Ik zat zelf te denken aan zodat Ben misschien wel in het bijzijn van Lodz haar zou helen oid.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:51 schreef Headlong het volgende:
[..]
Mijn ontging de reden daarvoor? Kan iemand mij misschien inlichten...![]()
maar op het eind kwam er een foto in beeld die bij de priester thuis hing, waar de priester met die 2 kindjes op stond...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:14 schreef thettes het volgende:
De priester is nog niet per definitie kwaad hoor. Maar begreep ik nou goed dat de priester dat russische jongetje was? En de man op de rivieroever eigenlijk de priester NIET was? En dat dat hele verhaal gewoon een flashback was naar toen de priester nog een jongetje was?
Hij is wel goed !! Om het leven (herstel) te geven moet hij het leven ontnemen. Juist daar heeft hij problemen mee omdat hij vindt dat dat niet aan hem is besteed maar aan onze lieve heer. Hij zal moeten leren om met zijn krachten om te gaan en goede beslissingen nemen omtrent het ontnemen van levens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ook nog zo'n ding, wanneer hij die gast geneesde ging zo ongeveer het hele meer dood. Dus zo zuiver goed is het niet.
Toen hij dat meisje genas van haar lamheid gingen de akkers in de omgeving ook allemaal dood.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ook nog zo'n ding, wanneer hij die gast geneesde ging zo ongeveer het hele meer dood. Dus zo zuiver goed is het niet.
de priester stond er toch zelf niet op?? Nouja, de priester stond er wel op want hij is dat jongetje lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
maar op het eind kwam er een foto in beeld die bij de priester thuis hing, waar de priester met die 2 kindjes op stond...
Ik geloof dat hij dat jongetje op schoot had en dat meisje naast hem stond... maar ik kan me vergist hebben hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:27 schreef thettes het volgende:
[..]
de priester stond er toch zelf niet op?? Nouja, de priester stond er wel op want hij is dat jongetje lijkt me.
Misschien was het wel zijn vader en lijkt hij er gewoon erg veel opquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dat jongetje op schoot had en dat meisje naast hem stond... maar ik kan me vergist hebben hoor
Leek mij ook. Je ziet die foto in het huis van zijn zus, waar die twee kleine kindjes duidelijk op staan. Dat zijn dus de priester en z'n zus. Hij zei ook op het laatst nog tegen haar iets van: 'Jij weet wat er altijd in mij huisde', of iets wat er in hem zat. Ik vraag me alleen af of hij nou andere krachten heeft als Ben of gewoon dezelfde. Retecoole shit die serie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hij was het jongetje. Zijn zus was het meisje, daarom weet zij ook het verhaal te vertellen van die kinderen. De priester heeft een flashback uit zijn jeugd gehad.
De foto die je zag was een oud familie potret.
Tenminste, dat leek mij zo.![]()
nouja ik denk dat het in principe dezelfde krachten zijn. maar die van Ben manifesteren zich tot nu toe 'helend' (wel tegen een prijs, die dooie vissen bv), die van Justin meer 'straffend' (die munten uit die vrouw dr mond, die nek omdraaien van die man als kind).quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:16 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Leek mij ook. Je ziet die foto in het huis van zijn zus, waar die twee kleine kindjes duidelijk op staan. Dat zijn dus de priester en z'n zus. Hij zei ook op het laatst nog tegen haar iets van: 'Jij weet wat er altijd in mij huisde', of iets wat er in hem zat. Ik vraag me alleen af of hij nou andere krachten heeft als Ben of gewoon dezelfde. Retecoole shit die serie.![]()
ja, maar dat was een herinnering dus daar kan veel raars in gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:10 schreef T4rava het volgende:
Ik weet niet hoe het met z'n vader zit, maar de man die hij als kind had vermoord dat was hijzelf... dacht ik. Ik kan ernaast zitten.
Carnivale is ook lekker vaag en zweverig, net als Twin Peaks én de dwerg in Carnivale speelde een grote rol in Twin Peaks...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:04 schreef PDOA het volgende:
Ik snap nog steeds die vergelijking met Twin Peaks niet.
hoezo?quote:Jammer overigens al dat Carnivale op DVD te koop is.![]()
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de VPRO vrij laat is met het uitzenden van Carnivale, omdat het ook al op de Belg en de BBC te zien is geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:57 schreef Toad het volgende:
Morgen is Carnivale later dan normaal vanwege de VPRO-aan het bed-avond.
Tijdstip: 19 juni 2005, 23:30-00:28 uur
Titel aflevering: Lonnigan, Texas
Jammer overigens al dat Carnivale op DVD te koop is.![]()
Ah oke vandaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de VPRO vrij laat is met het uitzenden van Carnivale, omdat het ook al op de Belg en de BBC te zien is geweest.
Lodz is eigenlijk alleen maar aas.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef PDOA het volgende:
En die Lodz speelt onder een hoedje met het management...
ze noemt em wel daddy..quote:
dat denk ik wel. Ik denk om een beetje dat actie-gevolg gedoe weer te geven.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:52 schreef Jegorex het volgende:
Of zal hij hem er weg hebben gehaald om te voorkomen dat anderen dat ding ook zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
Ja, dat moet dus een verrassing blijven he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef T4rava het volgende:
1.Hoe kom jij aan seizoen 2??
2.Eindigt de serie abrupt of zit er wel een soort slot in?
Ja, ben benieuwd of ze die nog iets met die seksuele spanning tussen hen gaan doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef T4rava het volgende:
PS, ik vind die Sofie echt een mannenhoofd hebben. Het zal me nix verbazen als ze pot wordt met Libby.![]()
Ja want die is er overduidelijk...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of ze die nog iets met die seksuele spanning tussen hen gaan doen.
idd, speelde ze in the faculty niet ook al zon freak?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef T4rava het volgende:
PS, ik vind die Sofie echt een mannenhoofd hebben. Het zal me nix verbazen als ze pot wordt met Libby.![]()
Ik had ook een box gekocht, doen aflevering 10 en 12 het niet. Heb m'n geld terug gehad, mocht de DVD's houden. Kijk 10 & 12 dan maar op TV. M'n vriend wordt ondertussen helemaal gek omdat hij nú wil weten hoe het afloopt. Maar ja, ik zie aan het einde van seizoen 1 nog niet alle raadsels opgelost worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:41 schreef PDOA het volgende:
Gisteren de boxset gekocht van seizoen 1, wil ik aflevering 9 kijken, pakt die kut goedkope dvd-speler 'm niet!
Ik heb net de laatste 2 afleveringen gekeken en godverdomme wat een cliffhanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyfus zeg, zoiets had ik dus echt niet verwacht! Ik zat op het puntje van m'n stoel. vooral dat stuk op de begraafplaats, met Ben, en uiteraard het einde....quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:30 schreef T4rava het volgende:
Vertel dan ten minste hoe je aan seizoen 2 kan komen...
ik heb serie 1 al af en ik wil weten hoe het verder gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verklap toch niks?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:56 schreef T4rava het volgende:
SSSH! niet iedereen weet hoe het afloopt
1. connectiesquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef T4rava het volgende:
1.Hoe kom jij aan seizoen 2??
2.Eindigt de serie abrupt of zit er wel een soort slot in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
wait a minute, you tell your friends and they'll be paying a nicklequote:
quote:
"When he is done, there is nothing left but bones."quote:
of niet....,dat is juist het goede van de serie, je blijft maar gissen iig erg goed gefilmd alles... ik kreeg kippevel van die baptise-scenequote:Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef T4rava het volgende:
Die brother Justin is echt de duivel. Dat wijwater dat in bloed verandert enz... creepy.
Om maar even in de thematiek te blijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:57 schreef Vassili_Z het volgende:
EN VOOR AL DIE MENSEN DIE ZO NODIG ALLES WILLEN GAAN VERKLAPPEN OVER DEZE SERIE: BRAND IN HEL !!!!!
ik dacht in het begin dat Lods vet geleerd, aardig, symphatiek zou zijn voor de jongen. Misschien is ie dat ook nog wel, maar de serie zet samson een stuk betrouwbaarder over.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef mindwar het volgende:
Jaaa prachtig weer!
Idd... Ik begin steeds meer voor die samson te voelen... denk dat die het alleen maar erg goed op heeft met Ben... En Lods juist niet...
Eerst dacht ik het altijd andersom!
Ze herhalen het op zaterdag avond.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb het gemist. Tering!
uitzendinggemist.nl heeft alleen een verwijzing naar hbo dat al op season 2 zit
Zaterdagnacht is toch meestal de herhaling?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb het gemist. Tering!
uitzendinggemist.nl heeft alleen een verwijzing naar hbo dat al op season 2 zit
Da's ook maar de eerste keer toch? En ik denk dat het wel wat toevoegt hoor, gezien de relaties ten opzichte van elkaar.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat me opvalt aan deze serie is dat er (voor een amerikaanse serie) enorm maar dan ook enorm veel sex in zit. In de vorige aflevering zijn ze zo'n 4 keer van bil gegaan, zonder dat het geloof ik echt toevoegt aan het verhaal.
Appart.
De eerste keer? Wat dacht je van die aflevering met Sophie waarin ze een getrouwde man verleidt? Of die stripteases? Of Rita Sue? Ik bedoel, relaties kunnen toch ook op andere manieren gemaakt en verweven worden?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Da's ook maar de eerste keer toch? En ik denk dat het wel wat toevoegt hoor, gezien de relaties ten opzichte van elkaar.
Probeer je eens wat meer in het verhaal te verdiepen. Jonesy stond gewoon lang droog, en een buitenkansje als dit pakt ie dus maar wat al te graag aan. Maar eigenlijk wil hij Sofie.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
De eerste keer? Wat dacht je van die aflevering met Sophie waarin ze een getrouwde man verleidt? Of die stripteases? Of Rita Sue? Ik bedoel, relaties kunnen toch ook op andere manieren gemaakt en verweven worden?
Niet dat ik het erg vind dat er sex in voorkomt(integendeel zelfs), maar het begint wel heel erg op een fickfest te lijken. Jones lijkt wel alles te grijpen wat los en vast zit.
Ik kreeg bij Jonesy en Sofie aanvankelijk meer een Vader/Dochter vibe... maar als het aan Jonesy ligt niet dus... (alhoewel de serie bizar genoeg is om dat het wel te laten zijn)quote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef PDOA het volgende:
[..]
Probeer je eens wat meer in het verhaal te verdiepen. Jonesy stond gewoon lang droog, en een buitenkansje als dit pakt ie dus maar wat al te graag aan. Maar eigenlijk wil hij Sofie.
Het kan niet duidelijker zijn geworden dat Justin een verwaande gek is geworden die zijn krachten gebruikt om volgelingen te verzamelen. Hij was erg agressief tijdens zijn kerk... rede (of hoe dat ook heet). Dat wijwater dat in bloed veranderde... hij moet wel de antichrist zijn ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
of niet....,dat is juist het goede van de serie, je blijft maar gissen iig erg goed gefilmd alles... ik kreeg kippevel van die baptise-scene
Ja, je moet je echt in het verhaal verdiepen om dat te snappen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef PDOA het volgende:
[..]
Probeer je eens wat meer in het verhaal te verdiepen. Jonesy stond gewoon lang droog, en een buitenkansje als dit pakt ie dus maar wat al te graag aan. Maar eigenlijk wil hij Sofie.
De actrise wilde wel naakt, en daar kon de regisseur gen genoeg van krijgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja, je moet je echt in het verhaal verdiepen om dat te snappen.
Ik snap ook best dát ze willen vozen, maar het viel me gewoon op dat het zovéél gebeurt in de serie.
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef PDOA het volgende:
Als ze er net zo lang over doen met het uitbrengen van seizoen II op DVD als bij Twin Peaks...
In ieder geval de 24e niet meer, want dan begint Zomergasten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:59 schreef PDOA het volgende:
Was dit de laatste aflevering dan?
Toen de boxset uitkwam heb ik die gelijk gekocht en gekeken, dus ik kijk niet meer op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |