abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54184899
Al enig zicht op een mogelijke opvolger bramos?

Misschien Vaantje?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54748126
quote:
Op maandag 1 mei 2006 02:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een goede vriend van me speelt volgend seizoen voor 95% zeker bij Eindhoven. Hij komt van het 2de van NEC. Hij is gehaald voor de linksback positie.
Terug na een lange ban, hier even een update.

Jim speelt momenteel in het eerste van de Treffers. Alleen pech blijft hem achtervolgen. In de 3e wedstrijd van hem bij de Treffers heeft hij zonder opzet een speler zijn been gebroken. Hij kreeg rood, en moest bij de tuchtcommissie komen. Resultaat.... 6 maanden schorsing! Het rare was ook nog eens dat ze daar bij de KNVB zeiden dat hij het niet met opzet had gedaan, maar dat ze na de aard van de blessure niets anders konden doen dan hem 6 maanden te schorsen
Bouaouzan kwam er beter vanaf
Inmiddels heeft hij afgelopen week wel een contractverlenging gekregen voor 2 jaar.
pi_54753682
Jim van Alst?
Das wel genaaid zeg, 6 maanden
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_54763861
FC Eindhoven-speler Kévin Diaz is momenteel wel één van de assistkoningen in de Jupiler League. Opmerkelijk. Stuurde zaterdag nog een SMS naar een vriend van me. "Was ziek deze week, wel ingevallen en weer assist." Hij is er behoorlijk trots op dus!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 november 2007 @ 10:18:10 #205
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_54777813
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
FC Eindhoven-speler Kévin Diaz is momenteel wel één van de assistkoningen in de Jupiler League. Opmerkelijk. Stuurde zaterdag nog een SMS naar een vriend van me. "Was ziek deze week, wel ingevallen en weer assist." Hij is er behoorlijk trots op dus!
Na een naar mijn mening stroef begin is hij nu idd lekker op dreef.
Vanavond tegen Ado met nog een klein kansje op de periode......
Accept you're dead and start living
pi_54787515
Diaz is een echte vleugelspits, man van de actie en de voorzet. Denk dat Caracciolo wel een dankbare spits is voor zo'n buitenspeler.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 november 2007 @ 12:25:37 #207
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54821709
Komende vrijdag weer naar EHV. Altijd een leuke uitwedstrijd voor ons, gezellige supporters en normaliter een leuke opkomst van onze kant (helaas dit jaar minder). Laatst een gesprek gehad met de veiligheidscoördinator en de directeur van EHV, maakte een uitstekende indruk op mij. Zij willen daar echt de sfeer voor de supporters verbeteren door beetje bij beetje het gezelliger en uitnodigender te maken. Groot compliment daarvoor!

Hopelijk wordt het dit jaar zoals vorig jaar:

- Fortuna Sittard -
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:57:38 #208
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_55437047
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Al enig zicht op een mogelijke opvolger bramos?

Misschien Vaantje?
God behoede ons.....ik heb geen vertrouwen in die vent.
Maar goed, zolang hij zich niet met de training en wedstrijden bemoeit....
maar goed, wellicht vormt ie een goed duo met Faber, we zien wel....
pi_55444339
Toch Vaantje. Wel een grap.

Maar goed, Vaantje kan elke JL-club zo naar de middenmoot eredivisie brengen zei hij onlangs in VI, dus mooie tijden komen er aan voor je!
www.thuisuiteten.nl
pi_55799038
Ze hebben straatvoetballer Lorenzo "Lenny de Panna" Netteb vastgelegd voor een half seizoen. Trucjes aan de Aalsterweg!

Verder hoorde ik vandaag van Bram Meurs, oud-speler van de FC, nog een mooie anekdote over de tijd waarin Willem Leushuis trainer was.
quote:
In de tijd bij Eindhoven ging hij altijd een uur voordat de tegenstander aankwam op het stadion hun kleedkamer in. Vervolgens draaide hij de verwarming helemaal open, waarna hij de knop van de radiotar/thermostaat verwijderde zodat het onmogelijk was de temperatuur nog bij te stellen. Tegen de tijd dat de tegenstander arriveerde bij het toch wel pittoreske Jantje Louwers stadion was het snikheet in de kleedkamer. Stukje 'koude' oorlogvoering volgens Willem.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:06:09 #211
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57597969
'Vanenburg na dit seizoen weg bij FC Eindhoven'
25 maart 2008

Gerald Vanenburg vertrekt na een half jaar alweer bij FC Eindhoven. De oud-international gaat zijn contract, dat komende zomer afloopt, niet verlengen. "Ik wil vooruit, maar van de club heb ik begrepen dat er mogelijk een stap achteruit moet worden gedaan. En daar ben ik te ambitieus voor", zegt hij op de website van VI.

Vanenburg trad in december in dienst bij FC Eindhoven, als opvolger van de ontslagen Louis Coolen. Sindsdien behaalde Eindhoven in dertien wedstrijden slechts één overwinning, waardoor de ploeg afgezakt is naar de voorlaatste plaats in de Jupiler League. Of assistent-coach Ernest Faber, wiens contract eveneens afloopt, wel voor de club behouden blijft, is vooralsnog niet duidelijk.

Eerder was Vanenburg hoofdcoach van Helmond Sport, maar ook daar presteerde hij weinig. Hij werd ontslagen toen de ploeg voorlaatste stond.

Op naar de 100 jaar!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:11:56 #212
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_57605473
als die nog aan het werk komt als hoofdtrainer...
De Narcis van Gabon
pi_57605608
Vaantje kapt er dus mee. Heeft ie al snel bekeken.

Vanenburg stopt als Eindhoven-trainer
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:04:41 #214
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57621825
Die foto in de VI! Ik wist dat het erg gesteld was met Eindhoven, maar zó troosteloos!
  maandag 31 maart 2008 @ 13:15:17 #215
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57735587
Vanenburg: "In twintig jaar nooit iemand geslagen"
31 maart 2008

Gerald Vanenburg ontkent dat hij Frank Broers van FC Emmen bewust heeft geslagen. De trainer van FC Eindhoven deelde na afloop van de wedstrijd tegen de Drentse club een tik uit aan de verdediger. Vanenburg stelt dat hij uitgleed.

"Plotseling staat die speler voor me. Hij duwt mij weg en zet daarbij kracht. Ik probeer mij staande te houden en raak hem daarbij. Het is een reactie, die ongelukkig uitvalt. Maar ik heb in twintig jaar betaald voetbal nog nooit iemand geslagen. Nu ook niet", aldus Vanenburg in het Eindhovens Dagblad.

De oud-international moet zich maandag toch verantwoorden bij het bestuur van FC Eindhoven. "Als het is wat het lijkt te zijn, dan kan dat natuurlijk niet. We kunnen ons iets voorstellen bij zijn frustraties, maar het valt daarmee niet goed te praten", zegt voorzitter Ed Creemers

Het bewuste filmpje
  maandag 31 maart 2008 @ 13:30:44 #216
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57735878
was zeker bewust
pi_57765600
Vond de KNVB dus ook!

Fikse schorsing voor Vanenburg
www.thuisuiteten.nl
pi_57780284
quote:
FC Eindhoven legt zichzelf deadline op
02 april 2008

De toekomst van FC Eindhoven in het betaald voetbal moet binnen twee maanden duidelijk worden. De noodlijdende eerstedivisionist, momenteel op de negentiende positie, heeft zichzelf die deadline opgelegd.

"Als we binnen acht weken geen substantieel bedrag bij elkaar hebben, voldoende om structureel iets neer te zetten, dan wordt het een héél, héél moeilijk verhaal", zegt voorzitter Ed Creemers in het Eindhovens Dagblad. De club heeft inmiddels een gesprek achter de rug met directeur betaald voetbal Henk Kesler. Beide partijen spraken onder meer over de brief waarin de KNVB een vrijwillige terugtreding van FC Eindhoven suggereerde.

"Die onvrede over de wijze van communiceren hebben we met Kesler besproken. Hij kon de boosheid begrijpen", aldus Creemers. "Het was een heel open gesprek. De KNVB maakt zich zorgen over onze financiële situatie. Dat doen wij ook. We moeten straks een wezenlijke stap kunnen maken, anders heeft het geen zin. Nu moet aangetoond worden dat FC Eindhoven draagvlak heeft in de gemeenschap, zowel bij de mensen als bij het bedrijfsleven. Ik heb al eerder gezegd: het is twee voor twaalf."
Over en sluiten voor FCEHV?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 2 april 2008 @ 15:13:27 #219
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_57780822
ik vrees het wel, het staat al te lang stil
De Narcis van Gabon
  woensdag 2 april 2008 @ 15:17:26 #220
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57780913
Niets mis mee. Laat ze over een paar jaar maar eens proberen om gezond terug te komen in het betlaade voetbal.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:23:03 #221
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_57781068
Er staat vandaag ook een heel stuk in de VI over de problemen bij Haarlem. Binnenkort dan toch echt twee profclubs minder in Nederland?
  woensdag 2 april 2008 @ 15:44:07 #222
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57781544
Hier het gehele stukje mbt tot Eindhoven wat vandaag in het ED stond.

EVV is druk bezig de zaakjes op orde te krijgen. Niet alleen voor de korte termijn, maar voor de langere termijn. Het blijft een spannende periode....

Kortom, iedere donatie is welkom

of hier

(beetje spam, voor een goed doel zullen we maar zeggen.....)
pi_57784272
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:44 schreef bramos-elvis het volgende:

EVV is druk bezig de zaakjes op orde te krijgen. Niet alleen voor de korte termijn, maar voor de langere termijn. Het blijft een spannende periode....
Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 3 april 2008 @ 10:17:18 #224
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_57799303
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?
Mijn gevoel verschilt van dag tot dag.....
Je merkt hier wel dat veel mensen zich verbonden voelen met de club.
Maar ik heb totaal geen inzicht of er sponsoren worden binnen gehaald die met geld met over de brug komen. Alle steun is welkom! Tis nog effe afwachten.....

Dat ze de volgende wedstrijden sportief ook maar eens wat reclame maken voor de club!
pi_58516525
19 juli: FC Eindhoven - sc Heerenveen. Weet iemand hier of dit gewoon in het stadion gespeeld wordt? Mooie kans voor mij om jullie stadion eens van binnen te zien. Als het op een amateurveld is kom ik niet.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:47:49 #226
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_58516660
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:40 schreef MaxPower het volgende:
19 juli: FC Eindhoven - sc Heerenveen. Weet iemand hier of dit gewoon in het stadion gespeeld wordt? Mooie kans voor mij om jullie stadion eens van binnen te zien. Als het op een amateurveld is kom ik niet.
Wat ik gelezen heb is het gewoon aan de Aalsterweg in Eindhoven (Jan Louwers Stadion).
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:10:19 #227
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_58517149
hoe staat het er eigenlijk voor met betrekking tot de toekomst?
De Narcis van Gabon
pi_58517653
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

Wat ik gelezen heb is het gewoon aan de Aalsterweg in Eindhoven (Jan Louwers Stadion).
Super!
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:05:31 #229
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_58527107
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef PogueMahone het volgende:
hoe staat het er eigenlijk voor met betrekking tot de toekomst?
Vandaag in het ED:

EINDHOVEN - FC Eindhoven heeft op dit moment nog niet voldoende financiële middelen om een 'goede doorstart' te maken. De eerstedivisionist heeft nog 'een paar ton' nodig , zo stelde Ed Creemers dinsdagavond.

De voorzitter beaamde dat de tijd dringt, maar hij is nog steeds hoopvol. " Wij zien licht aan het einde van de tunnel."

De selectie van FC Eindhoven speelde dinsdag zijn laatste wedstrijd, tegen Eindhoven/av. De spelers gaan nu met vakantie zonder enige garantie dat er straks nog een nieuw seizoen volgt. "Ook wij hadden de spelers vanavond graag duidelijkheid verschaft. Het is heel vervelend, zeker vanuit sociaal en menselijk oogpunt, maar ik kan het niet veranderen", aldus Creemers.

Uiterlijk 23 mei wil de club de knoop doorhakken. Volgens Creemers 'staan er nog een aantal potjes op het vuur'. "Dat gegeven èn de progressie die we totnutoe hebben geboekt, geven ons de drive om vol door te gaan."

Creemers blijft een beroep doen op het Eindhovense en regionale bedrijfsleven. "Daarnaast hopen we op PSV", stelt hij, doelend op eventuele medewerking bij de sanering van de schuld van ruim twee ton die FC Eindhoven heeft bij de stadgenoot. De eerstedivisionist probeert ook nog altijd gesprekken aan te knopen met de gemeente over de overname van de lichtmasten. Het stadion is van de gemeente, maar de masten zijn van de club. "Dat is eigenlijk een rare constructie. Daarom hopen we met de gemeente die stap wil zetten."

De club is op allerlei manieren op zoek naar nieuwe gelden. Een extern persoon heeft een lijvig rapport geschreven over wegen om de horeca-inkomsten te verhogen. De club vindt die nu veel te laag. Creemers: "Zo worden tal van mogelijkheden onderzocht. Als we op commercieel vlak geen lichtpunten zouden zien, dan hadden we al lang onze conclusies getrokken. Daarnaast kijken we heel nadrukkelijk naar de kostenkant. Denk bijvoorbeeld aan een maandelijkse energierekening van 9500 euro. Dat is echt te gek. Daar trekken we hard aan."

FC Eindhoven zal sowieso geen grote sprongen maken met de begroting. Wel wil de club straks per se van zijn schulden af. Dat heeft ook te maken met het bereiken van de maximumtermijn (drie jaar) dat een club in KNVB-categorie 1 mag zitten. In zijn algemeenheid geldt dat als een club uit die categorie valt, maar vervolgens door aantoonbaar wanbeleid in grote problemen komt, dat de bestuursleden hoofdelijk aansprakelijk kunnen worden gesteld.

FC Eindhoven won met 5-2 van Eindhoven/av, nadat de spelers 's middags een clinic hadden gegeven aan de F, E en D-jeugdelftallen van beide clubs. Namens FC Eindhoven scoorde 's avonds Jens van Son, Serhat Koc, Fabio Caracciolo, Henny Noyen en Lenny Netteb.

Namens Eindhoven/av deden Arbent Kartalozie en Ahmed Cantamur iets terug.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:17:41 #230
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_58699005
PSV reikt FC Eindhoven de helpende hand

FC Eindhoven. Archieffoto Van de Meulenhof
EINDHOVEN - PSV steekt FC Eindhoven de helpende hand toe in de strijd om het voortbestaan.

De leiding van de landskampioen is bereid om de schuld van ruim twee ton kwijt te schelden als de eerstedivisionist een gedegen meerjarenplan kan overleggen. FC Eindhoven zegt dat te kunnen.

Voorwaarden
Het bestuur van FC Eindhoven zat deze week met de directie van PSV om de tafel om te praten over de schuld van 208.000 euro die de eerstedivisionist heeft uitstaan bij de stadgenoot. PSV is bereid om over te gaan tot kwijtschelding, maar alleen onder strenge voorwaarden. "We willen graag een plan voor vier jaar zien met een goed onderbouwde, gedekte begroting en geen luchtfietserij", stelt PSV's algemeen directeur Jan Reker. " Als de club kan aantonen dat het de zaken voor langere termijn goed voor elkaar heeft, en dus bestaansrecht heeft, willen we FC Eindhoven het geld schenken. De club zal dat moeten laten zien middels een goed onderzoek door onafhankelijke deskundigen."

Saneringsfonds
De achtergrond van de eis voor een meerjarenplan is dat FC Eindhoven in het najaar de maximale termijn (drie jaar) bereikt dat het in KNVB-categorie 1 (clubs met financiële problemen) mag zitten. Als FC Eindhoven nu besluit om te stoppen, krijgt PSV de schuld terugbetaald via een saneringsfonds van de voetbalbond. Als de eerstedivisionist doorgaat maar volgend jaar alsnog omvalt, dan kan PSV nergens meer een beroep op doen en is het de ruim twee ton kwijt.

FC Eindhoven reageert verheugd op de tegemoetkoming van PSV. "Dit is natuurlijk fantastisch voor ons, wij zijn hier heel blij mee", stelt Ed Creemers, voorzitter van FC Eindhoven. "We hebben een goed en open gesprek gehad met Jan Reker. We gaan nu aan de slag om snel het plan rond te maken. Veel werk is natuurlijk al verricht, we weten precies hoe we ervoor staan. We zijn realistisch, voeren een verantwoord beleid, maar hebben tegelijkertijd veel vertrouwen in de progressie die we kunnen maken na een doorstart. Op korte termijn komen we daarover bij PSV terug."

Toekomst
FC Eindhoven wil in principe eind volgende week, maar in ieder geval vóór 1 juni, de knoop doorhakken over de toekomst. Als het niet lukt om een forse, structurele stap vooruit te maken, dan zal het bestuur de stekker eruit trekken. De eventuele schuldsanering door PSV is een belangrijke stap op weg naar lijfsbehoud. Volgens de club is daarnaast de medewerking van de gemeente 'essentieel'. FC Eindhoven praat met de gemeente over de overname van de lichtmasten in het Jan Louwers Stadion (met een huurverhoging als gevolg). Het stadion is van de gemeente, de masten zijn van de club. "We zijn daarover met elkaar in gesprek" , aldus Creemers. "Het 'ja' of 'nee' van de gemeente vormt een wezenlijk deel van het antwoord op de vraag of we kunnen blijven bestaan. Als we van PSV én de gemeente medewerking krijgen, kunnen we groen licht geven."
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:55:00 #231
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_58700332
Het klinkt goed, maar ze zijn er dus nog niet
De Narcis van Gabon
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:12:41 #232
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_58960778
Vandaag d-day:
quote:
De eerstedivisieclub heeft 'vertrouwen in een goede afloop' en wil nog steeds woensdagavond een besluit nemen over de toekomst; stoppen of doorgaan.

Voorzichtige optimisme

Het 'voorzichtige optimisme' van het bestuur van FC Eindhoven dinsdagavond laat was gestoeld op het laatste gesprek met wethouder M. Mittendorff. De clubbestuur droeg in dat onderhoud nieuwe financiële informatie aan, nadat het 's middags nog te horen had gekregen dat het college niet wil overgaan tot aankoop van de masten.

Het gemeentebestuur besloot daartoe op basis van de financiële gegevens, die de club gisteren rond het middaguur overhandigde. Dat werd gedaan door Wim van der Leegte, VDL-topman en hoofdsponsor van FC Eindhoven. Hij werd vergezeld door Paul van Vroonhoven, accountant van Van der Leegte en financieel adviseur van FC Eindhoven.

Volgens Mittendorff vielen de ingediende gegevens 'niet tegen'. Reden om toch niet tot aankoop van de lichtmasten te besluiten, is dat door de huurverhoging de exploitatie niet langer sluitend zou zijn.
quote:
EINDHOVEN - FC Eindhoven beslist woensdag of zij doorgaat als betaald voetbalorganisatie en dus volgend jaar nog uitkomt in de eerste divisie. De club zit in de financiële problemen.

Afgelopen maanden heeft het bestuur zo'n dertig nieuwe sponsoren gevonden, die samen goed zijn voor ongeveer 250.000 euro. De begroting is nu sluitend maar de club wil ook dat de gemeente Eindhoven de lichtmasten in het stadion koopt. Dan kan FC Eindhoven haar schulden aflossen.

Het gemeentebestuur laat woensdag weten of zij inderdaad die lichtmasten wil kopen. Daarna moet de KNVB de papieren nog controleren om uiteindelijk te beslissen of FC Eindhoven ook een licentie krijgt voor het komende seizoen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:13:18 #233
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_58969175
FC Eindhoven lijkt gered van de ondergang. De gemeente Eindhoven neemt de lichtmasten van de club over voor een bedrag van 350 duizend euro. Dit was volgens de club noodzakelijk om te overleven. De gemeente heeft wel als voorwaarde gesteld dat FC Eindhoven volgend seizoen in categorie 2 van de voetbalbond KNVB terecht komt. De KNVB kon daar vandaag nog geen duidelijkheid over geven. FC Eindhoven is nu positief gestemd. De club verwacht morgenvroeg definitief witte rook te geven of de club ook volgend seizoen betaald voetbal speelt.

bron: Omroep Brabant

pi_58970328
Mooi zo, Eindhoven moet gewoon in de Jupiler League blijven
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 29 mei 2008 @ 08:27:23 #235
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_58980470
Nu de KNVB nog.... Als die willen kunnen ze erg dwarsliggen, was dat bij Wageningen ook niet zo?
De Narcis van Gabon
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:31:59 #236
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_58989996
FC EINDHOVEN MAAKT DOORSTART
Na het bevrijdende nieuws vanuit het PHILIPS-stadion, waar PSV de schuld aan FC Eindhoven heeft kwijt gescholden, is de club in staat om een doorstart te maken. Nu de club een positief eigen vermogen heeft en nagenoeg schulden vrij is, gaat de club een rooskleurige toekomst te gemoet.

Hoewel het nieuws nu alweer verdwenen is van de website...
pi_59557174
"Onze" Willem was ook in de running bij Eindhoven:
quote:
Willem Leushuis wilde ASWH en FC Eindhoven combineren

De Belg Marc Brys werd gisteren benoemd tot nieuwe trainer van FC Eindhoven.

H.I. AMBACHT

Maar de Brabanders hadden aanvankelijk de nieuwe ASWH-trainer Willem Leushuis op het oog als opvolger van Gerald Vanenburg. Leushuis brak de onderhandelingen echter af, omdat Eindhoven het niet zag zitten dat hij behalve de Jupiler League-club ook de hoofdklasser uit Ambacht zou blijven trainen. ,,ASWH zag die combinatie wel zitten, ik ook. Of je nu een fulltime baan hebt en een hoofdklasser traint, óf overdag en op vrijdagavond bezig bent met een club uit de eerste divisie,’’ aldus Woerkumer Leushuis vanaf zijn vakantieadres op Sardinië. ,,Ik wilde graag naar Eindhoven, maar ik wil ASWH nu niet in de steek laten. Ik heb samen met Wim Helmink gewerkt aan een nieuwe selectie en aan een iets andere invulling van de organisatie. Ik kan het dan niet maken om weg te lopen en dat wil ik ook niet. Eindhoven, waar ik in het verleden al met plezier heb gewerkt, is later wellicht ook nog een prima optie.’’
Het is dus Brys geworden. Ben ik eigenlijk wel blij mee, lijkt me niet ideaal, zo'n dubbelfunctie.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:13:49 #238
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59557319
Leushuis heeft er toch al eerder gezeten?
De Narcis van Gabon
pi_59557398
Klopt, was zo ongeveer de laatste trainer die fatsoenlijk presteerde met ze volgens mij.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:17:21 #240
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59557423
pi_59605070
Onze perschef was er blijkbaar niet zo blij mee, die toenadering van Eindhoven:
quote:
Nieuwe selectie ASWH herbergt veel kwaliteit

De nieuwe ASWH-trainer Willem Leushuis ziet vol vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen. Met een ruime selectie, waarin veel kwaliteit schuilt gaat, hoopt hij de komende competitie een rol van betekenis te kunnen spelen in de hoofdklasse A.

Bijna ging het weer fout met een ASWH-trainer. Na eerdere debacles met Bill Tukker en Henk Wisman, beiden lieten ASWH vorig seizoen om uiteenlopende reden in de steek, was het nu FC Eindhoven, uitkomende in de kelder van het betaald voetbal, die Leushuis benaderde om trainer/coach te worden bij deze Eindhovense club.

De 56-jarige Leushuis stelde Eindhoven voor om zijn werkzaamheden bij beide clubs te combineren maar daar ging men niet mee akkoord. Hij koos toen toch voor ASWH omdat hij vond het niet te kunnen maken ASWH in de steek te laten, ook gezien zijn inbreng in de samenstelling van de selectie.
Hoewel FC Eindhoven wist dat Leushuis zich verbonden had aan ASWH schroomde het Eindhovense bestuur niet om op onbetamelijke wijze deze trainer te benaderen met een pas getekend contract op zak. Een compliment voor Willem Leusheus om FC Eindhoven af te wijzen en ASWH trouw te blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_59606208
Zo noemt ie zichzelf ja. Officieel is hij PR-man, maar vooruit. Staat op alle formulieren en in alle bladen hoor, daar zorgt ie wel voor.
www.thuisuiteten.nl
pi_59758845
Laatste nieuws rond deze club:

Ze hopen spoedig de Belg Sven Verdonck te huren, een talent van 20, spelend bij RC Genk. Brys kent hem goed.

Guy Dufour kan blijven, maar heeft ook een aanbieding van KVSK United.

Met RKC Waalwijk wordt onderhandeld over de huur danwel overname van verdediger Kevin van Assouw.

Verder komen er vijf testspelers, te weten Taoufik Ameziane (Spakenburg), Kadir Erciyas (Alemannia Aachen), Quincy Allee (ex-PSV), Kristof Goessens (KV Mechelen) en Kabana Sita (een man uit Kameroen die in Roermond woont).
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:02:58 #245
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59759466
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:33 schreef methodmich het volgende:
en Kabana Sita (een man uit Kameroen die in Roermond woont).
hmm, dat klinkt veelbelovend.
De Narcis van Gabon
pi_59773462
Ja, al kunnen ze beter een Gabonees zoeken.

Ameziane is wel apart, sinds hij geen prof meer is een ordinaire clubhopper / broodvoetballer geworden. Had de laatste vier seizoenen even zoveel clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_59777109
Dufour is naar KVSK.
pi_59800703
Inderdaad. En hij zal dus worden vervangen door de transfervrij van NEC gehaalde Bart van Brakel.
www.thuisuiteten.nl
pi_59868524
quote:
Van Assauw naar FC Eindhoven
Door Carlo Willemsen
Woensdag, 02 juli 2008, 09:09

FC Eindhoven heeft zich versterkt met Kevin van Assauw. De negentienjarige linkerverdediger komt over van de beloften van RKC Waalwijk en tekent in Brabant een contract voor twee seizoenen.

Van Assauw is alweer de derde aankoop van FC Eindhoven. Eerder ging de club in zee met verdediger Mario Verheyen en middenvelder Bart van Brakel. Mario Verdonck moet de vierde versterking worden. FC Eindhoven wil de twintigjarige verdediger van RC Genk op huurbasis overnemen.
pi_59873296
Mario Verdonck zal Sven Verdonck zijn. Maar dan gaan ze het verlanglijstje dus aardig afwerken zo te zien.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')