Ik zat zelf te denken aan zodat Ben misschien wel in het bijzijn van Lodz haar zou helen oid.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:51 schreef Headlong het volgende:
[..]
Mijn ontging de reden daarvoor? Kan iemand mij misschien inlichten...![]()
maar op het eind kwam er een foto in beeld die bij de priester thuis hing, waar de priester met die 2 kindjes op stond...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:14 schreef thettes het volgende:
De priester is nog niet per definitie kwaad hoor. Maar begreep ik nou goed dat de priester dat russische jongetje was? En de man op de rivieroever eigenlijk de priester NIET was? En dat dat hele verhaal gewoon een flashback was naar toen de priester nog een jongetje was?
Hij is wel goed !! Om het leven (herstel) te geven moet hij het leven ontnemen. Juist daar heeft hij problemen mee omdat hij vindt dat dat niet aan hem is besteed maar aan onze lieve heer. Hij zal moeten leren om met zijn krachten om te gaan en goede beslissingen nemen omtrent het ontnemen van levens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ook nog zo'n ding, wanneer hij die gast geneesde ging zo ongeveer het hele meer dood. Dus zo zuiver goed is het niet.
Toen hij dat meisje genas van haar lamheid gingen de akkers in de omgeving ook allemaal dood.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ook nog zo'n ding, wanneer hij die gast geneesde ging zo ongeveer het hele meer dood. Dus zo zuiver goed is het niet.
de priester stond er toch zelf niet op?? Nouja, de priester stond er wel op want hij is dat jongetje lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
maar op het eind kwam er een foto in beeld die bij de priester thuis hing, waar de priester met die 2 kindjes op stond...
Ik geloof dat hij dat jongetje op schoot had en dat meisje naast hem stond... maar ik kan me vergist hebben hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:27 schreef thettes het volgende:
[..]
de priester stond er toch zelf niet op?? Nouja, de priester stond er wel op want hij is dat jongetje lijkt me.
Misschien was het wel zijn vader en lijkt hij er gewoon erg veel opquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dat jongetje op schoot had en dat meisje naast hem stond... maar ik kan me vergist hebben hoor
Leek mij ook. Je ziet die foto in het huis van zijn zus, waar die twee kleine kindjes duidelijk op staan. Dat zijn dus de priester en z'n zus. Hij zei ook op het laatst nog tegen haar iets van: 'Jij weet wat er altijd in mij huisde', of iets wat er in hem zat. Ik vraag me alleen af of hij nou andere krachten heeft als Ben of gewoon dezelfde. Retecoole shit die serie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hij was het jongetje. Zijn zus was het meisje, daarom weet zij ook het verhaal te vertellen van die kinderen. De priester heeft een flashback uit zijn jeugd gehad.
De foto die je zag was een oud familie potret.
Tenminste, dat leek mij zo.![]()
nouja ik denk dat het in principe dezelfde krachten zijn. maar die van Ben manifesteren zich tot nu toe 'helend' (wel tegen een prijs, die dooie vissen bv), die van Justin meer 'straffend' (die munten uit die vrouw dr mond, die nek omdraaien van die man als kind).quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:16 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Leek mij ook. Je ziet die foto in het huis van zijn zus, waar die twee kleine kindjes duidelijk op staan. Dat zijn dus de priester en z'n zus. Hij zei ook op het laatst nog tegen haar iets van: 'Jij weet wat er altijd in mij huisde', of iets wat er in hem zat. Ik vraag me alleen af of hij nou andere krachten heeft als Ben of gewoon dezelfde. Retecoole shit die serie.![]()
ja, maar dat was een herinnering dus daar kan veel raars in gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:10 schreef T4rava het volgende:
Ik weet niet hoe het met z'n vader zit, maar de man die hij als kind had vermoord dat was hijzelf... dacht ik. Ik kan ernaast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |