quote:Alleen als je hem daarvoor laat betalen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:31 schreef Merette het volgende:
Is er wat mis met sex tijdens de eerste date??? Of maakt je dat gelijk een dame van lichte zeden??
quote:nee hoor, als de vonken er op de date al vanaf slaan....soms heb je dat met iemand. Maar vaak is het wel zo dat een jongen je ...uiteindelijk... meer respecteerd wanneer je wacht!
Is er wat mis met sex tijdens de eerste date??? Of maakt je dat gelijk een dame van lichte zeden??
Maar als het voor beide goed voelt ben je echt niet meteen een snol hoor!
quote:Prima hoor. morgen om 14:00 bij het station??
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:32 schreef Conflict het volgende:
Tuurlijk niet, als je het maar veilig doeten een keer iets met mij afspreekt
quote:Als je ut nie boeiend vind, niemand verplicht je om hier te kijken hoor....
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:33 schreef Alcatraz het volgende:
Lekker boeiend.
quote:Als je niet bang bent voor one-night stands ed. is er niets aan de hand.
't hangt een beetje van de omstandigheden af, of ik 't "normaal" vind
quote:give me a amen, sister!
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:38 schreef E.T. het volgende:
Ligt aan de intentie van de date, de leeftijd.. en nog wel een heleboel andere niet 'grijpbare' dingen.
Als je 16 bent vind ik sex op de eerste date niet normaal..
Als je 30 bent en je spreekt met iemand af en jij hebt de intentie er een one night stand er van te maken: geen probleem
Als je met iemand afspreekt en binnen no time slaat de vlam in de pan.. geen probleem.'t hangt een beetje van de omstandigheden af, of ik 't "normaal" vind
quote:En 19 lentes jong?? Ik heb trouwens niet de intentie, maar als het zover zou komen zal ik niet gaan klagen.....
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:38 schreef E.T. het volgende:
Ligt aan de intentie van de date, de leeftijd.. en nog wel een heleboel andere niet 'grijpbare' dingen.
Als je 16 bent vind ik sex op de eerste date niet normaal..
Als je 30 bent en je spreekt met iemand af en jij hebt de intentie er een one night stand er van te maken: geen probleem
Als je met iemand afspreekt en binnen no time slaat de vlam in de pan.. geen probleem.'t hangt een beetje van de omstandigheden af, of ik 't "normaal" vind
quote:Waarom niet,.........
Normaal gezien doe ik dat ook niet zomaar, maar als het klikt en van het een komt het ander,........ waarom niet.
Ga op je gevoel af !
ik zou zelf het gevoel krijgen dat het heel ergens anders om gaat, als de jongen meteen op onze 1e afspraak sex wilt.
quote:Zoals ik al zei.. Imo hang t van een heleboel omstandigheden af en is er niet een "goed" of "fout" aan te hangen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:39 schreef Merette het volgende:[..]
En 19 lentes jong?? Ik heb trouwens niet de intentie, maar als het zover zou komen zal ik niet gaan klagen.....
en 19 is hier een 'lastige' leeftijd vind ik.. de ene meid van 19 is zoveel verder dan de ander.. .. maar weer, niet alleen leeftijd is een issue
quote:De slet!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:45 schreef Merette het volgende:
Dank aan iedereen voor de reacties... Heb over een uurtje m'n date.... We shall see how it'll work out....
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:49 schreef Fliepke het volgende:[..]
De slet!
.
Gewoon met voorbedachte rade.
quote:Die zijn nog druk bezig
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:26 schreef Predemius het volgende:
Hehe, en hoe ging de date ?
quote:hoe weet jij dat, misschien is hetw el een 150 kilo koe. Dat kun jij niet zien. En zou jij ff lekker geplet worden door zoiets, ik niet
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:58 schreef chibibo het volgende:
Er gaat iemand de date van z'n leven krijgen.
nofi
Ik denk dat als je een vaste relaties wilt, je het beste niet op de eerste date met elkaar naar bed kunt gaan, dit omdat de relatie dan enkel op seks gebaseerd kan worden. Laatst ben ik ben met iemand op de eerste date naar bed geweest en nu ben ik de dupe omdat meneer geen vaste relatie wil.
Het maakt je heus niet meteen een slet als je met iemand op de first date naar bed gaat, maar bedenk wel dat je daarna niet op een serieuze relatie moet wachten. Als je het geen probleem vind om eens lekker seks te hebben, zonder verdere consequenties, moet je het gewoon doen...
quote:Komt er nog een vervolg?
Op zondag 19 oktober 2003 15:10 schreef Merette het volgende:
Hij is wel blijven slapen maar er is niet gesext.... Gewoon heerlijk tegen elkaar aan in slaap gevallen....
De date vooraf was echt heel gezellig, lekker uit eten geweest, naar de bios(bad boys II) Ff de kroeg in maar vooral heel veel gekletst (NIET GEKETST!!!) en veel gelachen....
heb nu een heeel lief meisje en ik zie me echt nog wel even wachten
zie d'r vanavond als het goed is weer
quote:Wel in bed liggen samen, maar niet ketsen, als het aan mij lag was je nu gedumpt...
(NIET GEKETST!!!)
Half werk .
quote:ja maar jij bentd an ook de fokwomanizer
Op zondag 19 oktober 2003 16:23 schreef R2cksson het volgende:[..]
Wel in bed liggen samen, maar niet ketsen, als het aan mij lag was je nu gedumpt...
Half werk
.
Nu ik er zo over nadenk, volgende week toch maar eens de stoute schoenen aantrekken.
Straks dumpt ze me omdat ik te netjes ben.
quote:Nee hoor niks mis mee. Ik heb ook wel wat gerotzooid met me mannetje tijdens de eerste date en nu na 1.5 jaar zijn we nog samen
Heb je zin in een one night stand, degene met wie je uitgaat is erg leuk, je bent geil en het voelt goed, ga ervoor....
Voelt het niet goed, dan doe je het niet.
Simpel.
quote:Sex op een eerste date hoeft van mij niet zonodig en als ik jou reactie lees na de date en het slapen dan is het voor jou ik niet een MUST.
Hij is wel blijven slapen maar er is niet gesext.... Gewoon heerlijk tegen elkaar aan in slaap gevallen....
De date vooraf was echt heel gezellig, lekker uit eten geweest, naar de bios(bad boys II) Ff de kroeg in maar vooral heel veel gekletst (NIET GEKETST!!!) en veel gelachen....
Ik vraag me af waarom er altijd gelijk gesext moet worden... maar dat zal em dan wel aan mij liggen...
quote:hihi ja ja dat was leuk he lieffie mmmm
Op zondag 19 oktober 2003 21:26 schreef Duna het volgende:[..]
Nee hoor niks mis mee. Ik heb ook wel wat gerotzooid met me mannetje tijdens de eerste date en nu na 1.5 jaar zijn we nog samen
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:13 schreef martijntie het volgende:[..]
hihi ja ja dat was leuk he lieffie mmmm
quote:Kop dicht houden strontvlieg
Op maandag 20 oktober 2003 14:32 schreef R2cksson het volgende:[..]
.
quote:weer zo'n puber
Op maandag 20 oktober 2003 14:32 schreef R2cksson het volgende:[..]
.
quote:Puber? Jullie zijn net van die verliefde kutkinderen met dat kleffe gedrag. Gatverdamme wat een troep.
Op maandag 20 oktober 2003 19:44 schreef martijntie het volgende:[..]
weer zo'n puber
quote:Je zult zelf toch ook moeten toegeven dat deze wel heel erg fout is.
Op maandag 20 oktober 2003 14:13 schreef martijntie het volgende:
hihi ja ja dat was leuk he lieffie mmmm
Ik was helemaal gek op een meisje...
En met veel lef, belde ik haar... De perfecte date... beide 18 jaar en heerlijk gegeten in een echt f*cking duur Restaurant, echt romantisch...
Op het laatste moment, miste ik mijn bus... (niet bewust)
Zij stelde voor, om te blijven slapen bij haar...
Zij zat op een sportopleiding (CIOS), en had kennelijk al heel wat ervaring (kwam ik later achter), maar het was de mooiste nacht tot nu toe... De lekkerste sex, die ik ooit heb gehad... ookal was het de eerste avond...
En daar is het ook bij gebleven... Maar ik ben haar dankbaar ervoor...
Dus wat mij betreft... sex op de eerste avond ? Zeker... als het maar de moeite waard is...
On topic: ik vind dat het kan, situatiegebonden dan toch, is bij mij ook gebeurd en ondertussen al bijna vijf maand
quote:Vorige pagina kon je het antwoord lezen...:
Op dinsdag 21 oktober 2003 07:20 schreef leonieke het volgende:
nu vraag ik me eigenlijk wel af of er seks van gekomen is..
quote:Ze was enorm lenig, geweldig uithoudensvermogen, dominant en enorm wild...
Op dinsdag 21 oktober 2003 05:26 schreef HighLander het volgende:
En wat was er nou zo goed aan, was ze zo lenig dankzij de CIOS of had ze gewoon een goede conditie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |