Ik heb net de laatste 2 afleveringen gekeken en godverdomme wat een cliffhanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyfus zeg, zoiets had ik dus echt niet verwacht! Ik zat op het puntje van m'n stoel. vooral dat stuk op de begraafplaats, met Ben, en uiteraard het einde....quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:30 schreef T4rava het volgende:
Vertel dan ten minste hoe je aan seizoen 2 kan komen...
ik heb serie 1 al af en ik wil weten hoe het verder gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verklap toch niks?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:56 schreef T4rava het volgende:
SSSH! niet iedereen weet hoe het afloopt
1. connectiesquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:58 schreef T4rava het volgende:
1.Hoe kom jij aan seizoen 2??
2.Eindigt de serie abrupt of zit er wel een soort slot in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
wait a minute, you tell your friends and they'll be paying a nicklequote:
quote:
"When he is done, there is nothing left but bones."quote:
of niet....,dat is juist het goede van de serie, je blijft maar gissen iig erg goed gefilmd alles... ik kreeg kippevel van die baptise-scenequote:Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef T4rava het volgende:
Die brother Justin is echt de duivel. Dat wijwater dat in bloed verandert enz... creepy.
Om maar even in de thematiek te blijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:57 schreef Vassili_Z het volgende:
EN VOOR AL DIE MENSEN DIE ZO NODIG ALLES WILLEN GAAN VERKLAPPEN OVER DEZE SERIE: BRAND IN HEL !!!!!
ik dacht in het begin dat Lods vet geleerd, aardig, symphatiek zou zijn voor de jongen. Misschien is ie dat ook nog wel, maar de serie zet samson een stuk betrouwbaarder over.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef mindwar het volgende:
Jaaa prachtig weer!
Idd... Ik begin steeds meer voor die samson te voelen... denk dat die het alleen maar erg goed op heeft met Ben... En Lods juist niet...
Eerst dacht ik het altijd andersom!
Ze herhalen het op zaterdag avond.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb het gemist. Tering!
uitzendinggemist.nl heeft alleen een verwijzing naar hbo dat al op season 2 zit
Zaterdagnacht is toch meestal de herhaling?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb het gemist. Tering!
uitzendinggemist.nl heeft alleen een verwijzing naar hbo dat al op season 2 zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |