't Record van de neuzen (5 goals in de 1ste 24 minuten) verbreken en scherper stellen op 5 goals in de 1ste 22minuten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:09 schreef PogueMahone het volgende:
, wat een seizoen, meer goals dan pak em beet Volendam, en als er gewonnen wordt vaak op een opvallende manier
Loopt zijn contract niet af?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:47 schreef DarkShine het volgende:
Lachambre, zal me niks verbazen als deze voor niks of een spotprijsje naar FCE verkast na dit seizoen. Zat bij ons echt op een dood spoor...
Geen id, vandaar dat ik de optie ook openliet dat hij voor niks vertrok.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Loopt zijn contract niet af?
Ik zeg niet dat hij slecht is, maar hij had bij ons gewoon de pech dat de altijd spelende Filipovic voor hem stond. Pedrag is beter als Vincent, en amper geschorst of geblesseerd. Daarnaast heeft Pedrag nog een goeie voorzet en een heerlijke pegel in de voet!quote:Die gast was in België best een talent, destijds bij Harelbeke.
Toen hadden we Fatih Sonkaya ook nog. Verdediging bestond toen uit Sonkaya -Vrede - Luypers - Senden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook voordat Filipovic kwam speelde Lachambre toch al nauwelijks? Filipovic vind ik een goede voetballer. Lachambre heb ik weinig zien spelen de laatste seizoenen, maar bij Harelbeke was hij een van de betere altijd. Het verbaasde me ook wel dat hij naar FC Eindhoven ging....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:18 schreef dndiek het volgende:
Altijd leuk om over een Eindhovense club te horen die Ajax uit de boeken schiet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Record van de neuzen (5 goals in de 1ste 24 minuten) verbreken en scherper stellen op 5 goals in de 1ste 22minuten.
Jammer johquote:'Eindhovens Ajax-record' nog steeds van VVV
9/4/2005 22:05
Waar vele media vrijdag berichtten dat FC Eindhoven een oud-Ajax-record had overgenomen, schudden ze in venlo meewarig met het hoofd. Dat record, vijf doelpunten in een zo kort mogelijke tijd, is namelijk al dik 23 jaar in handen van VVV.
En daar bracht ook de vijfklapper van Eindhoven, vrijdagavond tegen BV Veendam, geen verandering in. FC Eindhoven scoorde tegen de Groningers liefst vijf keer binnen 22 minuten tijd, waarmee een oud record van Ajax zou zijn verbroken. De Eindhovense prestatie was inderdaad beter die van Ajax (9 april 1995, tegen Willem II, vijf keer binnen 24 minuten), maar komt nog niet in de buurt van het VVV-record.
Dat namelijk dateert al weer van 13 februari 1982, toen VVV op DS'79 stuitte. De wedstrijd eindigde in 8-3, nadat de Venlose ploeg binnen veertien minuten vijf keer had gescoord. Het scoreverloop in dat duel: 1. Janssen 1-0, 7. Taihuttu, 8. Janssen 3-0, 11. Riether 4-0, 13. Taihuttu 5-0.
Hij is op proef geweest bij de FC, maar volgens mij ging hij toen naar Roda JC ipv naar de FC. Is langer dan twee jaar geleden volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
Lachambre,die is volgens mij 2 jaar terug bij ons op proef geweest maar werd te zwak bevonden
Of 6.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef methodmich het volgende:
Meestal krijgt Eindhoven er 7 tegen...
Ach ja het is al geen record van Ajax meer....... meerdere goede clubsquote:
Ja, er is voor die positie eigenlijk geen concurentie voor hem.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Gaat ie voor de basis denk je Dirk?
WTF is datquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:58 schreef methodmich het volgende:
Jim heeft nu wel een heel gevaarlijke concurrent gekregen en wel Antoine Wellens.
Nee is nog niet bekend, was maar een suggestie van mijn kantquote:Op woensdag 20 september 2006 10:04 schreef dndiek het volgende:
Moeten ze dan net als vorig jaar tegen Ajax?
Wie mag dat dan wel zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vriend van me is buiten de basis gevallen sinds Chris van de Weerde aangetrokken is door Eindhoven![]()
Eindhoven doet het meestal redelijk goed bij bekervoetbal!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Hoe lang is het niet meer voorgekomen dat de FCE verder kwam dan PSV?
Ik zal em nie missen. tabéquote:Eindhoven ontslaat Coolen, Faber interim-coach
25 oktober 2007
FC Eindhoven heeft trainer Louis Coolen de laan uit gestuurd. Aanleiding hiervoor is de teleurstellende start van het seizoen die de ploeg achter de rug heeft. Na dertien wedstrijden staat de ploeg troosteloos onderaan, met slechts zeven punten.
Direct na het ontslag van Coolen heeft het bestuur van FC Eindhoven bekend gemaakt dat Ernest Faber de komende duels als interim-coach op de bank zal zitten.
Coolen was sinds de zomer van 2005 hoofdtrainer van FC Eindhoven. De afgelopen seizoenen loodste hij de club naar respectievelijk de zeventiende en negentiende plaats in de Jupiler League. Dat was al niet goed, maar dit seizoen stelde de Brabantse formatie helemaal teleur. De ploeg won slechts één van haar eerste dertien wedstrijden. Verder speelden de Eindhovenaren vier keer gelijk. In het bekertoernooi was Eindhoven wél succesvol. Vitesse, op dat moment hoog geklasseerd in de Eredivisie, werd in de eerste ronde met 4-2 verslagen.
Hoop doet leven. En met dit materiaal KAN het beter (slechter kan het iig niet), dat hebben ze al wat wedstrijden laten zien (alleen niet genoeg).quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
Vraag is echter wie er met zulk beperkt materiaal wel kan presteren. Want die samenwerking met PSV en het huren van talenten is ook nog geen groot succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |