Terug na een lange ban, hier even een update.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een goede vriend van me speelt volgend seizoen voor 95% zeker bij Eindhoven. Hij komt van het 2de van NEC. Hij is gehaald voor de linksback positie.
Na een naar mijn mening stroef begin is hij nu idd lekker op dreef.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
FC Eindhoven-speler Kévin Diaz is momenteel wel één van de assistkoningen in de Jupiler League. Opmerkelijk. Stuurde zaterdag nog een SMS naar een vriend van me. "Was ziek deze week, wel ingevallen en weer assist." Hij is er behoorlijk trots op dus!
God behoede ons.....ik heb geen vertrouwen in die vent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Al enig zicht op een mogelijke opvolger bramos?
Misschien Vaantje?
quote:In de tijd bij Eindhoven ging hij altijd een uur voordat de tegenstander aankwam op het stadion hun kleedkamer in. Vervolgens draaide hij de verwarming helemaal open, waarna hij de knop van de radiotar/thermostaat verwijderde zodat het onmogelijk was de temperatuur nog bij te stellen. Tegen de tijd dat de tegenstander arriveerde bij het toch wel pittoreske Jantje Louwers stadion was het snikheet in de kleedkamer. Stukje 'koude' oorlogvoering volgens Willem.
Over en sluiten voor FCEHV?quote:FC Eindhoven legt zichzelf deadline op
02 april 2008
De toekomst van FC Eindhoven in het betaald voetbal moet binnen twee maanden duidelijk worden. De noodlijdende eerstedivisionist, momenteel op de negentiende positie, heeft zichzelf die deadline opgelegd.
"Als we binnen acht weken geen substantieel bedrag bij elkaar hebben, voldoende om structureel iets neer te zetten, dan wordt het een héél, héél moeilijk verhaal", zegt voorzitter Ed Creemers in het Eindhovens Dagblad. De club heeft inmiddels een gesprek achter de rug met directeur betaald voetbal Henk Kesler. Beide partijen spraken onder meer over de brief waarin de KNVB een vrijwillige terugtreding van FC Eindhoven suggereerde.
"Die onvrede over de wijze van communiceren hebben we met Kesler besproken. Hij kon de boosheid begrijpen", aldus Creemers. "Het was een heel open gesprek. De KNVB maakt zich zorgen over onze financiële situatie. Dat doen wij ook. We moeten straks een wezenlijke stap kunnen maken, anders heeft het geen zin. Nu moet aangetoond worden dat FC Eindhoven draagvlak heeft in de gemeenschap, zowel bij de mensen als bij het bedrijfsleven. Ik heb al eerder gezegd: het is twee voor twaalf."
Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:44 schreef bramos-elvis het volgende:
EVV is druk bezig de zaakjes op orde te krijgen. Niet alleen voor de korte termijn, maar voor de langere termijn. Het blijft een spannende periode....
Mijn gevoel verschilt van dag tot dag.....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |