abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13442340
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
  donderdag 25 september 2003 @ 19:49:50 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13442354
Veelal is het gewoon de spanning en de druk. Misschien ben je er te gefixeerd op, te wanhopig en daardoor te gespannen zodat het niet lukt.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  Moderator donderdag 25 september 2003 @ 19:49:52 #3
18653 crew  D.
pi_13442355
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:49 schreef lelibel het volgende:
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
niet alleen, of met een partner?
pi_13442362
Klinkt stom: maar stressen werkt tegenovergesteld. Neem de tijd. Probeer er van te genieten ook als je niet klaarkomt. Bij de een gaat het nu eenmaal lastiger als bij de ander.
pi_13442406
je zit je waarschijnlijk teveel te focussen op het moeten klaarkomen waardoor hte juist niet lukt. Je moet gewoon uitproberen wat je lekker vind en dan vind je zelf wel een manier uit waardoor je ook klaar kan komen
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13442463
download wat films van kazaa
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 25 september 2003 @ 19:54:58 #7
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13442469
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13442478
Hoi ik heb een tip zoek eens met search op "klaarkomen" in seksualiteit, of heb je alles al geprobeerd wat er in die posts staat en heb je nog meer tips nodig ?

een tweetal die ik zo zag. :
klaarkomen
ik kan niet klaarkomen

ligt dit nou aan mij of is dit een veel voorkomend probleem ? en kan hier dan niet gewoon een thread van gemaakt worden ?

btw wel klote voor je succes ermee

pi_13442621
quote:
Hoe moeilijk het ook is, je concentreren op klaarkomen is het slechtste dat je kunt doen. Ontspannen is dus eigenlijk de mogelijke oplossing en dat kan op een aantal manieren.

Een makkelijke manier is om wat alcohol te nuttigen, dan vallen drempels weg en word je wat meer ontspannen. Niet teveel drinken natuurlijk.

Ik heb er verder maar weinig verstand van, als man zijnde. Veel succes in ieder geval, al is het niet iets waar je succes bij nodig hebt. Het komt vanzelf, geloof mij nou maar.

donderdag 25 september 2003 @ 20:04:07 #10
29988 Hemaworst
dik en super krom
pi_13442704
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:54 schreef perfect_kiss het volgende:
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
beetje flauw in deze context(maar stiekem wel een beetje grappig)
pi_13442810
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregen thnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
pi_13442843
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef lelibel het volgende:
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregen thnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
misschien concentreer je je teveel op dingen als, komen mijn ouders er niet aan of zo,
pi_13442936
misschien moet je ook een beetje experimenteren met voorwerpen, plaatsen waar je het doet? misschien ontdek je iets wat wel werkt voor je!
pi_13443098
gebruik je altijd je handen? Of ook speeltjes? Die werken trouwens niet voor alle vrouwen. Probeer eens een kussen, dat werkt echt geweldig. Of als je een vriendje hebt, dan kan je eens proberen om zijn dijbeen te 'berijden'. Als je ten minste snapt wat ik bedoel.
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
pi_13443141
en een douche straal werkt voor de meeste meisjes wel!

heb ik me laten vertellen

pi_13443156
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:

pi_13443170
douchekop als eens geprobeeerd?
hm ben laat
pi_13443198
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:
douchekop als eens geprobeeerd?
zie bovenstaande post lievert,

speciaal voor dit topic mijn onderschrift aangepast

pi_13443205
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:

Ja, dat is ook super!
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
  donderdag 25 september 2003 @ 20:28:58 #20
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_13443332
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....

Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_13443380
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....

Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.

of vind je die info gewoon ge*l om te horen
  donderdag 25 september 2003 @ 20:32:08 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13443447
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

*douchekop bied zich aan

pi_13443551
een goed gesprek met je boy
pi_13443592
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:38 schreef italy het volgende:
een goed gesprek met je boy
het is nog steeds onduidelijk of Ts een boy heeft
  donderdag 25 september 2003 @ 20:49:48 #26
17709 hollander172
pi_13443848
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

of vind je die info gewoon ge*l om te horen

Mwah lijkt me niet he?
Onzin is trouwens een deurtje verderop....
pi_13443896
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mwah lijkt me niet he?
Onzin is trouwens een deurtje verderop....

ik heb heel serieuze antwoorden gegeven, wacht alleen tot ts reageerd
pi_13444126
Helaas is daar geen duidelijke methode voor die bij iedereen werkt. Op gegeven moment moet je gewoon een beetje het gevoel herkennen dat je krijgt als je richting orgasme gaat, en dan proberen hoe je dat gevoel het beste krijgt. Erg lastig als je niet weet welk gevoel dat is, dat kende ik ook pas nadat ik er per toeval een keer achtergekomen was. Ik zou het wel verder uit willen leggen maar volgens mij is dat toch bij alle vrouwen anders.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 25 september 2003 @ 21:05:05 #29
17709 hollander172
pi_13444215
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:51 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik heb heel serieuze antwoorden gegeven, wacht alleen tot ts reageerd

Mij is totaal onbekend wat de situatie is van de TS dus jouw opmerking verstoorde bruut mijn serieuze bui dit ik op dat moment had.
pi_13444518
whaaaaaah, ongeduldige mensjes .
Douchekop haalt nix uit?! Vind ik totaal geen interessant onderwerp afgezien van douchen. Snap ook niet hoe dat zo leuk kan zijn.
Ik ben nog nooit klaargekomen nee, niet alleen, ook niet met mijn vriend. En met mijn vriend is echt nix mis !!
pi_13444834
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:16 schreef lelibel het volgende:
whaaaaaah, ongeduldige mensjes .
Douchekop haalt nix uit?! Vind ik totaal geen interessant onderwerp afgezien van douchen. Snap ook niet hoe dat zo leuk kan zijn.
Ik ben nog nooit klaargekomen nee, niet alleen, ook niet met mijn vriend. En met mijn vriend is echt nix mis !!
wat stel je je voor bij klaarkomen, misschien herken je het gevoel helemaal niet, hoor je ook wel eens ?
  donderdag 25 september 2003 @ 21:29:29 #32
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13444879
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

wat stel je je voor bij klaarkomen, misschien herken je het gevoel helemaal niet, hoor je ook wel eens ?

dat herken je wel hoor
pi_13444891
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

idd, dat komt wel vaker voor.
pi_13444951
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

dat herken je wel hoor

niet iedereen, heb vaker gelezen dat meisjes niet eens weten hoe het precies voelt en het daarom niet herkennen als het toch gebeurd
pi_13444959
hm ik heb nog nooit het gevoel gehad waar ik mensen over hoor praten... ik neem aan dat ik het dan ook wel zou weten. Dit is een in het algemeen redelijk vaak voorkomend probleem bij meisjes dus op zich zullen zij niet allemaal het 'gevoel niet herkennen'. Wat ik me voorstel? Ik heb geen idee... Als een meisje hierzo mij kan vertellen wat klaarkomen voor hun inhoudt qua gevoel en lichamelijk dan mogen ze het me graag vertellen
pi_13445243
hoelang probeer je voor je het opgeeft?
pi_13445649
het is geen kwestie van opgeven... het is een kwestie van opeens totaal geen zin meer hebben.
pi_13445826
misschien moet je proberen vooral niet te willen komen
(wat niet mag.....)
  donderdag 25 september 2003 @ 22:01:15 #39
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13445851
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:53 schreef lelibel het volgende:
het is geen kwestie van opgeven... het is een kwestie van opeens totaal geen zin meer hebben.
misschien moet je er gewoon niet aan denken, dan wil je te graag ( heb ik wel vaker gehoord)
pi_13445949
ben je er echt constant mee bezig? misschien kun je eens experimenteren met dingen als muziek, licht etc, beetje sfeer maken bedoel ik. en misschien helpt iets lustopwekkend als een erotische film wel voor je?
pi_13446274
hm sfeer is er al wel...
lustopwekkend materiaal?? meestal werkt dat bij mij tegengesteld.. maar het valt te proberen natuurlijk
pi_13446645
Het gevoel van klaarkomen herken je wel hoor. Misschien niet de eerste keer, maar na een paar keer heb je toch wel door dat dat het is. Voor mij was het gewoon een heel nieuw gevoel, heel anders dan wat ik eerder voelde, maar duidelijk een ontlading.
Wat bij mij trouwens hielp, is alles heel zachtjes doen, omdat dat gevoel dat je orgasme dichterbij komt, zeker in het begin, maar heel langzaam opbouwde en snel verstoord werd. (Misschien omdat je lichaam/spieren er nog niet zo aan gewend zijn ofzo?) Daar was best wel wat geduld voor nodig omdat je dan in het begin niet zoveel voelt en zelfs het idee krijgt dat het niet echt ergens toe leidt, maar uiteindelijk kom je er zo wel. Does this make any sense?

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 25-09-2003 22:27]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_13455008
ik heb een vriendin gehad die alleen kon klaarkomen als ze het zelf deed met atributen of met de vingers
toen kreeg ik een tip over een bepaald standje die gelukkig goed werkte
dit was gewoon de misionarishouding maar de vrouw houd dan haar benen gesloten en de man heeft zijn benen dus naast de hare
tis ff oefenen maar als et eenmaal lekker gaat word de clitoris beter gestimuleerd dan op de aloude bekende manier ( bij haar werkte het mischien bij jou ook )
pies on joe toe
pi_13469429
Koop een vibrator
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:57:51 #45
17709 hollander172
pi_13470173
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:53 schreef lelibel het volgende:
Is dit niet iets van plaatsvervangende schaamte? Normaal gesproken ga je helemaal in sex op (of ik heb het al die jaren verkeerd gedaan ) maar als je ineens geen zin meer hebt, lijkt me dat geen natuurlijk verloop van een lekkere vrijpartij.

Hoe zit het als je het zelf doet? Met je vingers of eventueel met een vribrator of ander hulpstuk? Heb je je bijv. weleens rustig laten beffen? Heb je dan ook ineens geen zin meer?

Beschrijf het gevoel eens dat tussen zin hebben in en totaal geen zin meer hebben in zit. Voel je dan ook ineens niks meer? Lijkt me dat, ondanks dat je misschien niet klaar kan komen, je toch een bepaald "fijn" gevoel zou moeten hebben.

Misschien lullig gevraagd maar beschrijf eens hoe je het beleeft, dat geeft meer ruimte om het voor te stellen en je tips te geven.

pi_13477109
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:57 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Is dit niet iets van plaatsvervangende schaamte? Normaal gesproken ga je helemaal in sex op (of ik heb het al die jaren verkeerd gedaan ) maar als je ineens geen zin meer hebt, lijkt me dat geen natuurlijk verloop van een lekkere vrijpartij.

Hoe zit het als je het zelf doet? Met je vingers of eventueel met een vribrator of ander hulpstuk? Heb je je bijv. weleens rustig laten beffen? Heb je dan ook ineens geen zin meer?

Beschrijf het gevoel eens dat tussen zin hebben in en totaal geen zin meer hebben in zit. Voel je dan ook ineens niks meer? Lijkt me dat, ondanks dat je misschien niet klaar kan komen, je toch een bepaald "fijn" gevoel zou moeten hebben.

Misschien lullig gevraagd maar beschrijf eens hoe je het beleeft, dat geeft meer ruimte om het voor te stellen en je tips te geven.

Op zich denk ik nu achteraf dat het ook iets te maken heeft met negatieve ervaringen uit mijn verleden . Maar ik zit er nu elke keer net iets dichter tegenaan moet ik zeggen. Ik heb op zich afgelopen nacht wel iets in de richting van een orgasme gehad, was wel vaag. Ik zou eigenlijk wel heel graag willen weten wat je als vrouw dan allemaal in je lichaam voelt. Mijn zus zegt dat die sluitspieren zich dan gaan aantrekken zonder dat je het kan bepalen en gewoon dat gevoel door je lichaam. Maar ik had vannacht dat ik heel erg aan het trillen was
Dus op zich neem ik aan dat als ik het nog even volhoud en verder uitprobeer het echt wel een keer gaat lukken
  zaterdag 27 september 2003 @ 14:03:58 #48
17709 hollander172
pi_13477966
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 13:08 schreef lelibel het volgende:

[..]

Op zich denk ik nu achteraf dat het ook iets te maken heeft met negatieve ervaringen uit mijn verleden .

Het kan makkelijk zijn dat je door negatieve/slechte ervaringen in het verleden gewoon geremd wordt in je beleving, het graag onder controle wil houden en overzicht wil blijven behouden wat niet lukt als je je helemaal laat gaan en een orgasme beleeft.
quote:
Maar ik zit er nu elke keer net iets dichter tegenaan moet ik zeggen. Ik heb op zich afgelopen nacht wel iets in de richting van een orgasme gehad, was wel vaag. Ik zou eigenlijk wel heel graag willen weten wat je als vrouw dan allemaal in je lichaam voelt. Mijn zus zegt dat die sluitspieren zich dan gaan aantrekken zonder dat je het kan bepalen en gewoon dat gevoel door je lichaam. Maar ik had vannacht dat ik heel erg aan het trillen was
Dus op zich neem ik aan dat als ik het nog even volhoud en verder uitprobeer het echt wel een keer gaat lukken
Ik kan je helaas niet vertellen wat je als vrouw zou moeten voelen, ik ben ook maar een kerel.
Volgens mijn vriendin is het een soort van warmte, samentrekken van de bekkenspieren en daarna een totale ontlading.
Ik alleen maar zeggen, als je echt een orgasme hebt merk je dat echt wel. Voorwaarde is daarvoor wel dat je je ontspannen en op je gemak voelt.
pi_13479021
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 13:08 schreef lelibel het volgende:

[..]

Op zich denk ik nu achteraf dat het ook iets te maken heeft met negatieve ervaringen uit mijn verleden . Maar ik zit er nu elke keer net iets dichter tegenaan moet ik zeggen. Ik heb op zich afgelopen nacht wel iets in de richting van een orgasme gehad, was wel vaag. Ik zou eigenlijk wel heel graag willen weten wat je als vrouw dan allemaal in je lichaam voelt. Mijn zus zegt dat die sluitspieren zich dan gaan aantrekken zonder dat je het kan bepalen en gewoon dat gevoel door je lichaam. Maar ik had vannacht dat ik heel erg aan het trillen was

Na mijn idee ben je al een heel end klaargekomen. Je trilt inderdaad als je klaar komt. en daar bij (tenminste zo is het bij mij) en voel ik alleen een heel warm en lekker gevoel in mijn onderbuik en voelt je vagina warm. en daarna voel je je helemaal "verlost". En ik wil dan altijd nog meer.

sterkte en het is inderdaad niet altijd even makkelijk.

even een toevoeging: ik heb welleens gehoord dat niet iedere vrouw het een fijne ervaring vind. dus dat kan het ook zijn

pi_13479154
quote:
laat dat hele klaarkomen maar zitten, ik kan t ook niet en ach, seks is ook wel leuk zonder klaarkomen hoor dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')