V.
quote:De 'maker' is ook Fokker
Op donderdag 2 oktober 2003 20:28 schreef Poing het volgende:
Wie kent ze nog?
quote:Jij, zo te zien
Op donderdag 2 oktober 2003 20:28 schreef Poing het volgende:
Wie kent ze nog?
quote:die bedoelde ik
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef Vurby het volgende:
dev_null denk ik.V.
quote:Ja?
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef D.Rose het volgende:[..]
De 'maker' is ook Fokker
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:36 schreef Bogusje het volgende:[..]
uhu dat lijkt me wel ja
mjah als het met RTC te maken heeft is het al niet interresant voor mij.
quote:Het nummer zelf daarentegen was een zeldzaam hoogtepunt in de muziekgeschiedenis
Op donderdag 2 oktober 2003 20:36 schreef MSXUser het volgende:
Vrijwel iedereen kent RTS nog wel. De 'clip' was trouwens bagger.
quote:Yeah...
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:32 schreef StrayDog het volgende:
Het nummer zelf daarentegen was een zeldzaam hoogtepunt in de muziekgeschiedenis
Poing
niks zo vervelend, maar oh zo stoer als Poing
* Chillz had stiekum met FastTracker zelf een beetje aangepast toen
BPM opgeschroeft van 125 naar een stuk hoger...
iedereen vond t leuk klinken
jammer dat van mijn Scream- en FastTracker periode nooit wat over is gebleven...
Zeker de Bert en Ernie versie van Poing was relext
"He Ernie, hoe klinkt dit?"
"Als een lepel op een pan Bert... en waar lijkt dit op?"
"Dat lijkt wel het geluid van een stuiterend ping-pong balletje..."
poing, poing, poing, poing. poing
quote:In de tijd van dat nummer was je een dag bezig om zoiets te downloaden, om over de duur van het deleten nog maar niet te spreken
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:30 schreef phantium het volgende:
Naam komt bekent voor, voor de rest herrinner ik me weinig, zal wel een download / delete nummer geweest zijn.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:30 schreef phantium het volgende:
Naam komt bekent voor, voor de rest herrinner ik me weinig, zal wel een download / delete nummer geweest zijn.
quote:bron - History of MP3
January 26th, 1995 saw Fraunhofer apply for the patent of MP3 in the USA and was granted it on November 26th, 1996.
beetje moeilijk downen enzo voor een nummer uit '92
of je moet t in .Wav gedaan hebben
quote:Met 14/k4 tegen interregionaal tarief
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:45 schreef Chillz het volgende:
of je moet t in .Wav gedaan hebben
quote:Mooi topic...
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:38 schreef Seborik het volgende:
Poing is 10 jaar oud!!! Devnull gefeliciteerd
Devnull & AcidFrog
tegenstanders moeten het gewoon faces: Poing hoort tot de klassiekers
(ook als jarenlange nr.1 bij de top100 slechtste platen of hoe het ook heet, dus zowel voor voor- als tegenstanders een dikke hit )
Absoluut een Meesterwerk met de hoofdletter M.
Hij kwam maar tot nummer 2 in de top 40 omdat een paar corrupte Gestapo-samenstellers van de top 40 de plaat niet op 1 wilden hebben. Maar hij verkocht wel het meeste!
Baal er nog steeds van dat ik mijn single van Poing gewoon heb weggegeven met een verjaardag
quote:ik denk het ook wel
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef Vurby het volgende:
dev_null denk ik.V.
quote:Die clip kan ik me alleen nog heel vaag herrineren. Hij was volgens mij super chaotisch, toch
Op donderdag 2 oktober 2003 20:36 schreef MSXUser het volgende:
Vrijwel iedereen kent RTS nog wel. De 'clip' was trouwens bagger.
Ze moeten hem eens bij Bounzz uitzenden!
Ik had nieuwe boxen gekocht 100 watt,ze komen thuis ik denk das nou ff een lekker plaatje om samen met de buren te beluisteren dus zet de boel open op een gegeven moment een knal en niks meer
schrok me het lazerus ik denk boxen verrot,en ik heb ze net
de boel toen maar uitgezet en ik had mazzel ze deden het weer.
Later toch maar zwaardere speakertjes gaan halen.
Maar is en blijf een stuiternummer.
quote:geloof niet dat dat Rotterdam Termination Source muziek is...
Op donderdag 16 oktober 2003 01:03 schreef Aventura het volgende:
Is dat nou ook die groep met die racistische teksten? Zat laatst te pielen op de pc van mijn ouders, kom ik de mp3-lijst van mijn broertje tegen. Ze maken nummers met titels als'Terug naar je eigen land' en 'Alle Marokkanen moeten dood' en meer van dat soort shit!!
Echt lomp, heb het maar gedelete. Zal ie niet leuk vinden, maar dit ging echt te ver.
op zijn beurt lijkt het me dan weer dat er een of andere huiskamer-rascist die nummers gemaakt heeft en onder RTC's naam het net op heeft gestuurd...
ik blijf vertrouwen in Distortion en McRaw en geloof nooit dat ze zelf dit soort dingen zouden maken (daarbij is McRaw zelf allochtoon...)
En ja, je hebt gelijk... zodra je dit soort nummers bij iemand tegenkomt heeft iedere normaal denkende mens het recht om deze van de harde schijf te verwijderen
quote:en Amsterdam waar lech dat dan
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:48 schreef teknomist het volgende:
Wat een kutnummer. Ik vond "Alles naar de klote!!!" van de Euromasters leuker.
quote:is idd van een faker, neophyte heeft er ook last van een heleboel denken dat zij een track genaamd "s**g h**l" hebben gemaakt...lekker als je reputatie zo naar de klote geholpen wordt door zo'n klerelijer...denk dat je daar als artiest meer last van hebt dan dalende platenverkopen
Op donderdag 16 oktober 2003 15:41 schreef Chillz het volgende:[..]
geloof niet dat dat Rotterdam Termination Source muziek is...
Heb ook zoiets gelezen ergens, geloof dat jij Rotterdam Terror Corps bedoeld...op zijn beurt lijkt het me dan weer dat er een of andere huiskamer-rascist die nummers gemaakt heeft en onder RTC's naam het net op heeft gestuurd...
ik blijf vertrouwen in Distortion en McRaw en geloof nooit dat ze zelf dit soort dingen zouden maken (daarbij is McRaw zelf allochtoon...)En ja, je hebt gelijk... zodra je dit soort nummers bij iemand tegenkomt heeft iedere normaal denkende mens het recht om deze van de harde schijf te verwijderen
quote:ach iedereen die enige intelligentie in zijn kop heeft weet dat RTC dus nooit zo'n plaat zal maken. Dat is 't zelfde als een jood die een plaat maakt waarin ie blij zegt te zijn met de holocaust
Op donderdag 16 oktober 2003 17:24 schreef Reticulin het volgende:is idd van een faker, neophyte heeft er ook last van een heleboel denken dat zij een track genaamd "s**g h**l" hebben gemaakt...lekker als je reputatie zo naar de klote geholpen wordt door zo'n klerelijer...denk dat je daar als artiest meer last van hebt dan dalende platenverkopen
quote:RTC valt wel mee, maar neophyte heeft er wel veel last van gehad die hebben zelfs nog een officieel statement op de website moeten plaatsen dat ze er niks mee te maken hadden
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:01 schreef Vision het volgende:[..]
ach iedereen die enige intelligentie in zijn kop heeft weet dat RTC dus nooit zo'n plaat zal maken. Dat is 't zelfde als een jood die een plaat maakt waarin ie blij zegt te zijn met de holocaust
quote:of
Op donderdag 16 oktober 2003 15:47 schreef Vision het volgende:[..]
en Amsterdam waar lech dat dan
Dominee dimitri, wat betekend house nou voor jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |