quote:Suske & Wiske en de Vingerende Vrouwen
Op zaterdag 3 januari 2004 09:10 schreef Alleycat het volgende:
Ik vind vingerende vrouwen ( lijkt wel een suske & wiske album titel ) wel wat hebben.....
quote:Goede vraag. Snap jij het?
Op zaterdag 3 januari 2004 17:36 schreef Dramaqueen het volgende:
taboe? Waarom in godsnaam?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:36 schreef NoBody122 het volgende:[..]
Suske & Wiske en de Vingerende Vrouwen
quote:die suske mag niet klagen.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:48 schreef Kaensterle het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:48 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Wiske is geen zus van Suske
quote:Nee inderdaad. Ze zijn helemaal geen familie volgens mij.
Op zaterdag 3 januari 2004 18:04 schreef NoBody122 het volgende:[..]
![]()
![]()
Wiske is geen zus van Suske
Verder zijn er geen familierelaties volgens mij.
quote:Is al opgelost
Op zaterdag 3 januari 2004 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Geldt de policy alleen voor plaatjes van echte mensen trouwens? Niet voor tekenfiguurtjes?
Maar laten we dan nu maar weer ontopic gaan anders worden de modjes boos
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:32 schreef DazyMe het volgende:Wat natuurlijk wel geil is samen met je vriendin masturberen en dan naar elkaar kijken.
quote:lets go. een en al man hier. ik ruk wanneer ik daar zin in heb.
Op zondag 4 januari 2004 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij opvalt is dat mannen er vooral grappen over maken. Bij vrouwen is dat veel minder, maar die kunnen er weer beter serieus over praten. Met vrouwen heb ik wel serieuze gesprekken gehad over masturbatie, met mannen nog nooit.
quote:Zo maak je er wel een taboe van!
Op zaterdag 3 januari 2004 20:03 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Is al opgelost
quote:Dat kan ook aan het feit liggen dan mannen er al open over zijn, dus waar zou je over moeten praten?
Op zondag 4 januari 2004 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij opvalt is dat mannen er vooral grappen over maken. Bij vrouwen is dat veel minder, maar die kunnen er weer beter serieus over praten. Met vrouwen heb ik wel serieuze gesprekken gehad over masturbatie, met mannen nog nooit.
Ik hoor tot de 83% en ik schaam me er niet voor. Ik begin er nooit over maar als iemand een directe vraag aan mij stelt ga ik een eerlijk antwoord gevenquote:Op donderdag 2 oktober 2003 20:45 schreef Daphne85 het volgende:
98% van de mannen en (ik geloof) 83% van de vrouwen masturberen regelmatig...
Ik vind het over het algemeen makkelijker om aan een jongen zoiets te vertellen dan aan een meisje..quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:35 schreef Jo79 het volgende:
Tegen vriendinnen zou ik er niet zo gauw over beginnen, maar in een relatie heb ik het er vaak uitgebreid over. Waarom niet?
Ik heb het er juist vaker met mannen over. En dan bedoel ik dus niet mijn vriend of zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens wat serieuze gesprekken met meisjes (waarmee ik geen relatie had) konden we ook gewoon over masturbatie praten en gaven ze dat ook gewoon toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |