quote:*zucht..mooi he?
Op 07 april 2001 12:33 schreef Lamon het volgende:
Ik kan niet, maar ik had het helemaal niet erg gevonden om 'The mercy seat: agressive version' een keer live te horen.
quote:Jaahaa,... leuk, zit ik me net te verheugen, komt er zo'n boodschap. Nouja, ik heb hem al 2x gezien en was erugg goed, The Caveman rules!
Op 07 april 2001 14:39 schreef killar_fairy het volgende:
tja als het nou niet was uitverkocht........
VinterS.
Ooit een geweldig heftig concert van deze man gezien met de Bad Seeds, dat vergeet ik m'n hele leven niet meer.
EN HIJ IS GOEEED!
'k ben meteen m'n slechte bui kwijt.
Vooral 'No more shall we part', Fifteen feet of pure white snow' en 'The sorrowful wife' zijn ontzettend mooi...
quote:Ik ben hem nu aan het luisteren (ja gedownload
Op maandag 20 januari 2003 11:49 schreef placebeau het volgende:
Er is een nieuwe singel
Bring it on, het zou eigenlijk niet mogen, maar haal het toch allemaal maar af, beluister het en leg geld aan de kant voor de CD "Nocturama" (veelbelovende titel) die eind februari uitkomt
zeer goed als je het mij vraagt, het is weer wat swingender als zijn vorige CD (dat mocht wel), toch vind ik dat de nieuwe sound wel wat bewaard is. het steekt goed in elkaar en barst helemaal open naar het einde toe.
quote:*speelt met opzet de vorige CD extra luid
Op maandag 20 januari 2003 11:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
irritante trap naar boven ... dacht even dat ie echt deze kant op zou komen
quote:YEAH! 'Bring it On' is GOED!
Op maandag 20 januari 2003 11:49 schreef placebeau het volgende:
Er is een nieuwe singel
Bring it on, het zou eigenlijk niet mogen, maar haal het toch allemaal maar af, beluister het en leg geld aan de kant voor de CD "Nocturama" (veelbelovende titel) die eind februari uitkomt
zeer goed als je het mij vraagt, het is weer wat swingender als zijn vorige CD (dat mocht wel), toch vind ik dat de nieuwe sound wel wat bewaard is. het steekt goed in elkaar en barst helemaal open naar het einde toe.
Nocture is sowieso een stuk beter dan z'n vorige ceedee.
Heb hem overigens al ruim een maand op m'n peecee staan
quote:2001 schatje
Op dinsdag 21 januari 2003 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmm, het staat niet op de site van 013 en ook niet bij ticketservice
Lijkt me dan zeker niet dat het al uitverkocht is
quote:Goeiemorgen Maarten
Op dinsdag 21 januari 2003 15:24 schreef Isabeau het volgende:[..]
2001 schatje
quote:tja, als ik een nieuw forum zou openen over placebeau zetten ze er een slotje op
Op dinsdag 21 januari 2003 15:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Goeiemorgen Maarten
tnx Placebeau voor de verwarring
Dat wordt in ieder geval weer genieten de komende weken, want ik heb ervoor gewaakt de gedownloade mp3's niet te vaak te draaien.
Dezz luistert The Ship Song
quote:3 maal daags een nekschot voor die zanger dan.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef Ixnay het volgende:
Deze naam "Nick Cave ans the Bad Seeds" komt me alleen bekend voor van een optreden van NOFX, dat ik laatst had gedownload. Daar kraakte de zanger van NOFX, Nick Cave volledig af. Best cool.
Verder heb ik er nooit van gehoord.
quote:Inderdaad, Nick Cave is stoer en weet de leukste liedjes te maken over moordenaars.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:13 schreef Riert het volgende:[..]
3 maal daags een nekschot voor die zanger dan.
quote:en +/- 1583 andere complimenten
Op vrijdag 16 mei 2003 12:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, Nick Cave is stoer en weet de leukste liedjes te maken over moordenaars.
En van de mooiste muziekale ontwikkelingen van zn pre-'solo' tijd tot nu. Al vind ik Nocturama toch niet heel erg heersen.
Wat betreft Nocturama. Ik vind het niet het beste Cave album, maar toch zeker de moeite waard. Dit is mijn "top 5":
- The Boatman's Call
- No More Shall we part
- Let Love In
- Murder Ballads
- Nocturama
Tot maandag.
quote:ge hebt een flink andere Nick smaak dan ik. Boatmans Call komt bij mij helemaal onderaan En No More.... zeker niet inde top 5, al staan er een paar ijzersterke nummers op.
Op dinsdag 27 mei 2003 16:54 schreef pdiscs het volgende:
Ik kan niet meer wachten tot 2 juni. Het vorige concert (ik ben in Leuven geweest, niet in Tilburg) was echt SUPERRRRR.Wat betreft Nocturama. Ik vind het niet het beste Cave album, maar toch zeker de moeite waard. Dit is mijn "top 5":
- The Boatman's Call
- No More Shall we part
- Let Love In
- Murder Ballads
- NocturamaTot maandag.
Op zeker From Here to Ethernity erin en helemaal op zeker Henry's Dream, zo goed als zeker Tender Prey....naja
Nu maandag al??? tering, dat gaat hard. Lekker
40 Euro is ook erg duur als ik eerlijk ben...
En het was geweldig. Details na het concert
quote:met complete setlist en uitdossing van Nick?
Op dinsdag 27 mei 2003 18:00 schreef Riert het volgende:
Lijkt me sterk dat ik dat niet mag weten, staat gewoon op het kaartje waarschijnlijk.En het was geweldig. Details na het concert
Nee hoor, wel veel plezier gewenst iig.
quote:Ja, ik vind de cd's die jij noemt ook goed, maar mijn voorkeur gaat uit naar de "rustigere" cd's.
Op dinsdag 27 mei 2003 16:58 schreef Riert het volgende:[..]
ge hebt een flink andere Nick smaak dan ik. Boatmans Call komt bij mij helemaal onderaan En No More.... zeker niet inde top 5, al staan er een paar ijzersterke nummers op.
Op zeker From Here to Ethernity erin en helemaal op zeker Henry's Dream, zo goed als zeker Tender Prey....naja
Nu maandag al??? tering, dat gaat hard. Lekker
Ik ben met smacht aan het wachten op een LIVE DVD. Weet iemand of dit er aan zit te komen?
Het was heel indrukwekkend
Frank
quote:Dat komt omdat het die jongen niet gegeven is buiten zijn eigen muzikaal beperkte kaders te kijken. De punkrock van NOFX, Pennywise, Sick of it All en consorten is leuk om op te zetten, de kunst die Nick Cave laat horen vereist luistertalent.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef Ixnay het volgende:
Deze naam "Nick Cave ans the Bad Seeds" komt me alleen bekend voor van een optreden van NOFX, dat ik laatst had gedownload. Daar kraakte de zanger van NOFX, Nick Cave volledig af. Best cool.
Verder heb ik er nooit van gehoord.
Wat een energie straalt er altijd weer af. Persoonlijke bad seeds topper (als altijd) Warren Ellis.
Super. Wie kan dit soort concerten overtreffen? Ik heb geen idee.
quote:Da's die violendude? Erg goed om die bezig te zien.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:47 schreef pdiscs het volgende:
Wat een energie straalt er altijd weer af. Persoonlijke bad seeds topper (als altijd) Warren Ellis.
Maar WaarTF was Blixa? Erg jammer dat die er niet was.
Ik was niet echt te spreken over de setlist. Zeker de toegifts.
Waar waren John Finns Wife (ik dacht dat ik het hem wel hoorde zeggen tegen een Bad Seed) en de rest van Henry's Dream?
De enige rauwe ouwe was From Here to Eternity, had ik dan toch graag iets van The Carny, Black Crow King, Avalange of zoiets bij gehoord.
Versie van the Ship Song leek nergens op en Diana had allang in de prullenbak moeten liggen. Wel grappig dat hij zei I Fucked Up...over Diana meen ik.
Genoeg geklaagd
Was wel weer erg te gek om Nick en the Bad Seeds bezig te zien. Wat een power op het podium! Was erg goed (ondanks mn gezeur hierboven)
quote:Inderdaad da's die viool dude. Geweldig!
Op dinsdag 3 juni 2003 10:57 schreef Riert het volgende:[..]
Da's die violendude? Erg goed om die bezig te zien.
Maar WaarTF was Blixa? Erg jammer dat die er niet was.
Genoeg geklaagd
Was wel weer erg te gek om Nick en the Bad Seeds bezig te zien. Wat een power op het podium! Was erg goed (ondanks mn gezeur hierboven)
Jammer dat je zo veel kritiek hebt, ik vond het een goed concert (al zijn er altijd wel nummers die je graag wilt horen).
Wat betreft Blixa Bargeld, die is een tijd geleden uit The Bad Seeds gegaan, ik ben bang dat we die niet meer met The Bad Seeds te zien krigen. Zie http://www.mute.com/nickcave/bargeld.html
Was jij degene die constant "BLIXA" riep?
quote:Ja, die met die oogjes!
Op dinsdag 3 juni 2003 13:02 schreef Tunerd het volgende:verder nog dat nummer met die ene
quote:Helemaal eruit zelfs? Woei, da's erg spijtig.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:56 schreef pdiscs het volgende:[..]
Inderdaad da's die viool dude. Geweldig!
Jammer dat je zo veel kritiek hebt, ik vond het een goed concert (al zijn er altijd wel nummers die je graag wilt horen).
Wat betreft Blixa Bargeld, die is een tijd geleden uit The Bad Seeds gegaan, ik ben bang dat we die niet meer met The Bad Seeds te zien krigen. Zie http://www.mute.com/nickcave/bargeld.html
Was jij degene die constant "BLIXA" riep?
Ik zie idd dat mn stukje wel erg negatief oogt. Was meer als kritische noot bedoeld, ik heb zeker een goed concert gehad.
Je -tenminste, ik- probeert toch een beetje te bedenken wat je zou spelen als je Nick was en het is me een raadsel hoe die tot deze setlist kwam. Al was Red Right Hand een leuke verassing. Die had ik niet verwacht.
Mooi concert, maar het gezelschap maakte de avond onvergetelijk. Jammer dat het niet onweerde.
Gespeelde nummers:
Wonderful Life (Nocturama)
Red Right Hand (Let Love In)
West Country Girl (The Boatmans Call)
Hallelujah (No More Shall we Part)
Sad Waters (Your Funeral, My Trial)
Do You Love me (Let Love In)
Bring it On (Nocturama)
Christina the Astonishin (Henry's Dream)
Watching Alice (Tender Prey)
The Mercy Seat ('rustige versie')
Still in Love (Nocturama)
From Her to Eternity (From Her to Eternity)
Henry Lee (Murder Ballads)
He Wants You (Nocturama)
Nobody's Baby Now (Let Love In)
Deanna
The Ship Song (The Good Son)
-----------------------
Babe, I'm on Fire (Nocturama)
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 04-06-2003 22:37]
quote:Voor ons, melancholische mensen, is het dus goed te horen dat later, als we van alles hebben meegemaakt en ouder worden, wel het geluk kunnen vinden.
Op woensdag 4 juni 2003 17:45 schreef LunaChick het volgende: Noem me egoistisch, maar ik hoorde hem liever toen hij nog ongelukkig was.
Hey, maar hij heeft John Finn's Wive niet gespeeld dus? ik dacht het ergens te lezen....
quote:Gek, ik voel me helemaal niet lethargisch en Nick volgens mij ook niet,die is juist ubergevoelig!
Op woensdag 4 juni 2003 17:50 schreef marsterretje het volgende:[..]
Voor ons, melancholische mensen, is het dus goed te horen dat later, als we van alles hebben meegemaakt en ouder worden, wel het geluk kunnen vinden.
De post-puberale letargie kan ook ooit ophouden!
Maar dat is wel een uberbummer, als je JF Wive denkt te krijgen en dan ze absolute tegenhanger Diana krijgt.....
quote:Blijkbaar niemand. Helaas ...
Op donderdag 5 juni 2003 10:54 schreef pdiscs het volgende:
Is er trouwens iemand die een opname heeft gemaakt?Ben zeer geinteresseerd.
quote:Maar nu The Boatman's Call en No More Shall We Part eveneens mijn collectie bijstaan, vind ik Murder Ballads lang niet zo 'geweldig' meer, de grap is er na een tijdje ook wel wat vanaf. No More Shall We Part heeft echt een paar ijzersterke nummers... het titelnumer, Hallelujah, Fifteen Feet of Pure White Snow, Oh My Lord, Gates to The Garden. Wat een sfeer. The Boatman's Call is allemaal wat serener, maar wel mooi. No More Shall We Part raakt me echt diep.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, Nick Cave is stoer en weet de leukste liedjes te maken over moordenaars.
Nja, smaken qua Nick verschillen, maar ik zie dat album niet als grap...ondanks dat het best lollig is.
quote:Ik dacht niet dat het zo moeilijk was om de (zwarte) humor van dat album in te zien...
Op woensdag 24 september 2003 12:25 schreef Riert het volgende:
De grap?? Song of Joy is gewoon een van de betere nummers ooit gemaakt.
Stagger Lee scoort ook hoog.Nja, smaken qua Nick verschillen, maar ik zie dat album niet als grap...ondanks dat het best lollig is.
quote:zeg ik dat?
Op woensdag 24 september 2003 17:57 schreef placebeau het volgende:[..]
Ik dacht niet dat het zo moeilijk was om de (zwarte) humor van dat album in te zien...
oh well.
quote:A collection of Nick Cave And The Bad Seed's promotional videos. The tracklist features 'Stagger Lee', 'Where The Wild Roses Grow (featuring Kylie Minogue)', 'Into My Arms', '(Are You) The One That I've Been Waiting For?', 'Henry Lee (featuring PJ Harvey)', 'Red Right Hand Man', 'Loverman', 'Do You Love Me?', 'Deanna', 'The Ship Song', 'Tupelo', 'In The Ghetto' 'Jack The Ripper', 'What A Wonderful World (featuring Shane MacGowan)', 'Straight To You', 'The Mercy Seat', 'The Weeping Song', 'The Singer', 'I Had A Dream Joe' and 'Wanted Man'.
Met deze clip alleen al kunnen ze een complete dvd vullenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm Baby, i'm on fire staat er niet opmisschien is deze videoclip ook iets te veel van het goede
Is een absolute aanrader!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
Goed nieuws voor de Nick Cave fanaten, want er komt een dvd uit met alle videoclips.
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem niet ;-)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:51 schreef marsterretje het volgende:
Leuk maar veeeel te duur.
Ik ga erover nadenken/sparen![]()
Ben je single?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:31 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem niet ;-)
Neup, mijn vriendin gaat mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:46 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ben je single?![]()
Damn mijn golddiger bestaan komt maar niet van de grond.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:04 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Neup, mijn vriendin gaat mee.
En nee.... niet geinteresseerd![]()
Das waar. Het is dat ik dan op vakantie ben, anders had ik nu nog harder moeten werken om ze beiden te bekostigen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:05 schreef Isabeau het volgende:
vergeleken met madonna een koopje
Die van mij zo ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:38 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Damn mijn golddiger bestaan komt maar niet van de grond.
Ontopic: wel gaan iedereen! Nick is een levende legende, die niet gemist mag worden. Je wilt later niet aan je kinderen vertellen dat hij in Nederland optrad maar dat je er nooit heen bent geweest. De man is een genie!
Maar goed, daarentegen ga ik liever met Madonna dan met Nick naar bed.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:05 schreef Isabeau het volgende:
vergeleken met madonna een koopje
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef pdiscs het volgende:
Maar goed, daarentegen ga ik liever met Madonna dan met Nick naar bed.
GOED BEZIG!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:54 schreef Venugopalan het volgende:
Ik heb het concert vorig jaar gemist en dat gaat me geen twee keer gebeuren. Kaartje voor Nick Cave en de slechte zaadjes ligt momenteel naast me.![]()
Nocturama vond ik dan ook een beetje tegenvallen. Ik moet zeggen dat ik even moet wennen aan de nieuwe single. Hij klinkt zo "vrolijk". Maar goed ... eerst de nieuwe cd en dan het concert! We gaan weer een leuke muziek periode krijgen.quote:Op maandag 13 september 2004 12:36 schreef Summoner het volgende:
Gaaf, meteen een dubbelcd. Ik heb vernomen dat ie leuker is dan "Nocturama".
Heel begrijpelijk! Ook voor een vrouw.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook
Heb 'm net gekocht, moet helaas nog tot een uur of 6 wachten tot ik 'm kan luisteren....quote:Op maandag 13 september 2004 12:06 schreef pdiscs het volgende:
20/09/2004 komt de nieuwe cd van Nick Cave and the bad seeds uit:
Abattoir Blues / The Lyre Of Orpheus
[afbeelding]
Disc 1
Get Ready For Love
Cannibal's Hymn
Hiding All Away
Messiah Ward
There She Goes, My Beautiful World
Nature Boy
Abattoir Blues
Let The Bells Ring
Fable Of The Brown Ape
Disc 2
The Lyre Of Orpheus
Breathless
Babe, You Turn Me On
Easy Money
Supernaturally
Spell
Carry Me
O Children
Nee! Dus de limited edition is met single erbij, hmmm... de versie die ik heb ziet er wel uit als een luxe ltd. edition dus ik dacht dat dat het ook was. Naja, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Heb je die single er ook bij?
Stond bij mij wel op de hoes die ik pakte en bij de balie afleverde. Toen ik thuis alles uit de linnen "case" pakte zat er niets extra's in.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Heb je die single er ook bij?
Overkwam mij ook, maar ik heb hem nog tegoed.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef pfaf het volgende:
Stond bij mij wel op de hoes die ik pakte en bij de balie afleverde. Toen ik thuis alles uit de linnen "case" pakte zat er niets extra's in.
Neuh, om de hoek, maar het maakt me ook niet veel uit. Singles luisteren doe ik toch niet. 't Is natuurlijk alleen een leuk hebbedingetje.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:50 schreef Summoner het volgende:
[..]
Overkwam mij ook, maar ik heb hem nog tegoed.Gewoon teruggaan, of moet je er het halve land voor doorkruizen?
Hee, ik lees nu pas hier over de ontbrekende single. Nou ja, je weet het.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:50 schreef Summoner het volgende:
[..]
Overkwam mij ook, maar ik heb hem nog tegoed.Gewoon teruggaan, of moet je er het halve land voor doorkruizen?
De gewone editie zit al in een wonderschoon "hoesje"quote:Op woensdag 22 september 2004 12:01 schreef pdiscs het volgende:
Dus er is wel een ltd edition?
En bij de ltd edition krijg je de single extra? Zit het spul dan ook in een speciaal "hoesje"?
Ik kreeg hem er ook apart bij van de verkoper.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stond bij mij wel op de hoes die ik pakte en bij de balie afleverde. Toen ik thuis alles uit de linnen "case" pakte zat er niets extra's in.
wie zijn 'ons'?quote:Op zondag 26 september 2004 21:18 schreef BadDay het volgende:
hij verkoopt bij ons ook erg goed.
Zes maanden geregistreerd en nu al je coming outquote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BadDay het volgende:
Oke, ik werk in een free record shop![]()
Verkopen ze Nick cave bij de FRS!?!quote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef BadDay het volgende:
Oke, ik werk in een free record shop![]()
Welnee bak_ellende, kheb een riand voorschot op mijn salaris gekrege! meteen natuurlijk de nieuwe Bad seeds gekocht en dat voor maar 17,99 of iets daaromtrent. iemand hem goedkoper kunnen krijgen???quote:Op woensdag 29 september 2004 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb je Plato overvallen met een klapperpistool dan? Dacht dat jij onderhande wel op Utrecht CS met je cowboyhoed en gitaartje je centen bij elkaar zat te tokkelen!
wat is bijzonder aan die ltd version? ik bedoel hoe ziet ie eruit? en wat zijn de extra's??quote:
Ik heb ook de ltd edition
Ik kan nog niet echt zeggen dat ik de een beter vind dan de ander, maar er hij heeft wel weer geweldige teksten uit z'n mouw geschud (zie sig.)
14,49 bij play.comquote:Op woensdag 29 september 2004 15:46 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
... nieuwe Bad seeds gekocht en dat voor maar 17,99 of iets daaromtrent. iemand hem goedkoper kunnen krijgen???
[..]
Linnen case (al weet ik niet of dat alleen de ltd edition is) en de single Nature Boy met op de B-kant She's leaving you op vinyl.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:46 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
wat is bijzonder aan die ltd version? ik bedoel hoe ziet ie eruit? en wat zijn de extra's??
De linnen case is normaal, de vinyl-single is extra.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Linnen case (al weet ik niet of dat alleen de ltd edition is) en de single Nature Boy met op de B-kant She's leaving you op vinyl.
Was het ook, zeker als je het album in kwestie niet in je bezit hebt....quote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik geloof dat men tot aan het toegift alleen dingen van Abattoir blues/lyre of Orpheus heeft gespeeld. dat lijkt me minder
Ik ben naar het concert in Vorst National in Brussel geweest. Zelfde verhaal: De eerst 90 minuten alleen nummers van zijn laatste cd. Daarna 45 minuten "oude" nummers en tenslotte een tweede toegift (1 nummer).quote:Op donderdag 25 november 2004 20:36 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Was het ook, zeker als je het album in kwestie niet in je bezit hebt....
Pluspunten waren dat de nieuwe nummers we lindruk maakten en het achtergrondkoortje een echt meerwaarde gaf.
En natuurlijk de toegiften![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:36 schreef chris0478 het volgende:
Voor de liefhebbers is er ook een live dvd van een concertregistratie in frankrijk, dolby b aan, concert bij je thuis.
Ben benieuwd wat je van The Birthday Party vind, is niet te vergelijken met de albums van Cave die je hierboven noemt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:22 schreef Areteq het volgende:
En dan te bedenken dat ik de Birthday Party als toetje tegoed heb,!
Bij CD-WOW:quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:44 schreef placebeau het volgende:
lijkt super, de prijs zal weliswaar navenant zijn voor 3 CD's.
Tja, de 3 cd box heb ik wel besteld, want die zijn echt van Nick.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:51 schreef Kolkus het volgende:
Ik zag van het weekend in de platenzaak 2 albums liggen, met daarop nummers waar Nick Cave door beinvloed is.
Dit gaat van Johnny Lee Hooker tot Gang of Four tot Velvet Underground tot Johnny Cash tot The Stooges etc..
Lijkt me vooral iets voor de diehard-fans, net als bovenstaande 3cd-box.
Meestal liggen nieuwe albums de vrijdag voor de release datum al in de winkel, dus je zou het de 25e al kunnen proberenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik sta 28 maart bij de platenzaak
-edit- 29 maart dus, 28 maart is 2e paasdag
Tja, dan moet ik nog een dag of 4 wachten...quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik sta 28 maart bij de platenzaak
-edit- 29 maart dus, 28 maart is 2e paasdag
Dat is de clip van Straight to you, als ik me goed herinner.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef DrMarten het volgende:
afgelopen week was er een interview met Anton Crbijn op tv, dat ging onder andere over de videoclips die die heeft gemaakt voor verschillende bands en artiesten. Lieten ze een stukje zien van een Nick Cave-video, niet echt een heel geslaagde( weet zo gauw niet meer welke het was). Commentaar van Nick Cave "Anton Corbijn is hele goede, maar deze video was niet echt geslaagd". Commentaar van Corbijn "er werden voor de shoot dan ook enorme hoeveelhedenl alcohol genuttigd, en niet door mij"
Welk programma was dat? Wil het heel graag zien ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef DrMarten het volgende:
afgelopen week was er een interview met Anton Crbijn op tv, dat ging onder andere over de videoclips die die heeft gemaakt voor verschillende bands en artiesten. Lieten ze een stukje zien van een Nick Cave-video, niet echt een heel geslaagde( weet zo gauw niet meer welke het was). Commentaar van Nick Cave "Anton Corbijn is hele goede, maar deze video was niet echt geslaagd". Commentaar van Corbijn "er werden voor de shoot dan ook enorme hoeveelhedenl alcohol genuttigd, en niet door mij"
Ach ja, overheen gekeken. dank.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Straight To You is dat, zoals gezegd. Aardige clip, niet wereldschokkend.
Ik heb werkelijk geen idee, ik zat te zappen en kwam er langs. Niet gekeken welk programma het was. Ik zou niet eens meer weten welke zender het was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:25 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Welk programma was dat? Wil het heel graag zien ...
Nick heeft het scenario geschreven voor een film die binnenkort uitkomt (The Proposition). Ging het daar misschien over?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:59 schreef Kolkus het volgende:
Zag van de week nog een foto van 'em in de krant voor een of andere Australische film waarin hij meespeelde.
Nou maar hopen dat dit niet ten koste gaat van 'smans muziek carriere.
Stond er niet bij, maar zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Nick heeft het scenario geschreven voor een film die binnenkort uitkomt (The Proposition). Ging het daar misschien over?
Nee ... nooit gezien. Was het wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:50 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar zou heel goed kunnen.
Heeft iemand trouwens Ghosts....of the civil dead gezien?!
Cult-film uit de jaren 80 waarvoor hij samen met Blixa Bargeld de soundtrack heeft gemaakt en een van de hoofdrollen speelt.
Weet jij toevallig waar ik die film kan kopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:50 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar zou heel goed kunnen.
Heeft iemand trouwens Ghosts....of the civil dead gezien?!
Cult-film uit de jaren 80 waarvoor hij samen met Blixa Bargeld de soundtrack heeft gemaakt en een van de hoofdrollen speelt.
Ik heb 'em weleens zien liggen bij Kooijker, anders is 'ie vast wel via internet te bestellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar ik die film kan kopen?
Gaaf! Cave heeft het script ook geschreven... een Aussie westernquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef pdiscs het volgende:
Zou dit ook interessant zijn v.w.b. de muziek:
[afbeelding]
THE PROPOSITION
The Proposition OSTby Nick Cave and Warren Ellis is released by Mute in the UK on 6h March. The album will be released in Europe on 10th March and in North America on 21st February. The film will be released in the US in April.
Track List:
Happy Land
The Proposition #1
Road To Banyon
Down To The Valley
Moan Thing
The Rider #1
Martha's Dream
Gun Thing
Queenie's Suite
The Rider #2
The Proposition #2
Sad Violin Thing
The Rider #3
The Proposition #3
The Rider Song
Clean Hands, Dirty Hands
Vast wel ergens achteraf in een filmboerderijtje in Uppsala ofzo...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef placebeau het volgende:
Vraag is of we hem in Europa ook in de zalen zullen kunnen zien?
De Belgische release-datum voor de soundtrack is 6 maart (is meestal wel dezelfde als de Nederlandse)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vast wel ergens achteraf in een filmboerderijtje in Uppsala ofzo...
Maar de soundtrack is vast wel ergens te down kopen..
Iemand hier enig idee of en wanneer de film in Nederland uitkomt?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef el_hombre het volgende:
Ik wil die film erg graag zien. Ik heb hier nu ook een boek liggen van Nick Cave "And the ass saw the angel"
Nog geen tijd gehad om te lezen helaas
Dat boek heb ik ook al bijna 4 jaar hier in de kast liggen, op de een of andere manier kom ik er maar niet aan toe.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef el_hombre het volgende:
Ik wil die film erg graag zien. Ik heb hier nu ook een boek liggen van Nick Cave "And the ass saw the angel"
Ik ben er nu mee bezig, en het is best een goed boek, het is alleen best moeilijk geschreven. Maar het is nooit echt saai.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook al bijna 4 jaar hier in de kast liggen, op de een of andere manier kom ik er maar niet aan toe.
Nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Iemand hier enig idee of en wanneer de film in Nederland uitkomt?
Daar moet je echt van houden, van Die Haut.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Eergister de cd van Die Haut & Nick Cave eens beluisterd. Dacht dat die misschien leuk zou staan tussen de rest van de Cave-collectie, maar ik vond het helemaal niks
Meer mensen die hem geluisterd hebben? En wat zijn de meningen?
Ik heb hem nog niet beluisterd, maar als het lijkt op "From her to eternity" weet ik al dat ik het helemaal niks ga vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Eergister de cd van Die Haut & Nick Cave eens beluisterd. Dacht dat die misschien leuk zou staan tussen de rest van de Cave-collectie, maar ik vond het helemaal niks
Vertel eens ... waar lijkt het op? Misschien moet ik de cd anders maar eens kopen (leuk voor bij de collectie, net als de cd van The Proposition, die zal ik ook niet vaak luisteren).quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Inderdaad op de B-sides staan een paar echt goede nummers. Verder veel leuke dingen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:02 schreef Gimmick het volgende:
Ik ben echt verbaasd hoe goed B-Sides is. Op cd 3 staan zulke briljante nummers!
The Proposition is op zich wel een aardige film. Je herkent wel de hand van Nick Cave. Thema's als wraak, dood en religie. Maar wel een erg traag tempo. !
Zoals eerder al gezegd een stuk rauwer dan platen van Cave zelf. Je moet er echt van houden denk ik. En 17 euro uitgeven omdat ie leuk staat in de collectie is voor mij niet echt een optie op het momentquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Vertel eens ... waar lijkt het op? Misschien moet ik de cd anders maar eens kopen (leuk voor bij de collectie, net als de cd van The Proposition, die zal ik ook niet vaak luisteren).
Puur toeval eigenlijk. Een vriend had hem gedownload, hij was zelfs geen Nick Cave fan en ik had nooit van die film gehoordquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:19 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Inderdaad op de B-sides staan een paar echt goede nummers. Verder veel leuke dingen.
Waar heb je The Proposition gezien?
Nou ... ik heb de film gedownload. Ik kon nergens ontdekken wanneer (en of) de film in Nederland uitkomt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:16 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Puur toeval eigenlijk. Een vriend had hem gedownload, hij was zelfs geen Nick Cave fan en ik had nooit van die film gehoord. Wist niet dat Cave daar mee bezig was.
Da's toch wel een mooi boek, hoor. Ik vond vooral de sfeer indrukwekkend, een beetje raar en naargeestig. Doet een beetje denken aan Tupelo en The Carny. Hitte en gekte liggen op de loer.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef el_hombre het volgende:
Wat voor muziek is het eigenlijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Nou ... ik heb de film gedownload. Ik kon nergens ontdekken wanneer (en of) de film in Nederland uitkomt.
Best een aardige film, met mooie beelden. Een typische "filmhuis-film". De muziek past overgens goed bij de film.
Nick Cave zingt niet op deze cd geloof ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Wat voor muziek is het eigenlijk?
Ik bedoel, is het ook de moeite om de CD te kopen?
Ik vind Avalanche en In the ghetto wel goed, maar de rest vind ik iets te rauw en te aggresief.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met From Her To Eternity?
Muziek is mede geschreven door Waren Ellis, de man die ook verantwoordelijk is voor de viool partijen op No More Shall We Part. Ik zou zeggen, meng die cd met het werk van Ennio Morricone en je hebt een beeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dit is echte filmmuziek. Past goed bij de film (als achtergrond), maar om te luisteren is het eigenlijk niks. Toch leuk voor de verzameling.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Okee, zonde. Ik vind bijvoorbeeld het titelnummer echt geweldig. Net als Cabin Fever! en Saint Huck trouwens, om over A Box For Black Paul maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:27 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik vind Avalanche en In the ghetto wel goed, maar de rest vind ik iets te rauw en te aggresief.
Ik kan er nauwelijks muziek in vinden zegmaar, en dat is vreemd aangezien ik The Birthday party wel leuk vind.
Dit is mijn Cave-favoriet!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef DrMarten het volgende:
... gooi ik toch steevast The Boatmans Call in de cd-speler
Van mij ook wel denk ik, helemaal omdat ie begint met Into My Arms, misschien wel een van de mooiste nummers ooit geschrevenquote:
in ieder geval heel het album waar dat nummer op staat, No More Shall We Part.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg onlangs het nummer As I Sat Sadly By Her Side binnen van een kameraad en vind het helemaal geweldig. Ik zoek wel wat meer van dit soort muziek van de heer Cave. Welke cd's / nummers zijn aan te raden?![]()
Merci.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
in ieder geval heel het album waar dat nummer op staat, No More Shall We Part.
Haha, ben wel wat gewend hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nieuwer.
Het oudere werk is wat duisterder en luidruchtiger.
Ja, maar het wordt wel minder As I sat sadly by her sidequote:
ja, je vroeg van het soort "as I sat sadly..."quote:
Klopt, daar vroeg ik ook zeker om. Maar ik ben dus niet bekend met het oeuvre van dhr. Cave en kon dus niet echt een inschatting maken wat nou 'hard' en 'zacht' is.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, je vroeg van het soort "as I sat sadly..."
Het eerdere werk is daarom zeker niet minder goed.
De cd`s "The good son" en "The boatman`s call" zul je wel leuk vinden.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg onlangs het nummer As I Sat Sadly By Her Side binnen van een kameraad en vind het helemaal geweldig. Ik zoek wel wat meer van dit soort muziek van de heer Cave. Welke cd's / nummers zijn aan te raden?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:42 schreef DaisyDuke het volgende:
NICK CAVE - SOLO PERFORMANCE
18 september 2006 World Forum Theater, Den Haag
Heb je hier trouwens een link ofzoiets voor?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Stubru. Het concert in Antwerpen was binnen een dag uitverkocht, dus hou de vvk datum goed in de gaten. Deze zal snel bekend worden, neem ik aan.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:45 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens een link ofzoiets voor?
Ik had na drie concerten in de afgelopen 5 jaar met mezelf afgesproken de eerstvolgende keer dat ie naar Nederland kwam voor de verandering eens niet te gaan, maar ik krijg meteen kriebels als ik dit zie staan. Toch maar weer wel, denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb ik er graag voor overquote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef placebeau het volgende:
het was 49 euro voor het goedkoopste ticket in Antwerpen
Voor Den Haag ook. En de duurste ¤ 65.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef placebeau het volgende:
het was 49 euro voor het goedkoopste ticket in Antwerpen
zijn dat nick en pj harvey op je avatar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Al bekend wanneer de vvk is?
Niet bij mij. Maar ik vermoed a.s. zaterdag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Al bekend wanneer de vvk is?
iig Nick, maar wie die vrouw is weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zijn dat nick en pj harvey op je avatar?
Ja, PJ Harvey denk ik hoor. Zal wel een shot uit Henry Lee zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
iig Nick, maar wie die vrouw is weet ik eigenlijk niet
Waar zie je dat op stubru dan? Ik zie alleen de Belgische data staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Stubru. Het concert in Antwerpen was binnen een dag uitverkocht, dus hou de vvk datum goed in de gaten. Deze zal snel bekend worden, neem ik aan.
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, PJ Harvey denk ik hoor. Zal wel een shot uit Henry Lee zijn
[afbeelding]
En ook dat concert is al uitverkocht...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:13 schreef placebeau het volgende:
In België is er trouwens een extra concert de dag erna omdat het zo rap uitverkocht was.
Ik wacht nog wel eens op een andere buitenkansquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Voor Den Haag ook. En de duurste ¤ 65.
Het is duur, maar ik ga toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel eens op een andere buitenkans
En inderdaad:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niet bij mij. Maar ik vermoed a.s. zaterdag.
Wanneer je de kaarten uiteindelijk koopt (dus een aantal stappen verder in 't menu). Het zal denk ik rond de 4E per kaartje liggen. Hou er daarnaast rekening mee dat mocht je je kaarten online willen bestellen, je ook nog verzendkosten betaald.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb een vraagje, op internet staat dat de prijs van het kaartje excl. servicekosten is.
Betekend dit dat ik nu uiteindelijk meer moet betalen? en zo ja wanneer en hoeveel?
Ik heb er ook 2!quote:
mmm. die ken ik niet. Kun je me die misschien mailen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Zijn cover van Let It Be vind ik erg sterk. Die stond op de OST van I Am Sam.
Ben ik wel benieuwd naar, is het wat?!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:34 schreef pdiscs het volgende:
Nick Cave met Disco 2000 van Pulp (is ook een b-kant geweest van een Pulp single overgens).
Ja, ik ook. Disco 2000 vind ik vrij briljant, en Nick Cave ook, dus tsja...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar, is het wat?!
quote:AMSTERDAM - Nick Cave geeft dinsdag 19 september een extra concert in het World Forum Center in Den Haag. Het eerste concert geeft Cave op maandag 18 september.
De voorverkoop voor het extra optreden begint zaterdag 3 september om 10.00 uur. Tijdens het concert is de vaste band van Cave, The Bad Seeds, er niet bij. De zanger wordt begeleid door Warren Ellis (viool, mandoline), Martyn P. Casey (bas) en Jim Sclavunos (drum).
Ik heb mijn profiel aangepast, mijn email adres staat erin.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat moet kunnen. Moet ik wel je mail weten.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Disco 2000 vind ik vrij briljant, en Nick Cave ook, dus tsja...
Ach, brilliant is deze niet, maar wel de moeite waard. De hele cd is trouwens best aardig. Staat helemaal vol met leuke covers (b.v. de sugababes die Franz Ferdinand coveren enz.).quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar, is het wat?!
En ontvangen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Dan krijg je mail!
welke zijn solo? ken alleen nocturamaquote:Op zondag 2 juli 2006 18:08 schreef Tokus het volgende:
hoeveel "solo" albums van hem ken je?
SJIPS.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:49 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2!
Rang 1 was al uitverkocht. Daarom heb ik toen maar de "goedkoopste" kaartjes gekocht. 2 tickets rang 3 dus.
4e keer dat ik Nick Cave ga zien. De eerste keer zonder de Bad Seeds.
Ik ben ook een echt "staanplaats figuur". Maar dit is iets speciaals. Een Solo concert (dus zonder The Bad Seeds). Jammer dat ik niet kan gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef Foeske het volgende:
Ik kom hier maar weer eens een kijkje nemen, is een beetje lang geleden. En dat hele concert is langs me heen gegaan![]()
Twee kaartjes is een beetje weinig, en ik ben toch meer een staanplaats-iemand, dus laat maar helaas.
Is er verder nog nieuws rond Nick?
De eerste dag was fantastisch, 2e was ik niet bij...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef NoSigar het volgende:
Ah, hij doet het weer.
Ik las de recensies over de maandag in Den Haag en die waren zeer lovend. een goede vrind van me ging er dinsdag heen en dat scheen gruwelijk te zijn geweest (was het wel maandag en dinsdag trouwens?): iedereen was drinekn enm aakte er een puinhoop van en uiteindelijk was het alleen maar om te lachen, tegen verhoogd tarief. En dat was dus het tweede solo-concert, op welke dag het ook was.
Iemand dezelfde ervaring (destijds)?
Zucht. Ik bedoelde dus: iedereen was dronken en maakte er een puinhoop van. En hadden een stuk meer lol dan de mensen die veel voor dat kaartje moesten betalen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef NoSigar het volgende:
Ah, hij doet het weer.
: iedereen was drinekn enm aakte er een puinhoop van en -
Klinkt alsof Nick zijn Birthday Party-roots weer aan het opsnuiven is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:08 schreef placebeau het volgende:
http://www.myspace.com/grinderman
Dat dit hier nog niet gemeld is...
Nieuw projectje van nick en warren...
Ik heb hem op Lowlands gezie, dat was om en om nummers van AB/LoO en klassiekers. Dat was echt een geniaal concert.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef Kolkus het volgende:
Leuk, heb Nick toen nog gezien in HMH.
Minpunt vond ik dat er nauwelijks ruimte was opgenomen voor zijn klassiekers, en als je de set dan afsluit met een ongeinspireerde versie van The Mercy Seat, was ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Ik heb gisteren trouwens de film Der Himmel Uber Berlin gezien, waarin Nick Cave The Carny en From her to eternity speelt. Sowieso erg mooie film, maar dit even terzijde.
Ik vond het concert het jaar daarvoor inderdaad ook gaver, gewoon omdat de liedjes wat bekender waren. Gelukkig had ik z'n nieuwe album al wel vaak geluisterd en kende ik dus veel, maar een aantal vrienden waar ik mee was niet en dan is zo'n concert toch wel wat minder leuk... The Mercy Seat is overigens hun favo nummer en die vonden hem erg gaaf, maar ik ben sowieso niet zo'n fan van dat nummer. Maar ook dat terzijdequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef Kolkus het volgende:
Leuk, heb Nick toen nog gezien in HMH.
Minpunt vond ik dat er nauwelijks ruimte was opgenomen voor zijn klassiekers, en als je de set dan afsluit met een ongeinspireerde versie van The Mercy Seat, was ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Helamaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik vond het concert het jaar daarvoor inderdaad ook gaver, ...
smoelquote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef blonchi het volgende:
Wat een grafzerkenartiest.
Die vent moet niet zingen, maar dichtbundels maken!!!!![]()
Ik waag dit te betwijfelen. Dat album is nog lang niet af.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:36 schreef sound-storm het volgende:
Het album Grinderman - Grinderman is overigens al lang gelekt :-)
even zoeken op bijvoorbeeld soulseek en je hebt hem!
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef blonchi het volgende:
elk tekstboekje van een van zijn albums is een dichtbundelquote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef blonchi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |