Die moslims die 6/10 kinderen per vrouw nemen kan je niet wijzer laten worden, die zijn zo gestoord geworden door die ideologie van ´´maak veel kinderen want dat moet van allah en word iedereen moslim´´ dat je dat er niet meer uit krijgt, en door de incest en teveel kinderen nemen (waardoor meer kans in zit dat het zoveelste kind niet 100% is) maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Mensen erop wijzen dat, als je eventueel kinderen op deze aardkloot neer wil zetten, niet elke neukbeurt in een zwangerschap hoeft te eindigen en met bijvoorbeeld maximaal 2 kinderen ook een gezin te vormen is.
Maar idd, wie bepaald dat?
Laat den burger wijzer worden, dan is ie echt niet te beroerd om mee te denken hoor!
Ik vind wel dat je je vergelijking met de randstad en Ruhrgebied/ Engelse verstedelijkte gebieden mag toelichten want dit begrijp ik in het geheel niet...
Het zijn, of je het wilt of niet, net als wij, gewoon mensen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef dodegod het volgende:
[..]
Die moslims die 6/10 kinderen per vrouw nemen kan je niet wijzer laten worden, die zijn zo gestoord geworden door die ideologie van ´´maak veel kinderen want dat moet van allah en word iedereen moslim´´ dat je dat er niet meer uit krijgt, en door de incest en teveel kinderen nemen (waardoor meer kans in zit dat het zoveelste kind niet 100% is) maakt het er allemaal niet beter op.
De gehele bevolkingsgroei van de afgelopen tientallen jaren komt ook alleen nog maar door niet/westerse immigranten.
parasieten bedoel je.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:13 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Het zijn, of je het wilt of niet, net als wij, gewoon mensen...
Slechts politiek bepaalt welke status jou toebedeeld is.
Aan je nick te zien zit je nog in een 'ontwikkelingsfase'.quote:
Wat een KLINKKLARE onzin. Dat je zoiets echt geloofd...quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef dodegod het volgende:
Die moslims die 6/10 kinderen per vrouw nemen kan je niet wijzer laten worden, die zijn zo gestoord geworden door die ideologie van ´´maak veel kinderen want dat moet van allah en word iedereen moslim´´ dat je dat er niet meer uit krijgt, en door de incest en teveel kinderen nemen (waardoor meer kans in zit dat het zoveelste kind niet 100% is) maakt het er allemaal niet beter op.
Ook klinkklare onzin. Mijn familie is in de afgelopen 20 jaar met zo'n 50% toegenomen omdat neven, nichten, en ooms en tantes nog vrolijk kinderen aan het krijgen zijn. Ik ben aan 1 kant het oudste kleinkind, en heb een stuk of 20 neefjes en nichtjes. Aan de andere kant ben ik een van de jongere kleinkinderen en zijn de oudere neven en nichten flink aan het voortplanten. En dat zijn allemaal Nederlanders.quote:De gehele bevolkingsgroei van de afgelopen tientallen jaren komt ook alleen nog maar door niet/westerse immigranten.
Je overdrijft schromelijk. Overigens zal je inteelt bedoelen, niet incest.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef dodegod het volgende:
[..]
Nee. Een groot deel komt voor rekening van de katholieken, die tot vér in de jaren '60 veel kinderen moesten krijgen van meneer pastoor en de paus. Met als doel meer katholiekjes.quote:De gehele bevolkingsgroei van de afgelopen tientallen jaren komt ook alleen nog maar door niet/westerse immigranten.
iedereen weet dat zelfs de 2e generatie tig kinderen nemen, en we krijgen alsnog nog steeds elk jaar eerste generatie moslims binnen en die nemen anders genoeg kinderen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk. Overigens zal je inteelt bedoelen, niet incest.
[..]
Nee. Een groot deel komt voor rekening van de katholieken, die tot vér in de jaren '60 veel kinderen moesten krijgen van meneer pastoor en de paus. Met als doel meer katholiekjes.
Zoals Maartena ook al aangeeft: uit cijfers van het CBS blijkt dat niet-westerse allochtonen razendsnel aanpassen aan de in dit land gebruikelijk norm voor het aantal kinderen. De tweede generatie ligt bijna gelijk met het gemiddelde autochtone geboortecijfer.
Echt slecht kan je het ook niet noemen. Dat je voor je rust niet in Nederland moet zijn is wel duidelijk natuurlijk. Het is uiteraard wel erg belangrijk om gebieden met relatieve rust te bewaren in ons land!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:38 schreef dodegod het volgende:
[..]
Als het zelfs daar al zo is is het wel heel erg slecht gedaan met Nederland![]()
ik zit zelf in Rotterdam![]()
Ik zou als ik jou was de meer recente cijfers rondom de demografische ontwikkelingen nog maar eens doornemen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:50 schreef dodegod het volgende:
[..]
iedereen weet dat zelfs de 2e generatie tig kinderen nemen, en we krijgen alsnog nog steeds elk jaar eerste generatie moslims binnen en die nemen anders genoeg kinderen.
overpopulatie is het grootste probleem van de wereld, en die idioten hebben dat maar niet door.
Laatste CBS cijfers geven hem gelijk;quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was de meer recente cijfers rondom de demografische ontwikkelingen nog maar eens doornemen.
Wat is er eigenlijk mis met one issue bewegingen? Waarom zou je eerst een alomvattend program moeten hebben, als je eigenlijk maar om één standpunt de politiek in wil? Er moet ook plaats zijn voor zulke bewegingen naar mijn idee, een partij hoeft helemaal niet voor de eeuwigheid opgericht te worden, liever niet zelfs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:39 schreef SCH het volgende:
Heb niet veel op met one issue partijen maar dit is wel het issue waar het de komende decennia over zal gaan in de wereld.
Of er echt iets mis mee is, weet ik niet en zeg ik ook niet. Ze kunnen wellicht een functie hebben. Ik zeg alleen dat het mijn ding niet is. Voor mij gaat de politiek over vraagstukken die niet los verkrijgbaar zijn en met elkaar verbonden en verweven zijn. Je kunt het een niet oplossen zonder ideen over het andere te hebben. Zo heeft milieu tegenwoordig met alles te maken en ook sociale vraagstukken, ontwikkelingsvraagstukken en bevolkingsvraagstukken kun je niet los zien van elkaar en van een ideologische en financiele agenda. Vind ik dan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met one issue bewegingen? Waarom zou je eerst een alomvattend program moeten hebben, als je eigenlijk maar om één standpunt de politiek in wil? Er moet ook plaats zijn voor zulke bewegingen naar mijn idee, een partij hoeft helemaal niet voor de eeuwigheid opgericht te worden, liever niet zelfs.
Ik snap je punt, maar politieke punten worden vaak geagendeerd door zeer gedreven personen, die meestal wat monomane trekjes hebben; er is iets wat ze vreselijk stoort, dusdanig dat ze al hun energie op dat punt richten. In dat licht gezien vind ik dat er vaak veel te negatief over one issue bewegingen wordt gedacht; het is niet per se nodig om de hele wereld te willen verbeteren in de politiek, soms is een deeltje al genoeg (beter dan niets toch?).quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Of er echt iets mis mee is, weet ik niet en zeg ik ook niet. Ze kunnen wellicht een functie hebben. Ik zeg alleen dat het mijn ding niet is. Voor mij gaat de politiek over vraagstukken die niet los verkrijgbaar zijn en met elkaar verbonden en verweven zijn. Je kunt het een niet oplossen zonder ideen over het andere te hebben. Zo heeft milieu tegenwoordig met alles te maken en ook sociale vraagstukken, ontwikkelingsvraagstukken en bevolkingsvraagstukken kun je niet los zien van elkaar en van een ideologische en financiele agenda. Vind ik dan.
Wie zegt dat het een ""one-issue partij is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:39 schreef SCH het volgende:
Heb niet veel op met one issue partijen maar dit is wel het issue waar het de komende decennia over zal gaan in de wereld.
Maar al veel minder dan de eerste generatie. De 2e generatie van de Surinamers zit zelfs al onder het 'autochtone' gemiddelde. Maar de voornaamste trend is dat het allemaal heel erg naar elkaar toetrekt. De verschillen worden steeds kleiner.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Laatste CBS cijfers geven hem gelijk;
De bevolkingsgroei in NL komt bijna volledig door de buitenlanders. De eerste generatie groeit idd niet meer (die zijn dan ook al oud) de tweede generatie fokt wel aardig door.
En ik heb de afgelopen paar jaar in de VS maar liefst 14 babykaartjes uit Nederland mogen ontvangen, allemaal van Nederlanders die ik ken (en een paar Amerikaans/Nederlandse koppels, of geld dat dan als buitenlander?)quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:35 schreef Napalm het volgende:
De bevolkingsgroei in NL komt bijna volledig door de buitenlanders. De eerste generatie groeit idd niet meer (die zijn dan ook al oud) de tweede generatie fokt wel aardig door.
Tja, die komen ook allemaal uit landen waar geen pensioen is en je oude dag dus beter is als je veel kinderen hebt die voor je kunnen zorgen. Als er minder kinderen komen, dan zou dat toch betekenen dat dat deel van de integratie redelijk is gelukt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef du_ke het volgende:
Maar al veel minder dan de eerste generatie. De 2e generatie van de Surinamers zit zelfs al onder het 'autochtone' gemiddelde. Maar de voornaamste trend is dat het allemaal heel erg naar elkaar toetrekt. De verschillen worden steeds kleiner.
klopt ook stijgt het opleidingsniveau hard evenals de arbeidsparticipatie. Maar ach de focus ligt toch elke keer weer op de negatieve uitwassen. En komt er een keer iets positiefs in beeld dan is dat manipulatie door de linkse mediaquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, die komen ook allemaal uit landen waar geen pensioen is en je oude dag dus beter is als je veel kinderen hebt die voor je kunnen zorgen. Als er minder kinderen komen, dan zou dat toch betekenen dat dat deel van de integratie redelijk is gelukt.
Het verleden heeft geleerd dat one-issue partijen meestal een zeer beperkte levensduur hebben. Als het enige doel is een standpunt onder de aandacht te brengen, dan is het leuk om eens veel mediaaandacht te krijgen rondom een verkiezing, maar als je ook daadwerkelijk een zetel wilt gaan bemannen voor 4 jaar, dan moet je met meer komen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met one issue bewegingen? Waarom zou je eerst een alomvattend program moeten hebben, als je eigenlijk maar om één standpunt de politiek in wil? Er moet ook plaats zijn voor zulke bewegingen naar mijn idee, een partij hoeft helemaal niet voor de eeuwigheid opgericht te worden, liever niet zelfs.
We weten toch allemaal dat alles de schuld is van het laatste echt linkse kabinet: Den Uyl 1973-1977. Hij heeft alles gedaan, en dat de VVD de afgelopen 30 jaar slechts 4 jaar NIET in de regering heeft gezeten, dat doet niet terzake, het is en blijft altijd de schuld van links!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:37 schreef du_ke het volgende:
klopt ook stijgt het opleidingsniveau hard evenals de arbeidsparticipatie. Maar ach de focus ligt toch elke keer weer op de negatieve uitwassen. En komt er een keer iets positiefs in beeld dan is dat manipulatie door de linkse media
In de herhaling dan maar (les 1, nietwaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Laatste CBS cijfers geven hem gelijk;
bron cbsquote:Kindertal tweede generatie allochtonen daalt
Niet-westers allochtone vrouwen krijgen steeds minder kinderen. De tweede generatie allochtonen heeft een kindertal dat inmiddels maar weinig verschilt van dat van autochtone vrouwen.
Sterke daling kindertal Marokkaanse vrouwen
Vooral het kindertal van Marokkaanse en Turkse vrouwen is in de afgelopen decennia sterk gedaald. Het gerealiseerd kindertal van eerste generatie Marokkaanse vrouwen, geboren in de periode 1965–1969 bedraagt gemiddeld 2,7.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |