Wat een optimismequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, 16e dacht ik.
je kunt dat maar beter niet vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:06 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe staat Eindhoven ervoor op dit moment. Zijn ze nog in race voor de periode of is het weer drame met de pet op?
Ik hoop het niet. Boven Helmond Sport staan is toch iets wat ze fijn vinden denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:22 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je kunt dat maar beter niet vragen
morgen staan we weer boven ze
ik zou het echt niet doen.. en dat zeg ik niet omdat ik helmonder ben, maar er word niet gezongen.. ja ok door 6 man een keer in de wedstrijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Boven Helmond Sport staan is toch iets wat ze fijn vinden denk ik.
Maar ja ze verliezen meer dan ze winnen, zoals al jaren helaas.
Misschien dat ik dit jaar een wedstrijd van ze ga bezoeken. Ik woon er niet ver van af en het is weer iets anders dan PSV.
Ik ben er één keer eerder geweest. Volgens mij was het in 1995/1996 (toen was het nog een staantribune op een van de lange zijdes) tegen VVV (0-4, dacht ik). De sfeer was inderdaad niet echt geweldig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik zou het echt niet doen.. en dat zeg ik niet omdat ik helmonder ben, maar er word niet gezongen.. ja ok door 6 man een keer in de wedstrijd(en dan overdrijf ik niet) de club heeft geen uitstraling.. t is er echt ongezellig
en tja de eindhovenaren zijn nu ook erg blij, mja aan t eind van t seizoen is de realiteit weer zichtbaar
je hebt trouwens gelijk, ik ben dinsdag ook naar excelsior geweest, das wel vergelijkbaar hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er één keer eerder geweest. Volgens mij was het in 1995/1996 (toen was het nog een staantribune op een van de lange zijdes) tegen VVV (0-4, dacht ik). De sfeer was inderdaad niet echt geweldig.
Maar het gaat mij niet echt om de sfeer. Ik vind het belangrijker om gewoon naar het voetbal te kijken dan wat er om heen gebeurt. Natuurlijk is het voetbal en presteren van EIndhoven de laatste jaren niet echt denderend te noemen. Lijkt me het toch een keer gezellig om daar heen te gaan.
Ik op een woensdag naar Excelsior, voor de competitie, met pjin&moeite 1000 man in het stadion...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je hebt trouwens gelijk, ik ben dinsdag ook naar excelsior geweest, das wel vergelijkbaar haha
tegen sparta was het ook fout gegaan, EJK komt jaarlijks een aantal ex eredivisie clubs met een leuke groep opzoeken, vandaar..quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:55 schreef Evertje het volgende:
over twee weken mag ik er naar toe, met een verplichte combi, grrrrrrrrrrr
echt belachelijk voor de vijf supporters die er zitten........
quote:De zevenklapper van Sparta in het vorige thuisduel benadrukte de helse tocht die Eindhoven op dit moment bewandelt, want met maar één winstpartij kun je het nu zo wel gaan noemen. Het zelfvertrouwen liep door deze wedstrijd nogmaals een deuk op, maar tegen Fortuna Sittard doet er weer een nieuwe kans voor om de opgelopen deuken te repareren. Volgende week vrijdag staat Fortuna Sittard te trappelen om vanaf acht uur ’s avonds tegen Eindhoven de strijd aan te gaan. Het Limburgse Fortuna, duidelijk beter in vorm dan de ploeg van Leon Vlemmings, heeft daar ook nog eens een zeer goed wapen voor. Trainer Dekkers beschikt met Dirk Jan Derksen, die momenteel met negen doelpunten tweede staat in de topscorers-ranglijst, over een ideaal wapen, wat Eindhoven helaas niet heeft. Eindhoven moet het vooral hebben van de tomeloze inzet en zal daar werklust tegenover moeten zetten om ervoor te zorgen dat voor de eerste maal de volle drie punten in de Brabantse stad blijven. Misschien is Fortuna Sittard wel de ideale tegenstander om dat vertrouwen op te vijzelen. De Limburgse ploeg van Chris Dekkers laat regelmatig een reeks zien van wisselende resultaten. Hopelijk steekt Fortuna dit keer in een mindere bui, zodat er voor de eerste maal dit seizoen in het Jan Louwers stadion kan worden gejuicht om een winstpartij voor FC Eindhoven.
En komende vrijdagquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:49 schreef hellmondunited het volgende:
olé olé voor E V V!
eindhoven mag van mij best weer eens winnen, zolang ze t 10 december maar nalaten
sta er ook versteld van, hoe kunnen hun nou ineens winnen.. en dan nog dik ookquote:Op zondag 14 november 2004 15:46 schreef Evertje het volgende:
[..]
En komende vrijdag
Dacht ik vrijdag naar een ploeg zonder zelfvertrouwen af te reizen. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan......
enquote:Financiële positie FC Eindhoven
De vele publicaties in onder andere het Eindhovens Dagblad rondom ons aller FC Eindhoven en de regelmatige terugkerende negatieve ondertoon, heeft het bestuur doen besluiten u, sponsoren en supporters, via deze publicatie nader te informeren. Wij betreuren het ten zeerste dat de Hoofdsponsor gekozen heeft om via de brede media zijn perspectief te ventileren. Dit is absoluut niet onze stijl. Een verschil van inzicht en mening los je op aan de vergadertafel, wat wij ook zeer actief geprobeerd hebben.
Wij hebben getracht zeer behouden te reageren op vragen van de media en ze een correct perspectief te geven op de huidige situatie. De voortdurende negatieve aandacht op zowel voorpagina als sportpagina voor zaken die niets met het voetballen op zich te maken hebben, stoort ons ten zeerste, evenals het in de sportieve verslagen regelmatig uiten van zaken die niets met de wedstrijd te maken hebben en zelfs onjuist zijn.
Omdat wij er deze week niet meer aan ontkwamen de media uitgebreid te woord te staan, vinden wij het passend u allen ook nader te informeren.
Een drietal relevante punten die wij u willen toelichten zijn:
1 Financiële positie van FC Eindhoven
2 Wederzijdse contractuele verplichtingen met de hoofdsponsor
3 Eventuele samenwerking met PSV
Punt 1
Over het seizoen 2002/2003 heeft FC Eindhoven een aanzienlijk verlies geleden wat tot een voortdurend tekort aan financiële middelen leidt. Dit wordt extra nijpend als zich daarnaast bijzondere negatieve zaken voordoen. Zo hebben wij een vervelende controle van de belastingdienst moeten ondergaan wat aan het begin van dit seizoen tot een afspraak heeft geleid om versneld een oude belastingschuld af te lossen. Als dan ook nog de hoofdsponsor op voor ons niet correcte gronden besluit zijn betalingen te stoppen leidt dit uiteraard tot een verder tekort aan financiële middelen. Gedurende het seizoen 2002/2003 heeft het bestuur hard in moeten grijpen en de full-prof status van de club omgezet in een semi-prof situatie. Het resultaat hiervan is dat het verlies over 2002/2003 omgebogen is naar een bescheiden positief resultaat over 2003/2004.
FC Eindhoven heeft onlangs bij de KNVB een plan van aanpak ingediend, dat goedgekeurd is en moet leiden tot een gezonde financiële situatie. Uitermate belangrijk is dat wij steun krijgen van enkele mogelijke financierders om ons liquiditeitstekort op te lossen. Hiervoor wensen die financierders wel continuïteit in de club te zien, zowel financieel als sportief, waarover onder punt 3 meer.
Punt 2
FC Eindhoven heeft op 26 april 2004 een contract met de Hoofdsponsor gesloten gebaseerd op het leveren van de nodige commerciële exposure. Wij hebben vanaf het begin van het seizoen met veel enthousiasme aan onze contractuele verplichtingen voldaan en mogen dan ook hetzelfde van de hoofdsponsor verwachten. Helaas heeft deze zich niet aan haar verplichtingen gehouden, wat ons noopt om passende maatregelen te nemen. Komende publicaties zullen hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Verder willen wij benadrukken dat in onze overeenkomst met de Hoofdsponsor GEEN enkele melding of verwijzing naar een bestuursfunctie staat. Na ondertekening van het contract is er sprake geweest dat de heer P. Lindhout mogelijk een commerciële bestuursfunctie zou kunnen vervullen bij FC Eindhoven. Hiervoor heeft de heer Lindhout een tijdelijk mandaat van het bestuur ontvangen om voor en namens FC Eindhoven commercieel de markt op te gaan.
Na een ruime periode is ons gebleken dat het besturen met "2 petten", zijnde de belangen van een eigen onderneming en die van FC Eindhoven met al haar sponsoren, conflicten kan veroorzaken. Het sturen van een organisatie zoals de onze vergt uiteindelijk een ander karakter en doel dan om een eigen commerciële onderneming aan te sturen. Ons besluit om het tijdelijke mandaat niet om te zetten in een bestuursfunctie hebben wij op gegronde redenen genomen.
Punt 3
Recent is een mogelijke samenwerking met PSV in het nieuws gekomen. Het bestuur is de directie van PSV dankbaar voor de uitnodiging om hierover van gedachten te wisselen en om tot een vervolgafspraak te komen, maar wil benadrukken dat het nog slechts om een oriënterende fase gaat. Uiteraard is het voor het sportieve perspectief van FC Eindhoven zeer positief als er een structurele samenwerking tot stand kan komen, maar onze financiële situatie zullen wij zelf op moeten lossen. Om een mogelijke samenwerking de kans te geven zich te ontwikkelen vinden wij het verstandig hier nu zo min mogelijk publiciteit aan te geven en de diverse betrokkenen achter de schermen de kans te geven in alle rust hun voorbereidende werkzaamheden te laten verrichten.
Wij, het bestuur en management van FC Eindhoven zullen ons uiterste doen om voor financiële en sportieve continuïteit te zorgen en zijn ervan overtuigd dat onze spelersgroep samen met de technische leiding in staat zullen zijn de negatieve sportieve spiraal te doorbreken.
Mogen wij ook op uw steun rekenen.
Met vriendelijke en sportieve groet,
Bestuur en Management van FC Eindhoven
14-11
op andere vlakken wordt er dus wel gescoordquote:Geboortegolf bij FC Eindhoven
Het Jan Louwers Stadion werd de afgelopen weken met een complete geboortegolf geconfronteerd. Enkele weken geleden mocht een trotse Dragan Thijssens zich vader noemen van zoonlief Julius en vorige week diende zich ten huize van commercieel manager Martijn Bakker dochter Hanne aan. De kersverse en trotse vader verbleef evenwel voor de Gouden Gids Divisie in Barcelona, hetgeen echter geenszins van invloed was op de feestvreugde. Ook in Belgie was het afgelopen zaterdag feest. FC Eindhoven verdediger Björn Smits mocht zich de trotse vader noemen van zoon Milan. Zowel de moeders als de nieuwbakken wereldburgers maken het in alle gevallen goed.
je zou bijna denken dat je het echt meentquote:Op donderdag 18 november 2004 21:46 schreef Evertje het volgende:
en dan morgen ook weer een verliespartij erbij voor eindhoven
moet echt klote zijn zeg
dat van die verliespartij meen ik echt hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:43 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat je het echt meent
quote:Samenwerking met PSV wordt verder uitgewerkt
Vandaag hebben de delegaties van FC Eindhoven en stadsgenoot PSV een vervolggesprek gehad over een eventuele samenwerking tussen beide Betaald Voetbal Organisaties. Volgens beide partijen is het gesprek zeer aangenaam verlopen, waardoor de samenwerking de aankomende maanden verder wordt uitgewerkt. De insteek is om vanaf de start van het nieuwe voetbalseizoen, 1 juli 2005, de samenwerking in te laten gaan. Later volgt meer informatie.
Ja. Ik denk ook wel dat dit een goede keuze is voor FC Eindhoven.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef PogueMahone het volgende:
Louis Coolen wordt de nieuwe trainer dankzij PSV. Dat lijkt me geen slechte, heeft het bij Helmond toch aardig gedaan
quote:Louis Coolen nieuwe trainer van FC Eindhoven
Door FRANK VAN DEN HEUVEL
Vrijdag 18 maart 2005 - EINDHOVEN – Louis Coolen is met ingang van 1 juli hoofdtrainer van FC Eindhoven. De 53-jarige Nuenenaar en de eerstedivisionist kwamen gisteravond tot een definitief akkoord. Coolen tekent een contract voor drie jaar. Coolen is in het kader van de op handen zijnde samenwerking voorgedragen door PSV.
De gesprekken over de functie bij FC Eindhoven voerde hij in eerste instantie dan ook met Guus Hiddink en Stan Valckx. Op korte termijn zal FC Eindhoven in samenspraak met PSV ook een assistent-trainer en een hoofd opleidingen aanstellen.
Louis Coolen is een bekend gezicht in de regio. Hij was eerder speler, assistent-trainer en vijf jaar hoofdcoach van Helmond Sport, de club die als een rode draad door zijn carrière loopt. Sinds 2001 is hij in dienst van Roda JC als assistent-trainer.
Al enkele maanden geleden kondigde hij zijn vertrek uit Kerkrade aan.
quote:Eindhoven verbetert record Ajax
Eindhoven heeft in het competitieduel
met BV Veendam vrijdag gezorgd voor een
opmerkelijk record door in de eerste 22
minuten vijf keer te scoren.
Het oude record was in handen van Ajax
dat op 9 april 1995 thuis tegen Willem
II 24 minuten nodig had om het net vijf
keer te vinden.De Amsterdammers wonnen
uiteindelijk met 7-0.
Forum Opties | |
---|---|