bron: nu.nl
Wij hadden op school ook een homo leraar, of ja wij dachten het! Hij heeft het dus nooit gewoon gezegd tegen ons waardoor wij er als maar over door bleven gaan. De lefgozers gingen hem lullige vragen stellen en iedereen dacht er het zijne van. Ik heb altijd gedacht dat als hij gewoon de eerste les binnen was komen lopen met de opmerking: Hallo ik ben 'jansen' ik zal jullie het maar meteen vertellen: ik ben homo. Ik ga er dit jaar alles aan doen jullie zo goed mogelijk wiskunde te leren en hoop dat mijn seksuele voorkeur daar niks toe doet!
Dan weet iedereen het gewoon gelijk en hoef je daar niet meer moeilijk over te doen... Wel zou ik degene die er spottend over doen gelijk hard aanpakken en geen discriminatie toelaten.
nogmaals: naar mijn mening is openheid de sleutel tot veel oplossingen!
[Dit bericht is gewijzigd door Mie op 25-09-2003 10:25]
quote:helemaal niks maar ik heb gemerkt dat als ie het stil houd dat er dan meer ophef over komt dan dat ie het gewoon zegt.
Op donderdag 25 september 2003 10:25 schreef Libris het volgende:
Wat heb jij met het priveleven van je docent te maken?
quote:Wat een gelul!! Ze moeten gewoon lesgeven volgens het boekje, ongeacht de geaardheid!
Op donderdag 25 september 2003 10:28 schreef pro_jeex het volgende:
Ik zou ook niet zo'n leraar voor m'n kind willen hebben, stel dat ie maatschappijleer geeft, nou mooie ideeën zal die m'n kind mee geven
Hoe kortzichtig kan je zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Druppel op 25-09-2003 10:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 25-09-2003 10:34]
quote:lekkere reactie.. juist als ie maatschapijleer geeft kan ie de kinderen vertellen dat er nou eenmaal in onze maatschappij ook mensen voorkomen die op het zelfde geslacht vallen en dat dat helemaal niet zo erg is als zij misschien denken...
Ik zou ook niet zo'n leraar voor m'n kind willen hebben, stel dat ie maatschappijleer geeft, nou mooie ideeën zal die m'n kind mee geven
quote:Ja en als homoseksualiteit nou aan de orde komt, dan gaat hij vast niet een verhaal afsteken die niet roze gekleurd is om het zo maar te zeggen. Nee dank je.
Op donderdag 25 september 2003 10:30 schreef moonflower343 het volgende:[..]
Wat een gelul!! Ze moeten gewoon lesgeven volgens het boekje, ongeacht de geaardheid!
quote:Als ie dan ook nog een politieke voorkeur heeft
Doe eens normaal.
Iedereen kan je kinderen van alles wijs maken. Een homo zal jouw kinderen echt niet lastig vallen. Dat gebeurt eerder met "normale" hetero figuren, die achteraf pedosexuele neigingen hebben.
Even in het kort: DOE NORMAAL.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 10:30 schreef moonflower343 het volgende:[..]
Wat een gelul!! Ze moeten gewoon lesgeven volgens het boekje, ongeacht de geaardheid!
En dat pubers onder elkaar over zoiets stoer moeten doen is gewoon een feit. Als zo'n man dit meteen vanaf het begin aangeeft, neemt dat denk ik al een groot gedeelte van de roddels weg.
Het schokkende uit dit onderzoek is juist dat collega-leraren vaak heel afkeurend en vervelend reageren.
quote:het is nou eenmaal een feit dat homosexualiteit (nog) minder geaccepteerd wordt dus zal je toch een oplossing moeten vinden... Of moet je dan maar gewoon geen leraar worden? Terwijl het misschien al heel je leven je droom is...
Op donderdag 25 september 2003 10:32 schreef Druppel het volgende:
Kom jij de klas in lopen met de woorden in ben mijnheer jansen en ik ben Hetero.. Homo's zijn gewoon mensen en die moeten net al jij en ik normaal met respect behandeld worden.
Homo's hebben het vaak al moeilijk genoeg. Begint namelijk met het vertellen tegen hun ouders.
quote:Ik doe normaal en wil ook dat mijn kinderen zulke normen en waarden mee krijgen op school van iemand die niet met hetzelfde geslacht vrijt.
Op donderdag 25 september 2003 10:33 schreef Brandnetel het volgende:[..]
Als ie dan ook nog een politieke voorkeur heeft
Of als ie ook nog een handicap heeft.
Wat kan ie dan allemaal niet aan mijn kinderen vertellen.Doe eens normaal.
Iedereen kan je kinderen van alles wijs maken. Een homo zal jouw kinderen echt niet lastig vallen. Dat gebeurt eerder met "normale" hetero figuren, die achteraf pedosexuele neigingen hebben.Even in het kort: DOE NORMAAL.
quote:Wat je normaal noemt.
Op donderdag 25 september 2003 10:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik doe normaal en wil ook dat mijn kinderen zulke normen en waarden mee krijgen op school van iemand die niet met hetzelfde geslacht vrijt.
Zien ze straks de leraar op het nieuws bij de gayparade
quote:Ja, nou dat kan ik ze ook wel vertellen, hoeft zo'n leraar niet te doen.
Op donderdag 25 september 2003 10:33 schreef Mie het volgende:[..]
lekkere reactie.. juist als ie maatschapijleer geeft kan ie de kinderen vertellen dat er nou eenmaal in onze maatschappij ook mensen voorkomen die op het zelfde geslacht vallen en dat dat helemaal niet zo erg is als zij misschien denken...
quote:Ja dat noem ik normaal.
Op donderdag 25 september 2003 10:37 schreef Brandnetel het volgende:[..]
Wat je normaal noemt.
Hij verziekt daardoor telkens iedere discussie over homoseksualiteit met zijn homofobe gereutel. Ga er maar niet op in.
quote:Uhm... waarom had hij dat moeten doen? Ten eerste is dat een prive-aangelegenheid, en ten tweede is het volkomen overbodig (want, als het goed is, niet van invloed op zijn functioneren). Moeten heterosexuele leraren soms ook hun sexuele voorkeuren openbaar maken? Zo van: "Hallo, ik ben 'Jansen'. Ik zal jullie het maar meteen vertellen: Ik ben hetero."
Op donderdag 25 september 2003 10:19 schreef Mie het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat als hij gewoon de eerste les binnen was komen lopen met de opmerking: Hallo ik ben 'jansen' ik zal jullie het maar meteen vertellen: ik ben homo. Ik ga er dit jaar alles aan doen jullie zo goed mogelijk wiskunde te leren en hoop dat mijn seksuele voorkeur daar niks toe doet!Dan weet iedereen het gewoon gelijk en hoef je daar niet meer moeilijk over te doen...
Dat het vooral op VMBO-scholen een probleem is kan ik me trouwens goed voorstellen (voornamelijk simpele zielen die daar rondlopen...).
quote:Natuurlijk heeft die leraar alle recht om ook gewoon mee te doen aan de gay parade! pas als ie daar met zijn blote piemel staat te zwaaien voor de camere kun je er vraag tekens bij gaan zetten..
Ik doe normaal en wil ook dat mijn kinderen zulke normen en waarden mee krijgen op school van iemand die niet met hetzelfde geslacht vrijt.
klein voorbeeldtje: pim fortuin kwam ook in dark rooms.. gaf ie ook gewoon toe. Wordt hij daar minder betrouwbaar door oid? Gaan kinderen die dat horen dan ook meteen de darkroom in? Worden ze gay? (en al zou het zo zijn wat dan nog?) nee!
quote:Ja
Op donderdag 25 september 2003 10:40 schreef Mie het volgende:
klein voorbeeldtje: pim fortuin kwam ook in dark rooms.. gaf ie ook gewoon toe. Wordt hij daar minder betrouwbaar door oid?
quote:De oplossing: stuur je kind naar een Iran.
Hier in Nederland leven namelijk mensen. En mensen doen hun werk zonder dat er gekeken wordt naar ras / sexuele voorkeur / geloof.
Ik weet niet waar je bang voor bent? dat je kind homo gepraat wordt?
quote:Mijn kind zal maar met mensen zoals jij omgaan. Lekker wereldvreemd, en genietend van de oogkleppen. Zielig triest persoon.
quote:natuurlijk hoeft ie het niet te doen.. het is zijn eigen keuze maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het veel problemen weg had genomen.. het is voor zijn eigen best wil.. of hij zegt het meteen (wat mishcien wat ophef veroorzaakt) of hij wordt er jaren lang mee achtervolgd.
Op donderdag 25 september 2003 10:40 schreef aa_koch het volgende:[..]
Uhm... waarom had hij dat moeten doen? Ten eerste is dat een prive-aangelegenheid, en ten tweede is het volkomen overbodig (want, als het goed is, niet van invloed op zijn functioneren). Moeten heterosexuele leraren soms ook hun sexuele voorkeuren openbaar maken? Zo van: "Hallo, ik ben 'Jansen'. Ik zal jullie het maar meteen vertellen: Ik ben hetero."
Dat het vooral op VMBO-scholen een probleem is kan ik me trouwens goed voorstellen (voornamelijk simpele zielen die daar rondlopen...).
quote:helaas dat jij weer een te kortzichtige gedachten hebt om een discussie aan te gaan. Het slaat toch nergens op dat je door sexuele geaardheid je beroep niet moet uitoefenen. Omdat een stel kinderen zonder enige normale gedachte ang niet normaal zou kunnen doen.
Op donderdag 25 september 2003 10:36 schreef Mie het volgende:[..]
het is nou eenmaal een feit dat homosexualiteit (nog) minder geaccepteerd wordt dus zal je toch een oplossing moeten vinden... Of moet je dan maar gewoon geen leraar worden? Terwijl het misschien al heel je leven je droom is...
quote:Dat is niet Nederland waar je over praat, maar Utopia...
Op donderdag 25 september 2003 10:42 schreef Unstable_Element het volgende:[..]
Hier in Nederland leven namelijk mensen. En mensen doen hun werk zonder dat er gekeken wordt naar ras / sexuele voorkeur / geloof.
quote:Je moest eens weten wat voor dingen door hetero's gedaan worden. Swingen, parenclubs etc. etc. Dat zijn natuurlijk "normale" normen en waarden.
Op donderdag 25 september 2003 10:40 schreef Mie het volgende:[..]
Natuurlijk heeft die leraar alle recht om ook gewoon mee te doen aan de gay parade! pas als ie daar met zijn blote piemel staat te zwaaien voor de camere kun je er vraag tekens bij gaan zetten..
klein voorbeeldtje: pim fortuin kwam ook in dark rooms.. gaf ie ook gewoon toe. Wordt hij daar minder betrouwbaar door oid? Gaan kinderen die dat horen dan ook meteen de darkroom in? Worden ze gay? (en al zou het zo zijn wat dan nog?) nee!
[Dit bericht is gewijzigd door Brandnetel op 25-09-2003 10:47]
quote:Oja?? Waarom mag een homo wel lesgeven en een moslima met een hoofddoek niet?
Op donderdag 25 september 2003 10:42 schreef Unstable_Element het volgende:[..]
De oplossing: stuur je kind naar een Iran.
quote:Ik wil gewoon niet dat mijn kinderen in aanraking komen met allerlei mensen met een, in mijn ogen, rare seksuele voorkeur.
Ik weet niet waar je bang voor bent? dat je kind homo gepraat wordt?
quote:Ja, het zou maar zo wezen dat ie met een hetero werkende Nederlander omgaat, nou nou.
Op donderdag 25 september 2003 10:42 schreef eetomit het volgende:[..]
Mijn kind zal maar met mensen zoals jij omgaan. Lekker wereldvreemd, en genietend van de oogkleppen. Zielig triest persoon.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 25-09-2003 10:47]
quote:Je schat VMBO erg hoog in. Vooral het VBO en MAVO gedeelte is nou niet echt zo ontwikkeld om volwassen om te gaan met dit soort kwesties. Daarbij komt dat in de lagere opleidingen veel islamitische leerlingen zitten, die met de paplepel ingegeven krijgen dat homo's lager zijn dan varkens.
Op donderdag 25 september 2003 10:19 schreef Mie het volgende:
UTRECHT - Homoseksuele leraren hebben vaker last van ongepaste nieuwsgierigheid naar hun privé-leven dan hun heteroseksuele collega's. Van collega's en leerlingen krijgen ze daarover vaker spottende opmerkingen te horen. Op vmbo-scholen worden homodocenten het meest gehinderd.bron: nu.nl
Wij hadden op school ook een homo leraar, of ja wij dachten het! Hij heeft het dus nooit gewoon gezegd tegen ons waardoor wij er als maar over door bleven gaan. De lefgozers gingen hem lullige vragen stellen en iedereen dacht er het zijne van. Ik heb altijd gedacht dat als hij gewoon de eerste les binnen was komen lopen met de opmerking: Hallo ik ben 'jansen' ik zal jullie het maar meteen vertellen: ik ben homo. Ik ga er dit jaar alles aan doen jullie zo goed mogelijk wiskunde te leren en hoop dat mijn seksuele voorkeur daar niks toe doet!
Dan weet iedereen het gewoon gelijk en hoef je daar niet meer moeilijk over te doen... Wel zou ik degene die er spottend over doen gelijk hard aanpakken en geen discriminatie toelaten.
nogmaals: naar mijn mening is openheid de sleutel tot veel oplossingen!
Op een keer kwam hij te laat en toen zei hij: Tja, mijn vriend had zich verslapen en toen was de koffie niet op tijd klaar.
Smartass uit de klas: Wat een luie flikker.
Heel de klas lag dubbel.
Was overigens een heel leuke leraar. Otje!!
Trouwens voor Nederlands hadden we een lesbische lerares. Had ook niemand een probleem mee.
Denk dus wel dat TS een punt heeft: dat openheid veel pesterijen voorkomt. Maar of dat ook zo is op een vmbo, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
quote:Of hij zegt (net als zijn heterosexuele collega-leraren) gewoon niets en mag verwachten gewoon behandeld en gerespecteerd te worden als iedere andere leraar...
Op donderdag 25 september 2003 10:43 schreef Mie het volgende:[..]
natuurlijk hoeft ie het niet te doen.. het is zijn eigen keuze maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het veel problemen weg had genomen.. het is voor zijn eigen best wil.. of hij zegt het meteen (wat mishcien wat ophef veroorzaakt) of hij wordt er jaren lang mee achtervolgd.
quote:Dan moet je geen kinderen nemen
Op donderdag 25 september 2003 10:46 schreef pro_jeex het volgende:
Ik wil gewoon niet dat mijn kinderen in aanraking komen met allerlei mensen met een, in mijn ogen, rare seksuele voorkeur.
Lijkt me in jouw geval trouwens sowieso het beste .
quote:Wie zegt dat dat niet mag?!
Op donderdag 25 september 2003 10:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oja?? Waarom mag een homo wel lesgeven en een moslima met een hoofddoek niet?
quote:Mag je best vinden. Zolang je je kind maar zelf laat beslissen en niet je als een klootzak opstelt tegenover die leraar.
Ik wil gewoon niet dat mijn kinderen in aanraking komen met allerlei mensen met een, in mijn ogen, rare seksuele voorkeur.
quote:Ik weet niet tegen wie dit gericht is.. maar ik bedoel JUIST dat het te triest zou zijn als ie door zijn sexuele voorkeur geen les zou kunnen geven...
Op donderdag 25 september 2003 10:44 schreef Druppel het volgende:[..]
helaas dat jij weer een te kortzichtige gedachten hebt om een discussie aan te gaan. Het slaat toch nergens op dat je door sexuele geaardheid je beroep niet moet uitoefenen. Omdat een stel kinderen zonder enige normale gedachte ang niet normaal zou kunnen doen.
om nou meteen te roepen dat ik te kortzichtige gedachten heb om te kunnen discusieren... (kun je maar beter even GOED lezen voordat je zulke dingen typt...)
quote:Ik ben toch van plan er een stuk of 6 te nemen
Op donderdag 25 september 2003 10:48 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Dan moet je geen kinderen nemen
.
Lijkt me in jouw geval trouwens sowieso het beste
.
quote:Tja, maar je moet toegeven dat jouw visie op kinderen opvoeden ook niet echt doorsnee is. Kinderen indoctrineren en het opdringen van je eigen visie is nou niet echt 'done' bij een opvoeding. Waar denk je dat de stempel 'raar' vandaan komt? Is die ergens op gebaseerd, of is het iets wat je maar klakkeloos hebt overgenomen?
Op donderdag 25 september 2003 10:46 schreef pro_jeex het volgende:
quote:Wil je vriend dat ook?
Op donderdag 25 september 2003 10:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben toch van plan er een stuk of 6 te nemen
Nog stommer is dat die leraar dus vaak over 'zijn' kinderen praat. (terwijl die dus geadopteerd zijn zoals hij 1x vertelde).
quote:Dus ik als hetosexuele jongen mag wel uw dochter betasten. Ik heb namelijk in jou ogen een normale seksuele voorkeur.
[..]Ik wil gewoon niet dat mijn kinderen in aanraking komen met allerlei mensen met een, in mijn ogen, rare seksuele voorkeur.
[..]
omdat het nou eenmaal een regel is dat je geen hoofddeksels in de klas ophebt...
quote:6 kleine pro-jeexjes... 't is te hopen dat ze goed tegen hun vader gaan rebelleren
Op donderdag 25 september 2003 10:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben toch van plan er een stuk of 6 te nemen
Maar wat bedoel je met die laatste zin ??
quote:daar heb je missschien wel gelijk in.. wel erg..
Op donderdag 25 september 2003 10:47 schreef freud het volgende:[..]
Je schat VMBO erg hoog in. Vooral het VBO en MAVO gedeelte is nou niet echt zo ontwikkeld om volwassen om te gaan met dit soort kwesties. Daarbij komt dat in de lagere opleidingen veel islamitische leerlingen zitten, die met de paplepel ingegeven krijgen dat homo's lager zijn dan varkens.
quote:Wat is daar nou weer stom aan?
Op donderdag 25 september 2003 10:50 schreef SoesGSX600 het volgende:
Nog stommer is dat die leraar dus vaak over 'zijn' kinderen praat. (terwijl die dus geadopteerd zijn zoals hij 1x vertelde).
quote:Nee dat mag je niet.
Op donderdag 25 september 2003 10:51 schreef Druppel het volgende:[..]
Dus ik als hetosexuele jongen mag wel uw dochter betasten. Ik heb namelijk in jou ogen een normale seksuele voorkeur.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 25-09-2003 10:53]
quote:Hou ze dan binnenshuis en laat ze vooral niet buiten komen. Laat ze vooral geen kennis nemen van mensen met andere voorkeuren dan hun ouders. Zorg ervoor dat jouw kinderen geen eigen mening kunnen vormen. Wees voorzichtig. Elke man met een lange regenjas is een potloodventer. Elke vrouw met een hoofddoek is een moslim. Elke man met een oorbel is homo. Elke vrouw met kort haar is lesbo.
[..]Ik wil gewoon niet dat mijn kinderen in aanraking komen met allerlei mensen met een, in mijn ogen, rare seksuele voorkeur.
quote:MAAR DAT IS NOU EENMAAL NIET ZO... dat merken ze toch.. dat is net zoiets als: ik laat mijn auto maar open want ik mag verwachten dat ze er niks uit jatten omdat het mijn eigendom is... Als je toch eenmaal merkt dat het zo niet gaat moet je er toch iets tegen doen...
Op donderdag 25 september 2003 10:48 schreef aa_koch het volgende:[..]
Of hij zegt (net als zijn heterosexuele collega-leraren) gewoon niets en mag verwachten gewoon behandeld en gerespecteerd te worden als iedere andere leraar...
[Dit bericht is gewijzigd door Mie op 25-09-2003 10:56]
quote:Daar ga ik voor alsnog niet vanuit.
Op donderdag 25 september 2003 10:51 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
6 kleine pro-jeexjes... 't is te hopen dat ze goed tegen hun vader gaan rebelleren
.
quote:Ja, het is triest, maar goed, het VMBO is wel de lagere sociale groep van jongeren natuurlijk, en die zijn nou eenmaal niet bekend om hun logische gedrag. Het is erg dat de HAVO er nu ook bijgeschoven is, trekt die kids ook hard naar beneden. Maar goed, de integratie is gelukt las ik vanochtend, dus als moslims zeggen dat homo's lager zijn dan varkens, dan is dat volgens de overheid geen probleem. Jammer voor de leraren met een andere sexuele voorkeur dan dat een pedofiel ooit in een boekje schreef.
Op donderdag 25 september 2003 10:52 schreef Mie het volgende:[..]
daar heb je missschien wel gelijk in.. wel erg..
die gast gaf gewoon donders goed les!
quote:Die vergelijking snap ik niet helemaal... Je weet dat tegenwoordig (en volgens mij vroeger ook, maar opa en oma zeiden altijd van niet
Op donderdag 25 september 2003 10:54 schreef Mie het volgende:[..]
MAAR DAT IS NOU EENMAAL NIET ZO... dat merken ze toch.. dat is net zoiets als: ik laat mijn auto maar open want ik mag verwachten dat ze er niks uit jatten omdat het mijn eigendom is... Als je toch eenmaal werkt dat het zo niet gaat moet je er toch iets tegen doen...
Als (zoals hierboven wordt gesproken over die homosexuele natuurkundeleraar) hij een geintje of soortgelijke opmerking maakt over zijn geaardheid en daarmee op die manier in de openbaarheid treedt over zijn sexuele voorkeur, dan vind ik het al heel wat anders. Dat is dan de keuze die iedere homo voor zichzelf moet maken. Maar je kunt iemand zoiets toch niet verplichten om (in dit geval) de leerlingen "gerust te stellen"?
[Dit bericht is gewijzigd door aa_koch op 25-09-2003 11:08]
quote:Ja. Ren homo's! Straks worden jullie nog gepest!
Op donderdag 25 september 2003 10:43 schreef Mie het volgende:[..]
natuurlijk hoeft ie het niet te doen.. het is zijn eigen keuze maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het veel problemen weg had genomen.. het is voor zijn eigen best wil.. of hij zegt het meteen (wat mishcien wat ophef veroorzaakt) of hij wordt er jaren lang mee achtervolgd.
quote:is misshcien beetje een kromme vergelijking maar het komt toch op het zelfde neer: je verwacht iets. ik verwacht ook van mijn mede mens dat ze van MIJN spullen afblijven...
Op donderdag 25 september 2003 11:03 schreef aa_koch het volgende:[..]
Die vergelijking snap ik niet helemaal... Je weet dat tegenwoordig (en volgens mij vroeger ook, maar opa en oma zeiden altijd van niet
) je auto wordt leeggeroofd als je 'm niet op slot doet. Maar je mag toch verwachten dat je als leraar wordt afgerekend op je prestaties als leerkracht, en niet of je wel of niet openlijk voor je sexuele geaardheid uitkomt?
Als (zoals hierboven wordt gesproken over die homosexuele natuurkundeleraar) hij een geintje of soortgelijke opmerking maakt over zijn geaardheid en daarmee op die manier in de openbaarheid treedt over zijn sexuele voorkeur, dan vind ik het al heel wat anders. Dat is dan de keuze die iedere homo voor zichzelf moet maken. Maar je kunt iemand zoiets toch niet verplichten om maar de leerlingen "gerust te stellen"?
maar precies, zoals zon leraar het oplost is toch perfect! mijn voorbeeld met de klas in komen lopen het er zo uit te gooien is misshcien niet helemaal ok. maar zon leraar ziet toch dat het werkt.. als ie er nou 5 jaar mee rond bleef lopen en rare opmerkingen naar zijn hoofd zou krijgen.. dat heeft ie toch alleen zichzelf ermee...
quote:Het is niet alleen maar beperkt tot het vmbo.
Op donderdag 25 september 2003 12:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Triest dat mensen nog steeds worden aangekeken op hun geaardheid. Wel typerend dat dit vooral voorkomt op VMBO scholen. Die kinderen hebben vaak het vermogen niet om zich in te kunnen leven in gevoelens van anderen en ik vrees dat je daar erg weinig tegen kunt doen
quote:Waarom? Functioneer je niet naar behoren dan?
Op donderdag 25 september 2003 12:18 schreef pro_jeex het volgende:En ja, je mag mensen daar best op aankijken.
quote:Homo's gedragen zich heel anders. Ze zijn mij veel te vrij en vaak ook verwijft (sorry ik heb even zo geen ander woord).
Op donderdag 25 september 2003 12:20 schreef robh het volgende:[..]
Waarom? Functioneer je niet naar behoren dan?
quote:Net zoals je mensen op hun geloof mag aankijken zeker? 60 jaar geleden heeft er ook zo'n persoon rond gelopen...
Op donderdag 25 september 2003 12:18 schreef pro_jeex het volgende:Het is niet alleen maar beperkt tot het vmbo.
En ja, je mag mensen daar best op aankijken.
Mijn beste leraar was homo en hij heeft mij uiteindelijk inzicht gegeven hoe je bepaalde wiskundige problemen moet aanpakken.
quote:ze gedragen zich anders.... jonge jonge zielige gast.. ben blij dat ze zich anders gedragen.. zou toch wat zijn als we ALLEMAAL zoals jou zouden zijn... ik vind mensen die zich anders gedragen altijd 100x beter dan die grijze massa (waar jij waarschijnlijk bij hoort want jij gedraad je blijkbaar 'hetzelfde'.
Op donderdag 25 september 2003 12:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Homo's gedragen zich heel anders. Ze zijn mij veel te vrij en vaak ook verwijft (sorry ik heb even zo geen ander woord).
Ik heb zelf heel even een homo-leraar gehad en niemand nam hem serieus met z'n roze blousjes en rare stem.
stel je nou eens voor dat 80 van de bevolking homo was en jij niet... dan zou je toch ook gewoon willen dat zij jou lieten zijn zoals je was.. denk eens na man.. we wonen in nederland hier mag iedereen zijn zoals ie is!
[Dit bericht is gewijzigd door Mie op 25-09-2003 12:35]
quote:Ik heb nog geen enkel argument gehoord waardoor deze man zijn vak niet goed zou kunnen beoefenen. Kom op, doe eens een feitje.
Op donderdag 25 september 2003 12:22 schreef pro_jeex het volgende:
Homo's gedragen zich heel anders. Ze zijn mij veel te vrij en vaak ook verwijft (sorry ik heb even zo geen ander woord).
Ik heb zelf heel even een homo-leraar gehad en niemand nam hem serieus met z'n roze blousjes en rare stem.
Edit:
Ik neem jou ook niet serieus en je bent ook halfzacht. Waarom? Omdat je een icoontje hebt met veel zwart erin. (Zie je nu dat jou soort argumenten nergens op slaan?)
[Dit bericht is gewijzigd door freud op 25-09-2003 12:35]
quote:How nice, ik heb er 2 gehad. En idd nam niemand ze serieus, maar verstand van zaken hadden ze wel.
Op donderdag 25 september 2003 12:22 schreef pro_jeex het volgende:Homo's gedragen zich heel anders. Ze zijn mij veel te vrij en vaak ook verwijft (sorry ik heb even zo geen ander woord).
Roze blousjes zijn gemeengoed (ajax?) en het niet serieus nemen ligt meer aan de pubers dan aan de leraar.
quote:Ik ben voor een massa in termen van opstand en revolutie, verder niet. Ik ben niet echt een onderdeel van de grijze massa, want kennelijk wijken mijn ideeën daar te veel voor af. Maar sekusuele escapades, nee daar ben ik tegen.
Op donderdag 25 september 2003 12:32 schreef Mie het volgende:[..]
ze gedragen zich anders.... jonge jonge zielige gast.. ben blij dat ze zich anders gedragen.. zou toch wat zijn als we ALLEMAAL zoals jou zouden zijn... ik vind mensen die zich anders gedragen altijd 100x beter dan die grijze massa (waar jij waarschijnlijk bij hoort want jij gedraad je blijkbaar 'hetzelfde'.
quote:Dat denk ik ook
Op donderdag 25 september 2003 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet het probleem bij de bron leggen, en dat is in mijn ogen gewoon het homo zijn zelf. Simpelweg, als je geen homo bent heb je ook geen problemen met leerlingen etc.
quote:Ik zeg ook niet dat hij niets van z'n vak weet, dat is voor mij ook niet het discussiepunt, het discussiepunt is voor mij dat hij homoseksueel is.
Op donderdag 25 september 2003 12:33 schreef freud het volgende:Ik heb nog geen enkel argument gehoord waardoor deze man zijn vak niet goed zou kunnen beoefenen. Kom op, doe eens een feitje.
quote:Damn, hoe dom kan je zijn zeg. Ik hoop serieus dat je dit puur doet om te narren en niet omdat je het echt meent. De bron van het probleem is het tekort aan IQ bij leerlingen van het VMBO.
Op donderdag 25 september 2003 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet het probleem bij de bron leggen, en dat is in mijn ogen gewoon het homo zijn zelf. Simpelweg, als je geen homo bent heb je ook geen problemen met leerlingen etc.
quote:Houd dit in dat jij je niet voort gaat planten?
Op donderdag 25 september 2003 12:35 schreef pro_jeex het volgende:
Maar sekusuele escapades, nee daar ben ik tegen.
quote:Dan heb je het topic niet goed gelezen
Op donderdag 25 september 2003 12:38 schreef freud het volgende:Houd dit in dat jij je niet voort gaat planten?
quote:Als je 6 kids wil kan dat ook zonder voortplanting hoor. Sexuele escapades vond je nix, dus ik was even blij dat je in ieder geval geen genetische vervuiling zou toepassen. Maar goed, we hebben het al eerder gehad over je aparte kijk op zaken. Ik zou alleen 1 goeie reden willen weten waarom een homo leraar wel weggepest mag worden.
Op donderdag 25 september 2003 12:39 schreef pro_jeex het volgende:
Dan heb je het topic niet goed gelezen
Maar het pesten door collega's zou ik wel slecht vinden als dat plaatsvindt, want daarvan mag je wel beter verwachten. Hoewel je na 10 jaar voor de klas ongetwijfeld erg afgestompt raakt.
quote:Ik ga dat natuurlijk doen, maar seksuele uitspattingen vind ik wat anders dan het natuurlijk voortplanten tussen man en vrouw. En wat weet jij nou van mijn genenpoel, want daar is niets mis mee.
Op donderdag 25 september 2003 12:42 schreef freud het volgende:[..]
Als je 6 kids wil kan dat ook zonder voortplanting hoor. Sexuele escapades vond je nix, dus ik was even blij dat je in ieder geval geen genetische vervuiling zou toepassen. Maar goed, we hebben het al eerder gehad over je aparte kijk op zaken. Ik zou alleen 1 goeie reden willen weten waarom een homo leraar wel weggepest mag worden.
quote:Uitgesloten, onmogelijk.
Op donderdag 25 september 2003 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En wat zou je doen als een van je zes bloedjes van kinderen homo blijkt te zijn Pro_Jeex?
Maar als dat wel zo is, dan zou ik een verdrietige vader zijn.
quote:Zou je je zoon/dochter dan nog wel accepteren?
Op donderdag 25 september 2003 12:52 schreef pro_jeex het volgende:Maar als dat wel zo is, dan zou ik een verdrietige vader zijn.
quote:* freud wacht nog steeds op een goeie reden...
Op donderdag 25 september 2003 12:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ga dat natuurlijk doen, maar seksuele uitspattingen vind ik wat anders dan het natuurlijk voortplanten tussen man en vrouw. En wat weet jij nou van mijn genenpoel, want daar is niets mis mee.
quote:Wederom lees je niet alles
Op donderdag 25 september 2003 13:02 schreef freud het volgende:[..]
* freud wacht nog steeds op een goeie reden...
quote:Nee.
Op donderdag 25 september 2003 13:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zou je je zoon/dochter dan nog wel accepteren?
quote:Waarom denk je dat? Je hebt namelijk nog geen enkele normale feitelijke reden aangebracht
Op donderdag 25 september 2003 13:05 schreef pro_jeex het volgende:
Wederom lees je niet alles
quote:Ben je islamiet of gewoon bekrompen?
Op donderdag 25 september 2003 13:05 schreef pro_jeex het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 25 september 2003 13:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zou je je zoon/dochter dan nog wel accepteren?<hr></blockquote>Nee.
Maar goed, dit welles nieten spelletje kan nog wel even doorgaan. Jij bent gewoon een homofoob, moet mogen in deze maatschappij. Je ook niet in de minderheid denk ik, er zijn genoeg domme pubertjes die ook homofoob zijn.
quote:Ik heb gezegd, dat het niet om z'n capaciteiten als leraar gaat maar om de geaardheid.
Op donderdag 25 september 2003 13:15 schreef freud het volgende:[..]
Waarom denk je dat? Je hebt namelijk nog geen enkele normale feitelijke reden aangebracht
.
quote:Nee ik ben geen islamiet en zie mezelf niet als bekrompen.
Ben je islamiet of gewoon bekrompen?
quote:Ik ben zeker niet in de minderheid, alleen niet iedereen durft het te zeggen, want dat is weer zo'n taboe in Nederland.
Maar goed, dit welles nieten spelletje kan nog wel even doorgaan. Jij bent gewoon een homofoob, moet mogen in deze maatschappij. Je ook niet in de minderheid denk ik, er zijn genoeg domme pubertjes die ook homofoob zijn.
quote:Waar basseer je dat op dan?
Op donderdag 25 september 2003 13:19 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ben zeker niet in de minderheid, alleen niet iedereen durft het te zeggen, want dat is weer zo'n taboe in Nederland.
quote:Op de praktijk, dagelijks leven, etc. hoe je het wilt noemen.
Op donderdag 25 september 2003 13:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Waar basseer je dat op dan?
quote:Hangt ook een beetje af van je vriendengroep. Als je in nederland als homo mag trouwen, is dat wel een indicatie dat het geaccepteerd is, denk je niet. Maar goed, het is geen rationale angst als je homofoob bent, dus ik hoop dat het toch wel iets is wat mensen in gaan zien als nutteloos.
Op donderdag 25 september 2003 13:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Op de praktijk, dagelijks leven, etc. hoe je het wilt noemen.
quote:Vreemd, in mijn omgeving is dat dus totaal niet relevant. Het gaat om de mensen en niet hun eventuele geaardheid, maar ja, dat zal wel wereldvreemd zijn dan
Op donderdag 25 september 2003 13:21 schreef pro_jeex het volgende:Op de praktijk, dagelijks leven, etc. hoe je het wilt noemen.
quote:Wat als 1 van jouw (eventuele) zoontjes er later achter komt dat hij homo is?
quote:Die vraag heb ik al beantwoord in dit topic.
Op donderdag 25 september 2003 13:33 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Wat als 1 van jouw (eventuele) zoontjes er later achter komt dat hij homo is?
quote:Heb uw naasten lief zoals u zelf..
Op donderdag 25 september 2003 13:34 schreef pro_jeex het volgende:
Het is wel zo, dat er geen homo's in mijn vriendenkring zitten.
Maar ja dat is mijn goed recht. Ik snap ook niet waarom een partij als het CDA geen actie onderneemt, mooi christenen.
quote:naastenliefde?
wat een onzin, mwah ik vind niet dat het privé leven van zo'n leraar niemand zijn zaak is behalve dat van hem en zijn vriend.
Leraren mogen zowieso niet op die manier met leerlingen om gaan dus wat dat betreft moet het geen probleem geven.
probleem met de leraren in kwestie is denk ik dat ze in de verdediging gaan, leerlingen zullen altijd wel blijven etteren. Of dat nu om de net iets te grote neus, gigantisch zitvlak of homosexualiteit gaat.
Gewoon grappen en flauwe opmerkingen terugmaken en het is snel afgelopen.
wel flauw van die mededocenten trouwens, gedragen die zich ook zo tegenover homosexuele leerlingen?
schandalig die zouden aangepakt moeten worden
quote:Sorry, ontdekte ik net ook ja.
Op donderdag 25 september 2003 13:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die vraag heb ik al beantwoord in dit topic.
quote:gna
Op donderdag 25 september 2003 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom luisteren er nog mensen naar Pro_jeex, in ieder topic waar hij komt wordt hij uitgeluld. In amerika hebben ze een naam voor zijn onfortuinlijke conditie "mental retardation". Hij is nu aanbeland op het niveau dat zelfs een kleuter met walging naar zijn in-trieste uitlatingen kijkt en hem onder de tafel kan lullen met logica.
quote:Goh weer het gewoonlijke retorische gescheld van Kugari, was al een tijdje weer vergeten.
waarom luisteren er nog mensen naar Pro_jeex, in ieder topic waar hij komt wordt hij uitgeluld. In amerika hebben ze een naam voor zijn onfortuinlijke conditie "mental retardation". Hij is nu aanbeland op het niveau dat zelfs een kleuter met walging naar zijn in-trieste uitlatingen kijkt en hem onder de tafel kan lullen met logica.
quote:En wat heeft dat hier mee te maken??
Op donderdag 25 september 2003 13:42 schreef MikeyMo het volgende:
en hij heeft een hekel aan porno, dan heb je echt helemaal afgedaan
quote:Ja, waarom denk je dat ik met 'm in discussie ga? Voel ik me ook eens een keer slim!
Hij is nu aanbeland op het niveau dat zelfs een kleuter met walging naar zijn in-trieste uitlatingen kijkt en hem onder de tafel kan lullen met logica.
quote:is complenterend voor je totaalbeeld
Op donderdag 25 september 2003 13:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
En wat heeft dat hier mee te maken??
quote:Nee vergis je niet, je wordt wel degelijk uitgeluld. Je houding en mening zijn van zo'n belabberd laag niveau dat het slijmspoor van een loopse slak uit Oost-Duitsland nog meer inhoud heeft dan de argumenten die jij aandraagt.
Op donderdag 25 september 2003 13:45 schreef pro_jeex het volgende:
Goh weer het gewoonlijke retorische gescheld van Kugari, was al een tijdje weer vergeten.
Ik word er niet uitgelult, er zijn slechts meningsverschillen.
quote:O ben ik ineens het onderwerp hier?? Volgens mij gaat het om problematiek met homoleraren op vmbo-scholen.
Op donderdag 25 september 2003 13:48 schreef MikeyMo het volgende:[..]
is complenterend voor je totaalbeeld
Vreemd dat als je tegen seksuele uitbuiting van vrouwen bent, je meteen uitgescheten bent.
quote:Je trekt het je toch altijd veel aan, aangezien je scheldpartijen jegens mij regelmatig worden ge-edit.
Op donderdag 25 september 2003 13:50 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Nee vergis je niet, je wordt wel degelijk uitgeluld. Je houding en mening zijn van zo'n belabberd laag niveau dat het slijmspoor van een loopse slak uit Oost-Duitsland nog meer inhoud heeft dan de argumenten die jij aandraagt.
Niet dat we ons er iets van moeten aantrekken, je bent een puberende troll, die met alle gemak geveld kan worden in een discussie.
quote:Het kan veeeeeeel erger
quote:uitbuiting? waar?
Op donderdag 25 september 2003 13:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
O ben ik ineens het onderwerp hier?? Volgens mij gaat het om problematiek met homoleraren op vmbo-scholen.
Vreemd dat als je tegen seksuele uitbuiting van vrouwen bent, je meteen uitgescheten bent.
quote:idd liever een homoleraar die maatschappijleer geeft dan zo'n homohatende/pornohatende bekrompen sharia aanganger.
Op donderdag 25 september 2003 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Het kan veeeeeeel erger
stel dat Jij leraar zou zijn, das pas het vergiftigen van kinderzieltjes.
quote:Hier ben ik het overigens wel mee eens. Dit punt van kwetsbaarheid geldt immers ook voor heterosexuele leraren (alleen dan niet mbt hun geaardheid).
Op donderdag 25 september 2003 10:32 schreef Manono het volgende:
Da's de leeftijd. Die grijpen alles aan waarmee ze de leraar kunnen pesten. Die moet je geen les gaan geven als je als homoleraar zelf nog kwetsbaar bent op dat punt.
quote:Moet het mannetje nu huilen?
Op donderdag 25 september 2003 13:51 schreef pro_jeex het volgende:
Je trekt het je toch altijd veel aan, aangezien je scheldpartijen jegens mij regelmatig worden ge-edit.
Heb je ook nog iets aan de discussie toe te voegen
Welke discussie is hier gaande dan? Jouw vertekende beeld van een disfunctionele zelf-geschapen werkelijkheid? Homoseksualiteit heeft niets met de capaciteiten van een docent te maken, en dus doen de leerlingen er goed aan om een docent niet te verketteren op zijn of haar achtergrond, want die achtergrond heeft totaal niets met zijn rol als docent te maken.
quote:Misschien moet de openingspost eens lezen, daar gaat het om.
Op donderdag 25 september 2003 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Moet het mannetje nu huilen?
Welke discussie is hier gaande dan? Jouw vertekende beeld van een disfunctionele zelf-geschapen werkelijkheid? Homoseksualiteit heeft niets met de capaciteiten van een docent te maken, en dus doen de leerlingen er goed aan om een docent niet te verketteren op zijn of haar achtergrond, want die achtergrond heeft totaal niets met zijn rol als docent te maken.
quote:we give in to our hate..
Op donderdag 25 september 2003 13:55 schreef pro_jeex het volgende:
Kunnen jullie misschien gaan discussieren over het onderwerp ipv over mij, het gaat hier niet over mij hoor.
quote:Jij zou zowiezo geen kinderen mogen krijgen, nee mijn kind mag geen katholieke leraar, nee mijn kind mag geen turkse gymleraar, nee mijn kind mag geen vrouw als lerarer voor biologie.
quote:doe maar huilie-wuilie dan, want ik heb gereageerd op de discussie, lezen na de eerste regel zal wel moeilijk zijn nadat het grootste gedeelte van je toch al kleine intellect is weggevallen.
Op donderdag 25 september 2003 13:56 schreef pro_jeex het volgende:Misschien moet de openingspost eens lezen, daar gaat het om.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
doe maar huilie-wuilie dan, want ik heb gereageerd op de discussie, lezen na de eerste regel zal wel moeilijk zijn nadat het grootste gedeelte van je toch al kleine intellect is weggevallen.
Leerlingen hebben niets te maken met de seksuele voorkeur van een docent, en collega's hebben er net zo veel mee te maken als de leerlingen. Maar ik verwacht niet dat je dit nog leest, je bent waarschijnlijk al afgehaakt bij het woordje 'weggevallen', aangezien deze aan het einde van de eerste echte regel met tekst staat.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:57 schreef raptorix het volgende:
Jij zou zowiezo geen kinderen mogen krijgen, nee mijn kind mag geen katholieke leraar, nee mijn kind mag geen turkse gymleraar, nee mijn kind mag geen vrouw als lerarer voor biologie.
quote:jij bent idd feitelijk het onderwerp hier
Op donderdag 25 september 2003 13:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
O ben ik ineens het onderwerp hier?? Volgens mij gaat het om problematiek met homoleraren op vmbo-scholen.
we hebben het over bekrompen mannekes/vrouwkes die leraren het leven zuur maken vanwege hun geaardheid (maja leerlingen maken leraren zowieso het leven zuur, dat is hun taak op school ) ... nou vertel op wat voor ideeen hebben homo's zoal die andere mensen niet hebben?
quote:die vrouwen krijgen er gewoon keiharde centje$$$ voor betaald hoor als er iemand uitgebuit wordt dan is het de kijker wel die 20 euro neer moet tellen om een aantal figuren sex te zien hebben op dvd
quote:misschien als jij gaat reageren op posts die niet over jouw gaan?
Op donderdag 25 september 2003 13:55 schreef pro_jeex het volgende:
Kunnen jullie misschien gaan discussieren over het onderwerp ipv over mij, het gaat hier niet over mij hoor.
quote:waarom ben ik nooit op een dergelijke kloon gekomen. Heerlijk trollen met pro-sharia opmerkingen en kortzichtige aversies tegen anders-geaarden
Op donderdag 25 september 2003 14:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
[..]
brrrrr....
quote:LOL, mag ik opmerken dat Aids ontstaan is in midden africa, niet echt een plek waar je een homo scene zou vinden lijkt me. Overigens vraag ik me af wat jij zowiezo in dit land doet, ik ken je nu al 2 jaar van FOK/GOT maar je loopt alleen maar te zeuren op nederlandse maatstaven en gewoontes. Overigens adviseer ik je eens te gaan praten met een arts, die zou je kunnen vertellen dat je HIV in elke seksuele relatie kan oplopen, maar ja, jij bent vast zo een domme turk die denkt dat meisjes met blond haar onmogelijk aids kunnen krijgen.
Op donderdag 25 september 2003 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien dat de betreffende leerlingen zitten met wrok vanwege het feit dat zij nu altijd worden geconfronteerd met ziektes als AIDS etc. die uit het homo-isme zijn ontstaan en dus te danken hebben aan dit soort leraren. Misschien zijn dit de logische gevolgen daarvan...
quote:LOL
Op donderdag 25 september 2003 16:42 schreef raptorix het volgende:[..]
LOL, mag ik opmerken dat Aids ontstaan is in midden africa, niet echt een plek waar je een homo scene zou vinden lijkt me.
Wat is dat voor onzin ??? LOL, zieke mensen heb je overal, dus overal vind je belijders van het homo-isme...
quote:Ik ken je echt niet. Maar ik ben wel trots op je eerlijkheid...
Overigens vraag ik me af wat jij zowiezo in dit land doet, ik ken je nu al 2 jaar van FOK/GOT maar je loopt alleen maar te zeuren op nederlandse maatstaven en gewoontes.
quote:Dat is waar, maar zo is het niet ontstaan...
Overigens adviseer ik je eens te gaan praten met een arts, die zou je kunnen vertellen dat je HIV in elke seksuele relatie kan oplopen,
quote:Je kan alles van me zeggen, maar ik draag nooit zwarte zonnebrillen...
maar ja, jij bent vast zo een domme turk die denkt dat meisjes met blond haar onmogelijk aids kunnen krijgen.
quote:Is de Club van domme mensen ook weer actief op pad ofzo
Op donderdag 25 september 2003 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
LOL
Wat is dat voor onzin ???
LOL, zieke mensen heb je overal, dus overal vind je belijders van het homo-isme...
[..]Ik ken je echt niet. Maar ik ben wel trots op je eerlijkheid...
En als ik het goed begrijp is homo zijn een Nederlandse maatstaf ?
![]()
[..]Dat is waar, maar zo is het niet ontstaan...
[..]Je kan alles van me zeggen, maar ik draag nooit zwarte zonnebrillen...
quote:staaf dat is met wat bronnen?
Misschien dat de betreffende leerlingen zitten met wrok vanwege het feit dat zij nu altijd worden geconfronteerd met ziektes als AIDS etc. die uit het homo-isme zijn ontstaan en dus te danken hebben aan dit soort leraren. Misschien zijn dit de logische gevolgen daarvan...
quote:of niet natuurlijk. Misschien, maar dan ook heel misschien ligt het wel aan een gebrek aan inlevingsvermogen en enige mate van bekrompenheid bij degenen die aanzetten tot homohaat
quote:Zou jij ook kinderen verwijten dat er kinderziektes zijn?
Misschien dat de betreffende leerlingen zitten met wrok vanwege het feit dat zij nu altijd worden geconfronteerd met ziektes als AIDS etc. die uit het homo-isme zijn ontstaan en dus te danken hebben aan dit soort leraren. Misschien zijn dit de logische gevolgen daarvan..
quote:Nee, ik zou absoluut niet willen dat 1 van mijn (peet) kinderen deze nare ziekte zou hebben, of welke ziekte dan ook...
Op donderdag 25 september 2003 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Zou jij ook kinderen verwijten dat er kinderziektes zijn?
Volgens jouw redenering zou je dus ook kinderen verwijten dat er iets is als hoofdluis?
Inplaats dat zij naar onze maatstaven integreren, mogen wij met z'n allen terug naar hun niveau. Enkeltje middeleeuwen.
quote:Dus je lult uit je nek
Op donderdag 25 september 2003 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Nee, ik zou absoluut niet willen dat 1 van mijn (peet) kinderen deze nare ziekte zou hebben, of welke ziekte dan ook...
quote:zoveel allochtone docenten zijn er nu ook weer niet
Op donderdag 25 september 2003 18:43 schreef NorthernStar het volgende:
Gezellig, dat allochtone schorum dat homoseksuele leraren het leven zuur maakt. Het is gelukkig niet zo dat er een tekort aan die mensen dreigt. Achterlijk zooitje.Inplaats dat zij naar onze maatstaven integreren, mogen wij met z'n allen terug naar hun niveau. Enkeltje middeleeuwen.
quote:jou niveau ligt ongeveer bij de vmbo leerlingetjes... of je hebt een beetje de zelfde denk wijze... zij begrijpen ook niet wat ze fout doen... daar moeten ze nog achter komen waarschijnlijk wanneer hun zoon (waar ze toch best veel van houden en ook redelijk normaal is) later komt vertellen dat ie ergens heel erg van geschrokken is.. nl dat ie verliefd is geworden op een andere jongen...ik hoop voor (in het geval dat jij er zo een krijgt) jou zoon, dat jij al eerder beseft dat je eigelijk onzin uitkraamt betreft homofilie
Op donderdag 25 september 2003 12:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben voor een massa in termen van opstand en revolutie, verder niet. Ik ben niet echt een onderdeel van de grijze massa, want kennelijk wijken mijn ideeën daar te veel voor af. Maar sekusuele escapades, nee daar ben ik tegen.
quote:Nee dan was het lerarentekort zo opgelost. Zaten we met een overschot.
Op donderdag 25 september 2003 19:00 schreef sp3c het volgende:[..]
zoveel allochtone docenten zijn er nu ook weer niet
Maar die achterlijke soepjurken kunnen hun kinderen niet het kleinste beetje beschaving bijbrengen blijkt maar weer, dus misschien wordt het tijd voor internaten oid.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:10 schreef NorthernStar het volgende:
Maar die achterlijke soepjurken kunnen hun kinderen niet het kleinste beetje beschaving bijbrengen blijkt maar weer, dus misschien wordt het tijd voor internaten oid.
quote:Dat heet samen integreren. Dat moet immers van twee kanten komen.
Op donderdag 25 september 2003 18:43 schreef NorthernStar het volgende:
Gezellig, dat allochtone schorum dat homoseksuele leraren het leven zuur maakt. Het is gelukkig niet zo dat er een tekort aan die mensen dreigt. Achterlijk zooitje.Inplaats dat zij naar onze maatstaven integreren, mogen wij met z'n allen terug naar hun niveau. Enkeltje middeleeuwen.
quote:jij was altijd de braafste in de klas?
Op donderdag 25 september 2003 19:10 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nee dan was het lerarentekort zo opgelost. Zaten we met een overschot.
leraren hoor je het leven zuur te maken ... net als agenten
quote:offtopic: OMG
Op donderdag 25 september 2003 19:13 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat heet samen integreren. Dat moet immers van twee kanten komen.
quote:Dat tekort is overigens al opgelost stond deze week in de krant. Leve de recessie!
Op donderdag 25 september 2003 19:10 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nee dan was het lerarentekort zo opgelost.
quote:Nee ik heb er ook genoeg een zure dag bezorgt, maar dat is van een andere orde. Deze kinderen krijgen het thuis te horen dat homo's lesbo's en bi's eigenlijk dood moeten.
Op donderdag 25 september 2003 19:14 schreef sp3c het volgende:[..]
jij was altijd de braafste in de klas?
leraren hoor je het leven zuur te maken ... net als agenten
Echt waar, met die mentaliteit van hun krijgen ze het voor elkaar dat zelfs Gandi himself ze nog naar zandbakkistan terug zou wensen.
quote:mooi niet
Op donderdag 25 september 2003 19:13 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat heet samen integreren. Dat moet immers van twee kanten komen.
integreren moeten ze zelf doen, zij willen hier wonen dus moeten zei Nederlander worden met alles wat dat inhoud, geloof mogen ze best houden en onderling mogen ze best in het Turks, Swahili of via rooksignalen communiceren zolang ze maar het Nederlands maar beheersen, zich aan de wet houden en aan het werk gaan net als de rest of us
da's lullig voor ze want het is hun niet met de paplepel ingegoten net als de rest
quote:Wat een gelul. Volgens Mein Koran bestaat homofilie niet eens, vandaar ook dat het een ziekte is!
Op donderdag 25 september 2003 19:04 schreef Mie het volgende:[..]
jou niveau ligt ongeveer bij de vmbo leerlingetjes... of je hebt een beetje de zelfde denk wijze... zij begrijpen ook niet wat ze fout doen... daar moeten ze nog achter komen waarschijnlijk wanneer hun zoon (waar ze toch best veel van houden en ook redelijk normaal is) later komt vertellen dat ie ergens heel erg van geschrokken is.. nl dat ie verliefd is geworden op een andere jongen...ik hoop voor (in het geval dat jij er zo een krijgt) jou zoon, dat jij al eerder beseft dat je eigelijk onzin uitkraamt betreft homofilie
Homoleraren is prima, zolang ze zich maar niet zo overdreven gay gedragen want dan solliciteren ze naar pesterijen!
quote:Nee, liever dat ze overdreven macho zijn
Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef Copacobana het volgende:
Homoleraren is prima, zolang ze zich maar niet zo overdreven gay gedragen want dan solliciteren ze naar pesterijen!
quote:Nou nee. Gewoon een normale leraar.
Op donderdag 25 september 2003 20:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, liever dat ze overdreven macho zijn
quote:Freudiaanse vergissing met mein Kampf?
Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef Copacobana het volgende:[..]
Wat een gelul. Volgens Mein Koran bestaat homofilie niet eens, vandaar ook dat het een ziekte is!
quote:
[b]Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef CopacobanaMein Koran
Er was altijd 1 iemand die deze term hier gebruikte en dat was Gil-Galad.
quote:Ook een bouwvakker zeker.
Waarschijnlijk vonden we dat er belangrijker zaken waren.
Maar ja, VMBO he? Daar zitten in elke klas wel een paar leerlingen die voor dit soort nieuwsberichten zorgen (i.e. laaaaaaaag IQ)
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 11:22 schreef Vamos het volgende:
Ik heb op het Atheneum gezeten en eerlijk gezegd waren we er niet zo mee bezig welke leraar homo was of niet.Waarschijnlijk vonden we dat er belangrijker zaken waren.
Maar ja, VMBO he? Daar zitten in elke klas wel een paar leerlingen die voor dit soort nieuwsberichten zorgen (i.e. laaaaaaaag IQ)
Misschien zijn homo leraren wel te dom om op het Atheneum les te geven en speelt daar het probleem niet.
Wat een kul zeg.
quote:Jij hebt het VMBO niet eens afgemaakt zeker?
Op vrijdag 26 september 2003 11:14 schreef Kanzaki het volgende:[..]
Ook een bouwvakker zeker.
quote:Waarom heb ik niet het idee dat jij je atheneum theorie op praktijkervaring kan staven. Domme mensen zijn gewoon banger en reageren gewoon agressiever. Komt omdat ze het niet kunnen oplossen met redeneren en praten. Dan gaan ze maar slaan en schelden. Oermensgedrag zeg maar. Jammer, maar zulke mensen hebben ook hun nut.
Op vrijdag 26 september 2003 11:24 schreef pro_jeex het volgende:Misschien zijn homo leraren wel te dom om op het Atheneum les te geven en speelt daar het probleem niet.
Wat een kul zeg.
quote:De homo's die ik ken zijn anders allemaal aanzienlijk hoger opgeleid dan de gemiddelde allochtonen-stumper
Op vrijdag 26 september 2003 11:24 schreef pro_jeex het volgende:
Misschien zijn homo leraren wel te dom om op het Atheneum les te geven en speelt daar het probleem niet.
Wat een kul zeg.
Veel plezier nog met je kansloze pauperleven
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 11:48 schreef dax het volgende:[..]
De homo's die ik ken zijn anders allemaal aanzienlijk hoger opgeleid dan de gemiddelde allochtonen-stumper
quote:Wat een onzin. Je geaardheid heeft niks met je intelligentie te maken, het om kunnen gaan met mensen die niet dezelfde levenswijze dan jij hebt wel...
Op vrijdag 26 september 2003 11:24 schreef pro_jeex het volgende:
Wat een kul zeg.
quote:
De homo's die ik ken zijn anders allemaal aanzienlijk hoger opgeleid dan de gemiddelde allochtonen-stumper
Daarom geven die homo's ook les op een vmbo en niet op een universiteit.
En Freud, je hebt toch een slechter inzicht dan degene waarvan je de naam draagt.
quote:Een goede opleiding verandert niks aan hun te genezen geaardheid...
quote:
quote:Er zijn er ook zat die les geven op een havo/vwo of universiteit. Alleen komen die niet in het nieuws, omdat daar niet zoveel onverdraagzame allochtoontjes zitten.
Op vrijdag 26 september 2003 11:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Daarom geven die homo's ook les op een vmbo en niet op een universiteit.
En Freud, je hebt toch een slechter inzicht dan degene waarvan je de naam draagt.
quote:Ja, geef de allochtonen maar de schuld
Op vrijdag 26 september 2003 12:34 schreef Gia het volgende:[..]
Er zijn er ook zat die les geven op een havo/vwo of universiteit. Alleen komen die niet in het nieuws, omdat daar niet zoveel onverdraagzame allochtoontjes zitten.
quote:Ja homo's en allochtonen
Op vrijdag 26 september 2003 12:34 schreef Gia het volgende:[..]
Er zijn er ook zat die les geven op een havo/vwo of universiteit. Alleen komen die niet in het nieuws, omdat daar niet zoveel onverdraagzame allochtoontjes zitten.
Ben ik ff blij dat ik beide niet ben
quote:Was zo in 't nieuws. Ik herhaal alleen maar wat op tv gezegd is.
Op vrijdag 26 september 2003 12:34 schreef JorgVienna het volgende:[..]
Ja, geef de allochtonen maar de schuld
quote:Nou begeven die zich dan ook in een sociaal milieu waar een 'coming-out' iets bespreekbaarder is, dus dat verhoogt de kans dat je ze tegen komt als 'homo'.
Op vrijdag 26 september 2003 11:48 schreef dax het volgende:
quote:Dat je blij bent dat je niet ziek bent of geen (hersen)afwijking hebt snap ik wel. Maar is het nou zo erg om een allochtoon van wederzijds formaat te zijn ?
Op vrijdag 26 september 2003 12:37 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja homo's en allochtonen
Ben ik ff blij dat ik beide niet ben
quote:Nee, ze krijgen de schuld niet, ze zijn schuldig hieraan
Op vrijdag 26 september 2003 12:34 schreef JorgVienna het volgende:[..]
Ja, geef de allochtonen maar de schuld
quote:Ik ben trots op wat ik ben en nee ik hoef geen allochtoon te zijn.
Op vrijdag 26 september 2003 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat je blij bent dat je niet ziek bent of geen (hersen)afwijking hebt snap ik wel. Maar is het nou zo erg om een allochtoon van wederzijds formaat te zijn ?
quote:Maar je bent dus wel een kansloze pauper. Je sleutelt zeker ook aan scooters?
Op vrijdag 26 september 2003 13:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben trots op wat ik ben en nee ik hoef geen allochtoon te zijn.
Maar het hoofdpunt is wel dat veel allochtonen homoseksualiteit ook niet zien zitten en dat is dat weer een raakvlak.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:08 schreef dax het volgende:[..]
Maar je bent dus wel een kansloze pauper. Je sleutelt zeker ook aan scooters?
Ik werk bij een internetprovider
quote:Dat is kansvol wil je zeggen?
Op vrijdag 26 september 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik werk bij een internetprovider
quote:Rechten studeren wel??
Op vrijdag 26 september 2003 15:17 schreef dax het volgende:[..]
Dat is kansvol wil je zeggen?
quote:Nee, rechten studeren is het.
Op vrijdag 26 september 2003 15:17 schreef dax het volgende:[..]
Dat is kansvol wil je zeggen?
quote:De vraag naar juristen stijgt alleen maar terwijl het aantal rechtenstudenten afneemt, dat zal dus wel meevallen.
Op vrijdag 26 september 2003 15:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Rechten studeren wel??
Meesten die van de universiteit afkomen, kunnen met geen mogelijkheid een baan vinden
De opvattingen van Pro_jeex zijn nog steeds heel normaal (vooral bij de generatie van voor WO2) .
Blijf s uit elkaars haren.
quote:He, ik ben gewoon aan het discussieren, maar word door meerdere users afgezeikt. Ik reageer slechts beleefd terug.
Op vrijdag 26 september 2003 15:24 schreef robh het volgende:
Ja leuk, blijf s uit elkaars haren.De opvattingen van Pro_jeex zijn nog steeds heel normaal (vooral bij de generatie van voor WO2) .
Blijf s uit elkaars haren.
quote:Nee, jij zet aan tot haat onder verschillende bevolkingsgroepen.
Op vrijdag 26 september 2003 15:26 schreef pro_jeex het volgende:[..]
He, ik ben gewoon aan het discussieren, maar word door meerdere users afgezeikt. Ik reageer slechts beleefd terug.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 26-09-2003 15:31]
quote:De leraar is iemand die de lesstof brengt, niet zijn levensopvattingen...
Ik begon hem sympathiek te vinden, maar nú
quote:Ja,ja je hebt doelstellingen in je leven of niet
Op vrijdag 26 september 2003 20:16 schreef MasterPeace het volgende:
Nu begrijp ik óók waarom pro_jeex in het "Muziek Associatiespel" steeds met de groep Skrewdriver op de proppen komt! (Skrewdriver= ultra-rechtse racistische seksistische skinpunk!)Ik begon hem sympathiek te vinden, maar nú
quote:hey huilebalk ga je nog vertellen wat voor rare ideeen een homofiele maatschappijleraar meebrengt tov een heterosexuele leraar of wat?
Op vrijdag 26 september 2003 15:26 schreef pro_jeex het volgende:[..]
He, ik ben gewoon aan het discussieren, maar word door meerdere users afgezeikt. Ik reageer slechts beleefd terug.
quote:En als je nou eens zelf gaat nadenken?
Op vrijdag 26 september 2003 12:45 schreef Gia het volgende:[..]
Was zo in 't nieuws. Ik herhaal alleen maar wat op tv gezegd is.
quote:Hoezo?
Op maandag 29 september 2003 01:43 schreef amsterdam19 het volgende:
pro_jeex ik mag hopen dat je niet bij wanadoo werkt
Ik denk dat leerlingen veelal aanhangers van het homo-isme hinderen vanwege het feit dat zij denken dat het homo-isme de oorzaak is van dood en verderf in de vorm van bv. Aids e.d. Wat het laatste betreft ben ik het met ze eens. Waarom de allochtonen er meer problemen van maken ? Omdat zij denk ik beter zijn ingelicht wat betreft het homo-isme...
quote:\
Op maandag 29 september 2003 01:47 schreef Nyrem het volgende:[..]
En als je nou eens zelf gaat nadenken?
Niet opscheppen want nadenken kun je niet.
of zijn die bepaalde lagen daarvan uitgesloten omdat hun "cultuur" het nou eenmaal normaal vind dat je een homo in elkaar trapt?
gewoon effe een andere insteek van het prokleem.
quote:Inderdaad, hun boekje gaat boven ons wetboek. Wist je dat nog niet?
Op maandag 29 september 2003 11:36 schreef speedfreakssj het volgende:
er word wel gezegd dat bepaalde lagen van de bevolking geen homoseksuelen accepteren maar is dat niet gewoon racisme?of zijn die bepaalde lagen daarvan uitgesloten omdat hun "cultuur" het nou eenmaal normaal vind dat je een homo in elkaar trapt?
gewoon effe een andere insteek van het prokleem.
quote:Nee want homoseksuelen zijn geen ras.
Op maandag 29 september 2003 11:36 schreef speedfreakssj het volgende:
er word wel gezegd dat bepaalde lagen van de bevolking geen homoseksuelen accepteren maar is dat niet gewoon racisme?
quote:Heb je gelijk in, maar het is wel discriminatie. En dat mag niet volgens de Nederlandse wet.
Op maandag 29 september 2003 11:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee want homoseksuelen zijn geen ras.
quote:Het is een vorm van discriminatie volgens de wet, maar dat werd niet gesteld, het is geen racisme.
Op maandag 29 september 2003 11:53 schreef Gia het volgende:[..]
Heb je gelijk in, maar het is wel discriminatie. En dat mag niet volgens de Nederlandse wet.
quote:Asielzoekers zijn ook geen ras, maar die vielen ook onder deze wet.
Op maandag 29 september 2003 11:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee want homoseksuelen zijn geen ras.
(die winkeliers die ervoor veroordeeld zijn immers)
quote:Voor discriminatie, niet voor racisme.
Op maandag 29 september 2003 11:56 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Asielzoekers zijn ook geen ras, maar die vielen ook onder deze wet.
(die winkeliers die ervoor veroordeeld zijn immers)
Ik had wel een docent economie die voor de klas zijn ideeën over homoseksualiteit ventileerde en dat vond ik nou niet zo nodig.
quote:En dat kon alleen maar via de wet op racisme. Asielzoekers konden volgens de rechter best als "ras" worden aangemeld.
Op maandag 29 september 2003 11:57 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Voor discriminatie, niet voor racisme.
Maar nogal zinloos dit ge-oh.
Vanaf laten we zeggen 1950 hebben de homoseksuelen in onze samenleving gevochten voor acceptatie en openheid. En dan komt er een zooitje die met hun hoofd nog in de middeleeuwen zitten de klok even terugdraaien... ja, je kunt geloof ik rustig stellen dat de integratie mislukt is.
quote:Niet, dit gaat via de grondwet en niet op basis van de wet racisme. Verder betreft dit Artikel 137 c. t/m g. Wetboek van Strafrecht en dat is een discriminatie wetgeving.
Op maandag 29 september 2003 12:02 schreef NorthernStar het volgende:[..]
En dat kon alleen maar via de wet op racisme. Asielzoekers konden volgens de rechter best als "ras" worden aangemeld.
quote:Ik zou de acceptatie ook graag terugdraaien en ik ben gewoon een autochtone nederlander, dus dat heeft niets met integratie te maken.
Op maandag 29 september 2003 12:02 schreef NorthernStar het volgende:
Vanaf laten we zeggen 1950 hebben de homoseksuelen in onze samenleving gevochten voor acceptatie en openheid. En dan komt er een zooitje die met hun hoofd nog in de middeleeuwen zitten de klok even terugdraaien... ja, je kunt geloof ik rustig stellen dat de integratie mislukt is.
quote:
Op maandag 29 september 2003 12:05 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Niet, dit gaat via de grondwet en niet op basis van de wet racisme. Verder betreft dit Artikel 137 c. t/m g. Wetboek van Strafrecht en dat is een discriminatie wetgeving.
quote:Met andere woorden; asielzoekers zijn door de rechter eerst als "ras" bestempeld. (om zo die veroordeling erdoor te krijgen)
De rechter wees erop dat de term 'asielzoeker' discriminerend is en de term 'AZC-bewoner' indirect discriminerend. De Hoge Raad heeft dit in een eerdere zaak geoordeeld. Desondanks konden de twee winkeliers niet worden veroordeeld voor discriminatie, omdat de rechter niet kon bewijzen dat de winkeliers daadwerkelijk geen asielzoekers hebben binnengelaten in hun winkel.De rechter maakte tijdens de zitting duidelijk dat de vergelijking met de veel gebezigde bordjes met de tekst '1 scholier tegelijk binnen' niet opgaat. Scholieren zijn namelijk geen ras. De rechter zei verder te betreuren dat de politie en de burgemeester van Wapenveld de winkeliers niet hebben gewaarschuwd voor het feit dat het weigeren van asielzoekers strafbaar is.
Weigeren asielzoeker in winkel is strafbaar
Maar dit is imo helemaal niet intressant voor deze discussie. Discriminatie op basis van seksuele geaardheid mag niet volgens de grondwet. Punt.
wat een belachelijke uitspraak was dat eigenlijk als ik het nu weer lees. "De rechter wees erop dat de term 'asielzoeker' discriminerend is".
quote:Ik discrimineer ze ook niet, ik zeg gewoon dat ik het vies en onnatuurlijk vind en dat ik niet met ze om wil gaan en dat ik mijn kinderen daar niet aan wil blootstellen.
Op maandag 29 september 2003 12:13 schreef NorthernStar het volgende:
Maar dit is imo helemaal niet intressant voor deze discussie. Discriminatie op basis van seksuele geaardheid mag niet volgens de grondwet. Punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |