abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13825108
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:55 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Dus?

Lullen over regime-change wel erg makkelijk is. En zolang je bepaalde punten aanhaalt vaak nog te rechtvaardigen is ook.
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:00:33 #152
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13825131
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Lullen over regime-change wel erg makkelijk is. En zolang je bepaalde punten aanhaalt vaak nog te rechtvaardigen is ook.

Ik denk dat de Noord-Koreanen het zullen verwelkomen, iets dat je ook in de documentaire kan zien.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13825160
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:00 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ik denk dat de Noord-Koreanen het zullen verwelkomen, iets dat je ook in de documentaire kan zien.

Tja, en ik denk dat het grootste deel dat niet zal doen. Iets dat je ook in de documentaire kan zien.
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:07:38 #154
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13825231
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Tja, en ik denk dat het grootste deel dat niet zal doen. Iets dat je ook in de documentaire kan zien.

Nee, je kan duidelijk zien, dat ze worden geïndoctrineerd door de overheid, maar wel een, door geweld verhulde, kennis van de werkelijkheid hebben. Dit, in combinatie met de duizenden mensen die Korea ontvluchten, maakt duidelijk, dat ze dit regime niet willen.
1 kernfysicus
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:09:37 #155
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13825270
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Yep, en ik denk dat het merendeel van de Amerikanen ook een regime-change in Nederland zou willen zien

pi_13825311
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:07 schreef tvlxd het volgende:
Nee, je kan duidelijk zien, dat ze worden geïndoctrineerd door de overheid, maar wel een, door geweld verhulde, kennis van de werkelijkheid hebben. Dit, in combinatie met de duizenden mensen die Korea ontvluchten, maakt duidelijk, dat ze dit regime niet willen.
Je hebt wel erg snel en gemakkelijk een conclusie getrokken. Jij praat terecht over indoctrinatie, maar punt is dat de bevolking nu eenmaal volgens deze regels en gedachten leeft. Vergelijk het met een Refo van zijn geloof afhelpen tegen zijn wil.

Daarnaast, bezoek armoedige en criminele buurten in de VS en ook die bewoners zullen pleiten voor een andere regering en regels. Zoals ik al zei, lullen over regime-change is wel erg gemakkelijk.

zondag 12 oktober 2003 @ 13:14:39 #157
16715 Mylene
*schatje*
pi_13825330
Nouja, lijkt me geen klus voor de Amerikanen als Noord-Korea bevrijd moet worden.Je kunt het wel een beetje vergelijken met Irak omdat men daar ook niet echt als bevrijders werden binnengehaald.
pi_13825358
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:14 schreef schatje het volgende:
Nouja, lijkt me geen klus voor de Amerikanen als Noord-Korea bevrijd moet worden.Je kunt het wel een beetje vergelijken met Irak omdat men daar ook niet echt als bevrijders werden binnengehaald.
Dat zal in Noord Korea een stuk erger zijn.
pi_13825509
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hebt vast ook zelf gezien hoe dat ene meisje werd ingefluisterd om: "Geen eten omdat de Bourgondische imperialisten het inpikken" te zeggen.De bevolking wordt daar gewoon 24/7 met communistische leuzen en propaganda geïndoctrineerd.Pure hersenspoeling.

Bovendien is Noord-Korea voor de inwoners totaal afgesloten van de buitenwereld. Er dringt niets van buiten door dat niet eerst door de censuur is gegaan. Buitenlandse media zijn niet beschikbaar, telefoneren naar buiten is niet mogelijk, internet is verboden. Die mensen weten niet meer dan wat ze verteld wordt. De intelligentste mensen zullen misschien vraagtekens zetten bij de informatie die ze doorkrijgen, maar ze weten ook niet hoe het dan wel zit.
pi_13825534
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:44 schreef nikk het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen waarom dat budget zo hoog ligt.

Omdat ze last hebben van grootheidswaanzin en omdat ze zelf een bedreiging zijn.
pi_13825547
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Yep, en ik denk dat het merendeel van de Amerikanen ook een regime-change in Nederland zou willen zien om zo dat verderfelijke drugs-, prostitutie- en euthanasiebeleid weg te krijgen. Om over het homohuwelijk maar te zwijgen. Sterker nog, een deel van de Nederlandse bevolking is het ermee eens ook.

Dat heet een democratie, en daar is de VS ook voor.
pi_13825549
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Omdat ze last hebben van grootheidswaanzin en omdat ze zelf een bedreiging zijn.

Of omdat ze bang zijn voor een invasie. Niet geheel onterecht lijkt me.
pi_13825574
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:14 schreef schatje het volgende:
Misschien moeten hun 'broeders' uit China en Zuid-Korea ook meehelpen. Zuid-Korea gaat sowiezo aan een oorlog deelnemen als die er komt.
pi_13825605
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Of omdat ze bang zijn voor een invasie. Niet geheel onterecht lijkt me.

Jij hebt echt een enorm bord voor je kop he, of heb je je eerste 10 levensjaren in Noord Korea doorgebracht?
Ze hoeven niet bang te zijn voor ee invasie als ze niet onevenredig hoge defensieuitgaven hadden. Goedzo
Als je hierna nog een domme opmerking maakt ga ik niet meer op je reageren.
pi_13825647
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 01:22 schreef k_man het volgende:
Wegrestaurant
Heb je daar ook gegeten ofzo? Hoe was dat?
Wat voor mensen komen daar?

Geweldige foto's trouwens.
Je kon in ieder geval veilig midden op de snelweg staan om die foto te maken.

Ik mis wel de toekan op het dak.

pi_13825676
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Jij hebt echt een enorm bord voor je kop he, of heb je je eerste 10 levensjaren in Noord Korea doorgebracht?
Ze hoeven niet bang te zijn voor ee invasie als ze niet onevenredig hoge defensieuitgaven hadden. Goedzo

Goed zo, je laat je nu kennen als iemand die totaal geen benul heeft van de werkelijkheid of enig weet heeft van de geschiedenis.
pi_13825700
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik weet het zo net nog niet. Ik denk dat de VS best een land kan aanvallen als ze denken dat er democratie moet komen.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:36:31 #168
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13825712
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Goed zo, je laat je nu kennen als iemand die totaal gene benul heeft van de werkelijkheid of enig weet heeft van de geschiedenis.

Noord-Korea is al sinds haar oprichting bezig met 'n aggressieve politiek tegenover Zuid-Korea.
1 kernfysicus
pi_13825721
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:36 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Noord-Korea is al sinds haar oprichting bezig met 'n aggressieve politiek tegenover Zuid-Korea.

Klopt, dat ontken ik ook niet.
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:37:19 #170
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13825724
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:36 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Ik weet het zo net nog niet. Ik denk dat de VS best een land kan aanvallen als ze denken dat er democratie moet komen.

Nee, die democratie moet een strategisch voordeel hebben en dat heeft het niet in Noord-Korea, in ieder geval niet om er een oorlog om te voeren. China gaat het wel opknappen.
1 kernfysicus
pi_13825725
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:33 schreef What het volgende:
Heb je daar ook gegeten ofzo? Hoe was dat?
Wat voor mensen komen daar?
Kopje vieze (oplos)koffie gedronken voor een dollar. In dat wegrestaurant waren we de enige klanten. Het duurde ook enige tijd voor er personeel kwam opdagen.
pi_13825749
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:36 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Aan Noord-Korea zelf heb je niks. Ze hebben geen grote olie-resources dus blijft alleen hun dreiging over. De VS gaat niet weer 200 miljard $ uittrekken om een of ander land te democratiseren, zo egoistisch is de VS wel.
pi_13825759
quote:

[..]

Terwijl Zuid-Korea juist meer toenadering tot elkaar wilt.
pi_13825767
quote:
Andersom is het natuurlijk steeds een en al vriendelijkheid geweest...
pi_13825775
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Kopje vieze (oplos)koffie gedronken voor een dollar. In dat wegrestaurant waren we de enige klanten. Het duurde ook enige tijd voor er personeel kwam opdagen.

Misschien een domme vraag; maar ze kennen daar neem ik aan geen werkelozen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')