quote:je kunt altijd mario bellen
Op dinsdag 3 februari 2004 21:09 schreef Phibbels het volgende:
Heb het nu ook gedownload, alleen niemand om mee te bellen
teamspeak?!quote:Op maandag 3 mei 2004 09:36 schreef coenraad het volgende:
Tis inderdaad weer zo'n gehyped programma.. Dat programma vreet geheugen vergeleken bij andere soortgelijke programma's. En over de echo die weg zou zijn: dat ligt er gewoon aan of degene aan de andere jou over de boxen heeft staan of niet, en de voice activation level. Dus dat argument is onzin. Ik gebruik wel lekker teamspeakLicht voor de computer, goeie kwaliteit, en vreet weinig bandbreedte.
1,5MB geheugen gebruik.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:36 schreef coenraad het volgende:
Tis inderdaad weer zo'n gehyped programma.. Dat programma vreet geheugen vergeleken bij andere soortgelijke programma's. En over de echo die weg zou zijn: dat ligt er gewoon aan of degene aan de andere jou over de boxen heeft staan of niet, en de voice activation level. Dus dat argument is onzin. Ik gebruik wel lekker teamspeakLicht voor de computer, goeie kwaliteit, en vreet weinig bandbreedte.
active sync is voor PDA'squote:Op zondag 30 mei 2004 11:02 schreef Gstyles het volgende:
Active sync is not on your computer????? Ik probeer hem uit te pakken maar dit lukt niet, kan iem mij helpen?
onderbouw eens...quote:Op zondag 30 mei 2004 17:59 schreef nlboy het volgende:
Ik vind het maar niks.
Ik doe het liever via TeamSpeak of MSN.
Me vader (amerikaan) belt veel naar amerika met skype dus met skype out en ik bel ook wel wat met skype out...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:52 schreef wouter37 het volgende:
gebruik skype bijna elke dag perfect!!!!!!!!!
en ik sprak gisteren iemand via skype die naar china had gebelt voor maar 2 cent/ min
eerst open je een eigen skype topic, en dan ga je opeens een oud topic over skype zitten kicken?quote:Op zondag 14 november 2004 18:46 schreef draaijer het volgende:
SKYPE = FUN
Dat zou in nu niet direct super snel willen noemen, maaaar, het gaat niet alleen om de snelheid tussen jouw en je provider, maar de snelheid tussen jouw en diegene waarmee je de verbinding hebt via het internet. Okay, Okay ik had duidelijker kunnen zijn.quote:
echt 30 cent? huh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:14 schreef drelletje het volgende:
[..]
Me vader (amerikaan) belt veel naar amerika met skype dus met skype out en ik bel ook wel wat met skype out...
Voor amerikaanse mob bummers 2 cent per minuut en de nederlansche 30 cent.... kunstmatige hooghouden... bleh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |