abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54184899
Al enig zicht op een mogelijke opvolger bramos?

Misschien Vaantje?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54748126
quote:
Op maandag 1 mei 2006 02:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een goede vriend van me speelt volgend seizoen voor 95% zeker bij Eindhoven. Hij komt van het 2de van NEC. Hij is gehaald voor de linksback positie.
Terug na een lange ban, hier even een update.

Jim speelt momenteel in het eerste van de Treffers. Alleen pech blijft hem achtervolgen. In de 3e wedstrijd van hem bij de Treffers heeft hij zonder opzet een speler zijn been gebroken. Hij kreeg rood, en moest bij de tuchtcommissie komen. Resultaat.... 6 maanden schorsing! Het rare was ook nog eens dat ze daar bij de KNVB zeiden dat hij het niet met opzet had gedaan, maar dat ze na de aard van de blessure niets anders konden doen dan hem 6 maanden te schorsen
Bouaouzan kwam er beter vanaf
Inmiddels heeft hij afgelopen week wel een contractverlenging gekregen voor 2 jaar.
pi_54753682
Jim van Alst?
Das wel genaaid zeg, 6 maanden
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_54763861
FC Eindhoven-speler Kévin Diaz is momenteel wel één van de assistkoningen in de Jupiler League. Opmerkelijk. Stuurde zaterdag nog een SMS naar een vriend van me. "Was ziek deze week, wel ingevallen en weer assist." Hij is er behoorlijk trots op dus!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 november 2007 @ 10:18:10 #205
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_54777813
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
FC Eindhoven-speler Kévin Diaz is momenteel wel één van de assistkoningen in de Jupiler League. Opmerkelijk. Stuurde zaterdag nog een SMS naar een vriend van me. "Was ziek deze week, wel ingevallen en weer assist." Hij is er behoorlijk trots op dus!
Na een naar mijn mening stroef begin is hij nu idd lekker op dreef.
Vanavond tegen Ado met nog een klein kansje op de periode......
Accept you're dead and start living
pi_54787515
Diaz is een echte vleugelspits, man van de actie en de voorzet. Denk dat Caracciolo wel een dankbare spits is voor zo'n buitenspeler.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 november 2007 @ 12:25:37 #207
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54821709
Komende vrijdag weer naar EHV. Altijd een leuke uitwedstrijd voor ons, gezellige supporters en normaliter een leuke opkomst van onze kant (helaas dit jaar minder). Laatst een gesprek gehad met de veiligheidscoördinator en de directeur van EHV, maakte een uitstekende indruk op mij. Zij willen daar echt de sfeer voor de supporters verbeteren door beetje bij beetje het gezelliger en uitnodigender te maken. Groot compliment daarvoor!

Hopelijk wordt het dit jaar zoals vorig jaar:

- Fortuna Sittard -
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:57:38 #208
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_55437047
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Al enig zicht op een mogelijke opvolger bramos?

Misschien Vaantje?
God behoede ons.....ik heb geen vertrouwen in die vent.
Maar goed, zolang hij zich niet met de training en wedstrijden bemoeit....
maar goed, wellicht vormt ie een goed duo met Faber, we zien wel....
pi_55444339
Toch Vaantje. Wel een grap.

Maar goed, Vaantje kan elke JL-club zo naar de middenmoot eredivisie brengen zei hij onlangs in VI, dus mooie tijden komen er aan voor je!
www.thuisuiteten.nl
pi_55799038
Ze hebben straatvoetballer Lorenzo "Lenny de Panna" Netteb vastgelegd voor een half seizoen. Trucjes aan de Aalsterweg!

Verder hoorde ik vandaag van Bram Meurs, oud-speler van de FC, nog een mooie anekdote over de tijd waarin Willem Leushuis trainer was.
quote:
In de tijd bij Eindhoven ging hij altijd een uur voordat de tegenstander aankwam op het stadion hun kleedkamer in. Vervolgens draaide hij de verwarming helemaal open, waarna hij de knop van de radiotar/thermostaat verwijderde zodat het onmogelijk was de temperatuur nog bij te stellen. Tegen de tijd dat de tegenstander arriveerde bij het toch wel pittoreske Jantje Louwers stadion was het snikheet in de kleedkamer. Stukje 'koude' oorlogvoering volgens Willem.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:06:09 #211
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57597969
'Vanenburg na dit seizoen weg bij FC Eindhoven'
25 maart 2008

Gerald Vanenburg vertrekt na een half jaar alweer bij FC Eindhoven. De oud-international gaat zijn contract, dat komende zomer afloopt, niet verlengen. "Ik wil vooruit, maar van de club heb ik begrepen dat er mogelijk een stap achteruit moet worden gedaan. En daar ben ik te ambitieus voor", zegt hij op de website van VI.

Vanenburg trad in december in dienst bij FC Eindhoven, als opvolger van de ontslagen Louis Coolen. Sindsdien behaalde Eindhoven in dertien wedstrijden slechts één overwinning, waardoor de ploeg afgezakt is naar de voorlaatste plaats in de Jupiler League. Of assistent-coach Ernest Faber, wiens contract eveneens afloopt, wel voor de club behouden blijft, is vooralsnog niet duidelijk.

Eerder was Vanenburg hoofdcoach van Helmond Sport, maar ook daar presteerde hij weinig. Hij werd ontslagen toen de ploeg voorlaatste stond.

Op naar de 100 jaar!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:11:56 #212
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_57605473
als die nog aan het werk komt als hoofdtrainer...
De Narcis van Gabon
pi_57605608
Vaantje kapt er dus mee. Heeft ie al snel bekeken.

Vanenburg stopt als Eindhoven-trainer
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:04:41 #214
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57621825
Die foto in de VI! Ik wist dat het erg gesteld was met Eindhoven, maar zó troosteloos!
  maandag 31 maart 2008 @ 13:15:17 #215
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57735587
Vanenburg: "In twintig jaar nooit iemand geslagen"
31 maart 2008

Gerald Vanenburg ontkent dat hij Frank Broers van FC Emmen bewust heeft geslagen. De trainer van FC Eindhoven deelde na afloop van de wedstrijd tegen de Drentse club een tik uit aan de verdediger. Vanenburg stelt dat hij uitgleed.

"Plotseling staat die speler voor me. Hij duwt mij weg en zet daarbij kracht. Ik probeer mij staande te houden en raak hem daarbij. Het is een reactie, die ongelukkig uitvalt. Maar ik heb in twintig jaar betaald voetbal nog nooit iemand geslagen. Nu ook niet", aldus Vanenburg in het Eindhovens Dagblad.

De oud-international moet zich maandag toch verantwoorden bij het bestuur van FC Eindhoven. "Als het is wat het lijkt te zijn, dan kan dat natuurlijk niet. We kunnen ons iets voorstellen bij zijn frustraties, maar het valt daarmee niet goed te praten", zegt voorzitter Ed Creemers

Het bewuste filmpje
  maandag 31 maart 2008 @ 13:30:44 #216
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57735878
was zeker bewust
pi_57765600
Vond de KNVB dus ook!

Fikse schorsing voor Vanenburg
www.thuisuiteten.nl
pi_57780284
quote:
FC Eindhoven legt zichzelf deadline op
02 april 2008

De toekomst van FC Eindhoven in het betaald voetbal moet binnen twee maanden duidelijk worden. De noodlijdende eerstedivisionist, momenteel op de negentiende positie, heeft zichzelf die deadline opgelegd.

"Als we binnen acht weken geen substantieel bedrag bij elkaar hebben, voldoende om structureel iets neer te zetten, dan wordt het een héél, héél moeilijk verhaal", zegt voorzitter Ed Creemers in het Eindhovens Dagblad. De club heeft inmiddels een gesprek achter de rug met directeur betaald voetbal Henk Kesler. Beide partijen spraken onder meer over de brief waarin de KNVB een vrijwillige terugtreding van FC Eindhoven suggereerde.

"Die onvrede over de wijze van communiceren hebben we met Kesler besproken. Hij kon de boosheid begrijpen", aldus Creemers. "Het was een heel open gesprek. De KNVB maakt zich zorgen over onze financiële situatie. Dat doen wij ook. We moeten straks een wezenlijke stap kunnen maken, anders heeft het geen zin. Nu moet aangetoond worden dat FC Eindhoven draagvlak heeft in de gemeenschap, zowel bij de mensen als bij het bedrijfsleven. Ik heb al eerder gezegd: het is twee voor twaalf."
Over en sluiten voor FCEHV?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 2 april 2008 @ 15:13:27 #219
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_57780822
ik vrees het wel, het staat al te lang stil
De Narcis van Gabon
  woensdag 2 april 2008 @ 15:17:26 #220
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57780913
Niets mis mee. Laat ze over een paar jaar maar eens proberen om gezond terug te komen in het betlaade voetbal.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:23:03 #221
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_57781068
Er staat vandaag ook een heel stuk in de VI over de problemen bij Haarlem. Binnenkort dan toch echt twee profclubs minder in Nederland?
  woensdag 2 april 2008 @ 15:44:07 #222
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57781544
Hier het gehele stukje mbt tot Eindhoven wat vandaag in het ED stond.

EVV is druk bezig de zaakjes op orde te krijgen. Niet alleen voor de korte termijn, maar voor de langere termijn. Het blijft een spannende periode....

Kortom, iedere donatie is welkom

of hier

(beetje spam, voor een goed doel zullen we maar zeggen.....)
pi_57784272
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:44 schreef bramos-elvis het volgende:

EVV is druk bezig de zaakjes op orde te krijgen. Niet alleen voor de korte termijn, maar voor de langere termijn. Het blijft een spannende periode....
Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 3 april 2008 @ 10:17:18 #224
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57799303
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?
Mijn gevoel verschilt van dag tot dag.....
Je merkt hier wel dat veel mensen zich verbonden voelen met de club.
Maar ik heb totaal geen inzicht of er sponsoren worden binnen gehaald die met geld met over de brug komen. Alle steun is welkom! Tis nog effe afwachten.....

Dat ze de volgende wedstrijden sportief ook maar eens wat reclame maken voor de club!
pi_58516525
19 juli: FC Eindhoven - sc Heerenveen. Weet iemand hier of dit gewoon in het stadion gespeeld wordt? Mooie kans voor mij om jullie stadion eens van binnen te zien. Als het op een amateurveld is kom ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')