quote:lachen man
Op zondag 21 september 2003 02:26 schreef sooty het volgende:
Ben geen Marokkaan.
Maar ontopic:
NEE! ik wil geen loverboy zijn, elke dag breezer sletten verwennen en vervolgens ze venederen
quote:breezersletten mogen moeten vernederd worden.
Op zondag 21 september 2003 02:34 schreef Tijgerrr het volgende:
Me vriendin noemt mij 'loverboy' en zij wil graag dat ik haar 'lovergurl' noem![]()
Maar ontopic:
NEE! ik wil geen loverboy zijn, elke dag breezer sletten verwennen en vervolgens ze venederen
quote:Volgens mij kan je het heel makkelijk worden iig...meisjes zijn zo vatbaar voor cadeautjes..heel uiteenlopend..van hysterisch tot tam..
Op zondag 21 september 2003 02:38 schreef Duran het volgende:
NeeNiks voor mij...ben meer n
![]()
![]()
Jij wel dan Wingerd?
nee dus
Bedenkt dat veel meisjes die voor loveboys vallen uit een gebroken gezin komen (huiselijk geweld,incest etc.) en snakken naar mensen die ze een beetje liefde geven.
Als je je meiden goed behandelt dan ben je nog goed sociaal bezig.
quote:Willen werken? Je bedoelt, jij gaat nu werken anders ram ik je zusje dood, stoer hoor
Op zondag 21 september 2003 02:23 schreef wingerd het volgende:
..en je al jonge chicks heel veel cadeautjes wilt geven, zodat ze zo geimponeerd raken dat ze voor je willen werken?
Dat soort lui moeten eens keihard aangepakt worden.
quote:Wat ben jij een debiel zeg
Bedenkt dat veel meisjes die voor loveboys vallen uit een gebroken gezin komen (huiselijk geweld,incest etc.) en snakken naar mensen die ze een beetje liefde geven.Als je je meiden goed behandelt dan ben je nog goed sociaal bezig.
quote:Dat heb ik weer. Een linkse intellectueel die nog wakker is.
Op zondag 21 september 2003 02:27 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
lachen man
Soit.
quote:Moet! Moet eens keihard aangepakt worden. Want 'soort' is nu eenmaal enkelvoudig. Capice?
Op zondag 21 september 2003 02:49 schreef raptorix het volgende:[..]
Willen werken? Je bedoelt, jij gaat nu werken anders ram ik je zusje dood, stoer hoor
Dat soort lui moeten eens keihard aangepakt worden.
quote:Snappen doe ik het ook niet. Maar als je bijvoobeeld Fok! monitort kan je binnen 48 uur wel 6 tot 10 potentieële 'slachtoffers' aanwijzen. No big deal.
Op zondag 21 september 2003 03:24 schreef Rover het volgende:
Snap niet waarom ze erin trappen... die meisjes...Maar nee ik zou het niet willen zijn..
quote:
..en je al jonge chicks heel veel cadeautjes wilt geven, zodat ze zo geimponeerd raken dat ze voor je willen werken?
quote:Pfffff.... Hehehe. Dit is zo ontzettend waar.
Op zondag 21 september 2003 04:08 schreef sooty het volgende:[..]
Snappen doe ik het ook niet. Maar als je bijvoobeeld Fok! monitort kan je binnen 48 uur wel 6 tot 10 potentieële 'slachtoffers' aanwijzen. No big deal.
Oh enneu... Ik moet niks hebben van jonge chickies. Ik kan dat praat niet langer aanhoren dan een paar minuten. Bovendien zorgt een echte kerel zelf voor geld. Loverboys zijn zielig, en mogen de titel "man" niet dragen wat mij betreft.
quote:Ik vind de term 'loverboy' nogal homofiel klinken. Dat dekt de lading dus al wel afdoende
Op zondag 21 september 2003 05:03 schreef oheng het volgende:
Loverboys zijn zielig, en mogen de titel "man" niet dragen wat mij betreft.
quote:Jammer, maar het gaat hier niet om de soort die aangepakt moet worden, maar om de lui die aangepakt moeten worden
Op zondag 21 september 2003 02:56 schreef bolivian het volgende:[..]
Moet! Moet eens keihard aangepakt worden. Want 'soort' is nu eenmaal enkelvoudig. Capice?
Als je bedoelt dat die lui "anders dan wij mensen" zijn, dan is het
"Die soort moet aangepakt worden" net als met kakkerlakken en ander schadelijk ongedierte.
quote:Je krijgt alleen ontzettend domme grieten achter je aan, hoewel wel al je vrienden gratiz neuecken kunnen .... ach, die grieten snappen er niets van.
Nah, te inhoudsloos
quote:Nieuwe spelling?
Op zondag 21 september 2003 10:19 schreef generalist het volgende:[..]
Je krijgt alleen ontzettend domme grieten achter je aan, hoewel wel al je vrienden gratiz neuecken kunnen .... ach, die grieten snappen er niets van.
Nah, te inhoudsloos
quote:voor een Absolute Loser wel ja.
Op zondag 21 september 2003 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
mooie baan toch?
quote:
Op zondag 21 september 2003 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jammer, maar het gaat hier niet om de soort die aangepakt moet worden, maar om de lui die aangepakt moeten worden
Als je bedoelt dat die lui "anders dan wij mensen" zijn, dan is het
"Die soort moet aangepakt worden" net als met kakkerlakken en ander schadelijk ongedierte.
Het onderwerp is "soort" en niet "lui". Lui is een verdere toelichting bij 'soort'. "Dat soort XXX" is altijd enkelfout, wat je ook voor XXX invult... "Moet" dus.
Die lui moeten ...
Dat soort lui moet ...
On-topic: nee.
quote:Leuke discussie dit.
Op zondag 21 september 2003 11:19 schreef Doc het volgende:[..]
Het onderwerp is "soort" en niet "lui". Lui is een verdere toelichting bij 'soort'. "Dat soort XXX" is altijd enkelfout, wat je ook voor XXX invult... "Moet" dus.
Die lui moeten ...
Dat soort lui moet ...On-topic: nee.
Overigens: "enkelfout" is fout
trieste mannetjes zijn dat en die grieten die erin trappen zijn mischien nog wel triester, but hey, dat is mijn mening, die zal niet iedereen delen maar goed. Volgens mij moet je zoiets toch gelijk door hebben als griet, een vent van (meestal) jonge leeftijd die zoveel knaken te besteden heeft zonder ook maar ooit een pen en een schrift te hebben gezien, in de volksmond genaamd school? ik weet het niet, vind het sneu voor de grieten maar je doet er helemaal niks aan
quote:Als MikeyMo wel ja
Op zondag 21 september 2003 11:09 schreef Pokkehontas het volgende:[..]
voor een Absolute Loser
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Leuke discussie dit.
quote:Het is niet zo dat iets afhankelijk van de nadruk meervoud dan wel enkelvoud is. Het is werkelijk alleen maar enkelvoud. Een aantal mensen is ook altijd enkelvoud.
Op zondag 21 september 2003 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
het onderwerp is trouwens "dat soort lui" en dan kan het allebei, afhankelijk van waar je de nadruk op wilt leggen. Dat geldt ook voor "Een aantal mensen" etc. Maar goed, dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar.
Vraag maar eens aan een neerlandicus.
quote:Da's inderdaad een enkel fout van mij
Op zondag 21 september 2003 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:Overigens: "enkelfout" is fout
quote:Wel eentje met geld, als je het een beetje slim aan pakt..
Op zondag 21 september 2003 11:09 schreef Pokkehontas het volgende:[..]
voor een Absolute Loser wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |