quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Mibos het volgende:
Dus vamp wat heb je hiervan geleerd. Vul 's avonds altijd je toiletpapier bij![]()
Misschien is dat het probleem. Kind moet ook nog de wc papier vangenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe....'T vliegt er ook doorheen hier!
Maar daar zou ie dan toch juist weer heul moe van moeten worden?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem. Kind moet ook nog de wc papier vangen![]()
Ja, dat hebben we al vaak geprobeerd. Toen ze baby was heeft het goed geholpen.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Fuente het volgende:
Succes Ingrid! Heb je de 5 minuten methode ook al geprobeerd? Heeft hier uiteindelijk wel resultaat gegeven (na heel lang doorzetten). Ik vind laten huilen (zo lang) eigenlijk best zielig, misschien is ze wel bang voor iets?
Yup.... En een tijdje geleden ging het goed!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef Moonah het volgende:
Nou, jij ook succes Vamp! Hoe langer je het uitstelt, hoe lastiger het wordt.... Toch?
Kijk, en díe instelling heb je denk ik nodig om het aan te kunnen gaan. Je moet het gewoon écht níet meer willen. Punt. Klaar. Uit. Basta.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ben er echt best wel klaar mee,
Ja, dezelfde dag nog.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef Noli. het volgende:
Mooi Ingrid!
(Hebben jullie de zijkant van het bedje er nog weer in gezet of niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |