Heb ik dan gemist.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze tegen Omniworld met een aardig B-elftal zouden spelen... Van te voren werd gezegd dat maar 3 basisspelers ook tegen Omniworld zouden starten..
Het sparen van een groot deel van de selectie had met lichte blessures te maken, maar er stonden ook een paar spelers op scherp. Het winnen van de periodetitel had prioriteit en terecht!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Heb ik dan gemist.
Zou best kunnen hoor lees toch elke dag het ED toen blijkbaar ff niet, ah, toen was ik ook ziek.
Geen wonder heb ik ook niet de clubsite bijgehouden.
Nou, vindt het toch vreemd dat je jezelf toch midden in de competitie spaart, niet goed voor het moraal.
Bij mijn weten heeft Eindhoven geen schulden, maar wel de laagste begroting van de hele Jupiler League. Voor een faillissement hoeft men dus niet bang te zijn. Er trouwens plannen voor een nieuw stadion, maar die zijn nog niet concreet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Happel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de financiële situatie van de club. Zit daar al enig vooruitgang in, m.a.w. doen ze het op dat gebied beter dan een Veendam en een HFC Haarlem?
Ze zijn begin dit seizoen uit de "groep" gehaald die extra toezicht hadden.. dus financieel staan ze er ok voor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:39 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft Eindhoven geen schulden, maar wel de laagste begroting van de hele Jupiler League. Voor een faillissement hoeft men dus niet bang te zijn. Er trouwens plannen voor een nieuw stadion, maar die zijn nog niet concreet.
Klopt, ja! En de plaatsing in die categorie had onder andere te maken met de manier waarop geld dat Eindhoven had in de begroting was opgenomen. KNVB-bureaucratie dus!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:19 schreef MMUFC het volgende:
Ze zijn begin dit seizoen uit de "groep" gehaald die extra toezicht hadden.. dus financieel staan ze er ok voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |