abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19188114
quote:
op vrijdag 14 mei 2004 22:42 schreef semtex het volgende:
ik was ineens op zoek naar meer info over de rellen in detroit in '67, naar aanleiding van iets op tv, maar kon niks vinden hier. een idee ms?
klik!
quote:
a mountaineer wants grip, we don't!
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 17 mei 2004 @ 12:42:17 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19191518
quote:
op maandag 17 mei 2004 09:34 schreef e.r.w.i.n het volgende:

[..]

klik!
[..]
die had ik inmiddels zelf ook al gevonden, maar ik hoopte dat er op fok al een topic over was.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19577824
wie wat bewaard heeft wat

klonen bijvoorbeeld, voor als er weer eens een mod de nazi uit gaat hangen en je bant enzo
pi_19577841
heheh

laat maar yvonne, ik zorg zelf wel voor de ziekteverwensingen aan deze en gene z`n adres
  Admin woensdag 2 juni 2004 @ 07:57:10 #205
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19580109
mail

ik ga eens kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:36:37 #206
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_19913135
een centraal defensie topic
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 21 juni 2004 @ 10:34:45 #207
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20059159
quote:
op dinsdag 15 juni 2004 16:36 schreef icecreamfarmer_nl het volgende:
een centraal defensie topicforum.
heeft replique toevallig support voor sub-subfora?
dus een defensieforum in c&h zegmaar?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  Admin maandag 21 juni 2004 @ 10:39:11 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20059228
quote:
op maandag 21 juni 2004 10:34 schreef piro het volgende:

[..]

heeft replique toevallig support voor sub-subfora?
dus een defensieforum in c&h zegmaar?
nee
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 21 juni 2004 @ 14:00:41 #209
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20064425
quote:
op maandag 21 juni 2004 10:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

nee
en een gewoon forum dan?
en waarom ben je nooit meer op icq.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  Admin maandag 21 juni 2004 @ 14:57:43 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20065883
quote:
op maandag 21 juni 2004 14:00 schreef piro het volgende:

[..]

en een gewoon forum dan?
en waarom ben je nooit meer op icq.
omdat ik een msn-er geworden ben

maandag 21 juni 2004 @ 21:49:25 #211
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20077122
quote:
op maandag 21 juni 2004 14:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

omdat ik een msn-er geworden ben
pi_20283187
defensie-forum zou wel leuk zijn
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Admin dinsdag 29 juni 2004 @ 17:03:30 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20283366
quote:
op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef cherrymoontraxx het volgende:
ga weg, kssjt en vort.

pi_20311823
.
I´m back.
  Admin woensdag 30 juni 2004 @ 17:03:34 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20311915
quote:
op woensdag 30 juni 2004 17:00 schreef ryan3 het volgende:
.
je voelt je al thuis hč

vrijdag 9 juli 2004 @ 23:32:15 #216
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20522432
quote:
op dinsdag 29 juni 2004 17:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

ga weg, kssjt en vort.
jij bent zo'n rooie, ga eens met die sourcecode spelen zodat je sub-subfora hebt.
pi_20954211
quote:
op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef cherrymoontraxx het volgende:
helemaal niet zo'n slecht idee. ik vind c&h momenteel erg gedomineerd worden door wo2 fanaten. en aangezien er genoeg animo is voor een defensie-forum, waarom niet? en dan is c&h meteen 'gezuiverd'.
Historicus en Moraalridder tegen de geesteszieke fokkertjes (m/v).
  vrijdag 30 juli 2004 @ 19:17:04 #218
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_20960463
dan blijft er van c&h niet veel meer over.... vrees ik.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:25:54 #219
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_20961727
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 19:17 schreef natalie het volgende:
maak er dan c%h en oorlogen van.

win win situatie
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Admin zaterdag 31 juli 2004 @ 01:59:41 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20968583
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 19:17 schreef natalie het volgende:
gebeurt ook niet, next.

pi_21098173
aan rg:
quote:
op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef raisingirl het volgende:

[..]

het is geen boutade. ik verbaas me over jouw discussies met lucida én ik irriteer me aan de wijze waarop jullie dat doen. aangezien jullie prominent aanwezig zijn op dit forum lijkt me het niet vreemd dat jullie reacties oproepen. als je dat wilt voorkomen, moet je - zoals ik al voorstelde - communiceren via email. ik zou ook niet weten waarom je je dit zo moet aantrekken. jij reageert ook nogal aangebrand. lijkt me niet nodig, jullie geven immers ook vaak genoeg een ongezouten mening. yvonne aanschrijven is helemaal niet aan de orde, zo serieus is het allemaal niet.

ik stelde in mijn post vooral een vraag.
tegengas bieden en een discussie voeren is één ding, maar jullie doen meer dan dat. ten eerste geven jullie niet één keer je mening weer, maar voortdurend en steeds in een ander jasje, en ook vaak op een niet altijd even inhoudelijke manier. wat bereik je er mee? en waarom kunnen jullie het niet gewoon een keer loslaten? jullie bijten je als pitbuls in onderwerpen en elkaar vast. dat is toch typisch, of niet? ik lees af en toe mee, en verwonder mij daarover. misschien beleven jullie daar oprecht lol aan, dat kan, ik zie die lol alleen meestal niet.

ik plaats mijn post dus, omdat ik oprecht nieuwsgierig ben naar jouw (en lucida's) drijfveren in deze. je hoeft geen verantwoording af te leggen, je kunt wel antwoord geven.
laat ik het zo zeggen ik ben juist niet wat je vriendje b. een "weimar-softie" noemt. dus ja, ondanks het mooie weer en de vrije tijd de laatste tijd, heb ik achter de pc gezeten om tegenargumentatie te geven tegen zienswijzen die wat mij betreft onwaar, onheus en over de limit zijn. dat is mijn motivatie. zoals je misschien gemerkt hebt, levert dit nogal wat smerige ad hominems op, waartegen ik me verdedig. ik geloof ook niet dat ík stalk, maar dat ik in andere subfora gestalkt word (zie bijv. topic in r&p van gisteren). en het zal je misschien ontgaan zijn, maar kp en ollie kunnen dit bevestigen, er wordt nu eenmaal anders gediscussieerd en over andere onderwerpen dan pakweg 2 jaar geleden toen jij ook nog weleens meedeed aan een discussie en het idd gezelliger was. jouw verwondering hierover wordt misschien hieruit gegenereerd. ik kan heus nogwel een goede discussie onderscheiden van gehakketak hoor en heb zelf ook een hekel aan gehakketak. op zich ben ik daarin niet veranderd.

en overigens ik ben niet gefascineerd door de persoon luuucida als zodanig. ik ken hem niet. net zoals ik jou niet ken. ik voel me wel geroepen om op zijn texten te reageren dus.
I´m back.
pi_21098525
ook aan rg . :
quote:
ik wist dat je daarover ging vallen toen ik het schreef. . toch valt me op hoe jij en lucida elkaar proberen af te troeven door met elkaar in discussie te gaan over moraal. zoals jij zelf ook vaak ontkent je een slachtoffer te voelen, stel je je regelmatig wél nogal slachtofferig op. ook nu proef ik dat. er is wat mij betreft niets mis met het hebben van pretenties. pretendeer dus zoveel je wilt.

ik vind dat lucida en jij in discussies érg kinderachtig kunnen zijn. daarmee is niet gezegd dat ik me nooit kinderachtig gedraag. dan is het ook terecht als anderen dat opmerken.
los van of pretenties hebben of kinderachtig doen done is of niet, je kunt dit eerste iig niet afleiden uit mijn postgeschiedenis. zoveel zal luuucida zelfs toegeven, want hij noemt me de grote trivialiseerder. grote trivialiseerders hebben geen andere pretentie dan te trivialiseren. de seinfeld-methode. camp, staat onder nummer 3. in mijn sig. vele mensen trekken het juist niet dat ik schijnbaar moeiteloos omschakel van serieus zijn naar blatante nonsense en verbinden het één met het ander en komen zo tot de conclusie dat alles nonsense is: de grote trivialiseerder dus. wat ze weer input geeft om verder te gaan met tu quoque's.

de vraag slachtoffer of niet is een andere. over het algemeen zie je dat sinds het zere been van cliteur (daarvoor ook al eigenlijk) rechts op de boeboehuilhuil-toer gaat, want ze worden onderdrukt door gemene linkse mensen met maskertjes op zoals kp, ollie, bluesdude en ik bijv.. dit leidt mede tot een argument als de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving. vervolgens maak ik er een topic over en je wordt bedolven door een lawine ad hominems. lees in bewust eerste topic nog maar even wat ollie daarover zo tegen het einde opmerkte. dus ja. nee, ik geloof toch niet dat ik pretenties heb, los van of je die dus wel of niet mag voeren en ook weet ik niet hoe het met het slachtofferschap ligt. (trouwens via karpman's triangle ook een jaap van een drogreden, maar goed).

en moraal? in de holocaustonkenners-non-discussie kom je wel op een morele aanname terecht ja. of ik pretendeer daarmee moreel hoogstaander te zijn? niet direct, dacht ik. zoals ik in het debat al aangaf is de morele aanname gekoppeld aan historische feiten, maar de logica niet en ook met de logica kun je het ongelijk bewijzen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 06-08-2004 14:57:31 ]
I´m back.
pi_21100739
quote:
op vrijdag 6 augustus 2004 14:39 schreef ryan3 het volgende:
los van of pretenties hebben of kinderachtig doen done is of niet, je kunt dit eerste iig niet afleiden uit mijn postgeschiedenis. zoveel zal luuucida zelfs toegeven, want hij noemt me de grote trivialiseerder. grote trivialiseerders hebben geen andere pretentie dan te trivialiseren. de seinfeld-methode. camp, staat onder nummer 3. in mijn sig. vele mensen trekken het juist niet dat ik schijnbaar moeiteloos omschakel van serieus zijn naar blatante nonsense en verbinden het één met het ander en komen zo tot de conclusie dat alles nonsense is: de grote trivialiseerder dus. wat ze weer input geeft om verder te gaan met tu quoque's.
met dat trivialiseren ontloop jij naar mijn idee een verantwoordelijkheid die je zelf op je neemt door je in deze discussies te begeven. door het trivialiseren, kun je altijd een uitweg vinden wanneer een discussie lastig wordt door heel relativerend (trivialiserend) te gaan doen op het moment dat de 'tegenstander' probeert serieus iets duidelijk te maken. helemaal eerlijk is dat volgens mij niet. ergens lijk je dan ook de indruk te wekken dat het je allemaal weinig kan schelen, terwijl ik denk dat het je juist wel iets kan schelen, blijkens ook het feit dat je je geroepen voelt tegengas te bieden. er zit een tegenstrijdigheid in. maar ergens herken ik dát dan weer wel. .
quote:
de vraag slachtoffer of niet is een andere. over het algemeen zie je dat sinds het zere been van cliteur (daarvoor ook al eigenlijk) rechts op de boeboehuilhuil-toer gaat, want ze worden onderdrukt door gemene linkse mensen met maskertjes op zoals kp, ollie, bluesdude en ik bijv.. dit leidt mede tot een argument als de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving. vervolgens maak ik er een topic over en je wordt bedolven door een lawine ad hominems.
toch vind ik die 'tegenstanders' van je echt niet altijd zo ongenuanceerd zoals jij ze neerzet. jij zet ze in een hoek vast. vervolgens open je topics, waarmee je dus bewust reacties uitlokt, en daarna doe je alsof jij, en je medestanders, worden bedolven onder ad hominems. ik ben het in die discussies regelmatig met je eens, zoals je ook wel zult weten, maar zoals jij jezelf probeert vrij te pleiten en de zwarte piet plaatst bij anderen is niet juist. je neemt daarmee opnieuw geen verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hierin: het is gewoon te gemakkelijk. ik vind het prima, jullie 'discussieren' maar lekker verder. een echt antwoord heb ik volgens mij niet gekregen, en zal ik ook wel niet krijgen. .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_21101159
quote:
op vrijdag 6 augustus 2004 16:43 schreef raisingirl het volgende:

[..]

met dat trivialiseren ontloop jij naar mijn idee een verantwoordelijkheid die je zelf op je neemt door je in deze discussies te begeven. door het trivialiseren, kun je altijd een uitweg vinden wanneer een discussie lastig wordt door heel relativerend (trivialiserend) te gaan doen op het moment dat de 'tegenstander' probeert serieus iets duidelijk te maken. helemaal eerlijk is dat volgens mij niet. ergens lijk je dan ook de indruk te wekken dat het je allemaal weinig kan schelen, terwijl ik denk dat het je juist wel iets kan schelen, blijkens ook het feit dat je je geroepen voelt tegengas te bieden. er zit een tegenstrijdigheid in. maar ergens herken ik dát dan weer wel. .
nou, ik parodieer wel volgens 2. hyperbool, als je dat soms bedoelt? ik word soms wat ongeduldig als wat ik zie andere mensen niet zien, ondanks de loepzuivere uitleg van mij. dus trek ik de consequenties van mijn opponenten door tot in het ongerijmde. dat is gewoon methode. met trivialiseren an sich bedoel ik bijv. een encyclopedische topic in sex waarmee ik, gelijk ollie terecht opmerkte, kraft-ebbing in de schaduw tracht te zetten. die omschakeling is voor velen niet te begrijpen. serieuze reacties doe ik er achteloos bij en dat vinden sommigen vreemd, denk ik.
quote:
toch vind ik die 'tegenstanders' van je echt niet altijd zo ongenuanceerd zoals jij ze neerzet. jij zet ze in een hoek vast. vervolgens open je topics, waarmee je dus bewust reacties uitlokt, en daarna doe je alsof jij, en je medestanders, worden bedolven onder ad hominems.
jij vindt opponenten niet zo ongenuanceerd??? ik vind het gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving-argument, waarop zo'n beetje alles berust, niet een pareltje van zuivere redeneerkunst anders. en ook niet het argument dat in feite alles wat niet door de wet verboden is moreel te rechtvaardigen valt, een motief van weer iemand anders.
quote:
ik ben het in die discussies regelmatig met je eens, zoals je ook wel zult weten, maar zoals jij jezelf probeert vrij te pleiten en de zwarte piet plaatst bij anderen is niet juist. je neemt daarmee opnieuw geen verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hierin: het is gewoon te gemakkelijk. ik vind het prima, jullie 'discussieren' maar lekker verder. een echt antwoord heb ik volgens mij niet gekregen, en zal ik ook wel niet krijgen. .
ik ben anders van huis uit geen flamer. ik flame altijd erg netjes als ik al flame, vraag maar aan yvonne. bovendien ben ik in staat een redelijke discussie te voeren en in stand te houden. ben daarin niet veranderd tov paar jaar geleden. nogmaals ik denk dat je niet hebt bijgehouden dat zich een aantal veranderingen hebben aangediend in de mores van fok!.

wat was je vraag dan precies??? volgens mij heb ik het antwoord gegeven. ik zie graag niet dat jouw zo geliefde fok! volgeplempt wordt met aarts-conservatisme, antisemitisme etc. etc., daarnaast ben ik geen "weimar-softie" dus. ik ben ook te oud om me zomaar te laten intimideren door een groep schreeuwers hč.
I´m back.
pi_21101292
quote:
op vrijdag 6 augustus 2004 17:01 schreef ryan3 het volgende:

nou, ik parodieer wel volgens 2. hyperbool, als je dat soms bedoelt? ik word soms wat ongeduldig als wat ik zie andere mensen niet zien, ondanks de loepzuivere uitleg van mij.
.

ik geloof dat ik zo'n softie ben die in het argument van de 'tegenstander' altijd nog iets goeds of aardigs probeert te zien (zelfs, ja zélfs van iemand als lucida...) maarja, ik ben dan ook van gl he. de manier van discussieren zoals die volgens jou nu normaal zou zijn, is niet aan mij besteed, en ik ga ook niet mee met dat soort verschijnselen. volgens mij hoeft het helemaal niet zo te zijn en kan het ook op een andere manier. maar als jij dit alles doet om mijn geliefde forum te beschermen dan ben je natuurlijk wel een ontzettende koene ridder, waar is je paard? .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_21101504
quote:
op vrijdag 6 augustus 2004 17:07 schreef raisingirl het volgende:

[..]

.
ja, lach er maar om, maar als je die holocaustontkenners-non-discussie een beetje had gevolgd of die gemanipuleerde werkelijkheidbeleving topic had doorgelezen dan had je dat kunnen beamen.
quote:
ik geloof dat ik zo'n softie ben die in het argument van de 'tegenstander' altijd nog iets goeds of aardigs probeert te zien (zelfs, ja zélfs van iemand als lucida...) maarja, ik ben dan ook van gl he.
je zou dan ook op de pvda moeten stemmen hč, maar daar luister je toch niet naar natuurlijk.
quote:
de manier van discussieren zoals die volgens jou nu normaal zou zijn, is niet aan mij besteed, en ik ga ook niet mee met dat soort verschijnselen. volgens mij hoeft het helemaal niet zo te zijn en kan het ook op een andere manier.
je weet hoe weimar o.a. ten onder is gegaan en wat daarvoor in de plaats kwam.
quote:
maar als jij dit alles doet om mijn geliefde forum te beschermen dan ben je natuurlijk wel een ontzettende koene ridder, waar is je paard? .
ja, doe het alleen maar voor jou hoor.

btw ik hou niet van paarden.
I´m back.
pi_21290749
eventjes over een hele andere boetg:

misschien is een discussie over irak, de ontstaansgeschiedenis en de toekomst ervan een goed id binnen c&h? er is op het ogenblik een discussietje gaande dat misschien de juiste kant opgaat, maar de openingspost daarvan is (imo) dermate gestoeld op wat ik maar amerikaans jaren 50-60-70 buitenlandse politieke benaderingswijze (socialist ergens? steun dan de rechtse rebellen met wapens en geld, heb je in no-time een goeie dicctator) dat die thread nog wel eens zou kunnen verzanden////
mensen vinden mij raar
pi_21304946
je mag van mij best een topic openen. zolang het niet verzand in het gebruikelijke anti-moslim, amerika etc gezeur!
pi_21454256
meer info over de holocaust

via via kwam ik op deze link
erg mooie/slechte foto's

erg aangrijpend
tja ze geven precies aan wat oorlog is
dood en verderf

liever geen linkjes van ogrish hier..

[ Bericht 38% gewijzigd door yvonne op 24-08-2004 10:58:02 ]
pi_21834204
aankondigingen van reenactment evenementen?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_21845008
ik ben bang dat daarvoor de doelgroep te klein is. maar als jij evenementen weet mag je ze best posten

op forum.wo2 zitten veel reenacters. misschien heb je daar iets aan. joerie van 40/45 zit er onder de naam marloes!
pi_21845438
tja... ik doe alleen niet aan w02 reenactment. ik houd me bezig met laat 15e eeuws bourgondië. een periode waarin denk ik dezelfde joeri ook actief is. maar ik heb hier ook al een tijdje terug wat topics over vikingmarkten et cetera voorbij zien komen. forau diavolina en herne waren er geloof ik ook mee bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alecks op 09-09-2004 20:48:44 (typo ;)) ]
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  Admin donderdag 9 september 2004 @ 20:18:33 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_21845492
komaar, kommaar, kommaar!.

pi_21845604
joeri is inderdaad ook bezig met middeleeuws reenactment!
pi_23605424
quote:
op donderdag 9 september 2004 20:23 schreef _the_general_ het volgende:
joeri is inderdaad ook bezig met middeleeuws reenactment!
welc' gebeurtenis moocht dat zyn?
Beroemde jong'ling, die in uwe lentejaaren de letterwysheyt volget in 't Duytsch, Latyn ende Fransch, waerdoor uw braeve naam met eenen schoonen glans zal blinken nĺa waardy, tere eere van het Spaaren, weesch gegroet!
  zondag 12 december 2004 @ 01:08:51 #236
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23911583
het is geen verrassing dat iemand een verklaring over een ander doet om deze negatief te portretteren en zich daarbij en passant moreel het eigen gelijk toekent zonder dat deze goed gelezen heeft wat geschreven is. het lijkt er sterk op dat nauwelijks begrepen is wat verhaald werd. spijtig dat deze draad gesloten is zodat dergelijke zelfgenoegzaamheid niet verder publiek ontleed kan worden en kans op meer diepgang er in deze draad niet langer inzit.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  Admin zondag 12 december 2004 @ 13:11:35 #237
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23917545
dit moet in het fbtopic :p
maar het is op verzoek van de ts en in fb staat zijn redenatie te lezen.

Admin zondag 12 december 2004 @ 13:41:50 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23918156
en deze kan ook unsticky

zondag 12 december 2004 @ 13:42:24 #239
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23918168
veel naakte vrouwen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:15:44 #240
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37165489
laten we deze eens een schopje geven... ach what the hell, hij mag tijdelijk ook wel sticky
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 4 mei 2006 @ 02:06:52 #241
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37533440
ik zit te denken aan een aantal veldslagen te noemen van betekenis.
verdun, monto casino, kursk, waterloo (vul de rest maar in).
voorwaarde is wel dat je naast het plaatsen van een foto (if any) er ook een schrijven achterlaat.
  donderdag 4 mei 2006 @ 02:08:04 #242
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 4 mei 2006 @ 07:45:05 #243
66444 Lord_Vetinari
pi_37534618
quote:
op donderdag 4 mei 2006 02:06 schreef drugshond het volgende:
ik zit te denken aan een aantal veldslagen te noemen van betekenis.
verdun, monto casino, kursk, waterloo (vul de rest maar in).
voorwaarde is wel dat je naast het plaatsen van een foto (if any) er ook een schrijven achterlaat.
goeie. een nieuwe reeks. 'grote veldslagen uit de geschiedenis'
  maandag 15 mei 2006 @ 19:10:36 #244
144250 doesss
Show me the money
pi_37852782
quote:
op donderdag 4 mei 2006 07:45 schreef lord_vetinari het volgende:

[..]

goeie. een nieuwe reeks. 'grote veldslagen uit de geschiedenis'
wat laat jij je eigen kennen zeg.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  maandag 15 mei 2006 @ 21:24:02 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_37857504
quote:
op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef doesss het volgende:

[..]

wat laat jij je eigen kennen zeg.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:57:56 #246
144250 doesss
Show me the money
pi_37859189
quote:
op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef lord_vetinari het volgende:

[..]

if not, my bad.

[ Bericht 12% gewijzigd door doesss op 15-05-2006 23:11:08 ]
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:52:20 #247
66444 Lord_Vetinari
pi_37868516
for the record: ik heb niks tegen reeksen, indien ze iets bijdragen aan een forum. ik heb wel iets tegen reeksen die verkapte post-opkrik manieren zijn. dat was reden voor ons om het personenassociatie-topic te sluiten. het is ook de reden, dat we rjpvd zsm kwijt willen, hetzij richting belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. de gewone rjp daarentegen draagt bij aan c&h omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:55:15 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37870009
quote:
op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef lord_vetinari het volgende:
for the record: ik heb niks tegen reeksen, indien ze iets bijdragen aan een forum. ik heb wel iets tegen reeksen die verkapte post-opkrik manieren zijn. dat was reden voor ons om het personenassociatie-topic te sluiten. het is ook de reden, dat we rjpvd zsm kwijt willen, hetzij richting belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. de gewone rjp daarentegen draagt bij aan c&h omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
en dat gebeurt in rjpvd niet? wat ben je ook iemand met een selectief gezicht zeg... bah... begint het nu weer???
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:56:54 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37870042
buiten dat is het erg laag om die mededeling over rjpvd hier te doen en niet waar die mededeling hoort, namelijk in het rjpvd topic!
pi_37889341
quote:
op zaterdag 13 mei 2006 23:13 schreef ryan3 het volgende:
ps l_v, c&h is wel een aflopende zaak hč, onder jouw bezielende leiding. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')