sop sop sop plop!quote:
ok gelukkig ben niet de enigequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn methode... Ziet er inderdaad niet uit en kan een jongen ook niet voor je doen... En daarbij komt dus nog dat ik daarvan niet klaarkom. Maar dat is wel het enige wat ik lekker vind om bij mezelf te doen..
Het lukt ook niet als de jongen zijn tond gebruikt, het langzaam opbouwt en jij aanwijzingen geeft?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Salie het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraagje
Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen(alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:31 schreef Enil het volgende:
[..]
Het lukt ook niet als de jongen zijn tond gebruikt, het langzaam opbouwt en jij aanwijzingen geeft?
En wat als je bijvoorbeeld gewoon je slipje aanhoudt terwijl de jongen met je klit speelt? Of geeft dat weer iets te weinig gevoel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:49 schreef Salie het volgende:
[..]
nee
met vingers voel ik meer dan met tong
en ik kan er ook niet tegen als ze te direct over mn klitje heen gaan , *te gevoelig*
he rot jij op! weet je hoe dat proeft en smaakt als gozer zijnde? Jij douwt toch ook geen stuk stof voor je plezier in je mond?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:24 schreef lelibel het volgende:
[..]
En wat als je bijvoorbeeld gewoon je slipje aanhoudt terwijl de jongen met je klit speelt? Of geeft dat weer iets te weinig gevoel?![]()
Als ik een vrouw was, zou ik jou nooit als vriend willenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef Keksi het volgende:
[..]
he rot jij op! weet je hoe dat proeft en smaakt als gozer zijnde? Jij douwt toch ook geen stuk stof voor je plezier in je mond?
Tjemug, jij bent het reageren zowat nie eens waardquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef Keksi het volgende:
he rot jij op! weet je hoe dat proeft en smaakt als gozer zijnde? Jij douwt toch ook geen stuk stof voor je plezier in je mond?
Dat met die condoom is dus inderdaad een goede tip als je toch met de mond bevredigd wilt worden, op die manier heb je ook niet direct contact...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:51 schreef Enil het volgende:
Anyway, is idd een goeie tip: probeer dr eens iets overheen te leggen. Knip wat mij betreft een (dun) condoom open en gebruik dat eens een keer er overheen, kweet niet of je dat al eens geprobeerd hebt? Natuurlijk is het hele gevoel dan anders, maar misschien ontdek je door zulke dingen te proberen opeens hoe het WEL kan...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef lelibel het volgende:
[..]
Zij masturbeert toch zeker ook niet met haar mond of wel dan?
en misschien komt het nog heel onverwachts een keerquote:Op zaterdag 27 september 2003 15:17 schreef Yamyam het volgende:
[..]
laat dat hele klaarkomen maar zitten, ik kan t ook niet en ach, seks is ook wel leuk zonder klaarkomen hoor dus.
Eerst een paar kusjes erover is inderdaad wel lekker voor een vrouwquote:Op maandag 21 maart 2005 14:41 schreef FordXRRS het volgende:
Enneh.... ik vind het altijd wel lekker om eerst even over dr slipje te zoenen/likkenZeker als het zo'n superzachte stof is (satijn ofzo, ik weet niks van stoffen)
![]()
Ohw bedoel je datquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef lelibel het volgende:
[..]
... Ik heb het niet over met de mond bevredigen. Sinds wanneer zijn de goede oude vingers verdwenen? Zij masturbeert toch zeker ook niet met haar mond of wel dan? Als je dus wilt proberen dat zoveel mogelijk te imiteren zou ik zeggen hou je slipje aan terwijl de jongen met je klit speelt (met zijn vingers bevredigen dus, voor degenen die dat niet snappen)
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef lelibel het volgende:
Eerst een paar kusjes erover is inderdaad wel lekker voor een vrouwDat is een goede tip voor de mannen onder ons
![]()
Blowenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:23 schreef Kiwi-Doos het volgende:
al es gedacht DRUGS te proberen.... kiwi helpt fok aan de drugs
))))
naja t kan t stukken leuker maken
[/Eigendunkmode] Tja, die tips van mij zijn gewoon helemaal geweldig [End of Eigendunkmode]quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef lelibel het volgende:
[..]
Eerst een paar kusjes erover is inderdaad wel lekker voor een vrouwDat is een goede tip voor de mannen onder ons
![]()
Op hem gaan zitten (face to face) en dan tegen hem aan gaan liggen, dus niet rechtop zitten. Op deze manier 'schuurt' je clit tijdens het op- en neergaan tegen zijn schaambeen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Salie het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraagje
Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen(alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
Wow, wat een aparte methode, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Salie het volgende:
....
...
Iemand tips?
Ontharing bij de man aanbevolen voor dit standje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op hem gaan zitten (face to face) en dan tegen hem aan gaan liggen, dus niet rechtop zitten. Op deze manier 'schuurt' je clit tijdens het op- en neergaan tegen zijn schaambeen.
Works for me![]()
waarschijnlijk iets van haren weghalen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef lelibel het volgende:
Wat bedoel je met die ontharing?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef lelibel het volgende:
Dat is een hele goede tip mighty_myte. Zou ik ook eens moeten proberen. Wat bedoel je met die ontharing?
het werkt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef lelibel het volgende:
Dat is een hele goede tip mighty_myte. Zou ik ook eens moeten proberen.
quote:Wat bedoel je met die ontharing?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op hem gaan zitten (face to face) en dan tegen hem aan gaan liggen, dus niet rechtop zitten. Op deze manier 'schuurt' je clit tijdens het op- en neergaan tegen zijn schaambeen.
Works for me![]()
altijd leuk als het zo open is.quote:
you not know!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef DOGMAN het volgende:
tip van flip,
het kan zijn dat je lichaam gewoon genoeg reageert
probeer het eens met een diepgevroren frikandel of perenijsje
kan wonderen verrichten, me knows
Hou op hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef DOGMAN het volgende:
tip van flip,
het kan zijn dat je lichaam gewoon genoeg reageert
probeer het eens met een diepgevroren frikandel of perenijsje
kan wonderen verrichten, me knows
Nooit klachten gehadquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:43 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ontharing bij de man aanbevolen voor dit standje?
Ja dat deed ik vroeger ook, maar dan krijg je ontzettend rode vlekken en daarbij heb ik er ooit een haarvatontsteking van gekregen die ik mijn hele leven zal houden... Hij is nu weggetrokken maar ik hoef er maar 1 keer overheen te scheren en hij komt weer... Dat is dus absoluut geen optiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:38 schreef erodome het volgende:
Echt wel, babyglad heb ik het altijd...
Kwestie van iets doen dat eigenlijk niet zou horen, niet alleen met de haarrichting mee scheren, maar ook diagonaal en soms zelfs tegen de haarrichting in.
Als je alleen maar netjes met de haarrichting mee scheert wordt je idd niet echt glad, doe je ook andere richtingen, spekglad ben je dan, heerlijk zacht...
Beetje vreemd verwoord, maar dat is inderdaad ook een goede tip.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef iPodMini het volgende:
Als jij het lekker vind om op je buik te gaan liggen als je met jezelf speelt, doe dat dan ook eens tijdens de geslachtsdaad met je freund. Ga op je buik liggen, vouw je handen onder je, doe je benen wijd, bekken een stukje kantelen/kont in de lucht, laat je vriend bovenop je gaan liggen en bemmen maar! (missionaris houding waarbij de dame andersom ligt dus) En genieten dat ze doen! Genieten! Tjongejongejonge...
Maar helaas onmogelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Beetje vreemd verwoord, maar dat is inderdaad ook een goede tip.
oeh ja thats my favorite!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef iPodMini het volgende:
Als jij het lekker vind om op je buik te gaan liggen als je met jezelf speelt, doe dat dan ook eens tijdens de geslachtsdaad met je freund. Ga op je buik liggen, vouw je handen onder je, doe je benen wijd, bekken een stukje kantelen/kont in de lucht, laat je vriend bovenop je gaan liggen en bemmen maar! (missionaris houding waarbij de dame andersom ligt dus) En genieten dat ze doen! Genieten! Tjongejongejonge...
Nee, jij ligt op je buik op het matras, met je benen iets gespreid, zodat hij van bovenaf kan binnendringen. Dus tussen je billen door zegmaar. Ondertussen doe jij (zo ongeveer dan) hetzelfde als wat je doet tijdens het masturberenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:08 schreef lelibel het volgende:
[..]
Maar helaas onmogelijk....
Lees nog maar een kweer de kwestie van hoe het gedaan wordt, dat gaat echt niet liggend op een jongen![]()
Jawel, maar door de bewegingen die je nabootst van het masturberen friemel je zo je vriend er weer uit. Het kost dus wel ontzettend veel moeite om dat standje vast te gaan houden op die manier. Trouwens is wel een lekker standje hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, jij ligt op je buik op het matras, met je benen iets gespreid, zodat hij van bovenaf kan binnendringen. Dus tussen je billen door zegmaar. Ondertussen doe jij (zo ongeveer dan) hetzelfde als wat je doet tijdens het masturberen
Of heb ik het nou zelf verkeerd begrepen?
mijn ex kon het welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:22 schreef lelibel het volgende:
[..]
Jawel, maar door de bewegingen die je nabootst van het masturberen friemel je zo je vriend er weer uit. Het kost dus wel ontzettend veel moeite om dat standje vast te gaan houden op die manier. Trouwens is wel een lekker standje hoor, maar op die manier lukt dat denk ik gewoon niet... Heb het al wel eerder geprobeert. Gaat wel eventjes goed, maar daarna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |