abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13442340
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
  donderdag 25 september 2003 @ 19:49:50 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13442354
Veelal is het gewoon de spanning en de druk. Misschien ben je er te gefixeerd op, te wanhopig en daardoor te gespannen zodat het niet lukt.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  Moderator donderdag 25 september 2003 @ 19:49:52 #3
18653 crew  D.
pi_13442355
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:49 schreef lelibel het volgende:
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
niet alleen, of met een partner?
pi_13442362
Klinkt stom: maar stressen werkt tegenovergesteld. Neem de tijd. Probeer er van te genieten ook als je niet klaarkomt. Bij de een gaat het nu eenmaal lastiger als bij de ander.
pi_13442406
je zit je waarschijnlijk teveel te focussen op het moeten klaarkomen waardoor hte juist niet lukt. Je moet gewoon uitproberen wat je lekker vind en dan vind je zelf wel een manier uit waardoor je ook klaar kan komen
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13442463
download wat films van kazaa
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 25 september 2003 @ 19:54:58 #7
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13442469
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13442478
Hoi ik heb een tip zoek eens met search op "klaarkomen" in seksualiteit, of heb je alles al geprobeerd wat er in die posts staat en heb je nog meer tips nodig ?

een tweetal die ik zo zag. :
klaarkomen
ik kan niet klaarkomen

ligt dit nou aan mij of is dit een veel voorkomend probleem ? en kan hier dan niet gewoon een thread van gemaakt worden ?

btw wel klote voor je succes ermee

pi_13442621
quote:
Hoe moeilijk het ook is, je concentreren op klaarkomen is het slechtste dat je kunt doen. Ontspannen is dus eigenlijk de mogelijke oplossing en dat kan op een aantal manieren.

Een makkelijke manier is om wat alcohol te nuttigen, dan vallen drempels weg en word je wat meer ontspannen. Niet teveel drinken natuurlijk.

Ik heb er verder maar weinig verstand van, als man zijnde. Veel succes in ieder geval, al is het niet iets waar je succes bij nodig hebt. Het komt vanzelf, geloof mij nou maar.

donderdag 25 september 2003 @ 20:04:07 #10
29988 Hemaworst
dik en super krom
pi_13442704
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:54 schreef perfect_kiss het volgende:
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
beetje flauw in deze context(maar stiekem wel een beetje grappig)
pi_13442810
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregen thnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
pi_13442843
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef lelibel het volgende:
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregen thnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
misschien concentreer je je teveel op dingen als, komen mijn ouders er niet aan of zo,
pi_13442936
misschien moet je ook een beetje experimenteren met voorwerpen, plaatsen waar je het doet? misschien ontdek je iets wat wel werkt voor je!
pi_13443098
gebruik je altijd je handen? Of ook speeltjes? Die werken trouwens niet voor alle vrouwen. Probeer eens een kussen, dat werkt echt geweldig. Of als je een vriendje hebt, dan kan je eens proberen om zijn dijbeen te 'berijden'. Als je ten minste snapt wat ik bedoel.
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
pi_13443141
en een douche straal werkt voor de meeste meisjes wel!

heb ik me laten vertellen

pi_13443156
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:

pi_13443170
douchekop als eens geprobeeerd?
hm ben laat
pi_13443198
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:
douchekop als eens geprobeeerd?
zie bovenstaande post lievert,

speciaal voor dit topic mijn onderschrift aangepast

pi_13443205
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:

Ja, dat is ook super!
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
  donderdag 25 september 2003 @ 20:28:58 #20
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mķ.
pi_13443332
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....

Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_13443380
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....

Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.

of vind je die info gewoon ge*l om te horen
  donderdag 25 september 2003 @ 20:32:08 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13443447
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

*douchekop bied zich aan

pi_13443551
een goed gesprek met je boy
pi_13443592
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:38 schreef italy het volgende:
een goed gesprek met je boy
het is nog steeds onduidelijk of Ts een boy heeft
  donderdag 25 september 2003 @ 20:49:48 #26
17709 hollander172
pi_13443848
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

of vind je die info gewoon ge*l om te horen

Mwah lijkt me niet he?
Onzin is trouwens een deurtje verderop....
pi_13443896
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mwah lijkt me niet he?
Onzin is trouwens een deurtje verderop....

ik heb heel serieuze antwoorden gegeven, wacht alleen tot ts reageerd
pi_13444126
Helaas is daar geen duidelijke methode voor die bij iedereen werkt. Op gegeven moment moet je gewoon een beetje het gevoel herkennen dat je krijgt als je richting orgasme gaat, en dan proberen hoe je dat gevoel het beste krijgt. Erg lastig als je niet weet welk gevoel dat is, dat kende ik ook pas nadat ik er per toeval een keer achtergekomen was. Ik zou het wel verder uit willen leggen maar volgens mij is dat toch bij alle vrouwen anders.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 25 september 2003 @ 21:05:05 #29
17709 hollander172
pi_13444215
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:51 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik heb heel serieuze antwoorden gegeven, wacht alleen tot ts reageerd

Mij is totaal onbekend wat de situatie is van de TS dus jouw opmerking verstoorde bruut mijn serieuze bui dit ik op dat moment had.
pi_13444518
whaaaaaah, ongeduldige mensjes .
Douchekop haalt nix uit?! Vind ik totaal geen interessant onderwerp afgezien van douchen. Snap ook niet hoe dat zo leuk kan zijn.
Ik ben nog nooit klaargekomen nee, niet alleen, ook niet met mijn vriend. En met mijn vriend is echt nix mis !!
pi_13444834
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:16 schreef lelibel het volgende:
whaaaaaah, ongeduldige mensjes .
Douchekop haalt nix uit?! Vind ik totaal geen interessant onderwerp afgezien van douchen. Snap ook niet hoe dat zo leuk kan zijn.
Ik ben nog nooit klaargekomen nee, niet alleen, ook niet met mijn vriend. En met mijn vriend is echt nix mis !!
wat stel je je voor bij klaarkomen, misschien herken je het gevoel helemaal niet, hoor je ook wel eens ?
  donderdag 25 september 2003 @ 21:29:29 #32
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13444879
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

wat stel je je voor bij klaarkomen, misschien herken je het gevoel helemaal niet, hoor je ook wel eens ?

dat herken je wel hoor
pi_13444891
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

idd, dat komt wel vaker voor.
pi_13444951
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

dat herken je wel hoor

niet iedereen, heb vaker gelezen dat meisjes niet eens weten hoe het precies voelt en het daarom niet herkennen als het toch gebeurd
pi_13444959
hm ik heb nog nooit het gevoel gehad waar ik mensen over hoor praten... ik neem aan dat ik het dan ook wel zou weten. Dit is een in het algemeen redelijk vaak voorkomend probleem bij meisjes dus op zich zullen zij niet allemaal het 'gevoel niet herkennen'. Wat ik me voorstel? Ik heb geen idee... Als een meisje hierzo mij kan vertellen wat klaarkomen voor hun inhoudt qua gevoel en lichamelijk dan mogen ze het me graag vertellen
pi_13445243
hoelang probeer je voor je het opgeeft?
pi_13445649
het is geen kwestie van opgeven... het is een kwestie van opeens totaal geen zin meer hebben.
pi_13445826
misschien moet je proberen vooral niet te willen komen
(wat niet mag.....)
  donderdag 25 september 2003 @ 22:01:15 #39
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13445851
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:53 schreef lelibel het volgende:
het is geen kwestie van opgeven... het is een kwestie van opeens totaal geen zin meer hebben.
misschien moet je er gewoon niet aan denken, dan wil je te graag ( heb ik wel vaker gehoord)
pi_13445949
ben je er echt constant mee bezig? misschien kun je eens experimenteren met dingen als muziek, licht etc, beetje sfeer maken bedoel ik. en misschien helpt iets lustopwekkend als een erotische film wel voor je?
pi_13446274
hm sfeer is er al wel...
lustopwekkend materiaal?? meestal werkt dat bij mij tegengesteld.. maar het valt te proberen natuurlijk
pi_13446645
Het gevoel van klaarkomen herken je wel hoor. Misschien niet de eerste keer, maar na een paar keer heb je toch wel door dat dat het is. Voor mij was het gewoon een heel nieuw gevoel, heel anders dan wat ik eerder voelde, maar duidelijk een ontlading.
Wat bij mij trouwens hielp, is alles heel zachtjes doen, omdat dat gevoel dat je orgasme dichterbij komt, zeker in het begin, maar heel langzaam opbouwde en snel verstoord werd. (Misschien omdat je lichaam/spieren er nog niet zo aan gewend zijn ofzo?) Daar was best wel wat geduld voor nodig omdat je dan in het begin niet zoveel voelt en zelfs het idee krijgt dat het niet echt ergens toe leidt, maar uiteindelijk kom je er zo wel. Does this make any sense?

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 25-09-2003 22:27]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_13455008
ik heb een vriendin gehad die alleen kon klaarkomen als ze het zelf deed met atributen of met de vingers
toen kreeg ik een tip over een bepaald standje die gelukkig goed werkte
dit was gewoon de misionarishouding maar de vrouw houd dan haar benen gesloten en de man heeft zijn benen dus naast de hare
tis ff oefenen maar als et eenmaal lekker gaat word de clitoris beter gestimuleerd dan op de aloude bekende manier ( bij haar werkte het mischien bij jou ook )
pies on joe toe
pi_13469429
Koop een vibrator
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:57:51 #45
17709 hollander172
pi_13470173
quote:
Is dit niet iets van plaatsvervangende schaamte? Normaal gesproken ga je helemaal in sex op (of ik heb het al die jaren verkeerd gedaan ) maar als je ineens geen zin meer hebt, lijkt me dat geen natuurlijk verloop van een lekkere vrijpartij.

Hoe zit het als je het zelf doet? Met je vingers of eventueel met een vribrator of ander hulpstuk? Heb je je bijv. weleens rustig laten beffen? Heb je dan ook ineens geen zin meer?

Beschrijf het gevoel eens dat tussen zin hebben in en totaal geen zin meer hebben in zit. Voel je dan ook ineens niks meer? Lijkt me dat, ondanks dat je misschien niet klaar kan komen, je toch een bepaald "fijn" gevoel zou moeten hebben.

Misschien lullig gevraagd maar beschrijf eens hoe je het beleeft, dat geeft meer ruimte om het voor te stellen en je tips te geven.

pi_13477109
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:57 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Is dit niet iets van plaatsvervangende schaamte? Normaal gesproken ga je helemaal in sex op (of ik heb het al die jaren verkeerd gedaan ) maar als je ineens geen zin meer hebt, lijkt me dat geen natuurlijk verloop van een lekkere vrijpartij.

Hoe zit het als je het zelf doet? Met je vingers of eventueel met een vribrator of ander hulpstuk? Heb je je bijv. weleens rustig laten beffen? Heb je dan ook ineens geen zin meer?

Beschrijf het gevoel eens dat tussen zin hebben in en totaal geen zin meer hebben in zit. Voel je dan ook ineens niks meer? Lijkt me dat, ondanks dat je misschien niet klaar kan komen, je toch een bepaald "fijn" gevoel zou moeten hebben.

Misschien lullig gevraagd maar beschrijf eens hoe je het beleeft, dat geeft meer ruimte om het voor te stellen en je tips te geven.

Op zich denk ik nu achteraf dat het ook iets te maken heeft met negatieve ervaringen uit mijn verleden . Maar ik zit er nu elke keer net iets dichter tegenaan moet ik zeggen. Ik heb op zich afgelopen nacht wel iets in de richting van een orgasme gehad, was wel vaag. Ik zou eigenlijk wel heel graag willen weten wat je als vrouw dan allemaal in je lichaam voelt. Mijn zus zegt dat die sluitspieren zich dan gaan aantrekken zonder dat je het kan bepalen en gewoon dat gevoel door je lichaam. Maar ik had vannacht dat ik heel erg aan het trillen was
Dus op zich neem ik aan dat als ik het nog even volhoud en verder uitprobeer het echt wel een keer gaat lukken
  zaterdag 27 september 2003 @ 14:03:58 #48
17709 hollander172
pi_13477966
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 13:08 schreef lelibel het volgende:

[..]

Op zich denk ik nu achteraf dat het ook iets te maken heeft met negatieve ervaringen uit mijn verleden .

Het kan makkelijk zijn dat je door negatieve/slechte ervaringen in het verleden gewoon geremd wordt in je beleving, het graag onder controle wil houden en overzicht wil blijven behouden wat niet lukt als je je helemaal laat gaan en een orgasme beleeft.
quote:
Maar ik zit er nu elke keer net iets dichter tegenaan moet ik zeggen. Ik heb op zich afgelopen nacht wel iets in de richting van een orgasme gehad, was wel vaag. Ik zou eigenlijk wel heel graag willen weten wat je als vrouw dan allemaal in je lichaam voelt. Mijn zus zegt dat die sluitspieren zich dan gaan aantrekken zonder dat je het kan bepalen en gewoon dat gevoel door je lichaam. Maar ik had vannacht dat ik heel erg aan het trillen was
Dus op zich neem ik aan dat als ik het nog even volhoud en verder uitprobeer het echt wel een keer gaat lukken
Ik kan je helaas niet vertellen wat je als vrouw zou moeten voelen, ik ben ook maar een kerel.
Volgens mijn vriendin is het een soort van warmte, samentrekken van de bekkenspieren en daarna een totale ontlading.
Ik alleen maar zeggen, als je echt een orgasme hebt merk je dat echt wel. Voorwaarde is daarvoor wel dat je je ontspannen en op je gemak voelt.
pi_13479021
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 13:08 schreef lelibel het volgende:

[..]

Op zich denk ik nu achteraf dat het ook iets te maken heeft met negatieve ervaringen uit mijn verleden . Maar ik zit er nu elke keer net iets dichter tegenaan moet ik zeggen. Ik heb op zich afgelopen nacht wel iets in de richting van een orgasme gehad, was wel vaag. Ik zou eigenlijk wel heel graag willen weten wat je als vrouw dan allemaal in je lichaam voelt. Mijn zus zegt dat die sluitspieren zich dan gaan aantrekken zonder dat je het kan bepalen en gewoon dat gevoel door je lichaam. Maar ik had vannacht dat ik heel erg aan het trillen was

Na mijn idee ben je al een heel end klaargekomen. Je trilt inderdaad als je klaar komt. en daar bij (tenminste zo is het bij mij) en voel ik alleen een heel warm en lekker gevoel in mijn onderbuik en voelt je vagina warm. en daarna voel je je helemaal "verlost". En ik wil dan altijd nog meer.

sterkte en het is inderdaad niet altijd even makkelijk.

even een toevoeging: ik heb welleens gehoord dat niet iedere vrouw het een fijne ervaring vind. dus dat kan het ook zijn

pi_13479154
quote:
laat dat hele klaarkomen maar zitten, ik kan t ook niet en ach, seks is ook wel leuk zonder klaarkomen hoor dus.
  zaterdag 27 september 2003 @ 15:21:54 #51
17709 hollander172
pi_13479226
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:17 schreef Yamyam het volgende:

[..]

laat dat hele klaarkomen maar zitten, ik kan t ook niet en ach, seks is ook wel leuk zonder klaarkomen hoor dus.

Ik ben ook maar een simpele kerel maar nooit klaarkomen? Sex kan zonder orgasme ook best leuk zijn maar die ontlading die bij een orgasme hoort zou ik niet kunnen missen.

Aan de andere kant, wat je niet kent kan je ook niet missen.

pi_13479467
Ik ken een middel dat heel erg goed helpt hierbij.
Het is het enige echt erotiserende middel ter wereld.
De meeste middelen zijn hulpjes die helpen bij doorbloeding e.d. dit middel werkt echter op het gevoel, het helpt je te ontspannen en het stimuleerd dezelfde hersencentra die ook gemoeid zijn bij het orgasme (heftige orgasmes gegarandeerd!!! )
Als ik je verteld wat het is moet je aub niet meteen negatief reageren want ik meen dit serieus.
Het middel waar ik naar doel is GHB.

Voor meer info over GHB lees aub dit topic: GHB in drinken???
Er is veel over te vertellen, heeft veel goede eigenschappen en is een veilig en gezond middel om te nemen ook al beweren de meeste mensen anders.

We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_13479482
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:21 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik ben ook maar een simpele kerel maar nooit klaarkomen? Sex kan zonder orgasme ook best leuk zijn maar die ontlading die bij een orgasme hoort zou ik niet kunnen missen.

Aan de andere kant, wat je niet kent kan je ook niet missen.

nou ja ik ken het wel hoor, ben wel eens klaargekomen, maar d.m.v vingeren/beffen/neuken/ed lukt niet en dus niet met iemand anders erbij.
pi_13481678
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:34 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De meeste middelen zijn hulpjes die helpen bij doorbloeding e.d. dit middel werkt echter op het gevoel, het helpt je te ontspannen en het stimuleerd dezelfde hersencentra die ook gemoeid zijn bij het orgasme (heftige orgasmes gegarandeerd!!! )
Als ik je verteld wat het is moet je aub niet meteen negatief reageren want ik meen dit serieus.

Voor meer info over GHB lees aub dit topic: GHB in drinken???
Er is veel over te vertellen, heeft veel goede eigenschappen en is een veilig en gezond middel om te nemen ook al beweren de meeste mensen anders.

ze is nog jong, het lijkt me niet verstandig om haar GHB aan te bevelen hoor
pi_13493770
misschien fataseren of zo?

ik geloof niet dat het bij wie dan ook zo lukt:
"Ohhh ja ik moet de afwas doen. Ohhh. Ohh geil ik moet mijn wiskunde maken. Ohhhhhhhh heb ik de zakdoekjes wel uit mijn spijkerbroek gehaald voor ik het in de wasmachine stopte"

oh ja nog een mogelijkheid:
je probeert het altijd laat 's avonds als je hartstikke moe bent
dan kom je idd ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 28-09-2003 17:23]

pi_13496499
nou, heb dit nog nooit meegemaakt eigenlijk dat een meisje niet kwam, ja ken er 1 die ook niet kon komen... je moet gewoon lekker chill zijn en lol maken (is belangrijk vind ik bij sex) en tja, je gewoon goed voelen, en als je vriend dan weet waar hij mee bezig is en het goed doet moet het zelfs haast onmogelijk zijn om niet klaar te komen.... je moet er niet op gaan wachten iig... gewoon lekker lang gelikt worden en hij moet op een gegeven moment op dezelfde manier blijven doorgaan en binnen 10, 20, 30 of weet ik veel hoeveel minuten komt het toch echt wel een keer hoor... probeer het eens via je gspot oid. maar klaarkomen moet wel lukken, zo niet doet iemand imo iets heel erg verkeerd.
pi_13501768
quote:
Ik kan je helaas niet vertellen wat je als vrouw zou moeten voelen, ik ben ook maar een kerel.
Volgens mijn vriendin is het een soort van warmte, samentrekken van de bekkenspieren en daarna een totale ontlading.
Ik alleen maar zeggen, als je echt een orgasme hebt merk je dat echt wel. Voorwaarde is daarvoor wel dat je je ontspannen en op je gemak voelt.
Jah, dat ben ik helemaal met je eens . Ik denk trouwens na een goed gesprek met mijn zus nu dat dat trillen echt er heel dicht tegenaan zat.. Ik had niet echt het verdere gevoel erbij wat mensen beschrijven met klaarkomen maargoed als ik er echt zo dicht tegenaan zat dat komt dat vast wel binnenkort
pi_13501789
quote:
Neej dat ga ik toch echt niet proberen wat het ook mogu wezen, ik wil het liever ff zelf proberen voor ik vage acties ga ondernemen
pi_13501842
quote:
Ik weet ook wel dat seks ook wel leuk is zonder klaarkomen, maar ik ben gewoon vastbesloten om het een keer mee te willen maken. Ik weet dat ik het best kan, dus ik ga het niet zomaar opgeven hoor... Ik wil dat gewoon ook kunnen
  zondag 28 september 2003 @ 17:41:54 #60
17709 hollander172
pi_13501882
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:37 schreef lelibel het volgende:
Neej dat ga ik toch echt niet proberen wat het ook mogu wezen, ik wil het liever ff zelf proberen voor ik vage acties ga ondernemen
Je moet er natuurlijk eerst zelf achterkomen in nuchtere toestand.

Ik zou GHB e.d. ook nooit aanraden aan mensen. Wat wel waar is is dat net als bijv. met alcohol je kunstmatig ontspannen wordt en je minder druk maakt. Dit kan gunstig zijn voor je sexbeleving, naast de gezondheidsrisico's hoeft dit niet zo te zijn.

Gewoon lekker bezig blijven en er niet over in zitten, komt allemaal vanzelf wel. Vergeet niet, je moet er dan wat moeite voor doen maar het is echt waard!

zondag 28 september 2003 @ 17:45:40 #61
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_13501948
Ik kan geen orgasme krijgen
Dit al eens geprobeerd?
pi_13501980
quote:
Je moet er natuurlijk eerst zelf achterkomen in nuchtere toestand.

Ik zou GHB e.d. ook nooit aanraden aan mensen. Wat wel waar is is dat net als bijv. met alcohol je kunstmatig ontspannen wordt en je minder druk maakt. Dit kan gunstig zijn voor je sexbeleving, naast de gezondheidsrisico's hoeft dit niet zo te zijn.

Gewoon lekker bezig blijven en er niet over in zitten, komt allemaal vanzelf wel. Vergeet niet, je moet er dan wat moeite voor doen maar het is echt waard!

pi_13501999
quote:
Ik kan geen orgasme krijgen
Dit al eens geprobeerd?
ja heb ik al geprobeerd
  zondag 28 september 2003 @ 17:48:54 #64
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13502018
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:48 schreef lelibel het volgende:

[..]

ja heb ik al geprobeerd

en resultaat?
pi_13502174
quote:
en resultaat?
neuj ik vind het vrij oninteressant om over anderen te lezen, die zitten toch weer anders in elkaar dan dat ik dat heb. Mijn situatie is toch ook nog anders dan die van hen..
pi_13504395
Ooit al eens een vibrator geprobeerd
pi_13512865
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:40 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat seks ook wel leuk is zonder klaarkomen, maar ik ben gewoon vastbesloten om het een keer mee te willen maken. Ik weet dat ik het best kan, dus ik ga het niet zomaar opgeven hoor... Ik wil dat gewoon ook kunnen

dan zou ik eens met de douchestraal aan de gang gaan. Ik ben de douchestraalspecialist dus vertel me wat over de jouwe en ik vertel je wat je ermee kan.
pi_13512923
je kunt het beste allemaal standjes blijven uitproberen eigenlijk..

wat voor mij 't beste werkt is gewoon missionaris, maar dan doet je partner zijn handen onder je kont (of je legt er een kussen onder) op die manier liggen je heupen wat omhoog en komen jullie onderlichamen dichter tegen elkaar, dan wordt niet alleen je vagina gestimuleerd door de penis van je vriend, maar omdat je met je hele onderlichaam tegen hem aan ligt, wordt je clitoris tegelijk ook nog eens gestimuleerd..

(maja, dat werkt bij mij , ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook werkt..
Ik heb namelijk ook heel lang problemen gehad met klaarkomen, totdat ik dit ontdekte.. en het gevoel van klaarkomen is voor iedereen natuurlijk anders.. maar je voelt je wel heel erg opgelucht naderhand) ..

khoop dat dit een beetje helpt voor je

maandag 29 september 2003 @ 08:31:26 #69
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_13513171
quote:
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  maandag 29 september 2003 @ 08:56:33 #70
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_13513417
quote:
Meisje, sex kan ook erg superlekker zonder klaar te komen zeker als nog niet weet wat klaarkomen is!! Sorry dat ik het moet zeggen; anders ben ik bang dat je vriendje lief iets niet goed doet. Ik bedoel je bent vast en zeker nog erg verliefd op hem omdat je zegt dat er niets mis is met hem. Maar er zijn toch echt wel dingen die hij kan doen om je nog nóg meer te plezieren.
Ik heb ooit ook een half jaar lang niet geweten wat klaarkomen was totdat 't me ineens overviel....dus laat je er erdoor verrassen! Als je het eenmaal echt weet hoe het voelt en je orgasme blijft dan een keer uit, dan kan ik me voorstellen dat je 't beetje jammer vind zeker als je er wel tegenaan zat maar niet doorzette (dan hou ik namelijk een vreselijk beregeil gevoel en een vreemd gevoel in me mus, maar me vriendje-lief laat me dan wel een moment later heerlijk klaarkomen). Dus gewoon niet op focussen maar je gevoen overgeven aan je vriend, pas houdingen aan (let op wel poses waar JIJ achter staat anders kun je er ook niet van genieten) Wat lik en vingerwerk (tegelijktijdig) kan ook wonderen doen...en vooral neem er rustig de tijd voor en doe het als je je volledig op je gemak voelt! Je kan ook je ook zover laten likken en of vingeren totdat je echt het gevoel hebt; dat je zijn penis NU in je wilt voelen (hoogtepunt voel je aankomen...maar zet niet altijd door) als hij dan direct bij je binnenkomt is er vaak weinig meer voor nodig...soms hoeft een ritme van alleen vanuit zijn heupen voldoende te zijn soms moet hij echt op en neer gaan met zijn hele (onder-)lijf....er zijn vele manieren waarop je kan klaarkomen, neem er gewoon rustig de tijd voor!
Nog één tipje probeer eens heel bewust met je vagina te VOELEN, voel hoe hij in je beweegt, probeer eens ieder stukje reliėf van zijn penis te te voelen...dus probeer echt ALLES zo bewust mogelijk te voelen dan concetreer je je meer op hem dan op jezelf en dan kun je overvallen worden met een gevoel dat je ff gewoon niet meer weet waar je zoeken moet, maar tegelijk wil je niet dat dat gevoel ophoudt, spieren in je vagina spannen samen en het gevoel trekt door je hele lichaam(whoeha onbeschrijflijk).....klaarkomen dus

Tjonge ik dacht eerst dat ik niet "klaar"-gevingerd of gelikt kon worden maar daar ben ik nu op teruggekomen dat KAN wel degelijk...je hebt alleen de JUISTE partner nodig (hiermee zeg ik niet dat jij de juiste partner niet hebt maar oefening baart kunst!..en als je niet oplet...baby's

Succes...sucsex!!

Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2003 @ 09:23:44 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_13513720
tja, zelf klaarkomen daar ben ik redelijk bedreven in, heerlijk in bad met de douchekop, op een heerlijk harde stand, en dan maar klateren
geloof me, t komt vanzelf.
of jah met een electrische tandenborsteld (die niet meer gebruikt wordt voor het oorspronkelijke doel )

dacht altijd, als ik het toch alleen op deze manier kan, hoe moet dat dan gaan als ik samen met en jongen....
nou ik heb het geweten... t kwam, veel sterker, lekkerder, gevoeliger toen mijn vriend me befte...
en nu, als hij in me komt, voel ik gewoon mijn orgasme al naderen.
het gevoel van geen controle meer hebben over mijn lichaam. al mijn spieren die verstijven, en net op dat moment... de ontlading... heerlijk gewoon

maar moet toegeven, soms doen we het er gewoon om. vlak voordat we ergens naar toe gaan... en dan net voordat we komen, ermee stoppen.
heerlijk gevoel om dan je aan te kleden, en ontzettend geil ergens naar toe gaan, ergens waar anderen niet weten wat jij op dat moment voelt.
geloof me, wanneer je dan thuis komt, dan komt dat orgasme alleen maar heviger, maar ook gemakkelijker. zou zeggen probeer het eens uit...

enneh succes

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_13528365
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:33 schreef Sessy het volgende:
Ooit al eens een vibrator geprobeerd
Is ook mijn tip: met een viberator en tegelijkertijd gebeft worden kwam ik vandaag een heel eind, ik zat tegen een orgasme aan.
pi_13528585
ok ik heb alles gelezen hoor , dat wou ik jullie ff laten weten.

vibrator lijkt me trouwens nie echt wat ofzo, bovendien zijn die dingen echt verdomde duur... maar op zich heb ik liever real dan één of ander fake ding , dat demotiveerd ontzettend, evenals een douchekop, ik snap gewoon niet wat daar lekker aan moet zijn..

pi_13530436
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:59 schreef lelibel het volgende:
ok ik heb alles gelezen hoor , dat wou ik jullie ff laten weten.

vibrator lijkt me trouwens nie echt wat ofzo, bovendien zijn die dingen echt verdomde duur... maar op zich heb ik liever real dan één of ander fake ding , dat demotiveerd ontzettend, evenals een douchekop, ik snap gewoon niet wat daar lekker aan moet zijn..

Probeer het maar eens
Dan weet je wat er lekker aan is...

Een man kan nu eenmaal niet tegelijk likken en neuken, maar vingeren tijdens het likken werkt ook goed, hou het rustig ermee, niet te heftig vingerwerk, maar als je voelt dat de spanning wat opbouwt heel rustig 1 of 2 vingers inbrengen.

Of wat ook erg ok is, je vingertoppen net in de vagina opening leggen en daar heel voorzichtig en rustig bewegen, aan de bovenkant, de bot kant zeg maar...

Net niet in brengen...

Rocket, pocket rocket om presies te zijn, klein tril apperaatje, ken geen enkele vrouw die niet gek word van dat ding...

Lukt het alleen daarmee nog niet, combineer likken en rocket, wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww......

Andere tips....

Benen bij elkaar houden, niet wijd leggen.
Bekken kantelen.
Beenspieren aanspannen....
Voeten strekken....

Zelf je vagina spieren samen trekken, vasthouden...(als het orgasme zich aandient. loslaten!!!!)
Of ritimisch samentrekken en loslaten...

Sneller gaan ademhalen, hijgen dus...
Faken, klinkt heel stom, maar probeer eens echt te faken(dus met samentrekken van pc spier, kronkelen, hijgen alles erop en eraan), maar schijnt te kunnen werken.

Of als het wat gevoelig word even zuchten...

Maar het allerbelangerijkste, ga niet zitten te azen op dat orgasme, heb gewoon plezier....
Het komt vanzelf wel...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25488879
Ik ga dit topicje even nieuw leven inblazen .

Het is mij inmiddels nog steeds niet gelukt klaar te komen . Dit misschien ook wel omdat ik er de laatste tijd ook niet mee bezig ben geweest. Update is dat ik binnen een paar weekjes een vibrator ga bestellen samen met mijn vriend (nog steeds dezelfde overigens) . Dat gaat waarschijnlijk de "Fun Factory Dolly Dolphin II"
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=345

Ik vond het er namelijk nu toch wel eens tijd voor worden. Uiteindelijk heb ik dus deze gevonden, waar ik best wel enthousiast over ben. Ik vind normaal vibrators er altijd belachelijk vies uitzien, maar deze is gewoon ronduit schattig . Ik weet dit alleen nog niet helemaal zeker, qua type. Zo heb je bij deze geen stimulatie bij je klit, maar ik kan er ook geen vinden die er leuk uitziet die dat wel doet. Dames die moeite hebben met klaarkomen: welke vibrator kun je aanraden?

Ik weet wel 100% zeker dat ik nog nooit ben klaargekomen, afgezien van dat tril geval. Ik zou dolgraag van een aantal verschillende dames willen weten wat zij precies voelen als zij klaarkomen.

Owja en ik ben er ook achter gekomen dat mijn moeder vroeger hetzelfde probleem had, die is pas klaargekomen voor het eerst toen zij al in de 40 was. Dat wil ik dus niet hetzelfde bij mij meemaken .

Ik heb de hele post nog eens goed doorgelezen, maar ik wou nog even terugkomen op dat mijn vriend misschien niet de juiste technieken had. Ik heb voor mijn vriend nog meerdere vriendjes gehad, maar die waren echt verschrikkelijk slecht, dus ik vond dit al een heuze verbetering. We hebben nu een heel gezond sexleven. Alleen ik vroeg mij af: welke tips kan ik hem nog meer geven? Ik weet zelf al niet eens hoe ik moet klaarkomen... Zijn er meiden of misschien serieuze heren die goed tips hiervoor hebben?

Ik moet misschien voorkomen dat dit een vibrator topic word? Of mag ik daar ook misschien iets meer over vragen?

Ik hoop dat ik weer een aantal posts kan verwachten. Alvast bedankt voor de hulp .
pi_25489073
eh.. die vibrator is een goed plan, en watvoor het is maakt niet zo heel veel uit denk ik, alsie maar werkt.

dan het douchekopding: detail is wel dat je een massagestraal moet hebben, gewoon normale douchekopstraaltjes doen het echt niet.

voor de rest, geniet gewoon en sjah, de ghb-tip.. kan werken, maar ghb is niet iets wat je moet doen als je totaal geen ervaring/verstand hebt met/van dat soort dingen imho... ik weet niet hoe jij tegenover drank etc. staat, maar dat is ook niet de issue denk ik.

dat trillen wat je beschreef hangt er idd tegenaan, mss als je op dat punt bent net ff wat langer doorgaan.

het kan ook puur iets lichamelijks zijn, je bouw, je zenuwstelsel etc. geen vrouw ervaart een orgasme precies op dezelfde manier denk ik.

wat je vriend betreft.. bv bij orale seks ook de handjes erbij gebruiken, does the trick for me everytime.

succes
pi_25489154
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:15 schreef MarMar het volgende:
-heel verhaal-
Nou ja sommigen zeggen dat het type vibrator erg veel kan uitmaken, maar ik zou het niet weten. Klitstimulatie kan mijn vriend er natuurlijk ook nog bij toevoegen..

Met massagestraal bedoel je 1 zo'n dikke zachte straal neem ik aan?

Ja ik weet dat het per vrouw erg kan verschillen, een orgasme, maar daarom zou ik het ook graag van een aantal verschillende meiden willen horen hoe zij dat ervaren... Dan kan ik het iets beter plaatsen denk ik.

Mijn vriend gebruikt ook wel meestal zijn handjes bij orale seks, maar dat heeft the trick bij mij nog nooit gedaan helaas. Orale sex wordt bij mij vaak pas lekker na een tijdje. Is dat normaal? In het begin vind ik er nooit zo heel erg veel aan, daarna heb ik pas zoiets van hey dit is wel lekker, maar meer ook niet echt heel erg?
  zondag 13 maart 2005 @ 11:16:50 #78
17709 hollander172
pi_25503678
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:23 schreef lelibel het volgende:
Nou ja sommigen zeggen dat het type vibrator erg veel kan uitmaken, maar ik zou het niet weten. Klitstimulatie kan mijn vriend er natuurlijk ook nog bij toevoegen..
Klopt en dat vooral door de verschillende manieren van klaarkomen, mijn vriendin vind het fijn als ie er vol op gaat maar zeer zeker niet naar binnen. Dit kan makkelijk bij een andere vrouw geheel andersom zijn.

De (oude) tip van erodome staat nog steeds denk ik, die pocket rocket werkt in 99% van de gevallen. Wel is de originele rocket een tikkeltje duur 39,95 Pocket rocket maar er is er nog eentje die hetzelfde trucje kan: Pocket massager en met een prijs van 10,95 al heel wat schappelijker.
quote:
Orale sex wordt bij mij vaak pas lekker na een tijdje. Is dat normaal? In het begin vind ik er nooit zo heel erg veel aan, daarna heb ik pas zoiets van hey dit is wel lekker, maar meer ook niet echt heel erg?
Denk het wel, vrouwen doen er wat langer over om "op te warmen" doorgaans.
pi_25505071
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:16 schreef hollander172 het volgende:

De (oude) tip van erodome staat nog steeds denk ik, die pocket rocket werkt in 99% van de gevallen. Wel is de originele rocket een tikkeltje duur 39,95 Pocket rocket maar er is er nog eentje die hetzelfde trucje kan: Pocket massager en met een prijs van 10,95 al heel wat schappelijker.
Ok dat lijkt me ook wel handig om aan te schaffen zo'n ding. Alleen wat is het verschil tussen die 2? Ze hebben zelfde lengte zelfde doorsnee zelfde gebruik? Misschien alleen omdat de naam van pocket rocket zo bekent is? Of zit er een verschil in kwaliteit?
iig bedankt voor de tip
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:15:57 #80
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_25521855
wat er nog niet is kan nog komen !!
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_25523934
Ik had al ergens gelezen van tegen dijbeen van vriend oprijden, dat lijkt me een erg goede maar ook bedacht ik mij erbij, dat het wel zou kunnen dat je moeilijk komt als hij jou leidt, misschien moet jij een proberen te leiden bij sex, en dan kan je precies doen wat je zelf wilt, en elk plekje wat jij leuk vind beroeren.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:43:40 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25525446
Wat grappig dat je je eigen topic kickt!
Is het niet een idee om dan aan je moeder te vragen hoe zij dan (op haar veertigste) dan voor het eerst klaarkwam?
Misschien vind je het een erg intieme vraag om aan je ma te stellen, maar wie weet kun je je er je voordeel mee doen (je moet er toch niet aan denken om nog tot je veertigste nooit een orgasme te beleven?)
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:09:38 #83
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25527401
weg
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:13:46 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25527424
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:34 schreef Dr_Gonzo het volgende:

Voor meer info over GHB lees aub dit topic: http://forum.fok.nl/showtopic.php/363903/4/25
Haha, als het dan niet lukt, dan ben je hopeloos idd..

Gouden tip
pi_25528220
Ik heb het al een keer aan mijn moeder gevraagd, maar die doet er nogal vrij luchtig over. Die heeft inmiddels gedurende die jaren zoiets van dat ze het allang heeft opgegeven. Nu trouwens nog steeds, ze komt nog steeds zowat nooit hoor. Maar dat heeft dus niet zoveel nut om daar een gesprek mee aan te gaan... al geprobeerd

Over dat dijbeen, geloof mij dat ik veel dingen al wel heb uitgeprobeerd in die zin, zoals ook dat, maar ik kan me nou niet voorstellen dat ik daarvan moet komen? Tis dan wel lekker, maar verder ook niet. Ik leid ook vaak in de sex trouwens...
pi_25528230
Het GHB is trouwens al bekeken hoor, maar daar begin ik liever toch niet aan... ik ga nog liever even naar de huisarts dan om te vragen of er een bepaald middeltje is (bloedstroming stimuleren). Maar dat vind ik tot nu toe nog niet helemaal nodig...
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:43:33 #87
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25528926
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:58 schreef lelibel het volgende:
Het is mij inmiddels nog steeds niet gelukt klaar te komen .
Het wordt nu écht tijd dat je me gaat mailen...
Thunderbirds are GO!
pi_25529448
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef PolarMonk het volgende:

[..]

Het wordt nu écht tijd dat je me gaat mailen...
Owja? Tell me why
pi_25529467
Kleine update:
De dolphin II is besteld , nu maar afwachten dus en vooral: uitproberen
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:46:06 #90
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25529916
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:49 schreef lelibel het volgende:

[..]

Owja? Tell me why
Nou, eh, misschien mag ik het eens proberen? Ik geef je geen garantie maar proberen kan geen kwaad, toch?
Thunderbirds are GO!
pi_25531254
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:46 schreef PolarMonk het volgende:

[..]

Nou, eh, misschien mag ik het eens proberen? Ik geef je geen garantie maar proberen kan geen kwaad, toch?
Nah ik denk niet dat je dat gaat lukken. Jongetjes met eigendunk demotiveren me op zich al. Geef me liever wat tips..
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:04:20 #92
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25537479
Helaas pindakaas. Die tip heb ik je al gegeven. Ik wens Dolphin II veel succes toe!
Thunderbirds are GO!
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:11:18 #93
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_25539361
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 17:00 schreef lelibel het volgende:

[..]

Nah ik denk niet dat je dat gaat lukken. Jongetjes met eigendunk demotiveren me op zich al. Geef me liever wat tips..
Eigendunk is in mijn geval dan Ervaring Hulp nodig?

Maar goed... mijn vriendin kan ik gelukkig altijd klaar laten komen (meerdere keren...)
Ik begin meestal met orale stimulatie met eventueel vingers of een vibo erbij, duurt soms even, maar dan heb je ook wat, zorg dus dat je vriend niet te snel opgeeft (anders doe ik het wel eens voor ). Over een been heenwrijven werkt meestal ook erg goed, ik ken zelfs meisjes die bijvoorbeeld met een zacht kussen tussen hun benen wrijven of er zelf overheen 'rijden'.
Tja, met neuken werkt bij ons goed als zij bovenop me zit en dan samen rechtop zeg maar En wat mijn vriendin super vindt is al ze over me heen zit zeg maar. Dus ik lig op me rug, zij over mij heen, ik duw haar kont een stukkie de lucht in en moet zelf ook met m'n kont een stukkie omhoog, dan neuk ik haar afwisselend kort/lang, en dan vooral zo snel mogelijk korte 'halen'. Dus in/uit in/uit alleen maar met m'n eikel!!! Dit zo snel mogelijk (en dat kan soms sneller zijn dan het gemiddelde hardcore nummer ) en dan heb ik het meestal wel voorelkaar Zo spuit ik haar dan ook altijd vol, dit resulteert altijd in een superorgasme

Waar ik overigens heeeeel veel succes mee heb gehad is VIAGEL (http://www.feelgoodshop.nl, selectie EROTISCH).

/Reclamemode
Een gel voor vrouwen, transparant en op waterbasis. Aangebracht op de clitoris geeft het een heerlijk tintelend gevoel. Geniet extra van het liefdesspel, doorgaans binnen tien minuten na aanbrengen en een werking van tenminste een half uur. Het orgasme bij vrouwen is meestal clitoraal en Viagelgel zorgt ervoor dat de bloedvaatjes in de clitoris uitzetten, zodat er sprake is van veel betere doorbloeding en grotere gevoeligheid.

Bijkomend voordeel is dat door de opwinding de vochtproductie in de vagina toeneemt waardoor de gemeenschap makkelijker kan worden. De gel veroorzaakt een plezierig intieme prikkeling alsmede koude én warme sensaties, niet schadelijk voor de gezondheid en indien het in de mond komt is dat geen enkel probleem.
/end Reclamemode

En dit werkt dus echt!!! M'n vriendin vindt het super en die reactie heb ik al meer gehad van vrienden die ik het aangeraden heb

Spulletje is via de site te bestellen maar ik haal em gewoon altijd in de Sexshop

Succes!
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_25539629
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef FordXRRS het volgende:
Waar ik overigens heeeeel veel succes mee heb gehad is VIAGEL (http://www.feelgoodshop.nl, selectie EROTISCH).
Ok dank voor de tip, dat is misschien inderdaad een handig spulletje. Misschien om over een maandje een keer aan te schaffen, eerst ff de vib afwachten.

Wat de sex betreft, hebben wij ook allemaal al meerdere keren uitgeprobeerd. Resulteert inderdaad in een superorgasme, bij mijn vriend dan... Ik vind dat inderdaad wel heel erg lekker , maar verder kom ik ook nooit echt....
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:32:44 #95
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_25539796
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ok dank voor de tip, dat is misschien inderdaad een handig spulletje. Misschien om over een maandje een keer aan te schaffen, eerst ff de vib afwachten.

Wat de sex betreft, hebben wij ook allemaal al meerdere keren uitgeprobeerd. Resulteert inderdaad in een superorgasme, bij mijn vriend dan... Ik vind dat inderdaad wel heel erg lekker , maar verder kom ik ook nooit echt....
Kost maar 10 Euro, je kunt het altijd proberen natuurlijk en er zijn geen risico's aan verbonden!!
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_25540336
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef FordXRRS het volgende:
Kost maar 10 Euro, je kunt het altijd proberen natuurlijk en er zijn geen risico's aan verbonden!!
I know, maar tmoet allemaal toch eerst een beetje wennen. Daarbij is mijn vriend nog wel een beetje tegen dat soort middeltjes, maar over een maandje moet dat toch lukken ... Zolang hij maar ziet dat dat wel kan werken enzovoort...
pi_25561348
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:50 schreef lelibel het volgende:
Kleine update:
De dolphin II is besteld , nu maar afwachten dus en vooral: uitproberen
En nu maar hopen voor je dat die snel binnen komt, zodat je misschien je eerste orgasme van je leven mag ervaren
pi_25567702
Ik heb eigenlijk ook een vraagje

Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen (alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:27:14 #99
97934 ASroma
Flamboyant
pi_25569980
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Salie het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraagje

Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen (alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
Ja dat is ook mijn methode... Ziet er inderdaad niet uit en kan een jongen ook niet voor je doen... En daarbij komt dus nog dat ik daarvan niet klaarkom. Maar dat is wel het enige wat ik lekker vind om bij mezelf te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')