Dat album is er toch nooit gekomen of heb ik iets gemist?quote:2/6/2004 8:13:00 AMIndia.Arie Recording A Live AlbumWe know her as the songstress, the Grammy award winner, and the natural sista who has supplied our music libraries with hit after hit. Ms. Arie is creatively busy in the studio recording a LIVE album with four new songs due to be released in 2004.
To read more about India.Arie's upcoming album pick up a copy of XXL's Hip-Hop Soul Magazine Spring 2004 issue.
Hier ook niemand die het gezien heeft?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef Cici het volgende:
Ach ja, ook dat.
Heeft iemand laatst zijn concert gezien die mtv uitzond?
John Legend die een paar nr's deed met india Arie.
Brown Skin van India Arie en Ordinary People.
En verder deed hij nog wat nr's.
Was geweldig.
Ik had die cd van stevie voor me broer gekocht maar heb hem eigenlijk meteen weer ingepikt voor het nr wat hij samen met india ariequote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef Cici het volgende:
Zangeres India.Arie is terug!
Op 6 december ligt het nieuwste album, vermoedelijk getiteld 'India.Arie's Song', van neo-soul zangeres India.Arie in de winkels.
In 2001 bracht ze het met acht Grammy's genomineerde 'Acoustic Soul' uit, een album dat bij veel mensen vast en zeker in de kast staat en van haar de nieuwe Lauryn Hill maakte. Na haar tweede album, 'Voyage To India', werd het helaas erg stil rondom deze getalenteerde zangeres.
Maar nu is ze terug, en hoe! Haar lange, zwarte haren zijn inmiddels verdwenen en haar nieuwste single heet dan ook heel toepasselijk 'I Am Not My Hair', geïnspireerd door het gedicht Who I Am van Terri McPherson. Tegenover Billboard.com verklapt ze dat 'India.Arie's Song' een dubbel-album gaat worden: de eerste cd gaat over relaties, de tweede over liefde en politiek. Of het nummer 'Purify Me', afkomstig van de soundtrack van The Diary Of A Mad Black Woman ook op het nieuwe album komt te staan, weet India nog niet zeker. Wel is ze alvast te horen op het nieuwste album van Stevie Wonder, 'A Time 2 Love', dat inmiddels alweer een tijdje in de winkels ligt.
Oftewel, Mr. Google is je beste vriend
(Heb de nieuwe cd van Stevie al. Erg mooi, dat nr wat hij dus samen met India doet).
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand al reviews gespot van India's song.. ik ben zo benieuwd!
Ja, ik ook heb je der nieuwe singel al beluisterd op de site ??quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit maakt het alleen nog maar spannender allemaal.. ik heb hoge verwachtingen!
Welcome back TS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |