Ze heeft ook geen promotie nodig natuurlijk, maar een beetje commercieler denken mag best.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef Lief-visje het volgende:
maar toen india's vorige cd's uitkwamen heb ik ook geen promotie dingen gezien
visje hoopt nog steeds dat het 14 maart is
quote:India.Arie komt terug op 6 december
Op 6 december ligt het nieuwste album, vermoedelijk getiteld India.Arie's Song, van neo-soul zangeres India.Arie in de winkels. In 2001 bracht ze het met acht Grammy's genomineerde Acoustic Soul uit, een album dat bij veel mensen vast en zeker in de kast staat en van haar de nieuwe Lauryn Hill maakte. Na haar tweede album, Voyage To India, werd het helaas erg stil rondom deze getalenteerde zangeres.
Maar nu is ze terug, en hoe! Haar lange, zwarte haren zijn inmiddels verdwenen en haar nieuwste single heet dan ook heel toepasselijk I Am Not My Hair, geïnspireerd door het gedicht Who I Am van Terri McPherson. Tegenover Billboard.com verklapt ze dat India.Arie's Song een dubbel-album gaat worden: de eerste cd gaat over relaties, de tweede over liefde en politiek. Of het nummer Purify Me, afkomstig van de soundtrack van The Diary Of A Mad Black Woman ook op het nieuwe album komt te staan, weet India nog niet zeker. Wel is ze alvast te horen op het nieuwste album van Stevie Wonder, A Time 2 Love, dat inmiddels alweer een tijdje in de winkels ligt.
Benieuwd geworden naar deze bijzondere maar relatief onbekende zangeres? Luister dan hier naar I Am Not My Hair, de eerste single van India's nieuwste album India.Arie's Song, dat op 6 december in de winkels zal liggen. Stay tuned voor meer informatie en soundfiles!
Wat een topickiller ben jij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga nog steeds uit van volgende week dinsdag hoor. Lente begint volgens Beau van Erven Dorens op 1 maart.
It's a gift. Ik houd ze juist in leven en jij noemt me een killer. Het glas is halfvol, mijn waarde.quote:
Er wordt na jou niet meer gepost, dus zit er geen leven meer in.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
It's a gift. Ik houd ze juist in leven en jij noemt me een killer. Het glas is halfvol, mijn waarde.
Je zou een zwakke rechercheur zijn. Daarnaast ga je al twee posts keihard offtopic..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er wordt na jou niet meer gepost, dus zit er geen leven meer in.
Mja, topics volspammen tot 300 posts is wel erg ontopic natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zou een zwakke rechercheur zijn. Daarnaast ga je al twee posts keihard offtopic..
We kunnen het topic ook even off-topic samen volspammen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat heeft weer met orde en netheid te maken. Als je verder nog iets hebt: m'n mailadres staat in m'n profiel. Dan kan het hier weer over India.Arie gaan.
Genoteerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:57 schreef Lief-visje het volgende:
NIEUWE DATUM :
27 JUNI ligt de cd in de winkel met de titel Testimony : vol 1 life & relationship
![]()
Oh heb ik dat gezegd? Mail me even.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef Lief-visje het volgende:
http://www.umrg.com/artist.aspx?aid=426
Stanley die dvd was toch niet meer nodig?
Terug gemaild.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh heb ik dat gezegd? Mail me even.
Wat vinden jullie van de clip Purify me ?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef Lief-visje het volgende:
http://www.umrg.com/artist.aspx?aid=426
en dan op video & downloads klikken
op deze site kan je de videoclip Purify me zien !!
Stanley die dvd was toch niet meer nodig?
Ik krijg het plaatje niet gekopieerdquote:Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je 'm ook hier plaatsen?
Inderdaad duurt iedere keer zo lang !quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goeie vraag.. ze maakt het wel spannend op deze manier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |