niet dat ik weetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:02 schreef knuppelhout het volgende:
kan t niet met paypal?
Ja, kan ook met paypal tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:02 schreef knuppelhout het volgende:
kan t niet met paypal?
waarom?quote:Op zondag 27 februari 2005 18:36 schreef knuppelhout het volgende:
zou leuk wezen als skype ook via een soort java applet zou kunnen (voor in internet-cafes bijvoorbeeld), ga door afrika reizen voor 4 maanden, dan zou dat wel handig zijn!
Hoe?quote:Op zondag 27 februari 2005 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, kan ook met paypal tegenwoordig
Je gaat naar skype out, je registreert je, en koopt beltegoed wat je betaald met paypal.quote:
-edit- idd tis al geluktquote:Op zondag 27 februari 2005 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Je gaat naar skype out, je registreert je, en koopt beltegoed wat je betaald met paypal.
gemakkelijk als een del
Hoofdtelefoon gebruiken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:14 schreef knuppelhout het volgende:
skype klinkt wel alsof je in n balzaal zit, kan je dat ergens instellen?
Als ik het goed begrijp is Skype in Nederland gratis en naar het buitenland kost het geld?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:52 schreef wouter37 het volgende:
gebruik skype bijna elke dag perfect!!!!!!!!!
en ik sprak gisteren iemand via skype die naar china had gebelt voor maar 2 cent/ min
nee, naar andere skype users is gratis en naar telefoon kost geldquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:16 schreef Hanneman het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Skype in Nederland gratis en naar het buitenland kost het geld?
voor mij is het ideaal, aangezien ik in Belgie woon en in Belgie er geen goedkope manier is om naar Nederland te bellen. (minstens 50 cent per minuut en mobiel zelfs 1.10 per minuut) Gebruik tegenwoordig altijd skype out.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarschijnlijk niet BHFH, maar bedenk ook dat die 8 euro nog geen maand vast recht is van KPN...
wel dus,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarschijnlijk niet BHFH, maar bedenk ook dat die 8 euro nog geen maand vast recht is van KPN...
quote:Good day,
I purchased skype out credit in march, I didnt use it much until now. I acquired myself a nice headset and plan to use your service more and more. My complaint is that, according to your systems, my credit is due to expire 20 september!! I think this is not right, because your FAQ states that credit should remain active 180 days after the last pc>phone call. (which was in fact yesterday) I think the expiry date should change then to 180 days after this date! please investigate and correct this.
regards, BHFH
quote:skype out credit
Hello,
The expiry date will change, it just takes some time for the system to refrech
it.
Best regards,
xxxxxxxx
Skype Customer Support
goeie kick manquote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef Jakio het volgende:
Met het Chatten blijft MSN natuurlijk nog altijd heer en meester, maar ik skype elke dag wel met een vriend van me, geheel gratis uiteraard, geen enkel beetje reclame, betere qualiteit webcam, en de mogelijkheid full-screen te cammen en het is veel sneller met het verzenden van bestanden. Kortom; ik zou niet zonder kunnen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |