abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21285359
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, 16e dacht ik.
Wat een optimisme
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:44:36 #102
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21666719
4-0 verliezen bij Haarlem, opnieuw een rode kaart en intussen al weer 18e op de ranglijst

het word zo weer een zwaar seizoen voor FC Eindhoven
De Narcis van Gabon
pi_21666745
jullie hebben al een punt meer dan AGOVV.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:46:56 #104
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21666765
das dan iets...

gaat nog niet echt lekker daar in Apeldoorn he?
De Narcis van Gabon
pi_21667271
nee he maarja, ff een dipje

ze lopen ook een beetje te kutten daar in die AGOVV 'top'

jullie zijn ook weleens beter aan de competitie begonnen
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:17:57 #106
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21667466
ongetwijfeld, maar de competitie is nog lang en wie weet als Youssef Achami eindelijk in de basis mag beginnen...
De Narcis van Gabon
  zaterdag 11 september 2004 @ 10:40:20 #107
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21876750
3-0 bij het altijd lastige Top Oss

de eerste overwinning is binnen
De Narcis van Gabon
pi_22473638
Hoe staat Eindhoven ervoor op dit moment. Zijn ze nog in race voor de periode of is het weer drame met de pet op?
...drop it like it's hot...
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:22:08 #109
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22474119
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:06 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe staat Eindhoven ervoor op dit moment. Zijn ze nog in race voor de periode of is het weer drame met de pet op?
je kunt dat maar beter niet vragen

morgen staan we weer boven ze
OJAAJOH?
pi_22474493
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:22 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

je kunt dat maar beter niet vragen

morgen staan we weer boven ze
Ik hoop het niet. Boven Helmond Sport staan is toch iets wat ze fijn vinden denk ik.

Maar ja ze verliezen meer dan ze winnen, zoals al jaren helaas.

Misschien dat ik dit jaar een wedstrijd van ze ga bezoeken. Ik woon er niet ver van af en het is weer iets anders dan PSV.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:38:19 #111
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22474630
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Boven Helmond Sport staan is toch iets wat ze fijn vinden denk ik.

Maar ja ze verliezen meer dan ze winnen, zoals al jaren helaas.

Misschien dat ik dit jaar een wedstrijd van ze ga bezoeken. Ik woon er niet ver van af en het is weer iets anders dan PSV.
ik zou het echt niet doen.. en dat zeg ik niet omdat ik helmonder ben, maar er word niet gezongen.. ja ok door 6 man een keer in de wedstrijd (en dan overdrijf ik niet) de club heeft geen uitstraling.. t is er echt ongezellig

en tja de eindhovenaren zijn nu ook erg blij, mja aan t eind van t seizoen is de realiteit weer zichtbaar
OJAAJOH?
pi_22474850
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:38 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

ik zou het echt niet doen.. en dat zeg ik niet omdat ik helmonder ben, maar er word niet gezongen.. ja ok door 6 man een keer in de wedstrijd (en dan overdrijf ik niet) de club heeft geen uitstraling.. t is er echt ongezellig

en tja de eindhovenaren zijn nu ook erg blij, mja aan t eind van t seizoen is de realiteit weer zichtbaar
Ik ben er één keer eerder geweest. Volgens mij was het in 1995/1996 (toen was het nog een staantribune op een van de lange zijdes) tegen VVV (0-4, dacht ik). De sfeer was inderdaad niet echt geweldig.

Maar het gaat mij niet echt om de sfeer. Ik vind het belangrijker om gewoon naar het voetbal te kijken dan wat er om heen gebeurt. Natuurlijk is het voetbal en presteren van EIndhoven de laatste jaren niet echt denderend te noemen. Lijkt me het toch een keer gezellig om daar heen te gaan.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:59:19 #113
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22475222
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben er één keer eerder geweest. Volgens mij was het in 1995/1996 (toen was het nog een staantribune op een van de lange zijdes) tegen VVV (0-4, dacht ik). De sfeer was inderdaad niet echt geweldig.

Maar het gaat mij niet echt om de sfeer. Ik vind het belangrijker om gewoon naar het voetbal te kijken dan wat er om heen gebeurt. Natuurlijk is het voetbal en presteren van EIndhoven de laatste jaren niet echt denderend te noemen. Lijkt me het toch een keer gezellig om daar heen te gaan.
je hebt trouwens gelijk, ik ben dinsdag ook naar excelsior geweest, das wel vergelijkbaar haha
OJAAJOH?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 21:42:57 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_22476510
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

je hebt trouwens gelijk, ik ben dinsdag ook naar excelsior geweest, das wel vergelijkbaar haha
Ik op een woensdag naar Excelsior, voor de competitie, met pjin&moeite 1000 man in het stadion...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_22509140
En weer verloren. Eindhoven wat doe je...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:07:51 #116
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22514751
jaaaaaa we zijn ze weer voorbij
OJAAJOH?
pi_23109180
Met 1-7 verloren van Sparta. Het gaat echt niet lekker
  zaterdag 6 november 2004 @ 09:46:52 #118
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_23116134
het gaat echt verschrikkelijk...

37 tegendoelpunten na 13 wedstrijden... de slechtste ploeg uit het betaalde voetbal, met afstand.
De Narcis van Gabon
  zaterdag 6 november 2004 @ 19:50:58 #119
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23127138
10 december hoop ik dat eindhoven nog zon vorm heeft daarna mogen ze wel wat gaan winnen!

tis echt rampzalig daar in eindhoven zelfs ik vind dat jammer..
OJAAJOH?
pi_23128534
over twee weken mag ik er naar toe, met een verplichte combi, grrrrrrrrrrr

echt belachelijk voor de vijf supporters die er zitten........
  zondag 7 november 2004 @ 14:21:08 #121
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23140605
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:55 schreef Evertje het volgende:
over twee weken mag ik er naar toe, met een verplichte combi, grrrrrrrrrrr

echt belachelijk voor de vijf supporters die er zitten........
tegen sparta was het ook fout gegaan, EJK komt jaarlijks een aantal ex eredivisie clubs met een leuke groep opzoeken, vandaar..
OJAAJOH?
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:17:31 #122
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_23271082
quote:
De zevenklapper van Sparta in het vorige thuisduel benadrukte de helse tocht die Eindhoven op dit moment bewandelt, want met maar één winstpartij kun je het nu zo wel gaan noemen. Het zelfvertrouwen liep door deze wedstrijd nogmaals een deuk op, maar tegen Fortuna Sittard doet er weer een nieuwe kans voor om de opgelopen deuken te repareren. Volgende week vrijdag staat Fortuna Sittard te trappelen om vanaf acht uur ’s avonds tegen Eindhoven de strijd aan te gaan. Het Limburgse Fortuna, duidelijk beter in vorm dan de ploeg van Leon Vlemmings, heeft daar ook nog eens een zeer goed wapen voor. Trainer Dekkers beschikt met Dirk Jan Derksen, die momenteel met negen doelpunten tweede staat in de topscorers-ranglijst, over een ideaal wapen, wat Eindhoven helaas niet heeft. Eindhoven moet het vooral hebben van de tomeloze inzet en zal daar werklust tegenover moeten zetten om ervoor te zorgen dat voor de eerste maal de volle drie punten in de Brabantse stad blijven. Misschien is Fortuna Sittard wel de ideale tegenstander om dat vertrouwen op te vijzelen. De Limburgse ploeg van Chris Dekkers laat regelmatig een reeks zien van wisselende resultaten. Hopelijk steekt Fortuna dit keer in een mindere bui, zodat er voor de eerste maal dit seizoen in het Jan Louwers stadion kan worden gejuicht om een winstpartij voor FC Eindhoven.
De Narcis van Gabon
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:49:55 #123
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23271856
olé olé voor E V V!

eindhoven mag van mij best weer eens winnen, zolang ze t 10 december maar nalaten
OJAAJOH?
  zondag 14 november 2004 @ 09:02:08 #124
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_23301783
en overwinning nummer 2...

4-1 bij Veendam niet verwacht

Duel overigens ook nog 10 minuten gestaakt geweest wegens spreekkoren tegen de scheidsrechter
De Narcis van Gabon
pi_23302534
Hopelijk blijven ze nu winnen, na dit goede resultaat.
pi_23303091
Dit zal wel eenmalig zijn, maar tegen 10 man lukt het dus wel.
That's all folks!
pi_23303244
Waarschijnlijk wel, maar je weet maar nooit.
  zondag 14 november 2004 @ 15:28:33 #128
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23307486
ben wel blij voor eindhoven, kreeg een beetje medelijden met ze
OJAAJOH?
pi_23307847
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 17:49 schreef hellmondunited het volgende:
olé olé voor E V V!

eindhoven mag van mij best weer eens winnen, zolang ze t 10 december maar nalaten
En komende vrijdag

Dacht ik vrijdag naar een ploeg zonder zelfvertrouwen af te reizen. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan......
  zondag 14 november 2004 @ 16:12:38 #130
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23308339
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:46 schreef Evertje het volgende:

[..]

En komende vrijdag

Dacht ik vrijdag naar een ploeg zonder zelfvertrouwen af te reizen. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan......
sta er ook versteld van, hoe kunnen hun nou ineens winnen.. en dan nog dik ook
OJAAJOH?
  donderdag 18 november 2004 @ 17:32:49 #131
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_23405938
quote:
Financiële positie FC Eindhoven

De vele publicaties in onder andere het Eindhovens Dagblad rondom ons aller FC Eindhoven en de regelmatige terugkerende negatieve ondertoon, heeft het bestuur doen besluiten u, sponsoren en supporters, via deze publicatie nader te informeren. Wij betreuren het ten zeerste dat de Hoofdsponsor gekozen heeft om via de brede media zijn perspectief te ventileren. Dit is absoluut niet onze stijl. Een verschil van inzicht en mening los je op aan de vergadertafel, wat wij ook zeer actief geprobeerd hebben.

Wij hebben getracht zeer behouden te reageren op vragen van de media en ze een correct perspectief te geven op de huidige situatie. De voortdurende negatieve aandacht op zowel voorpagina als sportpagina voor zaken die niets met het voetballen op zich te maken hebben, stoort ons ten zeerste, evenals het in de sportieve verslagen regelmatig uiten van zaken die niets met de wedstrijd te maken hebben en zelfs onjuist zijn.

Omdat wij er deze week niet meer aan ontkwamen de media uitgebreid te woord te staan, vinden wij het passend u allen ook nader te informeren.

Een drietal relevante punten die wij u willen toelichten zijn:

1 Financiële positie van FC Eindhoven

2 Wederzijdse contractuele verplichtingen met de hoofdsponsor

3 Eventuele samenwerking met PSV

Punt 1

Over het seizoen 2002/2003 heeft FC Eindhoven een aanzienlijk verlies geleden wat tot een voortdurend tekort aan financiële middelen leidt. Dit wordt extra nijpend als zich daarnaast bijzondere negatieve zaken voordoen. Zo hebben wij een vervelende controle van de belastingdienst moeten ondergaan wat aan het begin van dit seizoen tot een afspraak heeft geleid om versneld een oude belastingschuld af te lossen. Als dan ook nog de hoofdsponsor op voor ons niet correcte gronden besluit zijn betalingen te stoppen leidt dit uiteraard tot een verder tekort aan financiële middelen. Gedurende het seizoen 2002/2003 heeft het bestuur hard in moeten grijpen en de full-prof status van de club omgezet in een semi-prof situatie. Het resultaat hiervan is dat het verlies over 2002/2003 omgebogen is naar een bescheiden positief resultaat over 2003/2004.

FC Eindhoven heeft onlangs bij de KNVB een plan van aanpak ingediend, dat goedgekeurd is en moet leiden tot een gezonde financiële situatie. Uitermate belangrijk is dat wij steun krijgen van enkele mogelijke financierders om ons liquiditeitstekort op te lossen. Hiervoor wensen die financierders wel continuïteit in de club te zien, zowel financieel als sportief, waarover onder punt 3 meer.

Punt 2

FC Eindhoven heeft op 26 april 2004 een contract met de Hoofdsponsor gesloten gebaseerd op het leveren van de nodige commerciële exposure. Wij hebben vanaf het begin van het seizoen met veel enthousiasme aan onze contractuele verplichtingen voldaan en mogen dan ook hetzelfde van de hoofdsponsor verwachten. Helaas heeft deze zich niet aan haar verplichtingen gehouden, wat ons noopt om passende maatregelen te nemen. Komende publicaties zullen hier meer duidelijkheid over verschaffen.

Verder willen wij benadrukken dat in onze overeenkomst met de Hoofdsponsor GEEN enkele melding of verwijzing naar een bestuursfunctie staat. Na ondertekening van het contract is er sprake geweest dat de heer P. Lindhout mogelijk een commerciële bestuursfunctie zou kunnen vervullen bij FC Eindhoven. Hiervoor heeft de heer Lindhout een tijdelijk mandaat van het bestuur ontvangen om voor en namens FC Eindhoven commercieel de markt op te gaan.

Na een ruime periode is ons gebleken dat het besturen met "2 petten", zijnde de belangen van een eigen onderneming en die van FC Eindhoven met al haar sponsoren, conflicten kan veroorzaken. Het sturen van een organisatie zoals de onze vergt uiteindelijk een ander karakter en doel dan om een eigen commerciële onderneming aan te sturen. Ons besluit om het tijdelijke mandaat niet om te zetten in een bestuursfunctie hebben wij op gegronde redenen genomen.

Punt 3

Recent is een mogelijke samenwerking met PSV in het nieuws gekomen. Het bestuur is de directie van PSV dankbaar voor de uitnodiging om hierover van gedachten te wisselen en om tot een vervolgafspraak te komen, maar wil benadrukken dat het nog slechts om een oriënterende fase gaat. Uiteraard is het voor het sportieve perspectief van FC Eindhoven zeer positief als er een structurele samenwerking tot stand kan komen, maar onze financiële situatie zullen wij zelf op moeten lossen. Om een mogelijke samenwerking de kans te geven zich te ontwikkelen vinden wij het verstandig hier nu zo min mogelijk publiciteit aan te geven en de diverse betrokkenen achter de schermen de kans te geven in alle rust hun voorbereidende werkzaamheden te laten verrichten.

Wij, het bestuur en management van FC Eindhoven zullen ons uiterste doen om voor financiële en sportieve continuïteit te zorgen en zijn ervan overtuigd dat onze spelersgroep samen met de technische leiding in staat zullen zijn de negatieve sportieve spiraal te doorbreken.

Mogen wij ook op uw steun rekenen.

Met vriendelijke en sportieve groet,

Bestuur en Management van FC Eindhoven
14-11
en
quote:
Geboortegolf bij FC Eindhoven

Het Jan Louwers Stadion werd de afgelopen weken met een complete geboortegolf geconfronteerd. Enkele weken geleden mocht een trotse Dragan Thijssens zich vader noemen van zoonlief Julius en vorige week diende zich ten huize van commercieel manager Martijn Bakker dochter Hanne aan. De kersverse en trotse vader verbleef evenwel voor de Gouden Gids Divisie in Barcelona, hetgeen echter geenszins van invloed was op de feestvreugde. Ook in Belgie was het afgelopen zaterdag feest. FC Eindhoven verdediger Björn Smits mocht zich de trotse vader noemen van zoon Milan. Zowel de moeders als de nieuwbakken wereldburgers maken het in alle gevallen goed.
op andere vlakken wordt er dus wel gescoord
De Narcis van Gabon
pi_23411588
en dan morgen ook weer een verliespartij erbij voor eindhoven

moet echt klote zijn zeg
  vrijdag 19 november 2004 @ 08:43:39 #133
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23418912
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:46 schreef Evertje het volgende:
en dan morgen ook weer een verliespartij erbij voor eindhoven

moet echt klote zijn zeg
je zou bijna denken dat je het echt meent
OJAAJOH?
pi_23419357
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 08:43 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

je zou bijna denken dat je het echt meent
dat van die verliespartij meen ik echt hoor
pi_23887640
Ondanks het verlies tegen Helmond Sport, toch maar het topic een kick geven

Nieuwsberichtje:
quote:
Samenwerking met PSV wordt verder uitgewerkt

Vandaag hebben de delegaties van FC Eindhoven en stadsgenoot PSV een vervolggesprek gehad over een eventuele samenwerking tussen beide Betaald Voetbal Organisaties. Volgens beide partijen is het gesprek zeer aangenaam verlopen, waardoor de samenwerking de aankomende maanden verder wordt uitgewerkt. De insteek is om vanaf de start van het nieuwe voetbalseizoen, 1 juli 2005, de samenwerking in te laten gaan. Later volgt meer informatie.

Ben benieuwd of het daadwerkelijk succes gaat hebben.
pi_23913785
5 jeugdspelers worden er gestald bij Eindhoven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 12 december 2004 @ 02:50:34 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23913805
het kan nooit slechter zijn dan wat er nu in staat lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 12 december 2004 @ 03:34:00 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23914283
mooi dit is voor beide partijen een vooruitgang
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23915612
idd zeer mooi . EVV kon wel een steuntje in de rug gebruiken, zeker nu het niet helemaal goed gaat met de sponsor
pi_24581996
Leon Vlemmings stopt na dit seizoen bij Eindhoven. Na 5 jaar is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Overigens staat het 06-nummer van deze trainer gewoon op de site van FC Eindhoven, die is wel heel erg toe aan iets anders.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:55:08 #141
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24583939
De echte club van Eindhoven verdient meer steun en ook meer succes. Maar dan zonder hulp van de lampen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:22:06 #142
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_25561774
Louis Coolen wordt de nieuwe trainer dankzij PSV. Dat lijkt me geen slechte, heeft het bij Helmond toch aardig gedaan
De Narcis van Gabon
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:23:35 #143
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25563234
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef PogueMahone het volgende:
Louis Coolen wordt de nieuwe trainer dankzij PSV. Dat lijkt me geen slechte, heeft het bij Helmond toch aardig gedaan
Ja. Ik denk ook wel dat dit een goede keuze is voor FC Eindhoven.

Hier het bericht erover uit het Eindhovens Dagblad
quote:
Louis Coolen nieuwe trainer van FC Eindhoven
Door FRANK VAN DEN HEUVEL

Vrijdag 18 maart 2005 - EINDHOVEN – Louis Coolen is met ingang van 1 juli hoofdtrainer van FC Eindhoven. De 53-jarige Nuenenaar en de eerstedivisionist kwamen gisteravond tot een definitief akkoord. Coolen tekent een contract voor drie jaar. Coolen is in het kader van de op handen zijnde samenwerking voorgedragen door PSV.

De gesprekken over de functie bij FC Eindhoven voerde hij in eerste instantie dan ook met Guus Hiddink en Stan Valckx. Op korte termijn zal FC Eindhoven in samenspraak met PSV ook een assistent-trainer en een hoofd opleidingen aanstellen.

Louis Coolen is een bekend gezicht in de regio. Hij was eerder speler, assistent-trainer en vijf jaar hoofdcoach van Helmond Sport, de club die als een rode draad door zijn carrière loopt. Sinds 2001 is hij in dienst van Roda JC als assistent-trainer.

Al enkele maanden geleden kondigde hij zijn vertrek uit Kerkrade aan.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:51:24 #144
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_25657215
4-3 winnen na een 3-0 achterstand bij Zwolle
De Narcis van Gabon
pi_25657612
Hulde aan de Eindhovenaren. Zo weinig perspectief in de competitie en dan zo'n wilskracht tonen. Dan maar voor een periodetitel gaan.
That's all folks!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:21:05 #146
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_25657801
En dan nog een leuk weetje: alleen sparta scoorde vaker in de derde periode. Best knap voor de nummer 17 van de ranglijst
De Narcis van Gabon
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:58:34 #147
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26083831
Van teletekst.nos.nl
quote:
Eindhoven verbetert record Ajax

Eindhoven heeft in het competitieduel
met BV Veendam vrijdag gezorgd voor een
opmerkelijk record door in de eerste 22
minuten vijf keer te scoren.

Het oude record was in handen van Ajax
dat op 9 april 1995 thuis tegen Willem
II 24 minuten nodig had om het net vijf
keer te vinden.De Amsterdammers wonnen
uiteindelijk met 7-0.
Leuk record voor Eindhoven

De einduitslag van de wedstrijd is overigens 7-2
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:38:44 #148
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_26084880
olee olee voor EVV!!
OJAAJOH?
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:47:04 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26090250
Lachambre, zal me niks verbazen als deze voor niks of een spotprijsje naar FCE verkast na dit seizoen. Zat bij ons echt op een dood spoor...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:09:16 #150
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26091424
, wat een seizoen, meer goals dan pak em beet Volendam, en als er gewonnen wordt vaak op een opvallende manier
De Narcis van Gabon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')