quote:het lijkt me ook dat de gba sp de favoriete handheld is, of je kunt beter zeggen de enige "goeie" handheld die nu op de markt is
Op woensdag 15 oktober 2003 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze favoriete handheld welke inmiddels miljoenen keren over de toonbank is gegaan, beide versies dus !
OOOkay. Kep 2 gba's, maar kep maar 1 zelda. Dussss heeft iemand hier nog een zeldatje voor mij liggen zodat ik four sword kan spelen?
quote:gij zult gestraft worden!
Op woensdag 15 oktober 2003 20:28 schreef Tain het volgende:
Moet opbiechten dat ik nu al 2 maanden niet meer op mijn gba sp heb gespeeld... Gaat wel weer komen als ik ander werk heb gevonden
quote:www.gameboyadvance.com
Op woensdag 15 oktober 2003 20:35 schreef Slasher het volgende:
kheb dat plaatje die bovenaan dit topic staat nu mooi als wallpaper staan maar ik kan dat linkje zo niet gebruiken dat ik meer wallpapers kan bekijken en op de nintendo site kan ik niet echt leuke wallpapers zien...wie helpt me?
En daar naar "Downloads" en daar staattie
quote:thanx, ik zat al op nintendo.com te kijken maar daar stond echt 3x niets
Op woensdag 15 oktober 2003 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En daar naar "Downloads" en daar staattie
Maar het allercoolste is dat er weinig spraak inzit, maar op de juiste momenten komen toch de typische Duke opmerkingen: Je slacht een heel hok met pigs af "Damn...I'm good"
Aanrader voor iedereen die van FPS'ers houdt. De enige welke super speelbaar is op de GBA in mijn opinie
quote:Daar zouden ze nou eens een port van moeten maken. En dan tegelijk met MGS3 uitbrengen.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heeft wel erg veel weg van het oude Metal Gear op de MSX
quote:Ik heb Konami daarover gemaild.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar zouden ze nou eens een port van moeten maken. En dan tegelijk met MGS3 uitbrengen.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 08:07 schreef Moogle het volgende:
Need For Speed Underground:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Mario en Luigi eind november !
Op donderdag 16 oktober 2003 19:15 schreef Aranka het volgende:
weet iemand wanneer Banjo uitkomt, en mario en luigi?
quote:---zucht---
Op donderdag 16 oktober 2003 19:15 schreef Moogle het volgende:[..]
Mario en Luigi eind november !
quote:Sinterklaas
Op donderdag 16 oktober 2003 19:18 schreef Aranka het volgende:[..]
---zucht---
waarom komen alle leuke games toch te gelijk uit??
quote:daar verdienen ze aan
Op donderdag 16 oktober 2003 19:19 schreef Moogle het volgende:[..]
Sinterklaas
Kerstman
quote:je hoeft ze niet allemaal tegenlijk te kopen, je kunt toch niet 2 spellen tegenlijkertijd spelen
Op donderdag 16 oktober 2003 19:18 schreef Aranka het volgende:[..]
---zucht---
waarom komen alle leuke games toch te gelijk uit??
quote:payback update!
Op donderdag 16 oktober 2003 15:09 schreef JK het volgende:
Waar blijft Payback nou ?
http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html
nieuw filmpje:
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/night_short.mpg
beste filmpje tot nu toe
alleen nog steeds geen publisher
quote:ziet er wel cool uit ja
Op vrijdag 17 oktober 2003 07:41 schreef err het volgende:[..]
payback update!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nieuw filmpje:
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/night_short.mpgbeste filmpje tot nu toe
quote:welk adres?
Op donderdag 16 oktober 2003 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik heb Konami daarover gemaild.
Nooit reactie gehad
quote:tijd dat ze die vinden !!!!!
quote:Wanneer gaan ze Mario 64 nou porten naar de GBA ?
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende aankoop!http://www.metacritic.com/games/platforms/gba/supermariobros3supermarioadvance4/
quote:Die komt er bij mij dus echt niet in! Het is een erg leuk spel, maar dit wordt al de 2e port ervan. En volgens mij hebben ze er nogsteeds geen save optie ingebouwd, wat niet handig is op een portable console (of zijn er mensen die daar een paar uur achtereen op gamen?)
Volgende aankoop!http://www.metacritic.com/games/platforms/gba/supermariobros3supermarioadvance4/
Ik leen wel een NES of SNES van iemand als ik het wil spelen (of ik koop een NES met het spel vor 10 euro...).
Ik kijk wel heel erg uit naar Mario en Luigi. Mario paper vond ik echt heel erg leuk, dus ik hoop dat deze er een beetje op lijkt.
Ook ben ik wel benieuwd naar Fire Emblem. Dat schijnt een tactisch spel te zijn dat al heel lang erg succesvol is in Japan. Hij komt op 3 november uit in Amerika. Ik vind het er een beetje lijken op Advance Wars als ik de screens bekijk..
quote:ik ga hem in december halen + een gameboy advance sp
quote:Huuuuuuuuuuuuuuuuuu!
quote:hey w000t vanochtend nog een post over gemaakt, dat filmpje is c00le shit
payback update!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nieuw filmpje:
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/night_short.mpgbeste filmpje tot nu toe
quote:Weet ik niet meer.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:40 schreef Smots het volgende:[..]
welk adres?
De screenshots op de doos zagen er veel te goed uit voor een GBC, zagen er precies uit als erg goeie GBA graphics, precies zoals DotT. Maar de developers hebben het voorelkaar gekregen om meer dan 2000 kleuren op het scherm te krijgen.
Het spel speelt prima, bediening is eenvoudig, er zijn de gebruikelijke dialogen met multiple-choice antwoorden. De humor is af en toe een beetje vreemd, maar dat maakt het eigenlijk nog grappiger.
En dat voor maar 15¤ bij de MediaMarkt, goeie deal. Ik heb hem op mijn GBA gespeeld zonder problemen, ik kon m'n GBC niet vinden
Hmm, het is al een oud spel zie ik op de site ervan link. Vreemd dat ik er nooit iets over gehoord heb dan developers
quote:Ik vind de hoofdpersoon er wel een beetje gemaakt grappig uitzien..
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:59 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik weet niet of dit oud nieuws is, ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord: The Fish Files. Een graphic adventure in de stijl van Day of the Tentacle! Voor de GBC!De screenshots op de doos zagen er veel te goed uit voor een GBC, zagen er precies uit als erg goeie GBA graphics, precies zoals DotT. Maar de developers hebben het voorelkaar gekregen om meer dan 2000 kleuren op het scherm te krijgen.
Het spel speelt prima, bediening is eenvoudig, er zijn de gebruikelijke dialogen met multiple-choice antwoorden. De humor is af en toe een beetje vreemd, maar dat maakt het eigenlijk nog grappiger.
En dat voor maar 15¤ bij de MediaMarkt, goeie deal. Ik heb hem op mijn GBA gespeeld zonder problemen, ik kon m'n GBC niet vinden
Hmm, het is al een oud spel zie ik op de site ervan link. Vreemd dat ik er nooit iets over gehoord heb dan
developers
quote:Ja, het is niet zo professioneel als LucasArts spellen, maar toch wel leuk, er zijn niet veel adventures voor de GBA en zeker niet in deze stijl.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:00 schreef Lexie het volgende:
Ik vind de hoofdpersoon er wel een beetje gemaakt grappig uitzien..
EDIT:
De humor is wel maf, er zit een Duitse student in die veel zuurkool vreet en een tank granaat in zijn kamer heeft En een totaal geflipte gast die helemaal into magic spelletjes is
EDIT2:
Oh ja, het spel gaat over het terugvinden van goudvissen die door aliens zijn ontvoerd
het zal wel weer door die fucked up state van de gba industrie zijn dat ze niet echt originele titels kunnen bouwen want dat phantom & mandrake zien er wel leuk uit maar ik moet het niet.
ik zag ook addams family voor de gbc op hun mainsite, check it:
nog een point 'n click adventure
quote:lache
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:37 schreef sp3c het volgende:
holy shit dude die gasten roelen ... nice findhet zal wel weer door die fucked up state van de gba industrie zijn dat ze niet echt originele titels kunnen bouwen want dat phantom & mandrake zien er wel leuk uit maar ik moet het niet.
ik zag ook addams family voor de gbc op hun mainsite, check it:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nog een point 'n click adventure
ik bedoel, er komen leuke games uit op de GBA maar het is nu niet echt gba kwaliteit allemaal
check:
GBA Broken Sword
GBC Fish Files
mwah ontloopt elkaar niet zo terwijl de GBA toch echt vele malen krachtiger is
Ik had daar niet eens naar gekeken omdat ik dacht dat het weer zo'n typische simpele licentie platformer zou zijn.
Gaaf, die moet ik ook hebben
Bij het IGN forum was iemand in Engeland had dit spel al langer en zei dat dit het beste spel voor de GBC was. De Amerikanen zaten flink te balen dat ze hem daar niet konden krijgen.
quote:hehe, nu hebben zei iets niet in de plaats dat wij iets niet hebben op console gebied, normaal hebben amerikanen voorrang met console's maar nu niet dan, dit mag eigenlijk wel vaker gebeuren
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:33 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wow! Adams Family is gewoon ook een adventure!Ik had daar niet eens naar gekeken omdat ik dacht dat het weer zo'n typische simpele licentie platformer zou zijn.
Gaaf, die moet ik ook hebben
Bij het IGN forum was iemand in Engeland had dit spel al langer en zei dat dit het beste spel voor de GBC was. De Amerikanen zaten flink te balen dat ze hem daar niet konden krijgen.
quote:Ja, daar ben ik het wel mee eens
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:23 schreef gamecube_master het volgende:
hehe, nu hebben zei iets niet in de plaats dat wij iets niet hebben op console gebied, normaal hebben amerikanen voorrang met console's maar nu niet dan, dit mag eigenlijk wel vaker gebeuren
Het werkt trouwens niet als point-n-click. Als je dichtbij een object staat komt er een pijltje boven, met B bekijk je het object en met A pak je het. A is ook voor het praten met mensen. In het inventory scherm kun je objecten gebruiken en combineren.
Wat zullen die developers balen dat bijna niemand ooit van dit spel heeft gehoord, hoewel ik op IGN wel een klein previewtje ervan heb gevonden. link
quote:
Nintendo laat in een PR praatje weten dat ze uitermate onder de indruk zijn van Top Gear Rally. De game werd gedurende enkele maanden ontwikkeld door de mannen van Kemco en Nintendo bood meteen aan om de game te publishen bij het zien van de eerste beelden. Grafisch ziet de game er inderdaad erg sterk uit, maar ook over de lengte van de game heeft niemand wat te klagen. Want met tachtig verschillende banen in tien verschillende regionen van de wereld ben je heel wat uren zoet voordat je deze game uitgespeeld hebt.
De game zal vanaf 7 november te koop zijn in alle gamestores van Nederland voor het luttele bedrag van veertig euro. Tegen die tijd vertellen we je of Nintendo werkelijk redenen heeft tot jubelen.
quote:Nintendo heeft geen reden tot jubelen. Ik heb Topgear Rally al uitgespeeld (geimporteerd uit Japan
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ja Nintendid heeft blijkbaar iets tegen 3D want ze hebben zelf altijd gezegd dat het een2D console is terwijl inmiddels bewezen is dat 3D zeer goed mogelijk is. En zo'n fout ga je natuurlijk niet toegeven.
Ik hoop dat Underground en TG Rally tegelijk in de winkels liggen, dan zul je zien welke van de 2 het beste gaat verkopen
quote:Maar geen (kleine) hardware? Want dat zou helemaal interessant zijn
Op woensdag 22 oktober 2003 11:52 schreef BAUKstEr het volgende:
www.lik-sang.com gaat nu ook wereldwijd spellen gratis verzenden! Goede move...
8.0 Presentation
The "wow" factor of having an original Mega Man game on the GBA is over in the sequel, but the game still offers a ton in its design.
8.0 Graphics
The slowdown issue from last year's game has been ironed out...mostly. The game still looks great with excellent pixel animation...just don't expect anything new.
7.0 Sound
The second adventure features a very similar audio experience as the first one. Similar anime-style effects, similar background music.
8.0 Gameplay
The game adds a few more gameplay elements to last year's design, and these new bits give new ways to get killed...the new Bionic Commando-style chain weapon feels a little too stiff.
8.0 Lasting Appeal
This sequel now offers two player link up play, as well as new CyberElfs to collect. And the game is still hard as hell, which increases replay right there.
8.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:ziet er wel stoer uit
Op woensdag 22 oktober 2003 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
MegaMan Zero 2:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]8.0 Presentation
The "wow" factor of having an original Mega Man game on the GBA is over in the sequel, but the game still offers a ton in its design.
8.0 Graphics
The slowdown issue from last year's game has been ironed out...mostly. The game still looks great with excellent pixel animation...just don't expect anything new.
7.0 Sound
The second adventure features a very similar audio experience as the first one. Similar anime-style effects, similar background music.
8.0 Gameplay
The game adds a few more gameplay elements to last year's design, and these new bits give new ways to get killed...the new Bionic Commando-style chain weapon feels a little too stiff.
8.0 Lasting Appeal
This sequel now offers two player link up play, as well as new CyberElfs to collect. And the game is still hard as hell, which increases replay right there.
8.0 OVERALL:
quote:Ice Climbers, is als E-reader game beschikbaar. De originele versie dus. Een port zou wel leuk zijn, maar tis een erg simpel spel.
Op donderdag 23 oktober 2003 18:44 schreef Perfect het volgende:
Komt er een port op Ice fighters?
Ik weet niet of het spel ook zo heet, maar het iig met die 2 ijsmannetjes, die ook in SSBM zitten
Ik had nog een vraag, kan iemand mij een beetje uitleggen wat je moet doen bij FF:TA?
Is het net als Advance Wars, na sommige screens te zien, leek het wel daarop.
quote:die lijkt me wel stoer
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:12 schreef Lexie het volgende:
[GBA] Final Fantasy Tactics Advance
quote:Ik heb er al meer dan 50 uur opzitten
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:27 schreef gamecube_master het volgende:[..]
die lijkt me wel stoer
quote:Het is echt zwaar tactisch. Het valt bijna te vergelijken met schaken. Maar dan wel de coole versie natuurlijk
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:35 schreef ShadoW17 het volgende:
FF : TA is niet echt iets voor mij...
quote:dan neem ik aan dat het een leuk spel is, ik moet dan ook maar eens kijken
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:34 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb er al meer dan 50 uur opzitten
.
gameplay zit allemaal wel leuk in elkaar enzo en het ziet er goed uit (kan beter maar in de huidige gba markt is het prachtig ) maar ik kan me niet zo goed inleven met kleuters die in hun dromen naar 1 of ander magisch land worden getransporteert en het daar met krokodillenpeople aan de stok krijgen enzo
of dat sneeuwballengevecht in het begin
doe mij maar fallout tactics of X-com: enemy unknown/terror from the deep ... lijkt me een stuk gaver dan die kinderachtige japanse shit
quote:stoer!
Op zondag 26 oktober 2003 08:35 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]Deze wallpaper staat op de officele nintendo site
quote:Mario met zijn leuter in zen hand is stoer?
Op zondag 26 oktober 2003 10:14 schreef gamecube_master het volgende:[..]
stoer!
quote:Nee hoor, dat is een grote, flink ge-aderde leuter.
Op zondag 26 oktober 2003 11:24 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ahum...Hoorn des Overvloed misschien.
quote:D8 ik ook
Op zondag 26 oktober 2003 11:52 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nee hoor, dat is een grote, flink ge-aderde leuter.
quote:bron www.insidegamer.nl
Met een klein beetje geluk zullen we binnenkort een van de leukste Super Mario avonturen ooit op de Game Boy Advance herbeleven. Zoals bekend zal er in Japan over enkele tijd een speciale Famicom Game Boy Advance SP actie uitgebracht worden. Hierbij maak je kans op deze speciale Game Boy Advance SP, waarvan er maar 3000 stuks zijn, als je twee games registreert. Op de officiële website van Nintendo kwamen we dit plaatje tegen.En wanneer je heel goed rechtsonder kijkt, kun je zien dat je ook een gratis game krijgt bij de speciale Game Boy Advance SP. Vooralsnog is het slechts een gerucht dus, want toegegeven het is wel erg lastig te zien. Maar het zou een logische stap zijn, aangezien Super Mario Bros. toch wel als een van de games beschouwd mag worden, die de Famicom zo groot heeft gemaakt
Hmm, een 5e mario op de gba(sp)
Zitten we hier op te wachten of niet?
quote:ik zit er eigenlijk wel op te wachten
Op zondag 26 oktober 2003 19:09 schreef Perfect het volgende:[..]
bron www.insidegamer.nl
quote:de ports vind ik ook leuk, weer eens terug naar de oude tijd
Op zondag 26 oktober 2003 20:09 schreef Perfect het volgende:
Ik ook, maar Nintendo, released alleen maar ports.
De laaste tijd dan, Kirby, alle mario's
quote:Hmm, ik ken dat plaatje ergens van, maar van welke Mario?
Op zondag 26 oktober 2003 19:09 schreef Perfect het volgende:[..]
bron www.insidegamer.nl
quote:
Famicom Game Boy Advance SP te koop
30-10-2003 | Jakob Dieckmann
Is je Game Boy Advance SP collectie nog niet compleet en heb je nog ergens een oude sok liggen met veel kleingeld? Lees dan snel dit bericht
Op de Japanse versie van Marktplaats.nl is een gelimiteerde Game Boy Advance SP aangeboden van de Famicom. Er zijn over de gehele wereld maar 3000 stuks van dit exemplaar beschikbaar gesteld door Nintendo. De huidige richtprijs van deze Game Boy Advance SP staat op 200.000 Yen, wat neerkomt op een slordige 1.800 keiharde Amerikaanse dollars. Of er iemand zo gek is om op deze Game Boy Advance SP te bieden is onbekend.
Een tijdje geleden is er op de Japanse Nintendo site een VIP actie gestart. De actie loopt al geruime tijd in Europa, maar de Japanners zijn nu pas aan de beurt. En aangezien de Famicom twintig jaar geleden voor het eerst op de markt verscheen is er nu een speciale actie in Japan. Wanneer je twee Game Boy Advance spellen registreert op Nintendo Japan, dan ding je mee naar de 3000 gelimiteerde Famicom Game Boy Advance SP's. Op zich niets nieuws, maar dat de Game Boy Advance SP'tjes zo veel geld op zou leveren, dat had niemand verwacht.
vgl:
quote:niet zolang ik er ben
Op donderdag 30 oktober 2003 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
! ! Die ga ik winnen btw
vgl:
quote:'t is maar net wat je mooi vind hé
Op zaterdag 1 november 2003 12:48 schreef JK het volgende:
Wat een lelijke SP zeg !!!! Nee doe mij maar mijn zilverkleurige.
Hoe zit het nou met Prince of Persia op de GBA, ik heb screens gezien maar ik las ergens dat het eerste deel er ook op zou staan...
quote:die ziet er wel gaaf uit!
Op zaterdag 1 november 2003 22:14 schreef lizardtattoo het volgende:
Voor de echte verzamelaar bestaat deze versie ook nog:
quote:nee, niets van gehoord
Op zondag 2 november 2003 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand Sim City voor de GBA al gezien/gespeeld?
Lijkt een beetje op zo een game and watch spelletje.
[Dit bericht is gewijzigd door PUR-C op 03-11-2003 15:06]
quote:Volgens diverse gamesites ligt ie al sinds afgelopen vrijdag in de winkels
Op maandag 3 november 2003 14:58 schreef err het volgende:
nee is nog niet uit
quote:Amerika !
Op maandag 3 november 2003 21:30 schreef gamecube_master het volgende:
waar is de gba: sp het goedkoopst? ben namelijk van plan om er eentje te halen maar het moet zo goedkoop mogelijk
quote:Op je moeders creditcard!
Op maandag 3 november 2003 21:32 schreef nikanoru het volgende:
Het intarnet!
quote:effe serieus, waar kan ik hem goedkoop halen in nederland en dan bij een winkel
Op maandag 3 november 2003 21:36 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
Op je moeders creditcard!
quote:ik kom morgen toch bij de MM dus dan zal ik effe kijken, ook voor hoeveel ze voor spelletjes vragen
Op maandag 3 november 2003 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal zelfde prijs waarschijnlijk, alleen media markt is misschien goedkoper...
Filmpje F-Zero: http://higanbana.gameonline.jp/img/f-zero2.wmv
quote:
PERSBERICHT
TOP GEAR RALLY
PLANKGAS OP DE GAME BOY ADVANCE
4 November 2003 Nog nooit zag een mobiel racespel er zo realistisch uit als Top Gear Rally op de Game Boy Advance! De game laat spelers scheuren en slippen met een keur aan hedendaagse en klassieke rallywagens. Meer dan tachtig circuits vragen het uiterste van wagen en coureur, waarbij realtime gesproken instructies waarschuwen voor iedere bocht of hobbel. Door goed te presteren krijgt de speler toegang tot nieuwe fabrieksonderdelen, extra wagens of geheime wachtwoorden om high scores te vergelijken op de unieke Top Gear Rally website!De actie komt tot leven met zeer indrukwekkende 3D-graphics. Iedere wagen in Top Gear Rally is volledig gerenderd, zodat het realisme in iedere situatie en onder iedere hoek overeind blijft! De ruim tachtig stages voeren de speler naar tien geografische regios over de hele wereld. Elke omgeving wordt prachtig in beeld gebracht, van uitgestrekte woestijnen tot smalle bosweggetjes.
De game laat spelers deelnemen in vier spelvarianten - Championship Mode, Time Attack Mode, Quick Race Mode en Practice Mode. Race tegen je vrienden en laat ze stofhappen! Twee spelers kunnen tegen elkaar racen door hun Game Boy Advance-systemen te koppelen met het Game Boy Advance Game Link-snoer. Als unieke gimmick biedt Top Gear Rally naast de tien standaard wagens één exclusieve wagen die afhankelijk is van het land waar het spel is gekocht!
Top Gear Rally is vanaf 7 november verkrijgbaar voor een verwachte verkoopprijs van 45 Euro.
Ga naar www.nintendo.nl voor het laatste officiële Nintendo nieuws.
- Einde -
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 04-11-2003 18:06]
kheb al weer een paar weken niet meer met mn GBAsp gespeeld, en dat komt vooral omdat ik nog geen nieuwe spelletjes meer heb... na een hele vakantie lang Fifa2003/Davis Cup Tennis en Sheep gespeeld te hebben, toch al niet Dé toppers... heeft het ff stil gelegen,
Nou is het bijna sinterklaas en wil ik toch ff wa nieuwe spellen hebben... mn oog is gevallen op Rayman3 (BartSmit; 29.95), Crash Bandicoot (FreeRecordShop; 29.99)
Ik wil een keer zo'n soort spel, rond die prijs (evt. goedkoper) maar wat er grafisch wel goed uit ziet en langggg speelbaar is!
Welke zouden jullie kiezen, of evt. anderen??
quote:een tijdje terug hadden ze bij de dixons ook rayman advance en die was 10 euro. Misschien kan je die nog ergens vinden? Chrash Bandicoot heb ik niet gespeeld dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik zou zelf gaan voor Mario Advance 3:Yoshi's Island. Die is volgens mij momenteel ook 29,95 bij de dixons (das was een tijdje terug iig wel zo). Dat spel ziet er grafisch wel oke uit en het spel zelf is ook leuk en redelijk lang speelbaar (ik heb 'm nog niet uit, maar speel ook niet zovaak op mn GBA). Voor de afwisseling zitten er ook een paar mini games in sommige levels verstopt.
Op woensdag 5 november 2003 10:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Help help help!!kheb al weer een paar weken niet meer met mn GBAsp gespeeld, en dat komt vooral omdat ik nog geen nieuwe spelletjes meer heb... na een hele vakantie lang Fifa2003/Davis Cup Tennis en Sheep gespeeld te hebben, toch al niet Dé toppers... heeft het ff stil gelegen,
Nou is het bijna sinterklaas en wil ik toch ff wa nieuwe spellen hebben... mn oog is gevallen op Rayman3 (BartSmit; 29.95), Crash Bandicoot (FreeRecordShop; 29.99)
Ik wil een keer zo'n soort spel, rond die prijs (evt. goedkoper) maar wat er grafisch wel goed uit ziet en langggg speelbaar is!
Welke zouden jullie kiezen, of evt. anderen??
quote:Ik vind hem prachtig, je moet wel van flink turnbased rpg's houden.
Op woensdag 5 november 2003 20:52 schreef gamecube_master het volgende:
is final fantasy tactics een beetje leuk want ik wil die eigenlijk wel halen
Mario RPG (snes) vond ik ook al geweldig, wil eigenlijk paper mario ook nog eens spelen maar heb geen n64 meer
quote:ik denk dat mario & luigi ook tussen mijn verzameling komt te staan
Op donderdag 6 november 2003 01:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Mario & Luigi lijkt me echtMario RPG (snes) vond ik ook al geweldig, wil eigenlijk paper mario ook nog eens spelen maar heb geen n64 meer
quote:Tis compleet anders dan gewone FF games
quote:Ik heb hem uitgespeeld en vond hem geweldig!
http://pocket.ign.com/articles/458/458227p1.html
The game, a turn-based strategy game designed by the same group of folks that brought the Advance Wars franchise to the GBA system, is an excellent mixture of RPG and adventure elements in a wonderfully told fantasy tale, and it's decidedly different from the past two strategy games already available from the developer. It's definitely one of, if not the most elaborate game developments on the handheld released this year, and it could definitely change the minds of those who don't favor that growingly popular "strategy" thing.
Er zijn namelijk nog een aantal RPG's die ik MOET hebben
Ik noem een Sword of Mana en een Mario& Luigi
quote:Wanneer komt die uit?
Op donderdag 6 november 2003 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem een Sword of Mana
quote:USA : 5 december
Op donderdag 6 november 2003 11:20 schreef Tragedy het volgende:[..]
Wanneer komt die uit?
Europa Q1 2004
Wat is een goed blad voor de GBA (SP)? Met iig wat roundups van top 10 lijsten in genres en goede reviews iha?
Tav. spellen heb ik al een paar ideeen wil alleen nog wel graag wat plaatjes erbij zien voordat ik aanschaf.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is een goede shooter? weet iemand er 1??
Hartelijk bedankt alvast gamefreak wie me hellupt
en ziet het er echt zo mooi uit als op die pics?
quote:een tijdschrift
Op donderdag 6 november 2003 14:44 schreef olal het volgende:
Nou ben ik plots opgezadeld met het aanschaffen van zoon wonderding en ik heb een paar vraagjes die ik niet zo snel kan vinden.Wat is een goed blad voor de GBA (SP)? Met iig wat roundups van top 10 lijsten in genres en goede reviews iha?
Tav. spellen heb ik al een paar ideeen wil alleen nog wel graag wat plaatjes erbij zien voordat ik aanschaf.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is een goede shooter? weet iemand er 1??
Hartelijk bedankt alvast gamefreak wie me hellupt
Ik neem toch aan dat je internet hebt anders zou je hier niet posten, en laat dat nou net DE plek zijn om alle info te vinden over GBA spellen die je maar wilt. Begin hier 's :
http://pocket.ign.com
http://gba.insidegamer.nl
en een goede shooter? Een echte goeie moet nog steeds uit komen (R-Type), maar Iridion II is wel een aardige.
Heb gisteren gehoord dat ik um moet aanschaffen en wil dit vanavond geregeld hebben en zit op me werk en kon maar half uurtje browsen en de info is te gespreid en dus te weinig tijd en toen was jij er iig bedankt iridion lijkt me moeite waard, maar nu dat blad nog.
Ik struin zo nog ff snel wat boekhandels door, zal wel luk.
kan aan mij liggen..
quote:nee, MOH was veruit de slechtste FPS die ooit is uitgebracht op de GBA, een ONGEKENDE flop. Inderdaad utterly crap
Op donderdag 6 november 2003 16:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zijn al die spellen zo bagger als uhm uhm ... oja ! Medal of Honour.... die heb ik een keer op mn PC gespeeld in een emulator, zag er echt RUKK uit en qua besturing helemaal crap....kan aan mij liggen..
DukeNukemAdvance is voor GBA begrippen wel de bom en Ecks vs Server (1 en 2) zijn ook heel aardig.
gister bij een nieuwe winkel in Den Bosch Rayman3 voor 29,99 en Rayman *de gewone* voor 19.99 maar zelfs op het hoesje zagen de grapics er klote uit bij de gewone Rayman....
toch maar voor 3 gaan ?
quote:aha, die heb ik nog niet maar is het een spel die je niet na 2 uur hebt uitgespeeld?
Op vrijdag 7 november 2003 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ben net begonnen met Metroid Fusion...leuk leuk leuk!
quote:Zeker
Op vrijdag 7 november 2003 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ben net begonnen met Metroid Fusion...leuk leuk leuk!
quote:nee. Minstens 6 uur eerste keer
Op vrijdag 7 november 2003 19:25 schreef gamecube_master het volgende:[..]
aha, die heb ik nog niet maar is het een spel die je niet na 2 uur hebt uitgespeeld?
quote:ZES uur maar?
Op vrijdag 7 november 2003 20:05 schreef BMH het volgende:[..]
nee. Minstens 6 uur eerste keer
. Maar tis zeker 30 eurie waard hoor. Kep em 2 keer uitgespeeld.
quote:Ja, zonder alle Xtra's te zoeken he. Tis een spel die je steeds sneller wilt uitspelen, en daar ook voor beloond word.
Op vrijdag 7 november 2003 20:12 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ZES uur maar?
quote:Zal bij mij wel langer duren...ben alleen al een uur bezig geweest met de eerste eindboss.
Op vrijdag 7 november 2003 20:12 schreef gamecube_master het volgende:
ZES uur maar?
quote:hehe
Op zaterdag 8 november 2003 09:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zal bij mij wel langer duren...ben alleen al een uur bezig geweest met de eerste eindboss.
Daz et mooie van Metroid games. Als je ze voor het eerst speelt doe je er lang over, speel je ze nog eens, dan kun je ze binnen 2 uur uitspelen
en wanneer komt mario en luigi uit? toch nog in november?
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 08-11-2003 11:27]
quote:ja enorm & ja.
Op zaterdag 8 november 2003 11:18 schreef gamecube_master het volgende:
is Wario Ware Inc. een beetje leuk?en wanneer komt mario en luigi uit? toch nog in november?
quote:21 november.
Op zaterdag 8 november 2003 11:18 schreef gamecube_master het volgende:en wanneer komt mario en luigi uit? toch nog in november?
quote:En hoe is die?
Op zaterdag 8 november 2003 16:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb zojuist Fire Emblem gekocht..
Hij lag hier gewoon in de winkel..
quote:en wat zal hij kosten? dan kan ik in ieder geval 5 tot 10 euro er af halen omdat ik hem toch dan bij de mediamarkt haal
Op zaterdag 8 november 2003 17:01 schreef zoiezo het volgende:[..]
21 november.
quote:Op het internet zie ik overal ¤44,95 staan dus dan zijn ze in de winkel ook wel die prijs denk ik.
Op zaterdag 8 november 2003 18:55 schreef gamecube_master het volgende:[..]
en wat zal hij kosten? dan kan ik in ieder geval 5 tot 10 euro er af halen omdat ik hem toch dan bij de mediamarkt haal
quote:dan zal hij wel 40 euro zijn bij de MM, dat had ik ook met super mario advance 4: super mario brothers 3
Op zaterdag 8 november 2003 19:31 schreef zoiezo het volgende:[..]
Op het internet zie ik overal ¤44,95 staan dus dan zijn ze in de winkel ook wel die prijs denk ik.
http://pocket.ign.com/articles/458/458522p1.html
IGN is positief over het spel.
quote:Das max payne 1, ik herken sommige levels
Op zondag 9 november 2003 13:30 schreef Evil_Jur het volgende:Ik was al aan het wachten op screens van max payne 2, die ga ik zeker halen zo te zien!
quote:Ja dat las ik ook, maar het heet wel gewoon max payne 2
Op zondag 9 november 2003 16:09 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
Das max payne 1, ik herken sommige levels
quote:Bij de pc-versie iig niks van gemerkt.
Op zondag 9 november 2003 18:08 schreef Lexie het volgende:
In Max Payne 2 zitten toch ook levels uit 1? Beetje cheap vind ik dat.
quote:Hmm, ik sla even over denk ik. Na Golden sun 1 & 2 en FF:TA wil ik wel weer eens wat anders. Sword of Mana
Op maandag 10 november 2003 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Tot nu toe vind ik Fire Emblem een mengsel van Advance Wars, Final Fantasy en een beetje Golden Sun..
quote:Geen Turnbased inderdaad. Wel zelfde thema... Elfjes, tovenaars, monsters
Op maandag 10 november 2003 00:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, ik sla even over denk ik. Na Golden sun 1 & 2 en FF:TA wil ik wel weer eens wat anders. Sword of Mana
.
quote:Joah, het moet natuurlijk wel een RPG zijn
Op maandag 10 november 2003 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Geen Turnbased inderdaad. Wel zelfde thema... Elfjes, tovenaars, monsters
quote:Bestaan die dan, niet-RPG's voor de GBA?
Op maandag 10 november 2003 00:34 schreef Lexie het volgende:[..]
Joah, het moet natuurlijk wel een RPG zijn
. Ik speel bijna niks anders meer op mijn SP
.
quote:Hmm, Mario?
Op maandag 10 november 2003 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Bestaan die dan, niet-RPG's voor de GBA?
Release Lijst USA (handig als je importeert)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 11-11-2003 01:26]
quote:GODVER!
Op dinsdag 11 november 2003 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfmRelease Lijst USA (handig als je importeert)
quote:
January 15, 2004 Metal Slug Advance
UNKNOWN Speedball 2: Brutal Deluxe
UNKNOWN Wings
quote:Je bedoelt toch niet Final Fantasy he
Op dinsdag 11 november 2003 17:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het jammer als je zoiets briljants als Fire Emblem overslaat, omdat je net al een andere, maar (veel) minder briljante, turn-based RPG hebt gespeeld. Op zich begrijpelijk, maar toch jammer..
quote:FF:TA minder? Dan moet FE wel helemaaaaal GENIAAAAAL zijn..
Op dinsdag 11 november 2003 17:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het jammer als je zoiets briljants als Fire Emblem overslaat, omdat je net al een andere, maar (veel) minder briljante, turn-based RPG hebt gespeeld. Op zich begrijpelijk, maar toch jammer..
quote:Dat was ook het eerste spel dat ik bij m'n sp kocht, heb 'm vorige week aangeschaft bij dixons
Op dinsdag 11 november 2003 18:56 schreef gamecube_master het volgende:
YES, ik heb nu ook me gba sp binnen, een artic blue met travelpack die je er gratis bij krijgt bij dixons... heb er meteen super mario advance 4: super mario bros. 3 bij gehaaldben namelijk mario fan, mijn volgende game wordt mario & luigi superstar saga
quote:
Bellen met de GBA
12-11-2003 | Francis du Mortier
De GameBoy Advance krijgt er een nieuwe gadget bij! Lees snel verder om te weten te komen welke!
Emblaze Semiconductor en een ander bedrijf hebben bekend gemaakt aan een zeer handig apparaatje voor de GameBoy Advance te werken. Dit toestelletje plug je in je GBA, waarmee je een bijna volwaardige gsm/webcam achtige combinatie hebt!En dat is natuurlijk goed nieuws voor Nintendo, want zo heeft de GBA er weer een nieuwe feature bij, die de PSP en de N-Gage wellicht niet hebben (of krijgen). Wanneer de Champo Advance, want zo heet het apparaat, aan een analoge telefoon wordt gekoppeld, kun je vloeiende beelden verwachten, en dat allemaal op je GBA! Verder is ook bekend gemaakt dat het zeer weinig energie verbruikt, dat het een compact formaat heeft, en dat het geen dure gadget wordt, het wordt dus aantrekkelijk geprijsd, aldus de ontwikkelaar.
Naast alle features hierboven, heeft de Champo Advance bovendien ook nog eens een MP3 speler, waarin je verschillende dingen kunt uitvoeren. Zo kun je fotos en filmpjes bekijken en natuurlijk muziek beluisteren. De Cahmpo Advance wordt in december verwacht in Japan, een europese release is vooralsnog niet zeker.
Meer informatie? Kijk dan eens op de volgende links.
http://www.emblazesemiconductor.com/
Of
http://www.digitalact.co.jp/
(InsideGamer)
Heb ik gelijk bij de mediamarkt Metroid fusion en FFTA erbij gekocht.
Metroid had ik na 5 uur al uitgespeeld (kort maar krachtig ) en FFTA ben ik nu mee bezig.
Geweldige games allebei
quote:Gamespot vindt Fire Emblem ook beter. Net als pocket.ign.com trouwens. Dus ik ben niet helemaal alleen.
Op dinsdag 11 november 2003 17:30 schreef Lexie het volgende:[..]
Je bedoelt toch niet Final Fantasy he
.
Okeej, het scheelt niet veel, Gamespot geeft Fire Emblem een 8.9 en FF:TA slechts een 8.2 en pocket.ign waardeert Fire Emblem met een 9.5 een FF:TA met schamele 9.0, maar toch. Beter is beter. *mierenneuk*
quote:Het verhaal is ook veel beter en complexer dan bij FF:TA. Je voelt je er veel meer bij betrokken, helemaal als er iemand sneuvelt in de strijd, dan is het echt zwaar klote.
Op donderdag 13 november 2003 23:05 schreef WarZidane het volgende:
Fire Emblem is wel een goed spelIk vind hem persoonlijk ook beter dan FF Tactics Advanced.
quote:Duhhhhh... Tering man, tis hier godverdomme geen helpdesk. Elke fucking gameshop of elektrozaak heeft zo'n ding. Van nintendo of 3rd party.
Op vrijdag 14 november 2003 18:49 schreef gamecube_master het volgende:
weten jullie waar ik een gba naar cube link kabel kan halen van nintendo en hoeveel kost die, alvast bedankt
quote:ik heb hem anders nog niet gezien, wel eentje van big ben maar daar ben ik niet zo happig op, en ik ken veel mensen die hem ook nog niet hebben gezien, die officieëlle van nintendo
Op vrijdag 14 november 2003 18:51 schreef Khadgar het volgende:[..]
Duhhhhh... Tering man, tis hier godverdomme geen helpdesk. Elke fucking gameshop of elektrozaak heeft zo'n ding. Van nintendo of 3rd party.
quote:Ja ik verloor in l2 al 1 persoon en had dat dus niet door dat van reply mission en was al bij l4, maar dat lukte niet, toen zag ik ineens reply en ben ik weer bij die 5 begonnen
Op vrijdag 14 november 2003 18:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Het verhaal is ook veel beter en complexer dan bij FF:TA. Je voelt je er veel meer bij betrokken, helemaal als er iemand sneuvelt in de strijd, dan is het echt zwaar klote.
Doorgaan of toch maar weer de hele level opnieuw spelen? Terwijl het me bij Final Fantasy niks uit maakt. Gaat er iemand dood, dan strooi je met wat revive spul en hopla, dan is-ie weer springlevend.
.
quote:De 3rd party kabel die ik had voor 6 euro paste niet helemaal ivm de l en r knoppen, maar ik heb gewoon een stukje van het plastic afgeveild
Op vrijdag 14 november 2003 19:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er trouwens een speciale kabel voor de SP of past de andere er net zo makkelijk op?
quote:ik heb er net één ook gekocht, het is goed dat je het zegt want anders was ik er mee terug gegaan
Op vrijdag 14 november 2003 19:47 schreef Webby het volgende:[..]
De 3rd party kabel die ik had voor 6 euro paste niet helemaal ivm de l en r knoppen, maar ik heb gewoon een stukje van het plastic afgeveild
quote:dat is dus het probleem, ik wil wel een nintendo maar ik kan hem nergens vinden, alleen maar bij dixons eentje van big ben
Op zaterdag 15 november 2003 13:20 schreef Khadgar het volgende:
Die van Nintendo zelf past zowel op de gewone als op de SP. De 3rd party zijn meestal net wat anders van vorm.
quote:Waaah, als ze AL die oude games gaan recyclen, waarom verzamel ik dan nog oude computers!?!!!!?
Op dinsdag 11 november 2003 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
January 15, 2004 Metal Slug Advance
UNKNOWN Speedball 2: Brutal Deluxe
UNKNOWN Wings
--------------------------------------------------------------------------------
quote:SSX3 komt er ook aan !
Op zaterdag 15 november 2003 22:57 schreef err het volgende:
SSX Tricky op de gba is
...beste 3d sinds wing commander
quote:daar heb ik het ook over
Op zondag 16 november 2003 10:37 schreef JK het volgende:[..]
SSX3 komt er ook aan !
echt heel koel spel !
ik heb een probleempje : ik zat net lekker super mario bros. 3 te spelen op me gba en ik kom op een gegeven moment in wereld 7. alles leuk en aardig totdat ik in het eerste kasteeltje kom, volgens mij zit er een foutje in het spel want ik kan op een gegeven moment een buis niet in en ik kom er maar niet achter hoe het anders zou moeten en aangezien ik geen wolkjes meer heb om over dat level te zweven zit ik in de shit heeft hier iemand een oplossing voor et probleem????
alvast bedankt enzo
quote:dikke shit , dankje!
Op zondag 16 november 2003 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
_br4m_ , www.gamefaqs.com al geprobeerd?
quote:ik had daar al gekeken, moet ik dan de System Link Advance Plus hebben?
Op maandag 17 november 2003 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.DimensionPlus.nl
quote:Bij de Cube assecoires.
Advance <-> Cube Link (Nintendo) 14.99 Out now
quote:maar is die ook voor de gba sp? heb namelijk al is eentje van big ben gekocht die niet paste omdat hij alleen voor de gba is, niet de sp versie
Op maandag 17 november 2003 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=390031
[..]Bij de Cube assecoires.
quote:Wil em best van je overkopen
Op maandag 17 november 2003 18:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maar is die ook voor de gba sp? heb namelijk al is eentje van big ben gekocht die niet paste omdat hij alleen voor de gba is, niet de sp versie
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maar is die ook voor de gba sp? heb namelijk al is eentje van big ben gekocht die niet paste omdat hij alleen voor de gba is, niet de sp versie
De aansluitingen zijn hetzelfde hoor
quote:
Closing Comments
Paper Mario was a great adventure on the Nintendo 64, and Mario & Luigi: Superstar Saga is an excellent adventure on the Game Boy Advance. The GBA game's an entirely original adventure that shares elements from the past RPG, and definitely does a lot to satisfy that itch many gamers have of wanting an original Mario platformer on the handheld. We're happy to get something Mario related that's not only incredibly fun to play, it's entirely the GBA's own property and opens the door for more in a potential series
quote:
8.0 Presentation
The game is surreal and weird, but it works. Mario fans, watch for tons of references to previous games.
8.0 Graphics
It's a solid looking game with subtle use of the GBA's sprite and background abilities. But watch out for the weird perspective.
8.0 Sound
Mario and Luigi have a voice in this game, with several soundbites from both plumbers and other Mario characters. There's a ton of music, but it does loop a lot.
9.0 Gameplay
It's an RPG game for all different fans, with a great combat system that really involves the player. There's also a bit of strategy involved, as well as some cool mini-games to play.
9.0 Lasting Appeal
This one will last more than just a weekend. It's an extensive quest, and when it's all over, you can still play *ugh* the same Mario Bros. game that's been included in ever GBA Mario to date.
9.0 OVERALL:
Hij komt zelfs al de 21e uit !
quote:nee, die van big ben komt in problemen met de L en R knop
Op dinsdag 18 november 2003 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
De aansluitingen zijn hetzelfde hoor
quote:kheb hem al weer terug gebracht
Op dinsdag 18 november 2003 10:21 schreef EblijsiE het volgende:[..]
Wil em best van je overkopen
(sgviolator[at]hotmail.com)
quote:GBA development
Op dinsdag 18 november 2003 20:02 schreef Kondros het volgende:
Ik heb een vraagje, sinds kort probeer ik GBA games te schrijven (ala scorced earth) en die flash ik dan op mijn flashkaart en vervolgens speel ek die op mijn gba. Maar nu ik mijn Sp heb passen de cassetjes er niet op. De onderkant wel maar de bovenkant van de 128 bit kaart is breder. Heeft iemand dit probleem ook
Is het schermpje stuk? Want brightness kan ik nergens vinden
Ohja, heb maar twee spelletjes, Tekken en Fighting Force 1.
Een worm lichtje is wel een rdelijk alternatief.
quote:Ah okee. Ik zag net dat ze ook van die vergrootglaslichtjes hadden en idd die draadlampjes. Van het weekeind eens even kijkenbij de FRS en Bart Smit
Op woensdag 19 november 2003 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste GBA sucked een beetje qua donkerte... Er zit geen contrast op, je moet onder licht zitten.Een worm lichtje is wel een rdelijk alternatief.
quote:Of je bent een echte bikkel, en bouwt een afterburner in
Op woensdag 19 november 2003 11:02 schreef Elegy het volgende:[..]
Ah okee. Ik zag net dat ze ook van die vergrootglaslichtjes hadden en idd die draadlampjes. Van het weekeind eens even kijkenbij de FRS en Bart Smit
quote:Afterburner
Op woensdag 19 november 2003 11:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Of je bent een echte bikkel, en bouwt een afterburner in
.
Moet ik het ding in de fik gaan steken?
quote:Nope, dat is een lampje dat je in kunt bouwen als backlight. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar het schijnt best simpel te zijn
Op woensdag 19 november 2003 11:28 schreef Elegy het volgende:[..]
Afterburner
Moet ik het ding in de fik gaan steken?
quote:Oh, gelukkig maar
Op woensdag 19 november 2003 11:30 schreef Lexie het volgende:[..]
Nope, dat is een lampje dat je in kunt bouwen als backlight. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar het schijnt best simpel te zijn
. En het lampje is best makkelijk te vinden op internet.
Nah, ik ga er niet mee lopen rotzooien. Over een paar weken verkoop ik 'm toch wel weer. Tot die tijd maar zo'n lampding aanschaffen, zijn niet eens zo duur geloof ik
RPG
Actie
Racing
Strategie
Simulator
Shooter
Sports
Adventure
Overige
Op deze pagina vind je alle meedingende spellen en de categorie waar deze onder vallen
http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm
Wat kan je winnen?
De eerste prijs is Earthworm Jim
De tweede prijs is Namco Museum
De winnaar wordt bepaald door de meeste goede antwoorden over alle categorieen.
De nominatie inzendingen beginnen om middernacht en eindigen op eerste kerstdag.
Hoe doe je mee? Stuur je top vijf per categorie (mag alle categorieen zijn naar teddybeartje@hotmail.com en om het leuk te maken mag je je inzending ook in het forum plaatsen.
Als er veel inzendingen zijn en de verkiezingen lopen zal ik misschien een eigen onderwerp plaatsen.
Al reeds gebeurd: De Grote GBA Spellen Verkiezing
[Dit bericht is gewijzigd door trigt013 op 19-11-2003 16:54]
quote:Open een eigen topic. Dat verdient dit wel
Op woensdag 19 november 2003 16:39 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga vanaf morgen het grote GBA spellen verkiezingen houden
Er word door iedereen die zin heeft een top vijf gemaakt in de volgende categorieen:RPG
Actie
Racing
Strategie
Simulator
Shooter
Sports
Adventure
OverigeOp deze pagina vind je alle meedingende spellen en de categorie waar deze onder vallen
http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm
Wat kan je winnen?
De eerste prijs is Earthworm Jim
De tweede prijs is Namco MuseumDe winnaar wordt bepaald door de meeste goede antwoorden over alle categorieen.
De nominatie inzendingen beginnen om middernacht en eindigen op eerste kerstdag.
Hoe doe je mee? Stuur je top vijf per categorie (mag alle categorieen zijn naar teddybeartje@hotmail.com en om het leuk te maken mag je je inzending ook in het forum plaatsen.
Als er veel inzendingen zijn en de verkiezingen lopen zal ik misschien een eigen onderwerp plaatsen.
quote:laten we het zo stellen:
Op dinsdag 11 november 2003 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
FF:TA minder? Dan moet FE wel helemaaaaal GENIAAAAAL zijn..
quote:Ik heb nachten dat ik tot 4u met FFTA bezig ben
Op maandag 24 november 2003 00:29 schreef G1Ace het volgende:[..]
laten we het zo stellen:
ik heb aan het einde van deze week een tentamen
ik moet het halen
ik heb vandaag alleen al 3 uur aan Fire Emblem besteed
ik dacht dat het door Telegames uitgegeven zou worden maar die hebben het niet meer in het lijstje staan.
ik keek wel uit naar deze game maar ik heb dr geloof ik al een jaar nix meer van gehoord
quote:mijn rechargeables raakten steeds op
Op maandag 24 november 2003 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb nachten dat ik tot 4u met FFTA bezig ben
quote:Ik ga hem vandaag halen denk ik. Niet dat ik hem meteen ga spelen, maar dan heb ik mijn sterren alvast voor de Zelda disc.
Op maandag 24 november 2003 12:18 schreef gamecube_master het volgende:
heeft iemand al mario & luigi: super star saga gehaald? en bevalt het?
quote:Ik heb 'm! Ik ben nog niet zover (tentamens enzo...) maar tot nu toe bevalt hij me goed. Het lijkt erg veel op mario paper alleen is M&L moeilijker. Je moet nu beter timen. De A knop is voor Mario en de B knop voor luigi. Als mario wordt aangevallen in een gevecht moet je dus met A blocken en Luigi moet met B blocken als hij wordt aangevallen. Hier ga ik nogwel eens de mist mee in.
Op maandag 24 november 2003 12:18 schreef gamecube_master het volgende:
heeft iemand al mario & luigi: super star saga gehaald? en bevalt het?
De wereld zelf is ook leuk gedaan doordat je echt met mario en luigi moet samen werken om verder te komen. Mario kan bijvoorbeeld een klein stukje zweven, maar daavoor moet hij wel op luigi's hoofd staan (luigi zweeft ook mee). Ik vind het een aanrader! Wat ik hoorde zijn normale mensen er tussen de 15 en 20 uur zoet mee (en dat is zonder alle geheimen)
quote:dat is wel cool, ik zat eerst te twijfelen of ik hem zo halen maar ik denk dat ik hem toch haal
Op maandag 24 november 2003 13:55 schreef koei het volgende:[..]
Ik heb 'm! Ik ben nog niet zover (tentamens enzo...) maar tot nu toe bevalt hij me goed. Het lijkt erg veel op mario paper alleen is M&L moeilijker. Je moet nu beter timen. De A knop is voor Mario en de B knop voor luigi. Als mario wordt aangevallen in een gevecht moet je dus met A blocken en Luigi moet met B blocken als hij wordt aangevallen. Hier ga ik nogwel eens de mist mee in.
De wereld zelf is ook leuk gedaan doordat je echt met mario en luigi moet samen werken om verder te komen. Mario kan bijvoorbeeld een klein stukje zweven, maar daavoor moet hij wel op luigi's hoofd staan (luigi zweeft ook mee). Ik vind het een aanrader! Wat ik hoorde zijn normale mensen er tussen de 15 en 20 uur zoet mee (en dat is zonder alle geheimen)
Deze is na FF:TA aan de beurt
quote:ja maar dat is zonder geheimen, bij metriod fusion had je hem geloof ik al na 3 uur uitgespeeld
Op maandag 24 november 2003 15:25 schreef Lexie het volgende:
15 uur? Vind ik wel een beetje weinig. Ik ga wel voorSword of Mana
.
quote:Dat heb ik ook maar ergens gelezen... En die 15 uur is als je redelijk ervaren in dit soort spellen bent, anders is het toch wel zo'n 20 uur. Naar mijn mening lang genoeg. Zijn geld is hij in iedergeval ruimschoots waard! (vooral als je het vergelijkt met het meerendeel van de andere GBA spellen...)
Op maandag 24 november 2003 15:25 schreef Lexie het volgende:
15 uur? Vind ik wel een beetje weinig. Ik ga wel voorSword of Mana
.
quote:Psies. Ik ben nu bij level 24 van Fire Emblem en het is gewoon geniaal. Echt *beter* dan FF:TA.
Op maandag 24 november 2003 00:29 schreef G1Ace het volgende:[..]
laten we het zo stellen:
ik heb aan het einde van deze week een tentamen
ik moet het halen
ik heb vandaag alleen al 3 uur aan Fire Emblem besteed
Ik hoop maar dat ik het een beetje kan rekken tot begin december, als Sword of Mana uitkomt. .
quote:Kweenie. Maar d'r zit hier een winkel om de hoek die razendsnel vanuit Amerika importeert, een paar dagen nadat het daar uit is, liggen de games hier al in de schappen.
Op dinsdag 25 november 2003 12:07 schreef Lexie het volgende:
Wanneer komt Sword of Mana in Europa uit? Dan weet ik hoe lang ik Notorious_Roy nog kan pesten.
quote:
Radica's Game Changer
26-11-2003 | Daniël de Keizer
Radica is wederom een voorloper op de GBA accessoires markt. De Game Changer onder de loep.
Radia UK Ltd., het bedrijf achter onder andere de Gamester, lanceren een praktisch hebbedingetje voor de GBA. Geen gedoe met verwisselen van cartridges; de Game Changer laat tot drie games tegelijkertijd op je GameBoy Advance die met een druk op de knop kunnen worden uitgekozen.
Mede dankzij een ergonomisch design en comfortabele grips maken deze accessoire voor de Advance een must voor de ongeduldige gamer. Gebruik de switch om tussen de diverse games te wisselen, voor een gadget die nog geen 10 Pond in de winkel ligt. Wanneer de Game Changer in Nederland verschijnt, of überhaupt uiktomt in het Verenigd Koninkrijk op de markt komt is nog niet bekend.
quote:De mijne zal razendsnel arriveren rond 12 december
Op dinsdag 25 november 2003 18:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kweenie. Maar d'r zit hier een winkel om de hoek die razendsnel vanuit Amerika importeert, een paar dagen nadat het daar uit is, liggen de games hier al in de schappen.
.
quote:Ja, voor die tien seconden tijdswinst bij het wisselen van de cartridge ben ik best bereid om mijn GBA twee keer zo groot en twee keer zo zwaar te maken.
Op woensdag 26 november 2003 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer:
[..]
quote:Ik vind het ook onzin
Op woensdag 26 november 2003 11:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, voor die tien seconden tijdswinst bij het wisselen van de cartridge ben ik best bereid om mijn GBA twee keer zo groot en twee keer zo zwaar te maken.
.
quote:
Kingdom Hearts beloofd nu al 1 van de toppers van 2004 te worden. Het spel zal gebruik maken van de "Advance Movie Adapter"-techniek, die is ontwikkeld door AM3. Dit betekent dat de GBA voor 24 minuten aan hoogwaardige filmpjes te voorschijn zal kunnen toveren. Meer informatie hebben we momenteel niet over het spel en een releasedatum is ook nog onbekend.
Wel kunnen we jullie verblijden met een minisite van dit spel waar een aantal leuke dingen op staan. Surf naar de site
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 27-11-2003 20:03]
quote:
Eindelijk weer wat Sabrewulf screenshots
27-11-2003 | Joost Vogel
Eindelijk hebben we weer eens wat screenshots kunnen vinden van de veelbelovende avonturengame Sabrewulf. Een game van Rareware!
Rareware lijkt weer actief, zowel op de Xbox als op de Game Boy Advance. Rareware is bezig met vier titels op Nintendo's handheld, namelijk Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge, Banjo Pilot, It's Mr. Pants en Sabrewulf. En van dat laatste spel hebben we tien nieuwe screenshots.
Sabrewulf is een veelbelovende remake uit 1984. Een echte veteraan dus, die niet vies is van een mix van actie, puzzels, avonturieren en ouderwetse platformelementen. Een veelzijdige game die bijna iedereen moet aanspreken: van de meer actie georiënteerde gamer tot die hard-RPG'ers.
De landschappen in Sabrewulf bevatten allerlei schepselen, items en wapens die soms van pas kunnen komen. In dit grootse avontuur moet de speler een vreemdeling stoppen, de ontsnapte wolf opnieuw opsluiten en acht amuletstukken terugvinden.
De nieuwste screenshots staan aan de rechterzijde en beginnen vanaf nummer zeven. De game staat gepland voor het begin van 2004.
Mario & Luigi is idd erg leuk
let ook even op Luigi die onderaan het scherm rondjes staat te draaien
De Springende Snor (tm)
Nope!
Koopa heeft ook heel wat humor mee gekregen
Alvast bedankt
quote:pocket.ign.com
Op vrijdag 28 november 2003 20:56 schreef krasje het volgende:
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een GBA SP (met Wario Inc.), geweldig ding/super leuk spel, maar nou vraag ik me dus af wat een beetje een goede gba site is, zoiets als CubeZone is voor de GameCube.Alvast bedankt
quote:*Hijg*
Op vrijdag 28 november 2003 19:55 schreef err het volgende:
iemand deze game al gezien...dat noem ik nog's leuke gfx voor de gba =D
Eindelijk nog een GBA spel dat gebruik maakt van de 3D engine van Raylight!
quote:Volgende week hebben ze 'm in m'n gameswinkeltje op de hoek.
Op zaterdag 29 november 2003 00:05 schreef Lexie het volgende:
Vandaag even op de HCC Sword of Mana gespeeld. Ziet er veelbelovend uit.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:55 schreef err het volgende:
iemand deze game al gezien...dat noem ik nog's leuke gfx voor de gba =D
quote:Wat kostie daar dan?
Op zaterdag 29 november 2003 09:44 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Volgende week hebben ze 'm in m'n gameswinkeltje op de hoek.
.
quote:Als ik hem niet via m'n buurtgameswinkeltje zou kunnen kopen, dan zou ik 'm via http://www.dvdboxoffice.com/ bestellen.
Op zaterdag 29 november 2003 18:46 schreef Tragedy het volgende:
Voor de ervaren online shoppers: Wie kan mij een betrouwbare en goedkope webwinkel aanraden voor Sword of Mana (m.a.w., waar haal jij hem)?
Maar ik weet eerlijk gezegd niet of mijn buurtwinkel of dvdboxoffice duurder dan wel /goedkoper zijn dan andere winkels.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 30-11-2003 16:01]
quote:Kweenie.
Op zaterdag 29 november 2003 12:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat kostie daar dan?
quote:Buurtwinkel is duurder dan dvdboxoffice. Ik zou 'm bij dvdboxoffice halen als je een creditcard hebt. Scheelt best wat euro's...
Op zondag 30 november 2003 15:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als ik hem niet via m'n buurtgameswinkeltje zou kunnen kopen, dan zou ik 'm via http://www.dvdboxoffice.com/ bestellen.
Maar ik weet eerlijk gezegd niet of mijn buurtwinkel of dvdboxoffice duurder dan wel /goedkoper zijn dan andere winkels.
Ik heb Warioland 4 (vet!), Rayman 3 (altijd leuk ;p) en Mario and Luigi Superstar Saga (ook errug vet!) ..
Dan zit er nog 1 bij, sega smash pack (oid) ... daar is dus geen reet aan, en kan em morgen nog snel ruilen. Nu twijfel ik dus of ik Zelda: LTTP ga halen, of Mario Advance 2: Super Mario World..
Ik ben de laatste tijd erg into Zelda, maar Super Mario World is natuurlijk ook erg vet!... iemand nog suggesties..?
[Dit bericht is gewijzigd door PsYcHo- op 30-11-2003 18:52]
quote:hmm... Zelda of Super Mario World... Moeilijke keus.. Ik zou voor Zelda gaan als ik kijk naar de andere spellen die je hebt. Rayman en Wario World zijn allebei al platform spellen dus dan is Zelda misschien een leuke afwisseling. Verder kan ik je advance wars en wario ware ook aanraden. Advance Wars een een taktisch spel. Op de frontpage staat een review van deel 2. Wario Ware is een spel met allemaal simpele mini games, erg verslavend maar met Advance wars ben je langer zoet.
Op zondag 30 november 2003 18:33 schreef PsYcHo- het volgende:
Woei wat een aangename verassing.. Ik had ineens een gba_sp met 4 games in m'n kamer liggenIk heb Wario World 4 (vet!), Rayman 3 (altijd leuk ;p) en Mario and Luigi Superstar Saga (ook errug vet!) ..
Dan zit er nog 1 bij, sega smash pack (oid) ... daar is dus geen reet aan, en kan em morgen nog snel ruilen. Nu twijfel ik dus of ik Zelda: LTTP ga halen, of Mario Advance 2: Super Mario World..
Ik ben de laatste tijd erg into Zelda, maar Super Mario World is natuurlijk ook erg vet!... iemand nog suggesties..?
quote:Ik ga toch maar Zelda aanschaffen, het begon met windwaker op de cube, vervolgens OOT en dan nu maar LTTP spelen heh.. en tja, mario komt nog wel een keer.. alsof we nog niet genoeg mario gezien/gespeeld hebben
Op zondag 30 november 2003 18:45 schreef koei het volgende:[..]
hmm... Zelda of Super Mario World... Moeilijke keus.. Ik zou voor Zelda gaan als ik kijk naar de andere spellen die je hebt. Rayman en Wario Land zijn allebei al platform spellen dus dan is Zelda misschien een leuke afwisseling. Verder kan ik je advance wars en wario ware ook aanraden. Advance Wars een een taktisch spel. Op de frontpage staat een review van deel 2. Wario Ware is een spel met allemaal simpele mini games, erg verslavend maar met Advance wars ben je langer zoet.
quote:Thx voor de tip.
Op zondag 30 november 2003 15:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als ik hem niet via m'n buurtgameswinkeltje zou kunnen kopen, dan zou ik 'm via http://www.dvdboxoffice.com/ bestellen.
Moet je trouwens ook nog invoerrechten ofzo betalen vanwege de douane? Want dan wordt het weer duurder natuurlijk.
quote:Dvdboxoffice niet, wordt stiekem vanuit de EU verstuurd
Op dinsdag 2 december 2003 19:35 schreef Tragedy het volgende:[..]
Thx voor de tip.
Moet je trouwens ook nog invoerrechten ofzo betalen vanwege de douane? Want dan wordt het weer duurder natuurlijk.
quote:Intussen is m'n bestelling bij Dvdboxoffice voor 'Tactics Ogre: The Knight of Lodis' nog altijd 'pending'. Al 5 weken.
Op dinsdag 2 december 2003 19:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Dvdboxoffice niet, wordt stiekem vanuit de EU verstuurd
.
Is er ook al Chess of Tetris?
En wat is een mooie/leuke racegame?
SM Kart?
Er is uiteraard een Tetris game, Tetris Worlds, maar je kan natuurlijk ook je ouwe Tetris spelen.
Chess games zoek ik eigenlijk ook nog
Dus nu heb ik nog drie of vier classicgames en een haperende GBC.
Ik zag laatst Chess ergens liggen voor 8 euro, maar kan ook voor de GB-color zijn. Passen die spellen ook in de GBA-SP?
Ik heb de eerste weken nog veel Tetris gespeeld omdat ik nog geen GBA Games had in het begin
quote:Decent, but not stunning. Tis ook een remake, maar wel een must buy voor mij
6.0 Presentation
It's a technically better game than its black-and-white Game Boy original, but as far as a Square game goes...eh. The team's done better.
7.0 Graphics
There are graphic glitches and tearing, with slowdown when too many characters appear on-screen. But the environments and art design are well produced.
8.0 Sound
A nice assortment of musical pieces accompany the action, even if the adventure recycles them.
7.0 Gameplay
AI problems, a bland story, and other little elements clutter an otherwise enjoyable, better-than-average affair. Just don't expect anything stunning.
6.0 Lasting Appeal
Two characters with slight alterations in the game's presentation aren't enough to encourage two playthroughs, but once will last about 20 hours or so.
7.0 OVERALL:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |