quote:Op donderdag 21 september 2006 11:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Slechte helpdesk.. die moeten zover doorvragen tot er het duidelijk is wat er nu eigenlijk aan de hand is...
Anyway.
Zelf meegemaakt op een helpdesk voor copiers:
<klant> ik krijg strepen op mijn kopies
<ik> maak de glasplaat maar ff schoon
<klant> ok, ik ben zo terug
... hoor wat gerommel op de achtergrond ...
5 minuten later als ik me sterk afvraag wat die klant nu toch in godsnaam aan het doen is:
<klant> ja, ik heb de glasplaat schoongemaakt, maar nu krijg ik de schroefjes er niet meer in
<ik> schroefjes?!
<klant> ja, ik moest de glasplaat schoonmaken. de bovenkant is makkelijk maar voor de onderkant moet je eerst de plaat losschroeven en nu krijg ik ze er niet meer in!
<ik> euh...... de onderkant.. dat was ook niet helemaal de bedoeling.... ik stuur wel iemand langs....
(Sja.. ik had waarschijnlijk uit moeten leggen dat je alleen de bovenkant van de glasplaat mag schoonmaken.. de onderkant moet door monteurs gedaan worden, mocht het nodig zijn i.v.m. garantie/servicecontract etc)
Ik quote letterlijk van rinkworks onder het kopje keyboard dit:quote:Op vrijdag 19 september 2003 17:00 schreef Mr_Knoxville het volgende:
blablablabla...
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een
hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
blablablabla..
quote:* Tech Support: "Your password will be...a small 'a' as in apple, a capital 'V' as in Victor, the number '7' --"
* Customer: "Is that a capital '7'?"
Yep, de meeste quotes hier zijn al tientallen jaren oud.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik quote letterlijk van rinkworks onder het kopje keyboard dit:
dit klinkt HEEEL bekendquote:Op donderdag 21 september 2006 12:46 schreef DJRandall het volgende:
Ik heb zelf meer last van Spook problemen.
Tring tring....
"Ja hallo, mijn toetsenbord doet raar"
"De printer doet het niet"
"Mijn monitor springt aan en uit"
"De printer maakt een raar geluid"
Allemaal lokale probleempjes waarbij ik eerder naar de mensen toeloop (niet zon groot terrein), omdat dat sneller is dan ze het te laten proberen uitleggen!
Maar altijd als ik er dan ben krijg ik steevast het antwoord:
"Nou doet hij het weer"
"Als jij er bent werkt alles weer gewoon"
"Vreemd, nu werkt alles weer gewoon!"
Ik weet het ook niet hoor......... geduld is "......"
Idd irritant!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:22 schreef kroegtijger het volgende:
Wat ook zo bloed-irritant is...
Wordt gebeld:
- Mijn pc doet raar....hij wil ..... niet meer doen
- Heb je al je pc opnieuw opgestart??
- Nee, dat vragen jullie ook altijd als eerste zeg....
Als je weet dat we dat altijd vragen, waarom start je dan niet eerst opnieuw op en belt daarna pas als het dan nog steeds niet werkt???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |