-China
-Indonesie
-Amerika ( kant van Los Angeles/ Californie)
-Australie
Of dat ooit lukt
Jij?
en nog veel meer
de eerste 5 probeer ik komende zomer, misschien de 6e volgend jaar in de lente. En dan wil ik nog wel een tijdje naar Zuid-Amerika
De rest ben ik al geweest...
-edit: vind dit wel erg nutteloze topicvervuiling-
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 09-10-2003 13:41]
Nog een keer naar Australië
Nog een keer naar de VS
....en dan heb ik het wel zo'n beetje gezien denk ik....
Mooiste landen waar ik al geweest ben zijn Indonesie en Egypte.
quote:Jij gaat naar Irak of niet???
Op donderdag 9 oktober 2003 12:00 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuw Zeeland
de Galapacos eilanden...weet zo ff niet waarbij dat officieel hoort.Mooiste landen waar ik al geweest ben zijn Indonesie en Egypte.
quote:ja klopt, maar niet in mei maar in februari al hoorde ik vanmorge.
Op donderdag 9 oktober 2003 12:02 schreef gekketurk het volgende:[..]
Jij gaat naar Irak of niet???
Eigelijk wil ik alle landen die er maar zijn bezoeken...maar voorlopig richt ik me op deze landen...
enne verder:
- Italie
- Curacao
- Malta
- Canada
- Zweden
enne verder zie ik wel
Ik moet ook gewoon een keer door de rest van Azië trekken, China, Thailand...
Verder zou ik graag naar de Pacific willen, die eilandjes zoals Fiji, Hawaii, lijkt me erg mooi...
Amerika en Canada
Zuid Amerika: Mexico, Argentinië.
En wil ook zeker nog een keer naar Thailand. Lijkt me echt super mooi!
en niet te vergeten Curacao, Egypte en en.....aah
Okay da's wat veel he; ff nog hier een selectie dan;
- Zuid-Afrika
- Brazilie
- Australie (ben ik al wel eens reeds geweest)
[Dit bericht is gewijzigd door italia op 04-11-2003 22:19]
quote:De Galapagos eilanden zijn onderdeel van Equador.
Op donderdag 9 oktober 2003 12:00 schreef HAL9000S het volgende:
de Galapacos eilanden...weet zo ff niet waarbij dat officieel hoort.
arnout24, helemaal mee eens! De landen die nog nauwelijks (kunnen) worden bezocht.
Jemen is al weer een hele tijd herenigd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:44 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Guatamala
Zuid Jemen (Sanaa)
Mexico
Senegal
Rusland (kaukasus)
Zo lang kwijl ik al over de gedachte om ooit naar Jemen te gaan...quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Jemen is al weer een hele tijd herenigd.
In willekeurige volgorde;quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef k_man het volgende:
Waarom ga je niet dan? Het is erg de moeite waard.
Alleen Jemen bezoeken is puur praktisch gezien al haast niet te doen, maar groepsreizen erheen zijn niet zo overdreven duur hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:31 schreef Dual.Flipflop het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde;
Geld,
Tijd,
Reisgezelschap (verklaar me voor squarepants, maar vind ik het nogal uncool om als vrouw alleen naar islam land te reizen. Misschien vindt ik ooit een koopje "10 dagen hossende meute reis naar Jemen voor slechts E300.-").
Rusland -- Interessante cultuur en geschiedenis, veel natuur dat nog onontdekt is. Bijv Kamchatka met al zijn vulkanen. Lijkt me supermooi. Goed voor mijn Russischquote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
En waarom wil je naar die bepaalde landen?
Ja, je kunt blijven roepen dat het er niet bij hoort maar ondertussen wordt het al bijna 60 jaar door de Chinezen geregeerd. En nogmaals; ik had ook liever gezien dat het niet zo is maar helaas is de realiteit wel zo (en zo zijn er natuurlijk heel veel gebieden/ landen op aarde),quote:
Ow ja. Dan kun je je er maar beter bij neerleggen. Ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef WRDA6 het volgende:
[..]
Ja, je kunt blijven roepen dat het er niet bij hoort maar ondertussen wordt het al bijna 60 jaar door de Chinezen geregeerd. En nogmaals; ik had ook liever gezien dat het niet zo is maar helaas is de realiteit wel zo (en zo zijn er natuurlijk heel veel gebieden/ landen op aarde),
Dat moet je ze vertellen als je je visum aanvraagtquote:
Ik heb ook nergens gezegd dat ik me "erbij neer leg". Maar het is zo nu eenmaal op het moment en dan kun je dat wel blijven bestrijden maar dat is nutteloos en veranderd helemaal niks aan de situatie. Ik neem aan dat je toch wel snapt wat ik ermee bedoel?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ow ja. Dan kun je je er maar beter bij neerleggen. Ofzo.![]()
En waarom?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:10 schreef Shining_x het volgende:
Australië , Nieuw Zeeland, Brazalië (amazone) en Portugal
Volgens mij kan je het zo duur maken als je zelf wil. Qua accommodatie dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:18 schreef qwerty_x het volgende:
Frans Polynesië
schijnt heel erg mooi te zijn; ook erg duur trouwens
Oja, vergeten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef k_man het volgende:
Waarom?
Varadero?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Backdoorman het volgende:
een vriend van mij is overigens op Cuba geweest en die vond het niet al te spannend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |