volgens mij heb ik jou gezien (toen niet van bewust ofzo, maar nu ik je foto's zie). Ben benieuwd naar je foto's dan, gezien de mooie plaatjes op je site. Zijn die voor jezelf of worden die ergens geplaatst?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:56 schreef Morgil het volgende:
wauw was dat even lekker jongens!! Geweldig optreden! Ik ben nu moe, zal morgen wat foto's posten!
Ah, hetzelfde vrouwelijk schoon als een tijdje terug in Tilburg.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:27 schreef Morgil het volgende:
zijn voor Zwaremetalen.com
Waar stond jij ergens?
fotoos hier!
niet veel bijzonders..
Hier nog een.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde vrouwelijk schoon als een tijdje terug in Tilburg.
* mvdlubbe gaat vanavond naar Laibach in Het Paard te Den Haag.
Vind ik juist van wel. 2 in 'uniform' gestoken, ritmisch zeer strak afgemeten stukken drumsectie dragen bij aan het neerzetten van de sfeer van de nummers. Maar dan moet het wel goed gebeuren, en in tegensteling tot het vorige concert kon ik de dames nu wel op enkele misslagen betrappen.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Nou. Het begon goed. Maar verder was het een beetje slapjes.
En die vier tieten die kwamen 'drummen'... Niet echt een waardevolle toevoeging. Helaas.
Volgens mij is deze tour gewoon te lang geweest en hebben ze het een beetje gehad.quote:De video van Tanz Mit Laibach liep totaal asynchroon, de performance was slapjes en de uitvoering van Sympathy for the Devil was ondermaats.
God is God doet het ook altijd wel lekkerquote:B Maschina was, mijns inziens, verreweg het beste, zo net na Strauss, een mooie binnenkomer.
Ik heb slechter gezien, maar Laibach kan beter dan wat ze gisteren neerzetten.quote:Helaas. Ik had er meer van verwacht.
En zij niet alleen waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 20:52 schreef -Beestje- het volgende:
en ze komen ook weer naar Nederland
18 december staan ze in de melkweg
Wil ik ook heenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:02 schreef dunc het volgende:
[..]
En zij niet alleen waarschijnlijk
En is die geschikt als kennismaking met de band? Ik ken er eigenlijk verdomd weinig van, vooral Tanz mit Laibach natuurlijk. Dat nummer vond ik meteen al leuk, maar daarna ben ik eigenlijk niet verder gaan zoeken naar muziek van deze band.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:30 schreef bartrid het volgende:
een klein schopje, er is nu een `greatest hits' uit die anthems heet en ook een dvd met 13 videos en een zeer interessante film over de geschiedenis van laibach. Play.com heeft hem redelijk goedkoop.
De digipack van anthems is ook erg cool, met een tweede cd met remixes.
Aan de tracklist te zien is Anthems een goed begin. Daarnaast zou ik persoonlijk de albums 'NATO' (covers van nummers m.b.t. het thema oorlog) , 'Jezus Christ Superstar' en 'Opus Dei' aanraden.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En is die geschikt als kennismaking met de band? Ik ken er eigenlijk verdomd weinig van, vooral Tanz mit Laibach natuurlijk. Dat nummer vond ik meteen al leuk, maar daarna ben ik eigenlijk niet verder gaan zoeken naar muziek van deze band.
Ik heb nu in Soulseek wel even wat nummers in de queue gezet, maar een leuke verzamelaar is natuurlijk ook een goed begin. Of kan ik toch beter gewoon met een andere cd beginnen? En zoja, welke is aan te raden?
Van Ministry's Psalm 69 jaquote:Als rock/metal fan zou ik je Jesus Christ Superstar aanraden, weet je meteen waar Rammstein de mosterd vandaan heeft gehaald
Die ook inderdaad!quote:Op zondag 7 november 2004 19:59 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Van Ministry's Psalm 69 ja
'Geburt einer Nation' vind ik eigenlijk vele malen beter als cover.quote:Op zondag 7 november 2004 19:52 schreef Kolkus het volgende:
En natuurlijk omdat de klassieker Life is life erop staat, beste cover aller tijden!![]()
rammstein heeft de mosterd van Oomph, Die Krupps en Ministry.quote:Op zondag 7 november 2004 19:52 schreef Kolkus het volgende:
Ik zou beginnen met Opus Dei, omdat die het beste totaalbeeld geeft van de band.
Het is een combinatie van het oudere, expirementelere werk (Nova Akropola) en de verbouwde covers van het latere werk (Let it be, Nato etc.).
En natuurlijk omdat de klassieker Life is life erop staat, beste cover aller tijden!![]()
Als rock/metal fan zou ik je Jesus Christ Superstar aanraden, weet je meteen waar Rammstein de mosterd vandaan heeft gehaald.![]()
Mwah. Oomph heeft wel wat gemaakt wat wat weg heeft van Rammstein, maar is eigenlijk pas echt op die tour gegaan nadat Rammstein met die muziek was doorgebroken. De invloed van Oomph op Rammstein is m.i. een stuk minder groot dan Oomph iedereen wil doen geloven.quote:Op maandag 8 november 2004 11:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
rammstein heeft de mosterd van Oomph, Die Krupps en Ministry.
Ik vind trouwens Jeus Christ Superstar ook een goeie cover
dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 8 november 2004 14:04 schreef Kamphuys het volgende:
Luister maar eens naar Ministry's 'Just one Fix', dan weet je het wel.
Rammstein was in'94 zelf al volop bezig hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 13:08 schreef bartrid het volgende:
ben ik niet helemaal met je eens. OUder werk van oomph (sperm, defekt, wunschkind uit 94, 95 en 96 respectievelijk) klinken toch echt wel als een `rammstein avant la lettre'.
Dat is ook wel even een wereldnummer ook zegquote:Op maandag 8 november 2004 14:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat hoef je mij niet te vertellenJust one fix is zeer waarschijnlijk mijn all time favourite nummer van ministry.
Over die DVD, welke nummers staan erop (alleen recente)?!?quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo.. De kaartjes voor 18 december zijn in ieder geval binnen.
En de 'anthems' CD lag ook op de mat, samen met 'the videos' DVD.
Ik heb er iig zin in.
En een filmpje over WATquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:45 schreef bartrid het volgende:
http://www.musicomh.com/dvds/laibach.htm
alle videos die ze ooit gemaakt hebben, van 1986 tot nu.
Helaas geen video's die ik nog niet kende, maar toch leuk om verzameld op 1 DVD te hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:45 schreef bartrid het volgende:
http://www.musicomh.com/dvds/laibach.htm
alle videos die ze ooit gemaakt hebben, van 1986 tot nu.
Wat voor uniform doe jij aan?quote:
Waar speelden ze gisteren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:56 schreef bartrid het volgende:
het was erg goed gisteravond. Uitschieters waren Tanz mit Laibach (toen de drumsters opkwamen...) en Sympathy for the devil in de toegift. Erg goed geluid ook trouwens, dit keer hadden ze een bassist en gitarist meegenomen.
Veel plezier voor degenen die de 18e gaan
Electric Ballroom in Londen. Erg mooie zaal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waar speelden ze gisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |