quote:Wie ?
Op 07 april 2001 21:44 schreef Zapper het volgende:
(En helaas is hij/zij niet aanwezig om de award in ontvangst te nemen...)
Wat een leuke kapsels hebben die dames van TMF toch...NOT
quote:Ik heb laatst de cd van vorig jaar gekocht,
Op 07 april 2001 22:27 schreef Zapper het volgende:
Wat kan Alice Deejay trouwens ontzettend goed playbacken....net als vorig jaar.
valt tegen.
quote:Volgens mij heb jij nu dezelfde gedachten als toen ik hoorde dat de Sint niet bestond.
Op 07 april 2001 22:53 schreef Revian het volgende:
Valt me op dat dit jaar weer zo goed als geen enkele artiest echt live zingt, vraag me soms af of de stemmen uberhaupt wel van hun zijn.
En inderdaad mostly bagger
maar ehm waarom Marco weer een award kreeg snap ik ook niet hij heef toch echt totaal nix gedaan afgelopen jaar
quote:vond ik echt mega vet van hem!
Op 07 april 2001 23:25 schreef nlco het volgende:
Was toch wel even onder de indruk toen Marco Borsato een overvolle krijsende Ahoyzaal stil kreeg, om een minuut stilte voor de verongelukte drummer van Blof...kippenvel
quote:vond ik echt mega vet van hem!
Op 07 april 2001 23:25 schreef nlco het volgende:
Was toch wel even onder de indruk toen Marco Borsato een overvolle krijsende Ahoyzaal stil kreeg, om een minuut stilte voor de verongelukte drummer van Blof...kippenvel
quote:..waarom heb ik bij die gozer toch altijd het onbehagelijke gevoel dat er iets te veel over is nagedacht???
Op 07 april 2001 23:41 schreef G-spotter2001 het volgende:
vond ik echt mega vet van hem!
als ik er over nadenk: dat is de reden van de award geweest! hij is qua persoonlijkheid ook een mega artiest (positief bedoeld dus)
quote:
Op 07 april 2001 23:45 schreef katjaschuurman het volgende:
..waarom heb ik bij die gozer toch altijd het onbehagelijke gevoel dat er iets te veel over is nagedacht???
quote:ja, jij denkt ook altijd teveel na over je antwoorden
Op 07 april 2001 23:46 schreef tong80 het volgende:
Goh het was bekend dat de backstreetboys hun awardje niet kwamen ophalen maar dit vond ik wel heel erg zielig, ik heb ze nog geen enkele award zien uitrijken.
Waar is de tijd dat de VJ's nog van die extreme (maar dan positief) outfits hadden, daar kon je nog weken over praten (zie Bridgets doorschijnblouse met strategisch geplaatste vlinders).
Aaaaah ik zie net Jody Bernal en hij ziet er vrouwlijker dan normaal uit, ik dacht eerst dat het 1 van de achtergrond danseressen was
En destiny's child, ik vond het zielig, die andere 2 meisjes mogen al bijna niks zingen en ze moesten nog playbacken ook
En die kleding! Hoe krijg ik zo weinig mogelijk kleding aan 1 lijf....
Hee starmaker komt nu:
Hmm Anna heeft een hooggesloten truitje aan en in de trend van de backstreetboys zijn Martijn en Stefan niet te verstaan door het gegil van 1000den gillende meisjes.
Tis volgens mij wel live, dat is weer een pluspunt. En ze zijn echt enthousiast, aaaah wat lief!
quote:Om 0:00 alweer een herhaling? 23:00 was het afgelopen, hebben ze nix beters te doen daar of vinden ze de Awards zo cool dat ze het continu gaan herhalen
Op 08 april 2001 00:00 schreef Keroppi het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Thetallguy op 08-04-2001 00:28]
Goh Destiny's Child wint! En ze zijn toevallig aanwezig, wat een toeval, wat een toeval!
En ook Sarah playbackt...
En waarom doet een 'superster' als Jannet Jackson maar 1 nummer, terwijl ze toch wel een groter repetoir heeft.
En ook onze grote vriend Deff Rymhz zingt NIET live.
En waarom sleept hij dat kleine jochie mee, om z'n imago te verbeteren ;?
Okee Piet Paulusma was erg (maar een zeker humor) maar Albert Verlinde.... moest dat nou!
Tot nu toe vind ik het een van de slechtste awards van de laatste jaren.
Heee Marco draagt geen coltrui. Voor de verandering
En Robbie Williams is er oooooooook niet.
De witte ook wel hoor.
quote:zo gauw het is afgelopen, krijg je een reclameblok, spoelen ze de band terug en beginnen opnieuw.
Op 08 april 2001 00:27 schreef Thetallguy het volgende:
Om 0:00 alweer een herhaling? 23:00 was het afgelopen, hebben ze nix beters te doen daar of vinden ze de Awards zo cool dat ze het continu gaan herhalen(hmm dat zal het zijn
)
er zit dus welgeteld 1 reclameblok tussen de live en de 1e herhaling
Hmmm is Re-play nou ook aan het playbacken? Ik twijfel, meestal hebben zulk soort artiesten wel echt een goede stem.
En daar zijn bart en rachel van starmaker voor hun eerste schnabbel.
Wazzup wazzup wazzup gilt Rachel, krijg een beetje de indruk dat ze dronken is
Bart is wel de eerste die niet zo ongeloofelijk loopt te kloten met de envlop, de meeste doen daar (express?) uren over...
Judith heeft de tranen in haar ogen staan, of ze kijkt gewoon heel moeilijk.
en ook anastacia komt NIET langs, oooh maar we hebben wel een videoboodschap!!!!
Nou nou, die zal blij zijn met dat gedrocht (zal mooi in het gootsteenkastje staan)
Oh my god, Rachel is volgens mij echt dronken. Komt geen zinnig woord uit.
VJ Renee probeert de kinderpoppenkasttactiek bij het publiek, ik hoooooor jullie niet!
Shaggy is live, hmm 1 van de laatste die ik het van verwacht had, maakt het een stuk draaglijker. Wat ziet hij er oud uit!
speelt daarna een nieuw nummer, wat duidelijk niet bekend is bij het publiek je ziet ze denken; "oprotten, of wat bekends zingen"
Bah bah bah, kan Erik de Zwart nou eens niet accepteren dat hij OUD is, en oude mensen moeten zich niet wanhopig jong proberen te kleden. Doe dan een mooi pak aan met een fel shirt.
Milk Inc. is te overduidelijk geplaybackt,daar schaam je je toch dood voor
Die man gilt er wat loze kreten doorheen om het 'live' idee op te wekken....
Nou nu kan ik het niet meer aanzien. Ik kijk morgen (of overmorgen of de dagen erna) wel de rest.
quote:Keroppi, tong is 38, en je zou me eens moeten zien in een mooi pak met een fel shirt, je lacht je kapot.
Op 08 april 2001 01:10 schreef Keroppi het volgende:
nou nog heel even, en dan ga ik slapen.Bah bah bah, kan Erik de Zwart nou eens niet accepteren dat hij OUD is, en oude mensen moeten zich niet wanhopig jong proberen te kleden. Doe dan een mooi pak aan met een fel shirt.
quote:BWUHAHAHA
Op 08 april 2001 01:10 schreef Keroppi het volgende:
nou nog heel even, en dan ga ik slapen.Bah bah bah, kan Erik de Zwart nou eens niet accepteren dat hij OUD is, en oude mensen moeten zich niet wanhopig jong proberen te kleden. Doe dan een mooi pak aan met een fel shirt.
Milk Inc. is te overduidelijk geplaybackt,daar schaam je je toch dood voor
Die man gilt er wat loze kreten doorheen om het 'live' idee op te wekken....Nou nu kan ik het niet meer aanzien. Ik kijk morgen (of overmorgen of de dagen erna) wel de rest.
En dan Krezip over Acda & de Munnik of Kane, waar gaat dat heen met de Nederlandse muziek(Die gewoonlijk echt best goed is). En dan Marshal Matters over Jovi met Crush, naja, zal mijn keus niet zijn, ook wel droevig eigenlijk, maargoed, Commercieel forever I guess.
[Dit bericht is gewijzigd door Revian op 08-04-2001 01:24]
Kan er geen aangifte worden gedaan wegens pedofielie ?
Zit er wel haar op de genitaliën van de door de zanger van KANE weggegooide doos
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 08-04-2001 03:42]
quote:Gezien de reacties hier dacht ik nog ff dat ze helemaal niet waren op komen dagen. Njah niemand zal het wel genoemd hebben, dus heeft men er vast ook niets over te klagen gehad, dus zal dat wel het hoogtepunt van de avond zijn geweets wat betreft muzikaliteit?
Op 08 april 2001 06:25 schreef postinggirl het volgende:
Manic Street Preachers niet gezien? (als we het over serieuze muziek met niveau spelende, niet playbackende acts hebben.)
yeah right, alsof ie ooit de moeite zou nemen om voor de TMF Awards helemaal naar Nederland te komen
zo'n award wordt toch gelijk gedumpt door alle artiesten omdat het teveel bagageruimte inneemt
En hoorde ik dat Destiny's Child grietje niet "blablabla AMSTERDAM blabla" blaten
[Dit bericht is gewijzigd door Thetallguy op 08-04-2001 13:36]
quote:Sjah, dat vroeg ik mij ook af wat ze daar deden?
Op 08 april 2001 13:08 schreef dwerg het volgende:
Manics zag er goed uit, klonk ook redelijk. Je zag Nicky Wire wel een paar keer kijken van God wat doe ik hier.
heb een stukje van één van de nog 200 te gaane herhalingen gezien. Shaggy was op. Ik stond te kijken hoewel dit niet mijn muziek smaak is vond ik het er voor de tmf awards heel goed uitzien. Live gezongen en het was nog waar ook met een echte drummer enz.
Hmmmmm milk inc. komt op ohhhh my god ik sluit mijn ogen en begin me te schamen om een mens te zijn
* Zanger van Kane begon midden in een nummer van ze ineens "Harder dan ik hebben kan" van Blof te zingen/fluisteren... Dat was mooi.
* En het optreden van Shaggy was dacht ik wel 1 van de betere.
quote:Ik vond het wel ok. het was alleen erg jammer dat er weinig bekenden kwamen, veel waren te 'druk' of waren aan het toeren!..
Op 07 april 2001 21:33 schreef Zapper het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gezien...
en ook het optreden van Star-maker vond ik perfect op zich zelf... kijk die mensen komen van niets naar iets en gaat er iets fout dan gaan ze gewoon goed verder!... prachtig... ik zou het absoluut niet beter kunnen!.
en tja sommige sterre(n)(tjes) vond ik onstage erg lelijk zingen maar Judith is echt een topster, die kan echt super zingen.
en verder de presentatie was ook wel leuk, orgineel en lachwekkend... en daar gaat het toch om? de mensen vermaken dus moet ik zeggen de TMF AWARDS 2001 is geslaagd ook voor dit jaar weer
Over en uit!
quote:Die doet tenminste nog live zingen jah.. maar om het een lichtpuntje te gaan noemen?
Op 08 april 2001 16:48 schreef Zapper het volgende:
* En het optreden van Shaggy was dacht ik wel 1 van de betere.
Ik had wel de indruk dat er meer live gezongen werd dan andere jaren (al dan niet vals, zie Lieke-Starmaker), maar dat kan aan mij liggen.
quote:idem...
Op 07 april 2001 23:45 schreef katjaschuurman het volgende:
..waarom heb ik bij die gozer toch altijd het onbehagelijke gevoel dat er iets te veel over is nagedacht???
quote:Acda & De Munnik zijn altijd top, Shaggy was niet slecht. De Manics waren echt goed. Paulus Pietsma (
Op 08 april 2001 18:18 schreef Xhorder het volgende:
Lichtpuntjes:
Acda & de Munnik, 2de song van Shaggy, Manic Street Preachers, Piet Paulusma en Twarres (ja! ze zongen echt, en geen noot vals)
quote:Die 12jarige meisjes gillen zelfs als ze een danser(es) van een band/artiest het podium op zien komen... Heb ooit een stukje van een concert van de BSB (
Minpunten: Gillende kinderen, Starmaker, Def Rhymz, Kane, Janet, Alice Deejay, MILK INC (bluurgh), en geen Fabienne dit jaar
bah bagger
quote:Leugenaar
Op 08 april 2001 05:15 schreef beelzebub het volgende:
Hadden jullie anders verwacht? Doelgroep 10-16 jaar is blij.
quote:niet blij? wat dan? uitgelaten? overenthousiast?
Op 09 april 2001 00:17 schreef MacBeth het volgende:
Leugenaar
quote:Gelachen om de bagger
Op 09 april 2001 16:13 schreef Keroppi het volgende:
niet blij? wat dan? uitgelaten? overenthousiast?
quote:Ja duidelijk een lichtpuntje tussen al die commerciële crap... Hum k heb eigenlijk alleen Shaggie gezien
Op 08 april 2001 16:58 schreef Vork het volgende:
Die doet tenminste nog live zingen jah.. maar om het een lichtpuntje te gaan noemen?
Zo van "dan weten de kiddo's waar ze die meneren van moeten kennen..."
quote:Manic Street Preachers hadden er ook weinig te zoeken, ze kregen nauwelijks applaus, ze zeiden dan ook maar 'Thanks kids'.
Op 10 april 2001 23:17 schreef Keroppi het volgende:
Weet iemand wat de redenatie van de 'regiseur' is geweest om tijdens the mannic street preachers niet het optreden op de videowand 'uit te zenden' maar de clip er op te laten zien.Zo van "dan weten de kiddo's waar ze die meneren van moeten kennen..."
quote:Aanstaande zaterdag is het weer zo ver! Toch leuk, liedje playbacken, award ophalen, in het Engels lullen terwijl je Nederlands bent.
Op zaterdag 07 april 2001 21:33 schreef Zapper het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gezien...:r
*klaarzit*
quote:Ze zijn er toch nooit!? Het is alleen LUCHT, die hele TMF Awards... ik wordt er scheitziek van... eerst al die promo's en dan tot volgend jaar al die herhalingen
Op zaterdag 07 april 2001 21:44 schreef Zapper het volgende:
(En helaas is hij/zij niet aanwezig om de award in ontvangst te nemen...)
volgens mij was t zo dat sita beste zangeres genomineerde was evenals britney spears en beste zanger was volgens mij kane ofzoow
waar haat dit allemaal heen, commercieele rotzooi.
(taalfouten voorbehouden)
Verder moet je als artiest er voor zorgen om zoveel mogelijk bij 538 en op TMF te komen want dan zit je gegarandeert goed.
Ze worden 10x in het uur uitgezonden, zodat iedereen em toch wel goed gaat vinden en zo wordt je populair.
Ik op tmf.
Maar de echte toppers weten ze nooit te strikken voor zo'n show. Dat zegt genoeg over het aanzien van die zender.
MTV heeft het ook en SBS doen het met Domino D-Day
Ze presenteren waardeloos en ze doen alsof starmaker een international succesgroep is! Net zoals alle Nederlandse B-zangers en acts.
TMF COMMERCIAL Music Awards
quote:Jaaaa! Das helemaal irritant! En dan van die geanimeerde logo's dat je er wel naar MOET kijken: verotte irritant! Ze zijn 6 keer groter als normaal ook...
Op vrijdag 12 april 2002 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik erger me aan dat logo dat steeds in beeld is: nog 6 dagen tot de TMF awards, nog 5 dagen...MTV heeft het ook en SBS doen het met Domino D-Day
En zoals bij de Oscar's heb je dan nog wel als aardig heid dat de genomineerden in de zaal zitten, maar hier komen ze van backstage, als ze er al zijn want mestal zijn het van de vooropgenomen filmpjes.
Ik TMF/MTV, het wordt allemaal steeds meer niks!
quote:Ik had het over die draaiende logo's in beeld, net als TMF Awards over 8 dagen.
Op vrijdag 12 april 2002 13:15 schreef Slug-Twista het volgende:
sorry but.... Domino D-Day ???
quote:Nee Domino D-Days sux ass...
Op vrijdag 12 april 2002 11:57 schreef Freak187 het volgende:
Verschil is dat Domino D-day nog best leuk is........Net zoals alle Nederlandse B-zangers en acts.
Noem eens Nederlandse A-zangers dan????
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 13:15 schreef Slug-Twista het volgende:
sorry but.... Domino D-Day ???PA 'liessss, that's soo yesterdaysss
quote:ja yesterdays?
Op vrijdag 12 april 2002 13:34 schreef Freak187 het volgende:[..]
quote:Die gasten... Acda & de munnick is best materiaal dat degelijk is... en die poema club ofzo.. maar ja OFFTOPIC..
Op vrijdag 12 april 2002 13:36 schreef Freak187 het volgende:
A-zangers?
Die zijn er wel, maar die passen niet in het plaatje van tmf. Oftewel het zijn dan zangers die hun eigen teksten schrijven en niet alles voorgekauwd krijgen
TMF AWARDZ SUX INDEED HUGE ASS
quote:dan lees jij fout
Op zaterdag 13 april 2002 11:39 schreef LoekB het volgende:
tis zeker bagger, ik las net dat er helemaal geen buitenlandse artiesten komen optreden (behalve mary j blidge), moeten we het zeker met het nederlandse 'talent' doen
'Op zaterdag 13 april staan namelijk de artiesten Sarah Connor, Mary J. Blige, Cristina Milian, Birgit, Brainpower, Sita, Lasgo en Twarres, Within Tempation, Di-rect, Blof, Marco Borsato, K-Otic, Kane, Replay, Jive Jones, Billy Crawford en David Charvet op het awards podium in Ahoy'
Meer buitenlandse artiesten dan alleen Mary J. Blige dus. Geen Destiny's Child, valt me op. Die komen bijna altijd....
En wie gaan ze uitreiken volgens diezelfde site?
'Het is inmiddels al grotendeels bekend wie de awards gaan uitdelen aanstaande zaterdag 13 april in Ahoy'. Oud VJ’s Sonja Silva, Wessel van Diepen en Isabelle worden vergezeld door MTV collega VJ Romeo. Krezip zangeres Jacqueline Govaert, stand-up comedian Jurgen Raayman, Ruud Gullit en presentatrice Beertje van Beers, die al eens gastpresentatrice was bij Live.com, vullen de interessante line-up aan. Verder krijgen tv-babes Froukje de Both en Tanja Jess gezelschap van de altijd kittige Katja Schuurman. Een lange maar wel heel bijzondere lijst.'
Ik hoor die VJ's nu al schreeuwen:"Hebben jullie het een beetje naar jullie zin!!!!"
quote:Al een paar maandjes niet meer, hoor.
Op zaterdag 13 april 2002 12:22 schreef Freak187 het volgende:
Sita EN K-otic? Die horen toch bij elkaar ofzo iets?
Toch maar iets meer tmf kijken!
quote:Komen niet
Op zaterdag 13 april 2002 12:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zal alleen het optreden van beyonce's child kijken de rest boeit me niet
Goed, het enige optreden wat me interesseert is dan dus Cristina Milian - dat is wel een schatje.
quote:en within temptation natuurlijk ( ik in ieder geval wel)
Op zaterdag 13 april 2002 12:37 schreef Vibromass het volgende:
Alweer Marco BorsatoEn Replay hahaha
Goed, het enige optreden wat me interesseert is dan dus Cristina Milian - dat is wel een schatje.
quote:je hoeft niet meteen strafwerk uit te delen
Op zaterdag 13 april 2002 12:24 schreef postinggirl het volgende:Toch maar iets meer tmf kijken!
quote:Ja die lijkt ook wel redelijk, maar het is moeilijk zien door die wijde jurken
Op zaterdag 13 april 2002 12:38 schreef Yinyang het volgende:[..]
en within temptation natuurlijk ( ik in ieder geval wel)
hmm het publiek reageert erg loom, maar das niet zo gek met al die 13 jarige meisjes
optreden is juist wel goed
Ik kan hem hierna gelukkig meteen uitzetten!
m'n strond wordt er nou al dun van...
cupa-nooit-ongestelde-tienertjes met natte poesjes hun 'favo'artiesten toe aan het bleren...
neey, de TMF awards zijn niet echt m'n genre
quote:Zoveel verschil is er toch niet? Sommige mensen zijn fan van Britney, anderen weer van Jezus.
Op zaterdag 13 april 2002 18:16 schreef SunChaser het volgende:
welkom op de EO jongeren dag
quote:tja, de presentatoren nemen de kwaliteit van het publiek aan...
Op zaterdag 13 april 2002 18:16 schreef SunChaser het volgende:
Seth
Opkomen met de oeroude grap: welkom op de EO jongeren dag
quote:dus jij kijkt het elk jaar vanaf het begin!??
Op zaterdag 13 april 2002 18:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik bedoelde de grap, die wordt echt elk jaar gemaakt
Twarres
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 13 april 2002 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Twarres
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 18:27 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben die gozer omgeruild zie ik, er zitten nu twee vrouwen wijfen in Twarres.
quote:Ook met zo'n foute piercing?
Op zaterdag 13 april 2002 18:27 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben die gozer omgeruild zie ik, er zitten nu twee vrouwen wijfen in Twarres.
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Bij nader inzien was het nog steeds die gozer trouwens.
quote:Ow ja, de 'echte' fans die "hun" band gelijk laten vallen als ze meer dan vijf platen verkocht hebben...
Op zaterdag 13 april 2002 18:36 schreef SunChaser het volgende:
Hahahaha, er zijn Within Temptation fans die boos zijn omdat 'ze nu van iedereen' zijn
quote:Hallo!! Ze zijn anders vet commercieel tegenwoordig hoor
Op zaterdag 13 april 2002 18:43 schreef Zander het volgende:[..]
Ow ja, de 'echte' fans die "hun" band gelijk laten vallen als ze meer dan vijf platen verkocht hebben...
Ik had Ice Queen al zes jaar geleden van een demo-tape overgenomen, en nu komen ze er op TMF pas mee
En hun eerste album was ook zeker beter dan hun laatste, dat is veel commercieler, dat hoorde ik al meteen
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 12:33 schreef LoekB het volgende:[..]
Komen niet
Zij hebben toch altijd het minste aan bij de optredens
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 13-04-2002 18:55]
quote:DC heeft inderdaad niets om het lijf nee..
Op zaterdag 13 april 2002 18:50 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Zij hebben toch altijd het minste aan bij de optredens
quote:Daar was je dan ook lekker laat mee... ik kende het nummer al toen ze het nog moesten schrijven
Op zaterdag 13 april 2002 18:49 schreef keeper het volgende:
Ik had Ice Queen al zes jaar geleden van een demo-tape overgenomen, en nu komen ze er op TMF pas mee
quote:Toen pas?
Op zaterdag 13 april 2002 18:54 schreef Zander het volgende:[..]
Daar was je dan ook lekker laat mee... ik kende het nummer al toen ze het nog moesten schrijven
quote:Ik weet iig weer dat het een Nederlander is en bij welk nummer ik zijn naam moet plaatsen.
Op zaterdag 13 april 2002 18:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Tenminste wel één iemand die het verdiende om te winnen: Tiesto
quote:Ze zijn heel commercieel, maar ze worden bekend met een nummer wat geschreven was in de tijd dat ze nog niet commercieel waren?
Op zaterdag 13 april 2002 18:49 schreef keeper het volgende:[..]
Hallo!! Ze zijn anders vet commercieel tegenwoordig hoor
quote:Ik denk dat de koters niet eens weten hoe ze er op zouden moeten reageren, dus ik verwacht het niet. En hij zal ook wel in één of andere club moeten draaien waardoor hij er niet eens tijd voor heeft.
Op zaterdag 13 april 2002 18:58 schreef -Mk- het volgende:
Komt Tiesto ook met een optreden?
quote:Jammer...
Op zaterdag 13 april 2002 18:59 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Ik denk dat de koters niet eens weten hoe ze er op zouden moeten reageren, dus ik verwacht het niet. En hij zal ook wel in één of andere club moeten draaien waardoor hij er niet eens tijd voor heeft.
quote:Ik heb ze het idee gegeven om eens een nummertje te schrijven over een Winterkoningin. Ik kwam op dat idee toen we aardbeien aan het eten waren op Pinkpop..
Op zaterdag 13 april 2002 18:54 schreef Zander het volgende:[..]
Daar was je dan ook lekker laat mee... ik kende het nummer al toen ze het nog moesten schrijven
quote:Ja of Robbie Williams. Dat is namelijk helemaal geen slechte plaat, zeker vanwege de durf om een swing-plaat nu uit te brengen vind ik al heel wat.
Op zaterdag 13 april 2002 19:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Op zulke momenten HAAT ik de TMF awards gewoon he. Nu krijgen een stel troela's een award in plaats van U2
Bij beste Nederlandse albums komen Green Lizard, Johan en Racoon zeker niet langs he? Nope
En wat me ook opvalt. Staat daar een applaus-gestapo ofzo? Ik zie kinderen bijkans klaarkomen op Wendy van Dijk die aangekondigd wordt, op een vergelijkbare manier als dat je zou reageren als nu opeens Freddy Mercury of John Lennon uit hun graf zouden opstaan
En nu komt Kane triest op met zo'n videocameraatje. Dat is nu ook wel leuk geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 13-04-2002 19:07]
quote:Ja, dat snap ik. Maar als ze een beetje muziekaal verantwoord over willen komen dan veranderen ze gewoon een paar (lees: de helft) van de stemmen zodat U2 kan winnen.
Op zaterdag 13 april 2002 19:04 schreef SunChaser het volgende:
U2
As if. De stemmen worden uitgebracht door de bezoekers!
Dat doen ze straks met de beste vrouwelijke R&B artiest award straks ook, want die wint Mary J Blige gewoon.
quote:Die was toch 'toevallig' in Holland!
Op zaterdag 13 april 2002 19:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
die wint Mary J Blige gewoon.
quote:ik denk dat het gros van de op komen dagen celebs een prijs toevallig meekrijgen
Op zaterdag 13 april 2002 19:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die was toch 'toevallig' in Holland!
ééntje van Lasqo (ofzo): Ja, me hond klaagt niet
Gat-ver-damme!
quote:Je weet toch dat de TMF-awards uitsluitend bedoeld zijn voor meisjes van 16 jaar en jonger....
Op zaterdag 13 april 2002 19:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Ja, dat snap ik. Maar als ze een beetje muziekaal verantwoord over willen komen dan veranderen ze gewoon een paar (lees: de helft) van de stemmen zodat U2 kan winnen.
Dat doen ze straks met de beste vrouwelijke R&B artiest award straks ook, want die wint Mary J Blige gewoon.
Maar wat een gegil zeg daar...
Schijnt trouwens ook nog zo te zijn dat Kane goed is in het manipuleren van internetstemmingen
Nu komt Sita yeeeeeeeh
Die live-stream van tmfawards.nl is gewoon 10 seconden vertraagd ofzo.
Wel lekker vloeiend op je ADSL
Ja jongens..uuhm meisjes, de beste internationale plaat is echt Destiny's child
maar helaas helaas ze zijn er niet bij.........zucht...
quote:Nee ze hadden al wat anders te doen
Op zaterdag 13 april 2002 19:16 schreef Postduif het volgende:
En dan drukken we op de knop voor de uitslag tududitutiedudiedutiedu Destiny's Child.Ja jongens..uuhm meisjes, de beste internationale plaat is echt Destiny's child
maar helaas helaas ze zijn er niet bij.........zucht...
quote:Within Temptation en Birgit waren ook live...... toch?
Op zaterdag 13 april 2002 19:15 schreef -Mk- het volgende:
De eerste live-act. Meteen peeeeeeeep
quote:Jah sorry
Op zaterdag 13 april 2002 19:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Within Temptation en Birgit waren ook live...... toch?
quote:Wedden dat het geluid in de komende 100 herhalingen veel beter is...
Op zaterdag 13 april 2002 19:17 schreef static het volgende:
Is het geluid bij Marco en Sita nou zo gek afgesteld of is dat mijn Dolby set?
quote:Ik heb WT ff gemist....hopelijk speelden ze wat van Enter
Op zaterdag 13 april 2002 19:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Within Temptation en Birgit waren ook live...... toch?
quote:Was dat geen jongen?
Op zaterdag 13 april 2002 19:19 schreef keeper het volgende:
AHHAHHAHAHAHAMEISJE MET ONGESCHOREN OKSELS IN BEELD
![]()
(voor de wat oudere kijkers onder ons...)
[Dit bericht is gewijzigd door static op 13-04-2002 19:21]
quote:Met tieten...
Op zaterdag 13 april 2002 19:19 schreef -Mk- het volgende:[..]
Was dat geen jongen?
Oh nee, krijgt Herman Brood nog een life-time achievement award
En die kinderen denken: wie?
quote:Voordat Herman er besloot een punt achter te zetten had TMF waarschijnlijk zelfs nog nooit een clip van hem laten zien.
Op zaterdag 13 april 2002 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Herman Brood Lifetime Achievement![]()
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 19:21 schreef keeper het volgende:[..]
Met tieten...
quote:Brood lacht zich kapot.
Op zaterdag 13 april 2002 19:22 schreef Ole het volgende:
Xander als Herman.....
quote:Maar wel liev
Op zaterdag 13 april 2002 19:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Lola is geloof ik een beetje 40.000-mensen schuw
En Volumia met een cover *sidder*
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 19:23 schreef SunChaser het volgende:
Beter dan H zelf
quote:en minder stoned
Op zaterdag 13 april 2002 19:23 schreef SunChaser het volgende:
Beter dan H zelf
Herman heeft zo'n uitvoering al 20 jaar niet meer gedaan...
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 13-04-2002 19:25]
quote:Als ie maar niet gaat playbacken.
Op zaterdag 13 april 2002 19:24 schreef Ole het volgende:
Eerlijk is eerlijk... Xander is wel
één van de betere live zangers
quote:Ligt niet aan het nummer.
Op zaterdag 13 april 2002 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
*zucht* Word er eens een aardig nummer gespeeld dan is het publiek weer halfdood
quote:dat was VOlumia niet
Op zaterdag 13 april 2002 19:25 schreef Zander het volgende:
Volumia... *braak* *ril*
Alleen Xander (die het wel goed deed!) met The Wild Romance.
quote:FF rectificeren: dat was dus Wild Romance, met Xander als zanger.
Op zaterdag 13 april 2002 19:25 schreef Zander het volgende:
Volumia... *braak* *ril*
Niet Volumia! dus..
quote:Barend ?
Op zaterdag 13 april 2002 19:27 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Sonja
quote:Inderdaad een lekker ding!
Op zaterdag 13 april 2002 19:27 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Sonja
Eens kijken
Mary J. Blige > neuh
Destiny's Child > are you kidding me?
Pink > R&B????? Dr eerste album maybe..dit nummer dus niet
Goh, en wie winnen er
En helaas konden ze er niet bij zijn
En niet eens een filmpje!
Nu R&B Nederland, dat wordt Replay dus. En waarom? Ik weet het niet..
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 13-04-2002 19:31]
quote:En die tekst..wat origineel. En die muziek. Wat een mooi Nederlands product.
Op zaterdag 13 april 2002 19:30 schreef Vibromass het volgende:
Lloyd! Daar is ie! VET GOED
quote:Je bent niet de enige.
Op zaterdag 13 april 2002 19:31 schreef SunChaser het volgende:
Zeg nu eens eerlijk. Ben ik de enige die acts voorbij ziet komen en nummers hoort die compleet aan me voorbij zijn gegaan het afgelopen jaar.
quote:neeuh...
Zeg nu eens eerlijk. Ben ik de enige die acts voorbij ziet komen en nummers hoort die compleet aan me voorbij zijn gegaan het afgelopen jaar.
quote:Nee.
quote:Moi aussi
quote:Uit Baywatch toch?
Op zaterdag 13 april 2002 19:34 schreef -Mk- het volgende:
David wie???
Doet zelfs z'n jasje uit, zo warm krijgt ie 't.
quote:20:00 uur kopspijkers!
Op zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja, een baywatch nerd. Ik denk dat ik maar iets anders ga opzetten
quote:Nee..
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef Vibromass het volgende:
Ok bij deze hernoem ik het de WTF-awards
quote:Ja, ja.
Op zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef Zander het volgende:
Ik heb net maar even gekeken.
quote:Bakvisje alert!
Op zaterdag 13 april 2002 19:36 schreef Paige het volgende:[..]
Nee..
Ik als 15-jarig huppelkutje () ken heel veel liedjes niet eens..!
quote:Was het maar zo, die had toendertijd tenminste nog Pamela Anderson in zijn clip.
Op zaterdag 13 april 2002 19:36 schreef SunChaser het volgende:
Is dit Hobie?
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 19:36 schreef static het volgende:
Het gevoel bekruipt me een beetje of ik een jaar lang afgesloten van de buitenwereld in een hutje op de hei heb doorgebracht.
quote:Vandaag niet
Op zaterdag 13 april 2002 19:39 schreef static het volgende:
Kris is wel een lekker ding.
quote:ach, hij heeft niet gewonnen
Op zaterdag 13 april 2002 19:38 schreef hp22 het volgende:
Fantastisch weer! Beste nationale dj, en dan nomineren ze Michel de hey? LOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |