Ik ben fan van India Arie, Nu wil ik graag weten of mensen haar muziek ook kennen.
Kussies Kaatje
quote:Ik vind het ronduit kut, maar dat werd toch niet gevraagd?
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:56 schreef chocolatemoeze het volgende:
vind het matig eerlijk gezegd..
[Dit bericht is gewijzigd door Angel_of_Dth op 04-10-2003 15:57]
quote:oh ja. Excuses, ik ken het.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik vind het ronduit kut, maar dat werd toch niet gevraagd?
quote:Ik vind haar 1e cd nog steeds de beste vooral Ready for Love is mijn favo nr.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Erg relaxte muziek, al vond ik dr laatste cd minder dan die ervoor... deed commercieler aan ..
quote:ik denk het wel
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:55 schreef Lief-visje het volgende:
Ik ben fan van India Arie, Nu wil ik graag weten of mensen haar muziek ook kennen.
quote:Haar 2e cd zitten iets meer up tempo liedjes.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de eerste (geloof ik?) CD van India.Arie: Acoustic Soul. Erg mooie CD, met veel mooie nummers.
Haar nieuwste CD ken ik niet, alleen de single Can I Walk With You. Dat is ook wel leuk.
er was een nummer van d'r wat ik supergaaf vond van d'r. Was deze lente een single van d'r geloof ik, maar geen hit geworden. Zoals geen een van haar nummers geloof ik.
Ze had toch ook een paar Grammy's gewonnen? dus volgensmij is ze niet zó onbekend....
quote:Dat is het enige nummer dat ik van haar ken maar vind ik dan wel heel erg mooi! De rest net zoiets??
Op zondag 5 oktober 2003 18:28 schreef timbob het volgende:
ik ken d'r wel, maar vind tot nu toe eigenlijk alleen Video een goed nummer...
quote:Ja haha . de 2e cd heeft meer up tempo nr's
Op zondag 5 oktober 2003 20:22 schreef snellejelle het volgende:[..]
Dat is het enige nummer dat ik van haar ken maar vind ik dan wel heel erg mooi! De rest net zoiets??
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:18 schreef somegirl het volgende:
ken ik ja....er was een nummer van d'r wat ik supergaaf vond van d'r. Was deze lente een single van d'r geloof ik, maar geen hit geworden. Zoals geen een van haar nummers geloof ik.
Ze had toch ook een paar Grammy's gewonnen? dus volgensmij is ze niet zó onbekend....
Can I walk with you was het nr dat ze hier deze lente heeft uitgebracht. In amerika heeft ze al meer nr's uitgebracht. Ze heeft idd grammy's gewonnen.
Idd dat ben ik helemaal met je eens !!quote:Op zaterdag 4 oktober 2003 23:04 schreef hams het volgende:
t is iig gelukkig beter dan de tantes die met de billen schudden. (al weet ik niet of t daar wel mee te vergelijken is.)
Ik vind al haar muziek eigenlijk wel goed maar mijn favo is " good man " ookal heeft ze dat nummer niet zelf geschreven. ( maar goed dit had ik dus ook al in mijn eigen geopende topic gemeldquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:25 schreef labello het volgende:
Ik vind The Truth een heel mooi nummer.
(zoals ik ook al in het eerder geopende topic over haar vermeld heb)
Het nummer heet: Radio of nee.... Videoquote:Op zondag 5 oktober 2003 19:18 schreef somegirl het volgende:
ken ik ja....
er was een nummer van d'r wat ik supergaaf vond van d'r. Was deze lente een single van d'r geloof ik, maar geen hit geworden. Zoals geen een van haar nummers geloof ik.
Ik vind van haar oude cd Ready for love het mooiste nr en van haar nieuwe cd is het Good man.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:13 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik vind al haar muziek eigenlijk wel goed maar mijn favo is " good man " ookal heeft ze dat nummer niet zelf geschreven. ( maar goed dit had ik dus ook al in mijn eigen geopende topic gemeld)
Doen hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:34 schreef hydraulix het volgende:
Helaas moet ik haar 2e cd nog kopen![]()
Heb je enig idee wanneer dat is?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:32 schreef beautiful_world het volgende:
Any way ik vind haar dus geweldig en ik kan niet wachten tot dat haar live/acoustic cd uit komt!!
Oeh! als ze optreed in Nederland wil ik er zeker naar toe!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb je enig idee wanneer dat is?
En optreden in Nederland ook iets van bekend..?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En optreden in Nederland ook iets van bekend..?
Dit kan nog heel lang duren. op de site staan nog steeds geen tour data's. dus het blijft gewoon afwachtenquote:
Ik draai der cd's iedere dag en het blijft lekkere muziekquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Interested' nu tien keer achter elkaar en hij is nog lekker!
Dat album is er toch nooit gekomen of heb ik iets gemist?quote:2/6/2004 8:13:00 AMIndia.Arie Recording A Live AlbumWe know her as the songstress, the Grammy award winner, and the natural sista who has supplied our music libraries with hit after hit. Ms. Arie is creatively busy in the studio recording a LIVE album with four new songs due to be released in 2004.
To read more about India.Arie's upcoming album pick up a copy of XXL's Hip-Hop Soul Magazine Spring 2004 issue.
Hier ook niemand die het gezien heeft?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef Cici het volgende:
Ach ja, ook dat.
Heeft iemand laatst zijn concert gezien die mtv uitzond?
John Legend die een paar nr's deed met india Arie.
Brown Skin van India Arie en Ordinary People.
En verder deed hij nog wat nr's.
Was geweldig.
Ik had die cd van stevie voor me broer gekocht maar heb hem eigenlijk meteen weer ingepikt voor het nr wat hij samen met india ariequote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Cici het volgende:
Zangeres India.Arie is terug!
Op 6 december ligt het nieuwste album, vermoedelijk getiteld 'India.Arie's Song', van neo-soul zangeres India.Arie in de winkels.
In 2001 bracht ze het met acht Grammy's genomineerde 'Acoustic Soul' uit, een album dat bij veel mensen vast en zeker in de kast staat en van haar de nieuwe Lauryn Hill maakte. Na haar tweede album, 'Voyage To India', werd het helaas erg stil rondom deze getalenteerde zangeres.
Maar nu is ze terug, en hoe! Haar lange, zwarte haren zijn inmiddels verdwenen en haar nieuwste single heet dan ook heel toepasselijk 'I Am Not My Hair', geïnspireerd door het gedicht Who I Am van Terri McPherson. Tegenover Billboard.com verklapt ze dat 'India.Arie's Song' een dubbel-album gaat worden: de eerste cd gaat over relaties, de tweede over liefde en politiek. Of het nummer 'Purify Me', afkomstig van de soundtrack van The Diary Of A Mad Black Woman ook op het nieuwe album komt te staan, weet India nog niet zeker. Wel is ze alvast te horen op het nieuwste album van Stevie Wonder, 'A Time 2 Love', dat inmiddels alweer een tijdje in de winkels ligt.
Oftewel, Mr. Google is je beste vriend
(Heb de nieuwe cd van Stevie al. Erg mooi, dat nr wat hij dus samen met India doet).
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand al reviews gespot van India's song.. ik ben zo benieuwd!
Ja, ik ook heb je der nieuwe singel al beluisterd op de site ??quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit maakt het alleen nog maar spannender allemaal.. ik heb hoge verwachtingen!
Welcome back TS!
Precies ben ik zeker met je eensquote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooie tekst vooral.. lekker spiritueel.. daarom houd ik van haar. Diepgang!
Ja, ik moest wel even wennen, maar eigenlijk is het heel erg goed weer..quote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Precies ben ik zeker met je eens
maar je vind het ook een goed nr ??
Ik kan je gelijk geven..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:29 schreef Lief-visje het volgende:
volgens mij word het alleen maar beter .........
ja !! hihiquote:Op maandag 26 december 2005 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kan je gelijk geven..
duidt 'visje' op je geloofsovertuiging?
Iemand die gelooft en daar trots op is.. en ook nog een goede muzieksmaak heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef Lief-visje het volgende:
hahaha wat versta jij dan onder de ideale vrouw ? Iemand die india arie muziek helemaal geweldig vind ?
Mag niet zomaar met vreemde mensen meequote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, als ze komt optreden, gaan we samen hè?
Ok, dan niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef Lief-visje het volgende:
geld doneren haha zo kan je het beluisteren
ja ik heb msn maar dat geef ik niet zo
[afbeelding]
Als je op dat plaatje drukt en dan op het kopje rechtsonder dan krijg je een lijst die je in moet vullenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, dan niet.
Hoe kun je vanuit Nederland geld doneren dan?
Wat was wel je bedoeling dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef Lief-visje het volgende:
Nou omdat je zei oke dan niet kwam bij mij over alsof je een beetje op je teentje was getrapt. Maar gelukkig niet !! want das nou ook niet mijn bedoeling
heb der geen bedoeling meequote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat was wel je bedoeling dan?
Het betreffende nr staat op de nieuwe cd van Stevie.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef Lief-visje het volgende:
CONGRATULATIONS!! INDIA.ARIE receives 12th career GRAMMY nomination for Best POP collaboration with Vocals with STEVIE WONDER for title track of Stevie’s album “A Time To Love.” She has previously won 2 Grammy Awards. The Grammys air LIVE on February 8, 2006
India is weer genomineerd !!
Heb je die cd niet eens HELEMAAL beluisterd !! Schandaligquote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef Cici het volgende:
[..]
Het betreffende nr staat op de nieuwe cd van Stevie.
Heb het nog niet helemaal beluisterd.
Maar de cd heb ik wel.
(Tuurlijk, als mega Stevie fan)
Ik vind haar nr OVER Stevie erg mooi.
Cool.. en volgend jaar weer naar aanleiding van het nieuwe album.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef Lief-visje het volgende:
CONGRATULATIONS!! INDIA.ARIE receives 12th career GRAMMY nomination for Best POP collaboration with Vocals with STEVIE WONDER for title track of Stevie’s album “A Time To Love.” She has previously won 2 Grammy Awards. The Grammys air LIVE on February 8, 2006
India is weer genomineerd !!
Zeker wel, alleen dat nr nou net niet helemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:48 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Heb je die cd niet eens HELEMAAL beluisterd !! Schandaligdat zou ik maar snel doen als ik jou was als echte stievie fan zou je dat allang gedaan moeten hebben ( zoals ik )
het nr over stievie is idd ook erg mooi
Hey.. je bent een onwijze lieverd.. maar het is echt goed als je je poriën open zet voor andere geluiden.. altijd en overal.. er zat echt een opbouw in, veel gelijkenissen.. en prachtige levensverhalen.. wat ik net al zei.. de uitzending over Sam Cooke heeft echt indruk op me gemaakt, daarna luister je toch heel anders naar zijn muziek.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Cici het volgende:
Nog nooit gezien, dat programma.
Maar Stevie komt, en dat is het enige wat me interesseerd
ze mag dan nog niet legendarisch zijn maar lees de titel goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. nou, zo legendarisch is ze nog net niet. Misschien over dertig jaar.
Misschien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
ze mag dan nog niet legendarisch zijn maar lees de titel goed
Trouwens, a.s. dinsdag, 20:25 op Ned 3.
Het uur van de wolf, Soul, Stevie Wonder en de nieuwe generatie.
nieuwe generatie daar valt zij toch onder of niet '?
jij ook en de rest die gaat kijken ofcourse !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anyway.. veel kijkplezier zometeen..
India is a good girl..
Bedankt! Oe.. spannend..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
jij ook en de rest die gaat kijken ofcourse !
Nou, dat vond ik dus geen ene fuck aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt! Oe.. spannend..
De aankondiging dekte de lading niet helemaal nee.. ik vond James Brown wel tof, wist niet dat hij ook in zekere zin politieke statements gemaakt heeft. Hij is natuurlijk ook een voorbeeld geweest voor Michael Jackson, van wie ik ook een groot liefhebber ben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik dus geen ene fuck aan.
Van de 50 minuten, maar 2 minuten Stevie Wonder.![]()
Waardeloos.
Ik vind James Brown enzo dus helemaal nix aan.
Vooral George Clinton niet, wat een mafkees![]()
Maar voor de rest vond ik het wel een leuke uitzending hoor. India arie is niet funky maar haar muziek valt onder neo soul .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De aankondiging dekte de lading niet helemaal nee.. ik vond James Brown wel tof, wist niet dat hij ook in zekere zin politieke statements gemaakt heeft. Hij is natuurlijk ook een voorbeeld geweest voor Michael Jackson, van wie ik ook een groot liefhebber ben.
Sly & The Family Stone en George Clinton, dat hoeft voor mij ook allemaal niet zo.. maar ze hebben baanbrekende dingen gedaan.
Ontopic: hoe funky vinden we India.Arie? Ik denk niet dat die term op haar van toepassing is.
Het was een van de mindere uitzendingen in de reeks vind ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:18 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Maar voor de rest vond ik het wel een leuke uitzending hoor. India arie is niet funky maar haar muziek valt onder neo soul .
Dat is a.s. zondag toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:32 schreef Lief-visje het volgende:
India mag optreden met stevie wonder,joss stone en john legend tijdens de super bowl
'quote:Op zondag 5 februari 2006 05:12 schreef Cici het volgende:
SBS 6 om 00:00.
Het punt is: wanneer moet je dan precies kijken?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:49 schreef Cici het volgende:
Ik kijk alleen omdat ..... nou je weet wel optreed. 2 je weet wels.
Nieuwste nr van stevie en super stitionquote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben in slaap gevallen.. welke nummers deden ze?
Dat vind ik echt lief! Superstition is mijn favoriete nummer van Stevie.. ennuh.. John Legend, was hij ook in de buurt?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Nieuwste nr van stevie en super stition
Ik heb het anders nog wel op videoband staan voor je
(videoband ouderwets)
Ja die was ook nog in de buurt maar die hoorde je haast niet ahaahquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lief! Superstition is mijn favoriete nummer van Stevie.. ennuh.. John Legend, was hij ook in de buurt?
Ik heb nog wel een video hoor.. zou echt super zijn. Uitzending wordt niet herhaald neem ik aan?
En hoe heet dat nieuwe nummer van Stevie ook weer?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja die was ook nog in de buurt maar die hoorde je haast niet ahaah
denk niet dat het herhaalt word jammer genoeg
Kom er zo 1 2 drie niet opquote:Op maandag 6 februari 2006 21:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En hoe heet dat nieuwe nummer van Stevie ook weer?
Zou ik die video eens kunnen zien?![]()
ja die ja maar daar deden ze volgens mij de eerste 2 zinnen van en daarna was het klaar denk dat het 2 min duurde het gehele optredenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
A Time To Love?
Als het goed is wel maar als het goed is staat deze zowiezo al op cd want het is een soundtrack van de film diary of a mad black womenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Komt "Purify Me" op het nieuwe album eigenlijk?
hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand zei wat over m'n haar.. Ik heb m'n haar gemillimeterd.
Ik heb haar 'I am not my hair' gestuurd via de mail.
Ja, ze vindt me lief.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
hahaen heb je al antwoord gehad ?
aaaaah dat is echt schattig !!quote:
India brengt de boodschap over.. wat een vrouw..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
aaaaah dat is echt schattig !!![]()
oke....quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo bijzonder is 'ie nu ook weer niet..
Op de site?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef Lief-visje het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik de clip van Ready for love helemaal kan zien ?
staat er niet opquote:
Hm.. dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:56 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
staat er niet open downloaden lukt niet op de 1 of andere manier
Nieuwe cd komt op 14 maart uit dacht ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:37 schreef OMG het volgende:
Aangezien ik geen tijd en/of zin heb om jullie hele conversatie te lezen (), waar staat er ergens wanneer haar nieuwe album uitkomt?
..niet zo goed..? Hm.. ik zal heel blij zijn als het album gemiddeld dat niveau haalt.. vind het wel een lekker nummer, goede tekst ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef beautiful_world het volgende:
De release datum is alweer verschoven.. naar de lente.. dus ik denk dat we nog ff geduld moeten hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik de eerste single Not my Hair eigenlijk niet zo goed vindt
Iedereen heeft zo wel zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef beautiful_world het volgende:
De release datum is alweer verschoven.. naar de lente.. dus ik denk dat we nog ff geduld moeten hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik de eerste single Not my Hair eigenlijk niet zo goed vindt
Wow.. kun je wat vertellen over waar en hoe die concerten waren?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef beautiful_world het volgende:
Begrijp me niet verkeerd.. want ik vind India.Arie geweldig. Kan ook echt niet wachten op haar nieuwe album. Alleen de single vindt ik persoonlijk te veel op Video lijken... ik denk dat ik er gewoon te veel van had verwacht. Hoop ook echt dat ze weer naar Nederland komt voor een concert.. dat zou dan me derde alweer worden!!!
Ik heb geen andere data's meer gehoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
14 Maart komt 'ie nog steeds uit in Nederland, klopt dat?
Spannend! Ik heb bij toeval dan een afspraak met een ex van me waarmee ik altijd India.Arie luisterde.. mooi hoe dingen soms lopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik heb geen andere data's meer gehoord.
Dus ik denk dat 14 maart de cd gewoon uitkomt.![]()
Misschien komen jullie dan wel weer bij elkaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Spannend! Ik heb bij toeval dan een afspraak met een ex van me waarmee ik altijd India.Arie luisterde.. mooi hoe dingen soms lopen.
Uhh.. nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:22 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Misschien komen jullie dan wel weer bij elkaar
Heb je ook al een tracklist?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Lief-visje het volgende:
waarschijnlijk gaat haar cd india 's song heten
helaas nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb je ook al een tracklist?
je hebt het goed gelezen testimony vol 1 life & relationship.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Op die cover staat een andere titel, iets over testimony.. wat maak je daarvan?
Is die release wereldwijd dan 14 maart of is het in de VS al uit?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:07 schreef Lief-visje het volgende:
Misschien wil men die niet vrij geven.
Als het goed is wereldwijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is die release wereldwijd dan 14 maart of is het in de VS al uit?
Ze heeft ook geen promotie nodig natuurlijk, maar een beetje commercieler denken mag best.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef Lief-visje het volgende:
maar toen india's vorige cd's uitkwamen heb ik ook geen promotie dingen gezien
visje hoopt nog steeds dat het 14 maart is
quote:India.Arie komt terug op 6 december
Op 6 december ligt het nieuwste album, vermoedelijk getiteld India.Arie's Song, van neo-soul zangeres India.Arie in de winkels. In 2001 bracht ze het met acht Grammy's genomineerde Acoustic Soul uit, een album dat bij veel mensen vast en zeker in de kast staat en van haar de nieuwe Lauryn Hill maakte. Na haar tweede album, Voyage To India, werd het helaas erg stil rondom deze getalenteerde zangeres.
Maar nu is ze terug, en hoe! Haar lange, zwarte haren zijn inmiddels verdwenen en haar nieuwste single heet dan ook heel toepasselijk I Am Not My Hair, geïnspireerd door het gedicht Who I Am van Terri McPherson. Tegenover Billboard.com verklapt ze dat India.Arie's Song een dubbel-album gaat worden: de eerste cd gaat over relaties, de tweede over liefde en politiek. Of het nummer Purify Me, afkomstig van de soundtrack van The Diary Of A Mad Black Woman ook op het nieuwe album komt te staan, weet India nog niet zeker. Wel is ze alvast te horen op het nieuwste album van Stevie Wonder, A Time 2 Love, dat inmiddels alweer een tijdje in de winkels ligt.
Benieuwd geworden naar deze bijzondere maar relatief onbekende zangeres? Luister dan hier naar I Am Not My Hair, de eerste single van India's nieuwste album India.Arie's Song, dat op 6 december in de winkels zal liggen. Stay tuned voor meer informatie en soundfiles!
Wat een topickiller ben jij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga nog steeds uit van volgende week dinsdag hoor. Lente begint volgens Beau van Erven Dorens op 1 maart.
It's a gift. Ik houd ze juist in leven en jij noemt me een killer. Het glas is halfvol, mijn waarde.quote:
Er wordt na jou niet meer gepost, dus zit er geen leven meer in.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
It's a gift. Ik houd ze juist in leven en jij noemt me een killer. Het glas is halfvol, mijn waarde.
Je zou een zwakke rechercheur zijn. Daarnaast ga je al twee posts keihard offtopic..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er wordt na jou niet meer gepost, dus zit er geen leven meer in.
Mja, topics volspammen tot 300 posts is wel erg ontopic natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zou een zwakke rechercheur zijn. Daarnaast ga je al twee posts keihard offtopic..
We kunnen het topic ook even off-topic samen volspammen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat heeft weer met orde en netheid te maken. Als je verder nog iets hebt: m'n mailadres staat in m'n profiel. Dan kan het hier weer over India.Arie gaan.
Genoteerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:57 schreef Lief-visje het volgende:
NIEUWE DATUM :
27 JUNI ligt de cd in de winkel met de titel Testimony : vol 1 life & relationship
![]()
Oh heb ik dat gezegd? Mail me even.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef Lief-visje het volgende:
http://www.umrg.com/artist.aspx?aid=426
Stanley die dvd was toch niet meer nodig?
Terug gemaild.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh heb ik dat gezegd? Mail me even.
Wat vinden jullie van de clip Purify me ?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef Lief-visje het volgende:
http://www.umrg.com/artist.aspx?aid=426
en dan op video & downloads klikken
op deze site kan je de videoclip Purify me zien !!
Stanley die dvd was toch niet meer nodig?
Ik krijg het plaatje niet gekopieerdquote:Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je 'm ook hier plaatsen?
Inderdaad duurt iedere keer zo lang !quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goeie vraag.. ze maakt het wel spannend op deze manier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |