quote:En ik doe nog wel zo m'n best...
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:56 schreef pberends het volgende:[..]
Al dagen niet meer gereageerd in dit topic
![]()
![]()
een record... sinds Wile weg is, zijn er vaak stiltes in dit topic
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:25 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je lult uit je nek... [afbeelding]
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:57 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En ik doe nog wel zo m'n best...
[..]
hoor
wtf is het?
quote:Grimm?
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:13 schreef pberends het volgende:
De sage van Hazelnoots bos.wtf is het?
quote:Ik heb geprobeerd het topic naar grote politieke hoogte te brengen.
quote:Geen idee, maar ik moest hem openhouden van mijn vriendin. Zij vond het wel een origineel topic tussen al die afgezaagde politieke discussies.
quote:No Nick is de Anthony Godett van POL?
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:46 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Geen idee, maar ik moest hem openhouden van mijn vriendin. Zij vond het wel een origineel topic tussen al die afgezaagde politieke discussies.
quote:Zoals zo vaak in de politiek is de echte mod de vrouw van de mod!
Geen idee, maar ik moest hem openhouden van mijn vriendin. Zij vond het wel een origineel topic tussen al die afgezaagde politieke discussies.
quote:NoNick is eigenlijk een ubermodje begrijp ik
quote:De mod in black. Ze is ook geheim adviseur van FA Cynix...
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:34 schreef SCH het volgende:[..]
NoNick is eigenlijk een ubermodje begrijp ik
![]()
![]()
quote:Ze is feitelijk gewoon de AIVD van POL (hopelijk van een iets hoger niveau)
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:38 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De mod in black. Ze is ook geheim adviseur van FA Cynix...
Maar doe 'r de groeten - en zeg dat ze niet meer met JM over me moet roddelen.
quote:Groetjes terug hoor
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:41 schreef SCH het volgende:[..]
Maar doe 'r de groeten - en zeg dat ze niet meer met JM over me moet roddelen.
ja das lastig.. je bent zo'n geliefd roddelonderwerp van ons
quote:Ach ja, valse nichtjes onder elkaar
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:43 schreef No Nick het volgende:
ja das lastig.. je bent zo'n geliefd roddelonderwerp van ons
Ik blijf moeite houden met je username, dat moet je me maar niet euvel duiden. Kun je er niet YesNick van maken, jij snap?
quote:Idd. Ik vind dat je vrouwtje een ban moet hebben
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:49 schreef Kozzmic het volgende:
Kunnen jullie die slowchat niet in Hools ofzo voortzetten??
weet je dat je mooit bent als je boos kijkt Kozzmic
quote:BANAANVRAAG!!!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:56 schreef SCH het volgende:[..]
Idd. Ik vind dat je vrouwtje een ban moet hebben
. t Is een schande en een duidelijk geval van uitlokking
quote:Hij mooit altijd hoor
weet je dat je mooit bent als je boos kijkt Kozzmic
Owja, ontopic.. die moderatie hier is geweeeeldig hoor
quote:Wat hebben bananen er nou weer mee te maken?
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:59 schreef No Nick het volgende:
BANAANVRAAG!!!!
U gaat door voor de banaan-vraag....
quote:Ik heb dit inderdaad al herhaaldelijk aangekaart bij de FA's, maar ze willen niet...
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:56 schreef SCH het volgende:[..]
Idd. Ik vind dat je vrouwtje een ban moet hebben
. t Is een schande en een duidelijk geval van uitlokking
Als mod heb je geen enkele macht op Fok!. Ja, je kan een topicje sluiten of een reactie verwijderen, maar that's all....
Het blijkt dat sommige mensen geen humor hebben.
quote:Dat is dan hun probleem...
Op zondag 19 oktober 2003 14:39 schreef Sidekick het volgende:
Het blijkt dat sommige mensen geen humor hebben.
quote:Pas je je eigen ban-request ook nog ff aan?
Op zondag 19 oktober 2003 15:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
Kabinet pakt VUT hard aanrelkloon?
quote:Daar heb je gelijk in.
Op zondag 19 oktober 2003 15:10 schreef Kozzmic het volgende:Dat is dan hun probleem...
quote:Is dat nodig?
Op zondag 19 oktober 2003 15:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Pas je je eigen ban-request ook nog ff aan?
quote:Domme reacties kan ik niet verbieden.
Op zondag 19 oktober 2003 15:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
Kabinet pakt VUT hard aanrelkloon?
En of het een kloon is weet ik niet, modjes kunnen dat niet tsjekken.
quote:Dan ga je toch even naar de kloontjes-uitdraai-machine van Cynix.
Op zondag 19 oktober 2003 15:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En of het een kloon is weet ik niet, modjes kunnen dat niet tsjekken.
quote:Ik wil ook wel helpen als je een kloon nodig hebt.
Op zondag 19 oktober 2003 18:38 schreef schatje het volgende:[..]
Dan ga je toch even naar de kloontjes-uitdraai-machine van Cynix.
omg, echt ziek. Ik ging het lezen toen het nog open was, ik wilde inhoudelijk reageren omdat het best een goede 'column' was, maar toen was ie gesloten
quote:LOL
Op maandag 20 oktober 2003 00:15 schreef pberends het volgende:
Nederland(ers) schijnheiliger?omg, echt ziek. Ik ging het lezen toen het nog open was, ik wilde inhoudelijk reageren omdat het best een goede 'column' was, maar toen was ie gesloten
![]()
quote:De manier waarop je op jezelf reageert doet me vermoeden dat je een 'door meerdere users bediende kloon' bent, of aan MPS leidt.
Op maandag 20 oktober 2003 10:17 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
Anyway, de discussie was bagger, maar als jij er in tegenstelling tot de users in het bewuste topic wel iets inhoudelijks aan toe te voegen hebt mag je dat hier nog wel melden. Ten eerste ben ik wel benieuwd naar die inhoudelijke reactie, ten tweede kan ik dan bekijken of die reactie een heropening van het topic rechtvaardigt.
quote:Een kleine opmerking dat iets boven de pet van SCH gaat. Misschien niet de meest erge belediging maar ik probeer heen en weer geflame in de kiem te smoren. Daarvoor heb ik ook al wat op de persoon af opmerkingen verwijdert. Het is niet aardig, niet nodig en je komt met goede punten. Dan zou het zonde zijn als het topic dicht moet vanwegen geflame. Toch?
Op maandag 20 oktober 2003 13:43 schreef sjun het volgende:
Sizzler, welke opmerking voorzie jij van het etiket denigrerend?
quote:"Komt je beter uit he.
Op maandag 20 oktober 2003 14:07 schreef SCH het volgende:
Sizzler, je slaat door in dat NR topic volgens mij. Je haalt een relevante opmerking van mij weg met de nietszeggende opmerking: niet doen. Zet je die even terug?
Is dat een relevante opmerking?
quote:Ja tuurlijk. Hij zegt dat hij het onderzoek van Deuze als waarheid wil blijven zien terwijl dat een momentopname is, en het rapportje wordt telkens weer aangehaald door mensen uit voornamelijk rechtse kringen om aan te tonen dat de journalistiek links is. Dat komt ze dus goed uit.
Op maandag 20 oktober 2003 14:51 schreef sizzler het volgende:[..]
"Komt je beter uit he.
Echt dom ritueel geleuter is dat, een momentopname waar rechts nederland nog jaren op klaar blijft komen. Prima hoor "Is dat een relevante opmerking?
quote:Ja, maar dat was na mijn verzoek het nog enigzins ontopic te houden. Je reactie ging over de vraag of journalisten links zijn, maar dat staat los van de discussie of NR al dan niet extreem is. En je oorspronkelijke reactie zou eerder geflame uitlokken. Zoals je het nu formuleert nodigt het meer uit voor een discussie. Maar dan nog een offtopicdiscussie.
Op maandag 20 oktober 2003 14:55 schreef SCH het volgende:[..]
Ja tuurlijk. Hij zegt dat hij het onderzoek van Deuze als waarheid wil blijven zien terwijl dat een momentopname is, en het rapportje wordt telkens weer aangehaald door mensen uit voornamelijk rechtse kringen om aan te tonen dat de journalistiek links is. Dat komt ze dus goed uit.
Als ik zeg uit de praktijk te weten dat de feitelijke verhoudingen op de redacties van Journaal en DHVD nogal anders liggen, is dat ineens niks waard. Een relevante opmerking dus!!!
quote:Ik denk dat je SCH tekort doet maar ik waardeer je moeite op topics open te houden.
Op maandag 20 oktober 2003 14:49 schreef sizzler het volgende:[..]
Een kleine opmerking dat iets boven de pet van SCH gaat. Misschien niet de meest erge belediging maar ik probeer heen en weer geflame in de kiem te smoren. Daarvoor heb ik ook al wat op de persoon af opmerkingen verwijdert. Het is niet aardig, niet nodig en je komt met goede punten. Dan zou het zonde zijn als het topic dicht moet vanwegen geflame. Toch?
quote:Dan vind ik het jammer dat je zo selectief modereert en verwijdert en de opmerkingen van Roloff nu nog wel te lezen zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 15:20 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja, maar dat was na mijn verzoek het nog enigzins ontopic te houden. Je reactie ging over de vraag of journalisten links zijn, maar dat staat los van de discussie of NR al dan niet extreem is. En je oorspronkelijke reactie zou eerder geflame uitlokken. Zoals je het nu formuleert nodigt het meer uit voor een discussie. Maar dan nog een offtopicdiscussie.
quote:Nee, die reactie plaatste ik omdat er nog geen modje had gereageerd
Op maandag 20 oktober 2003 11:35 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De manier waarop je op jezelf reageert doet me vermoeden dat je een 'door meerdere users bediende kloon' bent, of aan MPS leidt.
Anyway, de discussie was bagger, maar als jij er in tegenstelling tot de users in het bewuste topic wel iets inhoudelijks aan toe te voegen hebt mag je dat hier nog wel melden. Ten eerste ben ik wel benieuwd naar die inhoudelijke reactie, ten tweede kan ik dan bekijken of die reactie een heropening van het topic rechtvaardigt.
Meesterlijk topic, het ging mij om de grap dat het huwelijk een groot ritueel is. Tuurlijk is het huwelijk een ritueel
quote:Hehe, ik zie wel een link naar rituelen in de Tweede Kamer, maar verder is het niet echt eenPOL-topic. Vandaar mijn verplaatsing. Probeer aub in de openingspost een link naar de politiek te leggen anders wil het nogwel eens offtopic gaan en dan past de discussie niet meer in POL.
Op maandag 20 oktober 2003 16:33 schreef pberends het volgende:
Het huwelijk 'is één groot ritueel'Meesterlijk topic, het ging mij om de grap dat het huwelijk een groot ritueel is. Tuurlijk is het huwelijk een ritueel
![]()
![]()
quote:Ik vond het wel een heerlijke onzin-statement. Ik snap nu de kick van Nawijn wel waarom hij dat vaak deed.
Op maandag 20 oktober 2003 16:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Hehe, ik zie wel een link naar rituelen in de Tweede Kamer, maar verder is het niet echt eenPOL-topic. Vandaar mijn verplaatsing. Probeer aub in de openingspost een link naar de politiek te leggen anders wil het nogwel eens offtopic gaan en dan past de discussie niet meer in POL.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:40 schreef pberends het volgende:[..]
Ik vond het wel een heerlijke onzin-statement. Ik snap nu de kick van Nawijn wel waarom hij dat vaak deed.
Als je ooit de politiek ingaat heb je in ieder geval mijn stem al!
De discussie wordt nu al afgekapt en onmogelijk gemaakt door mensen als Sjun en Herastratos die op de man spelen en de TS belachelijk maken.
quote:SCH, lees eens goed waar de TS mee komt en wat hij uit dat verhaaltje als algemene conclusie presenteert. Zo bruin wordt een 'onderbouwing' zelden gebakken.
Op maandag 20 oktober 2003 17:15 schreef SCH het volgende:
Criminoloog bekritiseert 'angstmanagement' overheiDe discussie wordt nu al afgekapt en onmogelijk gemaakt door mensen als Sjun en Herastratos die op de man spelen en de TS belachelijk maken.
quote:Doe normaal - je verneukt zijn topic heel bewust - valt me vies van je tegen.
Op maandag 20 oktober 2003 17:32 schreef sjun het volgende:[..]
SCH, lees eens goed waar de TS mee komt en wat hij uit dat verhaaltje als algemene conclusie presenteert. Zo bruin wordt een 'onderbouwing' zelden gebakken.
quote:Beetje spijkers op laag water zoeken. Er is niets mis met de reactie van Herostratos, en dat de discussie erdoor afgekapt zou zijn is helemaal een idiote gedachte.
Criminoloog bekritiseert 'angstmanagement' overheiDe discussie wordt nu al afgekapt en onmogelijk gemaakt door mensen als Sjun en Herastratos die op de man spelen en de TS belachelijk maken.
quote:Hoezo wordt de discussie afgekapt of onmogelijk gemaakt? De gemaakte opmerkingen zijn relevant en de toespeling op de TS is mijns inziens terecht, daar deze opmerkingen eenvoudig empirisch te verifiėren zijn. Het is iig. niet mijn insteek om iemand te ridiculiseren.
Het doet mij sterk vermoeden dat deze opmerking eerder voortkomt uit diepgewortelde frustraties van SCH jegens iedereen die een andere mening dan de zijne is toegedaan. Misschien dat SCH zich eens moet afvragen of een politieke discussie wel aan hem besteed is aangezien hier geen sprake is van een voetbalwedstrijd waarin men met alle mogelijke middelen de overwinning dient binnen te slepen
sorry sjun, ik kies voor een minder tactische respons
quote:Lees ff in het topic en je ziet dat er een meer constructieve discussie ontstaat. Als ik zijn draadje zou willen verstieren dan plaats ik het wel vol reacties die volkomen van de draad zijn. Ik gun echter ieder de kans op een eigen mening (die ik soms van eigen commentaar wens te voorzien). Verstieren van zijn draad draagt daaraan niet bij. Ik zou eerder een draadje beginnen dat zou stil staan bij de zegeningen van het huidige beleid om daaromtrent en issue te kunnen maken zoals ook het SP-draadje is ontstaan als een reactie op wat al te doldrieste evangelisatiepoging van een SP-volgeling.
Op maandag 20 oktober 2003 17:33 schreef SCH het volgende:[..]
Doe normaal - je verneukt zijn topic heel bewust - valt me vies van je tegen.
quote:Hierbij is het puur op de man spelen dus toegestaan, waarvan akte
Op maandag 20 oktober 2003 17:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Beetje spijkers op laag water zoeken. Er is niets mis met de reactie van Herostratos, en dat de discussie erdoor afgekapt zou zijn is helemaal een idiote gedachte.
quote:Hoe komt het toch dat jij zovaak betrokken bent in dit soort geklaag?
Op maandag 20 oktober 2003 17:48 schreef SCH het volgende:[..]
Hierbij is het puur op de man spelen dus toegestaan, waarvan akte
quote:Omdat ik niet zo modjegeil ben als veel anderen, denk ik. Het is geen geklaag - Herastratos speelt op de man, op Nyrem persoonlijk - dat is laf en wordt normaal ook altijd aangepakt, maar nu mag het ineens.
Op maandag 20 oktober 2003 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hoe komt het toch dat jij zovaak betrokken bent in dit soort geklaag?
quote:Het ligt eraan, je kunt tever gaan.
Op maandag 20 oktober 2003 17:48 schreef SCH het volgende:[..]
Hierbij is het puur op de man spelen dus toegestaan, waarvan akte
quote:waarvan akte...
Op maandag 20 oktober 2003 17:52 schreef SCH het volgende:[..]
Omdat ik niet zo modjegeil ben als veel anderen, denk ik.
quote:Daar hou ik je aan
Op maandag 20 oktober 2003 17:06 schreef sizzler het volgende:[..]
![]()
Als je ooit de politiek ingaat heb je in ieder geval mijn stem al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |