mocht er toevaillig vandaag weer een onder mijn schoen vindenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:11 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, leliehaantjes zijn iets heel anders. Een kleine rode tor. Bovenin het gewas.
Zelfs over veenmollen heb ik een topic geopend.
Volgende week gaan we weer LA's planten. Tulpen eruit, lelies erin. Foto's volgen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:31 schreef Tomfan het volgende:
Ga je wel nog eens een keer lelies doen of ?
Tja, ik teel die dingen pas voor de derde keer.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Het spijt me dwerg, maar na jaren van pellen, koppen, snijden en bossen kan ik ze niet meer luchten. Mijn voorkeur gaat uit naar zantedeschia's.
Dit keer planten we ze ook met de hand. Gaat een stuk sneller dan met zo'n schepje. De vorige keer hadden we een zomerteelt, toen was het de bedoeling dat er voldoende grond op de bol zat om uitdroging te voorkomen. Tenminste, dat is me verteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef Platina het volgende:
Ik werk momenteel in een leliekas, alleen wij doen de bollen met de hand in de grond (zonder schepje dus). Maar gelukkig ben ik vaak de aangeweze persoon om te snijden, en dan het liefst Salmon Pride. Heerlijke soort om mee te werken, dit in tegenstelling tot LA-hybriden en aziaten in het algemeen. brr vooral die witte, vreselijke soort is dat die bij ons vaak klein blijven.
Verder weet ik er niet veel van af hoor en doe gewoon wat me gevraagd word
En ik vind het leuk dat er mensen zijn die de moeite nemen om topics te lezen met meer dan vijf regels tekst. En er ook nog op reageren.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:05 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik vind de topics van Dwerg zo leukMeer !
Oh. Misschien moet ik die twee van mij dan ook maar buiten de kas houden.quote:Maar helaas, lelies komen er hier niet in. Ze zijn extreem giftig voor katten. Als ik een mooie bos bloemen met lelies erin krijg breng ik de lelies als leuk bosje naar de buurvrouw![]()
Ik ben ooit dit artikel tegengekomen en dat ik vond het op z'n minst nogal opvallend dat ze zó giftig zijn;quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef dwerg het volgende:
Oh. Misschien moet ik die twee van mij dan ook maar buiten de kas houden.Nouja, je buurvrouw zal er toch wel blij mee zijn.
Ja leuk !quote:De komende twee weken gaan er zo'n 110.000 roze lelies in van de soort Brindisi. Als ze boven de grond komen, maak ik wel wat foto's.
Ik ben er gewoon bijna een jaar stil van geweest.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef dwerg het volgende:
En ik begrijp dat ik zojuist onze kans op een lang en gelukkig leven samen heb vergooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |