Ik word er, als zlef-verklaard cynisch nihilist, toch erg boos om; al die kinderen die zo gehersenspoeld worden.
quote:Goh, dat had ik nog niet in de gaten.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:39 schreef tvlxd het volgende:
Anyway, dit is dus in Pyongyang en niet op 't platteland.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:40 schreef schatje het volgende:[..]
Goh, dat had ik nog niet in de gaten.
Hm, neen, het was eerder een uitleg aan mijzelf. Waarom zie ik geen ribben?
quote:wat is er mis dan?
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef tvlxd het volgende:
Ik kan mijzelf zelden ergeren naar aanleiding van raportages, maar hier begin ik toch echt wel een beetje te snuiven.
Op zich heb je weinig aanleiding nodig. Elk beeld uit dat land is interessant om te zien denk ik.
quote:Zeker, het is interessant, maar om te zien hoe zo'n volk wordt misbruikt en walgelijk wordt gehersenspoeld, zoals die kinderen, maakt mij woest. Echt waar. Dít vind ik erg, dit.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
wat is er mis dan?
Op zich heb je weinig aanleiding nodig. Elk beeld uit dat land is interessant om te zien denk ik.
quote:Aha op die fiets! Nee, dat ben ik met je eens.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:51 schreef tvlxd het volgende:[..]
Zeker, het is interessant, maar om te zien hoe zo'n volk wordt misbruikt en walgelijk wordt gehersenspoeld, zoals die kinderen, maakt mij woest. Echt waar. Dít vind ik erg, dit.
Je zou eigenlijk zo'n kind moeten ontvoeren en het laten kennismaken met de feiten over hoe het nu werkelijk aan toegaat in de wereld en Noord-Korea.
quote:Je ziet, dat die kinderen niet met overtuiging de Waarheid preken, dat biedt hoop.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je zou eigenlijk zo'n kind moeten ontvoeren en het laten kennismaken met de feiten over hoe het nu werkelijk aan toegaat in de wereld en Noord-Korea.
quote:Het 'dagboek van Anne Frank' wordt ook enkel als een ziek indoctrinatie middel gebruikt.Echt schandalig.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:51 schreef tvlxd het volgende:[..]
Zeker, het is interessant, maar om te zien hoe zo'n volk wordt misbruikt en walgelijk wordt gehersenspoeld, zoals die kinderen, maakt mij woest. Echt waar. Dít vind ik erg, dit.
Tegen een oorlog zeg ik: ja.
quote:Hm, dat gaat veel slachtoffers eisen, maar je kon wel zien, vanuit die kinderen extrapolerend, dat het leger wel niet zo streng is als gedacht.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:00 schreef pberends het volgende:
Zieker dan ik dacht. Misschien nog zieker als ze echt de werkelijkheid lieten zien.Tegen een oorlog zeg ik: ja.
quote:Niet ingrijpen kost op lange termijn meer slachtoffers. Niet alleen in Noord-Korea zelf, maar misschien ook door de nucleaire ambities van Noord-Korea.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:01 schreef tvlxd het volgende:[..]
Hm, dat gaat veel slachtoffers eisen, maar je kon wel zien, vanuit die kinderen extrapolerend, dat het leger wel niet zo streng is als gedacht.
quote:Feit is dat het een enorm moeilijke beslissing wordt. Voor de presidentsverkiezingen in de VS zal er niks meer besloten worden of ondernomen worden. Wat daarna gebeurt hangt af of Bush herkozen wordt denk ik.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:03 schreef pberends het volgende:[..]
Niet ingrijpen kost op lange termijn meer slachtoffers. Niet alleen in Noord-Korea zelf, maar misschien ook door de nucleaire ambities van Noord-Korea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |