Welke feature dahaaan??
Nou, om in multiplayer samen te spelen, coop. Verdomme, de beste feature ooit in een game rammen ze eruit. Omdat het spel dan niet meer zou kloppen ofzoiets vanwege allemaal scripts enzo. Ik heb met Duke3d het spel al ongeveer 4x uitgepseeld met mijn broers, wat was dat tof. DAMN!!!!!!!
Balen dat multiplayer eruit is gehaald. Ook daar maakte ik vaak gebruik van. Wanneer komt het spel nu echt uit??
DOWNLOADEEEEUH!!
quote:beetje vaporware idd ...
Op maandag 03 september 2001 19:12 schreef Vision het volgende:
weten jullie waarom hij Duke Nukem 4ever heet? omdat het 4ever duurt voor hij uitkomt
Maar je kunt er vergif op innemen dat het echt een topspel word als hij uitkomt (duke nukem was ook verouderd toen hij uitkwam en dat roelde ook).
En het is idd jammer dat coop eruit is gehaald maar zolang dr maar multiplayer en een holoduke inzit ben ik tevreden ik zette in dat bioscooplevel namelijk altijd een holoduke achter de kassa (bij de wc) en daarna ergens verstoppin in de hoek en dan reactie's checken van je medespelers en lachen geblazen (en schieten natuurlijk).
Trouwens ik begin nu toch goede hoop te krijgen dat we voor 2002 duke4ever kunnen kopen aangezien de informatiestroom weer een beetje op gang begint te komen. Ook zit er in de gba versie van duke nukem een nieuwe vijand uit duke4ever als een soort preview. Die gba versie word zowieso wel cool het is een totaal nieuw avontuur behalve dat het veel bekende wapens en vijanden hebt (maar ook veel nieuwe van beiden en totaal nieuwe levels en 'storyline') en het moet 1 dezer dagen uitkomen
hier zijn wat screenshots:
edit: net nog effe dat e3 2001 filmpje van duke4 gedownload en het ziet er dan misschien uit alsof het al 1 jaar uit had moeten zijn, maar de gameplay roelt echt zo tie zien echt precies in duke nukem stijl.
[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 13-08-2002 14:06]
mijn nickname is verzonnen bij DukeNukem 3D Echt heel veel gespeeld over het netwerk toendertijd
De systeemeisen worden zwaar hoog, 1 ghz cpu is al te langzaam waarschijnlijk 2ghz gaat er meer op lijken.
Geforce 3 is minimaal en daaronder is niet meer mee te spelen.
De engine bestaat uit UT/utk3 code en custom code.
en het is nog steeds when it's done
En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
quote:Hahaha
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Tijn het volgende:
En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
quote:Ja hoor, wired.com reikt deze "prijs" ieder jaar uit: http://www.wired.com/news/culture/0,1284,57023,00.html
Op donderdag 16 januari 2003 13:24 schreef Frollo het volgende:[..]
Hahaha
Heb je geen linkje naar de organisatie die dit uitgeroepen heeft?
Check de details yourself Erg leuk iig.
quote:Tnx!
Op donderdag 16 januari 2003 13:35 schreef Tijn het volgende:
Ja hoor, wired.com reikt deze "prijs" ieder jaar uit: http://www.wired.com/news/culture/0,1284,57023,00.htmlCheck de details yourself
Erg leuk iig.
edit: Diablo II en Black & White scoorden in andere jaren ook hoog. Zo zie je maar dat het soms best de moeite waard is om te wachten...
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 16-01-2003 13:46]
quote:En stond ook in 2001 en 2000 al in de lijst
Op donderdag 16 januari 2003 13:41 schreef Frollo het volgende:[..]
Tnx!
Prima leesvoer ja, en Warcraft III werd inderdaad ook nog even genoemd
Trouwens Tijn
quote:
Op maandag 3 september 2001 19:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]beetje vaporware idd ...
quote:euh is is nog 0,0 promotie geweest voor de nieuwe duke
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Tijn het volgende:
Bij deze naar GAM.En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
de laatste screenshots zijn al weer 2 jaar oud.
Hoop ik...
aanmeldtquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:33 schreef mikando18 het volgende:
Als er 5000 users online zijn op http://www.shacknews.com/ laten ze meer zien van dnf
2 totaaaal verschillende games maat, maar moet wel zeggen dat de in 2000 indrukwekkende screens nu toch wel ERG standaard werk beginnen te worden... waarschijnlijk krijgt ie nog 1 update, Unreal Engine 3.0quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:19 schreef Djaser het volgende:
Het is ook gewoon echt hetGuns n'Roses - Chinese Democracy verhaal
Dukef4ever is ook begonnen als platform game met 3d look ergens in 1998, eigenlijk is het spel er dus al, Manhattem project.
Dat weet ik wel maar Duke Nukem Manhattem project is wel wat Dukef4ever oorspronkelijk ongeveer had moeten worden. En ja ze hebben het spel na eigen zeggen grafisch zwaar verbeterd, vandaar dat er ook geen screens meer op de site staan want die zijn niet relevant meer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
2 totaaaal verschillende games maat, maar moet wel zeggen dat de in 2000 indrukwekkende screens nu toch wel ERG standaard werk beginnen te worden... waarschijnlijk krijgt ie nog 1 update, Unreal Engine 3.0
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Duke 4 Ever zou gewoon een FPS moeten worden hoor, ik weet niet wat je uit je nek zwalkt... Manhattan Project was gewoon een zoethoudertje...
En ga je zelf maar eens wat beter in lichten de volgende keer.quote:Ik zwalk niet uit mijn nek, ik zeg niet dat het een platform spel gaat worden, maar dat dat het oorspronkelijke plan was. In FAQ staat dat het een andere game met dezelfde naam was, die gecanceled is maar dat is bullshit. De Dukef4ever uit 2000 bestaat ook niet meer want dat is ook totaal verandert.
1.5 - Wasn't 3D Realms once planning another game under the name Duke Nukem Forever?
Yes, the game now known as Duke Nukem Forever was originally referred to as Duke Nukem 4 in early 1997, while 3D Realms considered the idea of a new side scrolling Duke title which was referred to as Duke Nukem Forever. 3D Realms' George Broussard once described the original Duke Nukem Forever side-scroller as "a really cool 3D side-scroller like Donkey Kong Country."
Het leuke is dat dat idee niet verder kwam dan een aantal (gesloten) vergaderingen, dus sinds dag 1 dat Duke 4 evah in het nieuws is was het al een FPS...quote:Op zondag 25 april 2004 08:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
[..]
En ga je zelf maar eens wat beter in lichten de volgende keer.
Dan nog....quote:Op zondag 25 april 2004 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het leuke is dat dat idee niet verder kwam dan een aantal (gesloten) vergaderingen, dus sinds dag 1 dat Duke 4 evah in het nieuws is was het al een FPS...
Hij komt wel, ooitquote:Op zondag 25 april 2004 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Jadajadajada, maar het spel is er voorlopig nog niet...
Met het verschil dat Duke4 nu al een jaar of 8 op de planning staat en er nooit een speelbaar iets verschenen is.quote:Op zondag 25 april 2004 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Net als Stalker, HL2 en Doom3... Ooit...
niets op de E3quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:55 schreef RAM_ het volgende:
Volgens mij komt ie niet meer of ze moeten nu wat op de e3 gaan doen.
Bravo! Zo hoort dat bij echte vaporware.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:44 schreef Kamphuys het volgende:
Ik blijf erin geloven! Tegen beter weten in![]()
Toen Duke3D uitkwam was het ook al hopeloos verouderd, zeker in vergelijking met Quake, de grote concurrent. En toch was Duke minstens zo populair als Quake. (I aint afraid of no Quakequote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:44 schreef mschol het volgende:
tegen de tijd dat het spel uit komt is het jamerr genoeg hopeloos verouderd gok ik...
de droom!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Toen Duke3D uitkwam was het ook al hopeloos verouderd, zeker in vergelijking met Quake, de grote concurrent. En toch was Duke minstens zo populair als Quake. (I aint afraid of no Quake). Vergelijk de platte sprites tegen de uit polygonen opgebouwde tegenstanders uit Quake.
Toen Half-Life uitkwam was het ook al hopeloos verouderd (Quake-1 Engine), niemand die je daar over hoorde klagen. Als de gameplay net zo geweldig is als die van Duke3d TOEN was dan zal het me echt aan m'n reet roesten of het grafisch verouderd is of niet.
Engine is meerdere malen verandert dus dat gaat niet op.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:44 schreef mschol het volgende:
tegen de tijd dat het spel uit komt is het jamerr genoeg hopeloos verouderd gok ik...
Zoals ik al zei, ik blijf erin gelovenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de droom! :')
Ja, dat is dus de versie van de Duke4ever-soundtrack.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:48 schreef dapluiz het volgende:
Ik had laatst een of andere uitvoering door megadeath oid
Nog even afwachten dusquote:In the Take Two third quarter fiscal 2004 results conference call, it was revelead that Duke Nukem Forever is "using the DOOM 3 technology, which is finished".
nee menquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Duke is toch gecanceld
het zou me anders niks verbazen.. heb er al in tijden niks van gehoordquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee men
Er is al twee jaar geen nieuws meer over dus dan zou het wel eerder bekend zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou me anders niks verbazen.. heb er al in tijden niks van gehoord
gecanceld wegens geldgebrek zou het dan zijn...8)7
5 jaar ontwikkelen op UE 2.0 en dan ineens naar ID software?quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:51 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Nog even afwachten dus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
Dit topic is ook 4ever.
MyAT hè?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:19 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]hahaha
mensen voelen zich anders nog wel aangetrokken naar dit topic
Uit de Power Unlimited van september:quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Duke is toch gecanceld
Dus.....quote:Nou, wij zijn de lulligste niet en belden met een goede bekende die voor Take 2 werkt, en vroegen hoe het nou echt met die game zat.
Volgens de geruchten komt de game namelijk helemaal niet meer uit, maar Take 2 ontkent dit en zegt dat het spel begin 2005 in de winkels zal liggen. De baas van 3D realms, George Broussard, reageerde op die geruchten door te stellen dat de PR-mensen van Take 2 hun bek moeten houden en dat de game klaar is als ie af is.
Ik verwacht het niet in 2565. Februari.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:
Whehe zoals altijd dus. Wedden dat de game gewoon uit gaat komen wanneer dat het minst verwacht gaat worden.
t is net een enschede topic, die raken ook maar niet vol!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
Dit topic is ook 4ever.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:44 schreef mschol het volgende:
ik denk dat als hij in 2005 uitkomt dat ze quake 3 hebben gepajkt ewn alleen de modellen hebben aangepast (en een beetje ai hebben geschreven..)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
5 jaar ontwikkelen op UE 2.0 en dan ineens naar ID software?
quote:Actually the truth is each level of the game is going to be run by a different engine for every level. They want to raise the bar in the industry by making each level feel more fresh and different than the previous level...
Level 1 : Unreal Engine
Level 2 : Quake 2 Engine
Level 3 : Unreal Tournament Engine
Level 4 : Doom 3 Engine
Level 5 : Valve Source Engine
Level 6 : Unreal 3.0 Engine
Hmm...Thats why this game has taken so long.....
And the soap continues.....quote:Ken je de shooter Duke Nukem Forever, dat spel dat al zo lang in ontwikkeling is? De afgelopen 24 uur deed zich een merkwaardig incident voor rond het spel. Wat feiten vooraf. DNF werd in eerste instantie gemaakt met de engine van Quake II, maar ontwikkelaar 3D Realms stapte later over op de engine van Unreal, die vervolgens steeds werd vervangen door de nieuwere versies van die engine. Men schijnt gestopt te zijn bij de engine van UT2003 en die zou door 3D Realms vervolgens flink opgevoerd zijn. Ook handig om te weten; 3D Realms en uitgever Take Two Interactive kregen afgelopen jaar ruzie over de datum waarop het spel in de winkel zou komen. De twee bedrijven zijn nauwelijks nog "on speaking terms".
Des te opvallender dat de directeur van Take Two (Rich Roedel) in een bijeenkomst met de investeerders in de uitgever wist te melden dat 3D Realms voor hun shooter gebruik maken van de engine van Doom 3. Dat zou de derde switch zijn voor het spel en het zou niet alleen betekenen dat 3D Realms al het werk aan de engine van UT2003 weg gegooid zou hebben, maar ook dat men weer helemaal vooraf zou zijn begonnen met de ontwikkeling van het spel, ook al voor de derde keer.
Het blijkt dan ook een flagrante vergissing van Roedel. George Broussard, directeur van 3D Realms was zeer verbaasd over de uitlatingen van Roedel en doet ze af als onzin. Het spel wordt zoals eerder bekend gemaakt, nog steeds gemaakt met een engine die grofweg gebaseerd is op die van UT2003, maar die door 3D Realms sterk aangepast is. Zo zou men een compleet nieuwe rendering engine geschreven hebben, het deel van de programmatuur die alles in beeld brengt.
De toch al zo koele sfeer tussen ontwikkelaar en uitgever zal er door dit incident niet beter op geworden zijn. Het belangrijkste; nog steeds geen enkele indicatie over een datum waarop je Duke Nukem Forever in de winkel kunt verwachten.
Er is geen geldgebrek. 3D Realms ontwikkelt Duke 4 Ever gewoon voor de lol, meer als hobby. Daarom duurt het ook zo lang, er zit geen enkele druk achter. Ik geloof er nog steeds inquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou me anders niks verbazen.. heb er al in tijden niks van gehoord
gecanceld wegens geldgebrek zou het dan zijn...8)7
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
whehehe
quote:Verzin korte scènes voor da Duke
De directeur vraagt of mee wil denken met de makers van Duke Nukem Forever. Ze vragen of je korte scènes wil verzinnen waarin Pig Cops de straten onveilig maken.
Je zult het wellicht niet geloven, maar er wordt nog gewerkt aan Duke Nukem Forever. Men vraagt zelfs jou hulp. Op het forum van het spel doet directeur George Broussard van ontwikkelaar 3D realms een oproep. Hij zoekt ideeën voor korte achtergrondscènes. Vooral die waarin de illustere Pig Cops de straten van Las Vegas onveilig maken.
3D Realms wil korte scripted events laten gebeuren als je als Duke door Las Vegas loopt. Een Pig Cop die een agent van de EDF aan één voet optilt en eens flink door elkaar rammelt, zulk soort ideeën. De scène's mogen niet langer dan een seconde of 5 duren en er mogen slechts enkele acteurs bij betrokken zijn.
Broussard vraagt of je op het forum de scènes wil beschrijven, je hoeft ze verder niet op grafische manier uit werken.
Best een leuk idee maar als ze dan weer het spel over nieuw gaan maken heb je er niks aan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |