Voor mij geldt nog steeds:
Gezocht:
-Woonruimte in Den Bosch
-Minimaal 2 slaapkamers
-Voor onbepaalde tijd
-Niet midden in het centrum
Woonruimte in Enschede, 2 slaapkamers, keuken, douche etcetera.
Niet te duur: <350 euro.
Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)
Indeling:
Eerbeeklaan 1 - Kantoorruimte ca 75 m2 (geheel doorgebroken), keuken, hal met toegang tot moderne toiletruimte en binnentrap naar 1e (woon) verdieping; achtertuin met stenen schuur. Oppervlakte ca 90 m2.
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.
Eerbeeklaan 1 - 124.500 euro K.K.
Beekbergenstraat 24 - 117.500 euro K.K.
Woonruimte in Nijmegen. GEEN kamer, klein appartement wel. Eventueel ruil.
Momenteel woonachtig in soutterain op loopastand van centrum en station.
huisje gezocht in Den Bosch, liever geen kamer, maar iets met eigen voorzieningen.
voor mij mag het wel in het centrum huur maximaal zo'n 300 euro pm (incl?).
Er zal toch vast wel iemand zijn die connecties heeft... of iemand kent die over woonruimte beschikt???
Mail me dan ff: mirjam17juni@hotmail.com
Dank Je!
AANGEBODEN: Soutterain in Nijmegen, 5 min. lopen van centrum en centraal station. Huur 375,-Euro inclusief alles! Woonkamer 4x4, slaapkamer 3x3, badkamer 1x4. Open keuken bij woonkamer inbegrepen.
GEVRAAGD: Woning/appartement oid in Nijmegen. Zelfde principe als boven, echter dan geen soutterain. Geen kamer aub.
Woonruimte in Utrecht. Liefst aparte slaapkamer en wc+douche voor mezelf
Dit is echter geen vereiste
[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 24-09-2003 17:30]
quote:zie mijn bovenstaande reactie over de Beekbergenstraat 24 in de buurt van de Apeldoornselaan. (is wel koop) (netto maandlasten volgens Funda = 425 euro per maand)
Op woensdag 24 september 2003 17:13 schreef Duran het volgende:
Ik ben op zoek naar een woning 2/3 kamers in Den haag (redelijke buurt) van rond de €500/€600, als iemand iets hoort of ziet, hou ik me aanbevolen!
Alvast dank voor het uitkijken...
kamer in Breda, min 20 m2 (groter mag natuurlijk ook ) liefst in centrum, iig niet hoge vucht of haagse beemden.
prijs rond de 300-400....
quote:Duidelijker? Te huur gezocht of aangeboden? Hoeveel kamers? Welke wijk precies? En de prijs natuurlijk
Op woensdag 24 september 2003 20:37 schreef killermike het volgende:
Den Bosch, wel een goed huurHUIS in villawijk, geen idee van prijs maar tzijn mn burenvoor meer info kun je het gwoooon vragen hoor
Een appartementje/kamer in omgeving Rotterdam of Dordrecht voor
1. twee personen (twee kamers eigenlijk al voldoende, liefst zo'n unit voor 2. OF
2. vier personen dus appartementje (bijvoorbeeld met twee etages zoals in Rotterdam de paperclip).
De prijs maakt niet zoveel uit, reacties het liefst op mail
Alvast bedankt allen, groeten Roman en Marina
quote:als het een half kilometertje van de maas afligt zal het in de wijk maaspoort zijn, en de villawijk is volgens mij wel prijzig...
Op woensdag 24 september 2003 22:41 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Duidelijker? Te huur gezocht of aangeboden? Hoeveel kamers? Welke wijk precies? En de prijs natuurlijk
quote:Meester Bierkuslaan 29, in de maaspoort als ik me niet vergis. en het heeft 4 kamers en een zolder en een woonkamer, keuken, tuin, hal, werkkamer, schuur en de prijs weet ik niet moet je over bellen. ik zal de prijs wel een keer aan ze vragen als ik ze weer spreek (of stuur ze morgen een mailtje)
Op woensdag 24 september 2003 22:41 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Duidelijker? Te huur gezocht of aangeboden? Hoeveel kamers? Welke wijk precies? En de prijs natuurlijk
bijvoorbeeld:
[centraal] woonruimte aangeboden
[centraal] woonruimte gevraagt.
Want heel dit topic doorspitten naar iemand die wat aanbied voor breda (verborgen hint) is niet te doen. In dit topic staat 9 van de 10 keer een gevraagt reply en zelden een aangeboden
quote:Dank je wel Hezhi...Ziet er wel erg goed uit, ik zal er over nadenken, want ik prefereer toch echt huren, op m'n 21ste lijkt het me niet verstandig om te kopen eigenlijk, maar ik zal het eens met een aantal mensen bespreken...en als het wat wordt dan zal ik je het zo snel mogelijk laten weten!
Op woensdag 24 september 2003 20:01 schreef Hezhi het volgende:[..]
zie mijn bovenstaande reactie over de Beekbergenstraat 24 in de buurt van de Apeldoornselaan. (is wel koop) (netto maandlasten volgens Funda = 425 euro per maand)
Deze kamer komt vrij omdat ik zelf ga verhuizen. Als je hem wilt overnemen dan kan ik een goed woordje doen bij de huisbaas.
In Rotterdam eo een minimaal 2 kamer appartement voor mijn vriend, mij en onze katten, de nood is hoog. De prijs hopelijk niet agz ik studeer, dus onze inkomsten liggen niet bijster hoog.
Benodigd minimum inkomen : ¤ 2200,- bruto per maand
De minimale huurperiode is 1 jaar!!
Eventueel ter overname (huidige huurder)
·Vloerbedekking
·Zeil in de keuken
·Koelkast
·Elektrisch fornuis
·Magnetron
·Gordijnen (onder voorbehoud)
Woonruimte (huur) in Arnhem en omgeving. Appartement/woonhuis oid.
Huurprijs ci 600 p/m. Onderhuur geen bezwaar.
quote:kan je wat meer vertellen over die kamer? hoe zit het met openbaarvervoer? kan je mij mailen op dj_secret_mind@hotmail.com
Op zaterdag 27 september 2003 15:33 schreef leedvermaak het volgende:
Aangeboden: Kamer in Rotterdam-Zuid (net over de Erasmusbrug)
Beschikbaar per 20 okt. 2003
Prijs: 300 euro pm
oppervlakte: 20 m2Deze kamer komt vrij omdat ik zelf ga verhuizen. Als je hem wilt overnemen dan kan ik een goed woordje doen bij de huisbaas.
ZAANSTAD NAAR AMSTERDAM
Ik heb een 3kamerwoning van ongeveer 70m2 in Wormerveer (Zaanstad).
Het appt. is 1 hoog. Aparte wc. Ruime keuken en badkamer. Ruime berging.Balkon.
Ligging: vlakbij uitgebreid winkelcentrum en NS station.
Het is een rustige kindvriendelijke groene buurt. Veel scholen in de buurt.
Vijftien minuten met de auto, en 20 met de trein vanaf Amsterdam CS.
Mijn huur is 312 euro.
Ik ben op zoek naar een woning in Amsterdam. Het liefst ook een 3kamerwoning.
Reden is dat ik voor werk en studie 5 dagen per week in Amsterdam ben, en het handiger is om er te wonen.
quote:En? Heb je ondertussen al een mail van ze ontvangen over de prijs?
Op donderdag 25 september 2003 15:45 schreef killermike het volgende:[..]
Meester Bierkuslaan 29, in de maaspoort als ik me niet vergis. en het heeft 4 kamers en een zolder en een woonkamer, keuken, tuin, hal, werkkamer, schuur en de prijs weet ik niet moet je over bellen. ik zal de prijs wel een keer aan ze vragen als ik ze weer spreek (of stuur ze morgen een mailtje)
Een vriendin van me heeft het thuis niet echt prettig en zoekt al maanden naar een appartementje/woning in de omgeving van Schiphol.
Zo heel precies komt het niet, ze heeft de beschikking over een auto, maar tussen Alkmaar en Rotterdam moet het wel liggen.
Het liefst 2 a 3 kamers, maximale huur voor haar alleen: 400 euro.
Als ze het kan delen met een vriend; 800 euro.
Woningsites e.d. zijn allemaal al afgezocht, vandaar dat ik het op deze manier probeer.
Spontane, gezellige, niet-rokende 22jarige EUR student bedrijfskunde (maar geen bal ) zoekt een kamer.
Het liefst in de buurt van de uni maar dat is geen eis...
Mail: themagicforcedj[at]hotmail[dot]com
Woon momenteel in Amsterdam-West. Heb een kamer van 20m2 en wil deze eigenlijk graag behouden. Mijn huisbaas zit echter met zware psychische stoornissen en hierdoor bestaat de kans dat hij op termijn begeleid moet gaan wonen. Ik heb geen zin om straks onverwacht op straat te staan. Vandaar dat ik jullie medefokkers nodig heb. Welke amsterfokker is zo vriendelijk om mij in deze geweldige stad te houden. Tegen een redelijke prijs natuurlijk. Betaal nu voor 20m2 300 euro.
Extra info: Ben niet rokende, rustige student van 21 jaar.
Mail: Rulin_m1@hotmail.com
Alvast bedankt
Zie profiel voor e-mail adres.
Kamer in Weesp en omstreken (Naarden-Bussum & Hilversum bijvoorbeeld) voor een niet al te lange duur
ben namelijk half januari al klaar met mn stage, maar de reistijd breekt me een beetje op
Iemand iets in de buurt daar? laat het me weten en we stellen samen een leuk prijsje op. Ben trouwens slechts doordeweeks thuis daar, in het weekend ben ik dan thuis
in ruil een kametTJE in Utrecht (nabij centrum)
quote:heb je foto's en wat voor woning is het ?
Op zondag 28 september 2003 11:13 schreef declan het volgende:
Te huur per 1 november
Marktmeesterstraat xxx te Almere stad (1 minuut lopen van de grote markt)
Oppervlakte : 80m²
2 slaapkamers
Huurprijs : ¤ 489,- (incl.servicekosten)Benodigd minimum inkomen : ¤ 2200,- bruto per maand
De minimale huurperiode is 1 jaar!!
Eventueel ter overname (huidige huurder)·Vloerbedekking
·Zeil in de keuken
·Koelkast
·Elektrisch fornuis
·Magnetron
·Gordijnen (onder voorbehoud)
quote:de links doen het (nu) niet.
Op dinsdag 23 september 2003 09:56 schreef Hezhi het volgende:
[TK] AANGEBODEN praktijk-/kantoorruimte met woning te DEN HAAG
het object betreft een bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte aan de Eerbeeklaan 1 te Den Haag met een daarboven gelegen woning aan de Beekbergenstraat 24. (het betreft een hoekpand) (nabij Apeldoornselaan)Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)
Indeling:
Eerbeeklaan 1 - Kantoorruimte ca 75 m2 (geheel doorgebroken), keuken, hal met toegang tot moderne toiletruimte en binnentrap naar 1e (woon) verdieping; achtertuin met stenen schuur. Oppervlakte ca 90 m2.
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.Eerbeeklaan 1 - 124.500 euro K.K.
Je leest het goed. Er wordt een kamer aangeboden!
Kamer is 4x4, met schuine wanden.
Huurprijs gaat rond de 200 euro worden, denk ik.
Ik ga er waarschijnlijk per 1 februari uit. En ik zoek dus iemand die mijn inboedel overkoopt!
In mijn kamer staan namelijk:
- Mooi bed met lades
- 2 zits bank
- Kledingkast
- Opbergkast
- Wit bureau
- Donker houten bureau
- Kastje aan muur
- Grote handige opberg planken.
- Grote koelkast op de gang.
Prijs moeten we het over hebben.
Het is wel een mannenkamer.
Ideaal als je uit huis wilt, en gewoon meteen ergens wilt zitten zonder gezeik van meubels. Scheelt je rotzooi kopen en verhuizen. Schoonmaakbeurt en je kan er zo in!
quote:Kan kloppen dat de Eerbeeklaan eerst voor een hogere prijs te koop stond, we zijn inmiddels wat gezakt.
Op dinsdag 4 november 2003 11:31 schreef micheal het volgende:[..]
de links doen het (nu) niet.
ik zag eerder dat er ergens anders voor de Eerbeekln 1 een hogere vraagrprijs stond vermeldt........????????!!!! Wat is nu de correcte/>
de kijkavond is 17/11/2003
heb je interesse/vragen: mail naar kijkavond@vianen.org
De Gildekamp 11-08 te Nijmegen
In stadsdeel "Lindeholt" nabij scholen, winkels en uitvalswegen gelegen royale TUSSENWONING met aanpandige berging en tuin met achterom op zuidoosten.
Indeling: Begane grond: royale hal/entree met garderobehoek, meterkast, bergkast en vernieuwd toilet met fonteintje. Ruime L-vormige tuingerichte woonkamer en luxe moderne open keuken met diverse inbouwapparatuur aan voorzijde. De begane grond is voorzien van fraaie plavuizenvloer.
1e Verdieping: overloop, 3 slaapkamers en moderne luxe badkamer (vernieuwd in 2003) met hoekbad, douchecabine, wastafelmeubel en mogelijkheid voor toilet.
2e Verdieping: via vaste trap naar ruime zolder met diverse gebruiksmogelijkheden o.a. mogelijkheid voor 4e en 5e slaapkamer. Thans, HR C.V.-ketel (2003) en wasmachineaansluiting.
Algemeen: Woning is gebouwd in 1981. Buitenkant is in 2001 geschilderd. Inhoud ca. 370m³. Achtertuin (42m²) gelegen op het zuidoosten. Perceelsoppervlakte 127m².
Aanvaarding in overleg.
Van Heemstraweg 71
6641 AB Beuningen Gld
Tel 024-6777776
Fax 024-6777775
Website WWW.HANSJANSSEN.NL
E-mail INFO@HANSJANSSEN.NL
quote:Staat je aanbod nog steeds? Zou je me misschien dan even willen mailen? Heb misschien wel interesse!!!!
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef CdFMarshall het volgende:
Ik zal het nog even verduidelijken..
AANGEBODEN: Soutterain in Nijmegen, 5 min. lopen van centrum en centraal station. Huur 375,-Euro inclusief alles! Woonkamer 4x4, slaapkamer 3x3, badkamer 1x4. Open keuken bij woonkamer inbegrepen.GEVRAAGD: Woning/appartement oid in Nijmegen. Zelfde principe als boven, echter dan geen soutterain. Geen kamer aub.
100 EURO
Das nog eens makkelijk verdienen of niet?
De eisen:
Wat zoek ik? Een kamer in of rond het centrum, rond de 20 M2 of groter, een eigen keukentje zou leuk zijn (hoeft niet), niet in een sociëteiten huis of van een studentenvereniging. Kosten rond de ¤ 300,-.
Laat maar wat horen!!! (ook graag op m'n Email!!!)
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:54 schreef nexhil het volgende:
OmschrijvingDe Gildekamp 11-08 te Nijmegen
In stadsdeel "Lindeholt" nabij scholen, winkels en uitvalswegen gelegen royale TUSSENWONING met aanpandige berging en tuin met achterom op zuidoosten.
Indeling: Begane grond: royale hal/entree met garderobehoek, meterkast, bergkast en vernieuwd toilet met fonteintje. Ruime L-vormige tuingerichte woonkamer en luxe moderne open keuken met diverse inbouwapparatuur aan voorzijde. De begane grond is voorzien van fraaie plavuizenvloer.
1e Verdieping: overloop, 3 slaapkamers en moderne luxe badkamer (vernieuwd in 2003) met hoekbad, douchecabine, wastafelmeubel en mogelijkheid voor toilet.
2e Verdieping: via vaste trap naar ruime zolder met diverse gebruiksmogelijkheden o.a. mogelijkheid voor 4e en 5e slaapkamer. Thans, HR C.V.-ketel (2003) en wasmachineaansluiting.
Algemeen: Woning is gebouwd in 1981. Buitenkant is in 2001 geschilderd. Inhoud ca. 370m³. Achtertuin (42m²) gelegen op het zuidoosten. Perceelsoppervlakte 127m².Aanvaarding in overleg.
Van Heemstraweg 71
6641 AB Beuningen Gld
Tel 024-6777776
Fax 024-6777775
Website WWW.HANSJANSSEN.NL
Prijs ?
quote:de Gildekamp 1108 NIJMEGEN
Op vrijdag 14 november 2003 15:12 schreef inode het volgende:Prijs ?
aan degene die mij een kamer van circa 20 m2 kan regelen in Eindhoven! (je krijgt je ¤ 100 overhandigt wanneer ik de kamer neem).
* max ¤ 300,- p/maand
* aanrecht / wc / douche zou leuk zijn
* internet verbinding is een pre
Gevraagd : Eengezinswoning 4 slaapkamers of 3 slaapkamers + zolder. In almere-Stad of Haven!!! Huur tot ¤ 600,-
bvd
TE HUUR: STUDENTENKAMER IN EINDHOVEN
loopafstand van centrum, loop/fietsafstand van tue/fontys, ongeveer 9m2, prijs ongeveer 150 eur incl p/m (precieze prijs moet ik eens aan de huisbazin vragen). 2 andere huisgenoten. er ligt 8mbit adsl, dus als je daar op wil is het (70/3) euro per maand extra. verder geen flauw idee.. ohja, de kamer is voor een mannelijke student... beetje rustig type pre. vragen e.d. voeg me op msn toe -> zie profiel
edit: ik zie net dat het plaatje dat mn msn adres laat zien niet werkt.. dat is iig vietcongvc@hotmail.com . als ik niet reageer ben ik er niet, ook al sta ik op aanwezig!
quote:Jammer dit klinkt aardig in de oren maar 9m2
Op donderdag 20 november 2003 22:52 schreef lille_mannen het volgende:
alright aangezien men het hier blijkbaar niet leuk vindt als je een advertentie in een andere rubriek zet doe ik t hier nog maar eens...TE HUUR: STUDENTENKAMER IN EINDHOVEN
loopafstand van centrum, loop/fietsafstand van tue/fontys, ongeveer 9m2, prijs ongeveer 150 eur incl p/m (precieze prijs moet ik eens aan de huisbazin vragen). 2 andere huisgenoten. er ligt 8mbit adsl, dus als je daar op wil is het (70/3) euro per maand extra. verder geen flauw idee.. ohja, de kamer is voor een mannelijke student... beetje rustig type pre. vragen e.d. voeg me op msn toe -> zie profiel
edit: ik zie net dat het plaatje dat mn msn adres laat zien niet werkt.. dat is iig vietcongvc@hotmail.com . als ik niet reageer ben ik er niet, ook al sta ik op aanwezig!
quote:Is het Soutterain nog steeds te huur?
AANGEBODEN: Soutterain in Nijmegen, 5 min. lopen van centrum en centraal station. Huur 375,-Euro inclusief alles! Woonkamer 4x4, slaapkamer 3x3, badkamer 1x4. Open keuken bij woonkamer inbegrepen.GEVRAAGD: Woning/appartement oid in Nijmegen. Zelfde principe als boven, echter dan geen soutterain. Geen kamer aub.
Want.. :
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 09:14 schreef t0n het volgende:
Hoi,Ik ben dringend op zoek naar een kamer/etage voor mijn (ex) vriendin.
Nijmegen of Arnhem, als het iig maar goed bereikbaar is per ov.
Ze werkt, 21 jaar en rookt.
mocht je iets weten, neem contact met me op.
per e-mail t0nchr@zonnet.nl
over msn: t0nc@hotmail.comBedankt.
Ik zoek een starterswoning oftewel een 2 of 3 kamer appartement in Rotterdam centrum!!
Alle tips (en woningen) zijn welkom!!
Wij bieden:
- 5 gezellige huisgenootjes
- gedeelde douche, wc, keuken
- internet
- 2 min. van Fontys, 5 min. van TUE, 6 min. van centrum.
Kijkavond op woensdag 17 december om 18:00 uur.
Mailen op notebook @ dse.nl
quote:Kom maar op onze kijkavond
Op zondag 16 november 2003 20:08 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
¤ 100 BELONING!aan degene die mij een kamer van circa 20 m2 kan regelen in Eindhoven! (je krijgt je ¤ 100 overhandigt wanneer ik de kamer neem).
* max ¤ 300,- p/maand
* aanrecht / wc / douche zou leuk zijn
* internet verbinding is een pre
Kamer in studentenhuis centrum Vlissingen.
9 vierkante meter, ¤ 165,= incl.
Vanaf 1 feb. 2004.
Superlocatie, midden in- en uitzicht op de winkelstraat.
Grote woonkamer met TV, computer, keuken, enz.
Dakterras (fijn in de zomer), geen directe buren.
1 gedeelde badkamer/WC. Huis is redelijk schoon en netjes.
Snelle internetverbinding.
5 mannelijke huisgenoten in de leeftijd van 21 tot 23.
We zoeken een man in ongeveer dezelfde leeftijdsgroep
die sociaal is en zich niet als een kluizenaar opstelt.
Klusjes doen, schoonmaken, koken, afwassen, enz. vind je
geen probleem, net als de anderen.
Mail: mighty_myte @ hotmail . com
Mijn vriendin is op zoek naar een kamer/apartement in Alphen aan den Rijn of eventueel omgeving (Woubrugge/Bodegraven)
De huurprijs moet ongeveer tussen de 200 tot 250 euro per maand liggen. Het mag een studenten kamer zijn of iets wat er op lijkt.
Wie kan me helpen!!
Beloning kratje bier en of doosje wijn naar keuze.
Wie kan mij hieraan helpen? Een kleine vergoeding is mogelijk!
Bedankt!
Ik ben een 19-jarige jongen en ben hopeloos op zoek naar een studentenkamer in Nijmegen. Ik begin binnenkort met mijn studie Sociologie.
Als iemand iets weet hoor ik dat heeeel graag!
Ik heb niet veel eisen, maar toch wel een paar:
- niet duurder dan ca. ¤ 300,00
- niet bij een hospita
- niet bij een dispuut oid.
Het zou fijn zijn als de faciliteiten niet met teveel mensen gedeeld hoeven te worden, evenals dat het fijn zou zijn als de kamer niet heel slecht gelegen is (in Dukenburg of Lindenholt bijvoorbeeld). Maar dat is allemaal niet heeeel erg belangrijk. Ik ben voorlopig blij met alles dat ik kan vinden.
Alvast bedankt!
gezocht: kamer in Eindhoven en in Deurne.
Help mij en verdien ¤ 100!
[eisen]
* minimaal 18m2
* met eigen wc en douche
quote:Je kunt mss op de site van WonenCentraal kijken, daar staat regelmatig wat leuks op, maar het zal niet makkelijk zijn, want op die flatjes wordt bij mijn weten heel vaak ingeschreven...
Op maandag 15 december 2003 18:56 schreef blackie007 het volgende:
Beste Fokkers,Mijn vriendin is op zoek naar een kamer/apartement in Alphen aan den Rijn of eventueel omgeving (Woubrugge/Bodegraven)
De huurprijs moet ongeveer tussen de 200 tot 250 euro per maand liggen. Het mag een studenten kamer zijn of iets wat er op lijkt.
Wie kan me helpen!!
Beloning kratje bier en of doosje wijn naar keuze.
Irfan S.
P.S. Gouden tipgever krijgt € 50,-(toch een avondje bieren )
Het is niet heel dringend ofzo, want ik woon op een afstand van ongeveer 10 km van de stad... Maar ik merk wel dat een eigen plekje heel erg fijn is!
Ik heb natuurlijk wel wat eisen:
* Ben maar een arme student dus liefst niet duurder dan ¤ 250,-
* Omdat ik best dicht bij de stad woon heb ik ook niet zoveel belang bij een heel kleine kamer... Geef mij maar een beetje ruimte! Boven de 18 m2 graag als het kan...
* En het liefst in het centrum!
Ik weet dat er erg weinig mogelijk is in Groningen, maar kan het altijd ook ff via Fok! proberen dacht ik zo....
Weet je dus dat er een kamer vrij komt rond augustus/september 2004, ook als die niet helemaal aan mijn eisen voldoet, neem dan even contact met me op!
quote:Wil je alleen maar ruilen? Ik heb wel interesse, maar je emailadres staat nergens...
Op maandag 17 november 2003 14:58 schreef Syl68 het volgende:
Woningruil : ALMERE - STAD (dichtbij centrum)
Aangeboden : Ruim flat 2e verdieping (zonder lift) 3 slaapkamers, grote woonkamer/keuken en balkon. Huur ¤ 433,- inclusief servicekosten
Dit ivm stage.
Ik ben op zoek naar woonruimte in amsterdam, waar ik met 2 vriendinnen in kan wonen. Wij zijn alledrie studenten, 2 studeren aan de VU in amsterdam de 3e in Utrecht.
Heb of ken jij woonruimte die voor 3 vrij rustige maar gezellige studentes geschikt zou zijn dan zou je ons heel blij maken met een emailtje naar svrastavai@hotmail.com of een reactie op dit topic. Voor de (gouden) tip staat natuurlijk een rijke beloning te wachten
(denk aan 100 euro)
Een vriendin van mij zoekt dus een betaalbare huurwoning in Alkmaar. Ze heeft nog tot April woonruimte en is dus nu al naarstig op zoek.
Als iemand iets weet, of ons in de juiste richting kan wijzen, post dan in dit topic of mail mij even op gb_van_der_valk@hotmail.com
alvast bedankt !
Leuk studentenhuis in Eindhoven heeft kamer vrij!!!
Wij bieden:
- Kamer van 12 m2 per 1 februari beschikbaar voor +/- 220 € per maand
- Gezamenlijke badkamer, keuken en tuin
- Het huis is van alle gemakken voorzien
- Ligt op 5 min fietsen van Fontys en 10 min van de TU en centrum/stratum
- Drie gezellige huisgenoten (vrouw, man, man) en een tuinkonijn
Wij zoeken een leuke en spontane huisgenote!
De kijkavond is dinsdag 13 januari van 19.30 tot 22.00 uur.
Heb je interesse, mail dan even wat over jezelf naar:
fionadelangen@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door notepad op 08-01-2004 12:49]
quote:Als het in Rotterdam of omgeving is weet ik een geinteresseerde!
Op woensdag 7 januari 2004 14:29 schreef notepad het volgende:
STUDENTE GEZOCHTLeuk studentenhuis heeft kamer vrij!!!
Wij bieden:
- Kamer van 12 m2 per 1 februari beschikbaar voor +/- 220 � per maand
- Gezamenlijke badkamer, keuken en tuin
- Het huis is van alle gemakken voorzien
- Ligt op 5 min fietsen van Fontys en 10 min van de TU en centrum/stratum
- Drie gezellige huisgenoten (vrouw, man, man) en een tuinkonijnWij zoeken een leuke en spontane huisgenote!
De kijkavond is dinsdag 13 januari van 19.30 tot 22.00 uur.
Heb je interesse, mail dan even wat over jezelf naar:
fionadelangen@hotmail.com
Ik zoek dus een kamer voor onbepaalde tijd in Groningen. Hoeft niet per se in het centrum te zijn zolang de kamer maar groter is dan 16m2.
Kom op mensen! Voor een spontane jongeman hebben jullie toch wel een kamertje?!
Het is niet mijn huis, maar die van mijn ouders .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
In kindvriendelijke straat, schitterend aan park (rosarium)gelegen, in prima staat van onderhoud verkerende eengezinswoning met zonnige achtertuin (Z-W) met berging en achterom. Winkelcentrum, gezondheidscentrum, openbaar vervoer, scholen en recreatiegebied Noord-Aa op korte afstand.
Indeling: entree, hal, meterkast nette half open woon-keuken met veel kastruimte en vrij uitzicht op park. Sfeervolle tuingerichte woon- eetkamer met uitbouw sfeervolle open haard(gas). Gehele begane grond voorzien van licht frans-eiken vloer (1 ½ jaar oud) Portaal met toilet en trap.
1e Verdieping: overloop met grote trapkast, 3 slaapkamers. Nette badkamer met ligbad, douche, wastafel en toilet.
2e Verdieping: overloop met CV opstelling, badgeiser en w.m.a. Slaapkamer en bergvliering . Dakterras aan voorzijde met prachtig uitzicht over wijkpark.
Bijzonderheden: Schilderwerk uitgevoerd in september 2003.
Aanvaarding: in overleg, vier weken na oplevering nieuwbouw, planning 3e kwartaal 2004.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
foto's http://www.home.zonnet.nl/sjoerd87/verkoop/
Vraagprijs is ¤229.000,-
Vragen mogen wel naar mij, dan geef ik je het telefoonnummer van mn pa + e-mail
[Dit bericht is gewijzigd door Mute_Me op 09-01-2004 14:55]
Mijn zus gaat op stage op 1 Februari voor een half jaar.
Ze heeft een grote kamer in het midden van de stad.
Iets van 25 vierkante meter in de Gelkinge straat.
en kost iets van 250 euro/ maand.
Een mooie kamer, voor een goede prijs op een misschien wel betere lokatie dus.
Ben je geinteresseerd of heb je vragen mail haar dan op nadiathiel@hotmail.com of mail mijzelf want ik ben vaker online dan zij.
milan_thiel@hotmail.com
Woonruimte (kamer) voor mezelf (vrouw, 23, werkend, m.i.v. september weer studerend). Ik ben sociaal, gezellig en niet rokend.
Ik zoek in stad of omgeving Utrecht (Nieuwegein, Zeist, Woerden etc.) of in de stad Amsterdam. Niet de makkelijkste plekken om woonruimte te zoeken maar okee ik probeer het toch
Maximaal 300 euro p.m.
Beloning:
50 euro!!
Alvast bedankt ,
Chi
[Dit bericht is gewijzigd door Crashcat op 12-01-2004 02:24]
2 broers zoeken zelfstandige woonruimte voor max 700 euro.
Mail snel en incasseer 100 euro!
Heel erg bedankt alvast!
Ik (Milou, bijna 18) ga het aankomende jaar in Leiden studeren, biofarmacie aan de uni. Wie heeft of weet een kamer die vrij komt/staat? Ik heb namelijk een lange reistijd...
ALLE tips en reacties zijn welkom, ik stel verder geen eisen behalve (waarschijnlijk) internetaansluiting.
Thanx
Studente Nederlands aan de RuG zoekt kamer in de stad. En dan echt in de stad (niet in Vinkhuizen of Lewenborg ofzo).
Maximaal 300 euro incl en kabelinternet is een pré. Geen gedoe met studentenverenigingen (ben ik zelf ook niet lid van) en geen hospik of hospita (gewoon met een stel studenten).
Minimaal 20m2. Ik rook niet, veroorzaak geen (weinig dan ) overlast en ben ook niet bijzonder veeleisend.
Dus weet je iets voor me? Laat het dan even weten:
viking84@zonnet.nl
Heb je een kamer te huur in of in de buurt van Veenendaal, of weet je er een die te huur is? Deze afstuderende, niet rokende student uit Lichtenvoorde (studerend in Enschede) is namelijk op zoek naar een kamer vanaf 01-02-2004.
Mijn emailadres staat in mijn profiel, of reageer in dit topic.
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door SlaadjeBla op 13-01-2004 19:39]
Ik zoek in stad of omgeving Utrecht (Nieuwegein, Zeist, Woerden etc.) Prijs max 400.- euro. Parkeerruimte is een pre. zie profiel voor mail adres.
Als iemand wat heeft mail ons alsjeblieft op: defoque@yahoo.co.uk
Woonruimte in Veenendaal of directe omgeving. Max. 270 euro per maand. Liefst een 1- of 2 kamer flatje, in elk geval wel met eigen keukentje en badkamer, hoe klein ook.
Mail maar naar het adres in mijn profiel.
quote:2 posts hoger sta ik, ook in Veenendaal.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:44 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Gezocht:Woonruimte in Veenendaal of directe omgeving. Max. 270 euro per maand. Liefst een 1- of 2 kamer flatje, in elk geval wel met eigen keukentje en badkamer, hoe klein ook.
Mail maar naar het adres in mijn profiel.
Desalniettemin succes.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:56 schreef piet_pelle het volgende:
Groningen, student gezochtMijn zus gaat op stage op 1 Februari voor een half jaar.
Ze heeft een grote kamer in het midden van de stad.
Iets van 25 vierkante meter in de Gelkinge straat.
en kost iets van 250 euro/ maand.
Een mooie kamer, voor een goede prijs op een misschien wel betere lokatie dus.
Ben je geinteresseerd of heb je vragen mail haar dan op nadiathiel@hotmail.com of mail mijzelf want ik ben vaker online dan zij.
milan_thiel@hotmail.com
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:58 schreef CdFMarshall het volgende:
Gezocht:Woonruimte in Nijmegen. GEEN kamer, klein appartement wel. Eventueel ruil.
Momenteel woonachtig in soutterain op loopastand van centrum en station.
quote:Na een mislukte verkoop, opnieuw in de verkoop. Dus voor een ieder die nog een leuk woonwerkpand zoekt (met 2 apparte adressen).
Op dinsdag 23 september 2003 09:56 schreef Hezhi het volgende:
het object betreft een bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte aan de Eerbeeklaan 1 te Den Haag met een daarboven gelegen woning aan de Beekbergenstraat 24. (het betreft een hoekpand) (nabij Apeldoornselaan)Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)
Indeling:
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.Eerbeeklaan 1 - 124.500 euro K.K.
emailen kan naar: bit_babe at hotmail punt com
quote:Ben ZEEER geinteresseerd! Omdat je mailadres er niet bij staat, wil je mij mailen?
AANGEBODEN: Soutterain in Nijmegen, 5 min. lopen van centrum en centraal station. Huur 375,-Euro inclusief alles! Woonkamer 4x4, slaapkamer 3x3, badkamer 1x4. Open keuken bij woonkamer inbegrepen.
quote:Wat ik weet, is dat er op de Maagdenbergweg nr. 9 nog een aantal kamers vrij zijn voor ong. ¤400,-. Maar eigenaar ofzo, dat weet ik niet!
Op maandag 5 januari 2004 19:00 schreef stokkie.com het volgende:
Gezocht: Appartement in Venlo of omgeving.
Budget: tegen de ¤400-¤450
Periode: half februari tot eind juniDit ivm stage.
quote:Heb je al bij kamernet gekeken, want daar komen komen vrij vaak kamers vrij in Rotterdam.
Op woensdag 28 januari 2004 10:04 schreef Marleentje215 het volgende:
Gezocht: appartement in Rotterdam, liefst aan de Vierambachtstraat of zijstraat daarvan. Max. huur 400 euro excl.
Omschrijving
De Gildekamp 11-08 te Nijmegen
Algemeen: Woning is gebouwd in 1981. Buitenkant is in 2001 geschilderd. Inhoud ca. 370m³. Achtertuin (42m²) gelegen op het zuidoosten. Perceelsoppervlakte 127m².
Aanvaarding in overleg.
Makelaar:
Hans Janssen
Van Heemstraweg 71
6641 AB Beuningen Gld
Tel 024-6777776
Fax 024-6777775
nieuwe vraagprijs ¤179.000
[Dit bericht is gewijzigd door nexhil op 29-01-2004 14:27]
quote:Maar ik wil geen kamer, ik wil een zelfstandige woonruimte...
Op donderdag 29 januari 2004 02:53 schreef Crashcat het volgende:[..]
Heb je al bij kamernet gekeken, want daar komen komen vrij vaak kamers vrij in Rotterdam.
quote:Kom bij mij wonen... ik ben er toch niet zo vaak, redelijk zelfstandig toch ??
Op donderdag 29 januari 2004 11:36 schreef Marleentje215 het volgende:[..]
Maar ik wil geen kamer, ik wil een zelfstandige woonruimte...
Oh wat lijkt het dan groot.
quote:wtf?
Op donderdag 29 januari 2004 13:20 schreef WJUC het volgende:
haha, ik zie die fotos van nexhil en lach me rot dat de fotos met fish-eye lens gemaakt worden![]()
fish eye lens? gewoon een digicam....
ga maar even ergens anders "lachen"
quote:1 Da's een groothoek geen fisheye, anders was het beeld wel meer vertekend.
Op donderdag 29 januari 2004 13:20 schreef WJUC het volgende:
haha, ik zie die fotos van nexhil en lach me rot dat de fotos met fish-eye lens gemaakt worden![]()
2 Voor binnen foto's gebruik je meestal een groothoek lens omdat je anders geen drol in beeld krijgt. (geen overzicht.)
Lachen joh
Kamer in GRONINGEN per 1 AUGUSTUS 2004
Toekomstige studente aan de RuG zoekt een kamer. De kamer mag ook wel iets eerder of later vrijkomen! Gaat er iemand rond die tijd uit zijn of haar kamer? Laat het me dan alsjeblieft even weten! Mijn emailadres is sindel@ilse.nl .
Douche/keuken/Wc gedeeld. 5 Huisgenoten (Mix).
Kamer is 16 m2 met wastafel. uitzicht op straat.
Station 50m // Supermarkt 150m // kroeg 10m // centrum 5 min.
Ik wil een verse doorstart gaan maken na ontslagen te zijn.. ik ga event. werken en studeren.. (man:28)
Als blijk van goede wil stel ik een p4-2.4/256/geforce2/80Gb/plextor/19" ter beschikking voor in de gezamelijke ruimte. Ik heb namelijk zelf een laptop en heb dus de desktop over.
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 06-02-2004 08:24]
Mocht iemand wat weten mail het mij en dan zal ik het doorsturen.
(Bijna) alles is wel goed of het nu tijdelijk is of niet.
Tnx
Dus wie gaat er half 2005 uit zn kamer? .
Kamer in Leiden
Ik heb alleen wel twee eisen:
eigen keuken en
maximale huur 250 euro (heb helaas niet meer te besteden
Alvast bedankt!
quote:Tevens heb ik de beschikking over een auto (altijd handig met boodschappen doen enzo..) en kan ik een koelkast meenemen en een schitterende magnetron.
Op vrijdag 6 februari 2004 08:18 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek een kamer in Leiden.. Richtprijs ongeveer 200 Euro.Ik wil een verse doorstart gaan maken na ontslagen te zijn.. ik ga event. werken en studeren.. (man:28)
Als blijk van goede wil stel ik een p4-2.4/256/geforce2/80Gb/plextor/19" ter beschikking voor in de gezamelijke ruimte. Ik heb namelijk zelf een laptop en heb dus de desktop over.
-2 kamers, 1tje van 5m2, 1tje van 10m2 (handig in te delen als studeerkamer en slaapkamer)
-huis in centrum, 2 min lopen van station
-luxe keuken met inbouwapparatuur, 2 badkamers waarvan 1 met bubbelbad
-wasmachine en kabelinternet (kleine bijdrage vereist)
-6 huisgenoten, 3V, 3M
-shoarmatent tegenover!!
-285E
Heb je interesse, stuur dan een leuk mailtje met informatie over jezelf naar rosannefranken@hotmail.com en wie weet krijg je uitnodiging voor kijkavond!
quote:Gaan we nou ook al zeggen in welke straat we willen wonen!? Wees blij als je uberhaupt iets krijgt!
Op woensdag 28 januari 2004 10:04 schreef Marleentje215 het volgende:
Gezocht: appartement in Rotterdam, liefst aan de Vierambachtstraat of zijstraat daarvan. Max. huur 400 euro excl.
Vanaf augustus/september 2004 zoek ik een leuke kamer in Groningen. Het liefst min of meer in de buurt van het centrum. Ik heb ongeveer 200-300 euro per maand over voor een leuke kamer.
Ben je zo tegen de zomer klaar met studeren in Groningen of heb je een leuke kamer over mail dan even (adres staat wel in profiel).
Mooie studentenkamer te huur vanaf 01-03-04 in het centrum van Utrecht, aan het water op de Leidseweg in de wijk Lombok.
Huurprijs is ¤ 368,75 inclusief, met daarnaast ook nog eens ADSL (Basic van XS4ALL) inbegrepen. Nabijlegen zijn 3 supermarkten, veel winkels, 10 buslijnen en sneltram en de afstand tot Utrecht CS is 5 min.
Heb je interesse of ken je iemand die een kamer zoekt? Mail dan naar martijnvds@gmx.net voor meer info! Graag z.s.m.!
Zie http://www.moblife.nl/martijn/index2.html en dan ::room:: voor foto's van het huis, kamer en omgeving.
Ik zit nu in een tijdelijke kamer, tot 1 aug 2004. Daarna sta ik dus op straat.
Ik zoek dus: woonruimte in R'dam. Max. 250 euro per maand. Liefst geen bezemkast en een enigszins fatsoenlijke buurt.
Het hoeft geen studentenkamer te zijn, zit in m'n laatste jaar en als er dus iemand is die gaat verhuizen uit een klein appartementje ofzo, dan zou dat helemaal perfect zijn!!
quote:Kamers kun je vinden op een goede en gratis site.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook maar vast even wat neerzetten danIk zit nu in een tijdelijke kamer, tot 1 aug 2004. Daarna sta ik dus op straat.
Ik zoek dus: woonruimte in R'dam. Max. 250 euro per maand. Liefst geen bezemkast en een enigszins fatsoenlijke buurt.
Het hoeft geen studentenkamer te zijn, zit in m'n laatste jaar en als er dus iemand is die gaat verhuizen uit een klein appartementje ofzo, dan zou dat helemaal perfect zijn!!
[/quote]
Ik zoek woonruimte voor 2 personen in Groningen (de stad ja ). Maximaal 600 euro per maand. Waar in Groningen maakt niet uit. Het liefste iets zelfstandigs.
Wanneer? Natuurlijk zo snel mogelijk, maar toch wel zeker voor augustus 2004.
Weet je iets, denk je iets te weten, whatever...laat het me weten!
Mail me dan: achterop23@hotmail.com
Thanks!
quote:fuck man volgens mij zijn we dan buren...
Op dinsdag 3 februari 2004 18:52 schreef mcsluis het volgende:
Wij, studentenhuis gelegen achter het station in groningen. zoeken een nieuwe huisgenote (20+) voor onbepaalde tijd.
Stuur een e-mailtje naar mcsluis@home.nl (tot 9/2/4) waarin je wat over jezelf verteld. op basis hiervan wordt je uitgenodigd voor een hospitatie in week 2 van februari.Douche/keuken/Wc gedeeld. 5 Huisgenoten (Mix).
Kamer is 16 m2 met wastafel. uitzicht op straat.
Station 50m // Supermarkt 150m // kroeg 10m // centrum 5 min.
3 kamerwoning begane grond, Vestia nieuwbouw in Delft Wippolder 398 euro. Gezocht 2, 3 of 4 kamerwoning in Delft, centrum, hof van delft of voordijkshoorn. Maximaal 450 euro.
Appartement in Enschede. Rond de 400 euro. Als je iets weer: jeroen@belegt.nl
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:29 schreef JackRyan het volgende:
Gezocht:Appartement in Enschede. Rond de 400 euro. Als je iets weet: jeroen@belegt.nl
Gezocht: (Liefst zelfstandige) woonruimte in Zwolle, Max huur 500EUR incl. voor een niet-rokende werkende lieve vrouw. Ze neemt twee schattige katjes mee
Aangeboden: Kamer in Amersfoort, eventueel complete zolder, op loopafstand van Station Schothorst (17 min naar Utrecht Centraal). ADSL aanwezig, huis moet gedeeld worden met een sympathieke niet-rokende werkende man(29). Huis staat in een goede buurt!
[Dit bericht is gewijzigd door WJUC op 17-02-2004 20:21]
quote:Kan je meer informatie verstrekken over deze kamer???
Op dinsdag 17 februari 2004 20:14 schreef WJUC het volgende:
[Te Ruil/Gezocht/Aangeboden]Gezocht: (Liefst zelfstandige) woonruimte in Zwolle, Max huur 500EUR incl. voor een niet-rokende werkende lieve vrouw. Ze neemt twee schattige katjes mee
Aangeboden: Kamer in Amersfoort, eventueel complete zolder, op loopafstand van Station Schothorst (17 min naar Utrecht Centraal). ADSL aanwezig, huis moet gedeeld worden met een sympathieke niet-rokende werkende man(29). Huis staat in een goede buurt!
quote:Kun je me wat meer informatie sturen? Ik weet waarschijnlijk wel iemand die er per direct heel graag wil wonen.. (mijn vriendin namelijk)
Op dinsdag 17 februari 2004 20:14 schreef WJUC het volgende:
tnx
[Dit bericht is gewijzigd door SePuLtUrA op 17-02-2004 22:03]
[Dit bericht is gewijzigd door togt op 18-02-2004 07:41]
Zodra ik voor mijn ex een locatie heb gevonden gaat zij uit huis, daarna wil ik z.s.m. een huurder vinden. Deze kamer is dus op dit moment alleen bedoeld als een RUIL-object.
De winnende tip voor het vinden van ruimte in Zwolle krijgt van mij ook nog 150EUR.
EDIT: Sepultura: Mocht je vriendin heel erg hoog zitten kunnen we TIJDELIJK zoiezo iets regelen om een moeilijke periode te overbruggen, maar NO OFFENSE: ik ga als m(29) niet zomaar een v(19) in huis nemen . . .
Wat betreft die kamer: Ik zit nog te kijken of ik de zolder of de logeerkamer ga verhuren.
quote:Ze zit erg hoog.. maar ze heeft ook al een andere kamer op het oog maar ik zal het onthouden.
Op woensdag 18 februari 2004 07:41 schreef WJUC het volgende:
EDIT: Sepultura: Mocht je vriendin heel erg hoog zitten kunnen we TIJDELIJK zoiezo iets regelen om een moeilijke periode te overbruggen, maar NO OFFENSE: ik ga als m(29) niet zomaar een v(19) in huis nemen . . .
Wat betreft die kamer: Ik zit nog te kijken of ik de zolder of de logeerkamer ga verhuren.
Vanaf sept. 2004 een kamer in Nijmegen!
mail naar iwantyou739@hotmail.com als je iets weet
Woonruimte in Zaanstad/Wormerland voor 2 volwassenen en 1 kind.
Het liefst dus min. 2 slaapkamers.
Huurprijs: max. 400 euro
Reacties: woning@zcfc9.nl
per 1 maart ga ik aan de slag bij Oce in Venlo, maar ik woon in Enschede. Daarom ben ik dringend op zoek naar woonruimte, bij voorkeur een kamer in een studentenhuis.
Weet jij iets, of iemand die iets weet?
Mail me dan op ils_rules@hotmail.com!
Alvast bedankt!
quote:Helaas wel.. Woningnood heet dat..
Op woensdag 18 februari 2004 22:41 schreef VeerMans het volgende:
Meer gezocht als aangeboden zien ik
quote:Ja dat zouden ze nou eens moeten afschaffen he
Op woensdag 18 februari 2004 22:54 schreef SePuLtUrA het volgende:[..]
Helaas wel.. Woningnood heet dat..
quote:Als jij het kan afschaffen dan ben ik je eeuwig dankbaar
Op donderdag 19 februari 2004 16:51 schreef VeerMans het volgende:[..]
Ja dat zouden ze nou eens moeten afschaffen he
quote:Op dinsdag 23 september 2003 09:56 schreef Hezhi het volgende:
het object betreft een bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte aan de Eerbeeklaan 1 te Den Haag met een daarboven gelegen woning aan de Beekbergenstraat 24. (het betreft een hoekpand) (nabij Apeldoornselaan)
Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)
Indeling:
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.
Eerbeeklaan 1 - 125.000 euro K.K.
Beekbergenstraat 24 - 107.500 euro K.K.
meer info op V&A
Schrijf je gewoon in bij de INquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik ook nog maar eens:
Kamer gezocht voor een leuke 19-jarige studente aan de RUG in Groningen:
- niet duurder dan ¤ 300,-
- 20 vierkante meter of meer
- graag in het (nabije) centrum
Heb je iets en wil je mij graag blij maken, laat het me dan even weten!!!
Bij IN heb je het eerste jaar van je inschrijving alleen de mogelijkheid om in een studentenflat terecht te komen. Dat wil ik ABSOLUUT niet! Vandaar dat ik daar niet ingeschreven sta.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
Schrijf je gewoon in bij de IN
Hallo!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:05 schreef Knakker het volgende:
Te huur aangeboden: kamer in Groningen. Mail naar kamer@tbstr.demon.nl. Advertentie staat ook op andere sites.
2 jongens (21) zoeken een sociale, relaxte huisgenote, 20 jaar of ouder. Kamer +- 6 bij 3½, 3 grote ramen met eigen wastafel. Huis recentelijk compleet gerenoveerd. Keuken in nieuwstaat (vaatwasser, vriezer e.d.). Vertel wat over jezelf bij reactie!
Lokatie: Tuinbouwstraat, 9717JH
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2004
Huurprijs: ¤ 300,- incl (230 excl + 70 gas, water, licht, gemeenteheffingen)
Oppervlakte: 20 m2
Gewenst geslacht: vrouwelijk
Inschrijven gemeente OK? ja
Roken OK? ja
Huisdieren OK? nee
Aantal huisgenoten: 2
Gemeubileerd: nee
Keuken: gedeelde keuken
Douche: gedeelde douche
Toilet: gedeeld toilet
Onderhoudsstaat: uitstekend
Geslacht adverteerder: man
Ik heb nog even met haar gesproken. En er staat tegenover een nieuwe kamer in Nijmegen een kamer in Soest. Het is een individuele kamer met douche, toilet en keuken.quote:Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Gezocht voor mijn toekomstige schoonzusje
=>kamer in Nijmegen voor volgend studie jaar (dus ergens in juni/juli/augustus opleverbaar)
De kamer moet gewoon netjes zijn, niet een bezemkast, gezellige huisgenoten.
eventuele leuke bijkomstigheden:
dichtbij station , internet, balkon/tuin/buitenzitgelegenheid, raam
Mijn schoonzusje is 22 jaar en gaat de master neuroscience volgen aan de KUN, woont nu in Soest, studeert nog aan de VU.
Verder actief met Iers dansen, of ze dat blijft doen in Nijmegen weet ik niet.
Voorvragen of aanbiedingen kun je naar het adres in mijn profiel mailen. Dan stuur ik alles door.
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:45 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb nog even met haar gesproken. En er staat tegenover een nieuwe kamer in Nijmegen een kamer in Soest. Het is een individuele kamer met douche, toilet en keuken.
Dus misschien is er iemand die zijn master vanuit nijmegen in Utrecht wil doen. Dan zou dit een simpele ruil zijn.
Stuur reacties maar naar het emailadres in mijn profiel.
Als onze huisbaas na deze zomer nog doorgaat met het verhuren zoeken we twee nieuwe meiden in ons studentenhuisje van vier (2-2)... redelijk in de buurt van het centrum. Maar ja, we weten zelf ook nog niet of we kunnen blijvenquote:Op zondag 18 april 2004 17:16 schreef S-juh het volgende:
Gezocht kamer in EINDHOVEN
Ik ga in September Bouwkunde studeren aan de TUE en ben op zoek naar een RUIME kamer in de buurt van het centrum. Ik woon in Twente dus mijn reistijd is bijna 3 uur.
Ik zoek een kamer in een gezellig en niet te groot studentenhuis (geen feesthuis).
Heb je een leuke kamer die binnenkort vrijkomt, laat 't dan even weten.
Groetjes Sanne
Ik heb misschien wel interesse...quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Gurby het volgende:
[..]
Als onze huisbaas na deze zomer nog doorgaat met het verhuren zoeken we twee nieuwe meiden in ons studentenhuisje van vier (2-2)... redelijk in de buurt van het centrum. Maar ja, we weten zelf ook nog niet of we kunnen blijven
Mijn schoonzusje heeft inmiddels zelf al een kamer gevonden in Nijmegen. Dus het ruilaanbod kan niet meer doorgaan..quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:15 schreef carfreak het volgende:
[..]
Klinkt interessant
Ik ga even vragen aan een vriend die in Nijmegen woont....
Kan ik mooi die kamer nemen!!![]()
En die kamer in Soest.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft inmiddels zelf al een kamer gevonden in Nijmegen. Dus het ruilaanbod kan niet meer doorgaan..
quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Gurby het volgende:
[..]
Als onze huisbaas na deze zomer nog doorgaat met het verhuren zoeken we twee nieuwe meiden in ons studentenhuisje van vier (2-2)... redelijk in de buurt van het centrum. Maar ja, we weten zelf ook nog niet of we kunnen blijven
Dat is niet meer nodig, ik moet zelf ook op zoek naar wat nieuws...quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:58 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse...
Als jij een nieuwe kamer krijgt, kun je mij dan een mailtje sturen voor je oude kamer?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef _Suzanne_ het volgende:
Heej hallo mijn vriendin en ik gaan samenwonen! Heb jij de sleutel van onze nieuwe voordeur? Reageer danEen biertje/wijntje voor diegene die ervoor zorgt dat wij binnenkort een woning hebben!
We zoeken woonruimte zo dicht mogelijk bij het centrum van Utrecht. Max 500 euro huur per maand. En minimaal 2 kamers.. Of het nou een appartement/etage is maakt niet uit.. als er maar 2 mensen kunnen wonen. We wonen nu allebei (apart) op 2 kleine kamertjes (12m2) in Utrecht dus willen wat groter wonen..Help us!
alvast tnx voor de serieuse reacties
das goed.. wat is je leeftijd btw, willen ze hier wel weten?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe kamer krijgt, kun je mij dan een mailtje sturen voor je oude kamer?12m2 is goed genoeg om mee te beginnen
(inu_yasha86@hotmail.com)
dan ben ik 18...mn post staat een stukje naar boven over wie en wat ensowquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:00 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
das goed.. wat is je leeftijd btw, willen ze hier wel weten?
Oow ik denk dat ze hier toch echt wat oudere huisgenoten willen.. de kamer is 246 euro.. net huurverhoging gehadquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:24 schreef Inu het volgende:
[..]
dan ben ik 18...mn post staat een stukje naar boven over wie en wat ensowen hoe duur zijn jullie kamertjes? Ik heb les in de Trans 10, dus welke is dichterbij?
Hoeveel huisgenoten, hoeveel douches etc...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:30 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Oow ik denk dat ze hier toch echt wat oudere huisgenoten willen.. de kamer is 246 euro.. net huurverhoging gehaden je hebt uitzicht op de dom
![]()
10 huisgenoten... onderste verdieping 3 kamers.. 4 mensen (2 wonen samen), 2e etage; 3 mensen (incl ikke), 3e etage 4 mensen.. 2 douches.. huur is 246,- 12m2.. en ja de oorlog is afgelopen..quote:Op zondag 16 mei 2004 19:57 schreef carfreak het volgende:
[..]
Hoeveel huisgenoten, hoeveel douches etc...
(ik ben 20)![]()
Hmm, en die andere kamer (van je vriendin)?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:38 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
10 huisgenoten... onderste verdieping 3 kamers.. 4 mensen (2 wonen samen), 2e etage; 3 mensen (incl ikke), 3e etage 4 mensen.. 2 douches.. huur is 246,- 12m2.. en ja de oorlog is afgelopen..je moet er wat voor over hebben he.. maar waar je ook start, op kamers gaan betekend niet altijd comfort!
Die is wel groter/mooier.. maar ik beloof nog niks.. moet nog eerst zelf een woonruimte vinden he ;-)quote:Op zondag 16 mei 2004 21:22 schreef carfreak het volgende:
[..]
Hmm, en die andere kamer (van je vriendin)?
Per direct is ook prima btwquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:11 schreef Underdoggy het volgende:
GEZOCHT:
Per 1 juli/augustus/september kamer voor eerstejaars International Economics and Business student in Groningen Max 300 euro incl. verder niet echt eisen. Hoe dicht in het centrum hoe beter uiteraard Verder ben ik heel sociaal en kan goed koken
reacties: annejaap[at]xs4all.nl
Tuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2004 21:38 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Die is wel groter/mooier.. maar ik beloof nog niks.. moet nog eerst zelf een woonruimte vinden he ;-)
Voordelen: uitzicht op de dom, je zit gewoon MIDDEN in de stad, eigen keuken.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:39 schreef carfreak het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar hoeveel huisgenoten/douches/keukens en hoe duur en waar?
Dan kan ik iig vertellen of ik geïnteresseerd ben...![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:43 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Voordelen: uitzicht op de dom, je zit gewoon MIDDEN in de stad, eigen keuken.
Nadelen: 10 huisgenoten waar je 2 douches en 2 wc's moet delen.. ohja en de huur is E 246,-
Oohw.. ik dacht al: moet ik het weer allemaal gaan vertellen.. maar de kamer van Jasmijn is 24m2 geloof ik en 300 euro.. ook vrij dicht bij het centrum en heeft stuk of 6 huisgenoten. 2 wc's en 1 douche..quote:Op maandag 17 mei 2004 16:53 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ok; maar ik bedoelde eigenlijk de kamer van je vriendinVan jou kamer had je al gezegd
![]()
Tja, de wereld zit oneerlijk in elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:38 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Oohw.. ik dacht al: moet ik het weer allemaal gaan vertellen.. maar de kamer van Jasmijn is 24m2 geloof ik en 300 euro.. ook vrij dicht bij het centrum en heeft stuk of 6 huisgenoten. 2 wc's en 1 douche..
(een stuk beter dan wat ik heb,
Je moet geen hoge eisen stellen.. dan duurt het nog wel ff..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:36 schreef carfreak het volgende:
[..]
Tja, de wereld zit oneerlijk in elkaar![]()
Maar met z'n zevenen in een douche zie ik niet echt zitten; bedankt voor de info iig!!![]()
Ik weet het....quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:34 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Je moet geen hoge eisen stellen.. dan duurt het nog wel ff..
voor eur300,- zul je toch minder veeleisend moeten zijn in Rotterdam. En die katten zullen zeker achter moeten blijven..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Ms_Furious het volgende:
Dringend op zoek naar iets zelfstandigs in Rotterdam.
Ik wil iets zelfstandigs omdat ik ook nog 3 katten meeneem. Agz ik nog studeer liever niet boven de 300 euro. Met een studio neem ik al genoegen....
Ik ben 21 jaar, niet rokend en een vrouw....
Ik heb gistermorgen gereageerd op dat mailadres, maar geen reactie gehad ofzo? Betekent dit dat de kamer al verhuurt is?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:51 schreef Cellar het volgende:
Kamerhuur 214 euro excl.
+/- 20 m^2
gedeeld douche, toilet, keuken, dakterras
1 hoog met lift
Utrecht Lunetten
10 min. lopen van station
reacties op: kamergezochtinutrecht@hotmail.com
En je bent ook erg slim ja..quote:Op maandag 14 juni 2004 18:19 schreef cnorrietak het volgende:
0650235744
of via de mail:
cnorrietak@hotmail.com
groetjes Corinne Tak
vrijstaand? niet gewoon 2onder1kap?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:34 schreef Karimo het volgende:
Mischien beetje raar om hier neer te posten, maar ik doe het gewoon.![]()
Kopers zijn lastig te vinden, maar je moet het overal een beetje proberen he , niet geschoten is altijd mis.
[afbeelding]
Vrijstaand huis te Apeldoorn
Specs
http://www.funda.nl/koop/(...)4&searchmode=normaal
Pics
http://www.funda.nl/koop/(...)4&searchmode=normaal
Wat wil je incl. gwl per maand max uitgeven?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:06 schreef mystressdarqyr het volgende:
optie 1:
-kamer in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
-max. 180 euro(en ga nou niet zeggen dat dit onmogelijk is, ik weet dat ze er zijn. ook ben ik al ingeschreven op kamernet dus dat soort tips hoef ik ook niet)
-voorlopig alleen in de weekenden.
-onbepaalde tijd
-grootte etc maakt niet uit
optie 2: mensen(studenten) die samen met mij een huis willen huren en de kosten willen delen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
optie 3: -antikraakwoningen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.)
het liefst maximum 180 euro...of rond die prijs..rond de 200 moet ik ook wel kunnen redden denk ik, maar dat moet ik even uitrekenenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat wil je incl. gwl per maand max uitgeven?
Helaas, dan kom je niet in aanmerking voor de woningen die ik gevonden hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:10 schreef mystressdarqyr het volgende:
[..]
het liefst maximum 180 euro...of rond die prijs..rond de 200 moet ik ook wel kunnen redden denk ik, maar dat moet ik even uitrekenen
Zijn brandschoon, hoor. Zoals ik al zei: ik heb nog niet eens in de kamer geslapen, maar ik had er al spullen heengebracht. De kamer was helemaal woonklaar, en toen ging het feest niet door.quote:on_the_mike schreef dinsdag 29 juni 2004 @ 02:11 in dat andere reeds gesloten topic:
lakens overnemen.... iiieeeeeeeeuuuuuwwww....... jakkes
Geïnteresseerd?quote:verder prijs kwaliteit wel redelijk naar mij dunkt...
Ik bergen op zoom moet het niet zo heel moeilijk zijn om aan een kamer te komen toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:06 schreef mystressdarqyr het volgende:
optie 1:
-kamer in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
-max. 180 euro(en ga nou niet zeggen dat dit onmogelijk is, ik weet dat ze er zijn. ook ben ik al ingeschreven op kamernet dus dat soort tips hoef ik ook niet)
-voorlopig alleen in de weekenden.
-onbepaalde tijd
-grootte etc maakt niet uit
optie 2: mensen(studenten) die samen met mij een huis willen huren en de kosten willen delen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
optie 3: -antikraakwoningen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.)
ik kan er geen vinden..(althans niet op internet...) ik weet niet waar ik anders kan zoeken voor een kamer in Bergen op Zoomquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:36 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik bergen op zoom moet het niet zo heel moeilijk zijn om aan een kamer te komen toch?
Update: voor die kamer is inmiddels al een huurder gevonden.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef motown het volgende:
Wegens het niet doorgaan van een afstudeeropdracht heb ik mijn kamer in Rotterdam niet meer nodig.
Schandelijk...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef Underdoggy het volgende:
gezocht kamer in groningen
aankomend student zoekt kamer in groningen, Studie begint 1 sept. en zit dus nog zonder kamer
Druk opzoek, maar wil nog niet echt vlotten (kamernet etc) dus als iemand een kamer weet, let me know
Beloning 60 euro
Huur tot 300 euro inclusief en meer dan 12m². Bij voorkeur een gezellig studentenhuis
Ik woon in Boz, en kom regelmatig in Roosendaal. Ik zal mn ogen goed voor je openhouden!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:55 schreef mystressdarqyr het volgende:
[..]
ik kan er geen vinden..(althans niet op internet...) ik weet niet waar ik anders kan zoeken voor een kamer in Bergen op Zoom
jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef 2x4 het volgende:
Heeft nog iemand een grote kamer in ehv centrum?
Heeft jullie huis een gezamelijke woonkamer (vind ik altijd zo gedwongen sociaal), en die meubels + tv blijft die erin staan of wat moet ik me erbij voorstellen???quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef tomster het volgende:
[..]
ja
hmm ik vind het een beetje te kort, maar iig succes ermeej!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef tomster het volgende:
[..]
ja
blijft erin staan ja.. en als sommige mensen niet de sociale vaardigheden hebben om in een woonkamer te zitten met anderen zijn ze sowieso niet geschikt om hier te wonen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heeft jullie huis een gezamelijke woonkamer (vind ik altijd zo gedwongen sociaal), en die meubels + tv blijft die erin staan of wat moet ik me erbij voorstellen???
Heb je dit adres al?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:38 schreef meami het volgende:
Ik zoek een kamer in SITTARD
- huur tot ongv 230 euro
- voor onbepaalde tijd
- liefst een kamer van ongv 14m2 of groter
- geen groot studentenhuis
Hey, ik heb net een kamer gevonden in Leeuwardenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef intothewhite het volgende:
OK dan hier maar eens proberen...Alsof het helpt, maar misschien..je weet maar nooit..
Ik zoek een kamer in LEEUWARDEN, minstens 16m2, tussen de 200 en 225 inclusief.
Liefst een eigen wasbak of keuken of douche of toilet of weet ik veel wat voor extra voorziening, of allemaal bij elkaar. Ik zit in Noord op school, maar ergens rond het centrum zou ook mooi zijn.
Je kunt me mailen naar kadisma@hotmail.com.
N.B. Ik wil zo snel mogelijk hier weg dus help me alsjeblieft even ja!
En oja ik ben een meisje van 18 (zie foto <--)
Verder?
Niets toch?
^_*
Ik wacht..![]()
Is het niet duurder als je via een makelaar huurt? Of valt dat allemaal wel mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef Aikido het volgende:
[..]
Hey, ik heb net een kamer gevonden in LeeuwardenIk ben er inmiddels achter dat in Leeuwarden veel kamers door makelaars worden verhuurd, en niet door de huisgenoten zeg maar via kamernet oid. Ik zou dus de telefoongids pakken en een rijtje makelaars bellen. Ik zit via a.s. faber en bij mij in huis staan kamers leeg (maar ik weet niet of die verhuurd zijn of niet, ik ben er twee dagen geweest om te verbouwen en verder was er niemand). Maar het schijnt er wel moeilijker te zijn als enschede (waar ik eerst woonde) maar even belen en je hebt zo een kamer
Oh daarom voegde je me weer toe op msnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Dringend Gezocht!:
Een kamer in een studentenflat of woonflat in NIJMEGEN! Vanaf September!
Heeft iemand iets?
Mail me dan aub: jenny16_nl@yahoo.com
Bedankt alvast!
Groetjes Jenny
Nee, ik betaal nu minder dan via mijn vorige huisbaas voor een veeeel grotere kamer. Het is niet dat er meer mensen tussenkomen ofzo, alleen heeft deze huisbaas er ook nog de verkoop van huizen bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Is het niet duurder als je via een makelaar huurt? Of valt dat allemaal wel mee?
Grtz Jenny
Moet je bij hun ook inschrijfkosten, bemiddelingskosten betalen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh daarom voegde je me weer toe op msn.
probeer dit eens
http://www.wfa-nijmegen.nl
"via" daar heb ik ook mijn kamer, als ik nog wat hoor voor bij ons in huis zal ik het je wel laten weten.
Kijk hier ook eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:57 schreef clauwheee het volgende:
Gevraagd
Mijn vriend en ik zoeken zelfstandige woonruimte in Groningen...
Mail me op marc.verhoef@gmail.com en ik zal je wat adresjes gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:59 schreef DaveM het volgende:
Met spoed gezocht:
goedkope woonruimte in Leiden, maakt niet uit wat.
Beloning: 100E
thnx, ik mail je vanavond!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mail me op marc.verhoef@gmail.com en ik zal je wat adresjes geven.
deze kamer is weer beschikbaar tot 15 december!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:57 schreef tomster het volgende:
Van 25 augustus tot 15 december mag je hier wonen
-13 m2 kamer met kast en bed en bureau etc er nog in.
-Badkamer met ligbad
-Kabelinternet
-Dolby Digital setje in de woonkamer incl 100Hz TV
-Je mag roken in huis, niet op je kamer
-No pets allowed
-Vaatwasser
-Wasmachine
-Wasdroger
-Fietsenhok
-Eventueel parkeerplek, in overleg
-40 m2 woonkamer
-ligging: midden in het centrum van Eindhoven, 1 minuut lopen van Stratums Eind