Als je SE Lain een toffe serie vindt dan moet je vooral Boogiepop Phantom effe checken!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:19 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Ik hou van een beetje duistere anime's (dus zeker geen love hina crap)
de volgende series heb ik al.
Serial Expiriments Lain![]()
Gunslinger Girl
Gungrave
Hellsing.
Kunnen jullie mij nog meer aanraden?
Die's me iets te duur (250 dollar!), maar ik heb een andere collectors edition besteld. Zit dan wel niet elke Ghibli film bij, maar ik heb er al een paar (waaronder Spirited Away natuurlijkquote:
Ligt een beetje aan de box hoe duur ie is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef blessed19 het volgende:
gister heb ik eindelijk ''grave of the fireflies'' weten te bemachtigen!
prachtig die ghibli films! ik zag ook iemand met een ghibli box patsen? hoeveel kost nou zoiets? en waar kan je dat bestellen?
400 euro? damn...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de box hoe duur ie is.
Laputa is het duurst, daarna Spirited Away, daarna Nausicaa.
Reken maar op 250+ euro (Laputa is de laatste tijd een euro of 400). Zijn nergens meer te koop, gaat allemaal via 2e hands markten in Japan.
Dat is alleen een dvd, en dan noem ik 50 euro niet maar, dan noem ik dat veelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
400 euro? damn...
wat is dan het sublieme grote verschil met deze versie?
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=20963
die is namelijk maar 50 euro
Kira is een verrader !! een beetje zijn beste vriend Asuran in de pan hakkenquote:Op maandag 29 september 2003 22:12 schreef CloudStrife het volgende:
Al een tijdje geen anime/manga topic op FOK. Hoe kan dat zo?
Vele series in Japan lopen ten einde en begin oktober starten er weer een hele zooi gloednieuwe series.
Wie heeft de laatste aflevering van Gundam Seed gezien?
Jezus, ik vind het echt een van de allerbeste series die ik in tijden gezien heb. De beelden, de geweldige muziek en personages. Ik ga denk de serie nog een keer bekijken.
Kira Yamato
Gundam Seed
Welke series volgen jullie op het moment?
Ik heb Stellvia of the Universe nu compleet en das ook een serie in space, dus die ga ik nu volgen samen met Last Exile.
Deel 1: http://forum.fok.nl/showtopic.php/75063
de Regio 1 2disc versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |