Engine
Type: V6
Displacement: 3179 cc
Horsepower: 250 bhp @ 6200 rpm
Torque: 221 lb-ft @ 4800 rpm
0-60 mph: 6.3 sec
Ouwe deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 25-09-2003 19:12]
Verder: wel een aardige Alfa, maar 't blijft Italiaanse techniek: nogal fragiel dus...
quote:Tikvout
Op donderdag 25 september 2003 18:48 schreef Metalfreak het volgende:
Is de Alfa Romea de vrouwelijke versieVerder: wel een aardige Alfa, maar 't blijft Italiaanse techniek: nogal fragiel dus...
147 GTA Geweldige auto met maar 1 naadeel: Voorwiel aandrijving
quote:Ja, heb je dan niet gigantisch veel last van onderstuur???
Op donderdag 25 september 2003 18:51 schreef PeuRac het volgende:Alfa
147 GTA Geweldige auto
met maar 1 naadeel: Voorwiel aandrijving
quote:idd, giga veel, is niet leuk meer.
Op donderdag 25 september 2003 18:55 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, heb je dan niet gigantisch veel last van onderstuur???
Hoewel achterwiel aandrijving in zo'n korte auto ook niet alles is (snel tollen)
quote:Oplossing: Alfa moet eens met 4WD komen...
Op donderdag 25 september 2003 19:00 schreef PeuRac het volgende:[..]
idd, giga veel, is niet leuk meer.
Hoewel achterwiel aandrijving in zo'n korte auto ook niet alles is (snel tollen)
quote:Zei je wat?
Op donderdag 25 september 2003 19:05 schreef Wolve000 het volgende:
Hmm, volgens mij ontbreek het topic [Chat] PTA Slowchat AX11 TRE al een hele tijd in de lijst bij de openingsposts
quote:Wees gerust, van de Alfa GT die volgend jaar uit zou komen zit er ook een GTA versie in de planning. Alleen dan met AWD en 300pk
Op donderdag 25 september 2003 19:01 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Oplossing: Alfa moet eens met 4WD komen...
Ik heb net ongelofelijk nieuws gekregen!!!
ik weet niet hoe ik uit moet leggen hoe ik me voel!!!
Ik rij net met iemand mee naar huis en we hebben het over auto,s. Ik zeg op een gegeven moment dat ik toch de AM DB7 super geil vind en dat het een droom is om er in mee te rijden. Maar dat het nooit zou gebeuren. Kijkt hij me aan zegt die gek heel droog. Oh dat denk ik wel. Ik heb een AM DB7 thuis staan. Staat wel te koop. Maar dat ritje is geen probleem!!!! Die gaat er wel komen.
Ik kijk hem aan. Ben dood stil en zeg. Uhm ik heb het over een Aston martin DB7 he. Zo een sportwagen. Ja zegt hij. Ik heb het over een super sportwagen met super remmen. Met een top van een kleine 300.
Ik zie een lege weg voor me met een AM DB7 met jou en mij er in lekker planken. En lekker de auto los laten gaan. wat denk je er van.
Het eerste wat ik dacht was. DOEKJE!!!!!
Maar gecontroleerd zei ik na 5 min stilte. Ik zie een droom die uit gaat komen
PFFF ik zit nog bij te komen man!!!
Ik hoop zo graag dat het door gaat. Ik hoop ECHT dat ik die rit mee mag gaan maken. Ongelofelijk gaaf man BRRRRR
quote:Pas op dat ie geen bos in rijdt
Op donderdag 25 september 2003 20:53 schreef ook_gek het volgende:
OKE OKE OKE jullie willen niet weten hoe ik me voel!!!!Ik heb net ongelofelijk nieuws gekregen!!!
ik weet niet hoe ik uit moet leggen hoe ik me voel!!!Ik rij net met iemand mee naar huis en we hebben het over auto,s. Ik zeg op een gegeven moment dat ik toch de AM DB7 super geil vind en dat het een droom is om er in mee te rijden. Maar dat het nooit zou gebeuren. Kijkt hij me aan zegt die gek heel droog. Oh dat denk ik wel. Ik heb een AM DB7 thuis staan. Staat wel te koop. Maar dat ritje is geen probleem!!!! Die gaat er wel komen.
Ik kijk hem aan. Ben dood stil en zeg. Uhm ik heb het over een Aston martin DB7 he. Zo een sportwagen. Ja zegt hij. Ik heb het over een super sportwagen met super remmen. Met een top van een kleine 300.
Ik zie een lege weg voor me met een AM DB7 met jou en mij er in lekker planken. En lekker de auto los laten gaan. wat denk je er van.
Maar gecontroleerd zei ik na 5 min stilte. Ik zie een droom die uit gaat komen![]()
Ik hoop zo graag dat het door gaat. Ik hoop ECHT dat ik die rit mee mag gaan maken. Ongelofelijk gaaf manBRRRRR
quote:Hij heeft ook altijd wat he...
OKE OKE OKE jullie willen niet weten hoe ik me voel!!!!Ik heb net ongelofelijk nieuws gekregen!!!
ik weet niet hoe ik uit moet leggen hoe ik me voel!!!Ik rij net met iemand mee naar huis en we hebben het over auto,s. Ik zeg op een gegeven moment dat ik toch de AM DB7 super geil vind en dat het een droom is om er in mee te rijden. Maar dat het nooit zou gebeuren. Kijkt hij me aan zegt die gek heel droog. Oh dat denk ik wel. Ik heb een AM DB7 thuis staan. Staat wel te koop. Maar dat ritje is geen probleem!!!! Die gaat er wel komen.
Maar gecontroleerd zei ik na 5 min stilte. Ik zie een droom die uit gaat komen![]()
Ik hoop zo graag dat het door gaat. Ik hoop ECHT dat ik die rit mee mag gaan maken. Ongelofelijk gaaf manBRRRRR
quote:Hij wel weer...
OKE OKE OKE jullie willen niet weten hoe ik me voel!!!!-heel verhaal-
quote:Een bedrijf over nemen en dan helpen met verhuizen. En naar huis gebracht worden door de ex directeur heeft zo z,n voor delen
Op donderdag 25 september 2003 22:01 schreef Ballebek het volgende:[..]
Hij heeft ook altijd wat he...
Tijd om weer is af te spreken meneertje; kunnen we weer is wat leuks doen
PS
Geen namen noemen AUB Ballebek. Maar je weet wat ik bedoel.
De eigenaar van de AM heeft gezegt dat we gaan. Nu hoop ik ECHT dat het door gaat. Ik zorg er voor dat ik elke dag me digicam bij me heb
Back on topic: pas geleden een rondje gedaan met de 147 GTA toen mijn QuuVeetje voor onderhoud stond en ik vind zo'n GTA eigenlijk toch best wel lekker rijden! Het is een voorwielaandrijver, inderdaad en dat is niet wat je zoekt met dit vermogen (liever achterwielen of eventueel vier) maar de electrische systemen maken het toch wel aardig hanteerbaar, volgas een haakse bocht in en je voelt de electronica op vermogen en remmen op alle wielen ingrijpen....en tja, zonder deze hulpmiddelen help je gelijk een setje banden naar de eeuwige asfaltvelden.....maar okee, 0-100km/h in 6.3 en een top van 247km/h, 250pk en 300nm en een motorgeluid dat slechts door enkele andere motoren wordt overtroffen (BMW 6 in lijn en Ferrari V8)....een rondje 0-200km/h en terug liet mijn bijrijder roepen dat hij toch wat licht in zijn hoofd werd en dat vond ik een van de mooiste opmerkingen van dit jaar!!!!
En oh ja, toen de bijrijder een rondje wilde rijden, zette hij 'm in zijn achteruit, althans, dat was de bedoeling en het bleek dus 4....en gewoon wegrijden dus met dat ding...okee, het ging wat traag, maar de motor trok het wel en geen horten en stoten.....
Ik zou eigenlijk nog wel eens een keertje willen stoeien met zo'n GTA....
N.
quote:man jij wil niet weten hoe ik me voel.
Op donderdag 25 september 2003 23:56 schreef Novitec het volgende:
Dat is een gouden kans, man, zo'n DB7, daar zijn er echt maar een paar van in Nederland, doen dus!!!! Maar dat wist je zelf ook al.
ik wist niet wat ik moest zeggen
quote:zelfde als in je crx he....
Op donderdag 25 september 2003 18:55 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, heb je dan niet gigantisch veel last van onderstuur???
enige mooie kleine alfa imho 4wd gta versie met 250pk zou ownen
quote:ik zou je aanraden een kurk mee te nemen....
Op vrijdag 26 september 2003 00:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
man jij wil niet weten hoe ik me voel.
Ik kon niet geloven dat hij een AM DB7 kon hebben!!!
Hij stond wel te koop zei hij meteen. En meteen zei ik.
Mag ik een keer mee rijden voor hij verkocht is. Dat is mijn droom!!!
Tuurlijk zegt hij geen probleem. We gaan wel door rijden. Hoop niet dat je bang bent.ik wist niet wat ik moest zeggen
quote:Supertof dat hij zegt dat er doorgereden gaat worden....zo'n auto heb je niet om 'm te laten wegrotten in je garage, toch? Als je bijgekomen ben, wil ik een 3D verslag hier op Fok als ik zo vrij mag zijn dat te vragen....
Op vrijdag 26 september 2003 00:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
man jij wil niet weten hoe ik me voel.
Ik kon niet geloven dat hij een AM DB7 kon hebben!!!
Hij stond wel te koop zei hij meteen. En meteen zei ik.
Mag ik een keer mee rijden voor hij verkocht is. Dat is mijn droom!!!
Tuurlijk zegt hij geen probleem. We gaan wel door rijden. Hoop niet dat je bang bent.ik wist niet wat ik moest zeggen
BTW. anderen ervaring met een GTA trouwens?
quote:Op het moment dat het gebeurd is komt dat verslag er ZEKER. En ik hoop ook met foto,s. Ik probeer elke dag me digicam bij me te hebben. Want ik weet niet wanneer dat zo ver is namelijk. Dus altijd goed voor bereid
Op vrijdag 26 september 2003 00:36 schreef Novitec het volgende:[..]
Supertof dat hij zegt dat er doorgereden gaat worden....zo'n auto heb je niet om 'm te laten wegrotten in je garage, toch? Als je bijgekomen ben, wil ik een 3D verslag hier op Fok als ik zo vrij mag zijn dat te vragen....
Tot die tijd is het af wachten voor me
Hij word wel een collega van me
Het was van de oom van mijn vriendin, die ik tegenwoordig ex mag noemen daarom hoor ik er zeker niks meer van, en zie ik hem niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |