Terug na een lange ban, hier even een update.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een goede vriend van me speelt volgend seizoen voor 95% zeker bij Eindhoven. Hij komt van het 2de van NEC. Hij is gehaald voor de linksback positie.
Na een naar mijn mening stroef begin is hij nu idd lekker op dreef.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
FC Eindhoven-speler Kévin Diaz is momenteel wel één van de assistkoningen in de Jupiler League. Opmerkelijk. Stuurde zaterdag nog een SMS naar een vriend van me. "Was ziek deze week, wel ingevallen en weer assist." Hij is er behoorlijk trots op dus!
God behoede ons.....ik heb geen vertrouwen in die vent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Al enig zicht op een mogelijke opvolger bramos?
Misschien Vaantje?
quote:In de tijd bij Eindhoven ging hij altijd een uur voordat de tegenstander aankwam op het stadion hun kleedkamer in. Vervolgens draaide hij de verwarming helemaal open, waarna hij de knop van de radiotar/thermostaat verwijderde zodat het onmogelijk was de temperatuur nog bij te stellen. Tegen de tijd dat de tegenstander arriveerde bij het toch wel pittoreske Jantje Louwers stadion was het snikheet in de kleedkamer. Stukje 'koude' oorlogvoering volgens Willem.
Over en sluiten voor FCEHV?quote:FC Eindhoven legt zichzelf deadline op
02 april 2008
De toekomst van FC Eindhoven in het betaald voetbal moet binnen twee maanden duidelijk worden. De noodlijdende eerstedivisionist, momenteel op de negentiende positie, heeft zichzelf die deadline opgelegd.
"Als we binnen acht weken geen substantieel bedrag bij elkaar hebben, voldoende om structureel iets neer te zetten, dan wordt het een héél, héél moeilijk verhaal", zegt voorzitter Ed Creemers in het Eindhovens Dagblad. De club heeft inmiddels een gesprek achter de rug met directeur betaald voetbal Henk Kesler. Beide partijen spraken onder meer over de brief waarin de KNVB een vrijwillige terugtreding van FC Eindhoven suggereerde.
"Die onvrede over de wijze van communiceren hebben we met Kesler besproken. Hij kon de boosheid begrijpen", aldus Creemers. "Het was een heel open gesprek. De KNVB maakt zich zorgen over onze financiële situatie. Dat doen wij ook. We moeten straks een wezenlijke stap kunnen maken, anders heeft het geen zin. Nu moet aangetoond worden dat FC Eindhoven draagvlak heeft in de gemeenschap, zowel bij de mensen als bij het bedrijfsleven. Ik heb al eerder gezegd: het is twee voor twaalf."
Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:44 schreef bramos-elvis het volgende:
EVV is druk bezig de zaakjes op orde te krijgen. Niet alleen voor de korte termijn, maar voor de langere termijn. Het blijft een spannende periode....
Mijn gevoel verschilt van dag tot dag.....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij als supporter enig idee welke kant het op lijkt te gaan?
Wat ik gelezen heb is het gewoon aan de Aalsterweg in Eindhoven (Jan Louwers Stadion).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:40 schreef MaxPower het volgende:
19 juli: FC Eindhoven - sc Heerenveen. Weet iemand hier of dit gewoon in het stadion gespeeld wordt? Mooie kans voor mij om jullie stadion eens van binnen te zien.Als het op een amateurveld is kom ik niet.
Super!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is het gewoon aan de Aalsterweg in Eindhoven (Jan Louwers Stadion).
Vandaag in het ED:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef PogueMahone het volgende:
hoe staat het er eigenlijk voor met betrekking tot de toekomst?
quote:De eerstedivisieclub heeft 'vertrouwen in een goede afloop' en wil nog steeds woensdagavond een besluit nemen over de toekomst; stoppen of doorgaan.
Voorzichtige optimisme
Het 'voorzichtige optimisme' van het bestuur van FC Eindhoven dinsdagavond laat was gestoeld op het laatste gesprek met wethouder M. Mittendorff. De clubbestuur droeg in dat onderhoud nieuwe financiële informatie aan, nadat het 's middags nog te horen had gekregen dat het college niet wil overgaan tot aankoop van de masten.
Het gemeentebestuur besloot daartoe op basis van de financiële gegevens, die de club gisteren rond het middaguur overhandigde. Dat werd gedaan door Wim van der Leegte, VDL-topman en hoofdsponsor van FC Eindhoven. Hij werd vergezeld door Paul van Vroonhoven, accountant van Van der Leegte en financieel adviseur van FC Eindhoven.
Volgens Mittendorff vielen de ingediende gegevens 'niet tegen'. Reden om toch niet tot aankoop van de lichtmasten te besluiten, is dat door de huurverhoging de exploitatie niet langer sluitend zou zijn.
quote:EINDHOVEN - FC Eindhoven beslist woensdag of zij doorgaat als betaald voetbalorganisatie en dus volgend jaar nog uitkomt in de eerste divisie. De club zit in de financiële problemen.
Afgelopen maanden heeft het bestuur zo'n dertig nieuwe sponsoren gevonden, die samen goed zijn voor ongeveer 250.000 euro. De begroting is nu sluitend maar de club wil ook dat de gemeente Eindhoven de lichtmasten in het stadion koopt. Dan kan FC Eindhoven haar schulden aflossen.
Het gemeentebestuur laat woensdag weten of zij inderdaad die lichtmasten wil kopen. Daarna moet de KNVB de papieren nog controleren om uiteindelijk te beslissen of FC Eindhoven ook een licentie krijgt voor het komende seizoen.
Het is dus Brys geworden. Ben ik eigenlijk wel blij mee, lijkt me niet ideaal, zo'n dubbelfunctie.quote:Willem Leushuis wilde ASWH en FC Eindhoven combineren
De Belg Marc Brys werd gisteren benoemd tot nieuwe trainer van FC Eindhoven.
H.I. AMBACHT
Maar de Brabanders hadden aanvankelijk de nieuwe ASWH-trainer Willem Leushuis op het oog als opvolger van Gerald Vanenburg. Leushuis brak de onderhandelingen echter af, omdat Eindhoven het niet zag zitten dat hij behalve de Jupiler League-club ook de hoofdklasser uit Ambacht zou blijven trainen. ,,ASWH zag die combinatie wel zitten, ik ook. Of je nu een fulltime baan hebt en een hoofdklasser traint, óf overdag en op vrijdagavond bezig bent met een club uit de eerste divisie,’’ aldus Woerkumer Leushuis vanaf zijn vakantieadres op Sardinië. ,,Ik wilde graag naar Eindhoven, maar ik wil ASWH nu niet in de steek laten. Ik heb samen met Wim Helmink gewerkt aan een nieuwe selectie en aan een iets andere invulling van de organisatie. Ik kan het dan niet maken om weg te lopen en dat wil ik ook niet. Eindhoven, waar ik in het verleden al met plezier heb gewerkt, is later wellicht ook nog een prima optie.’’
quote:Nieuwe selectie ASWH herbergt veel kwaliteit
De nieuwe ASWH-trainer Willem Leushuis ziet vol vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen. Met een ruime selectie, waarin veel kwaliteit schuilt gaat, hoopt hij de komende competitie een rol van betekenis te kunnen spelen in de hoofdklasse A.
Bijna ging het weer fout met een ASWH-trainer. Na eerdere debacles met Bill Tukker en Henk Wisman, beiden lieten ASWH vorig seizoen om uiteenlopende reden in de steek, was het nu FC Eindhoven, uitkomende in de kelder van het betaald voetbal, die Leushuis benaderde om trainer/coach te worden bij deze Eindhovense club.
De 56-jarige Leushuis stelde Eindhoven voor om zijn werkzaamheden bij beide clubs te combineren maar daar ging men niet mee akkoord. Hij koos toen toch voor ASWH omdat hij vond het niet te kunnen maken ASWH in de steek te laten, ook gezien zijn inbreng in de samenstelling van de selectie.
Hoewel FC Eindhoven wist dat Leushuis zich verbonden had aan ASWH schroomde het Eindhovense bestuur niet om op onbetamelijke wijze deze trainer te benaderen met een pas getekend contract op zak. Een compliment voor Willem Leusheus om FC Eindhoven af te wijzen en ASWH trouw te blijven.
hmm, dat klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:33 schreef methodmich het volgende:
en Kabana Sita (een man uit Kameroen die in Roermond woont).
quote:Van Assauw naar FC Eindhoven
Door Carlo Willemsen
Woensdag, 02 juli 2008, 09:09
FC Eindhoven heeft zich versterkt met Kevin van Assauw. De negentienjarige linkerverdediger komt over van de beloften van RKC Waalwijk en tekent in Brabant een contract voor twee seizoenen.
Van Assauw is alweer de derde aankoop van FC Eindhoven. Eerder ging de club in zee met verdediger Mario Verheyen en middenvelder Bart van Brakel. Mario Verdonck moet de vierde versterking worden. FC Eindhoven wil de twintigjarige verdediger van RC Genk op huurbasis overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |