 2003 20:24 schreef MikeyMo het volgende:
dat is weer een andere discussie
quote:Ik vrees van niet....
Op maandag 20 oktober 2003 19:49 schreef tvlxd het volgende:
MikeyMo, volgens mij doe je het er gewoon om.
quote:maar als je het argument, dat kost de samenleving alleen maar geld gaat gebtuiken kun je net zo goed alle kankerpatienten doodschoppen, of bejaarden, die kosten ook alleen maar geld, en veel ook. En niet iedere junk steelt, er zitten er genoeg op de 24ste verdieping van een multinational coke te snuiven
Op maandag 20 oktober 2003 20:38 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nog nooit een roker zien rond hangen op het CS om toeristen te beroven zodat hij/zij weer peuken kan scoren, evenmin heb ook ze ook nog nooit autoradio's zien stelen danwel fietsen onteigenen van de rechtmatige eigenaar om in hun rookverslaving te voorzien, en daarom is dat een andere discussie
quote:je impliceert daarmee indirect dat deze knullen de maatschappij hebben geholpen door het terminaal verwijderen van een stuk minderwaardig vuil
Op maandag 20 oktober 2003 20:47 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb niet gezegd dat ze dood moest, ik zeg voornamelijk dat ik er niet rouwig om ben en vervolgens krijg je de hele hulpverlenerskliek hier over me heen...
quote:Roken is legaal (lagere prijzen onder andere) en de gebruikers worden niet gecriminaliseerd.
Op maandag 20 oktober 2003 20:38 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nog nooit een roker zien rond hangen op het CS om toeristen te beroven zodat hij/zij weer peuken kan scoren, evenmin heb ook ze ook nog nooit autoradio's zien stelen danwel fietsen onteigenen van de rechtmatige eigenaar om in hun rookverslaving te voorzien, en daarom is dat een andere discussie
volgens mij gaan ze altijd nog zelf de criminaliteit in.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:47 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb niet gezegd dat ze dood moest, ik zeg voornamelijk dat ik er niet rouwig om ben en vervolgens krijg je de hele hulpverlenerskliek hier over me heen...
quote:
Nee, ik ben al jaren van mening dat junks eigenlijk vogelvrij verklaard zouden moeten worden
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 08:26 schreef MikeyMo het volgende in Junkie meisje op A'dam Cs -> Zonde! :
Ik liep net door de hal in het Centraal Station van de NS waar voorheen de loketten stonden en zoals altijd was het weer een drukte van junks. De meesten in die hal waren negers die al ruim over de 30 waren of er in ieder geval wel zo uitzagen. Een persoon viel me op tussen al die lui. Een jong meisje, baggy gekleed die een busje chips zat te eten. Ik schat haar niet ouder dan 20. Haar kleding was onverzorgd en ze maakte een beetje rare bewegingen, althans niet raar voor een junk. Wat me opviel is dat ze echt nog een mooi en lief gezichtje had en ik het erg zonde vind dat zo'n mooie jonge meid zichzelf zo naar de klote aan het helpen is. Het hoogstwaarschijnlijk nog maar een kwestie van tijd voordat de drugs uiterlijke tekenen gaan nalaten en ze zich moet prostitueren om aan haar dopegeld te komen...Damn wat zonde zeg!
Iedereen zou op school verplicht een keer Basketball Diaries en Requiem for a dream moeten kijken
quote:Kijk, dit zijn nu vooroordelen. Niet iedere junk steelt. Sommige wel natuurlijk, maar 1. criminelen verdienen het niet om doodgeschopt te worden en 2. heeft Anja Joos een strafblad?
Op maandag 20 oktober 2003 20:55 schreef MikeyMo het volgende:
ze worden gecriminaliseerd, ja zo kun je weld e zaken gaan omdraaienvolgens mij gaan ze altijd nog zelf de criminaliteit in.
quote:Dan lijkt het opeens een persoon te zijn ja. Maar negers of blanke gerimpelde mannen in de 40 zijn niet zielig. Die stelen altijd. Ook wanneer ze alleen rondhangen op het CS.
Op maandag 20 oktober 2003 20:59 schreef SunChaser het volgende:
MikeyMo geeft alleen om junks als het hulploze jonge meisjes zijn.
[..]
quote:Calvobbes ben jij dat?
Op maandag 20 oktober 2003 20:59 schreef SunChaser het volgende:
MikeyMo geeft alleen om junks als het hulploze jonge meisjes zijn.
[..]
Ja, nou is dat niet heel menselijk dan van mij?
quote:Nee, het benadrukt alleen maar hoe dom en kortzichtig je bent en hoe je tegen vrouwen aankijkt.
Op maandag 20 oktober 2003 21:11 schreef MikeyMo het volgende:Ja, nou is dat niet heel menselijk dan van mij?
quote:Waar slaat dat nou weer op. In dat opzicht geef ik Mikey gelijk, ik ben er niet rouwig om als een junkie op de hoek sterft.
Op maandag 20 oktober 2003 20:50 schreef Re het volgende:[..]
je impliceert daarmee indirect dat deze knullen de maatschappij hebben geholpen door het terminaal verwijderen van een stuk minderwaardig vuil
quote:Nou het was gewoon een mooie meid, een beetje misplaatste quote ook daar je de rest van het topic niet hier plaatst.
Op maandag 20 oktober 2003 21:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, het benadrukt alleen maar hoe dom en kortzichtig je bent en hoe je tegen vrouwen aankijkt.
quote:Die link naar het topic staat gewoon in de quote hoor
Op maandag 20 oktober 2003 21:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou het was gewoon een mooie meid, een beetje misplaatste quote ook daar je de rest van het topic niet hier plaatst.
quote:je bedoelt zo'n tyfus hoer?
Op maandag 20 oktober 2003 21:14 schreef Youssef het volgende:[..]
Waar slaat dat nou weer op. In dat opzicht geef ik Mikey gelijk, ik ben er niet rouwig om als een junkie op de hoek sterft.
Het gaat erom hoe ze om het leven is gekomen, niet dat.
quote:Het "hoe" gedeelte is een beetje ondergesneeuwd geraakt de laatste paar pagina's
Op maandag 20 oktober 2003 21:17 schreef Re het volgende:[..]
je bedoelt zo'n tyfus hoer?
Het gaat erom hoe ze om het leven is gekomen, niet dat.
quote:Nee hoor, ik heb je quote over het vogelvrij verklaren weer opgerakeld.
Op maandag 20 oktober 2003 21:21 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Het "hoe" gedeelte is een beetje ondergesneeuwd geraakt de laatste paar pagina's
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:21 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Het "hoe" gedeelte is een beetje ondergesneeuwd geraakt de laatste paar pagina's
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:30 schreef MikeyMo het volgende:maar in principe heb ik geen medelijden met sterftegevallen onder junks, op wat voor manier ze sterven ook.
Kunnen we niet gaan bekvechten over een film ofzo
mompelt iets over herhaling van zetten enzo
quote:Ja, jij hebt je al een keer of vijf schaakmat geluld.
Op maandag 20 oktober 2003 21:27 schreef MikeyMo het volgende:
mompelt iets over herhaling van zetten enzo
Dat werd het al toen iemand hier een jaar oude quote uit de doos toverde
quote:Hoe kan je dat nou zeggen? MikeyMo vind gewoon dat die tyfushoer (quote Re) best dood mag. Daar valt niets aan te schaakmatten
Op maandag 20 oktober 2003 21:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, jij hebt je al een keer of vijf schaakmat geluld.
quote:Dan is het nog geen junk.
Op maandag 20 oktober 2003 20:44 schreef Re het volgende:En niet iedere junk steelt, er zitten er genoeg op de 24ste verdieping van een multinational coke te snuiven
Iemand die een biertje drinkt is ook niet per defintie een alcoholist.
quote:Raymond, jouw geliefde AEL komt zo in NOVA, Abou Jahjah is te gast.
Op maandag 20 oktober 2003 21:43 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Dan is het nog geen junk.
Iemand die een biertje drinkt is ook niet per defintie een alcoholist.
quote:I know ik ben onderweg naar het parkeerterrein van het mediapark
Op maandag 20 oktober 2003 22:09 schreef schatje het volgende:[..]
Raymond, jouw geliefde AEL komt zo in NOVA, Abou Jahjah is te gast.
quote:Stippel alvast een vluchtroute uit dan.
Op maandag 20 oktober 2003 22:11 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
I know ik ben onderweg naar het parkeerterrein van het mediapark
.
quote:Weet je bij welk parkeerterrein je moet zijn?
Op maandag 20 oktober 2003 22:11 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
I know ik ben onderweg naar het parkeerterrein van het mediapark
.
V.
quote:Nou hij heeft zichzelf al vermoord net op TV. Wat een lul was het weer zeg... niet te zuinig. Het is wel duidelijk wat voor nazi-arab ie is
Op maandag 20 oktober 2003 22:22 schreef Verbal het volgende:[..]
Weet je bij welk parkeerterrein je moet zijn?
V.
quote:Was het maar waar
Op maandag 20 oktober 2003 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
enkeltje ONZ maar dan?
quote:Misschien leverde de tegel nog wel wat shots op
Op maandag 20 oktober 2003 14:47 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het lijkt wel een klucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |