Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)
Indeling:
Eerbeeklaan 1 - Kantoorruimte ca 75 m2 (geheel doorgebroken), keuken, hal met toegang tot moderne toiletruimte en binnentrap naar 1e (woon) verdieping; achtertuin met stenen schuur. Oppervlakte ca 90 m2.
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.
Bijzonderheden:
kantoorruimte vzv parketvloer,systeemplafonds, alarminstallie en utp netwerk en centrale verwarming;
1e etage vzv fraaie combinatie van strakke berken vloerbeplating oorspronkelijke glas in lood ramen. Centrale verwarming.
Het betreft hier 2 appartementsrechten.Bijdrage VVE 25,-- euro per appartement.
Bouwkundig onderhoudsrapport aanwezig welke grotendeels is uitgevoerd. Eigen grond.
Achtertuin op het zuid-oosten, afmetingen 10 x 6 meter
Woonoppervlakte: 173 m²
Inhoud: 520 m³
Bouwjaar/periode: 1931-1944
Vraagprijs: 267.000 euro voor de Eerbeeklaan 1 en de Beekbergenstraat 24.
De kantoorruimte is tevens appart in de verkoop! ( met vraagprijs 149.500 euro )
Meer informatie bij de onze Makelaar Elzenaar, . . . . of op zijn site
Eerbeeklaan 1 ea, 'S-GRAVENHAGE op FUNDA, . . . . of indien deze link is verlopen
Foto s buiten:
De Tuin:
De bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte:
De woning:
[Dit bericht is gewijzigd door Hezhi op 12-03-2003 12:11]
HAHAHA
quote:Een kamer dat als "kantoor" gebruikt kan worden is wel iets anders dan ongeveer 90m2 kantoorruimte.
Op woensdag 12 maart 2003 12:52 schreef mantamanta het volgende:
MMm ik weet het niet hoor, maar als ik hte zo zie, is het een kantoortje, met een 3/4 kamer woningkje In een toch niet al te mooie buurt. Voor 267.000 euro . Dat is 580.000 gulden.
Oke, het is ingericht met een hoop moderne meubels ed, maar die krig je er niet bij!
Voor dat geld heb je een leuk rustig huis in een betere buurt, met een grotere tuin. En een kamer die vast wel als kantoor gebruikt kan worden.
(denk ik)
Daarbij ziet het er niet uit als een straat wwaar nou veel mensen langs komen, en een straat met weinig parkeermogenlijkheid. Dus voor een bedrijfje alweermminder aantrekkelijk.
Ik denk maar even hardop hoor.
Wel aardig ingericht.
Daarnaast kan ik melden dat het object in een buurt ligt waar zich meerdere kleine ondernemers hebben gevestigd zoals makelaars, uitzendbureua s, artsen en reisbureau s.
En wat betreft parkeren is hier ruim voldoende gratis parkeren voor de deur.
quote:Maar toch, wanneer je dit op fok moet zetten om het kwijt te raken. Is er mischien toch ites een beetje mis. hier zitten namelijk byzonder weinig potentiele kopers. Nl scholieren, studenten en ict'rs. (Voornamleijk dan) Mischien heb je wat aan de ict"rs, maar die zijn meestal weer geen zelfstandig ondernemer. (denk weer even hardop.. neem me niet kwalijk)
Op woensdag 12 maart 2003 13:03 schreef Hezhi het volgende:[..]
Een kamer dat als "kantoor" gebruikt kan worden is wel iets anders dan ongeveer 90m2 kantoorruimte.
Daarnaast kan ik melden dat het object in een buurt ligt waar zich meerdere kleine ondernemers hebben gevestigd zoals makelaars, uitzendbureua s, artsen en reisbureau s.
En wat betreft parkeren is hier ruim voldoende gratis parkeren voor de deur.
Je meldt dat het kantoor eventueel appart te aanvaarden is, maar impliceert dat niet direct dat dat ook voor de woning geldt???
Just a thought!!
quote:..
Op woensdag 12 maart 2003 13:28 schreef Lortnoc het volgende:
De kans dat je het op fok kwijtraakt is idd klein maar waarom zou je niet elke kans aangrijpen, zeker als het gratis is?
volledig mee eens
quote:De woning is 80m²..
Op woensdag 12 maart 2003 13:33 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Best mooi, woning lijkt klein...enne ben je grootaandeelhouder bij IKEA??
Je meldt dat het kantoor eventueel appart te aanvaarden is, maar impliceert dat niet direct dat dat ook voor de woning geldt???
Just a thought!!
quote:De nieuwe vraagprijs is vastgesteld op 262.000 euro voor de combinatie van de Eerbeeklaan 1 en de Beekbergenstraat 24.
Vraagprijs: 267.000 euro voor de Eerbeeklaan 1 en de Beekbergenstraat 24.
De kantoorruimte is tevens appart in de verkoop! ( met vraagprijs 149.500 euro )
nieuwe links volgens mij zijn de vorige links verlopen...
Meer informatie bij de onze Makelaar Elzenaar, . . . . of op zijn site
, . . . . of bij funda
quote:Kom op hee
Op vrijdag 30 mei 2003 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Ruilen voor een GBA + Volkswagen Polo uit '86?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |