Dat is de clip van Straight to you, als ik me goed herinner.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef DrMarten het volgende:
afgelopen week was er een interview met Anton Crbijn op tv, dat ging onder andere over de videoclips die die heeft gemaakt voor verschillende bands en artiesten. Lieten ze een stukje zien van een Nick Cave-video, niet echt een heel geslaagde( weet zo gauw niet meer welke het was). Commentaar van Nick Cave "Anton Corbijn is hele goede, maar deze video was niet echt geslaagd". Commentaar van Corbijn "er werden voor de shoot dan ook enorme hoeveelhedenl alcohol genuttigd, en niet door mij"
Welk programma was dat? Wil het heel graag zien ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef DrMarten het volgende:
afgelopen week was er een interview met Anton Crbijn op tv, dat ging onder andere over de videoclips die die heeft gemaakt voor verschillende bands en artiesten. Lieten ze een stukje zien van een Nick Cave-video, niet echt een heel geslaagde( weet zo gauw niet meer welke het was). Commentaar van Nick Cave "Anton Corbijn is hele goede, maar deze video was niet echt geslaagd". Commentaar van Corbijn "er werden voor de shoot dan ook enorme hoeveelhedenl alcohol genuttigd, en niet door mij"
Ach ja, overheen gekeken. dank.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Straight To You is dat, zoals gezegd. Aardige clip, niet wereldschokkend.
Ik heb werkelijk geen idee, ik zat te zappen en kwam er langs. Niet gekeken welk programma het was. Ik zou niet eens meer weten welke zender het was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:25 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Welk programma was dat? Wil het heel graag zien ...
Nick heeft het scenario geschreven voor een film die binnenkort uitkomt (The Proposition). Ging het daar misschien over?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:59 schreef Kolkus het volgende:
Zag van de week nog een foto van 'em in de krant voor een of andere Australische film waarin hij meespeelde.
Nou maar hopen dat dit niet ten koste gaat van 'smans muziek carriere.
Stond er niet bij, maar zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Nick heeft het scenario geschreven voor een film die binnenkort uitkomt (The Proposition). Ging het daar misschien over?
Nee ... nooit gezien. Was het wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:50 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar zou heel goed kunnen.
Heeft iemand trouwens Ghosts....of the civil dead gezien?!
Cult-film uit de jaren 80 waarvoor hij samen met Blixa Bargeld de soundtrack heeft gemaakt en een van de hoofdrollen speelt.
Weet jij toevallig waar ik die film kan kopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:50 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar zou heel goed kunnen.
Heeft iemand trouwens Ghosts....of the civil dead gezien?!
Cult-film uit de jaren 80 waarvoor hij samen met Blixa Bargeld de soundtrack heeft gemaakt en een van de hoofdrollen speelt.
Ik heb 'em weleens zien liggen bij Kooijker, anders is 'ie vast wel via internet te bestellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar ik die film kan kopen?
Gaaf! Cave heeft het script ook geschreven... een Aussie westernquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef pdiscs het volgende:
Zou dit ook interessant zijn v.w.b. de muziek:
[afbeelding]
THE PROPOSITION
The Proposition OSTby Nick Cave and Warren Ellis is released by Mute in the UK on 6h March. The album will be released in Europe on 10th March and in North America on 21st February. The film will be released in the US in April.
Track List:
Happy Land
The Proposition #1
Road To Banyon
Down To The Valley
Moan Thing
The Rider #1
Martha's Dream
Gun Thing
Queenie's Suite
The Rider #2
The Proposition #2