abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54397214
Mmmmmm.... Gisteravond rond 23.00 was meneer weer wakker...Brullen, even luier nagekeken, toch ook maar weer 'n flesje geprobeerd (T is n enorne vreetbeer) maar die wide ie niet..... Lekker terug naar bedje om tot ongeveer 0.30 te blijven brullen.... Wij om de 5 minuten even gaan kijken... Eerste uur stond ie steeds rechtop in zn bedje maar toen begon de vermoeidheid toe te slaan en bleef ie iig liggen!!
Tot 5 uur vanmorgen..... Toen zat zn broertje vanaf de wc te roepen dat het wc papier op was..... Hele huis wakker dus!
Lang leve Nick junior!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54403622
Dus vamp wat heb je hiervan geleerd. Vul 's avonds altijd je toiletpapier bij
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54405997
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Mibos het volgende:
Dus vamp wat heb je hiervan geleerd. Vul 's avonds altijd je toiletpapier bij
Ghehehe....'T vliegt er ook doorheen hier!
pi_54406209
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ghehehe....'T vliegt er ook doorheen hier!
Misschien is dat het probleem. Kind moet ook nog de wc papier vangen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54413413
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:15 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Misschien is dat het probleem. Kind moet ook nog de wc papier vangen
Maar daar zou ie dan toch juist weer heul moe van moeten worden?
pi_54448424
Jeuj!!!
De kleinste heeft weer de hele nacht doorgeslapen!! Tot 6.30 vanmorgen
Nu die andere nog....
pi_55399743
Even een tvp. Hier sinds enkele weken enorme slaapproblemen.

Vanmiddag was de wijkverpleegkundige langs geweest. Over het mega slechte slapen, zowel ’s avonds, als ’s nachts.
Ik (we) moet veel meer regelmaat gaan bieden. En Kim gewoon laten huilen als ze ’s avonds en/of ’s nachts krijsend wakker word. Negeren dus. Ookal duurt het misschien wel 2/3 uur aan een stuk. Wel als we zeker weten dat het aandachttrekkerij is. Heeft ze bijvoorbeeld gepoept dat uiteraard wel verschonen, maar niks zeggen. Volgens de wvk kan ze op deze leeftijd geen krampjes meer hebben. Dat geloof ik eik niet zo. Maar gelukkig heeft ze haast geen last meer van de poeperij.
Ook vind ze het beste om dan maar meteen de speen de deur uit te doen. Maar dat vinden we te veel. We gaan proberen om de speen alleen in bed te gebruiken.
Ik heb de buren al gewaarschuwd.
Duimen jullie dat het snel goed gaat? We beginnen er nu mee.
pi_55400366
Succes Ingrid! Heb je de 5 minuten methode ook al geprobeerd? Heeft hier uiteindelijk wel resultaat gegeven (na heel lang doorzetten). Ik vind laten huilen (zo lang) eigenlijk best zielig, misschien is ze wel bang voor iets?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55400593
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Fuente het volgende:
Succes Ingrid! Heb je de 5 minuten methode ook al geprobeerd? Heeft hier uiteindelijk wel resultaat gegeven (na heel lang doorzetten). Ik vind laten huilen (zo lang) eigenlijk best zielig, misschien is ze wel bang voor iets?
Ja, dat hebben we al vaak geprobeerd. Toen ze baby was heeft het goed geholpen.
Het is nu een kwartier stil. Ben benieuwd hoe de nacht gaat!
  woensdag 19 december 2007 @ 22:09:53 #235
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55401095
Ik heb dat met mijn jongste op een gegeven moment ook gedaan. Heel vreselijk, ik stond midden in de nacht in de tuin te roken van de stress .
En als ik dan op een gegeven moment dacht dat ik toch maar even ging kijken, omdat het wel heeeel erg ernstig ging klinken, was het huilen acuut over, of kon ik een batterij knuffels naar mijn hoofd gesmeten krijgen..

Drie nachten, en toen was het leed geleden.

En hou jezelf voor, als jij toegeeft maak je het voor Kim alleen maar moeilijker, want daarna moet je weer overnieuw beginnen. Da's nog veel zieliger.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 19 december 2007 @ 22:12:51 #236
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55401204
Ingrid, veel succes!!!
Hou vol, hoe hartverscheurend het ook klinkt. Bedenk je, als je het even moeilijk hebt maar dat je geen strontverwend kind wil dat altijd en immer maar haar zin krijgt.
Uiteindelijk zullen jullie er echt profijt van hebben. je stelt grenzen én je hebt je nachtrust terug.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55401549
Wij moeten er ook weer aan
  woensdag 19 december 2007 @ 22:27:32 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55401722
Nou, jij ook succes Vamp! Hoe langer je het uitstelt, hoe lastiger het wordt.... Toch?
pi_55401774
Ingrid waarom dan ook niet meteen de speen? Misshcien stomme vraag hoor. Maar slapen doe je toch al niet. En als Kim zo huilt dan heeft ze de speen ook niet in der mond. Dan heb je 2 vliegen in 1 klap. Anders zit je over een tijdje weer.
Misschien makkelijk gedacht hoor.
Liefde
pi_55401948
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef Moonah het volgende:
Nou, jij ook succes Vamp! Hoe langer je het uitstelt, hoe lastiger het wordt.... Toch?
Yup.... En een tijdje geleden ging het goed!
Maar toen werd ie ziekjes... Dan is ie heel benauwd en heb ik 'm toch t liefst dicht bij me... Daarna nog duizend en 1 excuses waarom het net even geen goed tijdstip was om slapeloze nachten door te moeten, maar ja..... dat tijdstip komt naturlijk nooit!
  donderdag 20 december 2007 @ 06:39:42 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55408054
En wij moeten er ook aan, vanaf vannacht. Storm is standaard om 4.45 wakker en wil niet meer slapen. We laten hem huilen, gaan er om de 5 of 10 minuten heen, maar het levert allemaal niks op, behalve een krijsend jongetje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55408248
Hoe ging het Ingrid?

Storm toch, is niet leuk zo voor je mama en papa en grote zus. Slaapt Maria nog wel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 20 december 2007 @ 07:56:42 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55408318
Nee welnee, Maria wordt altijd rond half zes wakker. Ik ben er echt best wel klaar mee, zeker ook nu die nieuwe baan er is. Dat gaat gewoon energie vergen van me en daar ontbreekt het me nu aan. Tijd voor weer een heel grondige poging dus.

Ingrid, ging het vannacht een beetje? Hoop het.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55409628
quote:
Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ben er echt best wel klaar mee,
Kijk, en díe instelling heb je denk ik nodig om het aan te kunnen gaan. Je moet het gewoon écht níet meer willen. Punt. Klaar. Uit. Basta.
Tenminste, ik merk dat aan mezelf.
Niet dat wij momenteel een slaapprobleem hebben hoor, gelukkig niet. Maar toen Thies een maand of 5 was wel.
En of de duvel ermee speelt, ik postte gisteren in dit topic, en prompt was meneer vannacht weer eens van 3 tot 6 wakker, krijsend. Omdat het gelukkig vrij incidenteel is, ga ik er dan wel om de 10 minuten naar toe, anders vind ik het zo zielig.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:50:14 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55409695
Het is ook een beetje uitvogelen wat je kind nodig heeft denk ik. Hier hielp dat er steeds naartoe gaan voor geen meter, werd het alleen maar erger van.
Omdat het bij Freek wel de beste methode was duurde het even voordat het kwartje viel dat het bij dit kind misschien anders moest .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator donderdag 20 december 2007 @ 09:56:28 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55409820
Ik vond het ook altijd moeilijk om die knoop door te hakken, van " zo nou is het genoeg geweest" en ben er ook altijd pas aan begonnen als ik genoeg motivatie had om het echt vol te houden. Als je op dag 2 al weer gaat toegeven heeft het kind op dag 1 voor jan doedel de longen uit zijn/haar lijf gehuild en dat is helemaal sneu.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55414132
Bij Mikael hielp de 5-10 minuten regel ook niet. Die bleef gewoon doorhuilen en dan echt uren lang. Nachten achter elkaar door. Bij hem werkt het gewoon, als ie wakker word want nu speelt dat niet meer, hem eruit halen, lekker bij je laten zitten en dan 10 minuten later slaapt ie weer en dan kon ik hem weg leggen en sliep ie de hele nacht gewoon door. In het begin was ik bang dat ie dan niet meer alleen in bed wilde maar das helemaal niet gebeurd. Soms slaapt ie hele nachten bij mij in bed en dan net zo makkelijk weer in eigen bed. Scheeld bij Mikael ook dat ie 3 nachten uit logeren is.
Liefde
pi_55414382
Het ging vannacht goed! Werd wakker toen wij naar bed gingen. Even eruit, zodat ze kon zien dat we gingen slapen. Toen weer in bed en zelfs geen protest meer!
Djeez ging voor de zekerheid beneden liggen, maar was dus niet nodig.
We gaan zo door. Want het lastigste is momenteel dat ze 's avonds niet wil slapen, of snel weer wakker is. Het liefst blijfst ze tot 23.00 op. Dan is ze niet eens vervelend. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling!
  donderdag 20 december 2007 @ 16:21:39 #249
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55419194
Mooi Ingrid!
Vol blijven houden he!
(Hebben jullie de zijkant van het bedje er nog weer in gezet of niet? )

En ook voor Sugar en Vamp!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage donderdag 20 december 2007 @ 21:39:18 #250
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55426901
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef Noli. het volgende:
Mooi Ingrid!

(Hebben jullie de zijkant van het bedje er nog weer in gezet of niet? )
Ja, dezelfde dag nog.
Ohja, Kim op 20.00 uur op bed gelegd, waar ze gelijk in slaap viel. Ze schrok echter om 20.45 uur weer wakker, met een hysterisch gehuil tot gevolg. Ze had ook niks gegeten vanavond, dus haalden we haar beneden voor een fles. De fles van 200 cc gung bijna in een teug leeg. Nu ligt ze sinds half tien weer op bed, maar ze krijst al bijna een kwartier alles bij elkaar. Dit is gewoon het aandachttrekhuiltje, dus we laten haar mooi liggen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')